|
ئاپتونوم رايونىمىزنىڭ ئوتتۇرا، ئۇزاق مەزگىللىك مائارىپ پىروگراممىسى ئېلان قىلىندى: r$ P& y. a1 F: Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاپتونوم رايونلۇق خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ ئاخبارات ئىشخانىسى 21 – يانۋار ئاخبارات ئېلان قىلىش يىغىنى ئېچىپ، ‹‹ئاپتونوم رايونىمىزنىڭ ئوتتۇرا، ئۇزاق مەزگىللىك مائارىپ ئىسلاھاتى ۋە تەرەققىيات پىلان پىروگراممىسى (2010 – 2020)›› (تۆۋەندە قىسقارتىلىپ ‹مائارىپ پىلان پىروگراممىسى› دەپ ئېلىندى)نى ئېلان قىلدى.
! I" X; r* E; ]6 b4 G- ~( ^ ‹‹2020 – يىلى ئاپتونوم رايونىمىزنىڭ مائارىپ تەرەققىيات سەۋىيەسىنى پۈتۈن مەملىكەتنىڭ ئوتتۇرىچە سەۋىيەسىگە يەتكۈزۈپ، غەربىي رايون بويىچە ئالدىنقى قاتارغا ئۆتكۈزۈپ، ئاپتونوم رايونىمىزنىڭ ھالقىما تەرەققىياتى ۋە ئەبەدىي ئەمىنلىكىنى مائارىپ ئارقىلىق قوللاش ئىقتىدارى ئوموميۈزلۈك كۈچەيتىلىدۇ››. بۇ‹‹مائارىپ پىلان پىروگراممىسى››دا بېكىتىلگەن ئومۇمىي نىشان. ئاپتونوم رايونلۇق مائارىپ نازارىتىنىڭ نازىرى تۇرسۇن ئىبراھىم مۇنداق دېدى: ‹‹‹مائارىپ پىلان پىروگراممىسى› مۇقەددىمە، ئومۇمىي ئىستراتېگىيە، تەرەققىيات ۋەزىپىسى، تۈزۈلمە ئىسلاھاتى، كاپالەت تەدبىرى، يولغا قويۇشتىن ئىبارەت ئالتە بۆلەككە بۆلۈنگەن. ئۇنىڭدا ‹قوش تىل› مائارىپىنى ئۈنۈملۈك ئىلگىرى سۈرۈش؛ يېزا يەسلى مائارىپىنىڭ تەرەققىياتىنى تېزلىتىش؛ مەجبۇرىيەت مائارىپىنىڭ تەكشى تەرەققىياتىنى ئىلگىرى سۈرۈش؛ تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ باسقۇچى مائارىپى قەدىمىنى تېزلىتىش؛ كەسپىي مائارىپ ئىقتىدارى قۇرۇلۇشىنى كۈچەيتىش؛ جەلپ قىلىش ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇش؛ ئالىي مائارىپ تەربىيەلەش ئەندىزىسى ئىسلاھاتىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇش؛ دەرسلىك قۇرۇلۇشىنى كۈچەيتىش؛ ھەر قايسى ئوقۇش باسقۇچىدىكى ئالاھىدە مائارىپنى تەرەققىي قىلدۇرۇش؛ جانلىق ۋە ئېچىۋېتىلگەن ئۆمۈرۋايەت ئۆگىنىش سىستېمىسىنى بارلىققا كەلتۈرۈشتىن ئىبارەت توققۇز نىشان بېكىتىلدى››.) B+ K0 ?" r1 u+ z/ Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تونۇشتۇرۇلۇشىچە، ‹‹مائارىپ پىلان تىزىسى››نى تۈزۈشكە ئاپتونوم رايونىمىزدىكى 11 نازارەت، ئىدارە قاتناشقان. ئاپتونوم رايونلۇق مائارىپ نازارىتى تەشكىللىگەن بەش تەكشۈرۈش گۇرۇپپىسى جەنۇبىي، شىمالىي شىنجاڭغا تەكشۈرۈپ تەتقىق قىلىشقا بارغان، 80 نەچچە مۇتەخەسسس 16 تېمىدا مەخسۇس تەتقىق قىلغان. شىنجاڭ بىلەن پۈتۈن مەملىكەت، شىنجاڭ بىلەن قوشنا دۆلەتلەر، شىنجاڭ بىلەن غەربىي رايوندىكى ئۆلكە، ئاپتونوم رايونلارنىڭ مائارىپ تەرەققىيات سەۋىيەسىنى سېلىشتۇرۇپ، ‹‹مائارىپ پىلان پىروگراممىسى››نى تۈزۈشكە ئىلمىي ئاساس ھازىرلاپ بەرگەن. P+ v' {$ h6 Y% p3 @: wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2010– يىلى 10 – سېنتەبىردىن 24 – سېنتەربىرگىچە خەنزۇ، ئۇيغۇر، قازاق، قىرغىز تىل – يېزىقلىرى بويىچە جەمئىيەتتىن ئاشكارە پىكىر ئېلىنغان. جەمئىيەتتىكى ھەر ساھەدىكىلەر خەت – چەك، ئېلخەت ۋە تور چاپلىمىسى ئەۋەتىش قاتارلىق شەكىللەردە 200گە يېقىن تەكلىپ – پىكىر بەرگەن. , [! e# h& u) A4 k% {8 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاپتونوم رايونلۇق پارتكومنىڭ 2010 – يىلى 2 – دېكابىر ئېچىلغان دائىمىي ئەزالار (كېڭەيتىلگەن) يىغىنىدا ‹‹مائارىپ پىلان پىروگراممىسى››غا قاراپ چىقىلدى ھەمدە ماقۇللاندى. ئاپتونوم رايونىمىز ‹‹مائارىپ پىلان پىروگرامممىسى››نى دۆلەت مائارىپ تۈزۈلمە ئىسلاھاتى رەھبەرلىك گۇرۇپپىسى ئىشخانىسىنىڭ قاراپ چىقىپ رويخەتكە ئېلىشىغا يوللىغان. كېيىن دۆلەت مائارىپ تۈزۈلمە ئىسلاھاتى رەھبەرلىك گۇرۇپپىسى ئىشخانىسى ئاپتونوم رايونىمىزنىڭ ‹‹مائارىپ پىلان پىروگراممىسى››نى جەمئىيەتكە ئېلان قىلىشىغا قوشۇلدى.7 \$ U$ t2 T) F+ c) A! o2 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شۇ كۈنكى ئاخبارات ئېلان قىلىش يىغىنىدا، ئاپتونوم رايونلۇق مالىيە نازارىتى، پەن – تېخنىكا نازارىتى، تەرەققىيات – ئىسلاھات كومىتېتى قاتارلىق تارماقلاردىكى ئالاقىدار خادىملار «مائارىپ پىلان پىروگراممىسى»غا چېتىلىدىغان مەزمۇنلاردا مۇخبىرلارنىڭ سوئاللىرىغا جاۋاب بەردى.9 H; Y. {7 E t/ E/ |% Q w) }5 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2020 – يىلىغىچە مائارىپتا ئۈچ چوڭ ياخشىلىنىش بولىدۇ
, {2 W3 W2 i- I مۇخبىر: 2020 – يىلىغىچە ئاپتونوم رايونىمىزنىڭ مائارىپ ئىشلىرىنىڭ تەرەققىيات ئىستىقبالى قانداق بولىدۇ؟; r) ?; _3 c; o( D# i: j ?' s! N% S [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاپتونوم رايونلۇق تەرەققىيات – ئىسلاھات كومىتېتىدىدىن ليۇ شىڭ: 2020 – يىلغىچە ئاپتونوم رايونىمىزنىڭ مائارىپ ئىشلىرىدا ئۈچ جەھەتتە كۆرۈنەرلىك ياخشىلىنىش بولىدۇ.
0 t" K! o; S: ^0 J. w8 U 1. يەسلى مائارىپى ئاساسىي جەھەتتىن ئومۇملىشىپ، مەكتەپكە كىرىشتىن ئاۋۋالقى ئۈچ يىلدا بالىلارنىڭ يەسلىگە كىرىش نىسبىتى %80 ئۆپچۆرىسىگە (2010 – يىلى %59.59 ئىدى)، مەكتەپكە كىرىشتىن ئاۋۋالقى ئىككى يىلدا يەسلىگە كىرىش نىسبىتى %90 (2010 – يىلى %67.5 بولغان)گە يەتكۈزۈلىدۇ؛ مەجبۇرىيەت مائارىپىنىڭ تەكشى تەرەققىياتى ئاساسىي جەھەتتىن ئىشقا ئاشۇرۇلىدۇ؛ كەسپىي مائارىپنى يەنىمۇ يۈكسەلدۈرۈپ، تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ باسقۇچى مائارىپى تېز ئوموملاشتۇرۇلىدۇ؛ مەكتەپكە كىرىش نىسبىتى 90% (2010 – يىلى %69.14بولغان)كە يەتكۈزۈلىدۇ؛ ئالىي مائارىپنى ئاممىۋىلاشتۇرۇش سەۋىيەسى يەنىمۇ ئۆستۈرۈلۈپ، مەكتەپكە كىرىش نىسبىتى %40 (2010 – يىلى% 24.99 بولغان)كە يەتكۈزۈلىدۇ؛ مەجبۇرىيەت مائارىپ باسقۇچىدىكى ئالاھىدە مائارىپنى ئومۇملاشتۇرۇش سەۋىيەسى يەنىمۇ ئۆستۈرۈلىدۇ؛ ياشلاردىكى ساۋاتسىزلىق تۈگىتىلىدۇ؛ ئۈزلۈكسىز مائارىپقا قاتنىشىش نىسبىتى زور دەرىجىدە ئاشۇرۇلىدۇ؛ ئاساسلىق ئەمگەك يېشىغا يەتكەنلەرنىڭ ئوتتۇرىچە مائارىپتىن بەھرىمەن بولۇش مۇددىتى توققۇز يىلدىن 11 يىلغا ئۇزارتىلىدۇ؛ يېڭىدىن كۆپەيگەن ئەمگەك كۈچلىرىنىڭ مائارىپتىن بەھرىمەن بولۇش مۇددىتى ئوتتۇرىچە 10 يىلدىن 13 يىلغا ئۇزارتىلىدۇ.
1 E/ M# C f% a1 L 2. باراۋەر مائارىپ ھەر مىللەت خەلقىگە نەپ يەتكۈزىدۇ. ھۆكۈمەت يېتەكچىلىك قىلىدىغان، پۈتكۈل جەمئىيەت ئورتاق ئىلگىرى سۈرىدىغان باراۋەر مائارىپ مېخانىزمى تۇرغۇزۇلۇپ، شەھەر – يېزىلارنى قاپلىغان ئاساسىي ئاممىۋى مائارىپ مۇلازىمەت سىستېمىسى بەرپا قىلىنىپ، پۇقرالارنى ياخشى مائارىپتىن بەھرىمەن قىلىش پۇرسىتى يارىتىپ بېرىلىدۇ.& a: I1 [* D! O, gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. ئەلا مائارىپ بايلىقىنىڭ قاپلىنىش دائىرىسى ۋە بۇنىڭدىن بەھرىمان بولىدىغانلارنىڭ دائىرىسىنى يەنىمۇ كېڭەيتىپ، ئاپتونوم رايونىمىزدىكى ھەر مىللەت خەلقىنىڭ ئەلا، كۆپ خىللاشقان مائارىپ بايلىق ئېھتىياجى ئەڭ يۇقىرى چەكتە قاندۇرۇلىدۇ. تەمىناتنى ئۆستۈرۈش قاتارلىق بەش خىل تەدبىر قوللىنىلىدۇ.
8 q0 n! F3 k% G/ p3 D$ F6 T$ V' T9 _ مۇخبىر: ئوقۇتقۇچىلار قوشۇن قۇرۇلۇشى جەھەتتە يەنە قايسى خىل مۇھىم تەدبىرلەر بار؟ ‹‹پىروگرامما›› رەسمىي ئېلان قىلىنغاندىن كېيىن، ئۇنىڭ يولغا قويۇلۇشىغا قايسى تەدبىرلەر ئارقىلىق كاپالەتلىك قىلىنىدۇ؟
7 r5 c( Z# X, R2 v5 ^ u- }2 I ئادەم كۈچى بايلىقى ۋە ئىجتىمائىي كاپالەت نازارىتىدىكى جاڭ زىجۈن: 1. مائارىپ تارماقلىرىغا ھەمكارلىشىپ، ئوقۇتقۇچىلار ئەخلاق قۇرۇلۇشى كۈچەيتىلىدۇ. ئاپتونوم رايونىمىزنىڭ كەسپىي تېخنىكا ئىختىساسلىقلار قوشۇنىدا مائارىپ خىزمەتچىلىرى%40 دىن كۆپرەكىنى ئىگىلەيدۇ، ئوقۇتقۇچىلارغا بولغان كەسپىي غايە ۋە كەسىپكارلىق ئەخلاق تەربىيەسى كۈچەيتىلىپ، ئوقۇتقۇچىلىق ئەخلاقى ئوقۇتقۇچىلارنى باھالاش، تەكلىپ قىلىشتىكى ئاساسىي مەزمۇن قىلىنىدۇ.* _) m/ p! k: h. `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. قۇرۇلمىنى ئەلالاشتۇرۇپ، تەربىيەلەشنى كۈچەيتىپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىقتىدار سەۋىيەسى ئۈزلۈكسىز ئۆستۈرۈلىدۇ. ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپلەر، يېزا ئوقۇتقۇچىلىرىنى مۇھىم نۇقتا قىلىپ، ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ئۇنىۋېرسال ساپاسى ئۆستۈرۈلىدۇ؛ كەسپىي ئالىي مەكتەپلەردىكى ئوتتۇرا دەرىجىلىكتىن يۇقىرى ئوقۇتقۇچىلارنى مۇھىم نۇقتا قىلىپ، كەسپىي ئالىي مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنى قۇرۇلۇشى كۈچەيتىلىدۇ؛ ئالىي مەكتەپلەردە ئوتتۇرا ياش، ياش ئوقۇتقۇچىلار ۋە يېڭىلىق ياراتقۇچىلار قوشۇنىنى مۇھىم نۇقتا قىلىپ، ئالىي مەكتەپلەرنىڭ ساپالىق ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنى بەرپا قىلىنىدۇ.
' I3 x' r. R* E 3. ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىجتىمائىي ئورنى ۋە تەمىناتى قەدەممۇقەدەم يۇقىرى كۆتۈرۈلىدۇ. كەسپىي ئورۇنلارنىڭ كىرىم تەقسىماتى تۈزۈم ئىسلاھاتىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇش ئارقىلىق ئىش ئورنى ئۈنۈم مائاش تۈزۈمىنى يولغا قويۇپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوتتۇرىچە مائاش سەۋىيەسىنىڭ دۆلەت مەمۇرلىرىنىڭكىدىن تۆۋەن بولماسلىقىغا قانۇن بويىچە كاپالەتلىك قىلىنىدۇ.& M0 U9 s' o2 K5 A* A( H* G0 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. مائارىپ سىستېمىسىدىكى كادىرلار ئىشلىرى تۈزۈمى ئىسلاھاتى تېزلىتىلىدۇ. ئىش ئورنى باشقۇرۇش ۋە تەكلىپ قىلىش تۈزۈمى ئاساسىدىكى ئادەم ئىشلىتىش تۈزۈمى قەدەممۇقەدەم ئىلگىرى سۈرۈلىدۇ. ئىش ئورنىنى باشقۇرۇش، تەكلىپ قىلىش تۈزۈمىنى ئومۇميۈزلۈك يولغا قويۇشنى كۈچەيتىپ، خادىملارنى ئاشكارە تەكلىپ قىلىش تۈزۈمىنى يولغا قويۇپ، ھەرىكەتچان بولۇش ۋە چېكىنىپ چىقىش مېخانىزمىنى مۇكەممەللەشتۈرۈپ، جانلىق ئادەم ئىشلىتىش مېخانىزمىنى قوللىنىپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئاكتىپچانلىقى ۋە ئىجادچانلىقى قوزغىتىلىدۇ.; T6 s" B' a5 `" J8 ]" x" k# jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. ئۇنۋان تۈزۈم ئىسلاھاتى چوڭقۇرلاشتۇرىدۇ. كەسپىي نەتىجىنى مۇھىم نۇقتا قىلغان، ئەخلاق، بىلىم ئىقتىدارى قاتارلىق تەلەپلەرگە ماس كېلىدىغان ئىختىساسلىقلارنى باھالاش سىستېمىسى ئورنىتىلىدۇ. «پىروگرامما»نىڭ تەلىپىگە ئاساسەن، ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ ۋەزىپە (ئۇنۋان ) سىستېمىسىنى قەدەممۇقەدەم ئورنىتىپ، ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپلەردە ئالىي دەرىجىلىك ئوقۇتقۇچىلىق ئۇنۋانىنى تەسىس قىلىپ، كەسپىي ئالىي مەكتەپلەردە ئالىي دەرىجىلىك ئوقۇتقۇچى ئۇنۋانىنى تەسىس قىلىش ئۈستىدە ئىزدىنىلىدۇ.
0 r1 Q1 W9 K3 v# z y7 p! C+ }9 vتۆت تەدبىر ئارقىلىق مائارىپ سېلىنمىسىغا كاپالەتلىك قىلىنىدۇ
* T$ A7 \* m% s/ u& b( G3 X مۇخبىر: قانداق قىلغاندا «پىروگرامما»دا دېيىلگەن ئاپتونوم رايونىمىزنىڭ مالىيە خاراكتېرلىك مائارىپ خىراجەت چىقىمىنى دۆلەت ئىچكى ئىشلەپچىقىرىش ئومۇمىي قىممىتىدە %4تىن كۆپرەك نىسبەتنى ئىگىلىتىشكە كاپالەتلىك قىلغىلى بولىدۇ؟$ B. U$ R" ^- }6 o) m- I8 U1 o+ Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاپتونوم رايونلۇق مالىيە نازارىتىنىڭ ياردەمچى كۆزەتكۈچىسى يى فاڭ: بىز تۆت جەھەتتىن تەدبىر قوللىنىپ، بۇنى %4لىك نىشانغا يەتكۈزۈشكە تىرىشىمىز.
. K I6 {4 v3 Q# R: `; I 1. جامائەت مالىيەسىنىڭ كۈچىنى ئۈنۈملۈك ئاشۇرۇپ، مالىيە مەنبەسى ۋە باج مەنبەسىنى زور كۈچ بىلەن بارلىققا كەلتۈرۈپ، باج يىغىشنى باشقۇرۇش خىزمىتىنى قانۇن بويىچە كۈچەيتىپ، باجغا كىرمەيدىغان كىرىمنى قېلىپلاشتۇرۇپ باشقۇرۇپ، كىرىم سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتۈرىمىز.$ `; x+ g5 P3 c! Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. مالىيە چىقىم قۇرۇلمىسىنى يەنىمۇ تەڭشەپ، مائارىپ سېلىنمىسىنى ئاشۇرۇپ، يىل بېشىدىكى خامچوت ئورۇنلاشتۇرۇلمىسىغا ھەر دەرىجىلىك مالىيەلەرنىڭ مائارىپ چىقىمىنىڭ ئېشىش كۆلىمىنى دائىملىق مالىيە كىرىمىنىڭ ئېشىش كۆلىمىدىن كۆرۈنەرلىك ئاشۇرۇپ، خامچوت ئىجرا جەريانىدا مالىيە كىرىمى ئېشىش ئەھۋالىغا ئاساسەن مائارىپ خىراجىتىنى داۋاملىق كۆپەيتىمىز./ N" O% q8 C$ N/ W2 [7 |' C" }* hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. مالىيە خاراكتېرىدىكى باشقا مائارىپ مەبلىغىنى زور كۈچ بىلەن غەملەپ، مائارىپ قوشۇمچە ھەققى ۋە يەرلىك مائارىپ قوشۇمچە ھەققىنى تولۇق يىغىش قاتارلىق تەدبىرلەر ئارقىلىق ھۆكۈمەتنىڭ كۆپ خىل يوللار بىلەن مالىيە خاراكتېردىكى مائارىپ خىراجىتىنى ھازىرلاشتەك ئۇزاققىچە ئۈنۈم بېرىدىغان تۈزۈمى پەيدىنپەي بەرپا قىلىنىدۇ.- k7 @, _/ l1 |/ z. w: uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. مائارىپ خىراجىتىنىڭ باشقۇرۇلۇشىنى ھەقىقىي كۈچەيتىپ، كىرىمنى ئاشۇرۇپ، چىقىمنى ئازايتىشقا بىردەك ئەھمىيەت بېرىپ، بىر قولدا سېلىنمىنى ئاشۇرۇشنى چىڭ تۇتۇپ، يەنە بىر قولدا مەبلەغ باشقۇرۇشنى چىڭ تۇتۇپ، مائارىپ خىراجىتىنى ئىلمىي، ئىنچىكە باشقۇرۇشنى كۈچەيتىپ، مائارىپ مەبلەغ مەنبەسىنى ئەلالاشتۇرۇپ، ئاشۇرۇلغان سېلىنمىنىڭ ئۈنۈمىنى ئەڭ يۇقىرى چەكتە جارى قىلدۇرىمىز.
3 [2 P/ j# j" Q$ ]2 q3 r9 Bئالىي مەكتەپلەرنىڭ پەن – تېخنىكىدا يېڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارى يۇقىرى كۆتۈرۈلىدۇ8 h8 g/ q9 T+ A# w" E9 t! W' Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مۇخبىر: ئاپتونوم رايونىمىزنىڭ پەن – تېخنىكىسىدا مائارىپنىڭ يېڭىلىق يارىتىش رولى قانداق؟ , V0 \( i. D1 E7 v$ m9 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاپتونوم رايونلۇق پەن – تېخنىكا نازارىتىنىڭ مۇئاۋىن نازىرى گاۋ فېڭ: بۇ ھەقتە ئۈچ تەرەپتىن توختىلىشقا توغرا كېلىدۇ. بىرىنچى، ئالىي مەكتەپلەرنىڭ يېڭىلىق يارىتىش تۈزۈلمىسىدىكى مۇھىم ئورنىغا يۈكسەك ئەھمىيەت بېرىلىدۇ. ئەڭ يېڭى سانلىق مەلۇماتقا قارىغاندا، 2009 – يىلى ئاپتونوم رايونىمىزدىكى ئالىي مەكتەپلەر R&D (پەن – تېخنىكا تەتقىقاتى ۋە تەجرىبە تەرەققىياتى) تۈرىنى تەرەققىي قىلدۇرۇپ، 2547 تۈر تەتقىقاتىنى ئېلىپ بارغان بولۇپ، 87 مىليون 250 مىڭ يۈەن تۈر خىراجىتىگە ئېرىشكەن. تۈرگە قاتناشقانلار سانى ۋە خىراجەت ئايرىم – ئايرىم 2000 – يىلىدىكىنىڭ 2.5 ۋە 10.8ھەسسىسىگە توغرا كەلگەن. 2009 – يىلى ئاپتونوم رايونىمىزدىكى ئالىي مەكتەپلەر 80 تۈرگە پاتېنت ئىلتىماس قىلغان، بۇنىڭ ئىچىدە كەشپىيات پاتېنتى 41 تۈر بولۇپ، 2000 – يىلىدىكىنىڭ 11.4 ۋە 13.7 ھەسسىسىگە توغرا كەلگەن؛ بۇنىڭ ئىچىدە كەشپىيات پاتېنت تۈرى %48.1ىنى ئىگىلىگەن.! C" a! g( K$ E1 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىنچى، ئالىي مەكتەپلەرنىڭ پەن – تېخنىكىدا يېڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۈرۈپ، ئالىي مەكتەپلەردىكى نۇقتىلىق تەجرىبىخانا، نۇقتىلىق تەتقىقات بازىسى، پەن – تېخنىكا بويىچە يېڭىلىق يارىتىش سۇپىسى قۇرۇلۇشىنى بىر تۇتاش پىلانلاپ، زور تەتقىقات تۈرى ۋە يېڭىلىق يارىتىش ئۆمەكلىرىنى قوللاش دەرىجىسى ئۆستۈرۈلىدۇ.: H5 j. D& `2 E, `+ fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۈچىنچىدىن، ئىشلەپچىقىرىش، ئوقۇتۇش، تەتقىقاتنى بىر گەۋدىلەندۈرۈش خىزمىتىنى زور كۈچ بىلەن ئىلگىرى سۈرۈلىدۇ. ئالىي مەكتەپلەرنىڭ تەتقىقات تۈزۈلمە ئىسلاھاتىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇپ، ئالىي مەكتەپ، تەتقىقات مەركىزىي ۋە كارخانىلارنىڭ پەن – تېخنىكا بايلىقىدىن ئورتاق پايدىلىنىش خىزمىتى ئىلگىرى سۈرۈپ، ئالىي مەكتەپلەرنىڭ ساھە ھالقىغان ئوقۇتۇش ۋە پەن تەتقىقات بىرلەشمە ئۆمەكلىرىنى قوللايدۇ. پەن تەتقىقات بىلەن ئوقۇتۇش بىر – بىرىگە تۈرتكە بولۇش ۋە يېڭىلىق يارىتىدىغان ئىختىساسلىقلارنى تەربىيەلەش بىلەن بىرلەشتۈرۈش خىزمىتىدە چىڭ تۇرىدۇ.
# t( \6 K. \9 s( Zمەنبە: ئۈرۈمچى كەچلىك گېزىتى
! i" L0 s1 ^, P9 a' [6 G3 S( }" d$ q4 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماس قەدەمدە ئەۋەتىلدى Tursun007نىڭ مىكرو بلوگى |
| |
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟ مۇناسىۋەتلىك تېمىلار |
بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يېزىلغان مۇناسىۋەتلىك باشقا تېمىلار
ئاپتورنىڭ بارلىق تېمىلىرى
|
| |
|