روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2934|ئىنكاس: 6
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

mayaئۇگەنگۇچىلەرگە

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
چۇشەندۇرۇشنى تەرجىمە قىلىشقا ئاجىزلىق قىلىمەن ئۆزەلار كۆرۇپ قىزىقساڭلار چۇشۇرۋىلىڭلار6 b- Y5 Z% W- g. N( R- x  Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
چۇشەندۇرىشى
5 w2 Q. ^% a' ~5 p, J第1章 | 影视动画行业概述, v' ]% r2 N/ G% P6 C$ V) L" jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.1 知识重点 21 w/ b4 B* w0 @) X8 Y% W- K' `+ vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.2 行业概述 2
5 f. [8 @2 g; q1.3 行业发展史 7
! p1 P" r# i; R% T3 q0 r* o0 P1.3.1 中国影视行业发展史 8
8 _: L6 ^' Z& |$ l1 I; F' F1.3.2 中国动画行业发展史 9
9 G) B' F( i2 G2 w% t1.4 行业的现状与展望 12& H' x, l; d- h5 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.4.1 影视行业 12
- [4 ?) e2 `+ Z* p( }+ J3 b1.4.2 动画行业 14
9 w) M! ?! d5 v" f$ A8 v3 T9 ~. u1.4.3 影视动画行业的人才缺口 142 p2 T0 W$ t# a  Y# C) `/ f2 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.5 软件技术在行业中的应用 15
% Y5 h% A- f4 m# g, }6 V第2章 | 影视动画应用行业制作流程: V0 c$ h5 u5 V% Z- R" |8 G7 W2 K0 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.1 知识重点 20
+ T7 S5 J2 x& O2.2 三维动画制作流程 20' \5 t" D) P% xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.3 商业电视广告制作流程 22" s  j5 k/ z0 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.4 电视栏目包装片头制作流程 272 a! z, e8 x$ V/ u7 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
影视特效篇$ ^2 X: z1 ?! m' O5 O/ Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
第3章 | Combustion抠像合成制作——战斗中的轰炸机
, P  Q5 M& n+ Q- {3.1 知识重点 32
. j. _7 s2 L+ w- w7 E; Q8 H3.2 案例1——巡航中的轰炸机 33
& j! K1 ?5 u( n- C5 s" _8 u3.2.1 案例分析 338 s) i! T; x* _7 x: e; a: p3 I8 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.2.2 案例制作 349 r3 x% w% Y3 g1 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.2.2.1 建立基本合成 34
4 r4 E, ~& K1 @+ c! h% P) }2 H3.2.2.2 多手段处理——轰炸机的绿布抠像 36% v; L. C+ ~# g8 f: q. ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.2.2.3 云雾环境合成制作 47
- ?$ c! m, r" I' X. d. N) v3.2.2.4 最终输出设置 56/ e# h1 m8 y- }( E5 o; Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.3 案例2——战斗中的轰炸机 57
- H! M/ a' w& f3 D+ N$ t3 F3.3.1 案例分析 57; c9 @! {2 ^; iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.3.2 案例制作 58
! P7 B/ s6 ?' }% r3 b6 E0 M5 m3.3.2.1 驾驶员的绿布抠像 59
3 Z& z9 j4 a2 a3.3.2.2 机舱背景合成制作 66  h$ }7 {& v+ t/ J9 n% ]6 y4 H, Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.3.2.3 最终输出设置 77
) B3 m$ ^' u$ |3.4 本章小结 78( K, q/ S$ R: W. I' _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
第4章 | Maya+boujou摄像机反跟踪应用——西沙宝岛上空的机群
6 t& b) Y: _1 I1 u. p) {& T. m4.1 知识重点 802 b$ J" ~7 y  {; m$ ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.2 案例分析 80/ ~1 i& J+ @, z/ `9 m- Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3 案例制作 81+ q" m! v" u7 l! `) Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.1 摄像机反求 81
) u% i- A% C. D; K9 A; D( E4 v4.3.1.1 校正素材颜色 814 n6 S8 ]" ?4 G! t) wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.1.2 boujou 3.0界面简介 84
, H! y1 m5 ~% s" K8 R  ]4.3.1.3 反求摄像机运动轨迹 853 D) }, P" l. s5 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.2 反求摄像机在Maya中的应用 941 E: S' J( A# Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.3 场景灯光照明 996 X& o6 K. b9 Z: N$ q" tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.4 分层渲染输出 108% q$ f5 o6 ^  ~# i! z  Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.5 后期合成 111
3 b# o1 a. @# M4 M. W( ?4.3.5.1 合成前的准备工作 111
* D! L( r) z3 I8 X$ H0 u& x# ~4.3.5.2 对飞机进行分层设置 113
  E( M' N7 t2 n% }, W7 \4.3.5.3 对图像进行校色处理 116  M* @1 U6 C4 \/ T) _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.5.4 为画面添加大气雾效 117- `: N$ h' {/ r+ b5 M$ [3 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.5.5 制作画面遮幅 118; \. `" c$ \" G1 `" ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.5.6 输出预览及最终渲染 120
8 b  q* _9 u; D4 Z; H4.4 本章小结 122+ R% E3 T( V2 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
第5章 | Maya流体特效应用——云海上空的预警机编队
& i. O5 B4 I! A5.1 知识重点 124
5 v0 J& p9 l& e7 K5.2 案例分析 1248 W- ]4 t" V0 O) J* I# I' B4 F0 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3 案例制作 1251 a3 p- C1 \6 q; x" wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.1 设置机群飞行动画 125% {- P, h% g9 m9 J0 F" Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.2 设置场景灯光照明 129& _; u) W% I) xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.3 Maya海洋的制作 133
: U, G1 u  {" I' ]! O5.3.3.1 Maya海洋简介 134+ ^+ B0 k  ^6 g+ jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.3.2 制作海洋特效 139; P4 A* D5 W$ w9 h$ w% iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.4 Maya流体云的制作 145
, W- {& p5 x2 E& e1 R5.3.5 设置分层渲染 151
! C, Q( s) Y3 n+ h+ T& M5.3.6 particleIllusion制作雾效 154- Z+ k; p4 T* H0 s1 l3 Y& n0 E6 A; zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.6.1 particleIllusion 3.0的基本应用 1547 Z" O7 l% \$ J9 y( [  C& y6 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.6.2 particleIllusion制作云雾 162! ]( E2 O1 K, {2 w7 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.7 后期合成 166
7 M' ]" P: d3 e: V8 _  Z5.3.7.1 导入素材并解释通道 166
* I1 `2 x0 I; J1 |% _, R5.3.7.2 调整各层属性及相互关系 168
+ I* F, K4 S6 g& @2 R. d5.3.7.3 绘制遮罩并调整单个元素 172! T' P. g; C/ p! p$ _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.7.4 制作飞机落在海面的投影 1756 u" j! ^6 _: \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.7.5 检查效果及最终渲染输出 176
1 p8 T) L% F3 e2 P5.4 本章小结 178
: e/ x2 x# w: [7 W6 [第6章 | Maya默认材质分层制作——广告片常用素材:地球
7 j! X$ N; `8 }4 ]& `* W6.1 知识重点 180% h; O: B# F. x/ y8 V+ yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.2 案例分析 180
; c  F1 X4 i# x5 Z6.3 案例制作 1818 g; x2 v, \5 p3 \! xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.3.1 三维部分——制作地球模型 1814 V$ o* N9 x' G' R4 wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.3.2 三维部分——制作颜色层 185
$ v/ ^& M$ {! V+ ]9 q/ h6.3.3 三维部分——制作阴影层 195) s7 k- O% a- eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.3.4 三维部分——制作反射层 197: e/ s6 k3 X1 z% M! d$ pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.3.5 三维部分——制作云层 1990 j1 ?$ n4 Q/ W% ?! ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.3.6 后期合成 202
" L1 s  b* {) p: v0 N$ o2 x/ g8 `6.3.7 建立基本合成 203
& T) ?$ ^7 ^) W% p2 Y. b6.3.8 处理图层颜色 205
2 H/ z5 h- B, V5 J7 `6.3.9 制作太阳光斑 207
! c/ L9 {9 d" s& U) k' ]/ p6.3.10 制作大气效果 211
6 `! b2 ^0 T2 E3 ^" j6.3.11 最终渲染输出 215
% a" i7 ?2 [: S% m- _1 A6.4 本章小结 216
1 b- ]: f2 g& C1 g6 K' S$ t栏目包装篇+ ?+ _* M# J# O+ Z  ~' qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
第7章 | Maya+Combustion栏目包装实战——教育成长频道片头全解析$ T$ c' ?; P) a! {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.1 知识重点 2182 n9 e; t, W4 R, ]1 @8 X4 [/ yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.2 案例分析 219
8 V; c( l7 L3 V6 b' Y: m7.3 案例制作——三维部分 220
* U& [* t3 ]% d. u7.3.1 制作落版金属文字 220
: V! U6 G& F- N; ~  p7.3.1.1 Illustrator制作文字路径 220
. \* x; a: ~3 J. {" y1 a7.3.1.2 在Maya中导入文字路径并调整坐标 221+ @$ x: j' @5 L( l. v1 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.1.3 制作文字倒角模型 223
: ~# d5 G7 M, R7.3.1.4 制作文字金属材质 224
7 K/ K9 N, |$ h9 |. h7.3.1.5 创建摄像机和灯光 227
, c8 ~; V  L- N# P- J7.3.1.6 渲染并输出金属文字 2287 F8 P/ ]( Z# I" a; @5 m. xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.2 制作落版Logo 229  |6 Q: D. U( @* l' q, Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.2.1 制作并输出Logo路径 229
1 X. `/ g7 f8 Y# M7.3.2.2 在Maya中导入Logo路径并修整曲线 2302 c! o# X! v7 ]- R0 I" R; o& Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.2.3 制作Logo倒角模型 2321 u1 F! ]1 j5 e+ v# r! O- d0 c; |; Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.2.4 赋予Logo材质 233
; n! i1 \3 s8 `1 W: U" b6 z7.3.2.5 创建摄像机和灯光 234: R, @* I! P+ H: g9 |+ n  J, j* bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.2.6 渲染并输出Logo 236; d0 t8 V- j( Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.3 制作花开动画 237
1 m$ \1 _5 l6 @9 j7.3.3.1 制作花瓣模型 237* J9 y2 G5 a; `$ J9 K1 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.3.2 制作花朵模型 238! @  K  m: C3 d( f* K) Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.3.3 制作花开动画 241
' i+ h  l/ P3 S, t' o5 J! P1 S7.3.4 场景一 ——藤蔓生长场景的搭建 244# B0 B# y( J, [+ |3 s8 p8 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.4.1 制作路径放样的生长动画 244
/ z+ b( ~! Q  f) k) T: j# b/ a7.3.4.2 制作路径粒子流动画 247
4 M1 {7 {# }6 r7.3.4.3 制作粒子替代和表达式控制 248: e+ e, s% U  Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.4.4 添加场景元素 252; c' m0 R  Y- J( g: q- @5 N9 U5 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.4.5 制作场景元素的材质 253
/ M9 ]) I5 U9 a6 S% }% @7.3.4.6 制作摄像机动画 258+ L; ~( b" i6 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.4.7 设置天光渲染并输出动画序列 259% k' |7 h- U2 x# a$ q1 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.5 场景二——粒子穿梭场景的搭建 262
$ r2 v" q0 o, t% j9 _) J# c7.3.6 场景三——花开场景的搭建 262# J' ?% ]- n: k$ V1 bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.6.1 导入花开场景并设置摄像机动画 262- {& h; B, T! ]* G( F7 z0 S% Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.6.2 制作方向性的粒子发射 263
# y. C9 }- t  |. _0 t  n7.3.7 场景四——Logo汇聚场景的搭建 265
. _* v4 `3 y# j3 d' W7.3.7.1 制作Logo的粒子汇聚 265
" m8 f! _* e4 W0 {  A7.3.7.2 渲染场景四的花开动画 2726 ]  D$ K6 p% F/ F' |+ w9 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.4 案例制作——后期合成 272$ q' O2 T* b$ Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.4.1 建立基本合成 273
2 l1 }3 n  m. T1 }' l1 R7.4.2 添加合成特效 274; D7 L5 Y5 v8 D. J, c% W4 X7 _+ [$ c$ Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.4.3 添加辅助元素 284
; P  n- U- b' g. k9 Z( H$ ]7.4.4 最终渲染输出 291
5 }2 z. \) n9 N$ ]7.5 本章小结 292, D+ f, j! S5 Q" a' g0 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
第8章 | Maya+Combustion栏目包装实战——BTV5财经频道片头制作揭秘
1 `) T: Y; v0 D( ^9 W6 N# ~! d8.1 知识重点 294
8 S, @9 X3 k' F" `" d4 e8.2 案例分析 295+ {* A4 t2 m, d! Y' v7 M7 vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.3 案例制作——镜头一 296) E/ v8 M$ w* A. J  P3 Y8 O3 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.3.1 基础元素制作 296
# C7 T0 f0 D, \* g; i4 k! z8 `8.3.1.1 动态水泡——使用柔体制作水泡 296/ \3 n0 q$ S8 X$ hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.3.1.2 动态水泡——使用晶格制作水泡 302
. M; _  k' V6 N7 H7 L8.3.1.3 制作喷射水泡动画 304
( I' R4 o% [. _- P- F7 r) C6 M8.3.1.4 制作静态水泡 316
4 q7 x" V& J# J0 D. L! C" ^& \( |4 x8.3.2 场景一的搭建 318
& [4 z8 Y; a" A: }/ ^9 J0 Q- E2 [8.3.3 文件整理及规范命名 323  h1 ~! x  b" `  Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.3.4 粒子缓存设置 3244 _, V+ c5 T* u& F& C, fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.3.5 摄像机的关键——动画曲线 326
" w2 I0 N3 ^4 A7 W8.3.6 水泡材质及场景灯光设置 330
& |: C* o  _3 }0 a8.3.7 独立渲染层设置 340
9 ]" X/ V" J( K# w, y* @8.3.8 渲染输出设置 3415 V% N( l% B, u/ y/ z( J) mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.3.9 元素water 制作 344, B- V" s- V. j1 I# T  Y4 W+ @  mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.4 案例制作——镜头二 3524 P7 {# F& x6 V' v2 r' R  t: t1 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.5 案例制作——镜头三 353* C) j: s  n5 Y( p0 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.5.1 场景二的搭建 354
+ f5 O" k5 G% `# u8 ~* ^8.5.2 摄像机设置 358
' b' s8 y7 }( D8.5.3 制作景深材质 358) m! C0 c0 v4 c1 c4 g! l7 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.5.4 颜色材质及灯光设置 363
$ R$ J% \$ L+ q3 [8.5.5 渲染层及输出设置 3631 M. x2 T  J+ `& e# Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.6 案例制作——镜头四 3651 y  f; a1 z- f! j* N* V# a/ oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.6.1 场景四的搭建 365
0 A1 q' h8 E* N8.6.2 摄像机设置 368
* d+ n+ X2 a4 j  z8.6.3 材质、灯光及渲染设置 369
) X1 _( K1 O) |5 y* r7 w- l! Y  I8.7 案例制作——镜头五 371
% f  Z  `! [- f6 G7 V8.7.1 水泡元素制作 3719 l9 w0 Q/ }' A6 C9 B6 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.7.2 粒子花制作 379
0 f$ m! I* o6 h, A: B- u8.7.3 落版标志制作 3878 [( O1 T# C* y( X7 d7 f+ I; U5 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.7.3.1 Logo——BTV部分 388  p, S  u! d, n: qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.7.3.2 Logo——方块部分 398/ y) f  P! Z% y& X, Z: Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.7.3.3 Logo——数字部分 4024 K: t8 R3 g: ?7 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.7.3.4 Logo——文字部分 402
( _+ |4 q7 x0 c: K  Y1 g: z8.7.3.5 摄像机设置及场景动画 407) F! }/ {: Y& G5 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.7.3.6 材质及灯光设置 410
$ t- L8 e4 b, X7 N+ E3 Q; G8.7.3.7 模型的精度设置 431
2 J1 A$ X# S6 J3 q9 }- @8.7.3.8 渲染输出 4347 z: }" n& S# ^0 E1 h9 a* D: eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.7.4 地图背景的制作 435
$ e* G1 v! ?7 W% }  L, H" U8.8 案例制作——后期合成 4480 B- B" g! x9 S; d0 @# W) S" I* Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.8.1 镜头一 ——基础合成流程 4483 G) T7 \/ H& b6 u0 o+ oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.8.1.1 制作烘托气氛的背景 448; v2 F0 o% W* `1 P) F# Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.8.1.2 合成水泡——模拟景深效果 455
. p8 Y# s+ F" a2 L7 H/ @8.8.1.3 关键的点睛之笔——应用字效 463
5 Q% O" H' @- d! f% i9 b5 S8.8.1.4 锦上添花——添加光效 4746 ^1 r9 [. e! d) m1 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.8.2 镜头二——巧妙的假转场 481
6 U  c  _/ O" W1 J: i7 Z% F1 x8.8.3 镜头三——Z通道的应用 481
. o$ J& Y, K  u( S% R# x5 l8.8.4 镜头四——过渡承接场景 492
( t1 _7 T, A& w& K9 {+ f8.8.5 镜头五——绚烂后的沉静 492, `9 K1 D- G4 p9 r, T0 p3 \* i7 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.8.5.1 丰富的粒子花效果 492
$ X/ B; B5 g) J) c( M8.8.5.2 能量汇聚爆炸瞬间 496' F1 y. W9 q7 u0 g% F( _2 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.8.5.3 LOGO落版 497
& P& E" A. E  Y4 l& z8.8.6 镜头间的不同组接方式 501
  P3 y; ]4 C/ O# g( z% f) b8.9 本章小结 504* Y9 O8 I) `* F$ o4 i, N" zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) H7 a+ v, t% [# f' \* M+ Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
چۇشۇرۇش ئادىرسى:
* Z* a$ y; |5 qAutodesk.Maya影视动画设计师标准培训教材.rar (1.41 GB)* }! j& l# G% J" G5 r8 T- s. {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
[Autodesk.Maya影视动画设计师标准培训教材].DVD1.rar (3.96 GB)# P, S, }1 P3 L* y4 @, bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
[Autodesk.Maya影视动画设计师标准培训教材].DVD2.rar (2.82 GB)
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئەسسالاممۇ ئەلەيكۇم .مەن مايا ئۆگۇنەي دەپ ماتىرىيال  ئىزدىسەم كۆپ  ساندىكى خەنىزۇ  تورداشلار 3د  ماكىس ياخشى دەيدۇ .لىكىن بەيدۇ قامۇسغا قارسام  مايا  نىڭ 3 د ماكىس  تىنمۇ  ياخشى دەپتۇ  .شۇڭا  بىلدىغانلار  تەلىم  بەرسەڭلار  رەھمەت
ۋاقتى: 2015-1-26 12:45:21 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مايا دىگەن نىمە گەپ ئەمدى؟ مەن ھىچنىمىنى چۈشەنمىدىمغۇ؟
مايا دىگنىمىز تەكشىلكتە شەكىل  لاھىيلەش ،كارتون ئ‍ىشلەش 3d نى كۆرسىتدۇ .بەزى ماتىرىياللاردا  مايا نى 3d max تىن ياخشى دەپتۇ .مەنمۇ ئوگۇنەي دىگەن .لىكىن شۇ قايسنى ئوگۇنۇشتە سەل ئىككلىنىپ قالدىم .بىلدىغانلار يول كۆرسەتسەڭلار
ۋاقتى: 2015-1-27 20:58:36 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مايا نىڭ ئىقتىدارى 3د ماكىسقا قارغاندا كۆپ ياخشى . لىكىن ئۆگۈنۈش تەس .
  J, \0 M1 F( `& ], B, a. ~) O4 lمىنىڭچە ئاۋال 3د ماكىسنى ئۆگۈنۈپ ئاندىن مايانى ئۆگەنسە سەل ياخشى .
ۋاقتى: 2015-1-28 23:04:59 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   1303138773 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-1-28 23:07  ; A8 Y' T4 @! y, x( O; E' O. Y& E4 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
/ L8 \  |8 X7 r. Y" ?- n4 o2 n0 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مايا ماكىستىن ياخشى ، مايادا كىنو - فىلىملەرگە ئۈنۈم قىتىشى مۇمكىن ، ماكىستا تورئويۇنى قاتارلىقلارغا مودال ، ھەرىكەت .... قاتارېلىقلارنى قاتىدۇ . - s0 T* F) M8 s" X8 S" p* bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھازىر جوڭگودا 90% ئادەم ماكىسنى ئىشلىتىدۇ . 10% كە يەتمىگەن ئادەم مايانى ئىشلىتىدۇ . شۇڭا ماكىسنى ئۈگەنگەن ياخشى . بولمىسا ئۈگۈنۈپ مەلۇم باسقۇچقا كەلگەندە بىلەلمەي ياردەم سۇرايدىغانغا ئادەم تىپىپ بولالمايسىز ...  شۇڭا 3د ماكىسنى ئۈگۈنۈڭ ...
) j4 \' p" n# v3 [" S0 e6 ~ مەن بۇ تور بىكەتلەرنى بىلىمەن . ئۇنداق دەرىسلىكلەر كۆپ . بۇنداق دىسەم ئۆزىنى بەك بىلىمىككەن دىمەڭلار  .. شۇنداق بولسىمۇ بىر يوللاپ قوياي ...
0 |, g! x" n1 o0 n# m( r; i6 R0 \ 1. www.51zxw.com- ^: p, B$ l2 Q0 _! P! D( U8 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. www.linecg.com8 P0 \% p4 o9 A5 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. www.3dmax8.com
& ^9 ^: z# W$ n+ ^) o' xمىنىڭ بىلىدىغىنىم مۇشۇنچىلىككىن . يەنە تىڭشۈن دەرىسخانىسىمۇ بار . مەن ئاشۇ يەردە  ئافتىر ئۈگۈنىۋاتىمەن .  قىزىقىدىغانلار بولسا كىلىڭلار بىللە ئۈگۈنىمىز . ھەرخىل دەرىسلىكلەر بار ، تاللاپ - خىللاپ ئۈگۈنىسىلەر . بىلمىگەن يەردىن ياردەم سۇرىساڭلار دەپ بىرىدۇ ...
) E+ M0 }- @' }  |www.ke.qq.com
1 Y# h0 [" E4 ^! H" N) ^qq.577076118
- i7 p; J7 D# w0 y2 x$ n6 N0 |
ۋاقتى: 2015-1-28 23:12:38 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
odesk.Maya影视动画设计师标准培训教材.rar (1.41 GB) ~
. V4 Q. ~8 f% H; L+ p. T# f1 d7 U, P[Autodesk.Maya影视动画设计师标准培训教材].DVD1.rar (3.96 GB)[Autodesk.Maya影视动画设计师标准培训教材].DVD2.rar (2.82 GB)6 y2 E1 m* n: q) Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

. ]5 V! v8 r' s1 Y5 k2 T  g6 I% z8 _بۇ تور بىكەتلەر ئىچىلمايدا ....

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号 )

GMT+8, 2015-4-15 09:40

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش