روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1550|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

2-يىللىق (ئادەتتىكى سىنىپ )نىڭ2-ماۋسۇملۇق چارەكلىك ئىمتىھان سۇئالى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
               2-يىللىق (ئادەتتىكى سىنىپ )نىڭ2-ماۋسۇملۇق چارەكلىك ئىمتىھان سۇئالى 2 w3 F) G- q/ u- U! m2 O, w6 |# [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپ        يىللىق   سىنىپ             ئىسىم فامىلىسى
2 j! S. Z; G% q% Y: q3 N  n1-        سۇئال بوش ئورۇنلارنى تولدۇرۇڭ.(ھەربىىر بوش ئورۇنغا 2دىن جەمئى36نۇمۇر)9 ?9 }* Z  u/ B. uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1)12تال قىرىنداشنىڭ ھەر 3دانىسىنى بىر قۇتىغا سالساق (    )قۇتىغا ئايرىپ سىلىشقا بولىدۇ.ھەر 6دانىسىنى بىر قۇتىغا سالساق (     ) قۇتا كىرەك بولىدۇ.
, g  ~6 q. P" E/ `( f(2) 16دانە كەمپۈتنى ھەربىرىمىز 4تىن يىسەك (      )ئادەم يىيىشكە يىتىدۇ.
( y5 G1 V: `! p& U; X: m(3) بۆلگۈچى 3 ،بۆلۈنگۈچى 6بولسا بۆلۈنمە (          ) بولىدۇ.
8 x- j0 O( v/ x (4) 15يۈئەنگە 3دانە ئويۇنچۇق سىتىۋالغىلى بولسا ،25يۈئەنگە(    )دانە ئويۇنچۇق سىتىۋالغىلى بولىدۇ. * [% ~/ J8 E% c$ k1 m4 Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(5) 28 =4×7 گە ئاساسەن ئىككى دانە بۆلۈش ئىپادىسى يازساق , ~& W7 M6 L  J4 u  S* Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(    )   =  (    )   ÷  (    )         ياكى    (    )   =  (    )   ÷  (    )
6 f1 G+ D# ?& U( N( O: t(6)بايراق چىقارغاندا بايراقنىڭ  ھەرىكىتى بولسا (               ) ھەرىكىتى بولىدۇ.
' z% g3 y2 r3 u( j9 n(7)شامالدۇرغۇچ ياپراقچىسىنىڭ ھەرىكىتى بولسا (          ) بولىدۇ.
+ B3 T8 Q! i4 K1 N(8) 4÷ 8+ 12نى ھىساپلىغاندا ئالدى بىلەن (       )ئەمىلىنى ئاندىن (    )ئەمىلىنى ھىساپلاش كېرەك.
/ |# L' N+ }0 ^8 `(9) 4،3،9 لەرنىڭ ئىچىدە (      )بولسا ئوققا نىسبەتەن سىممىتىك شەكىل بولىدۇ.2 D6 ~8 z2 ?' Z, F! c# {8 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10) ( )نىڭ ئىچىگە مۇۋاپىق ئەمەل بەلگىسىنى تولدۇرۇڭ. 7(  )3 ÷21    ،    18=3(  )6   
9 [) g9 T* }& F! _5 v% t) a, j2 x: z2-سۇئال توغرا جاۋاپنىڭ رەت نۇمۇرىنى تىرناق ئىچىگە يىزىڭ (ھەر بىرىگە 3تىن جەمئىي 15نۇمۇر)1 a& V, f  M4 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
①24دانە شاپتۇلنى 6مايمۇنغا تەڭ تەقسىملەپ بەرسەك ھەربىرمايمۇنغا(   )دىن شاپتۇل تىگىدۇ.
1 O% p) G/ g) m1 a* A8 _# iA.          4                B.  5              C.  6                 D.    3  
# `% L7 o% h. K0 X② 5(  )4 ÷ 20 بۇئىپادىدە تىرناقنىڭ ئىچىگە (      )بەلگىسىنى تولدۇرۇشقا بولىدۇ.
3 @+ Q% u. T% N" }0 ~: G' |A.           ÷               B.   +         C.    ×                  D .   =   
- D0 x5 ~4 N9 Y5 H0 O! y③ 2يۈئەنگە1جۈپ پەلەي سىتىۋىلىشقا بولسا 10يۈئەنگە (  ) جۈپ پەلەي سىتىۋىلىشقا بولىدۇ.
7 c' N: v3 P, N" oA  .3                B.   5            C.    4               D.    2
5 f$ `0 y0 U7 j* ~3 t& P- Q# l1 [) C. ]④ يىڭناغۇچ بولسا (       )  شەكىل .
, q; q/ q) q# [% p* mA .ئوققا نىسبەتەن سىممىتىرك     B. سىممىتىرىك شەكىل ئەمەس     C.بىلگىلى بولمايدۇ. ( s6 V) I' s$ t- H, f) D- v0 cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

' I8 ]6 N$ x) a7 U⑤ تىك تۆتبۇلۇڭنىڭ (   ) تال سىممىتىك ئوقى بار .
6 ?- T+ j: k( k; @2 k- AA  . 2             B.    4                  C. چەكسىز كۆپ     D. 0* c8 [8 d; s+ }7 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3-سۇئال توغرا خاتالىقىغا ھۆكۈم قىلىڭ توغرىسىغا √،خاتاسىغا ×بەلگە قويۇڭ.(ھەر بىرىگە 2دىن جەمئىي12نۇمۇر بىرىلىدۇ.)
5 B! F) P# ?9 U% n2 N' P①تىرناق بولمىغان ھىساپلاش ئىپادىسىدە پەقەت قوشۇش، ئىلىش ياكى كۆپەيتىش،بۆلۈشلا باربولسا ھەممىسىدە ئوخشاشلا سولدىن ئوڭغا بولغان تەرتىپ بويىچە ھىساپلاش كىرەك  (    )
; P) r! L! S7 C3 n6 e② 27÷3=10  بولىدۇ.                                                      (     )
) ~, g0 _* R2 P8 k+ H, d( y$ G; m/ J③كىۋادىراتنىڭ پەقەت 2تال سىممىتىك ئوقى بار                              (     )
4 M7 z) m  r: z& |1 S& ~④  O،   3  ، 8 لەرنىڭ ھەممىسى ئوققا نىسبەتەن سىممىتىك شەكىل          (     ) - v! H6 Y: L1 L0 \6 q5 l2 T: Z. eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
⑤10دانە تاۋۇزنى 5كىچىك دوسىتقا تەڭ بۆلۈپ بەرگەندە ھەربىرىگە 2دىن تاۋۇز تىگىدۇ.(     )
0 Z' k0 ~  d9 f% o+ Q0 e3 N⑥ئوققا نىسبەتەن سىممىتىك شەكىلنى سىممىتىك ئوقىنى بويلاپ قاتلىغاندا پۈتۈنلەي ئۈستىمۇ-ئۈسىت چۈشمەيدۇ .                                                (     )# b4 o  W- o6 q, i$ Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
- V* W2 k6 i. c5 V" C5 o% r7 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4-سۇئال ھىساپلاڭ (جەمئىي 23نۇمۇر)
5 e) l9 D& S0 g' P; U6 d- O6 t  o, c# F% Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
①نەتىجىسىنى بىۋاستە يىزىڭ. (8نۇمۇر)   
8 `. O2 N8 S3 E. F* u; R  = 18-32                =  9 ÷ 72        =  5 ÷ 20           = 3 ÷ 6                                                                                          + @+ `% y/ k; Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   = 7  × 3             = 8  ÷ 64            = 9 × 4           = 6 ÷ 48
; X9 x1 x1 R* D( B, A5 i! ?②ھىساپلاڭ (ھەربىرىگە 3تىن جەمئى 15نۇمۇر)" r) x% _1 ^: S. A9 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  = 36-15+75               = 8 ÷ 40 - 60                  =9×8+8   
1 F8 \! H. G. [4 H* S' h* Z
- c% V# r2 J2 F9 W6 p4 s- W" Y, {( F/ T8 r+ Z1 dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   =(2 -8 )÷48                                              =18+23-35/ {- j& ]* A% Z# e& m+ r8 V6 R) o0 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5-سۇئال مەسىللەرنى ھەل قىلىڭ.(جەمئىي14نۇمۇر)
- R& u  h  w- g# g$ J5 {# ?/ B1 b1 [1 {2 J! K* T6 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
①توشقان ئانا 15تال سەۋزىنى بۆجەنگە توشۇپ بولۇشقا بۇيرىدى.بۆجەن ھەر قىتىمدا 3تالدىن توشۇسا قانچە قىتىمدا ھەممىنى توشۇپ بولالايدۇ.؟(3نۇمۇر)
# m7 i! `/ u  c( S# ~& m2 Z1 |  X/ h% ~7 u. Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

& j( \% v. l, F6 i4 c②ئاپتۇبۇستا 53ئادەم بار ئىدى ،24ئادەم چۈشۈپ كىتىپ يەنە 38ئادەم چىققان بولسا ھازىر ئاپتۇبۇستا قانچە ئادەم بار؟(5نۇمۇر)
) {$ d' L; A% ^, s: {# ?$ l5 P ) ~5 y; F3 e0 F0 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
' i1 X# T( p$ o5 \8 L3 `; G4 k/ j& Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

* J9 G- d, ~5 ]8 S  J% u& t8 o5 k③2-يىللىق 4-سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ياخشى كۆرىدىغان مىۋىلەرنىڭ سانىنى سىتاتىستىكىلاش   جەدىېۋىلى تۆۋەندىكىدەك0 H5 S& Y. q6 `$ sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مىۋە ئىسمى         ئۈزۈم        بانان         نەشپۈت        ئالما
- {! Y: j) d: [: }* `0 Q( F8 ^ياخشى كۆرىدىغان ئادەم سانى  (نەپەر)        8        9        4        7" _* ], D' v$ \! p" A! i  i3 w, Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 v; I6 q. B  X* ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
①بۇسىنىپتا (                 ) نى ياخشى كۆرىدىغانلارنىڭ سانى ئەڭ كۆپ.. J% Z. z4 N2 A5 Z* y% |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
② (         )نى ياخشى  كۆرىدىغانلارنىڭ سانى ئەڭ ئاز.0 ?, I% R$ ?* S7 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
③نەشپۈتنى ياخشى كۆرىدىغانلارنىڭ سانى ئالمىنى ياقتۇرىدىغانلار سانىدىن (    ) نەپەر ئاز.2 j2 Q% m& v! t: B1 I2 c# b/ ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

( _+ p1 n5 d. T7 @+ E  d" w' t' Y& y$ a0 G4 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3 Y- n* Y- E( M/ |1 q2 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

$ g1 S7 o( k; o$ d& z: d
! L8 F) J+ G1 A" ~+ c" B+ G9 P- T# x% Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8 m- a* ^0 t6 O! E3 r; hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
ياخشى  چىقىپتۇ

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-3-27 22:40

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش