روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 6222|ئىنكاس: 5
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

A4 باشقۇرۇش ۋە سۈپەت

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
A4 باشقۇرۇش ۋە سۈپەت
+ N! B4 }; ~8 ~. f6 l8 L" ]2 M# f1.        C37 مەكتەپ تەكشۈرۈش (4نومۇر)
( y; d6 u' D& }3 v  d9 ?* `ئۆلچىمى:مەكتەپ تەكشۈرۈش تۈزۈمى تۇرغۇزۇلغان، مەكتەپ تەكشۈرۈش خىزمىتى قېلىپلاشقان بولۇش
6 N) Z! a9 v$ v8 n; nماتىريال تەرتىپى: 3 E. g5 k& q- h& Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹1› مەكتەپ تەكشۈرۈش خىزمىتىگە مۇناسۋەتلىك ۋە ئۆز-ئۆزىنى تەكشۈرۈشكە مۇناسىۋەتلىك ھۆججەت، ئۇقتۇرۇش،يىغىن خاتىرسى قاتارلىقلار...]مەركىزى مەكتەپنىڭ مەكتەپ تەكشۈرۈشكە مۇناسىۋەتلىك ماتىرياللار، مەكتەپلەر تەكشۈرۈشكە قارتا قايتۇرما ئىنكاس ماتريالى ۋە ئۆز مەكتىۋىدىكى سىنىپ، شەخىسلەرنىڭ ئىشلىگەن خىزمىتىنى تەكشۈرۈش ماتىريالى ۋە خۇلاسسى،]  
. ]" n0 o: k! z5 x& d" h, o‹2›مەكتەپ خىزمىتىنى تەكشۈرۈشكە رەھبەرلىك قىلىش گوروپپىسى،پىلان لايھە، قائىدە تۈزۈم، ئۇچۇر ۋە تەكشۈرۈشتە ئاساس قىلىندىغان ماتىريال، تەكشۈرۈلگەن ئورۇن،شەخسلەرنىڭ خۇلاسە دوكلاتى قاتارلىقلار..
' C. q: r8 {2 }1 ^3 h# l' w: _2.        C38 ئوقۇتۇشنى باشقۇرۇش (13نومۇر)
  C- }! I/ Y9 ]" Aئۆلچىمى: دۆلەت ۋە ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ دەرس لايھىسىنى ئۇمۇميۈزلۈك ئەمىللەشتۈرگەن،دەرس ئۆلچىمىنى ئىجرا قىلغان،تۈرلۈك دەرسلەرنى تۇلۇق تەسىسى قىلغان، ئوقۇتۇشقا ئىشلىتىلدىغان دەرسلىك ماتىرياللار، قۇشۇمچە ماتىرياللار قېلىپلاشقان بۇلۇش.8 q3 w5 R' T8 E6 A4 q. b6 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماتىريال تەرتىپى:3 x5 z- L$ P! p9 [* {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹1› مەكتەپنىڭ قىسقىچە تارىخى0 v8 P+ L0 j/ c2 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹2›ھەرقايسى دەرسلىكلەرنىڭ ئوقۇتۇش پىروگىراممىسى 2 Y  ^; z$ ^* g5 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹2› ھەرقايسى دەرسلىكلەر پىرۇگىراممىنىڭ تەلپى بۇيىچە تەقسىملەنگەن بولۇش، دەرس جەدۋىلى بولغان بۇلۇش.
) ]( R0 ]3 S1 e* l‹3› ئوقۇتقۇچى، ئىشچى-خىزمەتچىلەرنىڭ ئىش تەقسىماتى1 ^; e; t  R6 U) c* |) vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹4› دەرسلىك كىتاپلارنىڭ تەقسىملىنشى، كىتاپ زاكاس ئەھۋالىنى كۆرسىتىپ بىردىغان جەدۋەل سىتاستىكىسى.
# n; O' y3 _1 |' j! s9 K/ J, x. l: g4 F/ B. O' m' _6 h8 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.        C39  ئۇمۇملاشتۇرۇش جەدۋىلى (10نۇمۇر); e- }4 v; @) R; J. d4 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆلچىمى:باشلانغۇچ مەكتەپ، تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپنىڭ ئوقۇشقا كىرىش نىسبىتى،مۇستەھكەملىنىش نىسبىتى، مېيىپ ئۆسمۈر بالىلارنىڭ مەكتەپكە كىرىش نىسبىتى ئۆلچەمگە يەتكەن، ئوقۇش تەۋەلىكنى باشقۇرۇش قېلىپلاشقان بۇلۇش.
5 Y- X) c  w2 N, R( l1 _3 @; B4 Nماتىريال تەرتىۋى:
1 H9 h5 o1 ?8 F5 W7 {( e+ |‹1› مەلۇمات جەدۋىلى(بوۋبىيۇ)3 b( t' r& U1 ?7 x5 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹2› ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپكە كىرىش نىسبىتى،مۇستەھكەملىنىش نىسبىتى،پۈتتۈرۈش نىسبىتى قاتارلىق تۈرلەر بۇيىچە  مەكتەپنىڭ ئۇمۇمى ئەھۋالىنى كۆرسۈتۈپ بىردىغان سىتاستىكا ياكى كۆرسەتكۈچ گىرافىك بولغان بۇلۇش.$ s9 D' B' t+ `! K! Y- Q1 U$ lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹3› مەكتەپنىڭ ھەرئايلىق داۋام خۇلاسە ئەھۋالىنى كۆرسۈتۈپ بىردىغان جەدۋەل سىتاستىكىسى بولغان بۇلۇش.: V1 v' a; k8 _& |4 O' m/ J! Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹4›مەكتەپتە ئوقۇۋاتقان ئوقۇغۇچىلار روھى خىتى9 O: L8 d+ |. Q. iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹5›نوپوس ۋە ئوقۇش تەۋەلىكىدىكى مېيىپلارنىڭ تىزىملىكى، مېيىپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىزىملىكى ئىسپاتى5 V7 U3 F. R7 r: V: bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹6› نوپۇس ئارخىپى (A1 كۆرسەتكۈچكە مەسئۇل خادىمنىڭ ئارخىپىدىن ئېلىپ كۆرسەتسەك بولىدۇ) .
  D* E' F9 l2 r& Y: r‹7› ئوقۇش تەۋەلىكى بۇيىچە ئوقۇغۇچىلارنى تىزىملاش دەپتىرى،ئوقۇش تەۋەلىكى سىرتتىن كىلىپ ئوقۇيدىغان ۋە سىرتقا بېرىپ ئوقۇۋاتقان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەھۋالىنى ئىسپاتلاپ كۆرسۈتۈپ بىردىغان تىزىملىك ۋە سىتاستىكا جەدۋەل (A1 كۆرسەتكۈچكە مەسئۇل خادىمنىڭ ئارخىپىدىن ئېلىپ كۆرسەتسەك بولىدۇ).
, b5 Z7 k' G  Y. [* q: h+ U
% y- n( a$ c4 K- G" l. }7 m0 r4 r9 g
: T* D, |+ j. S/ Y. o$ S% ~5 T1 c! j  n$ J4 r. D8 y+ bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.        C40 بىخەتەر باشقۇرۇش (10نومۇر)
1 o) E  ~! d7 i8 v  t5 L9 Wئۆلچىمى: مەكتەپ قوروسى ۋە ئەتراپىنىڭ مۇھىتىنى تۈزگەن، ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ سەھىيە، قاتناش، ئوت ئۈچۈرۈش قاتارلىق بىخەتەرلىكنى كاپالەتكە ئىگەقىلغان، مەكتەپ ۋە ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلار ئارسىدا خېيىم-خەتەرنىڭ ئالدىنى ئېلىش باشقۇرۇش مىخاينىزىمى تۇرغۇزۇلغان بۇلۇش. ئالدىنى ئېلىش لايھەسى بولغان ، لايھە مەشغۇلاتچانلىققا ئىگە بولغان، ئۈنۈمى كۆرۈلگەن بولۇش.0 B6 }, {8 F/ W: Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماتىريال تەرتىپى:
% a6 o* ]" e! v. \- B‹1› مەكتەپتىكى ئوقۇتقۇچى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ سۇغۇرتىغا قاتناشقانلىق توغرىسىدىكى ئىسپات تالۇنلارنىڭ كۆپەيتىلگەن نۇسخىسى
/ S0 v/ a8 H3 ~7 j* g9 E‹2› مەكتەپ مۇھىتىنى ياخشىلاشتا ئىشلەنگەن خىزمەتلەر  مەسلەن: مۇھىت خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گوروپپىسى، پىلان لايھە، قائىدە-تۈزۈملەر، ئۇچۇر، تەشۋىقات تىزىسلىرى، خۇلاسە دوكلاتى ۋە تۈرلۈك مەسئۇليەتنامىلەر.
: i* r1 ?9 R& u( C- d# y‹3› كېسەللىكنىڭ ئالدىنى ئېلىش خىزمىتىگە مۇناسىۋەتلىك ماتىرياللار." y' }- ~  i4 j7 M4 Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹4› قاتناش بىخەتەرلىك خىزمىتىگە مۇناسىۋەتلىك خىزمەتلەر
  }2 ?6 }6 @. f* r6 m‹5› يەر تەۋرەشنىڭ ئالدىنى ئېلىش خىزمىتىگە مۇناسىۋەتلىك ماتىرياللار- y/ `3 J4 {& y% S" g1 k7 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹6› ئوت كىتىش خەتىرنىڭ ئالدىنى ئېلىش خىزمىتىگە مۇناسىۋەتلىك خىزمەتلەر
9 \  _* n/ N' u. @& n1 w‹7› جىددى ئەھۋالغا تاقابىل تۇرۇش ئالدىنى ئېلىش خىزمىتىگە مۇناسىۋەتلىك خىزمەتلەر" q5 x9 w+ H& J( W1 D, _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹8› دىجۈرنىلىك خاتىرسى، كىرىپ چىققانلارنى تىزىملاش خاتىرسى' H. f6 x7 `4 q" d0 z4 |* q+ rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
<9>مەكتەپ ئەتراپىدىكى تىجارەت خاراكتىرلىك دۇكان ۋە يايمىلارنى باشقۇرۇش قائىدە-تۈزۈم، مەسئۇليەتنامىلەربولغان شۇنداقلا ھەر ئايدا تەكشۈرۈپ تەرتىپكەسېلىش ،ئوقۇغۇچى-ئاتا-ئانىلاردىن پىكىر ئېلىش خاتىرسى، ۋە مۇناسىۋەتلىك ئۇچۇرلار.( D: T# }/ j2 S5 N7 f. G0 l& X& hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يۇقارقى خىزمەتلەرنىڭ تۈرلەر بۇيىچە تەشكىلى رەھبەرلىك قىلىش گوروپپىسى، پىلان لايھىسى، مەشغۇلات تەرتىۋى ، قائىدە تۈزۈملىرى مەسئۇليەتنامىلىرى، ئىشلەنگەن خىزمەت دۇكلاتلىرى، تەشۋىقات ماتىرياللىرى، ئۇچۇر قاتارلىقلار سېلىندۇ.
: ?' o% W4 G  f! Q! m5.        C41  مەكتەپ باشقۇرۇشنى قېلىپلاشتۇرۇش (13نومۇر)6 H% J) H: X1 j) t. Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆلچىمى: قانۇن بۇيىچە مائارىپ باشقۇرۇشتا چىڭ تۇرغان، مەكتەپنى قانۇن بۇيىچە باشقۇرغان، ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ مەكتەپ باشقۇرۇش ھەركىتى قېلىپلاشقان، ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ كىيىنىشى ئۆلچەم بۇيىچە بىرلىككە كەلتۈرگەن بۇلۇش.. T* c7 `/ Z  }4 [3 z' [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماتىريال تەرتىپى:
  O- t" S0 l. H, K) H‹1›مەكتەپتىكى قالايمىقان ھەق ئېلىشنى ۋە نامۇۋاپىق قائىدە-تۈزۈملەر يەنى مۇكاپاتلاش-جازالاش ،ئۆرلەپ ئۇقۇش، ئوقۇغۇچى قۇبۇل قىلىشنى چەكلەش تۈزۈملىرى بولغان بۇلۇش.رەھبەرلىك قىلىش گوروپپىسى، ئايمۇ-ئاي تەكشۈرۈش خۇلاسە دوكلاتى ۋە ئۇچۇرلار-يەنى  [ مەكتەپلەر چۇقۇم مەكتەپ ئىچىدىكى ئوقۇغۇچىلارغا سىرتتىن پايدىلىنىش ماتىريالى، تازلىق قوراللىرى سىنىپ سەرەمجانلىرى قاتارلىقلارنى سېتۋېلىش ئەھۋالى، ئۆزئالدىغا ئوقۇغۇچى قۇبۇل قىلىش، ئاتا-ئانلاردىن پۇل،نەرسە-كېرەكلەرنى ئەكىلىشنى تەلەپ قىلىش، مەكتەپ ئاشخانىسىدا تاماق يەدىغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاماق پۇلىنى خالىغانچە تۇتۇپ قېلىش، سېتىش، كىچىككەن، مەكتەپكە كەلمىگەن ئوقۇغۇچىلارغا قارتا جەرىمانە يىغىش قاتارلىق قىلمىشلارنى ئايدا بىر نۆۋەت تەكشۈرۈپ خۇلاسە قىلىغان ماتىرياللار بولغان بۇلۇش]) w" i% V" K: e* Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹2› مەكتەپ شۇئارى، مۇناسىۋەتلىك تۈرلۈك قائىدە تۈزۈملار
: M* W6 w6 ^: Q7 c, L0 t4 ]2 M% k) x‹3› ئوقۇتقۇچىلار خىزمىتىنىڭ مەۋسۇملۈك ۋە يىللىق باھالاپ تەكشۈرۈش خۇلاسە دوكلاتى  (考核)* E$ U( d4 Y4 l; jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹4›قانۇن ساۋاتلىرىنى ئومۇملاشتۇرۇش توغرىسىدىكى مۇناسىۋەتلىك ھۆججەت، ئوقتۇرۇش ۋە يىغىن خاتىرسى،مەكتەپ قانۇنى ۋەكىلنىڭ سالاھىيەت كىنىشكىسى، قانۇن ساۋاتلىرىنى ئومۇملاشتۇرۇش خىزمىتگە رەھبەرلىك قىلىش گوروپپىسى، پىلان لايھىسى، ئۆگىنىش مەشغۇلات جەدۋىلى، خىزمەت ئۇرۇنلاشتۇرۇش خاتىرسى، تەشۋىقات شۇئارى، ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ قانۇن ئۆگىىنىش ئىنتىھان قەغىزى، نەتىنجە خۇلاسە دوكلاتى، رەسىملىك پائاليەت ئۇچۇرى، مەكتەپ قانۇن تۈزۈم مۇدىرنىڭ تەكلىپ نامىسى، لىكسىيە ماتىريالى.+ `. F% l0 ^: S) [- ^- r4 Z  d+ Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
<5>ئوقۇتقۇچلار ۋە ئوقۇغۇچىلارچۇقۇم رەتلىك كىيىنگەن (فورما كىيگەن) بۇلۇش لازىم.
. d6 r5 C! r: m: d4 n# i0 q7 G4 n( n9 J* N$ B: Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.        C42 كاپالەتلەندۈرۈش مىخاينىزىمى (10نومۇر)! ~7 h/ C" G% @9 d8 C( kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆلچىمى: ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ، شەھەر، يېزا مەجبۇريەت مائارىپ خىراجىتىنى كاپالەتلەندۈرۈش مىخاينىزىمىنى ئەمىللەشتۈرگەن ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىش ھەققى تولۇق سومما بىلەن ۋاقتىدا تارقىتىلغان، دۆلەت، ئاپتونۇم رايۇننىڭ ئائىلىسىدە قىيىنچىلىقى بار ئوقوغۇچىلارغا يەردەم بېرىش سىياسىتىنى ئەستايىدىل ئەمەلىيلەشتۈرگەن، دۆلەتنىڭ ئوقوغۇچىلار ئوزۇقلۇق تاماق پىلانىنى ئەمەلىيلەشتۈرگەن بولۇش.
0 O, B" y) J$ G3 hماتىريال تەرتىپى:
) D: x% M2 k3 A9 Q9 q! u+ F‹1›ھەرقايسى مەكتەپلەرنىڭ «ئىككى كەچۈرۈم، بىر تۇلۇقما» خىزمىتىگە مۇناسىۋەتلىك ھۆججەت، ئۇقتۇرۇش ۋە يىغىن خاتىرسى، رەھبەرلىك قىلىش گوروپپپىسى، پىلان لايھە، خۇلاسە دوكلات،ئۇچۇر،
7 R9 l" e2 M5 D" y* T% ^‹2› ھەقسىز كىتاپ ۋە پارچە خىراجەت بىلەن تەمىنلەنگەن شۇنداقلا ياتاقتا يېتىپ ئوقۇيدىغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاماق ياردەم تۇلۇقمىسىغا ئىرىشكەن  ئوقۇغۇچىلارنىڭ روھىخىتى، پول سوممىسى قاتارلىق ئۇچۇرلارنى كۆرسۈتۈپ بىردىغان سىتاستىكىلىق جەدۋەل.
- R% ~. [6 ?& I% i$ P" p‹3›يۇقۇردىن بۇيرۇپ بىرىلگەن خىراجەتلەرنىڭ تۈرلەر بۇيىچە ئىشلىتىشنى كۆرسۈتۈپ بىردىغان سانلىق مەلۇمات سىتاستىكا جەدۋىلى
( ~3 i6 v9 n. d" n: S2 B* V0 N& q  h‹4› ئوقۇتقۇچى، ئىشچى-خىزمەتچىلەرنىڭ ئىش ھەققىنى، ئايمۇ-ئاي تارقىتىپ بىرىش ئەھۋالىنى كۆرسىتىپ بىردىغان جەدۋەل (ۋىدمۇس)' d7 y! X3 ]: e6 ]! H4 J$ Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹5› ئائىلىسىدە قىيىنچىلىقى بار ئوقۇغۇچىلارغا ياردەم بىرىش توغرىسىدىكى ھۆججەت، بۇ خىزمەتكە مەسئۇل مەكتەپ تەشكىلى رەھبەرلىك ئاپپاراتى، كۇنكىرىت لايھە، ياردەمگە ئىرىشكەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ روھىخىتى،پول سوممىسى ۋە سىتاستىكىسى.
9 H: d( U# P6 E& t% C‹6› يەسلى ئوقۇغۇچىلىنىڭ ئۇزۇقلۇق تاماق بىلەن تەمىنلىش ئەھۋالىنى كۆرسۈتۈپ بىردىغان سىتاستىكىلىق مەلۇمات جەدۋىلى7 G" p" D+ s8 |+ Y6 F: J! ~+ j7 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.        C43 مالىيە باشقۇرۇش (5 نۇمۇر), F/ v. R! a5 ]' b8 H! iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆلچىمى: خامچوت باشقۇرۇشنى ئەمەلىيلەشتۈرۈپ، مالىيە تۈزۈمىدە چىڭ تۇرغان، مالىيەنى ئاشكارىلاش، مالىيە مۇپەتتىشلىكى قاتارلىق تۈزۈملەرنى ئىجرا قىلغان، ئاپتونۇم رايوننىڭ مائارىپتىكى ھەق ئىلىشتا ئۆلگىلىك ناھىيە ئۆلچىمىگە يەتكەن بولۇش.% p  e" \4 [1 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماتىريال تەرتىپى:
- n: b* ~" X) [‹1› مالىيە خىراجەت چىقىم ھىساۋىغا مۇناسىۋەتلىك ھۆججەت، ئۇقتۇرشلار، مالىيە خام چوت باشقۇرۇش خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گوروپپىسى، يىللىق خام چوت باشقۇرۇشنى ئەمىللەشتۈرۈش پىلان لايھىسى، مالىيەنى باشقۇرۇش قائىدە تۈزۈملەر، مالىيەنى ئاشكارلاشقا مۇناسىۋەتلىك ئۇچۇر ماتىرياللارنىڭ كۆپەيتىلگەن نۇسخىسى.
- b! i- J# T% F9 |5 E+ d( U‹2› خىراجەت چىقىم ھىساۋىنىڭ كۆپەيتىلگەن نۇسخىسى.
2 q! V8 G$ M7 O5 M! d! n3 u‹3›مەكتەپلەرنىڭ ھىساۋىنى ھەر ئىككى ئايدا بىر قېتىم مۇپەتتىش قىلىپ تەكشۈرۈش خۇلاسە دوكلاتى. (كەنىت مەكتەپلەر ئۆز-ئۆزىنى مۇپەتتىش قىلىپ تەكشۈرۈش خۇلاسە دوكلاتنى سالسا بولىدۇ)
, b% M) A8 B# V& d2 X( R7 y‹4› مائارىپتىكى ھەق ئېلىش ئۆلچىمى سېلىندۇ، قالايمىقان ھەق ئېلىشنى چەكلەش توغرىسىدا ئىشلەنگەن خىزمەتلەرنىڭ ماتىريالى سېلىندۇ،(قالايمىقان ھەق ئېلىش ئەھۋالى قەتئى كۆرۈلمىگەن بولسا سالمىساقمۇ بولىدۇ) بۇ تۈر قاتتىق كۆرسەتكۈچ.
+ h! ?( w+ p6 L8 e3 J" R6 y- S% T<5>يۇقارقى ماتىرياللارنىڭ سان-سىپىرلىرى ۋاقتىدا ئاشكارلانغان بۇلۇش، ئاشكارلاش تاختىيى ھەممە ئادەم كۆرەلەيدىغان ئۇرۇنغا قۇيۇلىشى لازىم.
+ [4 ~5 N/ q* ~" E' Q( D& `: o7 s# J/ v' q0 p" Q% e8 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.        C44 مەكتەپ مۈلىكىنى باشقۇرۇش (5 نۇمۇر)2 h2 n4 \: V' x6 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆلچىمى: مەكتەپ مۈلىكىنى باشقۇرۇش قىلىپلاشقان، ئىگەللىۋىلىش، يۆتكەپ ئىشلىتىۋىلىش، بىكار قويۇش، ئىسراپ قىلىش، يوقۇتىۋىتىش قاتارلىق ئەھۋاللار كۆرۈلمىگەن بولۇش.
7 u$ n" Q8 h8 I) fماتىريال تەرتىپى:
' W# Y; N  Z- r1 b+ g6 j: ^! w8 y9 [<1>مەكتەپ مال-مۈلۈكىنى باشقۇرۇش خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گوروپپىسى، مەكتەپ مال-مۈلىكىنى باشقۇرۇش قائىدە-تۈزۈملىرى ، مەكتەپ مال-مۈلۈك تىزىملىك جادۋىلى، ئىشلىتىش خاتىرسى، كونىرغان، ئىشلىتىشتىن قالغان مال- مۈلۈكنى بىر تەرەپ قىلىش خاتىرسى.   x5 M7 o* ]3 w( cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
<2>مەكتەپنىڭ يەر ئىشلىتىش گۇۋانامىسىنىڭ كۆپەيتىلگەن نۇسخىسى
' a7 V4 [8 J! M9 f1 o" |9 _6 i2 _ئىزاھات: مەكتەپ يەر-مال مۈلۈكنى بىكار قۇيۇپ قويماسلىقى،ئىسراپ قىلماسلىقى شەخىسلەر ئىگەللىۋالماسلىقى چۇقۇم مۇۋاپىق ئىشلىتىلگەن بۇلىشى لازىم.
  j, B5 [  x3 ?" @' i, C+ |" j. D9.        C45  ئەخلاق تەربىيە خىزمىتى (15 نۇمۇر)" B7 J9 N6 X% o) k  ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆلچىمى: ئەخلاق تەربىيە خىزمىتىنى قانات يايدۇرغان،ئاپپارات خادىملىرى ئەمىللەشكەن، دەرس سائىتى، مەزمۇنى كاپالەتلەندۈرۈلگەن،  ئۈنۈمى كۆرۈنەرلىك بولغان، ناھىيە دەرىجىلىك ئەخلاق تەربىيەدە ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ %50 گە يەتكەن، ۋىلايەت دەرىجىلىكتىن يۇقۇرى ئەخلاق تەربىيەدە ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ (ئەخلاق تەربىيەدە ئۆلگىلىك مەكتەپ، قانۇن بويىچە مەكتەپ باشقۇرۇشتا ئۆلگىلىك مەكتەپ) %30 دىن يۇقۇرى بولغان بولۇش
& N$ U# @- j; ~ماتىريال تەرتىپى:
6 F7 l1 w* C& N% Y0 `: n; \& a. w4 Z' Z‹1› ئەخلاق تەربىيە خىزمىتىگە مۇناسىۋەتلىك ھۆججەت ، ئۇقتۇرۇشلار، يىغىن خاتىرسى،خىزمەت ئۇرۇنلاشتۇرۇش خاتىرسى، ئەخلاق تەربىيە خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گوروپپىسى، تەشكىلى ئاپپارات، ئەخلاق تەربىيە خىزمىتىگە مەسئۇل خادىمنىڭ روھىخىتى، ئەخلاق تەربىيە خىزمىتىنىڭ پىلان لايھىسى، قائىدە تۈزۈملەر، كالىندارلىق پىلان،(ھەر مەۋسۈملۈك)تەشۋىقات تىزىسى، لىكسىيە ماتىريالى،ئىدىيە ئەخلاق، جەميەت، سىياسەت دەرسلەرنىڭ دەرس ئۇرۇنلاشتۇرۇش جەدۋىلى. ئەخلاق تەربىيە خىزمىتىنىڭ رەسىملىك ئۇچۇرى، خۇلاسە دوكلاتى.5 u" q; u/ f% P) n  m* jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹2› ئوقۇتقۇچى،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەخلاقنى مەۋسۈم بويلاپ باھالاش خۇلاسە دوكلات جەدۋىلى.
  M- F2 t8 q) Y4 ^; M0 D‹3› ئاتا-ئانا ۋە ئوقۇغۇچىلاردىن ئېلىنغان پىكىر تەكلىپلەر
9 H7 ?1 ~8 ^3 B/ B+ t‹4› ئەخلاق تەربىە خىزمىتىدە ۋە قانۇن بۇيىچە مەكتەپ باشقۇرۇش خىزمىتىدە ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپلەرنىڭ ئىلتىماس دوكلاتى ۋە تەستىقى شۇنداقلا مۇناسىۋەتلىك ئارخىپ ماتىرياللار
9 [  X6 W/ ]% J: \" g" G+ i7 V10.          C46   ئوقۇتۇش سۈپىتى   (15 نۇمۇر)
- _9 ~# J  O! \* Uئۆلچىمى: ئوقۇتۇش سۈپىتىدە لاياقەتلىك بولۇش نىسبىتى باشلانغۇچ مەكتەپ %95 دىن يۇقۇرى، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ %85 دىن يۇقۇرى بولغان بولۇش., r1 E2 |. b; e& |0 ~1 ~1 j* Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماتىريال تەرتىپى:
: l4 C3 v. A# U( V‹1› ئوقۇ-ئوقۇتۇش خىزمىتىگە مۇناسىۋەتلىك ھۆججەت ، ئوقتۇرۇشلار، ئوقۇ-ئوقۇتۇش خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گوروپپىسى، پىلان لايھىسى، كونكىرىت كالىندارلىق پىلان، ھەرقايسى پەنلەرنىڭ پىلان كۆرسەتكۈچلىرى، مەكتەپ بۇيىچە ئېلىنغان ئىنتىھانلارنىڭ سۈپەت ئانالىزلىرى، ئوقۇ-ئوقۇتۇش جەرياندىكى تۈرلۈك ئۇچۇرلار، تۈرلەر بۇيىچە ئىشلەنگەن خىزمەتلەرنىڭ خۇلاسە دوكلاتى.
& e* Y  `% f' ?1 ^0 c8 S, E" N3 [% Y/ \‹2›مەۋسۈملۈك ئىنتىھان ئېلىش خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گوروپپىسى، كونكىرىت لايھە، ئۇرۇنلاشتۇرۇش جەدۋىلى، مەۋسۈملۈك ئىلمى نەتىنجە خۇلاسە جەدۋىلى . (ئىلمى نەتىنجە جەدۋىلى چۇقۇم مەۋسۈم بۇيىچە ئىككى خىل ئىشلىنشى لازىم، لاياقەتلىك بۇلۇش نىسبىتى ، باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ%95 دىن يۇقىرى،تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپنىڭ %85دىن يۇقىرى بۇلۇش لازىم).$ I" F8 Z. D8 x8 r" cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىزاھات:  بۇ تۈردە ئالدىنقى 3يىل ئىچىدىكى ئوقۇتۇشنى باشقۇرۇش ئارخىۋى تەكشۈرۈلدۇ.1 Z; v; r7 B$ }8 j6 M' B0 r' ^7 aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ خىزمەتتە ماتىريال تەكشۈرۈشتىن باشقا ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرسى ئاڭلىندۇ، ئىنتىھان ئېلىدۇ شۇڭلاشقا پۇختا تەييارلىق قىلىش لازىم.  7 T. J: N) j+ u4 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4 p! ^- x. l+ G% Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
11.          C47قوش تىل ئوقۇتۇشى (15 نۇمۇر)
5 y$ J1 [' d3 @/ Tئۆلچىمى: ئۆز ناھىيە (شەھەر، رايون)سىنىڭ «قوش تىل ئوقۇتۇش پىلانى» ۋە نىشانىنى پائال، پۇختا، ئۈنۈملۈك ئەمەلىيلەشتۈرگەن، قوش تىل ئوقۇتۇشىدا كۆرۈنەرلىك ئۈنۈمنى قولغا كەلتۈرگەن، ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ئارىلاپ تەكشۈرۈش ئىمتاھانىدا لاياقەتلىك بولۇش نىسبىتى %80 دىن يۇقۇرى بولغان بولۇش.5 _; e1 k$ v/ E- w- xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماتىريال تەرتىپى:
0 h* l9 X! w/ Z( l‹1›قوش تىل خىزمىتىگە مۇناسىۋەتلىك ھۆججەت، ئوقتۇرۇش  ماتىرياللار ، قوش تىل خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گوروپپىسى، پىلان لايھىسى، تۈرلۈك قائىدە تۈزۈملەر، قىسقا ئۇچۇر، تەشۋىقات تىزىسى، لىكسىيە، خۇلاسە دۇكلاتى.
' V0 E1 c! W+ G! _3 W4 U0 W‹2›قوش تىل ئوقۇتۇشنى يولغا قويغان مەكتەپلەرنىڭ روھىخىتى،قوش تىل سىنىپنىڭ سانى، ئوقۇغۇچى سانى، روھىخىتى، مەسئۇل ئوقۇتقۇچىنىڭ روھىخىتى، دەرس بىرۋاتقان ئوقۇتقۇچىنىڭ روھخىتى.
! ^3 y% I8 v$ F" O/ Y  L/ }‹3› قوش تىل ئوقۇتۇشنى يولغا قويغان مەكتەپلەرنىڭ تەسسىس قىلىنغان دەرس تۈرى ، قوش تىل سىنىپلىرىنڭ دەرس جەدۋىلى، قوش تىل سىنىپىغا دەرس بىرىدىغان ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرس تەقسىماتى.* ]! n) B2 V5 W+ {) zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹4›قوش تىل سىنىپىنىڭ ئلمى نەتىنجە جەدۋىلى، سۈپەت ئانالىزى، قوش تىل سىنىپلىرىنىڭ لاياقەتلىك بۇلۇش نىسبىتى %80گە يىتىشى لازىم، ئۇنداق بولمىغاندا ئىلمى نەتىنجىنى چۇقۇم ئىككى خىل ئىشلەش لازىم.9 x/ X' {. Q& r2 aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  بۇ تۈردە ئوقۇغۇچىلاردىن ئىنتىھان ئېلىندۇ.- [4 i8 I) \. A9 {! cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  e) `0 j4 ]: I0 c' pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
12.              C48 ئۇنۋېرسال ساپا (15 نۇمۇر)
: w. g' S% ~4 m4 f3 p# vئۆلچىمى: ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۇنۋېرسال ساپاسىنى باھالاشتا لاياقەتلىك بولۇش نىسبىتى %99 دىن تۆۋەن بولمىغان، ئوقۇغۇچىلارنىڭ «دۆلەتنىڭ ئوقۇغۇچىلار تەن ساپاسى ساغلاملىق ئۆلچىمى» دە لاياقەتلىك بولۇش نىسبىتى %95 گە يەتكەن، ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ كۈندە بىر سائەتلىك تەنتەربىيە پائالىيەت ۋاقتى بەلگىلىمىسىنى ئەمەلىيلەشتۈرگەن، تەنتەربىيە، سەنئەت 2 + 1 تۈرىنى قانات يايدۇرۇشنىڭ قاپلىنىش نىسبىتى پىلاندىكى نىشانغا يەتكەن بولۇش
" T8 N# |2 W8 w7 eماتىريال تەرتىپى:
7 u0 T, @8 z6 ]! a3 z' k* N‹1› ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۇنۋىرسال ساپاسىنى باھالاش خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گوروپپىسى،پىلان لايھەسى، خۇلاسە دوكلاتى، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۇنۋىرسال ساپاسىنى باھالاش جەدۋىلى ۋە سىتاستىكىسى (جەدۋەلنىڭ دىيەنزىبەن نۇسخىسىنى مەركىزى مەكتەپ كۆرسەتكۈچ مەسئۇلى تىيىپ ئىمىر تەمىنلەيدۇ).
& c' A' _* |0 k‹2› « دۆلەتنىڭ ئوقۇغۇچىلار تەن ساپاسى ساغلاملىق ئۆلچىمى» جەدۋىلى يەنى توردا يوللىغان سىنىپ ۋە ئوقۇغۇچى بويلاپ يوللىغان جەدۋەل ۋە تۈرلۈك سىتاستىكا.* O6 F& s1 {" tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹3› تەنتەربىيە ۋە مەدىنى مەشغۇلات پائاليىتىنىڭ  رەھبەرلىك قىلىش گوروپپىسى، پىلان لايھىسى ، كالىندارلىق ۋاقىت جەدۋىلى، پائاليەت خاترىسى، پائاليەتنىڭ تەرتىپ قوللانمىسى.
. Y/ t! M3 y" E; \# m2 E% s4 P* M‹4› تەنتەربىيە ۋە مۇزىكا-سەنئەت دەرسىنىڭ دەرس ئورۇنلاشتۇرۇش جەدۋىلى.
9 p( |. ?8 x: T$ u; D, J<5>مەكتەپنىڭ ئوقۇغۇچىلارقۇياش نۇرى ئاستىدىكى تەنتەربىيە پائاليىتى خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گوروپپىسى، پىلان لايھەسى، مەشغۇلات تەرتىپى قوللانمىسى رەسىملىك ئۇچۇرى، خۇلاسە دوكلاتى.
- {5 E7 a$ `- l8 rتەرتىپنى رەتلىگۈچى :  تىيىپ ئىمىر
& I7 \& M. T4 y' q$ Mئالاقلىشىش تېلفۇن نومۇرى: 13139974539& S2 {8 V  z7 a- l" {: f" ]9 Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2014-يىل9-ئاينىڭ 5-كۈنى& d" K7 W; d& Q9 |, h5 X/ d/ t  Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A4 باشقۇرۇش ۋە سۈپەت مۇدەرىجىسى3 Q8 M8 S8 Q) s+ X$ m' Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
http://qiannao.com/file/adilahtam/27996aa6/
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
ۋاقتى: 2015-3-31 20:09:26 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
نىمانداق چۈشىنىكسىز تېما بۇ{:6_275:} يەنە كېلىپ يۇشۇرۇن ھەم پۇللۇقكەن{:6_271:} بۇنداق چۈشىنىكسىز تېمىنى پۇلغا سېتىۋېلىشنىڭ ئۈزىمۇ بىر ئىسراپخورلۇق دەپ ئويلاپ قالدىم ئۆزەمچە{:6_264:}
ۋاقتى: 2015-4-1 11:04:43 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قارىغاندا بۇ تېما " ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلىشى" بىلەن مۇناسىۋەتلىك ئوخشايدۇ. تېما ئىگىسى بۇندىن كېيىن مۇشۇ جەھەتتە ئەسكەرتىش بەرگەيسىز.
راس   گىپىمنى  دىسەم  تېما  ئ‍ىگىسىنىڭ  ئ‍ىپادىلىمەكچى  بۇغان   مەقسىدىنى  تۈزۈك  چۈشىنەمىدىم
ۋاقتى: 2015-4-1 23:56:24 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۆلچەملەشكەن مەكتەپ قۇرۇلۇشىغا دائىر ماتېرىياللاردەك قىلىدۇ ، تېمىنى ئېنىق ئەسكەرتىپ يازسىڭىز ! ئەجرىڭىزگە رەھمەت .
ۋاقتى: 2015-11-5 14:40:45 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى ماتىريالكەن

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 05:51

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش