维吾尔教育网

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQبىلەن كىرىش

بەك قولاي، باشلاڭ

ئىزدەش
ئاۋات ئىزدەش: دەرىسلىك لاھىيسى
جەمئىي مىكروبلوگ 704 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

كۆرۈش: 1802|ئىنكاس: 0

كىنوقانداق قىلغاندا ياخشى مەكتەپ مۇدىرى بولغىلى بۇلىدۇ؟ئەپ

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

567

تېما

10

ئەگەشكۈچى

2 تۈمەن

جۇغلانما

مۇنبەر مەسئۇلى

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

تۆھپە
1927
تىللا
5269
قىزغىنلىق
7254
تېما
567
يازما
882
يوللىغان ۋاقتى 2011-10-27 18:08:25 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
3d
قانداق قىلغاندا ياخشى مەكتەپ مۇدىرى بولغىلى بۇلىدۇ؟

% |  P; M# m  n% T0 ]; E4 e3 x
5 P. {4 P, a( Z1 B1 D
# G$ a. A2 @' l. |' D6 Y+ v! X

% G  k& y+ t8 E1 z) wكېرىيە ناھيىلىك ئوتتۇرا دەرىجىلىك كەسپى تېخنىكا مەكتەپتىن: روزى مەتسىدىق. f( `$ D1 z8 Y3 |

, U6 W" h% P) P- T  q3 s% S/ {5 D6 T* K% Q* a5 G& |

) [5 D6 x- V% S* b9 jبىز ھازىر ئىسلاھات، رىقابەت دەۋرىدە تۇرۇۋاتىمىز. بۇ يېڭى ۋەزىيەت ئاستىدا قانداق قىلغاندا لاياقەتلىك مەكتەپ مۇدىرى بولغىلى بۇلىدۇ دىگەن مەسىلە بىز رەھبىرى كادىرلارنىڭ ئويلىنىشقا تىگىشلىك مۇھىم مەسىلە. مەكتەپنىڭ قانداق بۇلىشى شۇ مەكتەپنىڭ مەكتەپ مۇدىرىغا بىۋاستە باغلىق.تۆۋەندە مەن بىر نەچچە يىللىق مەكتەپ مۇدىرلىق خىزمىتىنى ئىشلەش جەرىيانىدا بىر ياخشى مەكتەپ مۇدىرى بۇلۇش ئۈچۈن تۈۋەندىكىدەك شەرتلەرنى ھازىرلاشنىڭ ئىنتايىن مۇھىملىقىنى چوڭقۇر تۇنۇپ يەتتىم.7 |8 n( X) }+ @8 i
1. كۆز قاراشنى يېڭىلاش ياخشى مەكتەپ مۇدىرى بۇلۇشنىڭ ئالدىنقى شەرتى. " v; x' {2 n; L# g8 x. H
مەكتەپ مۇدىرى مەكتەپنى ياخشى باشقۇرۇش ئۈچۈن ئالدى بىلەن تەلىم-تەربىيە خىزمىتىنى ياخشى باشقۇرۇش  كېرەك. مەكتەپ مۇدىرىنىڭ ئىدىيىۋى كۆزقارشى جەمئىيەت تەرەققىياتىغا ئەگىشىپ ئىلگىرلىيەلەيدىغان، يېڭىلىق يارىتالايدىغان بۇلۇشى كېرەك.
& ?9 z- p) o% p( O4 g, i) Q1 I1) مەكتەپ مۇدىرلىق خىزمىتى بىر خىل مەمۇرى ۋەزىپە، شۇنداقلا جەمئىيەتنىڭ مۇھىم ۋەزىپىسىنى ، تارىخى مەسئۇلىيەتنى ئۆز ئۈستىگە ئالغان كەسپى خىزمەت. مەكتەپ مۇدىرىنىڭ مەسئۇلىيىتى پەقەتلا مەكتەپنى ياخشى باشقۇرۇش بۇلۇپلا قالماستىن، مائارىپ تەرەققىياتى بىلەن ماس قەدەمدە ئىلگىرلىيەلەيدىغان، كەلگۈسىگە ئىگە بۇلالايدىغان ئىقتىدار بۇلۇشنى تەلەپ قىلىدۇ. بىر مەكتەپنى بىزگە تاپشۇرغانكەن ھەققى ئىش قىلىپ، ئەمىلى ئۈنۈمنى قولغا كەلتۈرۈشىمىز لازىم. بۇ لاياقەتلىك مەكتەپ مۇدىرى بۇلۇشتا ئايدىڭلاشتۇرۇۋېلىشقا تىگىشلىك مۇھىم تۇنۇش مەسىلىسى.
8 A: m9 F& p7 u0 u% D6 i: u2) مەكتەپنىڭ ئوقۇتقۇچىلارغا بولغان باھالاش تۈزۈمى بىۋاستە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كونكىرىت تەلىم-تەربىيە پائالىيىتىنى بەلگىلەيدۇ. مەكتەپ مۇدىرى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دادىللىق بىلەن يېڭىلىق يارتىش، مەغلۇبىيەتتىن قورۇقماسلىق، ئادىل رىقابەتلىشىشىگە ئىلھام بىرىپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ توغرا بولغان مائارىپ كۆز قارشى، ئاساسى ساپاسى، ئوقۇتۇش ئىقتىدارى، كەسىپنى سۈيۈش روھى قاتارلىق ئۈنۋىرسال ساپانى ھازىرلىشىغا شارائىت ھازىرلاپ بىرىشىمىز لازىم.8 B% M& `$ @4 |1 \0 y) {
3) مەكتەپ تەرەققىياتى قاتتىق دىتال قۇرۇلۇشى جەھەتتىلا ئىپادىلىنىپ قالماستىن، تېخىمۇ مۇھىمى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مائارىپ كۆز-قارشى ۋە مەكتەپ مۇدىرىنىڭ مەكتەپ باشقۇرۇش خىزمىتىدە ئۆزلىكسىز ئىزدىنىشىدە ئىپادىلىنىدۇ. مەكتەپنى زامانىۋىلاشتۇرۇشتا ئاۋۋال مەكتەپ مۇدىرى ۋە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ زامانىۋىلاشتۇرۇش كېرەك. مەكتەپ مۇدىرى دەۋىر تەرەققىياتىغا ماسلىشىش ۋە ئالغا ئىلگىرلەپ يېڭىلىق يارىتىش، يېڭى كۆز-قاراش، يېڭى ئىدىيە تۇرغۇزۇشقا ماھىر بۇلۇشى، تەنقىدلەش ۋە ئۆز-ئۆزىنى تەنقىدلەش، مائارىپ مەسىللىرىنى يېڭىچە ئۇسۇللار بىلەن تەپەككۇر قىلىش، مائارىپنىڭ كەلگۈسىنى ئالدىن كۈرەلەيدىغان ماھارەتنى يىتىلدۈرۈشى كىرەك، مەكتەپ مۇدىرى ئۆزىنىڭ ئىلغار بولغان مائارىپ ئىدىيىسى ئارقىلىق ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مائارىپ كۆز-قارشى ۋە ئوقۇتۇش تەلىم-تەربىيە ئىشلىرىدا ئۆزلىكىدىن بۇرۇلۇش ھاسىل قىلىشقا ئۆلگە بۇلۇش لازىم.4 X9 {6 t/ d/ m
2. ئوقۇتۇش سۈپىتىنى چىڭ تۇتۇش مەكتەپ مۇدىرلىق خىزمىتىنىڭ يادروسى.
: P* N  ~) [9 g, o+ v' X: Oئوقۇتۇش سۈپىتى مەكتەپ بىر پۈتۈن خىزمىتىنىڭ جېنى. ئوقۇتۇش سۈپىتى مەكتەپ رەھبەرلىكى ۋە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇتۇش خىزمىتىنى باھالاشتىكى ئاساسلىق ۋاستە. مەكتەپ مۇدىرى چۇقۇم سۈپەتنى ئۆستۈرۈشنى بارلىق خىزمەتلەرنىڭ يادروسى دەپ بىلىپ چىڭ تۇتۇش لازىم.
/ \8 I) d  P, M" C7 dمەكتەپنىڭ بىر پۈتۈن خىزمىتى ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ئۆستۈرۈشنى چۆرىدىگەن ھالدا ئېلىپ بېرىلىدۇ. مەكتەپ مۇدىرى سۈپەتنى چىڭ تۇتۇش ئىدىيىسىنى ئوقۇتقۇچىلار، ئائىلە باشلىقلىرى، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىدىيىسىگە سىڭدۈرۈپ، ئۇلارنىڭ ئاڭلىق ھەركىتىگە ئايلاندۇرۇش لازىم. مەكتەپ مۇدىرى ئوقۇتۇشنىڭ دائىملىق باشقۇرۇش خىزمىتىنى چىڭ تۇتۇش، ئوقۇتۇشقا چوڭقۇر چۆكۈپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇتۇش پىلانى، دەرس تەييارلىقى، دەرس ئۆتۈش، تاپشۇرۇق بىرىپ ئۆزگەرتىش ۋە دەرستىن سىرتقى يىتەكچىلىك خىزمەتلىرىدە  كۆڭلىدە پىلان بۇلۇشنى، ياخشى بولغان ئوقۇتۇش مىتودى ھازىرلىغان بۇلۇشنى، ئوقۇغۇچىلارغا ياخشى كۈيۈنۈشنى تەلەپ قىلىش لازىم.
5 o' ^! K+ z6 I# G  w! F- h: bمەكتەپ مۇدىرى ئىلمى تەكشۈرۈش ئۇسۇللىرىنى تۇرغۇزۇپ، ھەقىقى ئۈنۈمنى قولغا كەلتۈرۈش ئۈچۈن تۈزۈمنى كەسكىن ئىجرا قىلىش كېرەك.
3 `1 Z! E, r7 J* k5 S( U3. مەكتەپ مۇدىرى ئوقۇتقۇچىلار قۇشۇن قۇرۇلۇش خىزمىتىنى چىڭ تۇتۇش كېرەك. " o' a# {% y3 D7 J6 n8 U
ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۈنۋىرسال ساپاسىنى يۇقىرى كۈتۈرگەندىلا ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۈتۈرۈشكە كاپالەتلىك قىلىغىلى بۇلىدۇ. ئوقۇتقۇچى ساپاسىنىڭ يۇقىرى تۈۋەنلىكى مەكتەپ ئوقۇتۇش تەلىم-تەبىيە سۈپىتى ۋە سەۋىيىسىنى بىۋاستە بەلگىلەيدۇ. شۇنداقلا كەسپى ئەخلاققا رىئايە قىلىدىغان، يۇقىرى ساپالىق، كەسىپتە پىشقان، يېڭىلىق يارىتىش روھىغا باي، ئوقۇتۇش ئۇسۇلى جانلىق ئوقۇتقۇچىلار قۇشۇنى بەرپا قىلىش ھەر بىر مەكتەپ مۇدىرىنىڭ مۇھىم ۋەزىپىسى. مەكتەپ مۇدىرى كۆپ خىل ۋاستىلەرنى قوللىنىپ، ئوقۇتقۇچىلارنى ئوقۇش تارىخى، كەسپى سەۋىيىسىنى يۇقىرى كۆتۈرۈشكە ئىلھاملاندۇرۇپ، ئۇلارنىڭ ئوقۇ-ئوقۇتۇش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش لازىم.
1 X) I' H* n, M# n0 l, V4. مەكتەپ خىزمىتىدە بارلىق خىزمەتلەرگە تەڭ ئىتىبار بىرىش كېرەك.
  a- n6 E3 ]( r3 ?6 |# d" q1) ئوقۇتۇش خىزمىتى مۇھىم خىزمەت بۇلۇپ، مەكتەپ مۇدىرى زىھنىنى مەركەزلەشتۈرۈپ ئوقۇتۇش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلىشى كېرەك. مەكتەپ خىزمىتىنىڭ كۆپ خىللىقى مەكتەپ مۇدىرىنىڭ باشقا خىزمەتلىرىنىمۇ چىڭ تۇتۇپ ئىشلەش كېرەكلىكىنى بەلگىلەيدۇ. مەسىلەن: بىخەتەر ئىشلەپچىقىرىش، ساقلىقنى ساقلاش، ئىجدىمائي مۇقۇملۇق، ئاممىۋى تەشكىلاتلار خىزمىتى قاتارلىقلار. مەكتەپ مۇدىرى مۇھىم خىزمەتلەر بىلەن باشقا خىزمەتلەرنى ماسلاشتۇرۇپ ئېلىپ بېرىش تەڭ ئەھمىيەت بىرىشى كېرەك. 5 E% s$ E7 I; D. s( ?+ w- ^% }
2) ئوقۇتۇش بىلەن تەتقىقات خىزمىتىگە تەڭ ئىتتىبار بىرىپ ئوقۇتۇش ئارقىلىق تەتقىقات ئېلىپ بېرىش، تەتقىقات ئارقىلىق ئوقۇتۇشنى ئىلگىرى سۈرۈش كېرەك. مەكتەپ مۇدىرى دەرس ئاڭلاش، دەرس تەستىقلاش ئوچۇق دەرس ئۆتكۈزۈش ئۆتكەللىرىنى چىڭ تۇتۇپ، ياخشى بولغان ئوقۇتۇش تەتقىقات مۇھىتى ھازىرلاپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇتۇشى بىلەن ئوقۇغۇچىنىڭ ئۆگىنىشىنى چىڭ تۇتۇپ، باراۋەر بولغان ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچى مۇناسىۋىتىنى شەكىللەندۈرۈش لازىم.
' Y$ P. N1 q' a) z7 j5. «قوش تىل ئوقۇتۇش» خىزمىتىنى چىڭ تۇتۇپ ئىشلەش لازىم.
1 d% i0 b2 t* \- z9 c1)  خەنزۇ تىلى ئاساسى يۇقىرى ئوقۇتقۇچىلارنى  قوش تىل سىنىپغا مەسئۇل قىلىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ قوشتىل بۇيىچە تەربىيەلەشنىڭ زۈرۈلىگىنى، جەمئىيەتنىڭ جىددى تەلىۋى ئىكەنلىگىنى چوڭقۇر تۇنۇتۇپ،  ئوقۇتقۇچىلار بىلەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ تۇرمۇش، ئۆگۈنىش جەھەتتە يۇلۇققان قىيىنچىلىقىنى ھەل قىلىپ بىرىش. مەكتەپلەردە مەخسۇس «قوش تىل» ئوقۇتۇش گۇرۇپپىلىرى تەسىسىس قىلىپ قوش تىل مۇھاكىمە پائالىيەتلىرىنى ئۇيۇشتۇرۇپ، قوش تىل ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن تىرىشىش لازىم., M& Z# M* ~7 p* A/ a' a* J/ l
6. ئىلمى باشقۇرۇش ئۇسۇلىنى تۇرغۇزۇش-مەكتەپ مۇدىرلىق خىزمىتىنىڭ ئاچقۇچى. تۈزۈم بولسا باشقۇرۇشنىڭ كاپالىتى. مەكتەپ مۇدىرى ئوقۇتقۇچىلار كەسپى ئەخلاقى، دەرسخانا باشقۇرۇش تۈزۈمى، دېمۇگىراتىك باھالاش تۈزۈمى، ئىشچى-خىزمەتچىلەرنى سىناپ تەكشۈرۈش تۈزۈمى ۋە ئىش ئورنى مەسئۇلىيەتنامىسىگە ئاڭلىق ئەمەل قىلىپ ئۆزى ئۈلگە بۇلۇشى ۋە پىرىنسىپ بۇيىچە ئادىل ئىجرا قىلىشى كېرەك.
( `3 d( Z4 h' C& Pمەكتەپ باشقۇرۇش خىزمىتىدە باشقۇرۇش ۋە باشقۇرۇلۇش مۇناسىۋىتىنى مۇۋاپىق بىرتەرەپ قىلىش ماھارىتىنى يىتىلدۈرۈش لازىم. تۈزۈمنى ئىجىرا قىلىشتا قاتتىق قول بۇلۇش بىلەن بىرگە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ سىرداش دوستىغا ئايلىنىپ، ئۇلارغا ئازادە بولغان خىزمەت مۇھىتى يارىتىپ بىرىش ۋە خىزمەت قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش كېرەك.  m' C: p2 e! c+ m' h& [
7. ئۆگۈنىشنى كۈچەيىتىپ، ئۆزلىكسىز ئىزدىنىش- مەكتەپ مۇدىرلىق خىزمىتىنىڭ ئاساسى.7 A) A* n9 b6 K( Q
مەكتەپ مۇدىرى پەقەت ئۆزلىكسىز ئۆگۈنۈپ، بىلىم قۇرۇلمىسىنى يېڭىلاشقا ئەھمىيەت بەرگەندىلا ئاندىن ئۆزىنىڭ ساپاسى ۋە ئىناۋىتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈلەيدۇ.
0 z, H( h# F6 {) H" o- d' a1) سىياسى نەزىرىيىۋى بىلىم ئۆگىنشىنى كۈچەيىتىش كېرەك.مەكتەپ مۇدىرى ماركىسىزىم، لىنىنىزىم، ماۋزېدوڭ ئىدىيىسى، دىڭ شىياۋپىڭ نەزىرىيىسى، مائارىپ قانۇن-نىزاملىرى،«ئۈچكە ۋەكىللىك قىلىش» مۇھىم ئىدىيىسى قاتارلىقلارنى ئەستايىدىل ئۆگىنىش كېرەك. سىياسى جەھەتتە پىشقان، ئىدىيىسى ئازاد، ئىنكاسى تىز، مەيدانى مۇستەھكەم بۇلۇشى، بۇلۇپمۇ چوڭ ھەق چوڭ ناھەق مەسىللىرىدە قىلچە ئىككىلەنمەسلىكى، سوتسىيالىستىك مەكتەپ باشقۇرۇش يۆلىنىشىدە چىڭ تۇرۇپ، پارتىيىنىڭ مائارىپ فاڭجىنىنى ئومومىيۈزلۈك ئىزچىللاشتۇرۇپ، قانۇن ئارقىلىق مەكتەپ باشقۇرۇشتا چىڭ تۇرۇپ، تەلىم-تەربىيە خىزمىتىنى قېلىپلاشتۇرۇش لازىم.+ f1 N9 k; l7 t, \9 C$ `/ c
2) ئۆزىنىڭ كەسپى ئۆگىنىشىنى كۈچەيىتىش لازىم. مەكتەپ مۇدىرى ئوقۇتۇش تەلىم-تەربىيە خىزمىتىدە ئۆزلىكسىز ئىزدىنىشى، تەتقىقات ئېلىپ بېرىشى، ئۆزىنىڭ بىلىم قۇرۇلمىسىنى ئۆزلىكسىز كېڭەيىتىشى ۋە موللاشتۇرۇشى، ھازىرقى زامان مائارىپ نەزىرىيىسى بىلەن قۇراللىنىپ، مائارىپنى زامانىۋىلاشتۇرۇش سەۋىيىسىنى يۇقىرى كۆتۈرۈپ بىلىمدە كامالەتكە يىتىشى، باشقۇرۇشتا مۇتەخەسىسلەرگە ئايلىنىشى، ئوقۇتۇشتا ماھىرلاردىن بۇلۇش كېرەك.
  r/ {: `' D6 f8 u' }/ ?3) تىرىشىپ ياخشى بولغان رەھبەرلىك ئوبرازىنى تىكلىشى كېرەك. ساغلام بولغان كەسپى ئەخلاقى، پاكلىق ئىستىلى ئارقىلىق كەڭ ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلار قەلبىدىن  ئورۇن ئېلىشقا تىرىشىش لازىم.$ q0 f9 E) P$ f/ @# _; t! Q1 w
8. مەكتەپ مۇدىرى ئادەم ئىشلىتىشكە ماھىر بۇلۇش ۋە ماسلاشتۇرۇشقا ئەھمىيەت بىرىش لازىم. ( B5 Y+ A# N7 B4 ?+ G) K
يۇقىرى يىللىق بىلەن تۈۋەن يىللىقنىڭ، تەبىئي پەن بىلەن ئىجدىمايى پەننىڭ قىيىنلىق دەرىجىسى ئوخشىمايدۇ.  ئىلمى بۈلۈم، سىياسى بۈلۈم، مالىيە بۈلۈم قاتارلىقلارنىڭ خىزمەت سالمىقى، قىيىنلىق دەرىجىسى ئوخشىمايدۇ. شۇڭا مەكتەپ مۇدىرى ئالدى بىلەن
: m( Z, A/ \. g3 f+ L+ p1) بەنزە ئەزالىرىنىڭ ھەرقايسى جەھەتتىكى ئالاھىدىلىكىگە ئاساسەن كەسپى خىزمەتلەرگە مەسئۇل خادىملارنى ئالدىن تاللىشى كېرەك. ئوقۇتۇشقا مەسئۇل خادىملارغا ئادەم كۈچى، مالىيە كۈچى جەھەتتىن ھەرۋاقىت قوللاشنى توختىتىپ قويماسلىقى لازىم. باشقا ئىشخانىلارنىڭ بارلىق خىزمەتلەرنى ئوقۇتۇش ئۈچۈن خىزمەت قىلدۇرۇشنى تەكىتلەپ، ئوقۇتۇش پەقەتلا  ئىلمى مۇدىرنىڭ مەسئۇلىيىتى دەيدىغان ئىللەتلەرنى تەلتۈكۈس يۇقۇتۇش لازىم./ k: a/ d! H! d3 D3 S
2) مەكتەپ مۇدىرى ئۆزى باشلامچىلىق رولىنى جارى قىلدۇرۇش لازىم. بەنزە ئەزالىرىنىڭ فونكىتسىيىلىك رولىنى جارى قىلدۇرۇشى، ئۇلارنىڭ خىزمەتلىرىگە يىتەكچىلىك قىلىپ، خىزمەتلەرنى ئورۇنلاشتۇرۇش،  ئۇلاردىن دوكلات ئېلىش، خىزمەتلەرنى يەكۈنلەپ خۇلاسىلاش ئىشلىرىدا ئادىل بۇلۇش پىرىنسىپىدا چىڭ تۇرۇش لازىم.
3 e0 D7 Q! d4 O9 J% V% e# _  C; E& z3) ئوقۇتقۇچىلارغا خىزمەت تەخسىمات قىلغاندا  يۇقىرى يىللىق ۋە تۈۋەن يىللىق ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ كەسىپتىكى ئارتۇقچىلىقى، مەسئۇلىيەتچانلىقىنى ئاساس قىلىپ دەرس ئوقۇتقۇچىسى ۋە سىنىپ مۇدىرى تەيىنلەش، بىكىتكەن ئىكەن ئالتە يىلغىچە ئۆزگەرتمەسلىكتە چىڭ تۇرۇپ، ئوقۇتۇش خىزمىتىنىڭ ئىزچىللىقىنى قولغا كەلتۈرۈشكە ئەھمىيەت بىرىش لازىم.
* X6 K3 N( c$ S/ d) d2 a4) مەكتەپ مۇدىرى خىزمەت ئورۇنلاشتۇرغاندا ئومومىيلىقنى ئاساس قىلىپ خىزمەت ئورۇنلاشتۇرۇش كېرەك. خىزمەتتە ياۋاشلارغا خىزمەتنىڭ ئېغىرىنى، خورىكى چوڭ، ئارقا تېرىگى بارلارغا ئىشنىڭ يىنىكىنى تاپشۇرىدىغان خىزمەت ئىستىلىدىن قەتئي ساقلىنىش، خىزمەتتە ھەممە ئادەم باپباراۋەر، ئىشلىگەنگە قاراپ ھەق بىرىش تۈزۈمىدە چىڭ تۇرۇش ھەمدە مەكتەپ مۇدىرى يۇقىرى دەرىجىلىك ئورۇنلار، ئاساسى قاتلام كادىرلىرىنى مائارىپقا ياردەم بىرىشتىن باش تارتمايدىغان ئالاقىنى قولغا كەلتۈرۈشكە ئەھمىيەت بىرىش لازىم.
- ~) u% h+ `3 R' q9. مەكتەپ مالىيىسىنى ئوقۇتۇش خىزمىتى ئۈچۈن خىزمەت قىلدۇرۇش لازىم.
# r/ d1 E0 _! H: h+ Sمەكتەپ مالىيىسى مەكتەپتىكى مەلۇم بىر ئادەم ياكى مەكتەپ مۇدىرىنىڭ خەزىنىسى ئەمەس. مەخسۇس تەلىم-تەربىيە خىزمىتى ئۈچۈن دۆلەت مالىيىسىدىن ئاجىرتىپ بەرگەن مەبلەغ. / {% j# |* V0 d+ [/ W
1) مەكتەپ مالىيىسىنى ھېسابات قائىدىسى بۇيىچە ئاۋۋال كىرىم قىلىپ ئاندىن چىقىم قىلىش، بىر قەلەم بىلەن باشقۇرۇش، بۇغالتىر بىلەن بىرلىشۋالماسلىق. مەكتەپ مالىيىسىنى قەرەللىك ھالدا ئاشكارىلاش تۈزۈمىنى ئىزچىللاشتۇرۇش، مەكتەپ مالىيىسىنى مەكتەپ شارائىتىنى ياخشىلاش، ئوقۇتۇش، تەلىم-تەربىيە خىزمىتىگە ئىشلىتىش لازىم.  F' f% ^! I; f, T
2) مەكتەپنىڭ كىرىمىنى ئاشۇرۇش ئۈچۈن مەكتەپنىڭ ئەمگەك بازىلىرىنى ياخشى باشقۇرۇش لازىم. يەرلەرنى باشقۇرغاندا ئۇچۇرغا ئەھمىيەت بىرىپ، بازىرى ئىتتىك دېھقانچىلىق زىرائەتلىرىنى تېرىش. ئەمگەك بازىلىرىدا ئوقۇتقۇچى ۋە ئوقۇغۇچىلارغا «ئەمگەك دۇنيانى ياراتقان» دىگەن ئىدىيىنى مۇستەھكەم تۇرغۇزۇپ، ئۇلاردا ئەمگەكنى قىزغىن سۈيىدىغان، باشقىلارنىڭ ئەمگەك مىۋىسىنى قەدىرلەيدىغان، جاپادىن قورۇقماسلىقتەك ئەخلاقى پەزىلەتنى يىتىلدۈرۈش لازىم.0 X6 D' G# X2 P9 v* m/ X
قىسقىسى ياخشى بىر مەكتەپ مۇدىرى بۇلۇش ئۈچۈن، ۋەزىيەتنى ئىنىق تۇنۇپ، يېڭىلىق يارىتىپ، دەۋىر بىلەن تەڭ ئىلگىرلەش روھىنى يىتىلدۈرۈپ،  كۈچلۈك رىقابەت ئېڭىنى تۇرغۇزۇش كېرەك./ X, ^. K' ~' @2 `  q2 d' {6 j
0 W5 Z5 ?; \* j4 Y4 X
چۈشۈرۈش

 

                                                   كىرگۈزگۈچ ئايال بالا پەن ئىللىق

你可以通过手机识别二维码访问本帖
   مەزكۈر ئەسەرنى يۇقىرقى كود ئارقىلىق ئۈندىدارغاقۇشىۋېلىڭ[教程]
ۋەكىلىنى تاللاش ھوقۇقى بولمىغان مىللەتنىڭ ۋەكىللەردىن ئۈمىد كۈتىشى بىمەنىلىكتۇر
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش



يانفۇندا كۈرۈڭ

كودنى يانفۇنىڭىزدا سىكانىرلاپ چۈشۈرۈڭ