روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 4510|ئىنكاس: 8
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

2-قېتىملىق مۇسابىقىنىڭ باھالاش ئۆلچىمى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم، تورداشلار.2 b% M# _- e3 _2 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
روھلان تور بېكىتىمىز تەشكىللىگەن 2-قېتىملىق ئانا تىلدا دەرسلىك تۈزۈش مۇسابىقىسىنىڭ تەشۋىقات خىزمىتى 20 كۈن ئېلىپ بېرىلغاندىن كېيىن 2013-يىل 1-ئاينىڭ 1-كۈنى دەرسلىك قۇبۇل قىلىشنى باشلىدۇق، بۇ جەرياندا قۇبۇل قىلىنغان دەرسلىكتە تىلغا ئېلىپ ئۆتكىدەك خاتالىقلار بايقالمىغان بولسىمۇ مۇسابىقىنىڭ تېخىمۇ ئادىل ۋە ئۇچۇق بولۇشى، دەرسلىك دېتالى تۈزگۈچىلەرنىڭمۇ كۆڭلىدە بەلگىلىك سان بولۇشى ئۈچۈن باھالاش ئۆلچىمىنى ئاشكارىلاشنى لايىق تاپتۇق.
* ?% b& o4 {  v2 d8 ?3 Xباھالاش ئۆلچىمى مۇرەككەپ ئەمەس.$ j$ {# o8 k9 Z% @' aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
روھلان تور بېكىتىنىڭ 2-قېتىملىق دەرسلىك دېتالى تۈزۈش مۇسابىقىسىگە قاتناشتۇرۇلغان دەرسلىك دېتالىنى باھالاش نۇمۇر قۇيۇش ئۆلچىمى:
6 k' Z2 F; G4 V5 D* w- i( G+ D" Y$ z0 U& e7 o2 u" g8 @9 G, z$ Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. دەرسلىكتە ئىلمى خاتالىق ۋە سىياسىي خاتالىق بولمىغان بولۇش، ئەگەر كۆرۈلسە بىر ئاۋاز بىلەن مۇسابىقىگە قاتنىشىش سالاھىيتى ئېلىپ تاشلىنىدۇ.
" j; `( {0 S7 E) S* w2. دەرسلىككە ئىشلىتىلگەن بارلىق خام ماتىرىيال تولۇق تەمىنلەنگەن بولۇش، POWERPNT تىن باشقا دېتالدا ئىشلەنگەن دەرسلىك بولسا ئۇنىڭ ئەسلىدىكى خام ھۆججىتىمۇ تەمىنلەنگەن بولۇش، مەسىلەن Flash تا ئىشلەنگەن بولسا fla ھۆججىتىمۇ تەمىنلەنگەن بولۇش، دەرسلىككە ئىشلىتىلگەن خام ماتىرىيال تەمىنلەنمىسىمۇ ئوخشاشلا مۇسابىقىگە قاتنىشىش سالاھىيتى ئېلىپ تاشلىنىپ ئادەتتىكى دەرسلىك قاتارىدا ئاپتۇرنىڭ قۇشۇلۇش شەرتى ئاستىدا ھەقسىز تارقىتىلىدۇ.. u2 C( h# B0 {( xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. دەرسلىك ئىملاسىغا بېرىلگەن نۇمۇر 10 نۇمۇر، دەرسلىككە كىرگۈزۈلگەن بارلىق سۆز-جۈملىلەرنىڭ ئىملاسى ئۆلچەملىك بولۇش، ئىملا خاتالىقى بولماسلىق كېرەك. ئىملا خاتالىق بولمىسا 10 نۇمۇر تولۇق بېرىلىدۇ، خاتالىق كۆرۈلسە سۆز سانى بۇيىچە ھەر سۆز ئۈچۈن 0.5 نۇمۇر تۇتۇپ قېلىنىدۇ.0 d3 ?3 d; w9 x+ f3 t5 N. P8 @" Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. دەرسلىك مەزمۇنىغا بېرىلگەن نۇمۇر 40 نۇمۇر،  دەرسلىكنىڭ قيىن ۋە مۇھىم نۇقتىلىرىنى ئەكىس ئەتتۈرۈپ بېرىش،  ئوبرازلىق بىر تەرەپ قىلىش، مەزمۇنى مول بولۇش، ئوقۇغۇچىلارنى قىزىقتۇرۇشى ياخشى بولۇش، شۇ سائەتلىك دەرسنىڭ ئاساسىي مەزمۇنى گەۋدىلەنگەن بولۇش.0 A. s% L5 m  S2 \& Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. دەرسلىكنىڭ سۈپىتىگە بېرىلگەن نۇمۇر 10 نۇمۇر، دەرسلىكنىڭ كۆركەملىكى ،رەڭ ۋە باشقا مۇۋاپىق كېلىدىغان خام ماتېرىياللاردىن پايدىلىنىشى ياخشى بولۇش، دەرسلىك كۆزگە يېقىشلىك، ئارامبەخىش تۇيغۇ بەرگەن بولۇش، ئازادە بولۇش.7 @# ~; g  |: Z. Z, Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. يېڭىلىق يارىتىشىغا بېرىلگەن نۇمۇر 20 نۇمۇر، ئوقۇتۇش ئۇسۇلى، ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەش ئۇسۇلى ۋە دەرسلىك تۈزۈشتە يېڭىلىق ياراتقان بولۇش. # d9 b2 F/ k/ p* {6 t/ mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7. دەرسلىك تۈزۈش تېخنىكىسىغا بېرىلگەن نۇمۇر 20 نۇمۇر، سېستىمىنىڭ ئايلىنىشى  نۇرمال، مەشغۇلات ئۇسۇلى ئاددى ھەم قۇلايلىق ، يېتەكلەش لېنىيىسى ئىلمىي، يوللارنى تاللىغىلى بولىدىغان، تېخنىكىنى ئىشلىتىش ئۈنۈملۈك بولۇش.+ w/ Q. e4 B) m0 o7 n" Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8. مۇكاپات نۇمۇرى 5 نۇمۇر.0 l( i$ g6 V0 u6 ?0 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرسلىك دېتالىنى ئەۋەتىش بىلەن بىرگە دەرسلىك دېتالىغا ماسلاشتۇرۇپ تۈزۈلگەن دەرس لايىھەسى (كونسىپىك) نى قوشۇپ ئەۋەتسە، تەييارلانغان لايىھەنىڭ ئىملاسى، مەزمۇنى، دەرسلىك دېتالى بىلەن ماسلىشىش ئەھۋالىغا قاراپ ئەڭ يۇقىرى بولغاندا 5 نۇمۇر قوشۇپ بېرىلىدۇ.
5 @6 q# j! m* }+ f; f
" ^5 d% {; o- ?( H2 ^7 tھۆرمەت بىلەن: ; K. G" G. V$ ]; ?: Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
روھلان تور بېكىتى 2-قېتىملىق دەرسلىك دېتالىنى باھالاش گۇرۇپپىسى2 ?. K7 `- v2 Q, ]( wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2013-يىل 1-ئاينىڭ 4-كۈنى
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2013-1-4 14:04:49 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ناھايىتى ياخشى بىلدۈرگۈ بوپتۇ ، چوقۇم دىققەت قىلىمەن !
ۋاقتى: 2013-1-4 16:42:04 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ئۆلچەملەرنى تولۇق بنىلىۋالدىم. ئەمدى دەرھال تۇتۇش قىلاي.
ۋاقتى: 2013-1-5 22:38:48 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
       بۇ ئۆلچەم ناھايىتى ياخشى بېكىتىلىپتۇ . ئىقتىدارلىق ئوقۇتقۇچىلىرىمىز ئەمدى تالانتىنى خاتىرجەم جارىي قىلدۇرالايدىغان بولۇپتۇ . مۇسابىقىنىڭ ئوڭۇشلۇق ، ئەھمىيەتلىك بولۇشىنى تىلەيمەن .. Z% d+ ]  ]) tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      ئەمدى مەنمۇ دەرسلىكلىرىمنى رەتلىگەچ تۈرسام بولغۇدەك .
ۋاقتى: 2013-1-9 01:16:01 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
  باھالاش ئۆلچىمىنى يەنىمۇ ئەستايىدىل تۈزۈپ چىقىشىڭلارنى ئۈمىد قىلىمەن . ھېس قىلىشىمچە  بۇ باھالاش ئۆلچىمى ، ھازىر كەڭ  قوللىنىلىۋاتقان POWERPNT  قاتارلىق ۋاستىلەرگە قارىتىلغاندەكلا تۇرىدۇ

باھا سۆز

تەكلىپ پىكرىڭىزنى قۇبۇل قىلىمىز، بولسا سىزنىڭ قايسى جەھەتلەرنى كۆزدە تۇتىۋاتقانلىقىڭىزنى ئېنىقراق ئوتتۇرى  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2013-1-9 01:17
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2013-1-9 01:17:59 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
kaxtax يوللىغان ۋاقتى  2013-1-9 01:16 , ~: K4 @( ]6 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
باھالاش ئۆلچىمىنى يەنىمۇ ئەستايىدىل تۈزۈپ چىقىشىڭلا ...
8 E( t" J1 k7 ?" _1 a# u8 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەكلىپ پىكرىڭىزنى قۇبۇل قىلىمىز، بولسا سىزنىڭ قايسى جەھەتلەرنى كۆزدە تۇتىۋاتقانلىقىڭىزنى ئېنىقراق ئوتتۇرىغا قويسىڭىز.

باھا سۆز

مېنىڭ پىروگىرامما تۈزۈشتە ئىشلىتىدىغىنىم VisualBasic6 ئادەتتە بۇ ئارقىلىق كۆزنەكلىك پىروگىراممىلار تۈزىلىدۇ . بى  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2013-1-9 01:32
ۋاقتى: 2013-1-9 01:32:48 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ADiL يوللىغان ۋاقتى  2013-1-9 01:17
7 M! q2 Y1 J3 n4 u7 _تەكلىپ پىكرىڭىزنى قۇبۇل قىلىمىز، بولسا سىزنىڭ قايسى  ...

( ], n1 }" j2 N5 dمېنىڭ پىروگىرامما تۈزۈشتە ئىشلىتىدىغىنىم VisualBasic6 ئادەتتە  بۇ ئارقىلىق كۆزنەكلىك پىروگىراممىلار تۈزىلىدۇ . بىۋاستە كۆزدە تۇتىدىغىنى POWERPNT  قا ئوخشاش لېكسىيە تەييەرلاش ئەمەس، ئاساسىي جەھەتتىن POWERPNT  قاتارلىقلار بىلەن يېقىنلىشالمايدۇ . مېنىڭ تۈزەۋاتقىنىم كاللىنى ئاچىدىغان ئويۇن پىروگىراممىسى ، ئۆز ئويۇمچە مائارىپ بىلەن زىچ مۇناسىۋەتلىك دەپ قارىدىم . بۇ خىل دېتاللارنى مۇسابىقىگە قاتناشتۇرۇشقا بولامدۇ بۇنى ئېنىق بىلىپ بولالمىدىم . باھالاش ئۆلچىمىدە ئەنئەنىۋىي ئۇقۇتۇش ئۇسۇلىغا بەكرەك ئېسىلۋالغاندەك تۇرىسىلەر .

باھا سۆز

بىزنىڭ بۇ قېتىم ئورۇنلاشتۇرغىنىمىز يۇمشاق دېتال تۈزۈش مۇسابىقىسى بولماستىن، مەكتەپلەردە ئوقۇتۇشقا ئىشلىتى  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2013-1-9 01:38
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2013-1-9 01:38:29 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
kaxtax يوللىغان ۋاقتى  2013-1-9 01:32
6 X1 a# h5 M$ a% uمېنىڭ پىروگىرامما تۈزۈشتە ئىشلىتىدىغىنىم VisualBasic6 ئاد ...

3 a% v- l+ l- F1 a$ i9 {( lبىزنىڭ بۇ قېتىم ئورۇنلاشتۇرغىنىمىز يۇمشاق دېتال تۈزۈش مۇسابىقىسى بولماستىن، مەكتەپلەردە ئوقۇتۇشقا ئىشلىتىلىدىغان دەرسلىك دېتالى تۈزۈش مۇسابىقىسى، شۇڭلاشقا تەلەپمۇ شۇنداق.
' [- N3 f  Q8 l' vسىز مۇسابىقىنىڭ تەلىپىگە دىققەت قىلمىغان بولسىڭىز كېرەك.
& a6 }0 k& V* ?. Y# kئەلۋەتتە يۇمشاق دېتالىڭىزنى بۇ مۇسابىقىگە قاتناشتۇرۇش ئىمكانىيتى بولمىسىمۇ كەڭ مائارىپچى ئۇستازلارغا، ئوقۇغۇچىلارغا ۋە ئائىلە باشلىقلىرىغا ھەقسىز ياكى ھەقلىق شەكىلدە تەمىنلىسڭىز تامامەن بولىدۇ، روھلان تور بېكىتىبىر مائارىپچىلار توپلاشقان تور بېكەت بولۇش سۈپىتى بىلەن  ھەر ۋاقىت بۇ يۇمشاق دېتالىڭىزنىڭ تەشۋىقات ۋە تەكلىپ-پىكىر ئېلىش خىزمىتىنى ئۈستىگە ئېلىشقا تەييار.: d0 G2 E  V: e2 S# ?2 U. H3 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھا سۆز

بەلكىم سىز دېگەندەك تەلەپكە ئەھمىيەت بېرەلمىگەن بولىشىم مۇمكىن .لېكىن مەن ھەقلىق ياكى ھەقسىز توغرىسىدا ئوي  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2013-1-9 02:01
ۋاقتى: 2013-1-9 02:01:02 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ADiL يوللىغان ۋاقتى  2013-1-9 01:38 ) E/ @- S# Y9 M# }% ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىزنىڭ بۇ قېتىم ئورۇنلاشتۇرغىنىمىز يۇمشاق دېتال تۈزۈ ...
3 q  q; P8 I& o( W# Z2 R6 M" y* Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  بەلكىم سىز دېگەندەك تەلەپكە ئەھمىيەت بېرەلمىگەن بولىشىم مۇمكىن .لېكىن مەن ھەقلىق ياكى ھەقسىز توغرىسىدا ئويلىنىپ باقمىدىم . پەقەت ئۆزۈم قىلالىغۇدەكنىلا قىلدىم .  ئەجىبا مۇئەللىمنىڭ دەرس ئۆتىشىگە پايدىلىق شارائىت ھازىرلايدىغىنى بۇ ئۆلچەمگە توشۇپ ، نېمىشقا ئوقۇغۇچىنى ئۆزلىكىدىن ئۆگىنىشكە يېتەكلەش ئۆلچەمگە توشمايدۇ .

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-27 04:49

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش