روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 3508|ئىنكاس: 3
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە نى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش يولغا قويۇش لاي...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىنىڭ مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە (شەھەر، رايون) نى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش يولغا قويۇش لايىھەسى (سىناق نۇسخا)
0 u8 D9 x# k6 [/ l, z
. H1 I5 W% e* q7 x: A«شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىنىڭ ئوتتۇرا، يىراق مەزگىللىك مائارىپ ئىسلاھاتى ۋە تەرەققىيات پىلانى پىروگراممىسى (2020- 2010)»نى ئومومىيۈزلۈك ئىزچىللاشتۇرۇپ ئەمەلىيلەشتۈرۈش ئۈچۈن، ئاپتونۇم رايونلۇق پارتكوم، خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ «مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىش پائالىيىتىنى قانات يايدۇرۇش توغرىسىدىكى پىكىرى» (ش پ ئى 【2012】21- نۇمۇرلۇق) نىڭ تەلىپىگە ئاساسەن، ھەر قايسى جايلارنىڭ مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە (شەھەر، رايون) بەرپا قىلىشنىڭ ھەر قايسى باسقۇچلىرىدىكى پىلان، نىشانلىرىنى ئۆز قەرەلىدە ئەمەلگە ئاشۇرۇش ئۈچۈن، ئاپتونۇم رايون مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە (شەھەر، رايون)نى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش يولغا قويۇش لايىھەسىنى تۈزۈپ چىقتى، لايىھە «شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىنىڭ مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش چارىسى»، «شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىنىڭ مەجبۇرىيەت مائارىپىنىڭ تەكشى تەرەققىياتىنى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش چارىسى» ۋە «شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىنىڭ مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە (شەھەر، رايون) نى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش چارىسى» قاتارلىق ئۈچ مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش چارىسىدىن تەركىپ تاپقان.$ u1 u& v! U4 o  A+ _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىرىنچى، تەشكىللەپ يولغا قويۇش ۋە مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش مەسئۇلىيىتى" W. e4 K) T5 t# kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. تەشكىللەپ يولغا قويۇش. مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىش پائالىيىتىنى ئاپتونۇم رايونلۇق پارتكوم، خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ رەھبەرلىكىدە ئاپتونۇم رايونلۇق مائارىپ مەمۇرى تارمىقى باش بولۇپ تۇتىدۇ، باشقا مۇناسىۋەتلىك تارماقلارگە مەسئۇلىيىتى بويىچە خىزمەت تەقسىم قىلىنىپ، ماسلاشتۇرۇش ۋە تەشكىللەپ يولغا قويۇش خىزمىتىنى پائال ماسلىشىپ ياخشى ئىشلەيدۇ. ۋىلايەت ۋە ناھىيىدىن ئىبارەت ئىككى دەرىجىلىك پارتكوم، خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ ئاساسلىق رەھبەرلىرى مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىش خىزمىتىدىكى بىرىنچى مەسئۇل كىشى بولۇپ، مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىش پائالىيىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گۇرۇپپىسى قۇرۇپ، ئۆز رايونىنىڭ تەشكىللەپ يولغا قويۇش خىزمىتىگە مەسئۇل بولىدۇ.
0 A8 l8 M, ?6 |: O4 J$ N3 S0 i2. مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش مەسئۇلىيىتى. يەرلىكتىكى ھەر دەرىجىلىك ھۆكۈمەت (مەمۇرى مەھكىمە) مائارىپ مۇپەتتىش تارماقلىرى شۇ دەرىجىلىك ھۆكۈمەت (مەمۇرى مەھكىمە) گە ۋاكالىتەن شۇ دەرىجىلىك ۋە تۆۋەن دەرىجىلىك ھۆكۈمەتلەرنىڭ مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىشنىڭ ھەر قايسى باسقۇچلاردىكى نىشانلىرىنى تاماملاش ئەھۋالىغا قارىتا مۇپەتتىش قىلىپ تەكشۈرۈش، دەسلەپكى باھالاش ئىلىپ بىرىپ ئۆتكۈزۈۋىلىش ئىلىپ بارىدۇ. ئاپتونۇم رايونلۇق خەلق ھۆكۈمىتى مائارىپ مۇپەتتىشلەر ئۆمىكى ئاپتونۇم رايونلۇق خەلق ھۆكۈمىتىگە ۋاكالىتەن مۇناسىۋەتلىك ئورۇنلارنى تەشكىللەپ، پارتكوم، خەلق قۇرۇلتىيى، سىياسى كىڭەش، دىمۇكىراتىك پارتىيە گۇرۇھلارنى  تەكلىپ قىلىپ ھەر دەرىجىلىك ھۆكۈمەتلەرنىڭ مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىشنىڭ ھەر قايسى باسقۇچلىرىدىكى نىشاننى تاماملاش ئەھۋالىغا قارىتا مۇپەتتىش قىلىپ باھالاپ ئۆتكۈزۈۋىلىش ئىلىپ بارىدۇ ھەمدە مەسئۇلىيەتنى سۈرۈشتۈرۈش ۋە مۇكاپاتلاش- جازالاش تۈزۈمىنى ئەمەلىيلەشتۈرىدۇ.
& T) C' g& b! p4 nئىككىنچى، مۇپەتتىش قىلىپ باھالاشنىڭ دائىرىسى، ئوبىكتى ۋە مەزمۇنى9 K/ ~) _) R4 Y# t1 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. دائىرىسى ۋە ئوبىكتى. مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيىنى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاشنىڭ دائىرىسى بولسا پۈتۈن ئاپتونۇم رايونىمىزدىكى بارلىق ناھىيە، ناھىيە دەرىجىلىك شەھەر، شەھەر تەۋەلىكى ۋە باشقا تەربىيىلەش ۋەزىپىسىنى ئۈستىگە ئالغان ناھىيە دەرىجىلىك مەمۇرى ئورۇنلار بولۇپ (بىڭتۈەننى ئۆز ئىچىگە ئالمايدۇ، تۆۋەندە ئوخشاش)، ئاپتونۇم رايون، ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر) لەرگە بىۋاستە قاراشلىق ئوتتۇرا- باشلانغۇچ مەكتەپلەر ۋە مۇناسىۋەتلىك مائارىپ ئاپپاراتلىرىغا مەمۇرى رايونلارغا بۆلۈنىشىگە ئاساسەن تەۋە ئورۇن باشقۇرۇش يۈرگۈزۈلۈپ، تۇرۇشلۇق ئورۇندىكى خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ باشقۇرۇشىدا بولىدۇ. مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش ئوبىكتى بولسا يۇقارقى دائىرە ئىچىدىكى ئۆز- ئۆزىنى تەكشۈرۈش ئارقىلىق مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىشنىڭ ھەر قايسى باسقۇچلىرىدىكى ئۆلچەم تەلەپلەرگە يەتكەن ناھىيە دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمەتلىرى ۋە مۇناسىۋەتلىك ئورۇنلار.# T- T% I0 c7 C6 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. ئاساسلىق مەزمۇنى. مۇپەتتىش قىلىپ باھالاشنىڭ ئاساسلىق مەزمۇنى: ھەر قايسى ناھىيە (شەھەر، رايون) نىڭ مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى ئەمەلگە ئاشۇرۇپ، “ئىككى ئاساسەن” نى مۇستەھكەملەپ يۇقۇرى كۆتۈرۈش نىشانىغا يىتىش؛ مەجبۇرىيەت مائارىپىنىڭ تەكشى تەرەققىياتىنى ئەمەلگە ئاشۇرۇپ، قوش يۇقۇرى ئۆلچەمدە توققۇز يىللىق مەجبۇرىيەت مائارىپىنى ئوموملاشتۇرۇش نىشانىغا يىتىش؛ ناھىيە تەۋەسىدىكى ھەر دەرىجىلىك تۈرلۈك مائارىپنىڭ ماس، سىجىل، ئومومىيۈزلۈك تەرەققىياتىنى ئەمەلگە ئاشۇرۇپ، ئاپتونۇم راتوننىڭ «مائارىپ پىلان پىروگراممىسى» دىكى نىشان تەلەپكە يىتىپ، مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە (شەھەر، رايون) بولۇش نىشانى (يەنى بىر گەۋدە، ئۈچ باسقۇچ، تۆۋەندىن يۇقۇرىغا، ئۆز ئارا باغلاپ تەشكىللەپ يولغا قويۇش جەريانى ۋە نەتىجىسى نىشانى) نى ئەمەلگە ئاشۇرۇش.
" J, c/ t% G1 _نۇقتىلىق باھالايدىغان مەزمۇن: يەرلىك پارتكوم، خەلق ھۆكۈمەتلىرىنىڭ مائارىپنى ئالدىن تەرەققى قىلدۇرۇشنى ئەمەلىيلەشتۈرۈش، مائارىپ قانۇن – نىزام، فاڭجىن سىياسەتلىرىنى ئىجرا قىلىش؛ مائارىپ تەرەققىيات پىلان نىشانلىرىنى ئىزچىللاشتۇرۇپ ئەمەلىيلەشتۈرۈش؛ مائارىپ خىراجەت سىلىنمىسى ۋە كاپالەتلەندۈرۈش مىخاينىزىمى؛ ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنى قۇرۇلۇشى؛ مائارىپ ئىسلاھاتى ۋە تەرەققىياتى، قوش تىل مائارىپى، مائارىپ سۈپىتى ۋە باشقۇرۇش قاتارلىق جەھەتلەردىكى ئەھۋاللار. كونكىرتنى باھالاش مەزمۇنى قوشۇمچە ماتىريالدا كۆرۈلىدۇ.  p& ~2 K& N! |1 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۈچىنچى، مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش پىرىنسىپى6 o6 T9 s( G" d0 x( {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيىنى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش خىزمىتىنى قانات يايدۇرۇشتا تۆۋەندىكى ئۈچ پىرىنسىپتا چىڭ تۇرۇش كېرەك.
6 u& L) v" E8 _0 l1. بىر تۇتاش پىلانلاش، باسقۇچلارغا بۆلۈپ يولغا قويۇش. ھەر قايسى ناھىيە (شەھەر، رايون) لار مائارىپ تەرەققىيات ئەمەلىيىتىگە ئاساسەن، ئۆز جايىنىڭ «مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى پىلانى»، «ناھىيە تەۋەسىدە مەجبۇرىيەت مائارىپىنى تەكشى تەرەققى قىلدۇرۇش پىلانى» غا بىرلەشتۈرۈپ، مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىش ئومومى پىلانىنى تۈزۈپ چىقىشى، ھەمدە ھەر قايسى باسقۇچلارنىڭ باشلىنىش ۋاقتى ۋە نىشانلىغان يىلىغا ئاساسەن باسقۇچقا بۆلۈپ تەشكىللەپ يولغا قويۇشى كېرەك.
0 j3 {* M6 O1 k& d/ z# q2. تۈرلەرگە بۆلۈپ يىتەكلەش، ئىلمىي ھالقىش. ئىقتىسادى شارائىتى ۋە مائارىپ ئاساسى بىر قەدەر ياخشى، نۆۋەتتە ئۈچ باسقۇچ ئىچىدىكى مەلۇم يۇقۇرى باسقۇچ ئۆلچىمىگە يەتكەن ئاساسى جەھەتتىن يەتكەن ناھىيىلەر شۇ باسقۇچقا ياكى مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە باسقۇچىغا بىۋاستە كىرىشكە بولىدۇ؛ نۆۋەتتە شارائىتى بىر قەدەر ناچار، مائارىپ ئاساسى نىسبەتەن ئاجىز ناھىيە (شەھەر، رايون)لار تىرىشچانلىق كۆرسىتىش ئارقىلىق مەلۇم باسقۇچ نىشانىغا يەتكەنلىرى مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىشنىڭ ئۈچ باسقۇچىدىكى ئۆلچەمگە يەتكەن مەلۇم تۈرىنى تاللاپ باشلىنىش نۇقتا يىلى نىشانى قىلىپ بىكىتىپ، ھالقىما تەرەققىياتنى ئەمەلگە ئاشۇرۇش كېرەك. ئەمما چوقۇم شۇ باسقۇچنىڭ ئەڭ تۆۋەن ئۆلچىمىگە يىتىشى، ئۆلچەمگە يەتكەندىن كىيىن بىر قانچە باسقۇچنى بىرلىكتە يۇقۇرى دەرىجىلىك ھۆكۈمەتنىڭ مۇپەتتىش قىلىپ باھالىشىغا ئىلتىماس قىلىشى كېرەك.
( l, ~! Q! ^3 X3. ئۆلچەمدە چىڭ تۇرۇپ، سۈپەتكە كاپالەتلىك قىلىش. ئاپتونۇم رايون مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە (شەھەر، رايون) بەرپا قىلىشنىڭ ئۈچ باسقۇچى بويىچە ئايرىم- ئايرىم مۇپەتتىش قىلىپ باھالاپ تەكشۈرۈپ ئۆتكۈزۈۋىلىش ئۆلچىمىنى تۈزۈپ چىقتى. ئۆلچەمدە چىڭ تۇرۇپ، سۈپەتكە كاپالەتلىك قىلىپ، مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش خىزمىتىنىڭ ئاشكارە، باراۋەر، ئادىل بولۇشىغا كاپالەتلىك قىلىش كېرەك. 1 R' k+ m$ \0 H0 {) t, k( Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھەر دەرىجىلىك ھۆكۈمەت مائارىپ مۇپەتتىش تارماقلىرى ھۆكۈمەتنى مۇپەتتىش قىلىش بىلەن ئوقۇتۇشنى مۇپەتتىش قىلىشنى بىرلەشتۈرۈش، دەلىللەش خاراكتىرلىك باھالاش بىلەن تەرەققىيات خاراكتىرلىك باھالاشنى بىرلەشتۈرۈش، ئۇنۋېرسال مۇپەتتىش قىلىش بىلەن دائىملىق تەكشۈرۈشنى بىرلەشتۈرۈش ئۇسۇلىدا چىڭ تۇرۇپ، مۇپەتتىشلەر مەسئۇلىيەت رايونى تۈزۈمىدە چىڭ تۇرۇپ، مۇھىم نۇقتىنى گەۋدىلەندۈرۈش، مەسئۇلىيەتنى ئەمەلىيلەشتۈرۈش، مەسىلىنى ھەل قىلىش، جەريانغا ئەھمىيەت بىرىش پىرىنسىپىدا چىڭ تۇرۇشى كېرەك. جەمئىيەت ۋە ئاممىنىڭ رازى بولۇش دەرىجىسىنى باھالاش ۋە ئۇلارنىڭ نازارىتىنى قوبۇل قىلىش كېرەك./ ]' Y4 x- s9 i; e8 E( zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۆتىنچى، مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش تەرتىپى ۋە تەلىپى
3 \6 n2 ^: W* A' jمائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىشنىڭ ئۈچ باسقۇچى ئىچىدە مەجبۇرىيەت مائارىپىنى تەكشى تەرەققى قىلدۇرۇش دۆلەت قاتلام بويىچە ئىلگىرى سۈرىدىغان مۇھىم خىزمەت، دۆلەتنىڭ تەكشۈرۈپ دەلىللىشىنى قوبۇل قىلىدۇ، ئۇنىڭ مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش تەرتىپى ۋە تەلىپى مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۇش قۇرۇلۇشى، مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە (شەھەر، رايون) بەرپا قىلىش بىلەن ئوخشىمايدۇ، تەپسىلاتى «شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىنىڭ ناھىيىلەر مەجبۇرىيەت مائارىپىنىڭ تەكشى تەرەققىياتىنى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش چارىسى»دە كۆرۈلىدۇ.
; ], r- H3 g3 T' a0 m1. مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۇش قۇرۇلۇشى، مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە (شەھەر، رايون)نى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش تەرتىپى: p) q2 s' p9 a, jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۇش قۇرۇلۇشىدىكى ناھىيە (شەھەر، رايون) نى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاپ ئۆتكۈزۈۋىلىشنى ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر) لىك خەلق ھۆكۈمىتى (مەمۇرى مەھكىمە) تەشكىللەپ يولغا قويىدۇ، تەڭ دەرىجىلىك مائارىپ مۇپەتتىش تارمىقى كونكىرتنى مەسئۇل بولىدۇ. ناھىيە (شەھەر، رايون) لۇق خەلق ھۆكۈمەتلىرى ئۆز- ئۆزىنى تەكشۈرۈپ ئۆلچەمگە يىتىش ئاساسىدا ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر) لىك خەلق ھۆكۈمىتى (مەمۇرى مەھكىمە) گە تەكشۈرۈپ ئۆتكۈزۈۋىلىشقا يوللايدۇ، ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر) باھالاپ ئۆتكۈزۈۋىلىپ لاياقەتلىك بولغاندىن كىيىن، مۇناسىۋەتلىك ماتىرىياللارنى ئاپتونۇم رايونلۇق خەلق ھۆكۈمىتى مائارىپ مۇپەتتىشلەر ئۆمىكىگە دەلىللەش، ئارىلاپ تەكشۈرۈشكە يوللايدۇ، ھەمدە ئەڭ ئاخىرقى ھۆكۈمىنى چىقىرىدۇ.
/ x% o9 |8 H2 Y: w' Jمائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە (شەھەر، رايون) نى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاپ ئۆتكۈزۈۋىلىشنى ئاپتونۇم رايونلۇق خەلق ھۆكۈمىتى تەشكىللەپ يولغا قويىدۇ، ئاپتونۇم رايونلۇق خەلق ھۆكۈمىتى مائارىپ مۇپەتتىشلىك ئۆمىكى كونكىرتنى مەسئۇل بولىدۇ. ناھىيە (شەھەر، رايون) لۇق خەلق ھۆكۈمەتلىرى ئۆز- ئۆزىنى تەكشۈرۈپ ئۆلچەمگە يىتىش ئاساسىدا ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر) لىك خەلق ھۆكۈمىتى (مەمۇرى مەھكىمە) دەسلەپكى باھالاشنى تەشكىللەيدۇ، دەسلەپكى باھالاشتا لاياقەتلىك بولغاندىن كىيىن ئاپتونۇم رايونلۇق خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ تەكشۈرۈپ ئۆتكۈزۈۋىلىشقا يوللايدۇ، ئاپتونۇم رايون مۇپەتتىش قىلىپ باھالاپ لاياقەتلىك بولغانلىرىغا ئەڭ ئاخىرقى ھۆكۈمنى چىقىرىدۇ ھەمدە ئىسىملىكىنى ئىلان قىلىدۇ." G2 B' K. ?  ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۇش قۇرۇلۇشى، مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە (شەھەر، رايون)نى ئىلتىماس قىلىش ۋە باھالاپ بىكىتىش تەرتىپى  N+ {8 J, a; n2 x0 d0 N  mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1) ناھىيە (شەھەر، رايون) لار ئۆز- ئۆزىنى باھالاش ۋە يوللاش" H" O! R, X) }* f0 S3 K0 }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ناھىيە دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى ئۆز ناھىيە (شەھەر، رايون)نىڭ مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۇش قۇرۇلۇشى، مەجبۇرىيەت مائارىپىنى تەكشى تەرەققى قىلدۇرۇش، مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىش پىلان نىشانى ۋە يىللىق خىزمەت پىلانى، مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىشنىڭ مەلۇم باسقۇچىنى تاماملاشتىكى نىشان ۋەزىپىسىگە ئاساسەن ئۆز- ئۆزىنى تەكشۈرۈش ئىلىپ بارىدۇ. ئۆز- ئۆزىنى تەكشۈرۈشتە لاياقەتلىك بولغاندىن كىيىن، ھەر يىلى 12- ئاينىڭ ئاخىرىدا ناھىيە (شەھەر، رايون)لۇق خەلق ھۆكۈمىتى ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر) لىك خەلق ھۆكۈمىتى (مەمۇرى مەھكىمە) گە باھالاش ئىلتىماسى سۇنىدۇ ھەمدە مۇناسىۋەتلىك ماتىرياللارنى يوللايدۇ. شۇنىڭ بىلەن بىرگە ناھىيە (شەھەر، رايون) دا ئاشكارىلاپ ئىلان قىلىدۇ (ئاشكارىلاپ ئىلان قىلىدىغان مەزمۇن مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىشنىڭ شۇ باسقۇچتىكى ئاساسلىق ئەھۋالى، ئاساسلىق كۆرسەتكۈچلەرنىڭ ئۆلچەمگە يىتىش دەرىجىسى، نازارەت تېلېفۇنى قاتارلىقلارنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ، ئاشكارىلاش ۋاقتى 15 كۈندىن كەم بولمايدۇ)، پۈتكۈل جەمئىيەتنىڭ نازارىتىنى قوبۇل قىلىدۇ." v$ f+ [2 J; N5 w7 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ناھىيە (شەھەر، رايون)نىڭ مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىشنىڭ مۇناسىپ باسقۇچىدىكى يۇقۇرىغا يوللايدىغان ماتىرياللار تۆۋەندىكىچە:8 D. I& e& H( e5 o  j: v& V% A$ ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1) ناھىيە (شەھەر، رايون)لۇق خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش توغرىسىدىكى يوليورۇق سوراش دوكىلاتى؛
  P# K* F/ F- q(2) ناھىيە (شەھەر، رايون)لۇق خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ خىزمەت دوكىلاتى؛
3 y2 n* g- b. ?" M(3) ناھىيە (شەھەر، رايون)لۇق خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ ئۆز- ئۆزىنى باھالاش دوكىلاتى؛5 p4 ~1 @( R6 `' I/ xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(4) ناھىيە (شەھەر، رايون)لۇق خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش سىتاستىكا جەدىۋىلى؛
0 A8 R8 k5 X7 r) [* u(5) ناھىيە (شەھەر، رايون)لۇق خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ ئاشكارە ئېلان قىلغانلىقىغا دائىر دوكىلاتى؛: Z; H5 B! V! B7 Z9 ?: jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2) ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر)نى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش ۋە يوللاش! J8 P7 X9 {% `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر)لىك خەلق ھۆكۈمىتى(مەمۇرى مەھكىمە) ناھىيە(شەھەر، رايون)لۇق خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ  يوللىغان ماتىرياللىرىنى تەكشۈرۈپ ھەمدە دەستلەپكى باھالاشنى تەشكىللەپ، ساقلانغان مەسىللەرگە قارىتا ھەيدەكچىلىك قىلىپ، تۈزىتىپ ئەمەلىلەشتۈرىدۇ. ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر)لىك خەلق ھۆكۈمىتى(مەمۇرى مەھكىمە) ھەر يىلى 3- ئايدا ۋە 10- ئايدا ئاپتونۇم رايۇنلۇق خەلق ھۆكۈمىتىگە دەستلەپكى باھالاشتا لايەقەتلىك بولغانلىرىنىڭ مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش ئىلتىماسى ۋە مۇناسىۋەتلىك ماتىرياللىرىنى يوللايدۇ شۇنىڭ بىلەن بىرگە  ئاپتونۇم رايۇنلۇق خەلق ھۆكۈمىتى مائارىپ مۇپەتتىشلەر ئىشخانىسگە يوللايدۇ (5 نۇسقا ۋە ئېلىكترونلۇق نۇسقىسى)./ r. _3 h! l# s8 d2 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر)نىڭ مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىشنىڭ مۇناسىپ باسقۇچىدا يوللايدىغان ماتىرياللىرى تۆۋەندىكىچە:: d+ B+ {1 A) B# ]2 V: Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1) ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر)لىك خەلق ھۆكۈمىتى (مەمۇرى مەھكىمە)نىڭ مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش يوليۇرۇق سوراش دوكىلاتى ؛; _" P. T* H, I/ pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2) ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر)لىك خەلق ھۆكۈمىتى (مەمۇرى مەھكىمە)نىڭ  دەستلەپكى باھالاش دوكىلاتى؛
8 u1 U, c$ C+ R- c8 H0 p0 E(3) ناھىيە (شەھەر، رايۇن)لۇق خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش يوليۇرۇق سوراش دوكىلاتى ؛) f, n/ w, j* W& X4 a% mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(4) ناھىيە (شەھەر، رايۇن)لۇق خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ خىزمەت  دوكىلاتى ؛
; a, X8 O2 @2 R+ ?. r0 s0 L9 m(5) ناھىيە (شەھەر، رايۇن)لۇق خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ ئۆز- ئۆزىنى باھالاش دوكىلاتى ؛
/ n- u9 c5 \0 i3 M(6) ناھىيە (شەھەر، رايۇن)لۇق خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ ئاشكارە ئېلان قىلغانلىقىغا دائىر  دوكىلاتى؛
" Y2 \' C6 Q& M3) ئاپتونۇم رايۇننىڭ مۇپەتتىش قىلىپ باھالاپ بىكىتىشى: P% s$ ^7 f, g. zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1) ماتىرىياللارنى دەلىللەش. ئاپتونۇم رايۇنلۇق خەلق ھۆكۈمىتى مائارىپ مۇپەتتىشلەر ئۆمىكى ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر)نىڭ يوللىغان مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىشنىڭ مەلۇم باسقۇچىنى تەكشۈرۈپ ئۆتكۈزۋىلىشنى ئىلتىماس قىلىش ماتىرىياللىرىغا قارىتا ئاپتونۇم رايۇننىڭ مۇپەتتىشلىرىنى تەشكىللەپ، دەلىللەش ئېلىپ بېرىپ تۈزىتىش پىكرىنى ئوتتۇرغا قويىدۇ.
+ r2 [, _& ?, P( h1 Z7 ^+ n(2) مۇپەتتىش قىلىشنى تەشكىللەش. ئاپتونۇم رايۇنلۇق خەلق ھۆكۈمىتى مائارىپ مۇپەتتىشلەر ئۆمىكى ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر)نىڭ ئىلتىماسىغا ئاساسەن مۇۋاپىق پەيتتە جەريان خاراكتىرلىك مۇپەتتىشلىك ئېلىپ بېرىپ، ناھىيە (شەھەر، رايۇن) نىڭ بەرپا قىلىش خىزمىتىگە يىتەكچىلىك قىلىدۇ، جەريان خاراكتىرلىك مۇپەتتىشلىكنى بىر يىل ئىلگىىرى ياكى پىلانلانغان يىلى ئېلىپ بارسا بولىدۇ. & Y* X0 E: p% X! Y0 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(3) ئالدىن تەكشۈرۈشنى تەشكىللەش. ئاپتونۇم رايۇننىڭ جەريان خاراكتىرلىك مۇپەتتىش قىلىپ تەكشۈرۈشتىكى تۈزىتىش پىكرىنى ئەمەلىلەشتۈرۈش ئاساسىدا ئاپتونۇم رايۇنلۇق خەلق ھۆكۈمىتى مائارىپ مۇپەتتىشلەر ئۆمىكى ئالدىن تەكشۈرۈش گوروپپىسى تەشكىللەپ، ئالدىن تەكشۈرۈپ باھالاش ئېلىپ بارىدۇ، ئالدىن تەكشۈرۈشتە ئارلاپ نۇقتىلىق تەكشۈرۈش  بىلەن دائىرى بويىچە كۆرۈپ تەكشۈرۈش  ئۇسۇلىنى بىرلەشتۈرۈش  قوللىنىلىدۇ.  ئارلاپ نۇقتىلىق تەكشۈرۈشتە ناھىيىدىكى ئۈچتىن بىر قىسىم يېزا(بازار، كوچا  ئىش باشقارما) ۋە مەكتەپلەر نۇقتىلىق تەكشۈرۈلىدۇ. ' K+ Y4 ~$ F3 F0 l7 ]& oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(4) مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش. ئالدىنقى تەكشۈرۈشتە لايەقەتلىك بولغاندىن كىيىن ئاپتونۇم رايۇنلۇق خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ تەستىقلىشى ئارقىلىق ئاپتونۇم رايۇنلۇق خەلق ھۆكۈمىتى مائارىپ مۇپەتتىشلەر ئۆمىگى ئاپتونۇم رايۇنلۇق پارتكوم، ئاپتونۇم رايۇنلۇق خەلق قۇرۇلتىيى دائىمى كومتېتى، سىياسى كىڭەش قاتناشقان مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش گوروپپىسى تەشكىللەپ، مۇپەتتىش قىلىپ باھالاشنى ئىلتىماس قىلغان ناھىيە(شەھەر، رايۇن)غا قارىتا رەسمى باھالاپ ئۆتكۈزۋىلىش ئېلىپ بارىدۇ. باھالاپ ئۆتكۈزۋىلىشتىن 15 كۈن ئېلگىرى ئۇقتۇرۇش تارقىتىپ، مۇپەتتىش خادىملارنى تەربىيەلەيدۇ، جەمىيەتكە ئاشكارە ئېلان قىلىپ، جەمىيەتنىڭ نازارىتىنى قوبۇل قىلىدۇ.- E) W2 S6 O1 @  {1 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(5) مۇپەتتىش قىلىپ باھالاشنىڭ قەدەم باسقۇچلىرى:
+ g+ z8 F4 b. r/ L$ D, Eبىرىنچى، دوكىلات يىغىنى چاقىرىپ، ۋىلايەت(ئوبلاست، شەھەر) ۋە ناھىيە(شەھەر، رايۇن)لۇق خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىشنىڭ مۇناسىپ باسقۇچىدىكى خىزمەت دوكىلاتى ئاڭلاپ ئۆتۈلىدۇ.
9 [" n0 `7 O0 H$ d0 `& s% E5 Jئىككىنچى، ھۆكۈمەت ۋە باشقا فونكىتسىيەلىك تارماقلارنىڭ مۇناسىۋەتلىك ماتىرىياللىرى تەكشۈرۈلىدۇ.! h& {( ]6 V7 {7 p7 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۈچىنچى، ئارلاپ نۇقتىلىق تەكشۈرۈش بىلەن دائىرە بويىچە كۆرۈپ تەكشۈرۈش ئۇسۇلىنى بىرلەشتۈرۈش شەكلىدە ئۈچتىن بىر قىسىم يېزا(بازار، كوچا  ئىش باشقارما) ۋە مەجبۇرىيەت مائارىپ باسقۇچىدىكى مەكتەپلەر نۇقتىلىق تەكشۈرۈلىدۇ.مۇپەتتىش قىلىپ تەكشۈرۈش ئۇسۇلى: سۆھبەت يىغىنى چاقىرىش، مۇناسىۋەتلىك تارماق ۋە شەخسلەرنى زىيارەت قىلىش، مەكتەپلەرگە بېرىپ نەق مەيداندا تەكشۈرۈش، دەرس ئاڭلاش سىناپ كۆرۈش، يازمىچە پىكىر ئېلىش قاتارلىقلار.
5 S7 }6 O- y' H8 i$ i& [+ r! W7 Qتۆتىنچى. مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش دەستلەپكى پىكرىنى يېزىپ چىقىپ، مۇپەتتىش قىلىنغان ناھىيە(شەھەر، رايۇن) لۇق خەلق ھۆكۈمىتىگە مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش ئالدىنقى نەتىجىسى ۋە تۈزىتىش پىكرىنى ئاغزاكى ئىنكاس قايتۇرۇش، مۇپەتتىش قىلىنغان ناھىيە(شەھەر، رايۇن) لۇق خەلق ھۆكۈمىتى 30  خىزمەت كۈنى ئىچىدە دەرىجىمۇ- دەرىجە تۈزىتىش پىكرىنى يوللاش.
( Z( M4 X! ^2 n9 N4 Y: Zبەشىنچى. مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش دوكىلاتىنى تارقىتىش . ئاپتونۇم رايۇنلۇق خەلق ھۆكۈمىتى مائارىپ مۇپەتتىشلەر ئۆمىگى يوللىغان تۈزىتىش پىكرىگە ئاساسەن دەلىللەش ئارقىلىق رەسمى يازمىچە مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش دوكىلاتى تارقىتىدۇ ھەمدە ئاپتونۇم رايۇندىكى ئاخپارات ۋاستلىرىدە ئېلان قىلىدۇ، شۇنىڭ بىلەن بىرگە مەزكۇر ناھىيىگە قارىتا مۇكاپاتلاش، جازالاش پىكرىنى ئاپتونۇم رايۇنلۇق پارتكوم، خەلق ھۆكۈمىتىگە يوللايدۇ.
& w# F  {" C5 _6 a+ Z, Dۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر)نى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش خىزمىتى يۇقارقى تەرتىپ بويىچە ئېلىپ بېرىلىدۇ. ! B3 W# A; ^/ t+ U' T5 H2 W) c; aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بەشىنچى، مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش نەتىجىسىنى بىكىتىش ۋە قوللۇنۇش% C/ C: g( b9 J5 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش نەتىجىسىنى بىكىتىش. مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى، مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە (شەھەر، رايون)نى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش نەتىجىسى ئەلا، ياخشى، لاياقەتلىك، لاياقەتسىز دەپ ئايرىلىدۇ. كونكىرتنى باھالاش ئۇسۇلى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش چارىسىدىن كۆرۈلسۇن.
3 N3 C! J- U* a# u2. مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش نەتىجىسىنى قوللۇنۇش. مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش نەتىجىسى ناھىيە (شەھەر، رايون)لۇق پارتكوم، خەلق ھۆكۈمىتى ۋە ئاساسلىق مەسئۇل خادىملىرىنىڭ سىياسى نەتىجىسىنى باھالاشنىڭ مەزمۇنى قىلىنىپ، تاللاپ ۋەزىپىگە قويۇش، تەربىيەلەش، مۇكاپاتلاش- جازالاش، مەسئۇلىيەتنى سۈرۈشتە قىلىش ۋە مائارىپقا مۇناسىۋەتلىك تۈرلەرنى تۇرغۇزۇش، مەخسۇس تۈر مەبلىغى ئاجرىتىشنىڭ مۇھىم ئاساسى قىلىنىدۇ. ئاپتونۇم رايونلۇق خەلق ھۆكۈمىتى مەخسۇس مۇكاپات مەبلىغى تەسىس قىلىپ، خىزمىتى گەۋدىلىك بولۇپ، مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىش ۋەزىپىسىنى ۋاقتىدا تاماملاپ، تەكشۈرۈپ ئۆتكۈزۈۋىلىنغان ناھىيە (شەھەر، رايون)لەرگە مۇكاپات قىلىپ بىرىدۇ، ھەمدە «مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە (شەھەر، رايون)» دىگەن نامنى بىرىدۇ. ئۆز قەرەلىدە مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە ياكى باسقۇچلۇق نىشان تەلىپىگە يىتەلمىگەن ناھىيە (شەھەر، رايون) ئومومى ئۇقتۇرۇش ئارقىلىق تەنقىتلىنىدۇ، مۆھلەت بەلگۈلەپ تۈزۈتۈپ ئۆلچەمگە يىتىشكە بۇيرۇلىدۇ، مەسئۇلىيەتنى سۈرۈشتۈرۈش تۈزۈمى تۇرغۇزۇلۇپ، مۇناسىۋەتلىك بەلگۈلىمىلەرگە ئاساسەن ئاساسلىق مەسئۇل كىشىنىڭ مەسئۇلىيىتى سۈرۈشتە قىلىنىدۇ.5 ?" h* v9 e2 N' q" P* N8 [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئالتىنچى، مۇستەھكەملەپ يۇقۇرى كۆتۈرۈش
" ?1 u/ m: X4 J/ k  `1. قايتا تەكشۈرۈش تۈزۈمى تۇرغۇزۇلىدۇ. ھەر دەرىجىلىك ھۆكۈمەتلەر مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىشنىڭ ھەر قايسى باسقۇچلىرىدا ئۆلچەمگە يەتكەندىن كىيىنكى مۇستەھكەملەش يۇقۇرى كۆتۈرۈش خىزمىتىنى چىڭ تۇتىشى، ناھىيە شەھەر، رايون)لۇق خەلق ھۆكۈمىتى ھەر يىلى ئۆز- ئۆزىنى تەكشۈرۈشنى ئىشقا ئاشۇرۇپ، يىللىق تەكشۈرۈش تۈزۈمى تۇرغۇزىشى كېرەك. ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر) لىك خەلق ھۆكۈمىتى (مەمۇرى مەھكىمە) مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيىلەرنى ھەر ئىككى يىلدا كەم بولغاندا بىر قىتىم قايتا تەكشۈرۈپ ئۆتكۈزىۋىلىشى، ھەمدە مۇپەتتىش قىلىش نەتىجىسىنى ئۆز ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر) تەۋەسىدە ئومومى ئۇقتۇرۇش قىلىپ، ئاپتونۇم رايونلۇق خەلق ھۆكۈمىتى مائارىپ مۇپەتتىشلىك ئۆمىكىگە يوللىشى كېرەك. ئاپتونۇم رايون ئىز قوغلاپ قايتا تەكشۈرۈش تۈزۈمى تۇرغۇزۇپ، قەرەلسىز ئارىلاپ تەكشۈرىدۇ، مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىشنىڭ ھەر قايسى باسقۇچلىرىدىكى ئاساسلىق كۆرسەتكۈچلەردە كۆرۈنەرلىك چىكىنگەن، مەسىلە ئىغىر بولغان ناھىيە (شەھەر، رايون)غا سىرىق تاختا بىرىپ ئاگاھلاندۇرىدۇ، مۆھلەت بەلگىلەپ تۈزۈتىشكە بۇيرۇيدۇ، ھەمدە ئاپتونۇم رايون بويىچە ئومومى ئۇقتۇرۇش قىلىپ تەنقىتلەيدۇ. مۆھلەت ئىچىدە تۈزۈتىپ بولالمىغان ناھىيە (شەھەر، رايون)نىڭ «مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە (شەھەر، رايون)» مۇناسىپ باسقۇچىدىكى نامى بىكار قىلىنىدۇ، ھەمدە ئاساسلىق رەھبەرلەر ۋە مۇناسىۋەتلىك خادىملارنىڭ مەسئۇلىيىتى سۈرۈشتە قىلىنىدۇ.
' p9 E* U. O( r* K* J: Z2. يىللىق سىتاستىكا ۋە تەكشۈرۈش تۈزۈمى تۇرغۇزۇلىدۇ. ھەر قايسى ۋىلايەت (ئوبلاست، شەھەر) تەۋەلىكىدىكى ناھىيە (شەھەر، رايون) نىڭ ھەر يىلى 12- ئاينىڭ 5- كۈنىدىن ئىلگىرى مۇناسىۋەتلىك تەلەپلەر بويىچە مائارىپتا كۈچلۈك ناھىيە بەرپا قىلىش مۇستەھكەملەش يۇقۇرى كۆتۈرۈشنىڭ ئۆز- ئۆزىنى تەكشۈرۈش دوكىلاتى ۋە سىتاستىكا جەدىۋەللىرىنى يۇقۇرىغا يوللىشىغا ھەيدەكچىلىك قىلىشى كېرەك. ئاپتونۇم رايون ئاساسى مائارىپ تەرەققىياتى ۋە سۈپىتىنى تەكشۈرۈش تۈزۈمىنى تەدرىجى تۇرغۇزۇپ، چىكىنىش كۆرۈلگەن ناھىيىلەرنى ئىز قوغلاپ نازارەت قىلىپ، ھەر دەرىجىلىك ھۆكۈمەتلەرنىڭ مۇستەھكەملەش يۇقۇرى كۆتۈرۈش خىزمىتىنى چىڭ تۇتىشىغا ھەيدەكچىلىك قىلىدۇ.
( S# t5 R7 q9 s; gمۇناسىۋەتلىك چۈشەندۈرۈشكە ئاپتونۇم رايونلۇق خەلق ھۆكۈمىتى مائارىپ مۇپەتتىش ئۆمىكى مەسئۇل بولىدۇ.
  C2 b: |5 z: `% K- s$ @5 B& I
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
ئېسىل ماتىرىيال يوللاپسىز ، رەھمەت سىزگە
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2013-8-22 12:48:17 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
باردىن تەڭ پايدىلىنايلى دەپ ئويلۇدۇم.
ۋاقتى: 2013-10-31 20:46:57 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇشۇنداق  ياخشى ماتىرىيالنى يولىغىنىڭىىزىغا رەخمەت.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 05:48

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش