ئۇيغۇر
3 F% {6 A a& L9 f: V U( z) }
كەچتە ئىشتىن چۈشۈپ ئۆيگە كەلسەم ئۆيدە ھىچكىم يوق تۇراتتى ، باشقا كۈنلىرى ئايالىم مەندىن بالدۇر ئۆيگە قايتىپ كېلىپ بۇلاتتى . ئادەتتە خىزمىتىم ئالدىراش بولغاچقا ئۆيگە قايتىپ كىلەلەيدىغان كۈنلىرىم ساناقلىق بولغاچقا ، ئۈچ ۋاق تاماقنى ئاساسەن سىرتتا يىگەچكە دەم ئېلىپ ئۆيگە قايتىپ كىلىدىغان كۈنلىرىم ئايالىمنىڭ ئۆز قولى بىلەن ئەتكەن تامىقىنى يېيىشنى ياخشى كۆرەتتىم . ئۇ ، قايتىپ كەلگۈچە تاتلىق-تۇرۇملار بىلەن قۇرسىقىمنى گوللىغاچ تۇراتتىم ، ئادەتتە ئايالىم تولىمۇ خۇش-خۇي ئىدى ، بۈگۈن ئىشتىن قايتىپ كېلىپ نېمە ئۈچۈنكىن كەيپىياتى ئانچە ياخشى ئەمەس ئىدى . كەسپى ئادىتىم بۇيىچە ئۇنىڭدىن ( i }$ ~3 r1 v3 l
-نېمە بولدىڭىز ؟ مىجەزىڭىز يۇقما ؟ بىرسى بىلەن ئازارلىشىپ قالدىڭىزما ؟ يا مەن دىلىڭىزنى ئاغرىتىدىغان بىر ئىش قىلدىممۇ ؟ -سىزنىڭ كۆزىڭىزدىن ھىچنىمىنى يۇشۇرغىلى بولمايدۇ جۇمۇ ؟! نېمە بۇلاتتى ئىشتىن چۈشكەندىن كىيىن مەكتەپ مۇدىرى مەكتىپىمىزدىكى بىرنەچچىمىزنى ئىشخانىسىغا چاقىرىپ يىغىن ئاچتى . ئۇ ئۆزىنى تۇتىۋىلىپ ئوقۇتقۇچىلارغا خاس سالماق بىلەن سۆزلەۋاتاتتى .
2 C# f& C# t. X+ P: D0 \-شۇ ئىشمىدى ، يىغىن ئاچقانىغىمۇ شۇنچە قىلىش كىتەمدۇ ؟ مەن تېخى بىرەر ئىش بولغان چېغى دەپتىمەن ، نېمە بولسۇن ھازىر سىز ئېغىر ئاياق بالىمىز ئۈچۈن بولسىمۇ ئارتۇقچە ئىشلارغا ھاياجانلىنىپ كەتمەڭ ، سىز بۇنداق يۈرسىڭىز مەنمۇ خاتىرجەم بۇلالمايدىكەنمەن -. t1 @& {! W3 e1 O
مەن تېخى گېپىمنى قىپ بۇلالمىدىم ، سىزمۇ بىلىسىزغۇ مەن بىر ئىشلارغا ئاسان ئاچچىقىلانمايمەن ، دېدى ئايالىم ئۆزىنى تۇتىۋىلىپ گېپىنى داۋاملاشتۇرۇپ ؛ 0 z5 u, I3 p, A2 q. a: D
-مەكتىپىمىزدە بۇ مەۋسۈمدە مىنى قوشقاندا ئالتە نەپەر ئوقۇتقۇچى ئېغىر ئاياق ئىكەنمىز ، مۇدىرىمىز نېمە ئۈچۈن ئالتىڭلار بىرلا ۋاقىتتا ئېغىر ئاياق بولىسىلەر ؟ سىلەر توغۇپ يېتىپ قالساڭلار دەرسڭلارنى كىم ئۆتىدۇ ؟ ئىلگىرى-كىيىن تەرتىپ بۇيىچە تۇغساڭلار بولمامدۇ ؟شۇنىڭ ئۈچۈن ھەربىرىڭلارغا 500يۈەن جەرىمانە قويۇلىدۇ . ئېيتىڭە شۇمۇ گەپ بولدىمۇ ؟ 2 r/ e4 B+ ?; s
-قەيەرنىڭ تۈزۈمى ئىكەن ئۇ ، بالا توغۇشنىمۇ مەكتەپتىن رۇخسەت ئالىدىغان ، خىزمەتداشلار ئارا بىر-بىرى بىلەن مەسلىھەتلىشىپ ئىلگىرى-كىيىن ئۇچرەت بۇيىچە تۇغىدىغان ؟ نېمە دېگەن بىمەنلىك ، مەكتەپ مۇدىرى بولغان ئادەممۇ شۇنداق گەپ قىلامدۇ ؟ قۇرسقىم ئېچىپ تۇرغان بولغاچقىمىكىن ، مەكتەپ مۇدىرىنىڭ تولىمۇ بەك مەسئولىيەتىسز ۋە ساپاسىزلىق بىلەن قىلغان گېپى ئوغامنى قىرىق گەز ئۆرلىتىۋەتتى . $ {5 b" s3 X. h2 \9 ~% O; r
-ئامال قانچە ؟ تۇتىدىغىنى شۇ 500يۈەن پۇل ئىكەنغۇ ، بولدى تەگەشمەيلى ، سىز بىردەم تېلىۋىزور كۆرۈپ تۇرۇڭ مەن تاماق ئېتەي . كاللامنى گادىرماچ خىيال ئورىۋالدى ، ھازىرقى كۈندىمۇ مۇشۇنداق ئىشلارنىڭ كۆز ئالدىمدا يۈز بېرىۋاتقانلىقى ئىدىيەمدىن ئۆتمەيۋاتاتتى ، قانداقتۇ ئايالىمدىن تۇتۇۋىلىنغان 500يۈەن پۇل ئۈچۈن ئەمەس ، زامان شۇنچە تەرەققىي قىلۋاتقان ، « ئادەمنى ئاساس قىلىش » شۇنچە تەكىتلىنىۋاتقان جەمىيئەتتە مەكتەپ مۇدىرى بولغان ئادەم ئېغىر ئاياق بولغانلارغا كۆڭۈل بۆلۈش ، غەمخورلۇق قىلىشنىڭ ئورنىغا قىلۋاتقان ئىشىنى كۆرمەمدىغان ، يەنە كىلىپ بۇ شەھەردىكى خىلى نامى بار بىر مەكتەپنىڭ قىلىۋاتقان ئىشى . 8 T/ R" r a2 w( Y& {
بۈگۈن چۈشتىن بۇرۇن ئىشقا مېڭىشىتىن بۇرۇن ئايالىمغا
, X5 o8 J; E# s# k1 G-يۇقارقى ئەھۋالنى مائارىپ مۇپەتتىش ئورۇنغا بېرىپ ئىنكاس قىلىڭلار دىسەم ،-بولدىلا ئارتۇقچە ئاۋارچىلىق تېرىپ نېمە قىلمىز ، پۇلنى يالغۇز مەندىن تۇتمىسا يا دېمەسمۇ .
# T w8 D1 K/ O' D& ]4 v ئۇنىڭ جاۋابى مېنى شۇنچلىك ئۈمىدسىزلەندۈردى ، بىر توپ زىيالى ياش ئۆزىنىڭ قانۇنلۇق ھوقۇق-مەنپەتىنى قوغداشنى ئاۋارچىلىق ھېس قىلىپ قاراپ تۇرۇپ ‹‹بوزەك ›› بولسا ، مەكتەپ مۇدىرىغا ئوخشاش پارزازىتلار ( بۇ پەقەت ئايالىمنىڭ مەكتىپىدىكى مۇدىرغا قارىتىلغان) كىچىكىنە ئەمەل مەنسىپىگە تايىنىپ باشقىلارنى خالىغانچە تالان-تاراج قىلسا قانداق بۇلىدۇ ؟ # A% R) F) T, [& d- o$ U* m
يۇقاردا تىلغا ئېلىنغىنى رىئاللىقتا بۇلىۋاتقان ئەمەلىي مىسال ، قىسمەن سەۋەپلىك مەكتەپ ۋە مەكتەپ مۇدىرىنىڭ ئىسمى تىلغا ئېلنىمىدى ، ئىشنىمەنكى بۇ مەسلە چوقۇم ئادىل بىر تەرەپ قىلىنىدۇ ، چۈنكى دۆلىتىمىز قانۇن-تۈزۈم دۆلىتى ، قانۇن ئارقىلىق ئىدارە قىلىنىدىغان دۆلىتىمىزدە ھەممىز بىرلىكتە ناتۇغرا ئىستىللارغا بىرلىكتە تاقابىل تۇرۇپ قانۇن-تۈزۈمنىڭ ئىززەت-ئابرۇيى ۋە قانۇنلۇق ھوقۇق-مەنپەتنى ھەقىقى كاپالەتلەندۈرەيلى .
- l1 ^) F9 K1 @5 U% _6 qمەنبە:مىسرانىم تورى
& M7 A5 g( r9 ^8 F6 _
كىرگۈزگۈچ
ئايال
بالا
پەن
ئىللىق |