2-ماۋسۇملۇق چارەكلىك ئىنتىھان سۇئالى
, J1 ~! y: [# ]: ?. g(6-يىللىق)
* ]! s# h2 I! U- _, c1- سۇئال : بوش ئۇرۇننى تولدۇرۇڭ ؟ (20 نۇمۇر)! T4 ], P Y0 D9 I. `8 L2 F/ N- |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. يېڭى يىلنىڭ ھارپا كۈنى بولسا ( ) ئاينىڭ ( ) كۈنى بولىدۇ.: v1 H$ V" C3 \5 w' nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. جۈملىلەر تۈزۈلىشىگە قاراپ ( ) ( ) دەپ ( ) بۆلنىدۇ.
4 K' s" E4 j8 y3. نورۇز بايرىمى ھەر يىلى ( ) ئاينىڭ ( ) كۈنى ( ) كۈندە ئۆتكۈزىلىدۇ.
% N, N0 s" ]1 v8 f8 F4. تاجىك مىللىتى ( ) ( ) دەپ تەرىپلىنىدۇ.$ V% O4 W8 P( C9 C0 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. «قوڭغۇراق چېلىنىشى بىلەن تەڭ ئوقۇغۇچىلار سىنىپقا كىردى» دىگەن جۈملە ( )
" `& z+ f: D) H! k2- سۇئال : ھۆكۈم قىلىڭ ؟ (10 نۇمۇر)6 ~! ]5 y4 y) \3 a6 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. جۈملىلەر مەزمۇنىغا ئاساسەن ئاددى جۈملە، مۇرەككەپ جۈملە دەپ بۆلنىدۇ. ( )
5 E, ~9 N6 m$ f9 c2. «بوۋامنىڭ يۇلغۇنلۇقى» دىگەن تىكىستتە ئادەملەردە يۇلغۇنغا ئوخشاش روھ بولۇش مەزمۇن قىلىنغان ( )* @0 K% {5 V) |! P" ~ n; ?7 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. «يىرتىلغان كالىندار» نىڭ ئاپتورى لۇتپۇللا مۇتەللىپ. ( )
- ~1 D9 }8 m) J$ {# w! g4. نورۇز بايرىمى ــ تەبىئەت بايرىمى ( )
* U6 B1 P9 [& P8 x) p+ K8 q5. «16يىل ئاۋالقى ئەسلىمە» دىگەن تىكىسىت ۋەتەنپەرۋەرلىك مەزمۇن قىلىنغان. ( )* ?- i- E2 }$ C! C- wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3- سۇئال : (1) تۆۋەندىكى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى يېزىڭ ؟ (9 نۇمۇر)$ B* H* D! t! h7 l2 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. ئەنئەنىۋى : 2.ئەھلى : 3.دەھلىز : ; X; }( I% x* k/ F+ pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2) قارشى مەنىسىنى يېزىڭ ؟ (6 نۇمۇر)
2 D9 _; D* R0 O( h/ a$ N1.بۈيۈك : 2.چىكىنىش : 3.بىخەتەر :
# |( [: u$ n. u(3) سۆز بىرىكمىسى تۈزۈڭ ؟ (9 نۇمۇر)
/ Q, U1 |8 t2 {! p. m1.ئوتقاشتەك : 2.مەغرۇر : 3.قەدىمىي :' W+ A, `! x i# mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.يېشىل : 5.ھازىر : 6.قۇدرەتلىك :: j) z$ b/ y4 z- `6 R! [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4-سۇئال : (1) تەلەپ بويىچە جۈملە تۈزۈڭ ؟ (12 نۇمۇر)$ N7 M/ j- h: _, j1 G* iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.تەركىۋىدە مىقدار سۆز بولغان :
/ h/ s. ^& o0 N% Q. \2.جۈپ سۆز بولغان :! A' m( K- a3 V; h9 Z i* U( ^2 O \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.مۇرەككەپ جۈملە :
Z! |4 P: I. \: J(2) تۆۋەندىكى سۆزلەرگە كەڭرەك مەنىدە جۈملە تۈزۈڭ ؟ (10 نۇمۇر)
+ d) P) C, a) X" m! Q& Lئىلىم-ھېكمەت :7 L4 {" |- J# t! L% }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئالقىش ياڭرىتىش :
4 N4 _0 Z9 A$ i) A5-سۇئال : تەلەپلەرنى ئورۇنلاڭ ؟' _& P! ?7 X( |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
«ئادەمدە جۇدۇن چاپقۇن، قۇم-بورانلارغا، يۇلغۇندەك بەرداشلىق بىرەلەيدىغان روھ بۇلۇشى كىرەك. شۇنداق بولغاندىلا قەيسەرلىك بىلەن ياشاپ، باشقىلارغا نەپ يەتكۈزگىلى بولىدۇ» دىگەن پارچە كىمنىڭ، قايسى ئەسىرىدىن ئېلىنغان ؟ بۇ پارچىدىن قانداق ئىددىيىۋى مەزمۇن ئىپادىلەنگەن ؟ (10 نۇمۇر)
" q3 Z* h" ?3 S7 \
0 V( r6 L8 V! n
7 @$ N, s5 A, X
( J0 s' Q7 x6 ~# y8 F& B$ B! l3 N; X2 E2 W0 f' ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بەش بارماقنىڭ نامى ۋە رولىنى يېزىپ بېقىڭ ؟ (12 نۇمۇر)
+ R8 X! Z6 U# C
) A- o; ^( p0 l5 h: V2 r
2 o, m; z2 [" P+ w. B0 C' V! {, ?+ _9 }* L( @( ]% V/ bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|