روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 13186|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئوتتۇرا،باشلانغۇچ مەكتەپ ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىلىرىدا ...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئوتتۇرا،باشلانغۇچ مەكتەپ ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىلىرىدا ھازىرلاشقا تېگىشلىك ماھارەتلەر: {1 ^! C. j! {1 c/ {& |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2011– يىل6– ئاينىڭ13– كۈنى  شىنجاڭ گېزىتى3 S' E/ U5 ?% D  v( rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   بۇخېلىچىگۈل ئېزىز! r1 R; g3 }; j* J8 P0 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    مەيلى ئوتتۇرا ياكى باشلانغۇچ مەكتەپتە بولسۇن، ماتېماتىكا دەرسلىكى مۇھىم دەرسلىكنىڭ بىرى بولغاچقا، ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتۇشىدا ماتېماتىكا ئوقۇتۇشىغا كۆڭۈل بۆلۈش ۋە ماتېماتىكا ئوقۇتۇشىنى ئىلگىرى سۈرۈش ئىنتايىن مۇھىم. ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپ ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىلىرى ھازىرقى يېڭى دەرس ئىسلاھاتىنىڭ تەلىپىگە ماسلىشىش ئۈچۈن، تۆۋەندىكى ماھارەتلەرنى ھازىرلىشى لازىم:
* A; x: I, G- i/ [& @3 G9 r" k
5 l3 v: k7 R( a( E: b    1 . ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسىدا مۇكەممەل كەسپىي بىلىم ۋە ماھارەت بولۇشى لازىم. يېڭى دەرس ئىسلاھاتى يولغا قويۇلغاندىن بۇيان، ماتېماتىكا دەرسىنىڭ مەزمۇنى يېڭىلىنىپ، ماتېماتىكا دەرسىنىڭ تۇرمۇش بىلەن بولغان مۇناسىۋىتى تېخىمۇ گەۋدىلەنگەچكە، ھازىرقى ۋەزىيەت ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپ ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىلىرىدىن كەسپىي جەھەتتە ئۆزىنى يەنىمۇ مۇكەممەللەشتۈرۈپ، كەسپىي بىلىم سەۋىيەسىنى داۋاملىق يۇقىرى كۆتۈرۈشنى تەلەپ قىلىۋاتىدۇ.8 C8 N2 i1 ]/ |. _) l$ S- {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    2 . ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسىدا مول ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە ماھارىتى بولۇشى لازىم. بىر سائەتلىك دەرسنىڭ ياخشى ئۆتۈلۈش ياكى ئۆتۈلمەسلىكى، ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنىڭ ياخشى بولۇش – بولماسلىقى ئوقۇتۇش ئۇسۇلىغا بىۋاسىتە مۇناسىۋەتلىك بولغان بولىدۇ. شۇڭا، ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپ ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىلىرى ھەر سائەتلىك دەرسنى شۇ سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ئادەتلىرىگە ئاساسەن ئۆتۈشى لازىم.. u! ^* E9 O1 o/ X5 a+ Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    3 . ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسىدا توغرا تەھلىل قىلىش ۋە چۈشەندۈرۈش ماھارىتى بولۇش لازىم. ئوقۇتۇش لايىھەسىنى تۈزۈش دەرس مەزمۇنىنى ئۆزلەشتۈرۈشتىكى مۇھىم تەرەپ بولغاچقا، ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاساسىي ئەھۋالى، خاراكتېرى، پىسخىكىسىنى ماھىرلىق بىلەن ئىگىلىگەن ئاساستا ئەتراپلىق پىلان تۈزۈشى، قىزىقارلىق تەمسىل، چۈشەندۈرۈشلەر ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ دىققىتىنى دەرسكە مەركەزلەشتۈرۈشى لازىم.
4 f# K% P0 b4 P; e: Q! S$ D, H: Y    4 . ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسىدا يېزىش، سىزىش ماھارىتى بولۇشى لازىم. ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسىنىڭ يېزىش، سىزىش ماھارىتى ماتېماتىكا دەرسىنىڭ ئوقۇتۇش سۈپىتىنى، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۇنىۋېرسال ساپاسىنى يۇقىرى كۆتۈرۈشتە مۇھىم رول ئوينايدۇ. شۇڭا، ئوقۇتقۇچى دوسكىغا يازغان خېتىنىڭ كۆركەم، شەكلىنىڭ كۆپ خىل ۋە سىزغان گىرافىكلىرىنىڭ چۈشىنىشلىك بولۇشىغا كۈچىشى لازىم.
+ }$ N) ~5 S% f; C: r; [    5 . ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسىدا كومپيۇتېر بىلىمى بولۇشى لازىم. ماتېماتىكا دەرسىنى يەنىمۇ چوڭقۇر، چۈشىنىشلىك ۋە جانلىق ئۆتۈش ئۈچۈن، ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بەلگىلىك كومپيۇتېر بىلىمى ئىگىلىشى لازىم.
# M7 m( L! E' Y! ]+ K) J' `    (ئاپتور: قەشقەر كوناشەھەر ناھىيەسى يېڭىئۆستەڭ مەركىزىي باشلانغۇچ مەكتەپتىن)+ j" q, b( h" v# ]2 v2 b. ^; T1 `5 dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
. E. N# i( G$ D; w  }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

$ E  t, y( U- W& Y9 C ماس قەدەمدە ئەۋەتىلدى Tursun007نىڭ مىكرو بلوگى
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2011-6-15 19:44:19 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەقىقىي بىر ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولۇشنىڭ خېلىلا كۆپ ئەجىر ۋە بىلىم تەلەپ قىلىدىغانلىقىنى تۇنۇتۇپ بېرىپتۇ بۇ ماقالە .

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 09:43

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش