روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2252|ئىنكاس: 3
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

1-يىللىق ئېلىپبە ‹‹ل››ھەرىپى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   saedi تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-3-24 10:34  
  Y$ N" Y" _  z; O% r6 L8 \  }( h: }8 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرس تەييارلىقى
5 M; w/ g# a& Z1 O( ^
$ r1 W# b! x4 X" m! h( _3 d. x# e4 a" q$ S4 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

# H9 ~) Y# H& ~, F3 e
: s: d8 Y  F" B! L! V! ]1-        يىللىق ئېلىپبە دەرس تەييارلىقى
3 H' ]: V7 {* O: aدەرس تەييارلىغۇچى مىھىرنسە ئابدۇقادىر* e  k9 _" N& ^/ E% ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

# ~# X0 A9 D1 k! m% A6 h9 k1 l/ g7 A* bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

7 Y( h( \  I) b  p) A' M* v6 E5 |$ {) G/ `7 b6 e" oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاھانباغ يېزا باشلانغۇچ مەكتەپ ئىلىمى بۆلۈمى
. J: e. x2 B" C! f- O3 |- [2014-يىلى 3-ئاينىڭ 6-كۈنى
) |  C. [$ T4 e; E" A! n! o) U7 T4 |  @4 ^$ n! dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

: u+ [# A0 L% @( H2 Pيىڭى دەرس تېمىسى <<ل >>ھەرپىگە دائىر سۆزلەر:9 j' Z- ]9 v+ A" t& [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇش نىشانى :
* K( n5 B+ e9 Tبىلىم ئىقتىدار:<<ل >>تاۋۇشىنى توغرا تەلەپبۇز قىلىشنى ئۆگىنىش،ۋە شۇ جەرياندا ئۇنىڭ ئۇزۇك تاۋۇش ئىكەنلىكىنى ھەمدە سۆزلەردىكى ئورىنى  بىلىۋىلىش .. w8 I* t: Y" M  @$ J9 L; a2 ]! wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇسۇل جەريان : ئوڭ تىكنىڭ يېزىلىشنى ئىگىلەش ۋە تىك ،تاقا قاتارلىق ھەرىپ قورۇلما سىزىقلىرى ئاساسىدا <<ل >>ھەرپنىڭ تۆت خىل شەكلىنى توغرا تۇنۇش ھەم ھەرخىل شەكلىنى ئۆلچەملىك يېزىشنى ھەمدە سۆزلەردىكى يېزىلىشنى ۋە ئشلىتلىشنى ئۆگىنۋىلىش .& Y' K1 o5 |4 W: q' I5 N6 }: {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھېسيات پۇزىتسىيە :دەرسلىكتە بېرىلگەن تىل ماتېرىياللىرنى ئۆگنىش جەريانىدا تەركىبدە <<ل >>بار تىل ماتېرىياللرىنى يېپىپ ئوقۇش ۋە يېزىشقا تىرشىش ،شۇ ئارقىلىق ساۋات چقىرىش قىزغىنلىقىنى داۋاملىق كۈچەيتىش .0 ^; F9 |5 A+ @% `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مۇھىم نوقتا:<<ل>>ھەرپنىڭ تۆت خىل شەكىلىنى يېزىشنى بىلىش .
; D# s5 h3 o! b' n! ?قېيىن نوقتا:<<ل>>ھەرپنىڭ تۆت خىل شەكىلىنىڭ سۆزلەرنى يارغاندىكى ئورنى بىلىش   }/ b1 ^( F6 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەييارلىق سىناق ۋە يىڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش :
1 ~$ w8 e0 ~- E: S: Nدەرسكە ئالدى تەييارلاپ قۇيۇلغان كۆرسەتمىلەردىن <<لازا>> <<لەگلەك >><<بىر ئىستاكان سۇ ،سىلىياۋ>> پارچىسى ئېلىپ كىرىپ ئوقۇغۇچىلارغا كۆرسىتىپ بۇ نەرسىلەرنى تۇنۇتۇش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارغا <<لازا>> <<لەگلەك >><<لەيلەش>>دېگەن سۆزلەرنى تۇنۇتۇپ، بۇسۆزلەرنىڭ <<ل >>ھەرپتىن باشلانغانلىقىنى ھېس قىلدۇرۇپ دەرس تىمىسنى ئوتتورغا قۇيۇپ يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىلىدۇ .* M2 k" B; l9 j& k2 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

( t3 T% ]- q  G: Eئوقۇتقۇچى پائالىيىتى :يۇقارقى سوئاللارنى سۇراش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلار يىڭى دەرسكە باشلاپ كىرلىدۇ " d! m5 O0 U: V# a; ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرس ماۋزۇسسى چۈشەندۇرلىدۇ .
# H0 s7 _( z/ ~, C" p- h3 {<<ل>>ھەرپنىڭ تۆت خىل شەكىلى ئايرىم –ئايرىم ھالدا چۈشەندۇرىلىدۇ .
% h0 C# f8 u4 h% T5 m  Zكېيىن ئۆتمەكچى بولغان سۆزلەرنى ئوقۇغۇچىلارنى ئايرىم –ئايرىم ھالدا ھېجىيلاشقا يىتەكلىنىدۇ ./ o6 U0 M% f" y0 Z2 h' T% B  t8 [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كېيىن ئوقۇتقۇچنىڭ يىتەكچىلىكىدە ئوقۇغۇچىلار ھېجىلاپ مەشىق قىلشقا يىتەكلىنىدۇ " u9 T! h7 i4 g- u# [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
% f9 {" h; I* G' V% Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

& x8 ]3 ^7 d" ]* E5 p4 S) r% y7 q1 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

1 M: h% E! H6 d; o6 a& _, vئوقۇغۇچى پائالىيتى :
6 ^1 S& j5 e5 i8 Gئوقۇغۇچىلارسوئاللارغا ئىجتىيارى جاۋاپ بىرىدۇ .
- Q" y  J' w& |3 k4 Bدەرس ماۋزۇسىنى چۈشىنۋالىدۇ .
; ~: ?/ v* @6 f6 Y, s) C<<ل >>ھەرپنىڭ تۆت خىل شەكلىنى چۈشىنىۋالىدۇ .! l' u, O+ V( E: ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

5 y9 v. c* V2 J% p* O2 c5 o" N6 p8 B; [& ]- |5 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  g1 o' X  s6 R. h6 C: Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
.ئۆگەنمەكچى بولغان سۆزلەرنى ھېجىلاپ چىقىدۇ .
2 X+ k0 }+ ^/ ?! P4 ~% |: R! H% P9 }) H) g4 M. T, B% Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 x. x: @4 p* A/ t/ D* h+ x; U# ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى ھېجىلاپ بەرسە ئاڭلاپ ئولتۇرىدۇ
9 o8 @( L+ {; ?4 K& t) U
* L( |1 s3 a  h8 {, x& v! n0 _/ E- d! }: u$ }/ u8 q( n/ q; Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
" r7 ^( J$ R$ J5 \# Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
& Q7 B5 B0 ~- g# N3 D  U3 s, ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

) u, j! @5 g# G$ V* e 8 L/ G% _8 T1 x& U6 D. hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاخىرىدا ئۆگنمەكچى بولغان سۆزلەر سوسكىغا يېزىلىپ قەدەم باسقۇچ بويىچە يېزىلىدۇ .
8 W! m, v) r" `: C' V& Lھەرىپ 8 n/ H: z8 O6 [" r/ V( w! b- r$ f& tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ل     ل   ل   ل
1 F4 L4 V! }* N- \سۆزلەر :
0 Q; {( F8 B: q1 i  }; c( h' i- |0 Qمالاي   مىللەت    زەمىل            دەزمال ' p% b  [# B4 o. L8 \+ u0 E0 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
$ d) Q0 ~; J0 `) p: y1 e' Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يۇقارقى سۆزلەرنى ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارغا ئۈگۇتىدۇ .
; r/ O- e. l4 q0 x7 yئوقۇغۇچىلارئوقۇتقۇچىغائەگشىپ ئوقۇيدۇ.2 {% U$ N6 w/ d) J) C2 E, Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاخىرىدا مەشىق دەپتىرىگە يېزىپ ئۈگنىدۇ .  J  O: ~  {+ _* P* gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ساۋاقداشلار خەت يارغاندا خەتنى سىزىققا چۈشۇرۇپ يېزىڭلار دەم ئېلىش ۋاقتىدا كىتابلاردىن <<ل>> ھەرپىتىن باشلانغان سۆزلەردىن تېپىپ كىلىڭلار
5 \+ P$ N0 C2 u" o1 @" }تاپشۇرۇق :
" l9 b) }- L7 ~1 V  iمالاي   مىللەت    زەمىل            دەزمال  سۆزلەرنى ئىككى قۇر يېزىپ كىلىڭ .6 ~8 K8 H0 x1 u9 c1 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دوسكا لاھيسى :
* t8 @0 _+ L, s7 v<<ل >>ھەرپىگە دائىر سۆزلەرى
4 |  s$ ?: k; Iل     ل   ل   ل
  H& q: n# T% k8 w1 T- s% Wسۆزلەر :) u4 R' a! t3 A1 [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مالاي   مىللەت    زەمىل            دەزمال5 p5 m: [# Z( a( m, i, rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرستىن كېيىكى قايتا ئويلىنىش ( n. U/ ?/ I9 O7 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرىس ئۆتۈش جاريانىدا كۆرسەتىمىلەرنىڭ رولى ناھايىتى چوڭ بولدى .شۇئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرسكە بولغان قىزغىنلىقى ئاشتى .
5 K4 v, p4 l8 ?5 ]دەرس تەييارلىغۇچى مىھىرنسە ئابدۇقادىر .
$ I/ w' \$ m1 \1 E: a: u4 ^/ bتەييارلىغان ۋاقىت
& u! S' `+ _: l/ O/ O$ Q; R! Uدەرس تەستقلىغۇچى   ?3 [9 k/ s/ k. c" o% h8 B3 D6 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەستىقلىغان ۋاقىت :  Z' o4 R8 ^9 j  l2 P/ @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +12 ئىناۋەت +12 تەڭگە +12 بايلىق +12 تۆھپە +7 يىغىش سەۋەبى
Tursun007 + 12 + 12 + 12 + 12 + 7 تېخىمۇ تىرىشىڭ

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2014-3-24 15:52:34 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ئەتراپلىق تەييارلانغان بىر سائەتلىك دەرس تەييارلىقى بولۇپتۇ، مومكىن بولسا باشقا سائەتلىك دەرسنىڭمۇ دەرس تەييارلىقىنى يوللاپ قويغان بولسىڭىز، كۆپچىلىك ئورتاق پايدىلانساق.
ياخشى تەييارىنىپتۇ,رەخمەت سىزگە.
ۋاقتى: 2014-3-24 20:33:51 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئامال بار دەرس تەييارلىقىنى ئەسلىدىكى word قا تەييارلانغان ھالىتى بۇيىچە چۈشۈرۈش شەكلىدە تەمىنلىسىڭىز ياخشى بولاتتى، تەييارلىقنىڭ تۈرلۈك قۇرۇلما شەكىللىرى ئۆزگىرىپ كەتمەيتتى، بىلەلمىسىڭىز ئىنكاس قالدۇرۇڭ، مەن كۆرسىتىپ قۇياي.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 09:24

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش