روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 3297|ئىنكاس: 6
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

تولۇق ئوتتۇرا تىل ئەدەبىيات دەرسلىكىدىكى جەۋھەر مەزمۇنلار

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ۋاقتى: 2012-12-16 02:59:26 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |كۆرۈش شەكلى
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   kokbura20 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-12-16 03:05  
& ^' l, P5 m( s7 N# n* |# F- A  q: }! @! I. l- fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ تىل- ئەدەبىيات دەرسلىكى
% X! `4 O7 }7 ]( D: `4 Eجەۋھەر مەزمۇنلار ۋە سۆزلۈكلەر
8 ^5 T8 e& W7 L+ o  X8 [0 U$ M, Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

2 J% @7 f' @7 ]: Z% q
, G/ }3 ~- H( x. K7 @* K# I
8 j; J. q! t$ ]* B' aئادەتتىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەرنىڭ يېڭى دەرسلىك ئىسلاھاتى بۇيىچە تۈزۈلگەن «تىل- ئەدەبىيات» دەرسلىك كىتاپلىرى 2008-يىلى كۈز پەسلىدىن بۇيان قوللىنىلىپ كېلىۋاتىدۇ. بۇ دەرسلىكنى ئوقۇتۇش ئەمىليىتى جەريانىدىن قارىغاندا كىتاپتىكى تېكىسىتلەرنىڭ زامان ۋە ماكان دائىرىسى كەڭ بولۇپ، جۇڭگۇ ۋە چەتئەل ئەسەرلىرى، كىلاسسىك ۋە بۈگۈنكى زامان ئەسەرلىرى، ھەرمىللەت خەلقىنىڭ ئەسەرلىرى كىرگۈزۈلگەن. ئەسەرلەرنىڭ ژانېرلىرى كۆپ خىل، ئىجادىيەت ئېقىملىرى ۋە ئۇسلۇپلىرى خىلمۇ- خىل. شۇنداق بولغاچقا تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى ئەسەرلەرنى ئوقۇپ چۈشىنىشتە ۋە شۇ ئاساستا مەزمۇننى ئىگەللەشتە قىيىنچىلىققا دۈچ كەلدى. يۇقارقى مەسلىلەر كۆزدە تۇتۇلۇپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوقۇپ چۈشىنىشىگە ئاسانلىق تۇغدۇرۇش ئۈچۈن ئوقۇغۇچىلار ئۆگىنىشكە تېگىشلىك بولغان سەككىز كىتاپتىكى 114 پارچە ئوقۇتۇش تېكىستىدە ئۇچرايدىغان 2300 سۆزلۈككە قىسقىچە ئىزاھات بېرىلدى. بۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەر بىر تېكىسىتنى چۈشىنىشىدە مۇھىم رول ئوينايدۇ. ئىككىنچىدىن، تېكىسىتلەرگە مۇناسىۋەتلىك بولغان نەزىريىۋى چۈشەنچىلەر سىخېما ئارقىلىق ئىخچام قىلىپ، مۇھىم نوقتىلىرى كۆرسىتىپ بېرىلدى. بۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ نەزىريىۋى بىلىملەرنى سىخېمىغا قاراپ ئاسانلا بىلۋېلىش ئىمكانىيىتىنى بېرىدۇ ھەمدە بۇ سىخېمىلار ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دوسكا لايھىسى ئورنىدا ئىشلىتىشىگىمۇ ماس كېلىدۇ. ئۈچىنچىدىن، تېكىسىتلەر ۋە ئۇيغۇرتىلى بىلىملىرىدىكى مۇھىم نوقتىلارنى ئاسان ئۆگىنىش ۋە ئەستە ساقلاش ئۈچۈن ھەربىر كىتاپتىكى ئىگەللەشكە تېگىشلىك بولغان مۇھىم ئۇچۇر نوقتىلىرى بىر بەتكە جەدىۋەل ئارقىلىق ئىخچام بېرىلدى. تۆتىنجىدىن، تېكىسىتلەرنى ئۆگىنىشتە قايسى دەۋر ئەدەبىياتى، قايسى كىشى ھۆكۈمرانلىقىدىكى دەۋر ئىكەنلىكى ئوقۇغۇچىلارغا ئايدىڭ بولۇشى كېرەك. بۇ مەسلىنى ئوقۇغۇچىلار مەزكۈر كىتاپ ئاخىرىغا بېرىلگەن قۇشۇمچە ماتىرىياللاردىن پايدىلىنىپ ئۈنۈملۈك ۋە ئاسان ھەل قىلىۋالالايدۇ.
7 M3 S( T/ y' ?4 ^+ v% W" bئىشىنىمىزكى، تىرىشچان ئوقۇغۇچىلار بۇ ماتىرىيال ئارقىلىق تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ «تىل- ئەدەبىيات» دەرسلىكىدىكى ئىگەللىۋېلىشقا تېگىشلىك بولغان مۇھىم مەزمۇنلارنىڭ ھەممىسىنى ياخشى ۋە تولۇق ئىگەللەپ، ئۆزىنىڭ كەلگۈسى پارلاق ئىستىقبالىنى چۇقۇم تاپالايدۇ.
* @3 B- z. w) ^) h1 b# z: |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىچىدىكىلەردىن ئۆرنەكلەر:

8 l3 j6 f7 \: p2 f! k) C4 M+ n, E! L  l: pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 h: Z8 K- }% A% z' q9 [/ zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( a9 o7 }% h7 b( Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
# ?# Z# p+ i7 }+ b( v! qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

, X- Y7 g3 t+ t- x) a- G
1 F/ l+ A! N% k" W9 q; T+ a7 W! O+ S6 W' ]+ T+ Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
+ S! l4 e' T& Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

1 @8 ~+ q9 o8 y$ _- X9 K5 r% [0 A  l# M4 [! Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

  u; q# f- |, w
2 Y5 L4 V; L1 U5 B9 [$ Y+ l( }. ?' D3 C0 }; _" o& n4 h. f2 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

- R% f. f; m! a# G, x; Q" Z* y: L  z- j2 C/ L+ C, j- Y1 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
! [* [8 o9 J% F+ a8 H: [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

' \1 e# ^- N( f+ P, J# Y; o' E2 t3 x2 s$ t5 A( ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

- l  _. p% n6 g3 _- O% g. f4 A" T) e5 G( B2 f* T* hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

' x( T! x$ O4 j2 s* X1 v
0 a3 R5 w  ^( w: hتاۋ باۋ تورىدىكى ئادرىسى: بۇ يەردە$ V  L! I( |* Z3 U  Y$ {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
* K" t/ y: V. }  N- K" Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەزكۇر پايدىلنىش ماتىرىيالى تولۇق ئوتتۇرا ئۇيغۇرچە تىل-ئەدەبىيات دەرسىنى يولغا قويغان مەكتەپلەردىكى بارلىق يىللىقتىكى (ئۈچ يىللىقتىكى) ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىشلىتىشىگە ماس كېلىدۇ.
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2012-12-16 13:25:33 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كۆپ ئەجىر قىلغان ماتىرىيال ئىكەن، باھاسىمۇ قىممەت ئەمەس ئىكەن.
ۋاقتى: 2012-12-16 15:29:36 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەسكەرتىش: يوللىغۇچى چەكلەنگەن. مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .
ۋاقتى: 2012-12-16 15:32:36 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەسكەرتىش: يوللىغۇچى چەكلەنگەن. مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .
ۋاقتى: 2012-12-17 01:08:19 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ماتېرىيالنىڭ باھاسى نەچچە ئىكەن،مەن بۇ يىل ئىمتىھان بېرىدىغان جىيەن سىڭلىمغا بىر تال ئېلىپ بېرەي دەپ ئويلىدىم.
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2012-12-17 17:42:11 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تېمىنىڭ ئاستىدىكى ئۇلىنىشتىن تاۋ باۋغا كىرسىڭىز بىلىسىز.
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2013-9-6 19:29:21 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تېمىنىڭ ئاستىدىكى تاۋباۋ ئۇلىنىشى خاتا بولۇپ قاپتۇ. بۇ يەردىن كىرىڭ

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号 )

GMT+8, 2015-4-17 17:33

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش