روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 13770|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئوقۇغۇچىلاردا ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى يېتىلدۈرۈشكە ئەھمىيەت بېرىش

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئوقۇغۇچىلاردا ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى يېتىلدۈرۈشكە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك) Q. S; P6 |1 M5 T1 V" xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2011– يىل5– ئاينىڭ22– كۈنى شىنجاڭ گېزىتى
0 W( S; A# L8 o& |2 ], lئايگۈل ئابدۇكېرىم4 M. c( g$ v" L9 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   يېڭى دەرسلىك ئىسلاھاتىدا ئوقۇغۇچىلاردا ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىش قىزغىنلىقى يېتىلدۈرۈش، ئۇلارنى ئاساسىي بىلىم ۋە ئاساسىي ماھارەتكە ئىگە قىلىش ھەم ئۇلاردا ئۆمۈرلۈك ئۆگىنىش قىزغىنلىقى قوزغاپ، ئۆمۈر بويى ئۆگىنىدىغان ئىقتىدار ھازىرلاشقا تۈرتكە بولۇش تەكىتلەندى. لېكىن، دىققىتىنى يىغالمايدىغان، كەيپىياتى تېز ئۆزگىرىپ تۇرىدىغان باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىغا نىسبەتەن ئېيتقاندا، ئۇلاردا ئۆگىنىش، ئىزدىنىش، ئەمەلدە كۆرسىتىش، قىزىقىش قىزغىنلىقىنى يېتىلدۈرۈش ئۇنچىۋالا ئاسان ئىش ئەمەس. ئۇنداقتا، بۇ نىشانغا قانداق يەتكىلى بولىدۇ؟
' B# e9 M# x7 Z8 R6 z$ `   1. ئوقۇغۇچىلارغا يېقىنلىشىش ھەم ئۇلارغا ئۈلگە بولۇش كېرەك. ئوقۇتقۇچى ئەتراپلىق بىلىمگە ئىگە بولغاندىن باشقا، كەڭ دائىرىلىك قىزىقىشقىمۇ ئىگە بولۇشى، شۇنداقلا بۇ جەھەتتىكى ئارتۇقچىلىقلىرىنى دەرس مەزمۇنىغا بىرلەشتۈرگەن ئاساستا ئوقۇغۇچىلارغا جايىدا نامايان قىلىپ، ئۇلارنىڭ ئوقۇتقۇچىنى ھۆرمەتلەش، قايىل بولۇش ھېسسىياتىنى قوزغىشى كېرەك. بۇنداق قىلغاندا، ئوقۇغۇچىلاردا ‹‹ئوقۇتقۇچۇمغا ئوخشاش بىلىملىك ئادەم بولىمەن››، دەيدىغان ئىرادە تۇرغۇزۇشقا تۈرتكە بولغىلى بولىدۇ." v3 X5 F3 }$ x. X& aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   2. ئوقۇغۇچىلار بىلەن سىردىشىش كېرەك. ئوقۇتقۇچى دەرسخانىدا ياكى دەرستىن سىرتقى ۋاقىتلاردا تەشەببۇسكارلىق بىلەن ئوقۇغۇچىلارغا يېقىنلىشىپ، ئۇلار بىلەن ئائىلە، ئۆگىنىش ئەھۋالى، دەرستىن سىرتقى پائالىيەتلىرى ئۈستىدە پات – پات سىردىشىپ بەرسە، گىزى كەلگەندە ھېكايە، چۆچەكلەرنىئېيتىپ بەرسە، ئوقۇغۇچىلار بىلەن بولغان ئارىلىقىنى يېقىنلاشتۇرالايدۇ. ۋاقىت ئۇزارغانسېرى، ئوقۇغۇچىلار بىلەن ئەركىن سىردىشىدىغان كەيپىيات شەكىللەندۈرۈپ، ئۇلارنىڭ ئۆگىنىش قىزغىنلىقىغا تۈرتكە بولالايدۇ.5 ^. a0 s( P8 `# wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   3. دەرسخانىنىڭ رولىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىش كېرەك. قىزىقىش ئوقۇغۇچىلارنى ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىشكە يېتەكلەيدىغان كۈچلۈك قوزغاتقۇچتۇر. ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى قوزغىتىش ئۈچۈن، دەرسنى جانلىق ئۆتۈش، دەرس مەزمۇنىنى ئەركىن سۆزلەش بىلەن بىللە، ئوقۇغۇچىلاردىن ئوخشىمىغان نۇقتىلاردىن سوئال سوراش، قەستەن بۇرمىلاپ سوئال سوراش ئارقىلىق ئۇلارنى ئىزدىنىشكە، پىكىر يۈرگۈزۈشكە يېتەكلىشى لازىم. $ D+ P! o8 [* r) g: O8 J; Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   4. ئوپچە ئۆگىنىشكە يېتەكلەش كېرەك. ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش، دوراش پېسخىكىسى كۈچلۈك بولىدۇ. شۇڭا، ئوقۇتقۇچى بىر سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارنى قىزىقىشى، ئالاھىدىلىكى، دەرس ئۆزلەشتۈرۈش ئەھۋالى قاتارلىق ئامىللارنى ئويلاشقان ئاساستا بىر نەچچە گۇرۇپپىغا بۆلۈپ، مۇزاكىرىگە، مۇنازىرىگە، تاپشۇرۇق ئىشلەشكە ئۇيۇشتۇرسا، ئۇلارنىڭ ئۆگىنىشكە بولغان تەشەببۇسكارلىقىنى ئاشۇرغىلى بولىدۇ.
) Q: ?$ }$ c( R% k" ?) X   5. ئارتۇقچىلىقنى مۇئەييەنلەشتۈرۈش، ئىلھاملاندۇرۇش كېرەك. ھەممە ئوقۇغۇچىنىڭ ئۆگىنىش نەتىجىسى، ئۆگىنىش پوزىتسىيەسى ئوخشاش بولمىغىنى بىلەن، ھەر قايسىسىنىڭ ئۆزىگە تۇشلۇق قىزىقىشى، ئارتۇقچىلىقى بولىدۇ. ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنى ئارتۇقچىلىقىنى جارى قىلدۇرۇشقا يېتەكلەشكە، لايىقىدا ماختاشقا، ئۆزئارا ياردەم بېرىشكە تەشكىللەشكە ماھىر بولسا، ھەممە ئوقۇغۇچىنى ئارتۇقچىلىقىنى جارى قىلدۇرۇش ئاساسىدا ئۆگىنىشكە يېتەكلەش مەقسىتىگە يېتەلەيدۇ.' X& J$ E( F% n! k) P4 j5 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   6. ئۈلگىلەرنىڭ ھېكايىلىرىنى، يەنى پار ماشىنىسىنىڭ كەشپىياتچىسى ۋات، خىمىيە ئالىمى نوبېل، كەشپىياتچى ئېدىسون، پىرولېتارىيات يازغۇچىسى گوركىي قاتارلىق مەشھۇر زاتلارنىڭ قىيىنچىلىق ئىچىدە ئۆسۈپ يېتىلىشى، ئۈزلۈكسىز تىرىشىپ ئۆگىنىپ نەتىجە قازىنىشى ھەققىدىكى قىزىقارلىق ھېكايىلەرنى ئوقۇغۇچىلارغا كۆپلەپ ئېيتىپ بېرىش ئارقىلىق ئۇلاردا تىرىشىپ ئۆگەنسىلا نەتىجە ياراتقىلى بولىدىكەن، دېگەن ئاڭ يېتىلدۈرۈش كېرەك. * D3 p: i0 K% ?, C! F$ u* Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(ئاپتور: پەيزاۋات ناھىيەسى يېڭىمەھەللە يېزىسىنىڭ دۆڭئېرىق باشلانغۇچ مەكتىپىدىن)
, a0 r' ]. j' W$ Q- F1 X3 N4 x" E4 Z6 n/ v8 [, J$ I2 s# |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( D( j; \/ ]4 f" C' Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 o9 j: \- V( _3 q" Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماس قەدەمدە ئەۋەتىلدى Tursun007نىڭ مىكرو بلوگى
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-6 04:19

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش