|
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا jananjan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى 2014-7-20 17:49 P! g. L, |. b7 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7 K- W7 { D" o J5 ]# m* Q7 y! Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3-قارار زىۋىدە ئابدۇكىرىم مۇئەللىم ۋە ئايتۇرسۇن مۇئەللىم پىسخولوگىيە ۋە گىپنوز بىلەن تەربىيلەش كۇرسى ئىچىلماقچى
) U: \9 f; O& t, |$ T; J
; z1 Y6 |: L$ U+ X. l7 @پىسخولوگىيە ۋە گىپنوز دېگەن نېمە ؟* ^2 V2 c' {6 |7 Z7 h$ Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
% M* ?! y2 x) m8 |1 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونوم رايونىدىكى 10 نەچچە مىليون ئۇيغۇر قىرىنداشلىرىمىزدىن بۇنى چۈشىنىدىغانلار زادى قانچىلىك ؟
# W* Z' o ^! J3 m
! v( j; T" F$ |2 T; l! Cپىسخولوگىيە ۋە گىپنوز پېنى روھنى ئۇرغۇتۇش پېنى ، يەنى ئۇيقۇ ھالەتتىكى يوشۇرۇن ئاڭنى ئۇيغۇتۇش پېنى ، يەنى روھى ئانالىزىمنىڭ يۈكسەك دەرىجىدىكى داۋالاش ئېقىمى . ئۇ ئىنسانىيەتنى ئەڭ گۈزەل ھاياتقا ، ئەڭ قۇدرەتلىك كۈچكە ئىگە قىلىدىغان ئىنسانىيەتتە ئۆزىدە بار بولغان ئەمما ئۆزى ھېس قىلىپ باقمىغان قۇدرەتلىك يوشۇرۇن كۈچنى ئاچىدىغان ئەڭ قۇدرەتلىك پەن .
@. k% y; X7 W5 g: S
% ^+ k: C* v' U3 V+ J7 p9 l' Wگىپنوز تۇغۇرسىدىكى خاتا قاراش تۇغۇرسىدا :& W3 p- A( g1 b2 o* I, a, e$ T8 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 p3 \6 u. |" Dخەلقىمىز ئىچىدىكى ئاز ساندىكى كىشىلەر گىپنوزنى يۈزەكى بىلىدۇ ، بەلكىم ئۇلارنىڭ نەزىرىدە بۇنى سېھىرگەرلىك ، كۆز بوياش ، پېرىخونلۇق ياكى ئاجايىپ بىرخىل سىرلىق يەشكىلى بولمايدىغان ئىلىم دەپ قارايدىغانلارمۇ ئاز ئەمەس .ھەتتا بىر قىسىم ئاخبارات ۋاسىتىلىرىمۇ مۇشۇخىل خاتا قاراشلاردىن ئەنسىرەپپىسخولوگىيە ئىلمى ، روھى ئانالىزىم نەزەرىيەسى بولغان گىپنوز ئىلمىنى ئۇچۇق – ئاشكارا تەشۋىق قىلماسلىقى مۇمكىن ، بۇ ئىلىمنى چۈشەنمەسلىك تۈپەيلىدىن مۇشۇ خىل خاتا قاراشلار پەيدا بولغان بولۇشى مۇمكىن.
7 Q# E% l/ U( _- s& D4 F/ J7 ]9 J/ |8 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەملىكىتىمىز ئىچىدىكى گىپنوز ئىلمىنىڭ ئومۇملىشىش ئەھۋالى:
7 q5 E* C8 p4 L7 m
) k+ p7 |6 K& J% S# Zمەملىكىتىمىزنىڭ ئىچىدىكى ئۆلكە – شەھەرلەردە بۇ كەسىپ راۋاجلىنىپ ئاللىبۇرۇنلا نۇرغۇنلىغان تەرەققىياتلارغا ئېرىشتى ، ھەمدە ئىچكى ئۆلكىلەردىكى مەملىكىتىمىز نوپۇزىنىڭ كۆپ قىسىم كىشىلىرى روھى ئانالىزىم نەزەرىيەسى – يەنى گىپنوز ئىلمىنىڭ كىشىنىڭ ھاياتىنى تۈپتىن ئۆزگەرتەلەيدىغانلىقىنى چۈشىنىپ يەتتى . بېيجىڭ ،تيەنجىن ، شياڭگاڭ ، شاڭخەي ، گۇاڭجۇ ، شىنجىن ، خاڭجۇ ، فۇجيەن، چۇڭچىڭ ...قاتارلىق نۇرغۇنلىغان شەھەرلەردە بۇ ئىلىم بىلەن شۇغۇللانغۇچىلارنىڭ ھەم تەربىيەلەش ئاپراتلىرىنىڭ سانى كۈندىن –كۈنگە كۆپىيىپ بارماقتا ." `6 Y! _4 \- ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 k! O) ^+ j' |: cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دىيارىمىزدىكى پىسخىك مەسلىھەتچىلىرىنىڭ ئومۇمىي ئەھۋالى ھەم ئۇلار بىلىشكە تېگىشلىك بولغان زۆرۈر ئىلىم گىپنوز .1 k& x& ]% Q* m* T$ w% I; Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
# G2 \" _/ p; F$ M" [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەرەققىي تاپقان دۆلەتلەردە ئاساسەن نورمال ئىقتىسادىي ئاساسقا ئىگە بولغان كىشىلەرنىڭ ئۆزلىرىنىڭ شەخسىي پىسخىك دوختۇرى ، پىسخىك مەسلىھەتچىسى كىشى بېشىغا دېگەندەك توغرا كېلىدۇ ، ئۇنداقتا دېيارىمىزداچۇ ؟3 ^5 Q2 g$ l- tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
. C8 p1 {6 R) |3 r2 Q, Mپىسخولوگىيە ئىلمىنىڭ ئەمدىلەتىن تەرەققىيات باسقۇچىدا تۇرۇۋاتقاندىيارىمىز كىشىلىرى بۇنى تولۇق چۈشىنىپ كەتمەسلىكى مۇمكىن . كىشى بېشىغا توغراكېلىدىغان پىسخىك دوختۇرى ياكى پىسخىك مەسلىھەتچىسى دېگەن سۆزدىن ئەسلا ئېغىز ئېچىش مۇمكىن ئەمەس .( h: c* c& a( S) l# A* O2 N- hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
! f- h! H2 _ m1 ~% F" }$ Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
21-ئەسىرگە قەدەم قويغان 13 يىل مابەينىدە شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونوم رايونىدا ئۇيغۇرلارنىڭ ئارىسىدا پىسخىك مەسلىھەتچىلىك كەسپى بىخ ھالىتىدە شەكىللىنىپ تەرەققىي قىلىش باسقۇچىدا تۇرماقتا . تەربىيەلەش ئاپراتلىرىنىڭ ئازلىقى بىلەن بىرگە بۇ كەسىپنىڭ زۆرۈرلۈكىنى چۈشىنىدىغان كىشىلەرنىڭ ئازلىقى بىلەن بىرگە تەرەققىيات نىسبىتى يەنىلا بىخ ھالىتىدە تۇرماقتا .
/ H) s$ a4 O' r$ i8 e6 {; m/ o" g) d; U9 a; Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پىسخىك مەسلىھەتچىلىك 3-دەرىجىدىن باشلاپ تەربىيەلەپ 2-دەرىجىگىچە تەربىيەلىنىشىنى ئاساس قىلىپ كەلدى . 3-دەرىجىلىك مەسلىھەتچىلىكنى تۈگەتكەنلەردە –بىۋاسىتە داۋالاش بىلەن يۈزلەنگۇدەك قۇدرەت يوق ئەلۋەتتە .
- F9 q: I. c% ]+ J6 k7 p6 r, ?# @9 L4 b- Z' ^5 @9 Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2-دەرىجىلىك مەسلىھەتچىلىكنى تۈگەتكەنلەر – مۇكەممەل ھالدامەسلىھەت بېرىش تېخنىكىسىنى ئىگىلەيدۇ بىراق داۋالاشتىن سۆز ئېچىش سەل تەسكە توخـتاپ قېلىشى مۇمكىن .
- f% q9 y% z4 L: e6 O8 n8 y' p1 C1 G& [" A# a% Q0 [& _8 o# v( oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پىسخىك مەسلىھەتچىلىكنى تۈگەتكەنلەرنىڭ مەسلىھەتچىلىك بىلەن شۇغۇللىندىغانلار زادى قانچىلىك ؟ بۇ سان ئىنتايىن مەۋھۇم ھەم ئاز ، نوپۇسنىڭ ئەمەلىي ئەھۋالىغا سېلىشتۇرغاندا يوق دېيەرلىك .9 b. I. w# n9 B& Z( x, U2 a) [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
; s4 f/ C2 |* W7 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇنداقتا كىشىلەردە يۈز بەرگەن ھەم بار بولغان ھەممە مەسىلىنى پىسخىك مەسلىھەتچىلىكى بىلەن ھەل قىلغىلى بولامدۇ ؟
) m5 H' S& P; i3 C8 L, O# u# N4 v* P7 a, N* Y% rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇنىسى ياق ئەلۋەتتە ، پىسخىك مەسلىھەتچىلىكى ئاساسلىقى ،كىشىلەرنىڭ توغرا يولنى تاللىشىدا كۆۋرۈكلۈك رول ئوينايدۇ . توغرا يولنى كۆرسىتىپ كاللىسىنى ئېچىپ قۇيىدۇ ، بىراق كېيىنكى يول يەنىلا ئۆزىگە باغلىق خالاس ." V' {: W1 M+ l3 j5 ]/ I- s0 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3 E2 ^' t) M$ Y$ n& I) p0 s! oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇنداقتا پىسخىك مەسلىھەتچىلىكى يەنە نېمىگە موھتاج .7 h) k3 N& T* B& z9 I! Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 A& g1 B0 F- P; mپىسخىكا! پىسخىكا !پىسخىكا !پىسخىكا! پىسخىكا!پىسخىكا!پىسخىكا!گىپنوز !گىپنوز! گىپنوز !گىپنوز! گىپنوز !گىپنوز! گىپنوز !گىپنوز!روھى ئانالىزىم نەزەرىيەسى بولغان گىپنوز !گىپنوز! گىپنوز !گىپنوز! ئىلمىگە موھتاج!
- j N9 V+ H( p' H" h a0 S' R2 c# h& A: rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
گىپنوز ئىلمى مەسلىھەتنىلا ئاساس قىلىپ قالماستىن بەلكى داۋالاشنىمۇ ئاساس قىلىدۇ .; k. V# H0 q- k4 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) ], ^/ Q i) Z* E6 iروھىيەتنى ئازاد قىلىشتىكى ، روھىيەتنى داۋالاشتىكى يوشۇرۇن ئاڭنى قوزغاتقۇچى ، يوشۇرۇن ئىقتىدارنى ئاچقۇچى ، يوشۇرۇن ئاڭنى ئۆزگەرتكۈچى ھەقىقىيئىلىم – گىپنوز .
" u ^# i* M8 c
9 y7 R1 \2 Q6 _* I, vپىسخىك مەسلىھەتچىلىرى موھتاج بولغان بىردىنبىر مەسىلە ھەم قۇدرەتلىك داۋالاش ئىلمى - گىپنوز !گىپنوز! گىپنوز !گىپنوز! گىپنوز !گىپنوز!
1 Q0 k* n6 O; W- Z. B, p3 [" h4 m# x3 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
21-ئەسىردىكى ئەڭ مۇھىم مەسىلە نېمە ؟% S! A* Z# {# D* v1 t& ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
. d& ?. \* x6 E/ t& `" ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىقتىسادنىڭ يەرشالىشىشى كۈنسايىن يۇقىرى كۆتۈرۈلۈۋاتقان مۇشۇنداق بىر ئۇچۇر تېخنىكا مەدەنىيەت ئالمىشىش تېزلىشىۋاتقان دەۋردە كىشىلەرنىڭ ئەڭ مۇھىم مەسىلە روھى ساغلاملىق يەنى پىسخىك ساغلاملىق مەسىلىسى .
1 E* `' p5 Q# s8 y$ i2 A" ~. m0 p$ \' I0 L, }3 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
گىپنوزنىڭ داۋالاش دائىرىسى :& x3 y6 Y. J( D2 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
/ Y$ h. V3 A( u* H; u. Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.پىسخىك كېسەللىكلەر : پاتولوگىيەلىك بولمىغان ئەسەبىيلىشىش كېسىلى ؛ ئوبسېسسىئونال نېۋروزىيە(مەجبۇرلاش كېسىلى ) ؛قورقۇش كېسىلى ؛تەشۋىشلىنىش كېسىلى ؛ ئۇيقۇسىزلىق كېسىلى؛ئۆزىگە ئىشىنىشچانلىقى تۆۋەنلەش ؛ ياشاشتىن تويۇش كېسىلى؛نىكاھتىن بىزار بۇلۇشكېسىلى قاتارلىقلار . ئايتۇرسۇن دوختۇر يوشۇرۇن ئېڭىڭىزدىكى كېسەللىك يىلتىزىنى تېپىپ چىقىپ گىپنوزلاپ داۋالاش ، تەسەۋۋۇرغا ئەكىرىپ داۋالاش ئۇسۇللىرىنى قوللىنىپ دورا ئىشلەتمەي تۇرۇپ يۇقىرىدا ئوتتۇرىغا قۇيۇلغان پىسخىك توسالغۇلۇق كېسەللىكلىرىنى داۋالاش ، يېڭىچەخاراكتېر يارتىشىڭىزغا ياردەم قىلىدۇ .
" g. ~0 l. t) L: Z3 m4 ~5 [, yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.پىسخىك سىزىمچانلىقتىن پەيدا بولغان كېسەللىكلەر : خىزمەت ، تۇرمۇش، كىشىلىك مۇناسىۋەت بېسىمى سەۋەبىدىن شەكىللەنگەن نېرۋا زەئىپلىشىش ؛ پىسخىك جىددىيلىشىش،تەشۋىشلىنىش ، قورقۇش ، ئۆزىنى باسالماسلىق قاتارلىق پىسخىك كېسەللىكلەرنى گىپنوزبىلەن داۋالاش ئۇسۇلى ئارقىلىق داۋالاپ ساقايتىدۇ .بىمارغا بوشىتىش ئىلىپ بېرىش ئۇسۇلىئارقىلىق ، بىمارنىڭ سېزىمچانلىق ئامىللىرىغا بولغان تونۇشىنى يۇقىرى كۆتۇرۇپ ، سىزىمچانلىققاتوغرا تاقابىل تۇرۇش ئۇسۇللىرىنى ئۆگىتىپ قايتىدىن جەمئىيەتكە ماسلىشىشچانلىقىنى يۇقىرىكۆتۈرىدۇ .
( N) q9 M; B) a( |4 |0 V2 e3 H
8 _2 Q+ X: T3 ?; E8 v, yكونكىرىتداۋالاش تۈرلىرى ! H5 Q' x$ |! V9 K4 {% pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8 i3 T, L: c. `8 G7 }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.ئەسەبىيلىشىش كېسەللىكى : ئوبسېسسىئونال نېۋروزىيە(مەجبۇرلاشكېسىلى ) ؛ قورقۇش كېسىلى ؛ تەشۋىشلىنىش كېسىلى؛ تۇغما بولمىغان كېكەچلەش كېسەللىكى ( تۇغۇلۇپ كېيىن بولغان كېكەچلىك كېسەللىكى ) ؛ تارتىنچاقلىق ؛ئۆزىنى كەمسىتىش كېسەللىكى ؛ ئىشتىھاسىزلىق كېسەللىكى ؛ كاجلىق كېسەللىكى ؛كېسەلدىن قورقۇش كېسەللىكى ( ئۆزىدە مەلۇمخىل كېسەللىكنى بار دەپ قورقۇش ) ؛ گۇمانخورلۇق كېسەللىكى ، ئەسەبىيلىشىش كېسىلى؛تاماكا خۇمارى ؛ ياش ئۆسمۇرلەردىكى تورغا ، كومپيۇتېر ئويۇنلىرىغا خۇمار بولۇش كېسەللىكى ، نېرۋا فۇنكسىيەسى بۇزۇلۇش كېسەللىكلىرى؛ ئۆزىنى تۆۋەن كۆرۇش كېسەللىكى ؛ئۆزىنى ھەددىدىن زىيادە مۇكەممەل چاغلاش كېسەللىكى ؛ نېرۋا زەئىپلىشىش كېسەللىكى ؛سەپرا مىجەز كېسەللىكى ؛ خىزمەت بېسىمىنى يەڭگىللىتىش ؛ قاتتىق تەشۋىشلىنىش كېسەللىكى ؛ ئۆزىگە ئىشىنىشى كەمچىل بولۇش كېسەللىكى ؛ ئاچكۆزلۈك كېسەللىكى، ئىشتىھاسىزلىق كېسەللىكى ؛ نىكاھ مۇناسىۋىتى كۆڭلىدىكىدەك بولماسلىق ؛مۇھەببەتتىن ئايرىلىش ئازابى كېسەللىكى ،روھىي جەھەتتىكى جىددىيلىشىش كېسەللىكى ؛ ئەسەبىيلىشىپ ئۆزىنى چەكلەش كېسەللىكى ، ئىجتىمائىي ئالاقىدىن قورقۇش كېسەللىكى ،تۇغۇتتىن كېيىنكى خامۇشلۇق كېسەللىكى .& U) E/ F/ b5 A3 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.نېرۋا سىستېمىسىدىكى بەزى بىر كېسەللىكلەر : باشنىڭ يېرىمى ئاغرىش ؛ ئۇيقۇسىزلىق ،تۇغمانېرۋا نېرۋا زەئىپلىشىش ؛نېرۋا مەنبەلىك باش ئاغرىش قاتارلىقلار .
6 R/ C! r) a: ~$ p( I# Z" w3.باشقىلار : تاماكىغا خۇمار بۇلۇش ، ھاراققا خۇمار بۇلۇش ، بېسىمنى يەڭگىللىتىش ، ئوپېراتسىيەدىن كېيىنكى ئاغرىقنى توختىتىش ، ھەرخىل ئاغرىقلارنى توختىتىش ، بوغۇم ئاغرىش ، ئەستە تۇتۇشئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۇرۇش . ئۆگىنىش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۇرۇش ، تەشۋىشلىنىشنى يېڭىش ،ئۆزلۈك ئىشەنچىنى ئاشۇرۇش ، ئۇرۇقلىتىش ، سەمرىتىش ، ناركوز قىلىش قاتارلىقلار .$ x3 x6 n- R7 ^. Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەڭ مۇكەممەل بولغان گىپنوز تەربىيەلەش دەرسلىرىدە نېمىلەر سۆزلىنىدۇ؟
/ P$ Y. [; f( v: i2 I4 C. E) X كىتاپ تەرتىپ بۇيىچە مۇندەرىجە بىرىلدى :
/ v' I6 m5 w4 N" ^( r: O
: l9 A/ a7 ?7 Y9 D2 P- g1-قىسىم گىپنوزلاپ داۋالاش قوللانمىسى3 h ?* b+ C4 H9 C Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
. g, V b: b& \- ]# N& T9 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
فىزىئولوگىيلىك كېسەللىكلەرنى گېپنوزلاپ داۋالاش ئۇسۇلى
6 T x0 s* O+ ?
% f; u; k9 G- p. Z, b3 g) G5 zچارچاشنى گېپنوزلاپ داۋالاش
4 `: Q: K9 I; o# p1 P/ `/ w# D$ Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇيقۇسىزلىق كېسىلىنى گېپنوز ئارقىلىق داۋالاش2 k* G. M( B% T; I# E5 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 E1 s$ { ]1 P& ~نېرۋا ئاجىزلىق كېسىلىنى گېپنوز ئارقىلىق داۋالاش
}+ D/ ?7 {4 L( L
) ]& W( f8 t* M/ S. Gھەزىم قىلىشى ياخشى بولماسلىق ھەمدە ئىشتىھاسى تۇتۇلۇش كېسەللىكىنى گېپنوز بىلەن داۋالاش
5 z. M* U. o( R+ x6 Q. y- W0 B
5 }* @$ O) y- N* T- Sشەقىقە (باشنىڭ يېرىمى ئاغرىش)كېسەللىكىنى گېپنوزلاپ داۋالاش$ o- i- K, L2 G# Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
, g; E5 k/ c# i0 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
نېرۋا خاراكتېرلىك يۈرەك كېسىلىنى گېپنوزلاپ داۋالاش ئۇسۇلى$ M' e5 U) \2 H6 Q6 X Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7 b% ^" A! O0 n3 k2 w) O8 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
خەت يازغاندا پېيى تارتىشىپ قېلىش كېسەللىكىنى گېپنوزلاپ داۋالاش ئۇسۇلى$ I+ X6 X; Y$ A- }4 z( c3 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) F" q1 X3 U! d9 @% T2 ?/ Fماشىنا (پاراخوتتا)باش قېيىشنى گېپنوزلاپ داۋالاش ئۇسۇلى
0 Q+ F3 Z* H7 a- v ]3 H5 B v0 N. G* M& Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇيقۇلۇقتا سىيىپ قويۇش كېسەللىكىنى گېپنوزلاپ داۋالاش
% F. C9 y- e) {# M! l4 a* ^& {" s1 t% X! P5 ^" Y1 \+ Z1 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاغرىتماي تۇغۇشتىكى گېپنوزلاپ داۋالاش
# m# H+ c& U. {$ C
6 |2 X- t3 u8 B2 Z8 E! a; s7 aئاغرىتماي چىش تارتىشتىكى گېپنوزلاپ داۋالاش5 @% I4 y! |% U- J- J9 m' `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
0 E# o7 q! e+ aجىنسى ئىقتىدار توسقۇنلۇقى ۋە جىنسى بىنورماللىقنى گېپنوزلاپ داۋالاش ئۇسۇلى b1 G9 S2 u" tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
' Y/ a4 q* z; ~2 I$ Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەرلەرنىڭ جىنسى توسالغۇ كېسىلىنى گېپنوزلاپ داۋالاش ئۇسۇلى3 ]1 N! p& S; w7 |( I Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9 f$ L6 W, ~* ~3 uتۆۋەندە ئاياللاردىكى جىنسىي ئىقتىدار توسالغۇ كېسىلىنى گېپنوزلاپ داۋالاش
6 Z1 K% ^* B& B
: ~8 h1 X5 E, V: ]6 |! Tكىشىلىك پەزىلەت توسالغۇسىنى گېپنوزلاپ داۋالاش ئۇسۇلى. M+ d5 F, |7 z$ f2 X5 n, @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
o4 S: X& L4 [* U2 v3 Dكىشىلىك پەزىلەت توسالغۇسىنىڭ تۈرلىرى8 N! j7 B5 J- F5 `! ?: Q! Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 J* s @8 I. n, kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كىشىلىك پەزىلەت توسالغۇسىنى گېپنوز ئارقىلىق كومېدىيلىك داۋالاش
+ v' ?; U2 D. y. b, C% q6 z" f c# V$ Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كىشىلىك پەزىلەت توسالغۇسى سېستىمىسىنىڭ سېزىمىنى يوقىتىش داۋالاش ئۇسۇلى
$ A6 H- o7 n0 Y1 G f4 p
. Y/ v8 e# g9 |6 \: ]كەيپىيات، ھېسىيات توسالغۇسىنى گېپنوزلاپ داۋالاش ئۇسۇلى
: ?8 V; }! N0 g& ^; o9 _: s9 {3 C, H* X6 M& Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كەيپىيات، ھېسىيات توسالغۇسى ۋە ئۇنىڭ تۈرلىرى
; F0 ?$ Q8 { R0 A
) P, U; G2 e& _قورقۇنچاقلىق كېسىلىنى گېپنوزلاپ داۋالاش1 S$ O+ y/ U4 J0 k/ J; sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
; ]3 X" k0 \6 W1 c) Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەشۋىشلىنى كېسىلىنى گېپنوزلاپ داۋالاش
# Y# `( O% o% a1 Z7 g
, J" Z& |& N' ]2 zخامۇشلۇقنى گېپنوزلاپ داۋالاش ئۇسۇلى
! A: B4 x. b- a4 _; q$ J
+ Z* h& n3 ]4 ~0 B* n3 s# d5 Mئۆزىنى مۇكەممەللەشتۈرۈشتىكى گېپنوزلاش ئۇسۇلى% a @5 w+ V$ A7 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( W H( ?3 Q2 N8 }- Sبۈگۈنكى جەمئىيەت ۋە كىشىلەرنىڭ ئۆز-ئۆزىنى مۇكەممەللەشتۈرىشى: j* ]2 e7 U+ Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3 u X, h: I# n1 B3 Z3 Nئورۇقلاشتىكى ئۆزىنى گېپنوزلاش ئۇسۇلى
: o) t* @9 A, d3 C8 U2 z" K6 w: O' x. X0 q4 ?4 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تاماكا تاشلاشنى گېپنوزلاپ داۋالاش
: \$ R/ q- G: ^2 z( M/ P' d/ \& S1 u2 J2 \2 |" `0 K& `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھاراق تاشلاشتىكى گېپنوزلاش ئۇسۇلى
6 V. d5 q+ n5 z W/ i/ b+ y8 S$ x! Y
! E1 m% k' G! A, S: t5 V4 V. Wقىمار ئويناشنى تاشلاتقۇزۇشتىكى گېپنوزلاش ئۇسۇلى* p+ p$ e: \$ Z( k$ T) O7 vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( } d4 W" ~* ~( T3 j. ^ L3 aروھى ئانالىز ئارقىلىق تولۇقلاپ داۋالاش ئۇسۇلى
V. B, l1 R. b) t1 m
7 h6 R/ v% |; ^پىسخىكىلىق كۆلەڭگىنى گېپنوزلاپ ساقايتىش ئۇسۇلى8 T" W/ M3 O, e) Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
: k& N% n6 B3 ]: xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىمتاھاندىن قورقۇش كېسىلىنى گېپنوزلاپ داۋالاش ئۇسۇلى
9 y, L0 B& |; c1 P s! ?
8 D# C6 r" h+ ?# oسالامەتلىكنى ئەسلىگە كەلتۈرۈشتىكى گېپنوزلاش ئۇسۇلى* B5 p/ S9 U/ jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
! X' q, f5 ^" m) ~) K* ]( i2 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
گېپنوز تېخنىكىسى ۋە يوشۇرۇن ئىقتىدارنى ئېچىش
~( ~' X6 A- L( B
: b, V5 d0 w# H+ }" p. W4 m% _گېپنوز تېخنىكىسى ۋە يوشۇرۇن ئىقتىدارنى ئېچىشنى ئۆگىنىش0 w# t& T3 w( y1 E5 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
" m1 E7 q8 L1 t4 T9 hگېپنوز تېخنىكسى ۋە يوشۇرۇن ئىقتىدارنى ئېچىش+ ]4 [, l9 [; S* B0 Z$ x4 p- T$ qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
% a4 b1 h; c% cگېپنوز تېخنىكىسى ۋە بەدەن قۇۋۋىتىنىڭ يوشۇرۇن ئىقتىدارىنى ئېچىش, w& g' B6 }1 }! ~2 g" fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
^% M7 g2 ]3 }. Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
0 [: D- V9 I4 c7 p3 B/ y; D# gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
گىپنوزتەزكىرىسى 2-3 قىسىم مەزمۇنى :
$ E* Y% t' B* C) O2 m4 U4 [' Y) k' p" ~بىرىنچى بۆلۈم گىپنوز ماھارىتى نەزەرىيە قىسمى+ A9 E( Q3 ]/ G4 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1-باب گىپنوزلۇق تېخنىكىسى ئاساسىي بىلىملىرى
; D. x# c3 ]5 I( s- j2-باب بېشارەت كۈچى+ l3 t# [5 c+ u3 P3 n3 w" T. S) Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3-باب بېشارەتنىڭ تەسىر كۈچىنى يۇقىرى كۆتۇرۇش
$ {/ w& ^# c% k4-باب كۈچلۈك گىپنوز تېخنىكىسى1 [3 O1 U8 x n$ ?. O, L% Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5-باب گىپنوز رولى ۋە ئىپادىسى( [* s1 p1 x+ o! [& b% ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6-باب گىپنوز ماھارىتىدىن سوئال ۋە جاۋابلار
4 X. @) Q9 G% v$ ?4 s; g- O, K" Q2-بۆلۈم بېشارەت كۈچىدىن پايدىلىنىشنى ئۆگىنىش
* G. z# D5 |8 z7 |. J' J* C7-باب گىپنوز تېخنىكىسى ساۋات چىقىرىش مەشىقى
# n( q; \ b* k/ D [8-باب تەسىر قىلىش كۈچىنىڭ نامايەندىسى
& J$ K7 Y- k: ?9-باب سەگەك گىپنوز سەنئىتى8 h- n$ t9 ?0 E Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
10-باب سەگەك گىپنوز ماھارىتى' q& |) a# J* ^ j: Q+ jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
11-باب سەگەك گىپنوز ئالغا بېسىش باسقۇچى مەشىقى
9 A: h6 E% _0 L2 h9 A, r3 o6 F; K3-بۆلۈم چوڭقۇر گىپنوز تېخنىكىسى( i( Y c, S1 i8 d% L- {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
12-باب چوڭقۇر گىپنۇزنىڭ ئارقا كۆرۈنۈشى- C* ]( r9 |; y0 I/ Z* kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
13-باب چوڭقۇر گىپنۇزنىڭ ئاساسىي ئۇسۇلى8 p5 K$ V8 k$ x* \% Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
14-باب نىشان ئۆبىيىكتىنى ئويغىتىش6 K1 _" N' E/ v# C' k; h7 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
15-باب ئالموندى مەجىر گىپنوز تېخنىكىسى7 l# e ~2 Y& Q7 C$ ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
16-باب بوشىتىش ئۇسۇلى4 U3 ]' n6 ]1 V7 B5 P; n# ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
17-باب ئاڭلىق ھەرىكەت ئۇسۇلى' G% b. {' {+ n8 U, n3 ~. |3 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
18-باب كۆز قىسىپ قۇيۇش ئۇسۇلى
# _+ ?( e# z) T3 _9 O4-بۆلۈم گىپنوز ئۇسۇلى جۇغلانمىلىرى# }5 O+ D) t0 |% A7 T" t0 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
19-باب كۆز بويامچىلىق& z7 b7 W$ d9 K& Z0 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
20-باب كۆرۈش سېزىمىمدا كۆرۈنۈش پەيدا قىلىش ئۇسۇلى
( e: N8 N$ |- ^0 k e1 S( u5 H( S21-باب سائەت تاختىسى ئۇسۇلى
4 X, p. B0 }8 G) V e6 n0 [& ?% t4 F; @22-باب نۇر شولىسى ئۇسۇلى" Z3 B) v: |' y$ H% [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
23-باب بەدىنىنى لىڭشىتىش ئۇسۇلى
( x/ ^( [* p3 x24-باب تەڭپۇڭلۇقنى يوقىتىش ئۇسۇلى1 c$ g' s+ ]' yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
25-باب ماياتنىك ۋە گىپنوز تاختىسى ئۇسۇلى
, p# U$ Q6 _1 ~3 X n. w26-باب بىلەكنى لەيلىتىش ئۇسۇلى
6 O, h9 D. g, d' d27-باب كەمپۈت ئۇسۇلى: s1 Y4 N( |8 Z$ Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
28-باب چارچىتىپ فوكۇسلاشتۇرالماسلىق ئۇسۇلى- D0 d# a% A6 S7 c$ _. Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
29-باب مۇزىكا ئارقىلىق گىپنوز قىلىش
' A+ Y% Q. e( K3 W8 `6 w30-باب ئىچكى ۋە تاشقى ئۇسۇلى
/ g4 z2 w E5 T1 I) V8 V7 x31-باب بىيولوگىيەلىك ئىنكاس قايتۇرۇش ئۇسۇلى
6 ?: q8 Z7 b0 |- D" m: z/ i2 S5 B32-باب بارماق بېسىمى بىلەن ئوۋلاش ئۇسۇلى+ l: @' X _7 V; Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
33-باب تىلسىز گىپنوز قىلىش ئۇسۇلى
; b( m5 _, v2 A, f. e# W- k34-باب تومۇر ئايلانمىسى رەڭگى ئارقىلىق گىپنوز قىلىش ئۇسۇلى
9 D( R$ `9 o0 O" z4 w35-باب "قوغدىغۇچى پەرىشتە" گىپنوز قىلىش ئۇسۇلى
7 ^& K: n1 V; b5 ` i a36-باب دۇنيادىكى گىپنوز ئۇسۇلى توپلانمىسى3 }: Q5 `& O4 S8 d. Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
37-باب تىز گىپنوز قىلىش ئۇسۇلى
7 }7 z( W7 Y# E# a/ O j- o4 p5 S. v" A38-باب گىپنوز قىلىشنى چوڭقۇرلىتىش ئۇسۇلى
% e3 O, y7 v$ N3 y% B5-بۆلۈم گىپنوز قىلىش بىلىمىڭىزنى موللاشتۇرۇڭ
+ ?+ Z& ?; U: x1 T0 {% b; y39-باب ئۆسمۈرلەرنى گىپنوز قىلىش ئۇسۇلى
+ J1 q* h, ^& A40-باب گىپنوز قىلىش ئۇسۇلى ۋە ۋاقىت ئۇقۇمى# \) P+ z+ B! N) [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
41-باب ئاجايىپ گىپنوز قىلىش ئۈنۈمى
& y- R3 \1 J N1 Z: U$ D' M9 `42-باب گىپنوز قىلىشتىكى كىچىك بىلىملەر+ ^8 i! A. l/ a/ S& l6 c% W$ y! }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قوشۇمچە : نىشان گىپنوز كۈيى, |: F- P8 c1 D& a3 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قوشۇمچە : گىپنوزلۇق ئىشلىتىشتە چوقۇم بىلىۋېلىشقا تېگىشلىك 8 مەسىلە 5 c7 u) w# ^4 p) B. oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئالتىنچى بۆلۈم گىپنوز قىلىش ماھارىتىنى كۆرسىتىشنىڭ ئالدىنقى تەييارلىقى$ d; g* M$ x& W; Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
43-باب سەھنىدە گىپنوز ماھارىتى كۆرسەتكۈچى بولۇش8 n5 D0 v8 I+ M2 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
44-باب سەھنىدە مۇۋەپپەقىيەتلىك گىپنوز قىلىشنىڭ سىرى
' U F, L2 h5 T+ ^( k1 m8 T0 a9 A45-باب ھازىرقى زامان سەھنىدە گىپنوز قىلىش پىرىنسىپى
( H- x9 G' s) [1 T" H: P9 w46-باب بەش تارماق مۇھىم بېشارەت
, N9 M! E) b1 y6 q/ n/ b47-باب سەھنىدە گىپنوز قىلىشنىڭ رىتىمى
; j, e' H0 z7 v4 K6 v* Z4 r7-بۆلۈم سەھنىدە گىپنوز قىلىش ماھارەت كۆرسىتىش8 R( W$ X$ O# j- S0 n1 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
48-باب باشلىنىش6 V: g3 O4 a4 L* T! k$ K2 K; A8 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
49-باب قاتناشقۇچىلارنىڭ مەقسىتى
3 l+ y" S! `2 U3 ^1 l/ X50-باب ئەڭ مۇۋاپىق قاتناشقۇچىنى تاللاش
% t6 @( S% m; z51-باب تاماشىبىنلارنى سەھنىگە تەكلىپ قىلىش
* D3 a( Z# ^; L( s9 P* u+ R; z52-باب يېتەكلەش
4 m7 A' D6 l; W53- باب ماھارەت كۆرسىتىش تۈرى توپلىمى( d0 J$ d9 M2 }3 L0 G5 y: fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
54-باب: يۇقىرى دولقۇن2 d0 n' o5 o0 P: z) w: G9 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8- بۆلۈم: گىپنوز ماھارىتىدىكى دائىملىق تۈرلەر/ K% Z" P$ Z$ F4 L2 B* l! bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
55-باب: ئامېنتون. مايكىرنىڭ ماھارەت كۆرسىتىش تۈرلىرى
0 U' H. x/ q2 q( {) t7 l* e56-باب: ھوللىۋود سىناق كۆرۈنىشى+ u1 r5 X$ N( r- Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
57-باب: جېررى.ۋالنىڭ ماھارەت كۆرسىتىش تۈرلىرى
2 T ^1 a- C8 u0 k58-باب: پات.ھېلىنىسنىڭ ئويۇن كۆرسىتىش تۈرلىرى; H: v5 O" g" z* pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
59-باب: مارتىن. سان. رومۇھنىڭ ماھارەت كۆرسىتىش تۈرلىرى
5 ]2 X6 c, C! M' x& W60-باب: ھازىرقى زاماندىكى «فېرىنت دوكتور»
8 c. P9 ~/ _8 s61-باب: دۇنيانىڭ ھەر قايسى جايلىرىدىكى گىپنوز تېخنىكىسى ماھارەت تۈرلىرى, o3 P4 S$ j; z; ]0 j1 ~4 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
62-باب: كىشىگە چوڭقۇر تەسىر قىلىدىغان ئالاھىدە تۈرلەر
8 Y. K* z3 H q8 y 9-بۆلۈم ئويۇن كۆرسىتىشتە ئىشلىتىلىدىغان ماھارەتلەر1 f3 n, S+ X% h) D+ G! |% Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
63-باب: سەھنىنى لايىھەلەش 6 @) u8 w* G0 M$ p pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
64-باب: ماھارەت كۆرسىتىش جابدۇقلىرى
2 T! G7 J/ m% H' z5 k65-باب: باشقا قوشۇمچە ۋاسىتىلەر
3 Y# {1 r! S- n" o6 P4 W/ G10-بۆلۈم ئارىلاش مەزمۇنلار q0 w9 T- @( n, nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
66-باب: ھايۋانلار گىپنوز ماھارىتى
9 F$ n8 V) A3 C! u8 w0 y$ H. |67-باب: گىپنوز سېھىرگەرلىكى
& [$ `+ i* N u5 p, T1 y) r" t5 D68-باب: Qدوكتورنىڭ گىپنوز ماھارىتى" L% ]9 H8 d5 I4 x: aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
69-باب: كېچىلىك كۇلۇبتا گىپنوز تېخنىكىسى ماھارىتى كۆرسىتىش
4 f9 {0 E. ^0 s Y) c1 q' A 70-باب: يوگا ئۇخلىتىش تېخنىكىسى/ m( g( V, y: {, W8 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
' ] o) T: u8 `! V u! [3 h' gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
0 C3 S& \# {" e4 ^7 Y9 B/ ]$ o
% ?/ n3 v6 S' S7 ^2 E, Z9 ]2 d; gگىپنوزچىلارمەشغۇلات قوللانمىسى ناملىق كىتاپ 4- قىسىم; J$ M* {, X* _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پىسخولوگىيەنىڭ تەتقىقات ئوبيېكتىۋە ۋەزىپىسى
3 c( `6 k z- d- ` سىزمۇ جاھاننى زىلزىلىگە كەلتۈرىدىغان يېڭى ( ئېينىشتىيىن ) بولالايسىز
{: w0 o3 A2 q9 f) _; L ئاڭ ۋە دىققەت
5 U" U# E. X* t خاتىرە ۋە خاتىرە جەريانى
9 T7 X8 `6 ?- n9 ^9 r تەسەۋۋۇر
( M7 D2 ?! b8 M$ Z3 A: j! Q1.1گىپنوزنىڭ ئىبارىسى ۋە چۈشەندۈرۈلىشى% T& d$ W* H; aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.2گىپنوزنىڭ شەكىللىنىشنەزەرىيەسى ۋە تارىخى
; k. ?) T6 ~, n0 E# c) k$ d1 ?-2باب كۆپ ئۇچرايدىغانگىپنوزغا ئائىت گۇمان-شۈبھە
) S: e! _7 t9 j+ \8 P9 L2.1 ھايۋانلارمۇگىپنوز بولامدۇ ؟0 w) a; N3 c, ?1 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.2 گىپنوز بولغاندىن كېيىن ئادەم ئۆز ئېرادەمسىگە مۇخالىپ،ئەخلاقتىن چەتنىگەن ئىشلارنى قىلامدۇ ؟0 o1 F2 V8 W/ Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.3 گىپنوز بولۇپ قالغاندا يېشىلەلمەيدىغان ئىش بولامدۇ ؟& X4 O- J9 ^' B3 ^& wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.4 سەھنە گىپنوزىخەتەرلىكمۇ ؟& w" X0 \% ]; ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.5 گىپنوز ئۇستىسىنى قانداق تاللاش كېرەك؟7 E2 e$ H0 r) k6 `) P- cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.6 گىپنوزنىڭ ئەكستەسىرى بارمۇ ؟
: R4 m/ Z% H1 P/ M: K2.7 مەن نېمىشقا گىپنوز بولمايمەن ؟9 P# o/ M0 U: s: F+ Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.8گىپنوز خاتىرىنى يوقىتالامدۇ ؟' k; o! u' G: q" C: U- N7 wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
-3باب سىزمۇ گىپنوز ئۇستىسى بولالايسىز
7 O9 w( M' X0 M' a. u3.1گىپنوزنىڭ ئۆلچەملىك پىروگراممىسى0 {1 e& T( {" h9 d# e+ iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.2 سىزمۇگىپنوز قىلالايسىز
0 j: q) z6 i3 e, j) X3.3گىپنوز ئارقىلىق داۋالاش1 E, c, R; Z8 j- L" ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئورۇقلاش
- ]7 D' y4 `: m9 N$ ^) V: s9 y! [ تاماكا تاشلاش
6 D5 g& @0 D1 Q* d2 t روھىي يارا(قەلب يارىسى)-گىپنوز ئانالىزى$ F3 ?2 T% E9 A* W, u; sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4-باب كەسپى گىپنوز ئۇستىسى بولۇش قەدىمى" Q' n/ \3 B, j( n/ ?; sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.1 بېكىنمە ئەمما ئۈنۈمى يۇقىرى ئۇسۇللار
a; }" q( S( u4.2 باشقاگىپنوز بولۇش ئۈنۈمىنى يۇقىرى كۆتۈرىدىغانئۇسۇللار
/ t! [% _% O, D" I# X6 s4.3ھەرخىل تېز گىپنوز قىلىش ئۇسۇلى3 [$ R2 \/ S3 Y1 l9 n0 ?3 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5-باب ئۆز-ئۆزىنى گىپنوز قىلىش4 g+ a& M/ d {2 q8 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6-باب كوللېكتىپ گىپنوز
; E0 t+ [7 e7 ^# [7-باب تۇرمۇشتىكى گىپنوز e) i. Z" o. l" ~7 H0 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
NLP فورمۇلالىرى
1 q! j$ ~& G$ D) H \$ n/ g تەسەۋۋۇر گىپنوس ھالىتىگە ئەپ كىرىش مەشىقى
: D# J) t! |% T1 Y; y& } ئۆزىنى بوشىتىش مەشىقى8 Y& F9 M3 D" Z3 y6 e; P' q. ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سەسكەندۈرۈپ داۋالاش
! z& @) m2 Q6 f* N- Z ھۇجۇم قىلىش ئۇسۇلى
, s1 _5 q" a2 U; D6 w( e يۇقىرىقى مەزمۇنلار ئارقىلىق سىز يېڭى ھاياتقا بىر يولىلائېرىشەلەيسىز ، يېڭى يولغا ئېرىشىسىز .) Y/ C* x% d$ N# Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆگىنىپ بولغاندىن كېيىن ھاياتىمدا قانداق ئۆزگىرىشلەر بولىدۇ ؟7 O- _" A$ J8 U+ F; {: }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىزگە كاپالەت بىرىمىزكى بىر يىلغا يەتمىگەن ۋاقىت ئىچىدە ئىقتىسادىڭىزھەم ئىجتىمائىي تۇرمۇشىڭىزغا ئېلىپ كېلىدىغان قىممىتى 200 مىڭ يۈەندىن ئېشىپكېتىدۇ . سىزنى قوللىغۇچىلار كۆپىيىدۇ ، ھازىرقى شۇغۇللىنىۋاتقان كەسپىڭىزدە بىريىلغا يەتمىگەن ۋاقىت ئىچىدە زور مۇۋەپپەقىيەتلەرگە ئېرىشىسىز .& A- m R( z/ D) c7 z9 d/ ?8 Y* `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قانداق كىشىلەر تىزىملاتسا بولىدۇ ؟- ?4 y5 ]! S( Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شاگىرت ئوبىكتى – چوقۇم بەلگىلىك دەرىجىدە پىسخىك ساپا ھازىرلىغان ،دۆلىتىمىز قانۇنىدا بەلگىلەنگەن ياش – قورامىغا يەتكەن ، پىسخىك مەسلىھەتچىلەر ، ئوقۇتقۇچىلار، دوختۇرلار ، كارخانا مەسئۇل خادىملىرى ، بازار ئاچقۇچىلار ھەمدە ھەقىقىي ئىخلاس بىلەن ئۆگەنگۈچىلەر بولسا بولىدۇ .% C5 Z) j8 J! d7 _0 k0 y8 iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇش ھەققى قانداق بولىدۇ ؟
3 q, f- a' a4 _+ @( G! H) `& W سىز پىسخىكا ساغلاملىق تورى گىپنوز تەربىيەلەش مۇلازىمىتىدىكى بۇمەزمۇنلارنى دۆلىتىمىزنىڭ ئىچكى ئۆلكىلەردە ئۆگەنمەكچى بولسىڭىز بەلكىم 50 مىڭ يۈەنگە يېقىن مەبلەغ سېلىشىڭىز مۇمكىن . بۇ يەردە بىز سىزدىن ئارتۇق ھەق تەلەپ قىلمايمىز ، سىزنى 30-40 مىڭ يۈەن ئۇقۇش ھەققى تاپشۇرۇڭ دېمەيمىز . پەقەت ئۇقۇش ھەققى ، ياتاق ھەققى ، تاماق ھەققى ئۇچۇن 9488يۈەن تاپشۇرىسىز خالاس . شاگىرت سانى پەقەت 20 سان بىلەنلا چەكلىنىدۇ . تېلىغۇندا ياكى يۈزتۇرانە كىچىك بىر سىناققا قاتنىشىپ ئالدىن تىزىملاتقانلار بىلەنلا چەكلىنىدۇ ." m, [- X; f }0 p( Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرس ۋاقتى قانداق بولىدۇ ؟! I% y8 H4 H V# C8 s$ q) q8 }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2014-يىلى 10-ئاينىڭ 2-كۈنىدىن 10-ئاينىڭ 6-كۈنىگىچە بولىدۇ . دەرس ۋاقتى ئەتىگەن سائەت 8:00 دىن كەچ سائەت 6:00 گىچە بولىدۇ .چۈشلۈك تاماق ھەم دەم ئېلىش ۋاقتى بىر يېرىم سائەت بولىدۇ . بىرمۇ – بىر يېتەكچىلىك قىلىنىدۇ . ئەمەلىي ماھارەت قايتا – قايتا سىناق ئارقىلىق ئۆگىتىلىدۇ . دەرس يېپىق شەكىلدە بولىدۇ .كۇرسانتلارچوقۇم 10-ئاينىڭ 1-كۈنى ئاقسۇ شەھىرىگە كىلىپ بولۇشى كىرەك شۇ كۇنى ياتاق تاماق بىر تۇتاش ئۇرۇنلاشتۇرلۇپ 2-چىسلادىن باشلاپ رەسمىي دەرىس باشلىنىدۇ .4 n% P& J( f( h3 F0 y {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئېسىڭىزدە بولسۇنكى 5 كۈن ئىچىدە نېمىنى ئۇگىنەرمەنكىن ، ئۇگىنەلەرمەنمۇدەپ ئىككىلىنىپ قالماڭ ، بىز شۇنداق ۋەدە بىرىمىزكى 5 كۈن ئىچىدە بىز يۇقىرىدا سۆزلەپ ئۆتكەن بارلىق تېخنىكا ۋە ئىلىملەرنى سىزگە بىرمۇبىر ئۆگىتىپ بولىمىز. ئالدىنقى 2قارارلىق تەربىيلەش كۇرسى ئىچىش تەجىربىمىز بىلەن شۇنداق ۋەدە بىرمىزكى سىزنىڭ ئۇمۇدىڭىزنى ھەرگىزمۇ يەردە قويمايمىز .$ |, h* t$ w. M& K3 v9 F* Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قانداق تىزىملىتىمەن ؟
* o: w5 q+ \$ ~2 `# {1.تىزىملىتىشتىن بۇرۇن 13579118277 غا تىلىغۇن قىلىپ ياكى ئۇچۇرقىلىپ ، كىملىك نومۇرىڭىز ، يۇرتىڭىز ، ئىسىم – فامىلىڭىزنى ئەۋەتىسىز .4 ]+ h8 y" x2 V: B5 z+ gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.تەربيلەش ئورنى : ئاقسۇ شەھىرى
' \- A/ t' Z3 j' x( p& X3.مۇقىملىشىپ بولغاندىن كېيىن ئالدىنئالا زاكالەت پۇلىنى كارتىغائۇرۇڭ :
7 M: ]5 V- |" b7 oھەق تۆلەش كارتا نۇمىرى : : R; q. L3 L. e# y7 v! Y8 W; U5 @5 r6 u1 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يېزا ئىگىلىك كارتىسى :
! E3 x7 n, p; | o/ Y4 sكارتا ئىگە ئىسمى ( ئايتۇرسۇن مەمەت ) 阿依吐逊·买买提
0 q- M% I# ]' o3 x. Lكارتانۇمىرى : 622848-365076-0948819
' \4 a8 ^5 k9 u! W( S& n# \زاكالەت پۇلى 500 يۈەن . ئەگەر ئاقسۇ شەھىرىدە بولسىڭىز شەنبە يەكشەنبە دەم ئىلىش كۈنلىرى تىلىغۇن قىلىپ يۈزتۇرانە تاپشۇرسىڭىزمۇ بولىدۇ .
9 P: E$ r: H/ ]5 sئەسكەرتىش : 5 ~ m! V" A1 Q3 aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.ئادەم سانى چەكلىك بولغانلىقى ئۇچۇن سىز ئاۋۋال 500 يۈەن پۇلنىكارتىغا ئۇرۇڭ ، پۇل سالغان تالۇننى يۇتتۇرۇپ قويماڭ .
# K: q- u% Q/ j8 v# i9 @% @2 F2.دەرس باشلانغان كۈنى قالغان پۇلنى بىردەك تاپشۇرسىز .
" b0 o9 Y1 t% h+ \( D7 S( f3.زاكالەت پۇلىنى ئالغاندىن كېيىن ئورنىڭىزنى ساقلاپ قويىمىز ./ W( G0 ~6 w2 E Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پۇرسەت كۇتۇپ تۇرغانلارغا ئەمەس ، تەۋەككۈل قىلغانلارغا مەنسۇپ .قېنى كىچىككىنە مەبلەغ سېلىش ئارقىلىق ھاياتىڭىزنى پۈتۈن ئۆزگەرتىڭ ~6 h. y e4 z' K3 _+ R" ?9 P* ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سان چەكلىك ! سان چەكلىك ! سان چەكلىك ! سان چەكلىك ! سان چەكلىك !سان چەكلىك ! سان چەكلىك ! سان چەكلىك ! سان چەكلىك ! سان چەكلىك !
1 ?3 B3 J4 v' ^5 u; m( cسوۋغات : - G5 Q4 H, z: S8 ]8 `" ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.تور مەركىزىمىز ئۆزى تەرجىمە قىلىپ يېزىپ تەييارلىغان گىپنوز بىلەن داۋالاش قوللانمىسى 1 قىسىم ، گىپنوزچىلارمەشغۇلات قوللانمىسى ناملىق كىتاب 1 قىسىم ۋە گىپنوزتەزكىرىسى ناملىق 2 قىسىم كىتاب جەمئىي 4 قىسىم كەسپى ئۇيغۇرچە ماتېرىيال سوۋغا قىلىنىدۇ .& b- s, b. A/ x5 |7 [. tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.بۇ قېتىملىق تەربىيەلەشكە قاتناشقان بارلىق كۇرسانتلارغا بۇنىڭدىن كېيىن مەركىزىمىزنىڭ ئېچىلىش ئالدىدىكى ھەرقانداق چوڭ تۇردىكى تەربىيەلەشنىڭ ئۇقۇش پۇلىدىن %50ئېتىبار باھاسىدىن بەھىرلىنىدۇ .
' z; O4 z# q: f2 }8 j3.NLP نىڭ ئەڭ نادىر فورمۇلاسىدىن 5 يۈرۈش سوۋغا قىلىنىدۇ . سىز بۇ ئارقىلىق ئۆگىنىش ۋەتۇرمۇش ، خىزمەتتىكى نۇرغۇنلىغان مەسىلىلەرنى ھەل قىلالايسىز .
# |. w% ~; k4 Y! U; L4.بەدەندە ماگنىت قۇتۇبى ھاسىل قىلىپ ، بەدەننى تىنچلاندۇرۇش ،ھەرقانداق تۆمۈر ماددىنى بەدەنگە چاپلاپ تۇرغۇزۇش تېخنىكىسى ئۆگىتىلىدۇ . ( بۇئارقىلىق باش ئاغرىقىنى تۇلۇق ساقايتقىلى بولىدۇ ) .% k* V, b6 Q5 f& dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.دەرىجىدىن تاشقىرى گىپنوز مۇزىكىلىرى سوۋغا قىلىدۇ . ئەڭ نوپۇزلۇق گىپنوز مۇزىكىسى قىممىتى 20 مىڭ يۈەن . بازار باھاسى 3000 يۈەن .
* X4 r- w8 l ^! R+ a6.گىپنوزچىلار يېغىلىشىنىڭ ئەڭ نادىر DVD فىلىملىرى ، ھەرخىل گىپنوز ماتېرىياللىرى سوۋغاقىلىنىدۇ . قىممىتى 100 مىڭ يۈەن .
& Z' Z" l; d( f t5 }7.ھەرخىل گىپنوز ئىلكىتاپلىرى سوۋغا قىلىنىدۇ . قىممىتى 40 مىڭ يۈەن., `6 ]/ |1 L0 B- T- T+ Q* Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سەمىمىيەت ! سەمىمىيەت ! سەمىمىيەت ! سەمىمىيەت ! سەمىمىيەت !سەمىمىيەت ! سەمىمىيەت ! سەمىمىيەت ! سەمىمىيەت !- [8 y0 L$ w, K2 l- C. \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىز پەقەت 9488 يۈەن مەبلەغ سېلىش ئارقىلىق نۇرغۇنلىغان ئىقتىسادىي قىممەتكە ئىگە سوۋغاتلارغا ئېرىشىش بىلەن بىرگە يەنە بىر يىلغا يەتمىگەن ۋاقىت ئىچىدە ھاياتىڭىزدا نۇرغۇنلىغان ئۇتۇقلارغا ، ئىجتىمائىي قىممەتكە ئېرىشىسىز .& D- F$ j& u; e* G Z% p% X( oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
; _) i) W2 F* Y- g, M* s1-قارار گىپنوس كۇرسىمىز مۇۋاپىقىيەتلىك ئاياغلاشتى ، كەڭ تورداشلارنىڭ تەپسىلاتىغا قىزىقسا تۇۋەندىكى ئادىرىسنى زىيارەت قىلىشىنى ئۇمىد قىلىمىز . 7 x4 g: N0 |" G/ Y# B7 Q! cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئادىرىس : http://pishika.com/forum.php?mod=viewthread&tid=19381.
?8 d" h9 ] t( R 2-قارار گىپنوس تەربىيلەش كۇرسىمىز ئاخىرلاشتى ، تورداشلارنىڭ تەپسىلاتىغا قىزىقسا تۇۋەندىكى ئارىسىنى زىيارەت قىلىشىنى ئۇمىد قىلىمىز .0 C. |5 C3 ^5 Q5 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
http://pishika.com/forum.php?mod=viewthread&tid=1958% G" C5 x5 g, f" `: Z1 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7 i/ d; z- N# C0 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۆۋەندە 1-2-قارارلىق گىپنوز بىلەن داۋالاش كۇرسىمىزگە ئالاقىدار سۇرئەتلەر بىرىلدى كەڭ تورداشلارنىڭ كۇرۇپ بىشىقىنى تەۋسىيە قىلىمىز . سىزنىڭ ئىشەنچىڭىزنى ھەرگىزمۇ يەردە قويمايمىز .
4 f: V% n# `7 n) D% a2 `+ I
! s3 C! f0 j; m' b9 p7 X2 ^, B + j6 r) U4 Z' B/ ^% Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
& O$ ^ H/ u7 D- D+ x8 {0 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3 \, O) c3 c0 @- e2 Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7 Y/ e3 }* F0 [& f5 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

0 V: b: s9 e" @# h* j s+ l) _8 Q $ E3 Z- ^* @& z/ x# m( a# vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

) ~. s2 {# {+ C/ ]( j0 K7 h : @3 z- U& v9 S' e% m! z9 @; R+ Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

?( n4 h6 f% n% ]% v 7 m" @1 j f. vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 c3 n4 ]! X/ _: d" E% P" C6 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

4 l/ A3 Z# X8 _
9 |/ _& l, ]% t " o' G4 q% ?* P8 G: f: Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
. B6 f+ A9 q8 x6 L3 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

* k. W& S9 S w. _1 N/ U4 q
8 l. A1 S" U7 K6 D
+ Y1 T: V" |# W. V, ]; _ 9 _& H. q- ` L. j' B# kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

+ @" g' W/ @( N. B* O$ c9 V. V
' O- G5 ?$ n z6 y
3 K/ ?8 U. I9 t
( B" c( [3 Y! [/ C
+ H! f& P: K+ S ) g" F- I% ~$ Q! ?, sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

+ E+ j& U7 ~3 m# Q# p
. `# |" O# A- I6 o, I- \% O ; i8 g7 L# F' Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 |9 U2 V) s4 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

5 t# g9 ^3 r, _3 \3 F3 e
7 }0 ?$ d0 \2 u. E$ _7 l
0 T4 z* H% U' H |
| |
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟ مۇناسىۋەتلىك تېمىلار |
بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يېزىلغان
ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى - تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ئاپتورنىڭ بارلىق تېمىلىرى ئاتامان تەۋسىيە قىلغان تېمىلار
|
| |
|