روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 3670|ئىنكاس: 3
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

17. ئۇلۇغ تىراگدىيە

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
( e9 L% e" o4 p% T. ~. Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
17.ئۇلۇغ تراگىدىيە
( h. ?! @, L* J4 e0 A0 G+ m( R0 t" X2 H8 K7 v0 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىتىفان زىۋىگ
6 D3 Q" P( D5 E, f. u" o, f; E' D3 p& ?9 C4 Q* dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.سىتفان زىۋىگ كىم؟ بۇ ھەقتە نىمىلەرنى بىلىسىز؟( V4 ?$ f- w0 k0 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

5 B  m& x/ U) V7 c. U. C2.‹‹كۈندە بىر جۈملە ›› سۇزىنى دوسكىغا يىزىپ ئوقۇپ بىرىڭ. سىكوت ئەتىرتىدىكىلەر كىملەر؟' Y( a7 ?; A/ Y2 X( y$ }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

5 v$ ]) T% r0 E) i! a( x* {9 `0 c8 X3.ئەسەر ۋەقەلىكىنى بايان قىلىپ بىرىڭ.7 y; j) R$ Q0 j2 q, iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

1 Y. n( M1 |8 H4 cئۆگۈنۈش كۆرسەتمىسى:
7 g7 P1 m2 v- B% C$ o( r# d
- \- ^2 q' Z' o6 r" x1.بىلىم ماھارەت ئىقتىدار نىشانى:5 H* j$ G$ M+ O2 x- u7 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
. A5 J7 v& V! L3 n4 O$ Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەسەرنىڭ قىسقىچە مەزمۇنىنى ئىگەللەش،ئەسەردىكى ئاچقۇچلۇق سۇز-جۈملىلەر ئارقىلىق سىكوت ئەتىرتىدىكىلەرنىڭ تەۋەككۈلچىلىك قىلىش ، جاپا مۇشەققەتكە چىداشتەك خارەكتىرىنى ئىگەللەش، مۇشكۇلاتقا كۇتۇلمىگەن تەغدىرگە قانداق مۇئامىلە قىلىشنى ئۇگىنىۋېلىش، ئادىمىلىك پەزىلەتنى نامايەن قىلىش.! j4 |9 k9 ~9 q: |! nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

7 Y) {, l8 K7 Tجەريان ۋە ئۇسۇل:
4 [" Z" I+ E$ x& L* C- e( C6 D- J7 [7 E- I+ Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇغۇچىلارغا ئەسەر ۋەقەلىكىنى ئەسلەشكە يىتەكلەش، تۇيۇقسىز يۇز بەرگەن مەسىللەرگە جۇرئەتلىك بۇلۇشقا يىتەكلەش،ئەسەردىكى ئاچقۇچلۇق سۇز جۈملىلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشۈنۇشكە ئىلھاملاندۇرۇش،سۇھبەتلىشىش،مۇھاكىمىگە تەشكىللەش ، لىكسىيە سۇزلەش ئۇسۇلى قاتارلىق جەريان ۋە ئۇسۇللار ئارقىلىق نىشان يەتكۈزۈلىدۇ.
/ M( ]6 O$ X  x5 X
- \  I- H1 R! P% [ھىسيات پوزىتسىيە ۋە قىممەت قاراش نىشانى:
7 R$ X$ `/ F( P" y. \4 K
6 }5 d; W; d1 r# |ئوقۇغۇچىلاردا تەبىئەتنىڭ سىرلىرىغا بولغان قىزىقىشنى قوزغاش تەۋەككۈلچىلىك جاسارىتىنى يىتىلدۇرۇش ،كوللىكتىۋىزىملىق قارىشىنى تۇرغۇزۇش،قىلماقچى بولغان ئىشىغا ئۇزىنى بېغىشلاش روھىنى يىتىلدۇرۇش.
; W: [; d' V: b* [. P9 f' p0 Z3 Y0 D& uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مۇھىم نوقتا:) c5 Y: |& Q7 ?! O+ N. e5 {/ |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

3 i* ~  W9 j% V- n2 B5 ]( Q0 fئەسەردىكى ئاچقۇچلۇق سۇز جۇملىلەر ئارقىلىق سىكوت ئەتىرتىدىكىلەرنىڭ خاراكتىرىنى ئىگىلەش.$ m3 j9 H1 w; y4 J, x# A4 K* Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

5 Y' z( M, W( a# Kقىيىن نوقتا:  o' `" V" b3 q) r% p& ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

# [9 B  E$ d6 ~7 cسىكوت ئەتىرتىدىكىلەرنىىڭ تەۋەككۈلچىلىك روھىنى ھىس قىلالايدىغان بولۇش.مۇشكۈلاتقا ، كۇتۇلمىگەن تەغدىرگە قانداق مۇئامىلە قىلىشنى ئۇگىنىۋېلىش.) {- F) W" M0 i2 Q- ^1 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
/ U6 ~9 _, q% U- ?6 I5 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرىس تىپى ۋە دەرىس سائىتى:' i9 o/ g( b: E3 q  M. C" N5 fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

' F0 z4 K$ ?& Vئۈلگىلىك دەرىس، بىر دەرىس سائىتى ئۈتۈلىدۇ." f! R$ \( X, A4 S" hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

/ @; R: T( S# o6 y. B; A) Q# w, t6 Iئوقۇتۇش ۋاستىسى:( T# x9 [9 a5 z" Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 O1 S% m" e: }: }: `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كىچىك دوسكا،كۇپ ۋاستىلىق ئوقۇتۇش دىتاللىرى
4 i( T6 N  D+ r5 @$ s$ v
* U7 t+ T* Y: I2 G•        1. ئەسلەپ بېقىڭلار ، ئىنسان ئايىغى تەگمىگەن، كىشلەر كۈرۈپ باقمىغان جەنۇبى قۇتۇپنى ئىنتايىن قىسقا ۋاقىت ئىچىدە- بىر ئايدا كىشلەر ئىككى قېتىم كۆردى. ئۇلار كىملەر ؟ بۇلاردىن قايسسى ئالدىدا بېرىپ غەلىبە قىلدى؟ قايسسى مەغلۇپ بولدى؟ بۇ ئەسەردە كىمنىڭ تەرجىمھالى بايان قىلىنغان ؟) U' T, ~2 M$ O- O# \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

5 N! `0 b" f/ w! j•        2. ئادەتتە غەلبە قازانغۇچىلار ھەر قانداق جايدا  ھەر قانداق ۋاقىتتا مەدھىيە –ئالقىشلارغا مەنسۇپ بولىدۇ ،نىمىشقا  ئەسەردە ئاپتۇر غەلبە قازانغۇچى ئامىنسون ئەتىرتىدىكىلەرنىڭ تەرجىمھالىنى يازماي، مەغلۇپ بولغۇچى سىكوت ئەتىرتىدىكىلەرنىڭ پاجىئەسىنى يازىدۇ ؟
9 n* G* N3 T- h: j0 ~) S# P& }2 f% g* xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.مەغلۇبىيەتكە دادىللىق بىلەن يۇزلەندى.
9 r& H9 e( ^4 k+ J4 f* ]1 w
6 D2 ?% o4 y3 \9 Y, ]2.ئادىمىلىك ۋە ئىنسانپەرۋەرلىك پەزىلىتىنى نامايەن قىلدى.
  t1 W. Q1 i1 w- }/ L0 @" A# n; n4 Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.سىكوت ئەتىرتىدىكىلەرنىڭ قەتئىلىك، قەيسەرلىك، كەسىپ ئۈچۈن ئۇزىنى بېغىشلاشتەك قەھرىمانلىق جاسارىتى بار ،ھۇجۇدىدا شەخسىيەتسىز مۇھەببەت بار .
2 l& f- T2 C! A: J& O" i. C3 ]2 v& {" N5 y9 O5 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3 .نىمە ئۈچۈن ئەسەرگە ‹‹ئۇلۇغ تىراگىدىيە دەپ ماۋزۇ قۇيۇلغان؟
" H$ `# a! W) E0 i' Z
6 `* V8 ~* _2 Y! O" {بىر ئادەم يەڭگىلى بولمايدىغان كۈلپەتلىك تەغدىر بىلەن كۇرەش قىلىش داۋامىدا ئۇزىنى ھالاك قىلغان بولسىمۇ ، لىكىن ئۇنىڭ روھى شۇنچە ئالى جاناپ بولۇپ كىتىدۇ . يەنى سىكوت ئەتىرتىدىكىلەر تەبىئەت بىلەن ئېلىشىش داۋامىدا مەغلۇپ بولۇپ جىسمى يىقىلغان بولسىمۇ ، بىراق ئونىڭ روھى سىناقلارغا بەرداشلىق بىرىپ چەكسىز ئالىجاناپلىشىدۇ. ئۇنىىڭ ئۈلۈمى تەڭداشسىز قىممەتكە ئىگە .( j/ j1 T# G  l( A# V. `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 m9 ?' t7 D1 _. Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.بۇ ئەسەر دە سىكوت ۋە ئۇنىڭ ئېكىسپىدىتسىيە ئەتىرتىدىكىلەرنىڭ  قانداق روھىغا مەدھىيە ئوقۇغان ؟
: r# a  o& K% {6 F* g( P
$ e  v1 g: N, J9 eئەسەردە ئاپتۇر  سىكوت ۋە ئۇنىڭ ئېكىسپىدىتسىيە ئەتىرتىدىكىلەرنىڭ جەنۇبى قۇتۇپ سەپىردىكى ئىش پائالىيەتلىرىنى تەسۋىرلەش ئارقىلىق، ئۇزى قىلماقچى بولغان ئىشقا دادىللىق بىلەن جۈرئەت قىلىش، غەلبە ۋە مەغلۇبىيەتكە دادىل مۇئامىلە قىلالايدىغان، كوللىكتىپنىڭ شان شەرىپى ۋە باشقىلارنىڭ مەنپەئەتى ئۈچۈن ئۇزىنى قۇربان قىلالايدىغان قەيسەر ، باتۇر، مەسئۇلىيەتچان ، ئالىجاناپ، ئادىمىيلىك پەزىلىتى ، شەخسىيەتسىز مۇھەببىتى ۋە كۈچلۈك كوللىكتىۋىزىملىق ،تەۋەككۈلچىلىك  روھىغا مەدھىيە ئوقۇغان.
  s5 v+ c9 f& g0 u
* N1 s+ Q* T% A0 {تاپشۇرۇق:8 g% Q2 J1 c3 A# \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

/ t& \6 V" g0 q' J  C+ Qتەسەۋۇرىڭىزنى قاناتلاندۇرۇپ، سېكوتلارنى جەنۇبىي قۇتۇپقا تۇنجى قېتىم باردى دەپ ئويلاڭ. ئۇنداق بولسا ۋاقەلىكتە ئۆزگىرىش بۇلامدۇ؟ قېنى ئويلىغىنىڭىزنى، تەسەۋۇرىڭىزنى يىزىپ بېقىڭ.
, n% G3 R  W, M; b. x9 I
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
ۋاقتى: 2013-4-10 21:38:14 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سىز تېما يوللىغان سەھىپە: ئىشخانا › مۇسابىقە رايۇنى › 17. ئۇلۇغ تىراگدىيە
2 X4 F7 e; ?  k' a% {: R' A, ~4 Vبۇ قايسى يىللىق، قايسى مەۋسۈمنىڭ نېمە دەرسى بولغىيتى، مۇناسىۋەتلىك سەھىپىگە سىزگە ياردەم قىلپ يۆتكەپ قوياي دېەم بىلەلمەيلا قالدىمغۇ؟
ۋاقتى: 2013-4-10 22:45:31 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ تولۇقسىزنىڭ ئەدەبىيات دەرس تەييارلىقى   C6 k) j" u+ V7 \8 S' T8 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەسلى ئورنى : مۇنبەر - ئوتتورا مەكتەپ دەرسلىكى - كىچىك سەھىپە - ...
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2013-4-12 12:06:42 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇدەرىس ئەسلى پ پ ت شەكىلىدە ئىدى يوللىغى بولمىدى يا مەن ئۇقالمىدىممۇ.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 09:22

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش