ئىللىق مۇنبىرى-教育网

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ بىلەن كىرىش

بەك قولاي، باشلاڭ

جەمئىي مىكروبلوگ 873 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

كۆرۈش: 1927|ئىنكاس: 1

ناخشا ەرس ئىسلاھاتى بويىچە دەرس ئاڭلاشتا نېمىلەر ...يانفون

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

448

تېما

478

يازما

8606

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
2629 سەر
تۆھپە
1626 سەر
تىللا
1229 دانە
جەۋھەر
3 دانە
ۋاقتى: 2011-11-28 19:11:40 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |كۆرۈش شەكلى
خەۋەرەرس ئىسلاھاتى بويىچە دەرس ئاڭلاشتا نېمىلەرگە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك
* f4 `% N' z0 `4 y
1 ], K/ |- V1 p& m9 C3 y! z) aەرس ئاڭلاش -- ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇتۇشنى تەتقىق قىلىش، ئوقۇتۇشتا بىرىنچى قول ماتېرىيالغا ئىگە بولۇشىدىكى ئاساسلىق ئۇسۇل، مەكتەپنىڭ كەسىپ تەرەققىياتى ۋە دەرس قۇرۇلۇشىنى ئىلگىرى سۈرۈشنىڭ مۇھىم يولى، شۇنداقلا مەكتەپ ۋە مائارىپنى باشقۇرغۇچى ئورۇنلارنىڭ ئوقۇتۇش ئەمەلىيىتىنى ئىگىلەش، ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى باھالىشىدىكى كونكرېت ئۇسۇلى. دەرس ئاڭلاش جەريانىدا ئوقۇتۇشتىكى گەۋدىلىك مەسىلىلەرنى ئويلىشىشىمىز كېرەك:
6 P- m( L- z, ?+ M/ x
3 u( S" s+ l  C* O# i0 n9 ]ئوقۇتۇش نىشانىنىڭ لايىھىلىنىشى مۇۋاپىق بولغانمۇ-يوق؟ ئەمەلگە ئاشقانمۇ-يوق؟ ئوقۇتقۇچىنىڭ رولىنى جارى قىلدۇرۇشى توغرا بولغانمۇ-يوق؟ ئوقۇتقۇچىنىڭ يېتەكلىشى ھەقىقىي ئۈنۈملۈك بولغانمۇ-يوق؟ ئوقۇتۇش شەكلى ئوقۇغۇچىلارنىڭ قىزىقىشىنى قوزغىيالىغانمۇ-يوق؟ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاساس گەۋدىلىك ئورنى ھەقىقىي گەۋدىلەنگەنمۇ-يوق؟ ئوقۇغۇچىلار ئۆزلىرى مەسىلىلەرنى بايقىيالامدۇ-يوق؟ دەرسخانىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەسىلە ئېڭى يېتىلدۈرۈلگەنمۇ-يوق؟ ئوقۇغۇچىلار دەرسخانىدا ھەمكارلىشىش ۋە ئىزدىنىشكە قىزىققامدۇ-يوق؟ ئوقۇتقۇچى ئوقۇتۇش جەريانىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈشى ۋە ھېس قىلىشى ئۈچۈن يېتەرلىك بوشلۇق بەرگەنمۇ-يوق؟ ئوقۇغۇچىلار ئەھمىيەتلىك بولغان ھەمكارلىق شەكلىدىكى ئىزدىنىش ئېلىپ بارغانمۇ-يوق؟ دەرسخانىدا ھەربىر ئوقۇغۇچى ئەسلىدىكى بىلىم ئاساسىدا تەرەققىياتغا ئىگە بولغانمۇ-يوق؟ ئوقۇغۇچىلاردا باشقىلار بىلەن پىكىر ئالماشتۇرۇش ئىرادىسى ۋە ئېڭى يېتىلگەنمۇ-يوق؟ ئوقۇغۇچىلاردا ئۆزىدىن ھالقىپ ئۆتۈش ئېڭى ۋە ئىقتىدارى ھازىرلانغانمۇ-يوق؟ ئۈنۈملۈك بولغان ئېلېكترلەشكەن ئوقۇتۇش ۋاستىلىرى قوللىنىلغانمۇ-يوق؟ يېڭى دەرس بويىچە دەرس ئاڭلاشتا مەۋجۇت بولغان گەۋدىلىك مەسىلىلەرگە قاراتمىلىغان ھالدا، تۆۋەندە بەزى كۆزقاراشلىرىمىزنى ئوتتۇرىغا قويىمىز.5 o, U) ]5 Q: Q+ N0 o
# j5 g3 M! E$ X1 u! ?/ s9 P
1. دەرس ئاڭلاشتا ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەرەققىياتىنىڭ ئاساس قىلىنغان-قىلىنمىغانلىقىغا كۆڭۈل بۆلۈش كېرەك.8 x' E0 c8 `! O3 a7 G: {) Z
: J2 ?0 g* ]; ?/ `- Y4 [% B3 w. {
2. ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرس ئاڭلاش ئەھۋالىغىلا كۆڭۈل بۆلمەستىن، ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىلىمگە ئىگە بولغان-بولمىغانلىقىغا تېخىمۇ كۆڭۈل بۆلۈش كېرەك.
( B6 {9 V' P0 t
" `$ Y; Y; Y- h& G* c  w3. ئوقۇتقۇچىنىڭ دەرسلىكنى قوللانغان-قوللانمىغانلىقىغا ئەمەس، دەرسلىكنى قانداق قوللانغانلىقىغا كۆڭۈل بۆلۈش كېرەك.
* p" S( ]2 }8 c& y8 z5 Q0 @" T4 Z! t
4. ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرسنى ئەستايىدىل ئاڭلىغان-ئاڭلىمىغانلىقىغا قارىماستىن، بەلكى ئۇلارنىڭ ئاكتىپ قاتناشقان-قاتناشمىغانلىقىغا كۆڭۈل بۆلۈش كېرەك.& u! l& ^- C/ B3 y( W1 D. Y2 M
# d4 n- e# A- b$ w$ Z1 M& X4 H6 E7 n
5. ئۇچۇر تېخنىكىسىدىن پايدىلانغان-پايدىلانمىغانلىقىغىلا قارىماستىن، ئۇچۇر تېخنىكىسىدىن پايدىلىنىشنىڭ ئەمەلىي ئۈنۈمگە ئېرىشكەن-ئېرىشمىگەنلىكىگە قاراش كېرەكدىتال

 

                                                   كىرگۈزگۈچ ئايال بالا پەن ئىللىق

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

0

تېما

1

يازما

26

جۇغلانما

ئەزىز مىھمان

Rank: 4

قىزغىنلىق
2 سەر
تۆھپە
2 سەر
تىللا
20 دانە
جەۋھەر
0 دانە
ۋاقتى: 2013-8-16 16:07:56 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇنبەردىكى ئىپادىڭىز يامان ئەمەس,رەھمەت قېرىندىشىم
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى



بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان. 
免责声明:本论坛所有来帖仅代表网友个人观点,不代表宝剑网站立场。本站只提供交流平台
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
本站禁止色情,政治,反动等国家法律不允许的内容,注意自我保护,谨防上当受骗