روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 3104|ئىنكاس: 3
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى باھالاش چارىسى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
قوشۇمچە 3.1 :
" C% a8 |  W) W«شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىنىڭ مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش چارىسى ناھىيە (شەھەر، رايون) سىتاتىستىكا جەدىۋىلى» نىڭ چۈشەندۈرۈلىشى
9 N* d" q$ D% j. }$ V3 p. a( a  p% ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىرىنچى،  مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) ئاساسى ئەھۋالى  (1- جەدۋەل)( x" b8 O/ }8 e* ~+ h; Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. “ئاساسى ئەھۋال” ۋە “ئىقتىسادى ئەھۋال” ئالدىنقى يىلى دۆلەت (يەرلىك) سىتاتىستىكا تارمىقى سىرتقا ئىلان قىلغان سىتاتىستىكا سانلىق مالۇماتلىرى بويىچە تولدۇرىلىدۇ. باشقا سانلىق مەلۇماتلار ئەڭ يىڭى مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا سانلىق مالۇماتلىرى بويىچە تولدۇرىلىدۇ.
2 l7 w# s7 N6 L# b2. “ئومومى نوپۇس”، “يېزا ئىگىلىك نوپۇسى سانى”، “غەيرى يېزا ئىگىلىك نوپۇسى سانى” بىڭ تۈەن نوپۇسىنى ئۆزئىچىگە ئالمايدۇ، سانلىق مەلۇماتلار ئونلۇق كەسىر چىكىتىدىن كىيىنكى ئىككى خانىگىچە ئىلىنىدۇ.; c: S/ W5 E5 x: `0 }% zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. “ئىقتىسادى ئەھۋال” سان سىپىرلىرى بىرلەر خانىسىگىچە ئىلىنىدۇ.
: _! b# g" A/ u$ `1 C4. جەدىۋەلنىڭ ئاستىدىكى 6 گۇرۇپپا تەكشۈرۈشكە دائىر سانلىق مەلۇماتلارنى تولدۇرۇشقا دىققەت قىلىش.
* r5 x1 l* V$ w" l, A# c7 cئىككىنچى، مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) قوشۇن قۇرۇلۇشى ئەھۋالى     (2- جەدۋەل)
" i9 I+ n; B8 T/ W" c1. بۇ جەدۋەلگە ناھىيە (شەھەر، رايون)دىكى باشلانغۇچ مەكتەپ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ جەمئى سانى، ناھىيە تەۋەلىكىدىكى باشلانغۇچ مەكتەپ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ جەمئى سانى، ناھىيىدە تۇرۇشلۇق باشلانغۇچ مەكتەپ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ جەمئى سانى ئايرىم ئايرىم تولدۇرىلىدۇ (ئەڭ يىڭى مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا سانلىق مالۇماتلىرى).
# b: G' @! L' _  h4 z/ l# v2. باشلانغۇچ مەكتەپ سانلىق مەلۇماتلىرى توققۇز يىللىق تۈزۈمدىكى، 12 يىللىق تۈزۈمدىكى مەكتەپلەرنىڭ باشلانغۇچ قىسمىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ.
" V# D9 x( u! m1 K2 R# {+ {3. تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ سانلىق مەلۇماتلىرى 12 يىللىق تۈزۈمدىكى، مۇكەممەل ئوتتۇرا مەكتەپلەرنىڭ  تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ قىسمىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ.
' G$ T' u. J3 f4 ~- {" s4. باشلانغۇچ مەكتەپ بەلگىلەنگەن ئوقۇش تارىخىدىن يۇقۇرىلار: باشلانغۇچ مەكتەپتىكى ئالى تېخنىكوم ۋە ئۇنىڭدىن يۇقۇرى ئوقۇش تارىخىدىكى ئوقۇتقۇچىلارنى كۆرسىتىدۇ. / C9 k, }$ S+ {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
باشلانغۇچ مەكتەپ بەلگىلەنگەن ئوقۇش تارىخىدىن يۇقۇرىلار سانلىق مەلۇماتلىرىنى ئىلىش مەنبىيى: مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 423 باشلانغۇچ مەكتەپ مەخسۇس ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ كەسپى، ئوقۇش تارىخى” جەدۋىلى04- قۇر 1- سىتون، 05- قۇر 1- سىتون، 06- قۇر 1- سىتون يىغىندىسى ئىلىنىدۇ.
. }, Q1 g, i! ~) Y- E; w- o1 K& Bتولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ بەلگىلەنگەن ئوقۇش تارىخىدىن يۇقۇرىلار: تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپتىكى تولۇق كۇرس ۋە ئۇنىڭدىن يۇقۇرى ئوقۇش تارىخىدىكى ئوقۇتقۇچىلارنى كۆرسىتىدۇ.
# P9 N4 ~$ ?+ |5 P9 n6 F" Nتولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ بەلگىلەنگەن ئوقۇش تارىخىدىن يۇقۇرىلار سانلىق مەلۇماتلىرىنى ئىلىش مەنبىيى: مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 424 ئوتتۇرا مەكتەپ مەخسۇس ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ كەسپى، ئوقۇش تارىخى” جەدۋىلى 05- قۇر 1- سىتون، 06- قۇر 1- سىتون يىغىندىسى ئىلىنىدۇ.
% \, R! B+ B0 i. h! \5. ئوتتۇرا دەرىجىلىك ۋە ئۇنىڭدىن يۇقۇرى ئۇنۋان ئالغانلار: باشلانغۇچ مەكتەپتە باشلانغۇچ ئالى ۋە ئوتتۇرا مەكتەپ ئالى دەرىجىلىك ئۇنۋان ئالغانلار، ئوتتۇرا مەكتەپتە ئوتتۇرا مەكتەپ 1- دەرىجىلىك ۋە ئالى دەرىجىلىك ئۇنۋان ئالغانلارنى كۆرسىتىدۇ.1 I  s4 {& P* d6 o1 q# P/ v# Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
باشلانغۇچ مەكتەپ ئوتتۇرا دەرىجىلىك ۋە ئۇنىڭدىن يۇقۇرى ئۇنۋان ئالغانلار سانلىق مەلۇماتلىرىنى ئىلىش مەنبىيى: مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 422 ئوتتۇرا- باشلانغۇچ مەكتەپ مەخسۇس ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ئۇنۋانى، يېشى” جەدۋىلى04- قۇر 1- سىتون، 05- قۇر 1- سىتون يىغىندىسى ئىلىنىدۇ." G5 I, @9 H( k8 t+ j0 [  Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوتتۇرا دەرىجىلىك ۋە ئۇنىڭدىن يۇقۇرى ئۇنۋان ئالغانلار سانلىق مەلۇماتلىرىنى ئىلىش مەنبىيى: مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 422 ئوتتۇرا- باشلانغۇچ مەكتەپ مەخسۇس ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ئۇنۋانى، يېشى” جەدۋىلى14- قۇر 1- سىتون، 13- قۇر 1- سىتون يىغىندىسى ئىلىنىدۇ.7 P+ Z. F# Z7 j& I, g4 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۈچىنچى، مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) مائارىپ خىراجىتى ئەھۋالى     (3- جەدۋەل 1 )% q3 \! e" x) i% U) F' d! Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. بۇ جەدۋەلدىكى ھەر قايسى كۆرسەتكۈچ سانلىق مەلۇماتلىرى ناھىيە (شەھەر، رايون) بويىچە ئالدىغا 4 يىل سۈرۈپ تولدۇرىلىدۇ (مالىيە يىللىق مەلۇمات جەدۋىلى). مەسىلەن: 2012- يىلى باھالىنىدىغىنىنىڭ ئالدىنقى تۆت يىلى 2008، 2009، 2010، 2011 – يىلى بولىدۇ.5 t9 g) t  N. k% B% ]* oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. ئوقۇغۇچى سانىدا مائارىپ خىراجىتى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى ھىساپلاش ئۇسۇلى ئاساس قىلىنىدۇ.2 X+ u* g! q% o9 G1 P: y# c4 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. ھەر قايسى كۆرسەتكۈچلەردىكى سانلىق مەلۇماتلاردا مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدىۋىلىدىكى ئالاقىدار سانلىق مەلۇماتلار ئاساس قىلىنىدۇ. بارلىق سانلىق مەلۇماتلار ئونلۇق كەسىر چىكىتىدىن كىيىنكى بىر خانىگىچە ئىلىنىدۇ.' I' i) t' N9 t# e9 Z& y; mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. باشلانغۇچ مەكتەپ (تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئوقۇغۇچى بىشىغا توغرا كەلگەن خانچوت ئىچىدىكى مائارىپ كەسپى خىراجىتى = باشلانغۇچ مەكتەپ (تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) خامچوت ئىچىدىكى مائارىپ كەسپى خىراجىتى چىقىمى ÷ باشلانغۇچ مەكتەپ (تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئوقۇغۇچى سانى.7 N  j, u5 z8 W$ Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. باشلانغۇچ مەكتەپ (تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئوقۇغۇچى بىشىغا توغرا كەلگەن خانچوت ئىچىدىكى ئوموم ئىشلار خىراجىتى = باشلانغۇچ مەكتەپ (تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) خامچوت ئىچىدىكى ئوموم ئىشلار خىراجىتى چىقىمى ÷ باشلانغۇچ مەكتەپ (تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئوقۇغۇچى سانى.; O" W) V7 _) F  m: Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۆتىنچى، مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) مائارىپ خىراجىتى ئەھۋالى     (3- جەدۋەل 2 ) (ناھىيە، شەھەر، رايونلۇق مالىيە ئىدارىسى ئالاقىدار سانلىق مەلۇماتلارنى تەمىنلەيدۇ)
+ S+ x3 {2 o6 X1. بۇ جەدۋەلدىكى ھەر قايسى كۆرسەتكۈچ سانلىق مەلۇماتلىرى ناھىيە (شەھەر، رايون) بويىچە ئالدىغا 4 يىل سۈرۈپ تولدۇرىلىدۇ. (يۇقارقىغا ئوخشاش)
0 j- `* \3 Q9 U+ s+ I; I+ g9 l& V2. “يىڭىدىن كۆپەيگەن مالىيە كىرىمى” خامچوتنى ئىجرا قىلىش جەريانىدا ئارتۇق يىغىلغان قىسمىنى كۆرسىتىدۇ.
" T; d1 N5 m* o. i% Z/ x% i, Jھۆججەت ئاساسى: «گوۋۇيۈەنننىڭ مالىيە مائارىپ سىلىنمىسىنى يەنىمۇ زورايتىش توغرىسىدىكى پىكرى» (د ت 【2011】22- نۇمۇرلۇق) نىڭ 2- ماددىسىدىكى مۇناسىۋەتلىك بەلگىلىمىلەر.( O! C$ c- x9 }( o( A8 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. “مائارىپ قوشۇمچە خىراجىتى” ئەسلىدىكى شەھەر مائارىپ قوشۇمچە خىراجىتىنى كۆرسىتىدۇ.
2 G7 C) R4 \: W# T4. “يەر ئۆتۈنۈپ بىرىش ساپ كىرىمى خىراجىتى” “2011- يىلى 1- ئاينىڭ 1- كۈنىدىن باشلاپ ھەر قايسى جايلار شۇ يىلى خىرىدار چاقىرىش، كىم ئارىتتى قىلىپ سىتىش، ۋىۋىسكا ئىسىش ياكى كىلىشىم شەكلىدە دۆلەت زىمىنىنىڭ ئىشلىتىش ھوقوقىنى ئۆتۈنۈپ بىرىپ ئىرىشكەن يەر ئۆتۈنۈپ بىرىش كىرىمىدىن يەر تۆلىمى ۋە چىقىش- كۆچۈرۈش تۆلىمى، يەر ئىچىش قاتارلىق چىقىملارنى تۇتۇپ قىلىپ، ئىشىپ قالغان سوممىنىڭ %10 نى مائارىپ خىراجىتىگە  ھىساپلاش” نى كۆرسىتىدۇ.. ]0 g$ o/ K  Q' s9 K4 i' nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھۆججەت ئاساسى:  «گوۋۇيۈەنننىڭ مالىيە مائارىپ سىلىنمىسىنى يەنىمۇ زورايتىش توغرىسىدىكى پىكرى» (د ت 【2011】22- نۇمۇرلۇق)، «شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىنىڭ يەر ئۆتۈنۈپ بىرىش كىرىمىدىن مائارىپ خىراجىتى ھىساپلاش يولغا قويۇش چارىسى» (ش م م 【2011】375- نۇمۇرلۇق).
/ j+ g4 n- z7 M2 B1 t# y' b( C4 E' E% B5. ئوقۇتقۇچى، ئىشچى- خىزمەتچىلەر ئىش ھەققى ئاساسى ئىش ھەققى، يارىدەم پۇل، مۇكاپات ۋە ئۈنۈم ئىش ھەققى، ئىجتىمائى كاپالەتكا تاپشۇرغان پۇل قاتارلىقلارنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ./ k  O" b3 p* C3 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى، ئىشچى- خىزمەتچىلەر كىشى بىشى ئىش ھەققى= ئوقۇتقۇچى، ئىشچى- خىزمەتچىلەر ئومومى ئىش ھەققى چىقىمى ÷ ئوقۇتقۇچى، ئىشچى- خىزمەتچىلەر سانى.
: k/ X; ?7 ^4 M- K- Z9 ~6. ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تەربىيىلىنىش خىراجىتى ئىچىدىكى “ناھىيىلىك مالىيەدىن ئاجراتقان ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيىلەش خىراجىتى” ناھىيىلىك مالىيەنىڭ ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيىلەش خىراجىتى سىلىنمىسىنى كۆرسىتىدۇ، مەجبۇرىيەت مائارىپى كاپالەت مىخانىزىمى ئوموم ئىشلار خىراجىتى ۋە يۇقۇرى بەرگەن تەربىيىلەش خىراجىتىنى ئۆز ئىچىگە ئالمايدۇ.2 [4 {7 b  u# M1 z. Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بەشىنچى، مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) مەكتەپ باشقۇرۇش شارائىتى ئەھۋالى     (4- جەدۋەل 1 )/ A. L! ]/ Y/ t. nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. بۇ جەدىۋەلگە ئايرىم- ئايرىم ھالدا ناھىيە (شەھەر، رايون) دىكى جەمئى مەكتەپ، ناھىيە تەۋەلىكىدىكى مەكتەپ، ناھىيىدە تۇرۇشلۇق مەكتەپلەرنىڭ ئالاقىدار سانلىق مەلۇماتلىرى تولدۇرىلىدۇ. (ئەڭ يىڭى مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا سانلىق مەلۇماتلىرى).6 \1 K6 f. h2 Q- H0 Z3 Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش ۋە يارىدەمچى ئۆيلەر كۆلىمى، تەنتەربىيە مەيدانى (سارىيى) كۆلىمى، ئوقۇتۇش سايمان، ئۈسكىنىلىرى قىممىتى، كومپيوتىر سانى ۋە كىتاپ سانى قاتارلىق كۆرسەتكۈچلەردە، ئايرىم تەسىس قىلىنغان باشلانغۇچ مەكتەپ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپلەر بىۋاستە مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا جەدىۋىلىدىكى سانلىق مەلۇماتلارنى ئالسا بولىدۇ.5 Y6 B$ z  Z! T, l0 p. Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
توققۇز يىللىق تۈزۈمدىكى مەكتەپلەر باشلانغۇچ ۋە تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ كۆلىمىگە ئاساسەن “بىر باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى : بىر تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى = 1 : 1.1 ” نىسبەت بويىچە كۆرسەتكۈچنى ئايرىشى، باشلانغۇچ ۋە تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ قىسمىنىڭ ئىگەللىگەن قىسمىنى باشلانغۇچ ۋە تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ سانلىق مەلۇماتى قىلىشى كېرەك.' [: ^9 I3 U9 f+ d' x3 f/ k. Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
12 يىللىق تۈزۈمدىكى مەكتەپلەر باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا ۋە تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ كۆلىمىگە ئاساسەن “بىر باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى : بىر تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى : بىر تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى = 1 : 1.1 :1.32” نىسبەت بويىچە كۆرسەتكۈچنى ئايرىشى، باشلانغۇچ ۋە تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ قىسمىنىڭ  ئىگەللىگەن قىسمىنى باشلانغۇچ ۋە تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ سانلىق مەلۇماتى قىلىشى كېرەك.
7 ]: ?" s% M/ H9 E: M, z* _3 fدىققەت: مەكتەپ باشقۇرۇش شارائىتىدا ئىزچىل تۈزۈمدىكى مەكتەپ ۋە مۇكەممەل ئوتتۇرا مەكتەپلەرنى يۇقارقى نىسبەت بويىچە بۆلۈپ، باشلانغۇچ ۋە تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ قىسمىنىڭ  ئىگەللىگەن قىسمىنى باشلانغۇچ ۋە تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ سانلىق مەلۇماتى قىلىشى كېرەك. باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ سانى،  مەكتەپتىكى ئوقۇغۇچى سانى 1 - جەدۋەلدىكى تەكشۈرۈشكە دائىر سانلىق مەلۇماتلار (5) بىلەن ئوخشاش بولۇش كېرەك.1 h8 A8 J! t1 P  s# wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. مەكتەپ يەر كۆلىمى: مەكتەپ قوروسى ئىچىدىكى يەر كۆلىمىنى كۆرسىتىدۇ، مەكتەپ قوروسى سىرتىدىكى مەكتەپ ئىگىدارچىلىقىدىكى دىھقانچىلىق مەيدانى، ئورمانچىلىق مەيدانى ۋە مەكتەپ قۇرغان زاۋۇتلار يەر كۆلىمىنى ئۆز ئىچىگە ئالمايدۇ. مەكتەپنىڭ يەر ئىشلىتىش گۇۋاھنامىسىدىكى كۆلەم بىلەن بىردەك بولىدۇ.+ |2 W- U6 g  f- X5 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن يەر كۆلىمى = مەكتەپ يەر كۆلىمى ÷ مەكتەپتىكى ئوقۇغۇچى سانى.
  }8 W* E2 q1 M" `! R  Mئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ سانى (ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن يەر كۆلىمى ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپنى كۆرسىتىدۇ) : يېزا مەكتەپلەردە «ئاپتونۇم رايوننىڭ مەجبۇرىيەت مائارىپ مەكتەپلىرى مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى (سىناق نۇسخا)» (ش م ئا 【2011】23- نۇمۇرلۇق) (تۆۋەندە قىسقارتىلىپ «مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى» دەپ ئاتىلىدۇ) نىڭ 9-، 11- ماددىسىدىكى ئۆلچەم بويىچە مەكتەپنىڭ ئۆلچەمگە يەتكەن- يەتمىگەنلىكى تەكشۈرۈپ دەلىللىنىدۇ. شەھەرلەردە يېزا مەكتەپلەرنىڭ ئۆلچىمىدىن پايدىلىنىدۇ.2 ^% b3 J' x5 _3 j( E* H9 g% F7 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆلچەمگە يىتىش نىسبىتى = (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ سانى ÷(باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئومومى مەكتەپ سانى × %100 .
! E' d  I" a* x* D3. مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرى كۆلىمى
0 _6 B: i. B/ _$ y& tمەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرى كۆلىمى = مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا جەدۋىلىدىكى مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرى كۆلىمى (مەكتەپ ئىگىلىكىدىكى مۈلۈك ھوقوقى). ئىجارىگە، ئارىيەتكە ئالغان مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرى، ۋاقىتلىق ياسىغان كەپە ئۆيلەر قۇرۇلۇش كۆلىمىنى ئۆز ئىچىگە ئالمايدۇ.8 N# ~3 ?8 n+ F% C. ?0 E6 J9 b0 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرى كۆلىمى، ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرى كۆلىمىدە ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ «مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى»نىڭ 13- ماددىسىدا بەلگىلەنگەن ئۆلچەم بويىچە تەكشۈرۈپ دەلىللىنىدۇ.6 ?  _3 D1 h3 y0 X' {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆلچەمگە يىتىش نىسبىتى = (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ سانى ÷ (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئومومى مەكتەپ سانى × %100 .9 j; Y9 ?  A$ J+ C) }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. ئوقۇتۇش ۋە ئوقۇتۇشقا قوشۇمچە ئىشلىتىلىدىغان ئۆيلەر كۆلىمى: مەكتەپتىكى دەرسخانا، تەجىرىبىخانا، كۈتۈپخانا، كومپيوتىرخانا، تاۋۇش ئوقۇتۇش سىنىپى كۆلىمىنىڭ يىغىندىسىنى كۆرسىتىدۇ.
9 S* v/ e5 H7 vسانلىق مەلۇماتلىرىنى ئىلىش مەنبىيى: مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 512 ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرىنىڭ ئەھۋالى” جەدۋىلى، ئوقۇتۇش ۋە ئوقۇتۇشقا قوشۇمچە ئىشلىتىلىدىغان ئۆيلەر كۆلىمىدىن تەنتەربىيە سارىيى كۆلىمىنى ئىلىۋىتىمىز،  04- قۇر 1- سىتون _  10- قۇر 1- سىتون.
# b4 L9 L% Q( L2 r$ }# r: B; T2 Iئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن ئوقۇتۇش ۋە ئوقۇتۇشقا قوشۇمچە ئىشلىتىلىدىغان ئۆيلەر كۆلىمى دۆلەت ئىلان قىلغان «شەھەر ئادەتتىكى ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپلىرى مەكتەپ ئكي ئىمارەتلىرى قۇرۇلۇشى ئۆلچىمى» (ق ئۆ 【2002】102- نۇمۇرلۇق)، «يېزا ئادەتتىكى ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپلىرى مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرى ئۆلچىمى» (ق ئۆ 【2008】159- نۇمۇرلۇق) ھۆججىتىدىكى بەلگىلىمە بويىچە تەكشۈرۈپ دەلىللىنىدۇ، ھەمدە ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن ئوقۇتۇش ۋە ئوقۇتۇشقا قوشۇمچە ئىشلىتىلىدىغان ئۆيلەر كۆلىمى ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ ھىساپلاپ چىقىلىدۇ.
) L: e( u1 Z8 W2 Q* z5 g& u- t: @ئۆلچەمگە يىتىش نىسبىتى = (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ سانى ÷ (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئومومى مەكتەپ سانى × %100 .6 M' Y5 x3 c0 n0 o4 [# G. Q% qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
خەتەرلىك ئۆي كۆلىمى: قۇرۇلمىسى ئىغىر زىيانغا ئۇچرىغان ياكى ئىغىرلىق چۈشىدىغان قۇرۇلما دىتالى (تام) خەتەرلىك قۇرۇلما دىتالى (تام) بولۇپ قالغان، مۇقىملىق ۋە ئىغىرلىق كۆتۈرۈش ئىقتىدارىنى ھەر ۋاقىت يوقۇتۇش ئىھتىمالى بولغان، ئولتۇرۇش ۋە ئىشلىتىش بىخەتەرلىكىگە كاپالەتلىك قىلالمايدىغان ئۆي ئىمارەت كۆلىمى. مۇپەتتىش قىلىپ سىتاتىستىكا قىلىشتىكى   Dدەرىجىلىك خەتەرلىك ئۆي، مۇپەتتىش قىلىپ باھالاشتا بىر ئاۋازدا رەت قىلىنىدىغان كۆرسەتكۈچ. خەتەرلىك ئۆينى باھالاش دوكىلاتى چىققاندا ئاندىن سانلىق مەلۇماتلارنى تولدۇرۇش شەرت.
8 b* y% E* n+ Q; ?% j9 s+ d5. تەنتەربىيە مەيدانى (سارىيى) كۆلىمى
; W' R( \( T1 R, o1 X" Q( [مەكتەپتىكى تەنتەربىيە سارىيى ۋە تەنتەربىيە مەيدانىنىڭ يىغىندىسى. تەنتەربىيە مەيدانى كۆلىمى مەكتەپ مەخسۇس ئۆي سىرتىدىكى تەنتەربىيە ھەركىتىگە ئىشلىتىدىغان ھەمدە مۇناسىپ ئەسلىھەلەر سەپلەنگەن يەر كۆلىمىنى كۆرسىتىدۇ.$ a4 k; W! t; }0 Y4 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سانلىق مەلۇماتلىرىنى ئىلىش مەنبىيى: تەنتەربىيە سارىيى مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 512 ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرىنىڭ ئەھۋالى” جەدۋىلى 10- قۇر 1- سىتون، تەنتەربىيە مەيدانى كۆلىمى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 522 ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ يەر كۆلىمى ۋە باشقۇرۇش شارائىتى” جەدۋىلى 01- قۇر 3- سىتوندىن ئىلىنىدۇ., K; m& y  J9 ^7 v4 s2 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپ تەنتەربىيە مەيدانى (سارىيى) كۆلىمى مائارىپ مىنىستىرلىقى، سەھىيە مىنىستىرلىقى، مالىيە مىنىستىرلىقىنىڭ «دۆلەت مەكتەپ تەنتەربىيە، سەھىيە شارائىتى ئاساسى ئۆلچىمى (سىناق نۇسخا)» (م ت س 【2008】5- نۇمۇرلۇق) ۋە «مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى» نىڭ 11- ماددىسىدىكى بەلگىلەنگەن ئۆلچەمگە ماس كەلسە ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ ھىساپلىنىدۇ. , D5 }( {8 W+ N0 o% sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆلچەمگە يىتىش نىسبىتى = (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ سانى ÷ (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئومومى مەكتەپ سانى × %100 .# l: L$ R: C5 f" g/ @4 O+ [# Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. مەكتەپ كۆكەرتىش كۆلىمى- g/ a8 m; r5 I; p4 a0 s2 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپ كۆلىمىدىن دەل- دەرەخ، گۈل- گىياھ تىكىشكە ياكى تەبىئى ئورمانلىققا مەركەزلىك ئىشلىتىلىدىغان يەرنى كۆرسىتىدۇ.; `* k) ^+ d9 N( N; Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يېزا مەكتەپلەر «مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى» نىڭ 11- ماددىسىدىكى ئۆلچەم بويىچە تەكشۈرۈپ دەلىللىنىپ، ئايرىم- ئايرىم ھالدا ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن كۆكەرتىش كۆلىمى، ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ، ئۆلچەمگە يىتىش نىسبىتى ھىساپلاپ چىقىلىدۇ. شەھەرلەردە يېزا مەكتەپلەر ئۆلچىمىدىن پايدىلىنىدۇ.
. z! F6 K* L- n0 Q. E" p( m7. كىتاپ سانى  K  [, p0 R& |1 u" Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپ كۈتۈپخانىسى ۋە ماتىرىيال ئۆيىدىكى رەسمى نەشىر قىلىنغان كىتاپلارنى كۆرسىتىدۇ.
5 y9 t3 `! S# H( _3 G: vسانلىق مەلۇماتلىرىنى ئىلىش مەنبىيى: مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 522 ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ يەر كۆلىمى ۋە باشقۇرۇش شارائىتى” جەدۋىلى 01- قۇر 4- سىتوندىن ئىلىنىدۇ.) Y3 A; b: Q2 Y3 y4 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
«مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى» نىڭ 17- ماددىسىدىكى ئۆلچەم بويىچە تەكشۈرۈپ دەلىللىنىپ ھەم ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن كىتاپ سانى ھىساپلاپ چىقىلىدۇ.
0 B, B3 W( ^" Q* d7 c6 W4 M% lئۆلچەمگە يىتىش نىسبىتى = (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ سانى ÷ (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئومومى مەكتەپ سانى × %100 .5 O5 t* U( L* p4 u4 U3 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىلىكتىرونلۇق كىتاپ مەكتەپ تور ئارقىلىق قوبۇل قىلغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوقۇشىغا ماس كىلىدىغان ئىلىكتىرونلۇق ئوقۇشلۇقنى كۆرسىتىدۇ. مۇشۇ شەرتنى ھازىرلىغان مەكتەپلەر ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ ھىساپلىنىدۇ.1 g% l8 I) `& @2 z( Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئالتىنچى، مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) مەكتەپ باشقۇرۇش شارائىتى ئەھۋالى     (4- جەدۋەل 2 )# c0 V: M/ z: o/ L: R2 ?7 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. بۇ جەدىۋەلگە ئايرىم- ئايرىم ھالدا ناھىيە (شەھەر، رايون) دىكى جەمئى مەكتەپ، ناھىيە تەۋەلىكىدىكى مەكتەپ، ناھىيىدە تۇرۇشلۇق مەكتەپلەرنىڭ ئالاقىدار سانلىق مەلۇماتلىرى تولدۇرىلىدۇ. (ئەڭ يىڭى مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا سانلىق مەلۇماتلىرى).& i. K/ J9 R" B: Q. W7 Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. L1 ئوقۇتۇش سايمان ئۈسكىنىلىرى ئومومى قىممىتى ئوقۇتۇش سايمانلىرى، تەنتەربىيە، مۇزىكا، گۈزەل سەنئەت، ساقلىقنى ساقلاش، ئۇنۋېرسال ئەمەلىيەت، ئۇچۇر تېخنىكا، كۆپ ۋاستىلىك ئوقۇتۇش، يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش، مەكتەپ تورى قاتارلىق سايمان ئۈسكىنىلەر قىممىتىنىڭ يىغىندىسىنى كۆرسىتىدۇ.( V0 G* }1 s3 p7 |! C/ x9 b4 y$ U0 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. L2 ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن ئوقۇتۇش سايمان ئۈسكىنىلىرى ئومومى قىممىتى = L1 ئوقۇتۇش سايمان ئۈسكىنىلىرى ئومومى قىممىتى ÷  (4- جەدۋەل 1 ) L2 مەكتەپتىكى ئوقۇغۇچى سانى.3 A  B- k. y! w: L+ w% \) b6 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “سەپلەنگەن مەكتەپ سانى” مەكتەپتىكى تۈرلۈك ئەسۋاپ ئۈسكىنىلەرنىڭ تۈرى، سانى ئۆلچەمدىكى بەلگىلىمە بويىچە سەپلەنگەننى كۆرسىتىدۇ.
" o* ]+ p* T' f9 T  K5. سەپلىنىش نىسبىتى = (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) سەپلەنگەن سانى ÷ (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئومومى مەكتەپ سانى × %100 .8 m3 j1 w& x8 n# ]7 o' r: iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. مەكتەپنى ئۇنۋېرسال باھالاشتا ئۆلچەمگە يەتتىمۇ؟ - مەكتەپ باشقۇرۇش شارائىتى 4- جەدۋەل 1-، 4- جەدۋەل 2- دىكى مۇناسىۋەتلىك كۆرسەتكۈچلەر بەلگىلەنگەن ئۆلچەمگە يەتكەن بولسا “1” تولدۇرىلىدۇ، ئۆلچەمگە يەتمىگەن بولسا تولدۇرۇلمايدۇ.
" _* U2 D9 T. G7 U2 H  c$ K) Uيەتتىنچى، مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) تەرەققىيات سەۋىيىسى ئەھۋالى     (5- جەدۋەل 1 )+ J3 U; U$ u) p& Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇشقا كىرىش نىسبىتىدە “ئىككى ئاساسەن”دىكى ئۆلچەم بويىچە بۇ ئوقۇش يىلىنىڭ سانلىق مەلۇماتلىرى تولدۇرىلىدۇ.$ {9 j1 v+ V8 ^$ U) B( g. sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. مۇستەھكەملىنىش نىسبىتى نوپۇس تەۋەلىكى ۋە ئوقۇش تەۋەلىكىدىن ئىبارەت ئىككى خىل ئۇسۇلدا ھىساپلىنىدۇ.2 ?+ y& r" j2 {  {! B# C, T2 wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
نوپۇس تەۋەلىكى بويىچە ھىساپلاش فورمىلاسى: مۇستەھكەملىنىش نىسبىتى = شۇ يىلى ئۆز جايىنىڭ نوپۇسىدىكى باشلانغۇچ (تولۇقسىز ئوتتۇرا) مەكتەپنى پۈتتۈرگەن ئوقۇغۇچى سانى + شۇ يىلى ئۆز جايىنىڭ نوپۇسىدا تۇرۇپ باشقا جايدا ئوقۇپ ئوقۇش پۈتتۈرگەنلەر سانى – ئۆلۈپ كەتكەنلەر سانى ÷ 6 يىل (3 يىل) ئىلگىرى ئۆز جايىنىڭ نوپۇسىدىن باشلانغۇچ (تولۇقسىز ئوتتۇرا) مەكتەپكە قوبۇل قىلىنغان ئوقۇغۇچى سانى – ئۆلۈپ كەتكەنلەر سانى × %100 (ئونلۇق كەسىر چىكىتىدىن كىيىنكى بىر خانىگىچە ئىلىنىدۇ)$ u9 v! p1 G; `7 u0 l; _# nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
نوپۇس تەۋەلىكى بويىچە ھىساپلاشتا نوپۇس تەۋەلىكى بويىچە سىتاستىكا قىلىنغان سانلىق مەلۇماتلار ئاساس قىلىنىدۇ.
& [7 S: k7 G$ t7 Sئوقۇش تەۋەلىكى بويىچە ھىساپلاش فورمۇلاسى: مۇستەھكەملىنىش نىسبىتى = شۇ يىلى ئۆز جايىنىڭ نوپۇسىدىكى باشلانغۇچ (تولۇقسىز ئوتتۇرا) مەكتەپنى پۈتتۈرگەن ئوقۇغۇچى سانى + شۇ يىلى باشقا جايىنىڭ نوپۇسىدا تۇرۇپ ئۆز جايدا باشلانغۇچ (تولۇقسىز ئوتتۇرا) مەكتەپنى پۈتتۈرگەنلەر سانى – ئۆلۈپ كەتكەنلەر سانى ÷ 6 يىل (3 يىل) ئىلگىرى ئۆز جايىنىڭ نوپۇسىدىن باشلانغۇچ (تولۇقسىز ئوتتۇرا) مەكتەپكە قوبۇل قىلىنغان ئوقۇغۇچى سانى + 6 يىل (3 يىل) ئىلگىرى باشقا جايىنىڭ نوپۇسىدىن ئۆز جايىدىكى باشلانغۇچ (تولۇقسىز ئوتتۇرا) مەكتەپكە قوبۇل قىلىنغان ئوقۇغۇچى سانى– ئۆلۈپ كەتكەنلەر سانى × %100 (ئونلۇق كەسىر چىكىتىدىن كىيىنكى بىر خانىگىچە ئىلىنىدۇ)! r/ g" C0 R/ g: Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇش تەۋەلىكى بويىچە ھىساپلاشتا مائارىپ ئومومى مەلۇمات جەدىۋىلىدىكى سانلىق مەلۇماتلار ئاساس قىلىنىدۇ.% {: K" g5 b8 f$ k: m/ Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يۇقارقى ئىككى خىل ھىساپلاش ئۇسۇلىغا ئوقۇغۇچىلارنىڭ يۆتكىلىش ئەھۋالى جەدىۋىلى ۋە ئۆز جايىنىڭ نوپۇسىدا تۇرۇپ باشقا جايدا ئوقۇۋاتقانلار، ئۆلۈپ كەتكەنلەرنىڭ مۇناسىۋەتلىك ئىسپاتلىرى تەمىن ئىتىلىدۇ.
4 c7 \' V- f) z# t3. باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلار تەن ساپاسى ساغلاملىق ئۆلچىمىدە لاياقەتلىك بولۇش نىسبىتى = باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلار تەن ساپاسى ساغلاملىق ئۆلچىمىدە لاياقەتلىك بولغانلار سانى ÷ باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپتىكى جەمئى ئوقۇغۇچى ×  %100- c% O; u' x2 D9 a/ rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ئۇنۋېرسال ساپاسىغا باھا بىرىشتە لاياقەتلىك بولۇش نىسبىتى = باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ئۇنۋېرسال ساپاسىغا باھا بىرىشتە لاياقەتلىك بولغانلار سانى ÷ باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپتىكى جەمئى ئوقۇغۇچى ×  %100% m& ~" w0 _" I8 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. بارلىق سانلىق مەلۇماتلار ئونلۇق كەسىر چىكىتىدىن كىيىنكى بىر خانىگىچە ئىلىنىدۇ.  w' P9 D' ^; Y6 Q! Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سەككىزىنچى، مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) تەرەققىيات سەۋىيىسى ئەھۋالى     (5- جەدۋەل 2 )! ?0 u  g9 i. h3 A& S3 }; O" hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. شەھەرگە كىرىپ ئىشلەمچىلىك قىلىدىغانلار پەرزەنتلىرىنىڭ ئوقۇشقا كىرىشىدە ئەمەلىي سىتاتىستىكا قىلغان سانلىق مەلۇماتلار تولدۇرىلىدۇ.
2 w5 i; h% t8 ^1 k) ]- i9 G0 T2. “ئىككى ئاساسەن” ئۆلچىمى بويىچە شۇ ئوقۇش يىلىدىكى مىيىپ ئۆسمۈر بالىلارنىڭ ئوقۇشقا كىرىش نىسبىتى ھىساپلاپ چىقىلغاندىن كىيىن، ئاندىن ئۈچ خىل مىيىپ ئۆسمۈر بالىلارنىڭ ئوقۇشقا كىرىش نىسبىتى ئايرىم- ئايرىم ھىساپلاپ چىقىلىدۇ.
7 q2 x+ B% J0 t+ }9 k) h3. تولۇق ئوتتۇرىغا ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش تەقسىملەش نىسبىتىدە ناھىيە (شەھەر، رايون) لۇق مائارىپ ئىدارىسىنىڭ مۇناسىۋەتلىك ھۆججىتىدە بىكىتكەن نىسبەت تولدۇرىلىدۇ.
4 `7 l; b! R/ Y" r0 K" Z; w1 W3 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
* Q, j* R/ x8 v' X% }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

4 l8 q! o: k, s0 Q2 I5 c+ D, n5 N- @( q3 ~( ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 2تەجرىبە +37 ئىناۋەت +31 تەڭگە +25 بايلىق +28 تۆھپە +19 يىغىش سەۋەبى
yarkanboy + 17 + 14 + 11 + 11 + 8 ياخشى تېما
ADiL + 20 + 17 + 14 + 17 + 11 ياخشى تېما

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
ۋاقتى: 2013-4-2 17:50:42 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ خىلدىكى چۈشەندۈرۈش ماتىرىياللىرىنى تاپماق تەس ئىدى، ئەمدى بۇمۇ پۈتۈپتۇ مانا
ۋاقتى: 2013-4-3 01:39:23 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بەك ياخشى قىپىسىز ......... بۇ ماتىرياللارنى يوللاپ . ! v" F9 q5 T; _6 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( E9 [* a% }0 Y5 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مۇشۇنىڭ جەدىۋەللىرىنى تاپقىلى بولارمۇ؟
ۋاقتى: 2013-4-28 20:58:11 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن ھازىر بۇ ماتىريالغا ئىھتىياجلىق بۇلۇپ تۇراتتىم نەدىن تاپارمەن دەپ غەمقىلىپ تۇراتىم بۇ ماتىريال مىنى ھەققەتەن بەك خۇش قىلۋەتتى ~~ رەخمەت دوستۇم ~~~

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 03:48

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش