روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2760|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

8-يىللىق2-مەۋسۇملۇك ئوقۇتۇش خىزمەت پىلانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئوقۇتۇش پىلانى! x5 h9 q3 q% V% a, ?2 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
教师工作计划3 k, `- R/ o- _1 k- X9 B$ M2 Z4 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.        ئوقۇتۇش ئەھۋالى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۇگۇنۇش ئەھۋالىنى تەھلىل قىلىش.
% w/ B9 }6 Q. S" I& p; z* s(1)ئوقۇغۇچىلارنىڭ نەتىجىسى, w" g) c5 W0 f* w/ _( j) ~8 s/ A: Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوتتۇرىچە نەتىجە        لاياقەتلىك نىسبىتى        ئەلالىق نىسبىتى        D        C        B        A        نەتىجىسى
# x7 p$ U, a( E, G4 b, L                                                       
! D' y% y0 m2 @' d+ c& ~& ~ئادەم سانى
1 U" Q' h* K4 W                                                        كىيىنكى مەۋسۇندىكى ئۆستۇرۇش نىشانى" [5 G6 _* T' Z1 M7 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2)ئوقۇتۇش ئەھۋالىنى تەھلىل قىلىش(ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۇگۇنۇش ئەھۋالى ،ئۇگۇنۇش قىزغىنىلىقى،ئادىتى،ئىستىلى،ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەھۋالى)3 h* N3 X1 H) U$ B0 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەن بۇ مەۋسۇمدە مەكتەپنىڭ ئورۇنلاشتۇرۇشىغا ئاساسەن 8-يىللىق10-،12-،14-،16-،18-،20-سىنىپلارغا ئىدىيە-ئەخلاق دەرسىنى بېرىشكە بېرىش ۋەزىپىسىنى ئۇستۇنگە ئالدىم.ئىدىيە-ئەخلاق دەرسىگە نىسيەتەن ئوقۇغۇچىلاردا ئىمتىھان ئوچۇق ئېلىنىدۇ،بىز ئىمتىھاننى قانداق بەرسەك بولىدۇ،دەپ قاراش ىدىيىسى شەككىللەنگەن.ئىمتىھانغا ياخشى تەييارلىق قىلمايلا قالماستىن بەلكى دەرسكە قارىمايدىغان،ھەتتا دەرسلىك كىتاپلارنىمۇ ساقلىمايدىغان ئەھۋاللار مەۋجۇت.ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئومۇميۇزلۇك ئىدىيە-ئەخلاق دەرسىگە نىسبەتەن ئۇگۇنۇش قىزغىنىلىقى تۆۋەن.: B6 A: D# t" Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.        دەرسلىك ئۇستىدە تەھلىل(ئوقۇتۇش ماتىرىيالىنىڭ بىلىم قۇرۇلما سېستىمىسى ۋە ئورنى.ھەمدە ئېچىۋىتىلگەن دەرسلىك مەنبەسى ۋە دەرس بايلىقىنى ئېچىش)
6 E1 t; C) L; v5 S! Mئەخلاق دەرسلىكىدە ئاساسەن كىشلەرنىڭ جەمئىيەتتە بەھرىمان بولىدىغان ئاساسىي ھوقۇقلىرى بايان قىلىنغان بولۇپ،دەرس ئەمەلىي تۇرمۇش ئەمەلىيىتىگە ئۇيغۇنلاشتۇرۇلغان،دەرسلىك رىئال تۇرمۇشتىكى ئىنچىكە ھالقىلارغا تەدبىقلانغان،دەرسلىكنى ئۆتۇشتە رىئال تۇرمۇشتىن مىساللارنى ئېلىش،كۇندىلىك تۇرمۇشقا تەدبىقلاش ئاسان.ئوقۇغۇچىلارمۇ بىر قەدەر ئاسان قوبۇل قىلالايدۇ،ھەمدە قانۇن ئارقىلىق ئۆزىنىڭ قانۇنلۇق ھوقۇق مەنپەئىتىنى قوغدىيالايدىغان ئىقتىدارنى ھازىرلىيالايدىغان قابىلىيەتنى ھازىرلىغىلى بولىدۇ.2 }; y: u' H! iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرس ئۆتۇشتە مېنىڭچە كۆپ ۋاستىلىق ئوقۇتۇش ئۇسكۇنىسىدىن پايدىلىنىپ،ئەمەلىي مىساللار بىلەن ئۆتۇلسە،ئوقۇغۇچىلارغا تەقلىدى بىر قېتىملىق سوت ئورۇنلاشتۇرۇپ بەرسە ئۇنۇمى تېخىمۇ ياخشى بولىدۇ.) A& I% e1 W& o! h8 o  Y2 iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.        ئوقۇتۇش نىشانى(ئۇچ خىل نىشان،ئوقۇتۇشنىڭ مۇھىم ۋە قىيىن نۇقتىسى)# ^1 I2 s& I1 n. z+ s1 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دۆلىتىمىزنىڭ خارەكتىرى:خەلق بىلەن پۇقرانىڭ پەرقى:پۇقرالارنىڭ ئاساسىي ھوقۇقلىرىنىڭ مەنىسى:دۆلىتىمىزنىڭ ھوقۇقىغا كاپالەتلىك قىلىش،تۇزۇلمىسى:ئېلىمىز پۇقرالىرى بەھرىمان بولىدىغان ئاساسىي ھوقۇقلار،پۇقرالارنىڭ ھوقۇقىنى قانداق قىلىپ توغرا يۇرگۇزۇش.پۇقرالارنىڭ ھوقۇقتىن بەھرىمان بولۇش بىلەن بىللە مەجبۇرىيىتىنى ئادا قىلىش شەرت:دۆلىتىمىزنىڭ ئاساسىي قانۇندا بەلگىلەنگەن پۇقرالارنىڭ ئاساسىي مەجبۇرىيەتلىرىنىڭ مەزمۇنى:ئەخلاقىي مەجبۇرىيەتنىڭ مەنىسى:قانۇنىي مەجبۇرىيەت بىلەن ئەخلاقىي مەجبۇرىيەتنىڭ مۇناسىۋىتى، مەجبۇرىيەتنى ساداقەتمەنلىك بىلەن ئىجرا قىلىش تەلەپلىرى:قانۇندا رىغبەتلەندۇرۇلگەن ئىشلارنى ئاكتىپلىق بىلەن قىلىش،قانۇن تەلەپ قىلغان ئىشلارنى ئاكتىپلىق بىلەن قىلىش،قانۇندا مەنئىي قىلىنغان ئىشلارنى قەتئىي قىلماسلىق.# [. P# G3 @2 a: M" Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   ئۆزىنىڭ خوجايىنلىق ئورنىنى توغرا تونۇش ئىقتىدارى، خەلق بىلەن پۇقرانىڭ پەرقىنى پەرىقلەندۇرۇش ئىقتىدارى: ئاساسىي قانۇن ۋە قانۇنلاردا بەلگىلەنگەن پۇقرالار بەھرىمان بولىدىغان ھوقۇقلارنى ئايدىڭلاشتۇرۇۋېلىش ئىقتىدارى: ھوقۇقنى توغرا يۇرگۇزۇش ئىقتىدارىنى ئوستۇرۇش:قانۇنغا ئاڭلىق رىئايە قىلىش،قانۇننىڭ قوغدىشىنى تەلەپ قىلىشنى ئۆگىنىۋېلىش. ئوقۇغۇچىلارنىڭ پۇقرالىق ھوقۇقىنى يۇرگۇزۇش بىلەن بىللە مەجبۇرىيىتىنىمۇ ئادا قىلىشى كېرەك،دېگەن داۋلىنى چۇشنىش ئىقتىدارىنى كۇچەيتىش، ئەخلاقىي مەجبۇرىيەتنى ئادا قىلىشنىڭ مۇھىملىقىنى تونۇش ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇش، قانۇندا بەلگىلەنگەن مەجبۇرىيەت بىلەن ئەخلاقىي مەجبۇرىيەتكە ئەمەل قىلىش ئىقتىدارىنى ئۆستۇرۇش.
% I, \6 Z# O  v! fئىنسانىي قەدىر –قىممەت ھوقۇقىنىڭ مەزمۇنىنى دەسلەپكى قەدەمدە ئىگەللەش،ساغلام ياشاش ھوقۇقىنىڭ ئەڭ مۇھىم ئىنسانىي قەدىر-قىممەت ھوقۇقى ئىكەنلىكىنى بىلىش:پۇقرالارنىڭ ھاياتىي ۋە ساغلاملىقى قانۇن تەرىپىدىن قوغدىلىدىغانلىقى،زىيانكەشلىككە ئۇچرىماسلىقى كېرەكلىكىنى بىلىش،قۇرامىغا يەتمىگەنلەرنىڭ ھاياتى ۋە ساغلاملىقىنىڭ قانۇن تەرىپىدىن ئالاھىدە قوغدىلىدىغانلىقىنى بىلىش،ساغلام ياشاش ھوقۇقىنى يۇرگۇزۇش ئۇسۇلىنى بىلىش:ھەر بىر پۇقرانىڭ باشقىلارنىڭ ساغلام ياشاش ھوقۇقى ۋە ساغلاملىقىغا دەخلى-تەرۇز يەتكۇزۇشىگە ۋە زىيان سىلىشقا بولمايدىغانلىقىنى ئايدىڭلاشتۇرۇش:ئىنسانىي ئىززەت ھوقۇقىنىڭ مەزمۇنىنى دەسلەپكى قەدەمدە ئىگىللەش،پۇقرالار بەھرىمان بولۇشقا تېگىشلىك نام-شۆھرەت ھوقۇقى،سۇرەت ھوقۇقى،ۋە ئىسىم-فامىلە ھوقۇقلىرىنىڭ كونكىرېت مەزمۇنىنى بىلىش: پۇقرالار نام-شۆھرەت ھوقۇقى،سۇرەت ھوقۇقى،ۋە ئىسىم-فامىلە ھوقۇقلىرىنىڭ قانۇن تەرىپىدىن ئالاھىدە قوغدىلىدىغانلىقىنى ،قانۇنلۇق ھوقۇق-مەنپەئەت زىيانكاشلىككە ئۇچرىغاندا قانۇن قورالىدىن پايدىلىنىپ قوغداش كېرەكلىكىنى بىلىش:ھەر بىر پۇقرانىڭ باشقىلارنىڭ نام-شۆھرەت ھوقۇقى،سۇرەت ھوقۇقى،ۋە ئىسىم-فامىلە دەخلى تەرۇز يەتكۇزۇشىگە بولمايدىغانلىقىنى ئايدىڭلاشتۇرۇش.
- v' q3 k0 Q  [: X$ yشەخسىي سىرنىڭ مەنىسى ۋە شەخسىي سىر ھوقۇقىنىنىڭ مەزمۇنىنى بىلىش،شەخسىي سىر سەتچىلىك دەپ قارايدىغان قاراشنى تۇگىتىش،پۇقرالارنىڭ شەخسىي سىرى،جۇملىدىن،قۇرامىغا يەتمىگەنلەرنىڭ شەخسىي سىرى قانۇن تەرىپىدىن قوغدىلىدىغانلىقىنى بىلىش. شەخسىي سىرى زىيانكاشلىككە ئۇچرىغاندا قانۇن ياردىمىگە تايىنىش،زىيان سالغۇچى ئۇستىگە ئېلىشقا تېگىشلىك قانۇنىي ئاقىۋەتنى بىلىش.
7 B# x' b/ ?' l2 a5 B' z* ?ھەق-ناھەقنى ئايرىش قابىلىيىتىنى ئۆستۇرۇش،قانداق ھەرىكەتلارنىڭ پۇقرالارنىڭ ساغلام ياشاش ياشاش ھوقۇقىغا زىيان يەتكۇزىدىغان ھەرىكەت ئىكەنلىكىنى توغرا پەرىقلەندۇرەلەيدىغان بولۇش:ساغلام ياشاش ھوقۇقىنى توغرا يۇرگۇزۇش قابىلىيىتىنى تەدرىجىي شەكىللەندۇرۇش:قانۇندىن پايدىلىنىپ ئۆزىنىڭ ۋە باشقىلارنىڭ ھاياتى ساغلاملىقىنى قوغداش قابىلىيىتىنى ئوستۇرۇش،ئەگەر زىيانكەشلىككە ئۇچرىسا،قانۇن قورالىدىن پايدىلىنىپ قارشى تەرەپنىڭ قانۇنىي جاۋاپكارلىقنى سۇرۇشتۇرەلەيدىغان بولۇش. ھەق-ناھەقنى ئايرىش قابىلىيىتىنى ئۆستۇرۇش،قانداق ھەرىكەتلارنىڭ پۇقرالارنىڭ ئىنسانىي قەدىر قىممەت  ھوقۇقىغا زىيان يەتكۇزىدىغان ھەرىكەت ئىكەنلىكىنى توغرا پەرىقلەندۇرەلەيدىغان بولۇش:دەرسلىك ۋە كۇندىلىك تۇرمۇشتىكى ئالاقىدار دېلو مىساللىرىنى ئۆگەنگەن قانۇن بىلىملىرىنى مۇستەقىل قوللىنىپ تەھلىل قىلالايدىغان بولۇش،شەخسىي سىرنى قوغداش ماھارىتى ۋە قانۇنىي ۋاستىلەرنى دەسلەپكى قەدەمدە ئىگىلەش،ئەمەلىيەت جەريانىدا قانۇندىن پايدىلىنىپ ئۆزىنىڭ شەخسىي سىر ھوقۇقىنى قوغدىيالايدىغان بولۇش.0 I7 e4 s# K  D# Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مائارىپنىڭ مەنىسى،مائارىپنىڭ رولى،تەربىيلىنىش ھوقۇقىنىڭ مەنىسى،مەجبۇرىيەت مائارىپىنىڭ ئورنى،مەنىسى ۋە ئالاھىدىلىكىنى بىلىش، تەربىيلىنىش ھوقۇقى دەخلى-تەرۇزگە ئۇچرىغاندا،ھەر خىل قانۇنلۇق ئۇسۇللارنى قوللىنىش ئارقىلىق قوغداش كېرەكلىكىنى بىلىش،تەربىيلىنىش مەجبۇرىيىتىنىڭ ئاساسىي مەزمۇنىنى ئايدىڭلاشتۇرۇش ۋە ئادا قىلىش.ئوقۇغۇچىلارنىڭ قانۇن ئارقىلىق ئۆزىنىڭ تەربىيلىنىش ھوقۇقىنى قوغداش قابىلىيىتىنى ئاشرۇش،ئۇلارنىڭ تەربىيلىنىش مەجبۇرىيىتىنى ئادا قىلىش ئاڭلىقلىقىنى كۇچەيتىش.
. A! q" _, h: n5 j+ m: Oپۇقرالارنىڭ مال-مۇلكى،مال-مۇلۇككە ئىگىدارچىلىق قىلىش ھوقۇقىنىڭ مەنىسى،قانۇننىڭ پۇقرالارنىڭ قانۇنلۇق مال-مۇلكى ۋە ئۇنىڭغا ئىگىدارچىلىق قىلىش ھوقۇقىنى قوغداشنىڭ ئەھمىيىتى،شەكلى،مال-مۇلۇككە ئىگىدارچىلىق قىلىش ھوقۇقنىڭ تەۋەلىك مەسىلىسىدە تالاج-تارتىش يۇز بەرگەندە ياكى ئىگىدارچىلىق قىلىش ھوقۇقى دەخلى-تەرۇزگە ئۇچرىغاندا،ۋاقتىدا قانۇنغا مۇراجەت قىلىش:مىراسنىڭ مەنىسى ۋە ھازىرلاشقا تېگىشلىك شەرتلەر:مىراس قالدۇرغۇچى،ۋارىسلىق قىلغۇچى، ۋارىسلىق ھوقۇقى قاتارلىقلارنىڭ مەنىسىنى بىلىش ھەمدە قانۇندا بەلگىلەنگەن ۋارىسلىق قىلغۇچىنىڭ دائىرىسى،ۋارىسلىق تەرتىپى:مىراسقا ۋارىسلىق قىلىش شەكلى،ۋەسىيەتلىك ھەدىيە ۋەسىيەتلىك ۋارىستىن پەرىقلىنىدۇ.ئەقلىي مۇۋاپىقىيەتنىڭ مەنىسى،ئىپادىسى ۋە رولى، ئەقلىي مۇۋاپىقىيەتنىڭ ئۆز ئىچىگە ئالىدىغان مەزمۇن،ئەقلىي مۇۋاپىقىيەت ھوقۇقىنى قانۇن بويىچە قوغداش،ئوقۇغۇچىلارنىڭ قانۇنلۇق مال-مۇلۇك بىلەن قانۇنسىز مال-مۇلۇكنى پەرىقلەندۇرۇش ئىقتىدارى، قانۇنلۇق مال-مۇلكىگە ئىگىدارچىلىق قىلىش ھوقۇقى، مال-مۇلۇككە ۋارىسلىق قىلىش ھوقۇقى، ئەقلىي مۇۋاپىقىيەت ھوقۇقىنى قوغداش ئىقتىدارى:ئىستىمال بىلەن ئىستېمالچى، ئىستېمالچى بىلەن تىجارەتچىنىڭ مۇناسىۋىتىنىڭ نېمە ئىكەنلىكىنى بىلىدۇرۇش، ئىستېمالچىلارنىڭ قوغداشقا مۇھتاج بولدىغانلىقىنى:ئىستىمالچىلارنىڭ بىخەتەرلىك ھوقۇقى،ئەھۋالنى بىلىش ھوقۇقى،ئادىل سودىلىشىش ھوقۇقى قاتارلىق ھوقۇق مەنپەئەتلەردىن بەھرىمان بولدىغانلىقىنى:لاياقەتلىك ئىستىمالچى بولۇش ئۇچۇن،ئۆزىنىڭ ھوقۇق مەنپەئىتىنى قوغداشنى، ھوقۇق مەنپەئىتىنى قوغداشنىڭ يوللىرىنى بىلىش،بۇ ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلاردا قانۇندىن پايدىلىنىپ،ئۆزىنىڭ ئىستىمالدىكى ھوقۇق مەنپەئىتىنى قوغداشنىڭ بەزى ئۇنۇملۇك ئۇسۇللىرىنى ئىگەللىۋىلىپ،ئۆزىنىڭ ياشاش قابىلىيىتىنى يۇقۇرى كۆتۇرۇش.5 {4 s( D, c9 n% o, b" jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئادىللىق مەسىلىسىنى توغرا تونۇيدىغان بولۇش،ئادىللىق بىلەن ئىجدىمائىي مۇقىملىق ۋە تەرەققىياتنىڭ مۇناسىۋىتىنى:ئادىللىق ئېڭى ئەخلاقىنىڭ مۇھىم مەزمۇنى ئىكەنلىكىنى،ئادىللىقنى ئاساس قىلغان ھەمكارلىقلا ياخشى ياخشى ھەمكارلىق بولالايدىغانلىقىنى:ئادىل ھەمكارلىق ئېڭىنى تۇزغۇزۇشنىڭ مۇھىم ئەھمىيىتىنى بىلىپ يېتىش.بۇ ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلاردا ئادىللىق مەسىلىلىرى توغرىسىدا دىئالىكتىكىلىق تەپپەكۇر قىلىش ۋە تىل بىلەن ئىپادىلەش ئىقتىدارىنى يېتىلدۇرۇش.& o4 i! F$ B' b0 z. V, ~% Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھەققانىيلىق بىلەن ھەققانىي بولمىغان قىلمىشنىڭ مەنىسى: ھەققانىيەت بىلەن ئىجدىمائىي باراۋەرلىكنىڭ مۇناسىۋىتى: ھەققانىيەت بىلەن جەمئىيەت تەرەققىياتىنىڭ مۇناسىۋىتى بۇ ئارقىلىق ھەققانىيلىق بىلەن ھەققانىي بولمىغان قىلمىشنى پەرق ئېتەلەيدىغان بولۇش ئىقتىدارىنى ھازىرلاش.4 `7 S. N2 a3 c& C7 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ دەرسلەر ئوقۇغۇچىلارنى پائالىيەتكە  تەشكىللەش،ئەمەلىي مىساللارنى كەلتۇرۇش، ماتىرياللارنى توپلاشقا ئۇيۇشتۇرۇش،يېقىن مەزمۇنلارنى سېلىشتۇرۇش،مۇزاكىرە قىلىش،كىتاپ ئوقۇش قاتارلىق ئۇسۇللار بىلەن بىرلەشتۇرگەن ئاساستا ئوقۇتقۇچى قائىدە يەكۇنلەش ئارقىلىق دەرس مەزمۇنى يەتكۇزۇلىدۇ.6 {* y! A( i; t5 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سوتسىيالىستىك ۋەتەننى قىزغىن سۆيۇش ھېسياتىنى كۇچەيتىش ۋە جۇڭگو پۇقراسى بولغانلىقىدىن پەخىرلىنىش.ھوقۇقنى يۇرگۇزگەندە خالىغاننى قىلماسلىق،باشقىلارنىڭ ھوقۇقىغا ھۆرمەت قىلىش،دۆلەت،جەمئىيەت،كوللېكتىپنىڭ مەنپەئىتىنى قوغداش.قانۇندا بېكىتىلگەن تەرتىپ ۋە قانۇندىكى بەلگىلىمىلەرگە رىئايە قىلىش. قانۇندا بەلگىلەنگەن مەجبۇرىيەت بىلەن ئەخلاقىي مەجبۇرىيەتنى ئادا قىلىشنىڭ مۇھىم ئەھمىيىتىنى ئايدىڭلاشتۇرۇۋېلىش، دۆلەت،جەمئىيەت،كوللېكتىپ ۋە باشقىلار ئالدىدىكى مەسئۇلىيەت ئېڭىنى كۇچەيتىپ مەسئۇلىيەتچان پۇقرا بولۇش.ھەقانىيەت تۇيغۇسى بولۇش،قانۇندىن پايدىلىنىپ ئۆزىنىڭ ھوقۇق مەنپەئىتىنى قوغداش،دەۋر بىلەن تەڭ ئىلگىرلەش روھى يىتىلدۇرۇلىدۇ.: \' u! W! O' x6 Y! P# D2 ^+ Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مۇھىم نۇقتىلار: دۆلەتنىڭ خوجايىنلىق رولىنى چۇشنىش. ھوقۇق بىلەن مەجبۇرىيەتنىڭ مۇناسىۋىتىنى چۇشنىش، باشقىلارنىڭ ھوقۇقىغا ھۆرمەت قىلىشنى ئۇگىنىۋىلىش، پۇقرالار بەھرىمان بولىدىغان ھۆقۇقلارنى تولۇق بىلىش.قانۇن ئارقىلىق ئۆزىنىڭ ۋە باشقىلارنىڭ ھاياتى ۋە تەن ساغلاملىقىنى قوغداشنى ئۇگىنىۋىلىش
! ^8 ?; K7 J/ i& e8 H8 [تەلىم تەربىيە پۇقرالارنىڭ ھەم ھوقۇقى ۋە مەجبۇرىيىتى ئىكەنلىكىنى بىلىش، ئىنسانىي قەدىر –قىممەت ھوقۇقىنىڭ مەزمۇنىنى دەسلەپكى قەدەمدە ئىگەللەش، مائارىپنىڭ مەنىسى،مائارىپنىڭ رولى،تەربىيلىنىش ھوقۇقىنىڭ مەنىسى،مەجبۇرىيەت مائارىپىنىڭ ئورنى،مەنىسى ۋە ئالاھىدىلىكىنى بىلىش، پۇقرالارنىڭ مال-مۇلكى،مال-مۇلۇككە ئىگىدارچىلىق قىلىش ھوقۇقىنىڭ مەنىسى،ۇقرالار بەھرىمان بولۇشقا تېگىشلىك نام-شۆھرەت ھوقۇقى،سۇرەت ھوقۇقى،ۋە ئىسىم-فامىلە ھوقۇقلىرىنىڭ كونكىرېت مەزمۇنىنى بىلىش، شەخسىي سىرنىڭ مەنىسى ۋە شەخسىي سىر ھوقۇقىنىنىڭ مەزمۇنىنى بىلىش، ئىستىمال بىلەن ئىستېمالچى، ئىستېمالچى بىلەن تىجارەتچىنىڭ مۇناسىۋىتىنىڭ نېمە ئىكەنلىكىنى بىلىدۇرۇش، ھەققانىيلىق بىلەن ھەققانىي بولمىغان قىلمىشنىڭ مەنىسى! T. c5 h9 s$ _- A; j2 bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قىيىن نۇقتا: پۇقرا بىلەن خەلق ئۇقۇمىنڭ مەنىسىنى بىلىش، ھوقۇق بىلەن مەجبۇرىيىتىنىڭ بىردەكلىكىنى چۇشنىش. قانۇنىي مەجبۇرىيەت بىلەن ئەخلاقىي مەجبۇرىيەتنىڭ مۇناسىۋىتى، قانۇنلۇق مال-مۇلۇك بىلەن قانۇنسىز مال-مۇلۇكنى پەرىقلەندۇرۇش ئىقتىدارى، ئىستېمالچى بىلەن تىجارەتچىنىڭ مۇناسىۋىتى، ھەق-ناھەقنى ئايرىش قابىلىيىتىنى ئۆستۇرۇش،قانداق ھەرىكەتلارنىڭ پۇقرالارنىڭ ساغلام ياشاش ياشاش ھوقۇقىغا زىيان يەتكۇزىدىغان ھەرىكەت ئىكەنلىكىنى توغرا پەرىقلەندۇرەلەيدىغان بولۇش،قانۇنلۇق مال-مۇلۇك بىلەن قانۇنسىز مال-مۇلۇكنى پەرىقلەندۇرۇش.  [- b6 K5 w: L' M1 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش چارىسى(چارىنىڭ كونكىرىتلىقى،قاراتمىلىقى،ئەلالارنى ئۆستۇرۇپ،ئارقىدىكىلەرنى يىتەكلەش جەريانى ۋە ئۇسۇلى): z  ^. z/ k7 y8 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1)        ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى چۇشنىش ھاسىل قىلىش،بىلىش ئۇچۇن سىنىپ مۇدىرلىرى بىلەن سۆھبەت ئۆتكۇزۇپ،سىنىپ ئىچىدىكى ياخشى ۋە ناچار ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئالاھىدىلىكىنى بىلىۋالىمەن ھەمدە ئۆزەمگە نىسيەتەن ئوقۇغۇچىلارنى چۇشنىش ئىقتىدارىمنى ھازىرلايمەن.; E8 `: M8 ?) I6 [2 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2)        بۇ ئوقۇغۇچىلار بىلەن ئەڭ دەسلەپتە سۆھبەت ئېلىپ بارىمەن.سۆھبەتنىڭ ئاساسلىق مەزمۇنى –ئۇلارنىڭ ئائىلە ئەھۋالى،باشلانغۇچ مەكتەپتىكى ئۇگۇنۇش ئەھۋال،ساۋاقداشلىرى بىلەن بولغان مۇناسىۋىتى،ئۆزىنىڭ ئالاھىدىلىكى،ياخشى كۆرىدىغان دەرسلىكى،ياخشى كۆرىدىغان ئوقۇتقۇچىسى،ياخشى كورۇش سەۋەپلىرى ئۇستىدە پىكىر ئالماشتۇرۇش ئېلىپ بېرىپ،ئۇگۇنۇشكە قىزىقماسلىقىدىكى ساۋەپلىرىنى تېپىپ چىقىمەن.5 X, h' Q- _6 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(3)        دەرسخانىدا ئوقۇغۇچىلارنى دەرسلىك كىتاپتىكى ماتىرياللارنى،ماس ئۇلانمىلارنى ئوقۇشقا يىتەكچىلىك قىلىش بىلەن بىرگە دەرسخانا مۇزاكىرىسىنى ئاساس قىلىمەن،ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارغا نىسبەتەن ئوڭاي،ئەڭ ئاددىي سوئاللارنى سوراش جاۋابىدىن كىيىن ئىلھاملاندۇرۇش ئۇسۇللىرىنى قوللىنىپم يىتەكلەش ئىلىپ بارىمەن.
' U! y: t" Y+ t8 l+ F* n(4)        تاپشۇرۇق ئىشلەش مەسىلىسىدە دەرسلىك كىتاپنى ئاساس قىلىپ تاپشۇرۇق بىرىشنى،بولۇپمۇ ئانالىز قىلىپ،تەپپەككۇر قىلىدىغان سوئاللارنى بېرىش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپپەككۇر قىلىش،مۇلاھىزە قىلىش ئىقتىدارىنى يۇقۇرى كوتۇرۇشكە ئاساس سالىمەن،
2 Q% M& l; X* I- P# y# M3 S(5)        ئايدا بىر قېتىم سوئال چىقىرىپ،ئوقۇغۇچىلاردىن ئايلىق ئىمتىھان ئېلىش ئادىتىنى يېتىلدۇرۇپ،ۋاقتىدا تەكشۇرۇپ،كورۇلگەن،مەسىلىلەرنى ۋاقتىدا ھەق قىلىمەن.8 p7 r. d& L! I2 O+ Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(6)        ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاتا-ئانىلىرى بىلەن سۆھبەت ئۆتكۇزۇش ئارقىلىق بىر جەھەتتىن ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئارتۇقچىلىقىدىن ئاتا-ئانىسىنى خەۋەردار قىلسام يەنە بىر جەھەتتىن ئۇلارنىڭ ئائىلىدىكى ئەھۋالدىن خەۋەردار بولۇش بىلەن بىرگە ئۇلارنى يىتەكلەشنىڭ ياخشى ئۇسۇلىنى تېپىپ چىقىشقا ئاساس سالىمەن.
2 x) u) k! i- f7 Uئوقۇتۇش تەتقىقاتى# J' o* u$ B' U2 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەتقىقات تېمىسى: ئوقۇغۇچىلارنىڭ قانداق قىلغاندا دەرسكە بولغان قىزىقىشىنى يېتىلدۇرگىلى بولىدۇ, u( y* `' [; F: D- U2 m! fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
نۆۋەتتە ئوقۇغۇچىلار ئىدىيە-ئەخلاق دەرسلىكىنى ئوچۇق ئىمتىھان ئىلىنىدىغان،ئوقۇمىسىمۇ كىتاپتىن ئىزدەپ يازساق بولىدۇ دەپ قارايدىغان كۆز قاراش شەكىللىنىپ قالغان بولغاچقا دەرسكە نىسبەتەن ئۇگۇنۇش قىزغىنلىقى كەمچىل .بۇ نۇقتىدا ھەر بىر ئىدىيە-ئەخلاق ئوقۇتقۇچىلىرى ئويلىنىش كېرەك .
' n& C7 N5 J: G( C; M(1)        ئوقۇغۇچىلاردا ئالدى بىلەن كىتاپنى قەدىرلەش، كىتاپنى ئاسرش كۆز قارىشىنى يىتىلدۇرىمەن.4 C8 c5 C$ L2 \0 K7 q7 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2)        دەرس ئۆتۇش جەريانىدا  دەرس بايلىقىدىن تولۇق پايدىلىنىشقا بولۇپمۇ كۆپ ۋاستىلىق ئوقۇتۇش ئۇسكۇنىسىدىن پايدىلىشنى ئاساسس قىلىمەن." `( _8 i% |/ k( i+ D! C6 k3 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(3)        ئوقۇغۇچىلارنى دەرسكە ئاۋال تەييارلىق قىلىپ كېلىش ئادىتىنى يېتىلدۇرىمەن،بولۇپمۇ دەرسكە ئائىت دىلو مىساللىرىنى توپلاپ كېلىشكە ئورۇنلاشتۇرىمەن،5 g5 z. N' v0 [1 k' W( O# }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(4)        ئامال قىلىپ خەلق سوت مەھكىمىسىدىن ئادەم تەكلىپ قىلىپ،تەقلىدى سوت ئۆتكۇزۇش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۇگۇنۇش قىزغىنلىقىنى يۇقۇرى كۆتىرىمەن.
9 }1 z# o5 G% z
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2015-3-13 22:26:38 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ئوقۇتۇش خىزمەت پىلانى خىلى تەپسىلىي يېزىلىپتۇ ، ئىزدىنىشىڭىزگە قۇت تىلەيمەن .
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2015-3-16 12:30:23 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەخمەت،تورداشلارنىڭ پىكىر بېرىشىنى سەمىمىي ئۇمۇد قىلىمەن.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 05:13

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش