چۇشەندۇرۇشنى تەرجىمە قىلىشقا ئاجىزلىق قىلىمەن ئۆزەلار كۆرۇپ قىزىقساڭلار چۇشۇرۋىلىڭلار6 b- Y5 Z% W- g. N( R- x Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
چۇشەندۇرىشى
5 w2 Q. ^% a' ~5 p, J第1章 | 影视动画行业概述, v' ]% r2 N/ G% P6 C$ V) L" jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.1 知识重点 21 w/ b4 B* w0 @) X8 Y% W- K' `+ vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.2 行业概述 2
5 f. [8 @2 g; q1.3 行业发展史 7
! p1 P" r# i; R% T3 q0 r* o0 P1.3.1 中国影视行业发展史 8
8 _: L6 ^' Z& |$ l1 I; F' F1.3.2 中国动画行业发展史 9
9 G) B' F( i2 G2 w% t1.4 行业的现状与展望 12& H' x, l; d- h5 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.4.1 影视行业 12
- [4 ?) e2 `+ Z* p( }+ J3 b1.4.2 动画行业 14
9 w) M! ?! d5 v" f$ A8 v3 T9 ~. u1.4.3 影视动画行业的人才缺口 142 p2 T0 W$ t# a Y# C) `/ f2 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.5 软件技术在行业中的应用 15
% Y5 h% A- f4 m# g, }6 V第2章 | 影视动画应用行业制作流程: V0 c$ h5 u5 V% Z- R" |8 G7 W2 K0 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.1 知识重点 20
+ T7 S5 J2 x& O2.2 三维动画制作流程 20' \5 t" D) P% xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.3 商业电视广告制作流程 22" s j5 k/ z0 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.4 电视栏目包装片头制作流程 272 a! z, e8 x$ V/ u7 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
影视特效篇$ ^2 X: z1 ?! m' O5 O/ Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
第3章 | Combustion抠像合成制作——战斗中的轰炸机
, P Q5 M& n+ Q- {3.1 知识重点 32
. j. _7 s2 L+ w- w7 E; Q8 H3.2 案例1——巡航中的轰炸机 33
& j! K1 ?5 u( n- C5 s" _8 u3.2.1 案例分析 338 s) i! T; x* _7 x: e; a: p3 I8 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.2.2 案例制作 349 r3 x% w% Y3 g1 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.2.2.1 建立基本合成 34
4 r4 E, ~& K1 @+ c! h% P) }2 H3.2.2.2 多手段处理——轰炸机的绿布抠像 36% v; L. C+ ~# g8 f: q. ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.2.2.3 云雾环境合成制作 47
- ?$ c! m, r" I' X. d. N) v3.2.2.4 最终输出设置 56/ e# h1 m8 y- }( E5 o; Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.3 案例2——战斗中的轰炸机 57
- H! M/ a' w& f3 D+ N$ t3 F3.3.1 案例分析 57; c9 @! {2 ^; iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.3.2 案例制作 58
! P7 B/ s6 ?' }% r3 b6 E0 M5 m3.3.2.1 驾驶员的绿布抠像 59
3 Z& z9 j4 a2 a3.3.2.2 机舱背景合成制作 66 h$ }7 {& v+ t/ J9 n% ]6 y4 H, Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.3.2.3 最终输出设置 77
) B3 m$ ^' u$ |3.4 本章小结 78( K, q/ S$ R: W. I' _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
第4章 | Maya+boujou摄像机反跟踪应用——西沙宝岛上空的机群
6 t& b) Y: _1 I1 u. p) {& T. m4.1 知识重点 802 b$ J" ~7 y {; m$ ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.2 案例分析 80/ ~1 i& J+ @, z/ `9 m- Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3 案例制作 81+ q" m! v" u7 l! `) Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.1 摄像机反求 81
) u% i- A% C. D; K9 A; D( E4 v4.3.1.1 校正素材颜色 814 n6 S8 ]" ?4 G! t) wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.1.2 boujou 3.0界面简介 84
, H! y1 m5 ~% s" K8 R ]4.3.1.3 反求摄像机运动轨迹 853 D) }, P" l. s5 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.2 反求摄像机在Maya中的应用 941 E: S' J( A# Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.3 场景灯光照明 996 X& o6 K. b9 Z: N$ q" tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.4 分层渲染输出 108% q$ f5 o6 ^ ~# i! z Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.5 后期合成 111
3 b# o1 a. @# M4 M. W( ?4.3.5.1 合成前的准备工作 111
* D! L( r) z3 I8 X$ H0 u& x# ~4.3.5.2 对飞机进行分层设置 113
E( M' N7 t2 n% }, W7 \4.3.5.3 对图像进行校色处理 116 M* @1 U6 C4 \/ T) _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.5.4 为画面添加大气雾效 117- `: N$ h' {/ r+ b5 M$ [3 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.5.5 制作画面遮幅 118; \. `" c$ \" G1 `" ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.3.5.6 输出预览及最终渲染 120
8 b q* _9 u; D4 Z; H4.4 本章小结 122+ R% E3 T( V2 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
第5章 | Maya流体特效应用——云海上空的预警机编队
& i. O5 B4 I! A5.1 知识重点 124
5 v0 J& p9 l& e7 K5.2 案例分析 1248 W- ]4 t" V0 O) J* I# I' B4 F0 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3 案例制作 1251 a3 p- C1 \6 q; x" wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.1 设置机群飞行动画 125% {- P, h% g9 m9 J0 F" Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.2 设置场景灯光照明 129& _; u) W% I) xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.3 Maya海洋的制作 133
: U, G1 u {" I' ]! O5.3.3.1 Maya海洋简介 134+ ^+ B0 k ^6 g+ jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.3.2 制作海洋特效 139; P4 A* D5 W$ w9 h$ w% iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.4 Maya流体云的制作 145
, W- {& p5 x2 E& e1 R5.3.5 设置分层渲染 151
! C, Q( s) Y3 n+ h+ T& M5.3.6 particleIllusion制作雾效 154- Z+ k; p4 T* H0 s1 l3 Y& n0 E6 A; zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.6.1 particleIllusion 3.0的基本应用 1547 Z" O7 l% \$ J9 y( [ C& y6 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.6.2 particleIllusion制作云雾 162! ]( E2 O1 K, {2 w7 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.7 后期合成 166
7 M' ]" P: d3 e: V8 _ Z5.3.7.1 导入素材并解释通道 166
* I1 `2 x0 I; J1 |% _, R5.3.7.2 调整各层属性及相互关系 168
+ I* F, K4 S6 g& @2 R. d5.3.7.3 绘制遮罩并调整单个元素 172! T' P. g; C/ p! p$ _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.7.4 制作飞机落在海面的投影 1756 u" j! ^6 _: \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.3.7.5 检查效果及最终渲染输出 176
1 p8 T) L% F3 e2 P5.4 本章小结 178
: e/ x2 x# w: [7 W6 [第6章 | Maya默认材质分层制作——广告片常用素材:地球
7 j! X$ N; `8 }4 ]& `* W6.1 知识重点 180% h; O: B# F. x/ y8 V+ yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.2 案例分析 180
; c F1 X4 i# x5 Z6.3 案例制作 1818 g; x2 v, \5 p3 \! xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.3.1 三维部分——制作地球模型 1814 V$ o* N9 x' G' R4 wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.3.2 三维部分——制作颜色层 185
$ v/ ^& M$ {! V+ ]9 q/ h6.3.3 三维部分——制作阴影层 195) s7 k- O% a- eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.3.4 三维部分——制作反射层 197: e/ s6 k3 X1 z% M! d$ pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.3.5 三维部分——制作云层 1990 j1 ?$ n4 Q/ W% ?! ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.3.6 后期合成 202
" L1 s b* {) p: v0 N$ o2 x/ g8 `6.3.7 建立基本合成 203
& T) ?$ ^7 ^) W% p2 Y. b6.3.8 处理图层颜色 205
2 H/ z5 h- B, V5 J7 `6.3.9 制作太阳光斑 207
! c/ L9 {9 d" s& U) k' ]/ p6.3.10 制作大气效果 211
6 `! b2 ^0 T2 E3 ^" j6.3.11 最终渲染输出 215
% a" i7 ?2 [: S% m- _1 A6.4 本章小结 216
1 b- ]: f2 g& C1 g6 K' S$ t栏目包装篇+ ?+ _* M# J# O+ Z ~' qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
第7章 | Maya+Combustion栏目包装实战——教育成长频道片头全解析$ T$ c' ?; P) a! {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.1 知识重点 2182 n9 e; t, W4 R, ]1 @8 X4 [/ yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.2 案例分析 219
8 V; c( l7 L3 V6 b' Y: m7.3 案例制作——三维部分 220
* U& [* t3 ]% d. u7.3.1 制作落版金属文字 220
: V! U6 G& F- N; ~ p7.3.1.1 Illustrator制作文字路径 220
. \* x; a: ~3 J. {" y1 a7.3.1.2 在Maya中导入文字路径并调整坐标 221+ @$ x: j' @5 L( l. v1 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.1.3 制作文字倒角模型 223
: ~# d5 G7 M, R7.3.1.4 制作文字金属材质 224
7 K/ K9 N, |$ h9 |. h7.3.1.5 创建摄像机和灯光 227
, c8 ~; V L- N# P- J7.3.1.6 渲染并输出金属文字 2287 F8 P/ ]( Z# I" a; @5 m. xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.2 制作落版Logo 229 |6 Q: D. U( @* l' q, Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.2.1 制作并输出Logo路径 229
1 X. `/ g7 f8 Y# M7.3.2.2 在Maya中导入Logo路径并修整曲线 2302 c! o# X! v7 ]- R0 I" R; o& Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.2.3 制作Logo倒角模型 2321 u1 F! ]1 j5 e+ v# r! O- d0 c; |; Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.2.4 赋予Logo材质 233
; n! i1 \3 s8 `1 W: U" b6 z7.3.2.5 创建摄像机和灯光 234: R, @* I! P+ H: g9 |+ n J, j* bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.2.6 渲染并输出Logo 236; d0 t8 V- j( Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.3 制作花开动画 237
1 m$ \1 _5 l6 @9 j7.3.3.1 制作花瓣模型 237* J9 y2 G5 a; `$ J9 K1 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.3.2 制作花朵模型 238! @ K m: C3 d( f* K) Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.3.3 制作花开动画 241
' i+ h l/ P3 S, t' o5 J! P1 S7.3.4 场景一 ——藤蔓生长场景的搭建 244# B0 B# y( J, [+ |3 s8 p8 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.4.1 制作路径放样的生长动画 244
/ z+ b( ~! Q f) k) T: j# b/ a7.3.4.2 制作路径粒子流动画 247
4 M1 {7 {# }6 r7.3.4.3 制作粒子替代和表达式控制 248: e+ e, s% U Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.4.4 添加场景元素 252; c' m0 R Y- J( g: q- @5 N9 U5 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.4.5 制作场景元素的材质 253
/ M9 ]) I5 U9 a6 S% }% @7.3.4.6 制作摄像机动画 258+ L; ~( b" i6 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.4.7 设置天光渲染并输出动画序列 259% k' |7 h- U2 x# a$ q1 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.5 场景二——粒子穿梭场景的搭建 262
$ r2 v" q0 o, t% j9 _) J# c7.3.6 场景三——花开场景的搭建 262# J' ?% ]- n: k$ V1 bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.6.1 导入花开场景并设置摄像机动画 262- {& h; B, T! ]* G( F7 z0 S% Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.3.6.2 制作方向性的粒子发射 263
# y. C9 }- t |. _0 t n7.3.7 场景四——Logo汇聚场景的搭建 265
. _* v4 `3 y# j3 d' W7.3.7.1 制作Logo的粒子汇聚 265
" m8 f! _* e4 W0 { A7.3.7.2 渲染场景四的花开动画 2726 ] D$ K6 p% F/ F' |+ w9 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.4 案例制作——后期合成 272$ q' O2 T* b$ Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.4.1 建立基本合成 273
2 l1 }3 n m. T1 }' l1 R7.4.2 添加合成特效 274; D7 L5 Y5 v8 D. J, c% W4 X7 _+ [$ c$ Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.4.3 添加辅助元素 284
; P n- U- b' g. k9 Z( H$ ]7.4.4 最终渲染输出 291
5 }2 z. \) n9 N$ ]7.5 本章小结 292, D+ f, j! S5 Q" a' g0 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
第8章 | Maya+Combustion栏目包装实战——BTV5财经频道片头制作揭秘
1 `) T: Y; v0 D( ^9 W6 N# ~! d8.1 知识重点 294
8 S, @9 X3 k' F" `" d4 e8.2 案例分析 295+ {* A4 t2 m, d! Y' v7 M7 vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.3 案例制作——镜头一 296) E/ v8 M$ w* A. J P3 Y8 O3 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.3.1 基础元素制作 296
# C7 T0 f0 D, \* g; i4 k! z8 `8.3.1.1 动态水泡——使用柔体制作水泡 296/ \3 n0 q$ S8 X$ hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.3.1.2 动态水泡——使用晶格制作水泡 302
. M; _ k' V6 N7 H7 L8.3.1.3 制作喷射水泡动画 304
( I' R4 o% [. _- P- F7 r) C6 M8.3.1.4 制作静态水泡 316
4 q7 x" V& J# J0 D. L! C" ^& \( |4 x8.3.2 场景一的搭建 318
& [4 z8 Y; a" A: }/ ^9 J0 Q- E2 [8.3.3 文件整理及规范命名 323 h1 ~! x b" ` Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.3.4 粒子缓存设置 3244 _, V+ c5 T* u& F& C, fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.3.5 摄像机的关键——动画曲线 326
" w2 I0 N3 ^4 A7 W8.3.6 水泡材质及场景灯光设置 330
& |: C* o _3 }0 a8.3.7 独立渲染层设置 340
9 ]" X/ V" J( K# w, y* @8.3.8 渲染输出设置 3415 V% N( l% B, u/ y/ z( J) mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.3.9 元素water 制作 344, B- V" s- V. j1 I# T Y4 W+ @ mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.4 案例制作——镜头二 3524 P7 {# F& x6 V' v2 r' R t: t1 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.5 案例制作——镜头三 353* C) j: s n5 Y( p0 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.5.1 场景二的搭建 354
+ f5 O" k5 G% `# u8 ~* ^8.5.2 摄像机设置 358
' b' s8 y7 }( D8.5.3 制作景深材质 358) m! C0 c0 v4 c1 c4 g! l7 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.5.4 颜色材质及灯光设置 363
$ R$ J% \$ L+ q3 [8.5.5 渲染层及输出设置 3631 M. x2 T J+ `& e# Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.6 案例制作——镜头四 3651 y f; a1 z- f! j* N* V# a/ oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.6.1 场景四的搭建 365
0 A1 q' h8 E* N8.6.2 摄像机设置 368
* d+ n+ X2 a4 j z8.6.3 材质、灯光及渲染设置 369
) X1 _( K1 O) |5 y* r7 w- l! Y I8.7 案例制作——镜头五 371
% f Z `! [- f6 G7 V8.7.1 水泡元素制作 3719 l9 w0 Q/ }' A6 C9 B6 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.7.2 粒子花制作 379
0 f$ m! I* o6 h, A: B- u8.7.3 落版标志制作 3878 [( O1 T# C* y( X7 d7 f+ I; U5 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.7.3.1 Logo——BTV部分 388 p, S u! d, n: qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.7.3.2 Logo——方块部分 398/ y) f P! Z% y& X, Z: Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.7.3.3 Logo——数字部分 4024 K: t8 R3 g: ?7 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.7.3.4 Logo——文字部分 402
( _+ |4 q7 x0 c: K Y1 g: z8.7.3.5 摄像机设置及场景动画 407) F! }/ {: Y& G5 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.7.3.6 材质及灯光设置 410
$ t- L8 e4 b, X7 N+ E3 Q; G8.7.3.7 模型的精度设置 431
2 J1 A$ X# S6 J3 q9 }- @8.7.3.8 渲染输出 4347 z: }" n& S# ^0 E1 h9 a* D: eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.7.4 地图背景的制作 435
$ e* G1 v! ?7 W% } L, H" U8.8 案例制作——后期合成 4480 B- B" g! x9 S; d0 @# W) S" I* Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.8.1 镜头一 ——基础合成流程 4483 G) T7 \/ H& b6 u0 o+ oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.8.1.1 制作烘托气氛的背景 448; v2 F0 o% W* `1 P) F# Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.8.1.2 合成水泡——模拟景深效果 455
. p8 Y# s+ F" a2 L7 H/ @8.8.1.3 关键的点睛之笔——应用字效 463
5 Q% O" H' @- d! f% i9 b5 S8.8.1.4 锦上添花——添加光效 4746 ^1 r9 [. e! d) m1 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.8.2 镜头二——巧妙的假转场 481
6 U c _/ O" W1 J: i7 Z% F1 x8.8.3 镜头三——Z通道的应用 481
. o$ J& Y, K u( S% R# x5 l8.8.4 镜头四——过渡承接场景 492
( t1 _7 T, A& w& K9 {+ f8.8.5 镜头五——绚烂后的沉静 492, `9 K1 D- G4 p9 r, T0 p3 \* i7 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.8.5.1 丰富的粒子花效果 492
$ X/ B; B5 g) J) c( M8.8.5.2 能量汇聚爆炸瞬间 496' F1 y. W9 q7 u0 g% F( _2 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.8.5.3 LOGO落版 497
& P& E" A. E Y4 l& z8.8.6 镜头间的不同组接方式 501
P3 y; ]4 C/ O# g( z% f) b8.9 本章小结 504* Y9 O8 I) `* F$ o4 i, N" zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) H7 a+ v, t% [# f' \* M+ Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
چۇشۇرۇش ئادىرسى:
* Z* a$ y; |5 qAutodesk.Maya影视动画设计师标准培训教材.rar (1.41 GB)* }! j& l# G% J" G5 r8 T- s. {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
[Autodesk.Maya影视动画设计师标准培训教材].DVD1.rar (3.96 GB)# P, S, }1 P3 L* y4 @, bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
[Autodesk.Maya影视动画设计师标准培训教材].DVD2.rar (2.82 GB) |