روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 6810|ئىنكاس: 20
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

[مەسلىھەت] ئىشنى بۇزغان 支付宝 دىكى چىكىت

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ۋاقتى: 2015-10-23 12:51:44 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |كۆرۈش شەكلى
1تەڭگە
ئەسسالام قېرىنداشلار دىدار غەنىمەت:支付宝 نىڭ نىمە ئىكەنلىگىنى توردىن مال سېتىۋېلىش مەشخۇلاتى بىلەن شۇغۇللىنىپ كىلىۋاتقان دوسلار بىلىدۇ ئەلۋەتتە ، مەن توردا مال سېتىۋېلىش مەشخۇلاتى بىلەن شۇغۇللىنىپ كىلىۋاتقىلى 5 يىلدەك بولغان ئىدى ، بىرنەچچە كۈن ئىلگىرى توردىن  مال سېتىۋېلىپ 支付宝 ئارقىلىق پۇل تۆلەش مەشخۇلاتى ئېلىپ بارسام ، 支付宝 نى ھەقىقى ئىسىم دەلىللەشتىن ئۆتكۈزۈڭ دىگەن ئۇچۇر چىقتى ، 支付宝 نى ھەقىقى ئىسىم دەلىللەش مەشخۇلاتى ئېلىپ بارسام ،支付宝已校验实名  يەنى (تەكشۈرۈشتىن ئۆتتى )立即实名验证 يەنى (دەرھال ھەقىقى ئىسىم دەلىللەشتىن ئۆتكۈزۈڭ ) دىگەن ئۇچۇر چىقتى ، كۆرسەتمە بۇيىچە مەشخۇلات ئېلىپ باردىم ، كىيىنكى قەدەمگە كەلگەندە 您的支付宝账户信息与银行卡信息不一致 يەنى ( سىزنىڭ ئالىپاي ئابۇنىت ئۇچۇرىڭىز بىلەن بانكا كارتا ئۇچۇرىڭىز بىردەك ئەمەس ) دىگەن ئۇچۇر چىقتى، بۇ ئۇچۇردا كۆرسەتكىنى ، مىنىڭ 支付宝 غا باغلىغان بانكا كارتامنىڭ ئۇچۇرىنى دىمەكچى، شۇنىڭ بىلەن مەن  ئۈزەمنىڭ : تاۋباۋ ئابۇنىت ئۇچۇرى، 支付宝 ئابۇنىت ئۇچۇرى ۋە بانكا كارتا ئۇچۇرى دىگەنلەرنى بىر-بىرلەپ تەكشۈرۈپ چىقتىم ، تەكشۈرۈشتىن ئايان بولدىكى، مىنىڭ تاۋباۋ ۋە بانكا كارتامدىكى ئابۇنىت ئۇچۇرىدا خەنزۇچە يېزىلغان  ئىسىم بىلەن فامىلە ئوتتۇرىسىدا چىكىت يوق ئىكەن ، 支付宝 ئابۇنىت ئۇچۇرىدا ئىسىم بىلەن فامىلە ئوتتۇرىسىدا چىكىت بار ئىكەن ، ئەينى چاغدا ئېھتىياتسىزلىقتىن ھەقىقى ئىسىمنى كىملىككە ئاساسەن يازغان ئىكەنمەن ،  شۇ سەۋەپتىن 您的支付宝账户信息与银行卡账户信息不一致 دىگەن مەسىلە كىلىپ چىقتى ، مەن بەڭۋاش 实名验证 قىلىشتىن ئىلگىرى 支付宝 دىكى ھەقىقى ئىسىمنىڭ ئوتتۇرىسىدىكى چىكىتنى تۈزۈتىۋەتكەن بولسام بۇ مەسىلە كىلىپ چىقماس ئىكەن ، بۇ 支付宝 غا قول قويدۇم بىر چىكىتنىمۇ كەچۈرمەيدىكەن ئەمەسمۇ. ئەمدىكى گەپ بۇ 支付宝 نى ئىشلىتەلمەيۋاتىمەن ، ۋاز كىچەي دىسەم يىساۋاتتا 600يۈئەندەك پۇل بار ئىدى ، مۇنبەردىكى ئەزىز دوسلار سىلەرمۇ مۇشۇنداق ئىشقا يۇلۇقۇپ باققانمۇ ؟ قانداق قىلسام 您的支付宝账户信息与银行卡账户信息不一致 دىگەن مەسىلىنى ھەل قىلالايمەن ؟ تەجىربەڭلىنى سوزلەپ باقساڭلار ئورتاقلىشىپ باقساق. ئېھتىرام بىلەن مۇنبەردىكى yolqi

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ۋاقتى: 2015-10-23 15:07:18 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن بۇنداق مەسىلىگە ئۇچراپ باقماپتىكەنمەن
ئىنكاس

جابدۇق پاش قىلىش

ۋاقتى: 2015-10-23 16:18:44 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەنمۇ بۇنداق مەسىلىگە ئۇچراپ باقماپتىكەنمەن
ئىنكاس

جابدۇق پاش قىلىش

ۋاقتى: 2015-10-23 16:34:35 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سىز بانكا ئۇچۇرىدا ئىسىمنىڭ ئوتتۇرىدا چىكىت يوق دەپسىز، ھازىر بانكىلارنىڭ ھەممىسىدە ھەقىقى ئىسىم قوللىنىشنى ئىشقا ئاشۇرۇپ بولدى، چوقۇم چىكىت بولۇشى كېرەك، شۇڭا سىز كارتا بىجىرگەن بانكىغا بىرىپ، بانكىدىكى ئۇچۇرلارنى توغىرىلاڭ، ئاندىن تاۋباۋ تورىدىكى ئۇچۇرلارنىمۇ كىملىك بويىچە توغىرلاڭ، شۇ چاندا ھەق تۆلەش گۆھىرىنى نورمال ئىشلىتەلەيسىز، مەن تاۋباۋ ۋە ھەق تۆلەش گۆھىرىدىن ھىسابات ئىلتىماس قىلغاندا (10يىل بۇرۇن) ئاساسەن ھەممە ئورۇندا چىكىتكە دىققەت قىلمايىتتى، 2011-يىلىغۇ دەيمەن، بانكىدىكى ئۇچۇرلارنى توغىرلىدى، شۇنىڭ بىلەن بانىكىدىكى ئۇچۇرلاردا ئىسىمنىڭ ئوتتۇرىدا چىكىت بار، قالغان ئىككىسىدە يوق بولۇپ، مەنمۇ تاۋباۋ ۋە ھەق تۆلەش گۆھىرىدىكى ئۇچۇرلارنى توغىرىلاشتا قىيىنچىلىق كۆرۈلگەن، ھەتتا بۇرۇن ئىشلەتكەن يان تىلفون نومۇرىنى توختىتىۋىتىپ، نومۇر ئالماشتۇرغان، بۇرۇنقى ئىلخەت ئادىرسى 2009-يىلى تور تاقالغاندا ئىشلەشتىن توختاپ قالغان دىگەندەك، شۇنىڭ بىلەن مەن مۇلازىمەت لىنىيسىگە تىلفون قىلىش ، كىملىك ۋە نوپۇس دەپتىرىنى سىكاننىلاپ يوللاش ئارقىلىق  ھەقىقى ئىسىم دەلىللەشتىن ئاران تەستە ئۆتكەن ئىدىم، شۇنىڭدىن بىرى نورمال ئىشلىتىۋاتىمەن. سىزمۇ چوقۇم قىلالايسىز.
ئىنكاس

جابدۇق پاش قىلىش

سىزنىڭ يۇلۇققان مەسىلىڭىز مىنىڭكىگە سەل ئوخشىمايدىكەن ، مىنىڭ پوچتا بانكا كارتامدىكى ئىسىمدا چىكىت ئاستىدا ئىدى، شۇنىڭ بىلەن ئىلگىرى 支付宝 دىكى ئىسىمنىمۇ چىكىتنى ئاستىغا قۇيۇپ دەلىللەپ ئىشلىتىۋاتقان ، يېقىندا باشقا بانكىنىڭ كارتىسىنىمۇ 支付宝 غا باغلاش زۈرۈرۈيتى تۇغۇلۇپ قالدى ، لىكىن بۇ كارتىدىكى ئىسىمدا چىكىت كىملىكتىكى بىلەن ئوخشاش ئوتتۇردا ئىكەن ، شۇنىڭ بىلەن چىكىتنى ئاستىغا يازسام كارتىدىكى ئىسىمغا ئوخشىماي ،ئوتتۇرغا يازسام 支付宝دىكى ئىسىمغا ئوخشىماي باغلىيالمىغان ، ئاندىن مەن 支付宝 نىڭ مۇلازىمەتچىلىرى بىلەن ئالاقىلىشىپ ئەھۋالنى ئېيتسام ئىلخەتكە بىر جەدۋەل ئەۋەتىپتۇ توشقۇزۇپ كىملىكنى سىكانىرلاپ ئەۋەتكىن دەپ ، شۇنداق قىلغانتىم ئىككى كۈندىن كىيىن 支付宝 دىكى ئىسىم كىملىك بۇيىچە چىكىت ئوتتۇرغا يېزىلىپ توغرۇلىنىپتىكەن ، ئاندىن باشقا بانكىنىڭ كارتىلىرىنى باغلىيالىغان ، لىكىن ئىلگىرىكى ئىسمى خاتا پوچتىنىڭ كارتىسى باغلاقتىن يىشىلىپ كىتىپتۇ بانكا كارتىلىرى بار يەردە كۆرۈنمەيدۇ ، ئەمما 支付宝 غا پۇل قاچىلىغاندا ۋە پۇل چىقارغاندا كارتىنى تاللايدىغان يەردە كۆرىنىدۇ ھەم نورمال پۇل قاچىلىغىلى ھەم پۇل چىقارغىلى بۇلىدۇ ، شۇنداق قىلىپ ھەممە كارتامنى نورمال ئىشلىتىۋاتىمە ھازىر ، ئەمدى تىما ئىگىسىگە تەكلىپىم قەيەردىكى ئىسىم كىملىكتىكىگە ئوخشىمىسا شۇ يەردىكى مۇلازىمەتچىگە دەپ ئىسىمنى كىملىك بۇيىچە توغرىلاڭ ، بۇنى ھازىر توغرىلىمىسىڭىز يەنە بىر يەگە تاقىشىدۇ ،ھامان ئاۋارىچىلىق تېپىپ بىرىدۇ سىزگە، شۇڭا ۋاقتىدا كىملىككە ئوخشىمايدىغان ئىسىمنى كىملىك بۇيىچە توغرىلاڭ ، بانكا كارتىسىدىكى ئىسىمنى كارتىنى قايسى بانكىدىن بىجىرگەن بولسىڭىز شۇ بانكىغا بېرىپ ئۆزگەرتىسىز ، ئۆزگەرتكىلى بۇلىدۇ ، 支付宝 دىكى ئىسىم خاتا بولسا مۇلازىمەتچى بىلەن ئالاقىلىشىپ ئەھۋالنى دىسىڭىز ئۆزگەرتىپ بىرىدۇ  
ئىنكاس

جابدۇق پاش قىلىش

 ئىگىسى| ۋاقتى: 2015-10-23 19:13:38 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تورداشلارنىڭ مەن يولۇققان مەسىلىگە كۆڭۈل بۆلگىنىگە كۆپ رەخمەت ! بۇلۇپمۇ توردىشىم ehetjan نىڭ كەچۈرمىشىدىن ئىلھاملاندىم ، بانكىغا بېرىپ بۇ مەسىلىنى ھەل قىلىش چارىسى ئۈستىدە ئىزدىنەي . كۆپچىلىككە كۆپ رەخمەت ، تورداشلارنىڭ تىنىگە سالامەتلىك ئىشلىرىغا ئۇتۇق ئائىلىسىگە بەخىت تىلەيمەن ...
ئىنكاس

جابدۇق پاش قىلىش

 ئىگىسى| ۋاقتى: 2015-10-23 19:38:16 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
توردىشىم zaptatik سىزگىمۇ كۆپ رەخمەت ! مەن ئۈچۈن ئەڭ قىممەتلىك ئىنكاسنى يېزىپسىز ، سىز دىگەندەك بانكا كارتا ۋەياكى باشقا تۈرلۈك ئۇچۇرلىرىمنى كىملىك بىلەن بىردەك قىلىۋالاي ، بولمىسا نۇرغۇن ئىشلاردا كاشال تۇغۇلغىدەك ، 1 N0 B6 a/ T. Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىزنى مالال قىلىدىغان بودۇم : 支付宝 مۇلازىمەتچىلىرى بىلەن ئىلخەتتە ئالاقىلىشىش ئۇسۇلىنى ئېيتىپ بەرسىڭىز بوپتىكەن ، ئۇلارغا تىلپۇن قىلىمىزمۇ ياكى ئۇلارنىڭ ئىلخەت ئادرىسى بارمۇ ؟؟
ئىنكاس

جابدۇق پاش قىلىش

ۋاقتى: 2015-10-23 20:18:58 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئاپلا دوستۇم مەنمۇ بىر قانچە ئاي ئىلگىرى مۇشۇنداق ئەھۋالغا يولۇقتۇم ..كۆپ ئادەملەردىن مەسلەھەت سورىدۇم ھەتتا بانكىغا بىر قانچە قىتىم شۇلارنىمۇ  خىلى ئاۋارە قىلدىم ئەپسۇس ئۇلارمۇ ئامال قىلالماي توردىن مال سىتىۋىلىشتىن يالتىيىپمۇ قالدىم ..ئۆزۈم بىر قانچە كۈن  ھەق تۆلەش گۆرى بىلەن قاتتىق ھەپىلەشتىم  ..قەيەرلەرگە ھەپىلەشكىنىمنىمۇ  قەيەردىن ساقايتىۋالغانلىقىمنىمۇ بىلمەيلا قالدىم ..ئوڭشىۋالدىم ..ھازىر قى ھالىتىدە مال ئالالايمەن لىكىن پۇل يۆتكىيەلمەيمەن...بانكا كارتامدىن بىۋاستە پۇل تۇتۇلۇپ ماڭىدۇ،،ھازىرمۇ ئاشۇنداق ئوتتۇردا بىرتال چىكىت يوق ھالەتتە ئىشلىتىۋاتىمەن..بولسا شۇنى قانداق ئۆزگەرتىشنى مەنمۇ بىر بىلىۋالسام بوپتىكەن .
" g6 O! r: r0 d8 M& J1 U5 ^7 l6 F# `8 |$ sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
.* h  C" e2 k$ U: Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
QQ截图20151023201750.jpg
ئىنكاس

جابدۇق پاش قىلىش

بانكىغا بىرىپ ئېسمىڭىزنى ئۆزگەرتىڭ ئېسمىڭىز بىلەن فامىلڭىزنىڭ  ئوتتۇرسىدىكى چىكىتنى ئوتتۇرسىغا ئۆزگەرتىڭ  ئۈستىگە  ياكى ئاستىغا يىزلىپ قالسا ئاشۇنداق دايدۇ . شۇڭا بانكىغا بىرىڭ  پەقەت قىلاممىسىڭىز  مىنى ئېزدەڭ 13150414159
ئىنكاس

جابدۇق پاش قىلىش

مەنمۇ شۇنداق قىلىپ قويۇپ،بانكىغا بارسام ئۆزگەرتىپ بەرمەي،ئاخىرى 支付宝客服بىلەن ئالاقىلىشىپ،كىملىك ۋە نوپۇس ئۇچۇرۇمنى رەسىمگە تارتىپ يوللاپ بەرگەندىن ئوڭشاپ بەرگەن،مېنىڭ ئېسىمدە قېلىشىچە 支付宝نىڭ ئوڭ ئۈستى بۇرجەكتە مۇلازىمەتچى بىلەن ئالاقىلىشىدىغان تۈرى بار،شۇ يەردىن ئالاقىلىشىپ ئەھۋالنى ئىنكاس قىلسىڭىز قانداق قىلىشنى سىزگە دەپ بېرىدۇ
ئىنكاس

جابدۇق پاش قىلىش

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-4-2 12:53

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش