روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 21054|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

مائارىپنىڭ بۈگۈنى بالىلارنىڭ كەلگۈسى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
مائارىپنىڭ بۈگۈنى بالىلارنىڭ كەلگۈسى

- d1 b, S9 t2 v  B! j" M2011-09-13 شىنجاڭ گېزىتى   چېن سومىڭ9 w) x" `# k; N2 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

2 _3 }& f1 D9 d- R! N6 ~$ R1 oبالىلارغا قىلىنغان بۈگۈنكى تەربىيە بالىلارنىڭ كەلگۈسى، شۇنداقلا كەلگۈسىدىكى بەختىيار تۇرمۇشى ئۈچۈندۇر.
/ k; \! s& o/ j! Z    كىشىلەر دائىم ئۆزلىرىگە كېلەچەكتە بالىلارغا نېمىلەر لازىم بولار؟ دەپ سوئال قويىدۇ. ئۇچۇر تېخنىكىسى ئۇچقاندەك تەرەققىي قىلىۋاتقان بۈگۈنكى كۈندە، ئەتىنىڭ قانداق بولىدىغانلىقىغا ئېنىق بىر نەرسە دېيەلمىسەكمۇ، كەلگۈسىدە بالىلارغا نېمىلەرنىڭ لازىم بولىدىغانلىقىنى پەرەز قىلالمىساقمۇ، ئەمما ئادەم بولۇش سۈپىتىمىز بىلەن بالىلارنىڭ بەزىبىر مۇقىم ساپالارغا ئىگە بولۇشنىڭ زۆرۈرلۈكىنى بىلىشىمىز كېرەك، بۇنىڭ ئۈچۈن ئۆزىمىزدە تۆۋەندىكى قاراشلارنى تۇرغۇزۇشىمىز لازىم.
6 d' R# u. N" F! n/ o9 l' |/ Q; K# r  a5 h    بىرىنچى، كەلگۈسى قارىشى
) d7 t: f0 `- h/ B5 v( i    ھازىرقى جىددىي ئېھتىياجنى قامداشقىلا ئەھمىيەت بېرىدىغان مائارىپتىن ئۈمىد كۈتكىلى بولمايدۇ، كەلگۈسىگە ئەھمىيەت بەرمەيدىغان مائارىپ مائارىپنىڭ تەرەققىياتىنى توسۇپ قويىدۇ. مائارىپ يىراقلارغا ئۈمىد بىلەن قاراشقا، كەلگۈسىگە نەزەر سېلىشقا موھتاج. مائارىپچىلارنىڭ نەزەر دائىرىسى داۋاملىق كېڭىيىشى كېرەك.
6 L" R  A: R- k3 i2 y0 Q" o    ئىككىنچى، ئاساس سېلىش قارىشى
4 r1 {5 J. e9 v    ئاساسىي مائارىپ ئاساس سالىدىغان مائارىپ، بالىلارنىڭ مۇۋەپپەقىيەت قازىنىشىنىڭ ئۇل تېشى. باشلانغۇچ مائارىپنىڭ ئاساسى نېمە؟ ئاساسىي ساپانى يېتىشتۈرۈشتۇر. ئۇستاز گۇ مىڭيۈەن ئاساسىي مائارىپ ئادەم بولۇش، جەمئىيەتكە يۈزلىنىش، ئۆگىنىش ئىقتىدارى ئاساسىنى پۇختىلايدىغان مائارىپتۇر، دېگەنىدى.
* s$ }( |0 ~8 M4 s9 }* A
! l  u# O9 X# E/ L6 R, A2 v    ئۈچىنچى، ئۆمۈرلۈك تەرەققىيات قارىشى7 s( S" O2 A. H. e% K2 F( y) pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    ئادەمنىڭ يېتىلىشىنى بىر نەچچە باسقۇچقا بۆلۈشكە بولىدۇ، كۆز ئالدىمىزدىكى باسقۇچ ئۈچۈنلا مۇلازىمەت قىلىپ باشقا باسقۇچ بىلەن كارىمىز بولمىسا بولمايدۇ. ئادەمنىڭ يېتىلىش ۋاقتىدىكى ھالقىلىق پەيتكە ئەھمىيەت بېرىش بىلەن بىللە، شەخسنىڭ تەرەققىي قىلىش ئۈزلۈكسىزلىكىگىمۇ ئەھمىيەت بېرىش، ئۆمۈرلۈك تەرەققىيات قارىشى، سىستېمىلىق، ئىمكانىيەتلىك سىجىل تەرەققىيات قارىشىنى تىكلەپ، ھەر بىر باسقۇچنى كېيىنكى تەرەققىيات باسقۇچىغا تۈرتكە قىلىپ، ھاياتلىقتا ئۆمۈرلۈك تەرەققىيات كۈچى ھازىرلاش كېرەك. ; ?) T2 }4 z& H9 B; J, i2 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

/ U9 i+ ]" L4 Jتۆتىنچى، ھەرىكەت قارىشى; v( h5 X2 }/ l1 Q  w$ eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    ئامېرىكىلىق پەيلاسوپ، پېداگوك دې ۋېي پىراگماتىزم پەلسەپەسىدە ئىزچىل ھالدا ھەرىكەتنى سۇبيېكتنىڭ ئاساسىي خۇسۇسىيىتى قىلىشتا چىڭ تۇرغان، شۇنىڭ بىلەن بىللە، بىلىم ئىگىلىمەكچى بولساڭ ھەرىكەت قىل، دېگەننى ئوتتۇرىغا قويغان. مائارىپتا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاڭلىغۇچى، چەتتە قاراپ تۇرغۇچىلا بولماي، ئۇ ئىشنى قىلىش جەريانىدا ئۆگەنگۈچى، ئۇ ئىشقا قاتناشقۇچى بولۇشىنى؛ دەرسخانىنىڭ تىنچ، جىمجىت بولماستىن، جانلىق، يېڭىلىق بىلەن تولغان بولۇشىنى تەشەببۇس قىلغان. باشلانغۇچ مەكتەپ مائارىپى باسقۇچىدىكى بالىلار ئۆزلىرىنىڭ سۇبيېكتىپ پائالىيەتچانلىقىنى تېخىمۇ ياخشى جارى قىلدۇرۇشى لازىم.
: b6 g! c$ U& K  x ' R  a; `. O$ B5 W4 k/ xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    بەشىنچى، يېڭىلىق يارىتىش قارىشى
/ D4 m) h# V+ R9 f; ]# W    ھازىرقى مائارىپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ماسلىشىش ئىقتىدارىنى، يېڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈشكە ئەھمىيەت بېرىشى كېرەك. قائىدىلەشتۈرۈلگەن، قېلىپلاشتۇرۇلغان مائارىپ كىشىلەرنىڭ كاللىسىنى ئاسانلا تورمۇزلاپ قويىدۇ. باشلانغۇچ مەكتەپ مائارىپىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ يېڭىلىق يارىتىش ئېڭىنى يېتىلدۈرۈشكە ئەھمىيەت بېرىش، ئوقۇغۇچىلارنى سوئال سوراشقا، گۇمانىنى ئوتتۇرىغا قويۇشقا، ئوخشىماسلىقنى كۆرسىتىشكە رىغبەتلەندۈرۈش كېرەك.
5 l, r- P1 [% O$ i+ k- n# V; k) Z    ئالتىنچى، تۇرمۇش قارىشى
! p8 `8 Y& ~: q/ P/ S( ?    تاۋ شىڭجى ئەپەندى: ‹‹تۇرمۇش تەربىيەسى تۇرمۇشنى تەربىيەلەش دېگەنلىك، تۇرمۇش ئارقىلىق تەربىيەلەش تۇرمۇشنىڭ ئالغا ئىنتىلىشچانلىقى ئۈچۈن تەربىيەلەشتۇر›› دېگەنىدى. بۇنىڭدىن كۆرۈۋېلىشقا بولىدۇكى، مائارىپ تۇرمۇشقا ئۇيغۇنلىشىشى كېرەك، تۇرمۇش مائارىپنىڭ جېنى. شۇنداق، تۇرمۇش مائارىپنى بەلگىلەيدۇ، تۇرمۇش مائارىپنىڭ مەزمۇنى ۋە رولىنى ئۆز ئىچىگە ئالغان بولىدۇ، ئەمەلىي تۇرمۇش مائارىپنىڭ ئاساسى. مائارىپنىڭ مەزمۇنى تۇرمۇشنى ئۆزگەرتىشتە، مائارىپ ئىنسانلارنىڭ ھايات كەچۈرۈشى ۋە تۇرمۇش كەچۈرۈشى ئۈچۈن خىزمەت قىلىشى، رېئال جەمئىيەت بىلەن بىرلىشىشى كېرەك، مائارىپ ئەستايىدىللىق بىلەن كىشىلەرنىڭ رېئال، بەختلىك تۇرمۇشى ئۈچۈن مۇلازىمەت قىلىشى كېرەك.
! s! h  \8 \6 h" k, J& w0 i  r- d" j8 {6 t( x/ A) s0 o7 H; ]  Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
# x- l5 D( v9 G0 `) M9 p- tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماس قەدەمدە ئەۋەتىلدى Tursun007نىڭ مىكرو بلوگى
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 04:07

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش