يانفۇن
تورداشلارغا مەلۇم،2005-يىللاردىن باشلاپ ئاپتونوم رايونىمىزدا دەسلەپكى قەدەمدە دائىرىلەر بويىچە «قوش تىللىق»ئوقۇتۇش يولغا قويۇلدى.قىسمەن جايلاردا بولسا ئومۇمىيۈزلۈك ھالدا «قوش تىللىق»ئوقۇتۇش قاپلاندى.ھۆكۈمەتنىڭ ناھايىتى ياخشى نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۈرۈش ئۈمۈدى بىلەن زور كۈچ بىلەن يولغا قويغان بولسىمۇ «قوش تىللىق»ئوقۇتۇش يولغا قويۇلغاندىن بۇيان ئوقۇتۇش سۈپىتى قانداقتۇر ئوبىكتىپ ۋە سۇبىكتىپ سەۋەبلەر تۈپەيلىدىن كۈندىن كۈنگە ئوقۇتۇش سۈپىتى بارغانسىرى تۆۋەنلەۋاتىدۇ.% R3 o# w) O/ D
«قوش تىللىق»ئوقۇتۇشنى يولغا قويۇپ ئوقۇتۇش سۈپىتىنى بۇرۇنقى ئەنئەنىۋى ئوقۇتۇش ۋاقتىدىكىدىنمۇ زور دەرىجىدە ئۆستۈرگەن مەكتەپ ۋە جايلارمۇ بار ئەلۋەتتە.ئەمما سۈپەت تۆۋەن بولۇش ئومۇمىيۈزلۈك دىگۈدەك ئەھۋال بولغاچقا «قوش تىللىق»ئوقۇتۇشتا ساقلىنىۋاتقان مەسىلە تۈگۈنلەرنى تېپىپ چىقىپ «سۈپەت»نى ئۆستۈرۈشكە ۋە مائارىپ باشقۇرۇش ئورۇنلىرىنىڭ سىياسەت ۋە نىشان بەلگىلىشىگە ئازراقمۇ بولسا ياردىمى بولۇپ قالسا ئەجەپ ئەمەس دىگەننى چىقىش قىلىپ مەزكۇر مۇنازىرە تېمىسىنى يېزىپ ئولتۇرۇپتىمەن.«قوش تىللىق»ئوقۇتۇش بولسا دۆلىتىمىز جۈملىدىن ئاپتونوم رايونىمىز مىقياسىدىكى يۈزلىنىش،«قوش تىللىق»ئوقۇتۇشنىڭ پايدىسى ۋە ئەھمىيىتىنى بىردىن بىردىن سۆزلەپ ئولتۇرمىساممۇ ھەممىمىز بىلىمىز ئەلۋەتتە .تۈزۈلمىنى ئۆزگەرتىش دۆلەتنىڭ سىياسىتى بىلەن بولىدىغان ئىش.مەزكۇر تېمام تېمىغا ئىنكاس شەكلىدە پىكىر قاتناشتۇرۇش شەكلى ئارقىلىق ئەمەلىي ئوقۇتۇش داۋامىدا ھېس قىلغان ئەمەلىي مەسىلىلەرنى ئوتتۇرىغا قويۇپ ،ھەل قىلىش ئۇسۇلى ئۈستىدە ھەممىمىز بىرلىكتە ئىزدەنسەك دىگەننى مەقسەت قىلىدۇ.
& ], J H1 Z7 l3 T2 jشۇڭا مەيلى ئوقۇتقۇچى كەسىبداش يولداشلار بولسۇن،ئاتا-ئانا يولداشلار بولسۇن ۋە ياكى مىللى مائارىپىمىزغا كۆڭۈل بۆلىدىغانلىكى تورداشلارنىڭ تېمىنى ئوقۇپ بولۇپلا قايرىلىپ چىقىپ كەتمەي ئۆزى ھېس قىلغان مەسىلە ۋە ھەل قىلىش ئۇسۇلى توغرىسىدا بىر جۈملە بولسىمۇ ئىز قالدۇرۇپ ئەركىن ئازادە ھالدا مۇنازىرىگە ئاكتىپ ماسلىشىپ بېرىشىنى چىن دىلىمدىن سەمىمىي ئۈمىد قىلىمەن.چۈشۈرۈش
كىرگۈزگۈچ
ئايال
بالا
پەن
ئىللىق |