روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 12874|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش خىزمىتى توغرىسىدا ئويلىغانلىرىم

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش خىزمىتى توغرىسىدا ئويلىغانلىرىم( D1 [0 G8 T! y  yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(ئىشقول يېزا مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپتىن : ئابدۇلېتىپجان ئىسلام)
( q" k( r* W( Z; k3 Rھازىرقى زامان يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش- دۆلەتنىڭ ئىككى مىنىستىرلىق ۋە بىر كومتىتتىن غەربىي رايۇنلاردىكى چەت ،نامرات يېزا بازارلارنىڭ مائارىپ تەرەققىياتىنى قوللاش ،غەربىي رايۇنلار بىلەن تەرەققىي قىلغان ئۆلكە-شەھەرلەرنىڭ ماس تەرەققىياتىنى قولغا كەلتۈۈش ئۈچۈن يولغا قويغان مۇھىم ،ئۇلۇغۋار قۇرۇلۇش .0 G$ S5 [) ?, L( K- L6 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش بايلىقلىرى ئارقىلىق مەكتەپنىڭ ئوقۇتۇش تەلىم -تەربىيە خىزمىتى ،2-دەرسخانا پائالىيتى ،ئوقۇتقۇچىلارنى يېڭى دەرس ئىسلاھاتى بويىچە تەربىيلەش ،قانۇن- تۈزۈم قۇرۇلىشى قاتارلقلارنى بىرقەدەر سىستېمىلىق ئىشلەشكە ،مۇۋاپىق پايدىلنىپ بۇخىزمەتلەرنىڭ ئىلگىرى سۈرۈلىشىگە ئاساس سالغىلى بولىدۇ .$ E# X) _2 [$ M; Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ يىراق مۇساپلىق ئوقۇتۇش بايلىقلىرى باش بېتى ئىقىم مەسللىرى ،دەرسلىك مەنبەسى ،ئۆگىنىش يىتەكچىسى ،مەخسۇس تېمىلىق تەربىيە،ئوقۇتقۇچىلار تەرەققىياتى ،ئۆسمۈرلەر مەدەنىيتى ،يېزىلارغا مۇلازىمەت،ئىشلىتىش يىتەكچىسى ،بىكەت يولباشچىسى قاتارلىق سەھىپىلەردىن تەشكىل تاپقان بولۇپ ،ماس سەھىپىلەرنى چىكىش ئارقىلىق شۇنىڭغا ماس ھالدىكى ئۇچۇر بايلىقلىرىدىن پايدىلنالايمىز.
& ^% k: W; @0 e5 t- M$ I) tئۇنداقتا قانداق قىلغاندا يىراق مۇساپلىق ئوقۇتۇش بايلىقلىرىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلنىپ ،بۇئوقۇتۇش بايلىقلىرىنى مەكتەپنىڭ ئوقۇتۇش-تەلىم تەربىيە خىزمىتى ۋە تۈرلۈك خىزمەتلىرىگە ماسلاشتۇرغىلى بولىدۇ؟4 {- O# i7 J* O$ D) ]  Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇبىرنەچچە يىللىق يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرىنى باشقۇرۇش خىزمىتى  جەريانىدا شۇنى ھىس قىلدىمىكى يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرىنى باشقۇرۇش ئۇنىڭدىن ئۈنۈملۈك پايدىلنىش قاتتىق دىتال قۇرۇلىشى ،باشۇرغۇچى خادىم ،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ سەۋىيسى ۋە ئىدىيسى ،شۇنداقلا باشقۇرغۇچى رەھبىرىي خادىملارغا مۇناسىۋەتلىك كۆپ تەرەپلىمىلىك خىزمەت .
: q# r& R3 m8 i, V, u: Kشۇنداق بولغاچقا تۆۋەندىكى تەرەپلەرگە تەڭ ئەھمىيەت بىرىلىپ، چىڭ تۇتۇلسا يىراق مۇساپلىق ئوقۇتۇش بايلىقلىرىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلنىپ ،مەكتەپنىڭ تۈرلۈك خىزمەتلىرىنى ئىلگىرى سۈرۈشتە ھەقىقىي ئۈنۈمنى قولغا كەلتۈرگىلى بولىدۇ .
# q5 J6 h5 Q# T& C1-                ئالدى بىلەن مەكتەپ تەشكىلى ، رەھبەرلىك بەنزىدىكى رەھبىرىي خادىملار يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇشقا بولغان كۆزقارىشىنى ئۆزگەرتىشى ،بۇخىزمەتنىڭ مۇھىملىقى ،مەكتەپ تەلىم -تەربىيە خىزمىتىدىكى رولىنى تولۇق تونۇش لازىم .
' v- n' n7 p7 o/ b- ^2-                مەكتەپ مالىيەسىدىن مۇۋاپىق چىقىم ئاجرىتىپ ،يىراق مۇساپلىق ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرىنى تولۇقلاش،ئاسراش . بۇئارقىلىق بۇئۈسكۈنلەرنىڭ نورمال خىزمەت قىلىشىنى ماددى شارائىتقا ئىگە قىلىشى كېرەك.3 D  G' m) p/ b6 P3 U8 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3-                ئوقۇتۇش ئۈسكىنلىرىنى باشقۇرغۇچى خادىمدا مۇئەييەن دەرىجىدىكى كومپيۇتېر بىلىمى،ئەسلىھە-ئۈسكۈنىلەرگە بولغان چۈشىنىش،ئىشلىتىش ئىقتىدارى بولىشى ،ئەسلىھە-ئۈسكۈنىلەرنى ئاسراش ئېڭى بولىشى كېرەك.
( ^" }3 {+ c2 M4-                باشقۇرغۇچى خادىم خىزمەت كومپيۇتېرىنىڭ ۋە ئەسلىھە-ئۈسكۈنىلەرنىڭ  نورمال خىزمەت قىلىشىغا كاپالەتلىك قىلىشى بۇئارقىلىق ئوقۇتۇش بايلىق ئۇچۇرلىرىنى ۋاقتىدا ۋە تولۇق قوبۇل قىلىشقا ئاساس يارىتىشى كېرەك .
/ Z' P5 a. M4 n8 \5-                قوبۇل قىلىنغان ئۇچۇرلار ۋاقتىدا رەتلىنىشى ،ئوقۇتقۇچىلارغا ئاشكارىلاش ئىشلىرى چىڭ تۇتۇپ ئىشلىنشى كېرەك.
4 L4 [% a' a: O- M4 }2 M. ?* q6-                مەكتەپ ئىلىمىي بۆلۈم مەكتەپتىكى بارلىق ئوقۇتقۇچىلارنى قەرەللىك تۈردە تەربىيلەش ئىلىپ بىرىش ئارقىلىق ،مەكەپتىكى بارلىق ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يىراق مۇساپلىق ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرىدىن پايدىلنالايدىغان ،كومپيۇتېر يۇمشاق دېتالى ئارقىلىق دەرس لايىھىلەش ،دەرس ئۆتۈش ئىقتىدارىغا ئىگە قىلىشقا تىرىشچانلىق كۆرسىتىش كېرەك.
9 b4 B  a1 ?1 r; u, j- i/ q7 W( `7-                مەكتەپتىكى ئوقۇتقۇچىلارمۇ ئىدىيسىنى يېڭلاپ ،يېڭى دەرس ئىسلاھاتىنىڭ تەلىۋى بويىچە ئوقۇتۇش ئىلىپ بىرىشى ،مەكتەپنىڭ يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرى ۋە ئېلىكتىرلىك ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلنىپ،ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى ئۆستۈرۈشكە تىرىشچانلىق كۆرسىتىشى كېرەك.
3 u9 I* c' [2 S9 iمەنبە:  http://maaripimiz.com9 e2 V) v3 N+ fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

9 `# e1 n# S; N3 N% w* W& v
9 @$ H; o! V, j& q; C# w; v2 ?+ J% }5 T' D' v1 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماس قەدەمدە ئەۋەتىلدى Tursun007نىڭ مىكرو بلوگى

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 2تەجرىبە +9 ئىناۋەت +7 تەڭگە +2 بايلىق +6 تۆھپە +3 يىغىش سەۋەبى
ئابلىمىت + 3 + 3 + 1 + 1
Maarip + 6 + 4 + 1 + 5 + 3 ياخشى تېما

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2011-6-21 16:51:23 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش خىزمىتى مەكتەپلەردىكى مۇھىم خىزمەتلەرنىڭ بىرى ئىدى،ئەپسۇس بۇنىڭغا كۆڭۈل بۆلىدىغان ئادەم چىقمايۋاتىدۇ.
& M0 B6 f3 m, F- f8 x6 H
ۋاقتى: 2011-6-21 16:56:15 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
زامانىۋى مائارىپ ئۈسكىنىلىرىنىڭ رولىنى ئەڭ كەك كۆلەمدە جارى قىلدۇرۇپ، ئوقۇتۇشتىكى ياردەمچىلىك رولىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ قىزىقىشىنى قوزغاپ، قول سېلىپ ئىشلەش ئىقتىدارى ۋە تەپەككۈر قىلىش ئىقتىدارىنى يۇقۇرى كۆتۈرۈپ، دەرسخانە ئوقۇتۇشىنىڭ سۈپىتىنى يۇقۇرى كۆتۈرۈش ھازىرقى مائارىپىمىزنىڭ تەلىپى، شۇنداقلا ئۇچۇرلاشقان جەمئىيەتكە بولغان يۈزلىنىش. بىز ئوقۇتقۇچىلار دەۋر تەلىپىگە ماسلىشىپ، دوگما ھالدىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ مىڭىسىگە قويۇپ قويۇش ھالىتىدىن ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۈر بۇلىقىنى ئېچىشقا ، يېڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارىنى ئېچىشقا، مۇستەققىل پىكىز يىرگۈزۈش ئىقتىدارىنى تەرەققى قىلدۇرىشىغا، ئۆگەنگىنىنى ئەمىلىيەتتە قوللىنىشغا، نېمە ئۈچۈنلەرنىڭ سىرلىرىنى بىلىۋېلىشىغا ياردەم بېرەيلى!!!!!

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +10 ئىناۋەت +10 تەڭگە +1 بايلىق +2 تۆھپە +2 يىغىش سەۋەبى
Tursun007 + 10 + 10 + 1 + 2 + 2 ئورۇنلۇق ئىنكاس

باھا خاتىرىسى

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-6 03:32

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش