روھلان مۇنبىرى
ئىگىسى: qayan88
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

[ئۇيغۇرچە ھەقسىز]مائارىپ ئۇچۇرلىرىنى ئۇنۋىرسال باشقۇرۇش سىتىمىسى

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ۋاقتى: 2012-10-6 10:22:32 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەلوم دائىرە بويىچە كۆچۆرۆش ،چاپلاش مەشخۇلاتى ئىلىپ بىرىشقا بولمايدىكەن دە بىر بىرلەپ ئۇرۇشقا توغرا كىلدىكەن Excelنى چىقرىشقا بولدىكەن. كىرگۈزۈشكە بولمايدىكەن Excelنى كىرگۈزۈش(导入) ئىقتىدارى قوشسىڭىز بولغۇدەك جۇما بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   kaplan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-10-6 10:56  
' w5 S' P. n. C8 j$ i5 ?$ P$ V: r) }8 B/ ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ۋاقتى: 2012-10-6 12:48:35 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
hanjar يوللىغان ۋاقتى  2012-10-6 08:30 % ?& u. N' o4 N# J5 g! Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
karwan0903 سىزنىڭ جەدىۋىلىڭىزنى كۆردۈم.مۇشۇ بۇيىنچە بەش يى ...

; Y" ]2 [3 l4 n' q+ X# P7 C  l9 }& p% Q5 `- Z: Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇنداقمۇ ئەمەستۇ . سېستىمىدىمۇ ئائىلە ئارخىپنى بىر- بىرلەپ كىرگۈزىدىغان گەپ . بۇنىڭدىمۇ پەقەت ئائىلە مەدەنىيەت ئارخىۋىنى كىرگۈزسىلا قالغان رويىخەت ، سىستاسىتىكا دىگەنلەر ئاپتۇماتىك خۇلاسىلىنىدۇ . مېنىڭچە پايدىلىنىشقا بولىدۇ . ' b5 ?6 ?( n1 f3 q* P% O/ }  fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جەدىۋەلدىن 花名册 بۇ توردىن مەشقۇلات قىلىپ بېقىڭ . بىر كۆنۇپكا بىلەنلا يوقارقىلارنى ئەمەلگە ئاشۇرۇشقا بولىدۇ . چۈشەندۈرۈشنى كۆرسىڭىز سەل مۇرەككەپرەك كۆرىنىدۇ . بۇ ئىلگىركى جەدىۋەلنىڭ چۈشەندۈرىشى ئىكەن . ! N6 ]2 a2 [- g2 I* Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يەنە بىر گەپ دوستۇم تېخىمۇ قولايىلىق جەدىۋەل ياكى سېستىما بولسا يوللاپ قويۇڭ ، ئورتاق پايدىلىنايلى . بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   karwan0903 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-10-6 12:52  
2 r$ C  v+ c5 u3 j( @- S
9 R4 ?* ^2 H6 k
ۋاقتى: 2012-10-6 13:00:45 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
qayan88 يوللىغان ۋاقتى  2012-10-5 23:29 4 F% K" Y$ o! _. H& ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كارۋان دۇستىمىزنىڭ قىممەتلك پىكرىنى بەرگەنلكىگە كۇپت ...
4 n8 X7 W: f* R( C4 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
$ ?% i) F* H6 J4 Z: D4 j  c- \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
qayan88 ئەپەندى ، جاپانىڭ تېگى ئالتۇن . بولسا تېخىمۇ مۇكەممەللەشسە ،  باھانى مۇۋاپىق تەڭشىسەك مۇشۇ خىزمەتكە مەسئۇل ئوقۇتقۇچىلارئۆزى شەخسەن سېتىۋېلىپ ئىشلىتىدۇ . ئەڭ مۇھىمى  مىللىي مائارىپ ئۈچۈن زور بىر بوشلۇق تولدۇرىلىدۇ ۋە  جاپاكەش باغۋەنلەرنىڭ يۈكى زور دەرىجىدە يېنىكلەيدۇ ئەمەسمۇ ... بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   karwan0903 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-10-6 13:01  
( [) Y' Q  w7 r# u  g0 J$ p0 c3 J" i+ ?' h" o, Z- cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2012-10-7 08:58:02 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
karwan0903 يوللىغان ۋاقتى  2012-10-6 13:00 ' W3 ]! O- U/ I& N" n: q, Q. J7 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
qayan88 ئەپەندى ، جاپانىڭ تېگى ئالتۇن . بولسا تېخىمۇ مۇكە ...
- e( w' B2 J! h, Z) [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەسلىدىنلا شۇ ئاۋال ئۇقۇتقۇچىلارنى ئۇيلاپ چىقارغان پۇل تىپىش نەچىنجى مەسىلە ئىدى. دىتال ئىشلىرى بىلەن شۇغۇللۇنۇپ باققانلا بىلىدۇ. شارائىت بىزنى ھامان پۇل تىپىشنىڭ لىۋىگە قستاپ قۇيغاچ بەزى ئىشلارنى قىلماي ئامال يۇققكەن.  بۇئىشلارمۇ چۇقۇم ھەل بۇلۇپ كىتىدۇ.
ۋاقتى: 2012-10-8 13:05:43 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
1،مەن بىر كۈرۈپ باقاي دىگەن ئىدىم، بىراق چۈشۈرۈش ئادىرسىنى ئاچسام چۈشۈرگىلى بولمىدى،  تېزىملاتمىسا چۈشۈرگىلى بولمامدۇ ياكى مەن قاملاشتۇرالمىدىممۇ، كۆرسەتمە بەرسەڭلار./ {7 j3 }& {' K5 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2، بۇ سېستىمىنىڭ ياخشى تەرىپىنى كۆپ ئاڭلىدىم، ۋاقتى كەلسە بەلكىم ھەمكارلىشىپ قالارمىز، بىزنىڭ ناھىيدە ئومۇملاشتۇرۇشقا مەن ئامال قىلىمەن.
4 [- m$ v0 w2 w! Z: ~2 l& J, J3. ئەجىر تۆھپە قىلغانغا چۈشلۇق تىگىشلىك ھەققە ئىگە بولىشى كېرەك. ئىككى ئاساسەن خىزمىتى ئۇ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ شەخسى خىزمىتى ئەمەس، بۇنىڭغا ھۆكۈمەت مۇۋاپىق ھەق ئاجرتىش كېرەك، مۇنداقچە ئېيىتقاندا مەكتەپلەر ئۆزى ھەق بىرىپ سېتىۋىلىپ ئىشلىتىشى كېرەك،  مەكتەپلەر ئۈچۈن بىر ئىككى مىڭ يۈەنگە سېستىما ئېلىش ھىچقانچىلىق ئىش ئەمەس، گەپ ئۇنى توغرا چۈشەندۈرۈپ يەتكۈزۈشتە.: w. F! h5 D' L; [8 t: Y# Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شۇڭا سېستىمىنى ھەقسىز تارقىتىڭ، باھاسىنى ئەرزان قىلىڭ، ئوقۇتقۇچىلار ئۆزىمىز سېتىۋېلىپ ئىشلىتەيلى... دىگەندەك گەپلەرنى قىلماڭلار. چۈنكى مەن باشتا دىگەندەك «ئىككى ئاساسەن» خىزمىتى ھەرگىزمۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ ئائىلىسىدىكى شەخسى ئىش ئەمەس. مەكتەپلەر ھەر يىلى ھەرخىل مەكتەپ مەدىنيەت تەشۋىقات خىزمىتى ئۈچۈن نەچچە ئون مىڭ يۈەن چىقىم قىلىدۇ، بۇنىڭ ئىچىدە ئىككى ئاساسەن خىزمىتىنىڭ ھەر خىل تەشۋىقاتىمۇ بار. شۇڭا بۇنچىلىك پۇل بىر مەكتەپ ئۈچۈن ھىچنىمە ئەمەس.
& |) ]+ b! L. n0 q9 S4.مەن 98-يىلى ئىككى ئاساسەن خىزمىتىنىڭ تازا تۇتقان ۋاقتىلىردا خىزمەتكە چىققان، بىزنىڭ ناھىيدە 1-كۆرسەتكۈنىڭ ئارخىپلىرى قولدا دەپتەر يېزىش ئارقىلىق ئىشلىنەتتىكەن، بىزنىڭ يېزىدا مۇشۇ 1-كۆرسەتكۈچنىڭ ئائىلە مەدىنيەت ئارخىۋىنى ئىشلەش ئۈچۈن ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپتىكى 150 تىن ئارتۇق ئوقۇتقۇچى ھەر بىر كەنىتكە بۆلىنىپ 5 كۈن نوپۇس ئېنىقلايتۇق، ئاندىن ئوتتۇرا مەكتەپكە يىغىلىپ، 3كۈن دەپتەر يازاتتۇق ( بىر كاتەك خاتا بولسا ۋاراق يىتىپ قايتا يازاتتۇق، كېچىلىرى ئۇخلىماي يېزىپ، تاڭ ئاتقاندا قارىساق نەچچىسى خاتا، يەنە قايتىدىن يازاتتۇق)، ئاخىردا كاللىسى سەل ساقراقلىرىدىن بىرسى ھەر بىر كەنىتكە مەسئۇل بۇلۇپ خۇلاسىلاپ، ئاندىن يېزىنىڭ خۇلاسىسىنى چىقىراتتۇق، مۇشۇنداق قىلىپ ئاز كەم 10 كۈن ئەتىراپىدا  1-كۆرسەتكۈچنىڭ خۇلاسىسىنى چىقىراتتۇق. بىرنەچچە يىل مۇشۇنداق تىكىپ-سۆكۈپ، ئۆچۈرۈپ –يېزىپ جېنىمىزغا جاپا سېلىپ يۈردۇق.
$ e6 Y3 J5 c/ o7 d* v2003-يىلىغا كەلگەندە مەن ئۆزىمىزنىڭ يېزىسىدا 1-كۆرسەتكۈچ ئارخىۋىنى كومپىيۇتېردا ئىشلەشنى دەسلەپكى قەدەمدە يولغا قويدۇم، بارلىق دەپتەرلەرنى جەدۋەللەشتۈردۇم،  ئائىلە مەدەنيەت  ئارخىۋىنى بىر قىتىم كومپىيۇتېرغا كىرگۈزىۋالغاندىن كېيىن  ياشلىقلار گۇرۇپپىسى، تۆت نىسبەت جەدۋىلى قاتارلىق ئىستاتىستىكا جەدۋەللىرىنى  خۇلاسىلاش ئىشلىرىنى  مەن يالغۇز بىجىردىم، ( بۇ چاغدا تېخنىكىمىز سەل تۆۋەن بولغاچقا بۇنىڭغىمۇ خىلى ۋاقىت كەتتى، ئوتتۇرا مەكتەپتىن بىرئادەم، باشلانغۇچ مەكتەپتىن بىر ئادەم ۋە مەن بولۇپ ئۈچ ئادەم 3 كۈندە پۈتتۈردۇق) بۇنىڭ بىلەن ئەسلىدىكى 150 تەك ئادەم بىراقلا ئازاتلىققا چىقتى، مەكتەپلەرمۇ نۇرغۇنلىغان ئادەم كۈچى ۋە ۋاقىت ئىسراپچىلىقتىن  قۇتۇلدى.
& L8 n. [5 x6 m5 r( ~يېزىمىز  بىر نەچچە يىل 1-كۆرسەتكۈچنى مۇشۇنداق ئىشلەپ ئوقۇتقۇچىلار تەتىلدە خېلى ئارام تېتىپ قالدى، كېيىن بۇنىڭ ئىشلەش ئۇسۇللرى ۋە تېخنىكىسىنى باشلانغۇچتىكى بىرسىگە ئۈگىتىپ قۇيۇپ مەنمۇ سەل ئارام تېپىپ قالدىم، بىراق  كېيىن ناھىيىدىكى بىرقانچە مەكتەپلەرگە بۇ بۇرادىرىمىز مەندىن بىخەۋەر نەق پۇل ئېلىپ سېتىپ پۇل تېتىپ يۈرۈپتۇ، بۇنى باشقىلاردىن ئاڭلىدىم، ئازراق گەپ قىلىپ قۇيۇپ بولدى قىلدىم. 4 R, x3 H  F- yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2007-يىلى ئۈرۈمچىگە قوش تىل تەربىيلىنىشكە بارغاندىن كېيىن ناھىيىلىك مائارىپ ئىدارىسىدىكى 1-كۆرسەتكۈچكە مەسئۇل خادىم ماڭا ئەسلىدىكى جەدۋەللەرنى تېخىمۇ مۇكەممەلراق قىلىشىمنى، پۈتكەندە ھەق بىرىپ پۈتۈن مەكتەپلەرگە ئىشلىتىشنى ئېيىتتى. شۇنىڭ بىلەن مەنمۇ دەرھال تۇتىش قىلىپ، بارلىق جەدۋەللەرنى ( ئىسىمدە قېلىشىچە 40 نەچچە تۈرلۈك جەدۋەل)  بىردىن بىردىن قايتا لايىھىلەپ، بارلىق جەدۋەللەرگە فورمىلا ۋە ئۇلىنىش قوشتتۇم، بۇئارقىلىق ئائىلە مەدىنيەت ئارخىۋىنى كىرگۈزۈپ بولۇپ بىر كۇنۇپكىنى باسسا بارلىق ئستاتىستىكا جەدۋەللىرى ئاپتۇماتىك خۇلاسىلىنىپ تەييار بولىدىغان ھالەتكە كەلدى( بۇ جەرياندا خوتەنلىك ساۋاقدىشىم ئابلىز بەرگەن بىرنەچچە جەدۋەلدىن ئۈلگە ۋە ئىلھام ئالدىم،  بۇ ساۋاقدىشىمغا كۆپ رەھمەت ئېيتىمەن). ھەر ھالدا مۇكەممەل سېستىما بولمىسىمۇ ئىشقىلىپ ئەسلىدىكىسىگە قارىغاندا 10 ھەسسە يېڭى ھالەتتىكى بىر يۈرۈش جەدۋەل تەييار بولدى. ( بۇ جەرياندا ئاز كەم 3 ئاي ۋاقىت سەرىپ قىلدىم. بىر تەرەپتىن دەرس ئوقۇش، خەنزۇتىلى سەۋىيە سىناش ئىمتىھانىغا تەييارلىق قىلىش، بىر تەرەپتىن بۇ جەۋەللەرنى لايىھىلەش،  كېچىلىرىنى سائەت 1-2لەرگىچە ئىشلىدىم، شەنبە-يەكشەنبە كۈنلىرى دەم ئالماي ئىشلىدىم دىگەندەك، ئىشقىلىپ تارتقان جاپايىم ئاز بولمىدى.  Excel دىكى vba   نىڭ نىمىلىكىنى ئۇقمايدىغان چاغلىرىمىز بولغاچقا، خەنزۇچە مۇنبەرلەرنى ئىزدەپ، ئۈگىنىپ يۈرۈپ 1 ھەپتە ۋاقىت سەرىپ قىلىپ excel  دا تەرتىپ نۇمىرى بويىچە تىزىملىتىدىغان كۆزنەك ياساپ چىقىپ، سېستىمىنىڭ  باشقىلار تەرىپىدىن ئوغۇرلىنىپ كېتىشنىڭ، ساختا ھالەتتە باشقىلارغا كۆپىيىپ كېتىشنىڭ ئالدىنى ئالدىم). + r7 Y3 |8 h' `6 x; m5 }1 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاخىردا پۈتكەن نەرسىنى كۆتۈرۈپ مائارىپ ئىدرىسىدىكى ماڭا ھاۋالە قىلغان خادىمنىڭ قېشىغا بارسام ، كۆرۈپ بولغاندىن كېيىن 100.00 يۈەن بولسۇن دەيدۇ. شۇ ئاچچىقىمدا قايىتىپ كېلىپ بۇ نەرسىنى ئىككىنچى كۆزۈم كۆرمىسۇن دەپ قاتتىق دېسكىنىڭ مەلۇم رايۇنىغا بەنت قىلىۋەتتىم. 2009-يىلى ئوقۇش پۈتتۈرۈپ قايتىپ كەلگەندىن كېيىن 3-كۆرسەتكۈچنى ئىشلەشكە چىقىۋالدىم، شۇنىڭدىن بىرى 1-كۆرسەتكۈچنى كۆرۈپ باقمىدى، ھازىر قانداق بوپ كەتكىننىمۇ تازا بىلمەيمەن، بىراق ھەريىلى باۋبىياۋ (基层统计报表) ئۆتكۈزىدىغان ۋاقىتتا قارىسام بىزنىڭ مەكتەپتىكى 1-كۆرسەتكۈچ مەسئۇل خادىمى بىلەن، باشلانغۇچتىكى ھېلىقى بۇرادىرىمىز  بىرەر ھەپتە سەرىپ قىلىپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىستاتىستىكىسىنى چىقىرىدۇ، قارىسام بۇرۇنقى جەدۋەللەرنى ئانچە مۇنچە ئۆزگەرتىپتۇ.  ھازىر يەنە شۇ بويىچە كېتىۋاتىدۇ.' Y3 q3 {  z# @; P) y$ I7 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
! _7 ^8 X: Z8 e5 |  kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاخىردا دىمەكچى بولغىنىم excel  نىڭ بىخەتەرلىكى يەنىلا  مەلۇم سېستىما ساندانىنىڭ بىخەتەرلىكىگە يەتمەيدۇ، شۇڭا مەنمۇ ھەر قايسى مەكتەپلەرنىڭ  بىخەتەر، بىرلىككە كەلگەن مەخسۇس تۈردىكى 910 غا ئوخشاش سېستىمىنى ئېشلىتىشىنى تەۋسىيە قىلىمەن. ! u% H; @0 i2 F$ W2 H- L- Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

+ N3 q8 K0 P& p, s# E8 L6 b; M& m«ئىككى ئاساسەن» ھەرگىزمۇ شۇ كۆرسەتكۈچنى ئىشلەۋاتقان  (بولۇپمۇ 1-كۆرسەتكۈچنى ئىشلەۋاتقان جاپاكەش ئوقۇتقۇچىلارنىڭ) ئوقۇتقۇچىلارنىڭ  ئاتىسىنىڭ ، ياكى ئۆزىنىڭ شەخسى خىزمىتى ئەمەس، شۇڭا بۇ خىزمەتنى تېخىمۇ ياخشى ئىشلەش ئۈچۈن مەكتەپلەر بۇنىڭغا مۇۋاپىق ئىقتىزاد ئاجىرتىشى كېرەك.  , K: h8 A2 W( h! ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

' x: ?* ~2 W2 t/ Aغەرىپكە ساياھەت فىلىمىدە مۇنداق بىر گەپ بار « نومنى بىكارغا بىرىۋەرسەم، كېيىنكىلەر ئاچ قالمامدۇ» دەيدىغان. $ V7 h$ ^1 Y8 g& N4 T5 r4 }/ I2 c/ ?3 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 B! y/ |! H' o4 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھازىر بىلىمنى قىممەتكە ئايلاندۇرىغان دەۋىر
# _4 p7 V" G, j# `7 H3 H
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2012-10-9 00:31:45 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كارۋان دۇسىتىمىزنىڭ بۇنداق ئەتىراپلىق پىكىر بەرگىنگە رەخمەت.
  \* k2 d) T  b7 F
# p. K1 J# C% Lراس مەنمۇ كۇپ قىسىم يەرلەرگە بارسام ھەممە مەكتەپلەردە دىگەندەك ئىكسىلدا ئىشلەپتىكەن.
" k+ D: |4 {* Y- `7 T" w& Vكارۋان دۇسىتىمىزنىڭ دىگىندەك ئىكسىل دىگەن تازا بىخەتەر ئەمەس.  
9 _7 L: M# f0 A2 D. F* S910نى ئىشلتىش جەرياندا بىز مۇنداق ئەھۋالغا يۇللۇققان.
7 H' O( _5 \0 zبىر مەكتەپىنىڭ ھەممە ئارخپىۋىنى كىرگۇزۇپ بۇلۇپ قايتا تۇزتۇش جەرياندا ئاساسى ئاخىپ ساقلايدىغان ساندان ۋىرۇسىنىڭ ھۇجۇمغا ئۇچىراپ ھەممە ھۇججەتنى يەپ كەتتى. ھەممەيلەننىڭ بىشىدىن سۇغۇق سۇ قۇيغاندەك بۇلۇپ بۇندىن كىين مۇشۇنداق بۇلسا قانداق قىلىمىز دەپ مۇشۇ مەسىلىنى بەك قاتتىق تۇتتۇق.
$ l3 D0 _0 @/ D3 S8 [ھازىرقى 910دا سىزدىن باشقا ئىككنجى ئىشلەتكۇچى مەۋجۇت ئەمەس( ۋىرۇس ياكى خاككىرلا) سىزدىن باشقا ئىشلەتكۇچىنىڭ ئاساسى ھۇججەتكە چىقىلشىنى مۇستەھكەم قىلدۇق. ناۋادا باشقا ۋىرۇس ياكى ئىشلەتكۇچى ئاساسى ھۇججەتكە چىقىلسا چىقىلىشتىن سىكۇنىت بۇرۇن ئاساسى ھۇججەتنى دەرھال بىخەتەر رايۇنغا بىرنى ئاكىتپلايدۇ. دە ئۇزنىڭ ئاساسى ھۇججىتىنىڭ ئاساسى ھۇججەت خاراكتىرنى ئۇزگەرتىپ ۋىرۇسىتن مۇداپەلىندۇ. قايسىكى ھەرقانداق ھۇججەتكە تەككەن ھامان ئۇ 100 قىتىم ياكى ئۇنڭىدىن ئارتۇق چىقىلسۇن. ئۇزىرىككەنگە قەدەر ھۇججەتنىڭ ھالىتىنى ھەرخىل ئۇزگەرتىپ مۇداپئەلىنىپ تۇرىۋىرىدۇ. , Y4 q0 [3 ?$ k; A" M4 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئارخىپ دىگەننى يالغۇز بىر ئادەم ئىشلىمەيدۇ. شۇڭا ئاساسى ماشىنا ۋە قۇشۇمچە ماشىنا دەپ ئايرىلىدۇ.
# }% H* l+ L  W8 q! v- s) mئاساسى ماشىنا :  ئاساسى ئارخىپ ئىشلەپ خۇلاسىنى يىغۋالغۇچى. $ o8 @! |$ W+ w, yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قۇشۇمچە ماشىنا : ھەرقايسى گۇرۇپلارنىڭ ئارخىپ كىرگۇزۇش، كام قالغا باللارنى تۇلۇقلاشقا ئىشلتىدۇ. (كىرگۇزۇشكە بۇلىدۇ. ئۇزگەرتىشكە بۇلمايدۇ. پۇتكەن ئارخپىنى ئاساسى ماشندا تەكشۇرۇپ ئلىشقا ، خاتالىق ئۇچۇرلىرىنى ئانالىز قىلىشقا بۇلىدۇ) 4 R; p) s' h1 Q" I2 K$ H# Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

; X6 T! |8 x, \( @% |9 [3 A2 tئاساسى ماشىنا ۋە قۇشۇمچە ماشىندا قىلنغان ھەرقانداق ھۇججەتىنىڭ ئىشلنىش ئەھۋالى ھەربىر كۇنۇپكىدىن كىينلا ساقلىنىپ ماڭىدۇ. : t, b+ n8 x  nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىخەستىلكتىن ياكى مەخسەتلىك ياكى مەخسەتلىك ئۇچۇرۇلۇپ كىين پۇشايمان قىلشقا تۇغرا كەلگەن ھەربىر ئادەمىنىڭ ئۇچۇرلىرى ياكى ئۇچۇرۇلگەن ھۇججەتلەر مەۋھۇم ھالەتتە سىزنىڭ يۇرەك سۇقىشىڭىز تۇراقلاشقىچە ئاپتۇماتىك ساقلاپ ماڭىدۇ. خالسىڭىز ئەسلىگە كەلتۇرسىز، خالمىسىڭىز مەيلى تاشلاپ قۇيسىڭىز ھىچنىمگە تەسىر كۇرسەتمەيدۇ.
/ z+ Z, _! ^4 l3 w$ D& G
, N& K' F- z! eيا ئاللاھ ماختاڭ دەپ قۇيسا ھەجەپ ماختاپ كىتىپتىمەن يا!  ئەڭ ياخشىسى ئىشلتىپ باققانلاردىن سۇرايلى!/ s0 E" ]7 |6 u5 V& |1 N5 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2012-10-9 00:32:08 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كارۋان دۇسىتىمىزنىڭ بۇنداق ئەتىراپلىق پىكىر بەرگىنگە رەخمەت. 9 X9 i1 d: [  [* n; xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

* [3 [( I5 y; g; m% a8 U3 _7 cراس مەنمۇ كۇپ قىسىم يەرلەرگە بارسام ھەممە مەكتەپلەردە دىگەندەك ئىكسىلدا ئىشلەپتىكەن.
5 a" l# I. ?) |. J3 c! e% T4 Nكارۋان دۇسىتىمىزنىڭ دىگىندەك ئىكسىل دىگەن تازا بىخەتەر ئەمەس.  ; W. j* W9 @9 r. Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
910نى ئىشلتىش جەرياندا بىز مۇنداق ئەھۋالغا يۇللۇققان.
$ k9 Q* e( t) P5 v- uبىر مەكتەپىنىڭ ھەممە ئارخپىۋىنى كىرگۇزۇپ بۇلۇپ قايتا تۇزتۇش جەرياندا ئاساسى ئاخىپ ساقلايدىغان ساندان ۋىرۇسىنىڭ ھۇجۇمغا ئۇچىراپ ھەممە ھۇججەتنى يەپ كەتتى. ھەممەيلەننىڭ بىشىدىن سۇغۇق سۇ قۇيغاندەك بۇلۇپ بۇندىن كىين مۇشۇنداق بۇلسا قانداق قىلىمىز دەپ مۇشۇ مەسىلىنى بەك قاتتىق تۇتتۇق.
: K0 R0 W, \1 \2 g2 Jھازىرقى 910دا سىزدىن باشقا ئىككنجى ئىشلەتكۇچى مەۋجۇت ئەمەس( ۋىرۇس ياكى خاككىرلا) سىزدىن باشقا ئىشلەتكۇچىنىڭ ئاساسى ھۇججەتكە چىقىلشىنى مۇستەھكەم قىلدۇق. ناۋادا باشقا ۋىرۇس ياكى ئىشلەتكۇچى ئاساسى ھۇججەتكە چىقىلسا چىقىلىشتىن سىكۇنىت بۇرۇن ئاساسى ھۇججەتنى دەرھال بىخەتەر رايۇنغا بىرنى ئاكىتپلايدۇ. دە ئۇزنىڭ ئاساسى ھۇججىتىنىڭ ئاساسى ھۇججەت خاراكتىرنى ئۇزگەرتىپ ۋىرۇسىتن مۇداپەلىندۇ. قايسىكى ھەرقانداق ھۇججەتكە تەككەن ھامان ئۇ 100 قىتىم ياكى ئۇنڭىدىن ئارتۇق چىقىلسۇن. ئۇزىرىككەنگە قەدەر ھۇججەتنىڭ ھالىتىنى ھەرخىل ئۇزگەرتىپ مۇداپئەلىنىپ تۇرىۋىرىدۇ. $ z" Y- |4 ~$ Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئارخىپ دىگەننى يالغۇز بىر ئادەم ئىشلىمەيدۇ. شۇڭا ئاساسى ماشىنا ۋە قۇشۇمچە ماشىنا دەپ ئايرىلىدۇ. % S3 a) j  F& b2 Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاساسى ماشىنا :  ئاساسى ئارخىپ ئىشلەپ خۇلاسىنى يىغۋالغۇچى. 5 Q7 }+ v2 ~4 v/ J& x) ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قۇشۇمچە ماشىنا : ھەرقايسى گۇرۇپلارنىڭ ئارخىپ كىرگۇزۇش، كام قالغا باللارنى تۇلۇقلاشقا ئىشلتىدۇ. (كىرگۇزۇشكە بۇلىدۇ. ئۇزگەرتىشكە بۇلمايدۇ. پۇتكەن ئارخپىنى ئاساسى ماشندا تەكشۇرۇپ ئلىشقا ، خاتالىق ئۇچۇرلىرىنى ئانالىز قىلىشقا بۇلىدۇ)
3 z  i* P. `& Z0 S. t/ J$ K  N
. L: T9 O. {+ V3 Pئاساسى ماشىنا ۋە قۇشۇمچە ماشىندا قىلنغان ھەرقانداق ھۇججەتىنىڭ ئىشلنىش ئەھۋالى ھەربىر كۇنۇپكىدىن كىينلا ساقلىنىپ ماڭىدۇ. 9 h0 g2 h- }7 [3 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىخەستىلكتىن ياكى مەخسەتلىك ياكى مەخسەتلىك ئۇچۇرۇلۇپ كىين پۇشايمان قىلشقا تۇغرا كەلگەن ھەربىر ئادەمىنىڭ ئۇچۇرلىرى ياكى ئۇچۇرۇلگەن ھۇججەتلەر مەۋھۇم ھالەتتە سىزنىڭ يۇرەك سۇقىشىڭىز تۇراقلاشقىچە ئاپتۇماتىك ساقلاپ ماڭىدۇ. خالسىڭىز ئەسلىگە كەلتۇرسىز، خالمىسىڭىز مەيلى تاشلاپ قۇيسىڭىز ھىچنىمگە تەسىر كۇرسەتمەيدۇ.
' _$ L+ y9 n6 p) D1 I- {# D- y' u! }$ j6 M1 H  A0 vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يا ئاللاھ ماختاڭ دەپ قۇيسا ھەجەپ ماختاپ كىتىپتىمەن يا!  ئەڭ ياخشىسى ئىشلتىپ باققانلاردىن سۇرايلى!" E) F! e! ]2 [4 G3 u8 p$ N2 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ۋاقتى: 2012-10-18 15:13:14 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
    مەن يەنىلا قۇسۇر چىقىراي6 h) ?: F' |3 P  [3 n+ D( t  f9 d9 `" [; oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىز ھەرقايسى تور بەتلەردە ھەدەپ ئىملا توغرىلىق تەشەببۇسلارنى،تەۋسىيىلەرنى جار سېلىۋاتىمىز،لېكىن مۇشۇ تېمىغا قارىساقمۇ يوللىغۇچى ۋە تەسدىقلىغۇچى يەنىلائىملاغا دىققەت قىلمىغان.ھەر بىرىمىز ئانا تىلىمىزنىڭ ئومۇملاشقان ئۆلچىمى بويىچە يازايلى.9 {- i8 c, j7 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹‹كۇرەلدى ، ئۇتەپ ، قۇزغۇتۇشتا  ، كۇچۇرۇپ قۇياڭ ، كۇرەنگەن ، ئىغىر .....››بولدىلا ،قالغىنىنى دىمەي.........ئاتىكاچىلىقىمىنى كەچۈرۈڭلار!

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 06:29

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش