روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2876|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

قوش تىل خەنزۇتىلى 2-يىللىق 2-ماۋسۇم بىر سائەتلىك دەرىس لاھىيسى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
6 B3 f1 G9 m* m1 o% ?# c. Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
小学汉语教案. E" D3 j2 |3 n6 V7 W: Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(二年级下册)
5 D: Z; c& }5 ]1 I   第十三课 寄贺卡8 k6 I$ p9 u: ^9 Y7 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
              (新疆教育出版社)
% ]5 s0 a6 h0 D% Z2 i2013年5月3日
! M+ q1 J/ g1 A" @课题: 第十三课 寄贺卡6 K8 Y5 G, I# Q) nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
课型:示范课* r1 d, }9 r  Q0 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
课时:一课时  Z1 n/ t" d" M+ ~/ u/ _( N8 \7 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
教学内容:课文一   寄贺卡
1 q( D' G7 g) I% X* r课文研讨:/ i7 g8 O# n% z$ W& c7 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
本课的主题是学会关心别人。学习课文,了解如何关心别人。学会用汉语写贺卡,表达对别人关心,表达对同学的关心。从而增强学习汉语的信心和兴趣,为学好汉语打下基础。
  p4 q% W( c; J$ K教学目标:
0 f# |! n4 p/ V. M" g/ Y8 W1.知识目标:
: E" B* C6 O, Y$ J7 \. Z4 Y  使学生熟读对话,理解对话内容、学会寄信方法。
2 I  T1 x0 X. y; {8 H& H2.情﹑感﹑态度价值观:$ K6 ]7 n9 ~, Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
通过学习课文,培养学生的爱心,学会关心别人。
2 b) J/ |$ V+ Y4 M: T! @' b3.技能目标:# f- d, I; s8 T. P0 ~) Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  通过学习这篇课文能正确,流利的朗读对话及在理解基础上掌握对话内容,能够用汉语复述对话大意。$ B/ ]9 Y$ |1 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
教学重点:熟读并理解对话内容。4 Z. Y  S" w4 K; w  G6 u/ Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
教学难点:能够用自己的话表达对话内容。
& _% j6 D8 @; a3 ]2 D教学方法:引导    启发 鼓励 示范  提问 ; \  m9 x% {' `4 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
学习方法:自主学习法  思考  合作学习, W+ o3 _) d6 d7 G  F, k4 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
教学工具:贺卡  多媒体课件+ Z* c- s8 s+ m4 O# `) zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
一﹑引入新课:
' v/ F3 O: J/ V同学们,你们有没有朋友呢?你们的朋友对你们寄过贺卡或信吗?你们呢?(学生回答)+ d/ s+ I3 n! u9 ?' ~! Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
老师给你们带来了站敏乡小学二年级学生给你们送的祝贺卡,你们愿意看吗?( 老师发给学生贺卡)
5 ]3 e) Y9 |* v1 G! R8 S你们也想不想给他们寄祝贺卡呢?那我们怎么寄给他们贺卡呢?(学生回答)今天要了解课文内容来学习寄贺卡。* d' ?* ~5 ?7 H6 S3 N0 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(板书:“第十三课  寄贺卡  (课文一)”
& a4 a3 i; Z+ p* a* g我们首先看看努尔兰是怎么向朋友祝贺生日的。
5 _0 j: a3 N6 @二﹑教学过程与方法:
" k- U- V0 ?/ s+ a9 g9 B8 _1.引导学生读对话。
. |: E/ N( G$ z$ t' c5 V$ |# ?7 a! I同学们,你们先把对话读一遍。
, C1 g8 \! O! V$ u! e读书要求:注意声调,符号,发音,声音响亮还画出不会不懂得字,词语或句子用铅笔画出来。(老师巡视学生读书情况并启发学生读准)+ |6 W0 f0 R5 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
进行解释不懂得字、词、句子。
! Q% G1 ~; `/ |2.老师领读对话$ c/ Y- m; O3 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
由老师领读对话,同学们跟着读对话,掌握准确读音。
# c1 M) G! u1 S0 p' n5 {7 S1 D让学生抽读对话来纠正发音上的错误。
: P/ B; z3 L7 J+ w  Z3.讲解对话内容。
8 z$ u( _7 m5 Z7 j3 \6 j0 T4.阅读课文
0 I: G7 i7 u% E" _3 ?& l+ _提出问题,让学生带着问题阅读课文。
  v/ w" I! d$ }, E6 h(1)这篇对话是谁和谁的对话?
7 l' m  G/ S7 E, F) p! a(2)努尔兰去邮局干什么?# V, K: |* t% J  O  Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(3)寄信和贺卡要注意什么?
4 q0 `! \1 _# |% j' h4 n! }6 G& ?7 N(4)努尔兰最后又问了以什么问题?+ C% B1 m/ j$ ?/ h/ k( O, T4 Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(5)你认为努尔兰是怎样的孩子?
8 |& [' E" o/ b& Q/ \3 t三﹑巩固练习) ?0 k2 u+ m- Z5 }5 ^- }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
同桌分角色朗读对话。! N+ o9 z( t/ y! @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
四﹑课堂总结
" C& _0 w/ |! L8 q: d2 z" B同学们,我们这节课学会了什么?你们感受了什么?
; H2 Q. X2 a- M7 R& v生:...
- z1 F, x- z6 D: c4 Y师:同学们这节课我学会了课文一的正确读音,意思,还学会了怎样寄信,这节课我们的收获真的不少。老师希望你们回家后将学过的知识实际运用,你们能做到吗?生:* A+ u- j. z1 v& j' I" k; [, Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
好,这节课我们讲到这里....有没有不理解的地方?那同学们,你们这节课的内容满意吗?! R/ N7 F; O* ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
五﹑布置作业( |* c9 ]- D' B& H- x# u4 ~8 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.熟读课文。
% v* I) m* v! w, q2.对你的朋友、父母或老师写一张祝贺卡。
8 v( y7 j* E2 Q! Q5 O$ H! v六﹑板书设计:
. F8 ?$ W. b' M: w+ ^课后反思:2 Z" y  b7 N! k% gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 06:40

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش