روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2482|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش پەن-تېخنىكا بىلەن تەربىيلەش خۇلاسە دوكلات

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
xxx ناھىيە xxxxxx بازىرىنىڭ 2011-يىلى قىش ۋە 2012-يىلى ئەتىياز پەسىللىك ياش ، ئوتتۇرا دېھقان – چارۋىچىلار ئارىسىدىكى ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش ، مۇستەھكەملەش،
2 E, R2 O. H! s7 d* I5 z3 yۋە پەن-تېخنىكا بىلەن تەربىيلەش خىزمىتىدىن
. T, K$ y' u$ D% X) }' x; |خۇلاسە دوكلات
5 C  j, J$ G9 r; @  C$ V1 B0 }3 j$ E, u  G, q. uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
xxxxxx بازارلىق خەلىق ھۆكۈمىتى
; Z+ {% i6 W  Q2 o2012- يىل 2- ئاي' D, b5 C" o5 m2 \: W3 Z1 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 x% j8 C1 l5 w- P9 z0 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
xxx ناھىيە xxxxxx بازىرىنىڭ ياش ، ئوتتۇراياش دېھقان – چارۋىچىلار ئارىسىدىكى ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش ، مۇستەھكەملەش، ۋە پەن-تېخنىكا بىلەن تەربىيلەش خىزمىتىدىن خۇلاسە دوكلات ! d. m; V: y2 D% l! j8 \6 E0 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
; z7 T$ Z4 k- v( r/ [) sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
رەھبەرلەر ، يولداشلار !
% U! j3 p% J; |4 Y, Kبۈگۈن ناھىيىلىك خەلق ھۆكۈمىتى مائارىپ مۇپەتتىش ئۆمىكى ، مائارىپ ئىدارىسى بازىرىمىزغا ياش ، ئوتتۇرا ياش دېھقان– چارۋىچىلار ئارىسىدىكى ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش ، مۇستەھكەملەش ۋە ئەمەلىي قوللىنىدىغان پەن – تېخنىكا بىلەن تەربىيلەش خىزمىتنى تەكشۈرۈپ ، باھالاپ ئۆتكۈزۋېلىش ئۈچۈن كەلدى . مەن مۇشۇ مۇناسىۋەت بىلەن بازارلىق پارتكوم ، خەلق ھۆكۈمىتى ۋە بازىرىمىزدىكى 20 مىڭدىن ئارتۇق ھەر مىللەت خەلىقىگە ۋاكالىتەن تەكشۈرۈپ ئۆتكۈزۋېلىش ئۆمىگىدىكى رەھبەرلەرنى قىزغىن قارشى ئالدىغانلىغمنى بىلدۈرمەن .  
, S6 z' W' w2 Exxxxxx بازارلىق پارتىكوم، خەلق ھۆكۈمىتى  «جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيتىنىڭ مائارىپ قانۇنى» ، «گوۋۇيۈەننىڭ ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش نىزامى» ، «شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇنىنىڭ ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش نىزامى» غا ئاساسەن، xxx ناھيىلىك خەلىق ھۆكۈمىتىنىڭ «ئىككى ئاساسەن» مائارىپنى تەكشۈرۈپ ئۆتكۈزىۋىلىش ئۆلچىمىنى مۇھىم نۇقىتا قىلىپ، «ئىككى ئاساسەن» خىزمىتىنى مۇستەھكەملەش خىزمىتىنى ئەستايىدىل ئىشلەپ،بازىرىمىزنىڭ ياش ، ئوتتۇرا دېھقان – چارۋىچىلار ئارىسىدىكى ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش ، مۇستەھكەملەش ۋە پەن-تېخنىكا بىلەن تەربىيلەش خىزمىتى ئۈچۈن پۇختا ئاساس سالدۇق.
  z" m* ]6 W9 O# g( N8 [& @  b' mتۆۋەندە مەن xxxxxx بازىرىمىزنىڭ ياش ، ئوتتۇراياش  دېھقان – چارۋىچىلار ئارىسىدىكى ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش ، مۇستەھكەملەش  ۋە پەن-تېخنىكا بىلەن تەربىيلەش خىزمىتىدىن قىسقىچە خۇلاسىنى ئوتتۇرىغا قۇيۇپ ئۆتىمەن# y" l: D1 o) v0 ?: xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 . بازىرىمىزنىڭ ئاساسى ئەھۋالى :
: w1 o& v+ u( E* n: \بازىرىمىزنىڭ ئۇمۇمى يەر كۆلمى 587 مىڭ 205 مو بۇلۇپ دېھقانچلىقنى ئاساس قىلغان (پاختىچلىقنى ئاساس) چارۋىچلىقنى ، باغ ئورمانچلىقنى قۇشۇمچە قىلدىغان يېزا – ئىگىلىك بازىرى . بازىرىمىىزدا 23پونكىت ، ئۇرۇن ، 15 مەمۇرى كەنىت ، 82 مەھەللە، جەمئى 4933 ئائىلە بار بۇلۇپ ،  ئۇمۇمى نۇپۇس20494 نەپەر . بۇنىڭ ئىچىدە يېزا – ئىگىلىك نۇپۇس 19757 نەپەر . بازىرىمىزدىكى 15 ياشتىن  50 ياشقىچە ياش – ئوتتۇرا ياش ئوبكىتلار سانى 12385 نەپەر بۇلۇپ ، بۇنىڭ ئىچىدىكى ساۋاتلىقلار ئومومى سانى  12238 نەپەر (تۆۋەن باشلانغۇچ مەدەنىيەت سەۋىيسىگە ئىگە بولغانلار 26 نەپەر)  ، قالدۇق ساۋاتسىزلار 39 نەپەر ، ئۇقۇش ئىقتدارى يوقلار 108 نەپەر بۇلۇپ ، ساۋاتلىق بۇلۇش نىسپىتى %99.7 . بازىرىمىزنىڭ 2011-  2012- ئۇقۇش يىلدىكى 18 ياشتىن 55 ياشقىچە بولغان پەن –تېخنىكا بويىچە تەربىيلەشكە تىگىشلىك ئەمگەك كۈچى 10612 نەپەر ،
& m* `& b6 g0 ]; \6 V- `بازىرىمىزدا بىر بازار دەرىجىلىك مەدەنىيەت – تېخنىكا مەكتۋى ، 195 كۇۋادىرات مىتىرلىق بىر ئېغىزلىق سىنىپ ، 60 يۈرۈش پارتا – ئۇرۇندۇق ، 56 كۇۋادىرات مىتىرلىق بىر ئېغىزلىق قىرائەتخانىسى ،4530پارچە كىتاپ – ماتىرىيال ، 20 كۇۋادىرات مىتىرلىق بىر ئېغىزلىق تەجىربىخانىسى ، 65 خىلدىن ئارتۇق ھەر خىل دورا ۋە دېھقانچلىق تەجىرىبە  ئەۋرىشكىلىرى بار .150 مو تەجىرىبە بازىسى بار. 15 كەنىت دەرىجىلىك دېھقان – چارۋىچىلار مەدەنىيەت تېخنىكا مەكتۋى بار بۇلۇپ ، 512يۈرۈش  پارتا – ئۇرۇندۇق ، 17300 پارچە كىتاپ – ماتىرىيال ، 530 مو تەجىرىبە بازىسى بار . ئوتتۇرا ھېساب بىلەن ھەر بىر ئەمگەك كۆچىگە 2 پارچىدىن ئارتۇق توغرا كېلىدۇ .7 `- A* H: W! O. `# dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بازىرىمىزدا 15 نەپەر كىشىدىن تەركىپ تاپقان دېھقان – چارۋىچىلار مەدەنىيەت تېخنىكا مەكتىۋىنى باشقۇرۇش ھەيئىتى،11 نەپەر كىشىدىن تەركىپ تاپقان ساۋاتسىزلىقنى تۈگۈتۈش خىزمىتگە رەھبەلىك قىلىش گۇرۇپپىسى ، 8 نەپەر قۇشۇمچە تېخنىكا ئۇقۇتقۇچىسى بار .8 t/ h5 j$ x- B6 |, w2 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.كونكىرىت ئىشلەنگەن خىزمەتلەر :. i9 e. m* A$ p& xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 . ياش ، ئوتتۇرا دېھقان – چارۋىچىلار ئارىسىدىكى ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش  خىزمىتنى مۇستەھكەملەش،پەن-تېخنىكا بىلەن تەربىيلەش ۋە پەن-تېخنىكلىق تەربىيلەش جەھەتتە ئىشلەنگەن خىزمەتلەر ۋە قولغا كەلتۈرۈلگەن نەتىنجىلەر :
3 ^9 X8 m$ G! }  d  c8 `* X2 _* i$ b1.رەھبەرلىك مۇكەممەللەشتۈرۈلۈپ ، ھۆكۈمەت ھەركىتى كۈچەيتىلىپ ، ياش ، ئوتتۇرا دېھقان – چارۋىچىلار ئارىسىدىكى ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش ۋە پەن – تېخنىكلىق تەربىيلەش خىزمىتىى ھەقىقى چىڭ تۇتۇلدى .+ G1 M) R) f. x: g4 S, ^; ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بازارلىق پارتىكوم خەلىق ھۆكۈمىتى مائارىپىنى ئالدىن تەرەققى قىلدۇردىغان سىتىراتىگىيلىك ئۇرۇنغا قويۇپ ، ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش ۋە مۇستەھكەملەش جەريانىدىكى پەن-تېخنىكا بىلەن تەربىيلەش خىزمىتىنى چىڭ تۇتۇپ « ياش ، ئوتتۇرا دېھقان – چارۋىچىلار ئارىسىدىكى ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش ۋە پەن – تېخنىكلىق تەربىيلەش » خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گۇرۇپپىسى قۇرۇپ ، رەھبەرلىك گۇرۇپپا ئەزالىرىنىڭ رولىنى جارى قىلدۇرۇشقا ئەھمىيەت بەردى . 2011- يىل قىش ۋە 2012- يىل ئەتىياز پەسىللىك پەن – تېخنىكا بويىچە تەربىيلەش خىزمىتنىڭ ئۈنۈمىنى يۇقىرى كۈتۈرۈپ ، دىھقان – چارۋىچىلارنىڭ كىرىمىنى ئاشۇرۇپ ئومۇميۈزلۈك ھاللىق جەمىيەت قۇرۇشقا ئاساس سېلىش ئۈچۈن بازارلىق پارتكوم ۋەخەلق ھۈكۈمىتى بۇ خىزمەتكە يۈكسەك ئەھمىيەت بىرىپ2011-يىل قىش ۋە 2012-يىل ئەتىياز پەسىللىك پەن–تېخنىكا بويىچە تەربىيلەش ، ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش خىزمىتى بازارلىق ھۆكۈمەتىنىڭ مۇھىم خىزمەتلەر كۈنتەرتۋىگە كىرگۈزۈپ، رەھبەرلىگىنى ھەقىقى تۈردە كۈچەيتىپ ، تەشۋىقات سالىمغىنى زورايتىپ ، پىلان ، قەدەم  باسقۇچ بويىچە بازىرىمىزنىڭ شارائىتىغا ئاساسەن ساۋاتسىز ۋە چالا ساۋاتلىقلارنى تەربىيلەش ۋە دىھقان – چارۋىچىلارنى پەن – تېخنىكا بىلەن تەربيلەش مەركەزلىك ئېلىپ بېرىلدى. تەربيلەش ئۈنۈمىگە كاپالەتلىك قىلىش ئۈچۈن تەربىيلەش خىزمىتىنى  ھەر قايسى مۇناسىۋەتلىك كەنىت ، پونكىت – ئۇرۇنلارنىڭ يىللىق نىشانلىق باشقۇرۇش خىزمىتى بىلەن بىۋاستە چېتىشتۇرۇپ مەسئوليەت كىشى بېشىغىچە ئەمىللەشتۈرلدى .
1 K- C, J- W+ T2) دېھقان – چارۋىچىلار مەدەنيەت – تېخنىكا مەكتىپىنىڭ رولىدىن تۇللۇق پايدىلىنىپ،  ياش، ئوتتۇرا  ياش ئوبىكىتلار ئىچىدىكى ساۋاتسىز ۋە چالا ساۋات ئوبكىتلارنىڭ تەكتىنى سىناش خىزمىتى چىڭ تۇتۇلۇپ ساۋاتلىق بولغانلارنىڭ خېمىغا يېنىش نىسبىتى% 0  ئىچىدە كۈنتىرول قىلىندى .4 g5 ~! T: Q4 P# J2 y; kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بازىرىمىز تەۋەسىدىكى 15 مەمۇرى كەنىتتىكى ياش ۋە ئوتتۇرا ياشلىقلار ئىچىدىكى ساۋات مەكتەپتە ئوقۇپ ساۋاتلىق بولغان 26نەپەر ،قالدۇق ساۋاتسىز 39 نەپەرجەمئى  65 نەپەر ئوبكىتلاردىن ئۇمۇميۈزلۈك ئىمتاھان ئېلىپ يىغىپ تەربىيلەش ئېلىپ بېرلىدى . ساۋاتىسىزلىقنى تۈگىتىش خىزمىتىدە خىراجەت ، ئوقۇتقۇچى ، ئوقۇش ماتىرىيالى ، ئوقۇتۇش ۋاقتى ، ئوقۇش ئورنىدىن ئىبارەت «بەش بۇلۇش»ىنى ئەمىللەشتۈرۈپ ، دېھقانچلىقنىڭ ئارسال مەزگىلىدە ئۆز پەرزەنىتلىرىنىڭ ياردىمىدە ئائىلىسىدە ئۆگىنىش قىلىش ، كىتاپ ئوقۇشنى مەشىق قىلىش تۈزۈمىنى يولغا قويۇپ ، ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش ۋە قايتا ساۋاتسىز بۇلۇپ قېلىشنىڭ ئالدىنى ئېلىش خىزمىتنى چىڭ تۇتۇپ ياخشى ئىشلەندى . ساۋات مەكتەپتە ئوقۇپ ساۋاتلىق بولغان 26نەپەر ئادەمدىن ئىمتىھان ئېلنىپ ، قەرەللىك سەۋىيەسى سىنىلىپ ، ئۇلارنىڭ خېمىغا يېنىشىنىڭ ئالدى ئېلىندى . بازارلىق پارتىكوم ،خەلىق ھۆكۈمتنىڭ ئۇرۇنلاشتۇرۇشى بويىچە 2012- يىل 12- ئاينىڭ 25- كۈنىدىن باشلاپ بازار بويىچە ھەر قايسى كەنىتلەردىكى ئوبىكىتلارنى يىغىپ ، دەرىس تۇلۇقلاش ئۆگۈنۈشىگە تەشكىللەپ ، ئۇلارنىڭ بالدۇرراق ساۋاتسىزلىقتىن قۇتۇلۇپ بېيىشىغا ئاساس سېلىندى . مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپ ئۇقۇتقۇچى ئاجىرتىپ ئۇقۇتۇشقا يىتەكچىلىك قىلىپ كۈندىلىك ئوقۇتۇش ۋاقتى تۆت سائەتتىن ئاز بولماسلىققا كاپالەتلىك قىلىندى.خېمىغا يېنىش نىسبىتى %0ئىچىدە كونتىرول قىلىندى.
+ Q- ~& W; E4 g4 |9 n9 u1 m: `/ i3) تەشۋىقات سالمىقى ئاشۇرۇلۇپ، ئومۇمى خەلىقنىڭ ياش ، ئوتتۇرا ياشلىقلار ئارىسدىكى ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش ۋە پەن – تېخنىكىلىق تەربىيلەش خىزمىتىگە بولغان تەخىرسىزلىك تۇيغۇسى كۈچەيتىلدى. 7 W" V) N% j& H- [' F8 cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بازىرىمىزدا بار بولغان تۈرلۈك تەشۋىقات قۇراللىرىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىپ ، «مائارىپ قانۇنى» ، «ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش نىزامى » ، «مەجبۇرىيەت مائارىپ قانۇنى» قاتارلىق مائارىپقا ئالاقىدار بىر قاتار قانۇن – نىزاملارنى پائال تەشۋىق قىلىپ كەڭ خەلىق ئاممىسىنىڭ مائارىپقا بولغان تۇنۇشى ۋە ئاڭ سەۋىيەسى يۇقىرى كۆتۈرۈلۈپ، مائارىپنى قانۇن بويىچە باشقۇرۇش نىزامىغا سېلىنىپ كەڭ خەلىق ئاممىسى ۋە دېھقان – چارۋىچىلاردا پەن – مائارىپقا تايىندىغان ، پەن – تېخنىكا ئارقىلىق دېھقانچلىق قىلدىغان ، ساۋاتسىزلىقنى نۇمۇس دەپ بىلدىغان يېڭىچە كۆز – قاراش ۋە ئىدىيە بارلىققا كەلتۈرۈلدى .
  |% W4 h4 k, c1 }4)بازار ۋە كەنىت دەرىجىلىك دېھقان-چارۋىچىلار مەدەنىيەت-تېخنىكا مەكتەپلىرىنىڭ ئوقۇتۇش ئەسلىھە ئۈسكۈنىلىرى پائال تولۇقلىنىپ،6 بولۇش، ئۆلچىمىگە يەتكۈزۈلدى . 4 ]  {0 t& `$ aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بازارلىق خەلق ھۈكۈمىتى رەھبەرلىرنىڭ ئەھمىيەت بىرىشى بىلەن بازار ۋە كەنىت دەرىجىلىك دېھقان-چارۋىچىلار مەدەىنيەت تېخنىكا مەكتەپلىرىگە كىتاپ ماتېيال ۋە ئېلىكتىرونلۇق تەربىيلەش پىلاستىنكىلىرى سەپلەندى ،  سەپلەنگەن كىتاب  ھەر بىر ئەمگەك  كۈچىگە 2.5 دانىدىن توغرا كەلدى . يېزا – كەنىت دەرىجىلىك مەدەنيەت – تېخنىكا مەكتىۋىدە « 6 بۇلۇش» ئۆلچىمى( پارتا بۇلۇش ، ئورۇندۇق بۇلۇش ، دوسكا بۇلۇش ، قائىدە – تۈزۈم بۇلۇش قاتارلىق )بازارلىق ھۆكۈمەت بازار يەرلىك مالىيەسىدىن خىراجەت سەرپ قىلىپ ئەسىلىھەلەرنى تۇلۇقلاپ ،  ئۇنىڭغا بولغان باشقۇرۇش ئىزچىل كۈچەيتىلىدى . ھازىر بار بولغان 625 يۈرۈش جوزا-ئورۇندۇق ، 26523 پارچە كىتاب –ماتىريال ، 760 مو ئىگىلىك تەجىربە ئېتىزى  ،4دانە تەجىربە بۇيۇملىرى جازىسى ، 50 دانە كىتاب جازىسى، مەدەنىيەت – تېخىكا مەكتەپلىرنىڭ تەجىربىخانا ئەسلىھەلىرى تۇلۇقلىنىپ ھەر خىل زىرائەت ئۇرۇق ئەۋىرشكىلىرى ، دېھقانچلىق دورىلىرى  تۇلۇقلىنىپ ، ئەمىلى كۆرسەتمىلىك ئۇقۇتۇش ئېلىپ بېرىش ئارقىلىق مەدەنىيەت تېخنىكا مەكتەپلىرىنىڭ رولى ھەقىقى جارى قىلدۇرۇلدى .
0 y8 q  ^- T) ~1 b0 V7 l* f5) دېھقان – چارۋىچىلارنى پەن – تېخنىكا بىلملىرى بويىچە تەربىيلەش خىزمىتى چىڭ تۇتۇلىدى ., U7 j; T9 a9 U5 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇيىل يىل ئىچىدىكى 18 ياشتىن 55 ياشقىچە بولغان پەن –تېخنىكا بويىچە تەربىيلەشكە تىگىشلىك ئەمگەك كۈچى 10612 نەپەربۇلۇپ، ئەسقاتىدىغان تېخنىكا بىلەن تەربىيلەنگەنلەر 9020 نەپەر، يىل ئىچىدىكى تەربىيلىنىش نىسبىتى%85كە، يېقىنىقى ئۈچ يىل ئىچىدە تەربىيلەنگەنلەر10103 نەپەر ، تەربىيلىنىش نىسبىتى% 95 كە يەتكۈزۈلدى .يىل ئىچىدە بازىرىمىز بويىچە ، جەمئى 64 قارار كۇرۇس ئېچىلىپ ، 9020 نەپەر ئوبكىت تەربىيلەشكە قاتناشتۇرلۇپ ،يىللىق تەربىيلەش نىسپىتى %85 گە يەتكۈزۈلدى ۋە ھەر بىر تەربىيلەنگۈچىنىڭ 2 -3   خىلىغىچە ئەمىلى قوللىنىلدىغان تېخنىكا بىلملىرنى ئىگەللەشكە كاپالەتلىك قىلىنىدى . بۇنىڭ بىلەن دېھقان – چارۋىچىلارنىڭ پەن – تېخنىكا ئارقىلىق بېيىش قەدىمى تىزلىتىلىدى .6 D+ |; L% Y! f1 g, O; L2 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  بۇنىڭدىن كېيىن ياش،ئوتتۇرا ياش دېھقان – چارۋىچىلار ئارىسدا ساۋاتسىزلىقنى تۈگتىش ۋە ئەمىلى قوللىندىغان پەن – تېخنىكا بۇيىچە تەربىيلەش خىزمىتىگە بولغان تەشكلى رەھبەرلىكنى يەنىمۇ كۈچەيتىپ ، خىزمەت سالمىقىنى ھەقىقى زورايتىپ ، ياش – ئوتتۇرا ياش دىھقان – چارۋىچىلارنى 3خىلدىن 5 خىلغىچە ئەمىلى قوللىنشچان پەن – تېخنىكا بىلىملىرى بىلەن تەربىيلەپ ، دىھقانلارنىڭ پەن – تېخنىكىغا تاينىپ بېيىش قەدىمىنى تىزلىتىمىز . 2012-يىلى قىش 2013-يىل ئەتياز پەسللىك پەن – تېخنىكا بىلەن تەربىيلەش پائالىيەت مەزمۇنىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىپ ، دېھقان – چارۋىچىلارنىڭ پەن – تېخنىكا بىلەن تەربىيلىنش نىسىبىتىنى %90دىن  ئاشۇرۇپ ،پەن – تېخنىكا بىلەن تەربىيلەش خىزمىتىنى بارلىق دېھقان – چارۋىچىلارغا يۈزلەندۈرىمىز . ساۋاتسىزلىقنى تۈگىتىش خىزمىتىگە بولغان تەشكىللەشنى كۈچەيتىپ ، ساۋاتسىز ۋە ساۋات مەكتەپتە ئوقۇپ ساۋاتلىق بولغان ئوبىكىتلارنى تەربىيلەش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەپ، 39 نەپەر ساۋاتسىز ئوبىكتلاردىن 3 نەپەر ئوبىكتىنىڭ ساۋادىنى چىقىرىپ ساۋاتلىق قىلىشقا ، 26 نەپەر ساۋات مەكتەپتە ئوقۇپ ساۋاتلىق بولغان ئوبىكىتلارنىڭ خېمىغا يېنىش نىسبىتىنى داۋاملىق %0 ئىچىدە كونترول قىلىشقا تىرىشچانلىق كۆرسىتىمىز . 3 Q/ u' t2 {* z& u* B# i2 dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
& C7 z5 J4 V, |* I9 w6 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
' |0 {( r1 k1 j: q8 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
% i4 o- S& M7 Q8 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
xxxxxx بازارلىق خەلىق ھۆكۈمىتى
' O- S! B  R% X% P' H3 ^; H
7 T) g  O) r/ u4 ]2012- يىل 2- ئاينىڭ 27- كۈنى
" E+ E- V; P8 u" A, Q4 n3 y& U5 t4 T/ P+ X7 W, D' S+ W6 D3 N4 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

$ ?5 L9 f$ `9 P5 j7 f% HWord ھۆججىتىنى چۈشۈرۈش   : $ b! Q7 @- g. c$ V9 p8 D6 q3 vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
点击进入下载-2011年扫除文盲科技培训工作的总结.doc
5 t: ~$ B' h$ v. L8 g" U3 d' S7 Q

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +14 ئىناۋەت +8 تەڭگە +4 بايلىق +3 تۆھپە +1 يىغىش سەۋەبى
ADiL + 14 + 8 + 4 + 3 + 1

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2012-2-27 16:42:19 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
چوڭلار مائارىپى توغرىسىدا ماتېرىيال لازىم بولسا ئىنكاس يېزىپ قۇيۇڭلار ، قۇلۇمدىن كېلىشىچە تەييارلاپ بېرىمەن .
ۋاقتى: 2012-2-27 18:03:38 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىككى ئاساسەن خىىزمىتىگە دائىر ماتىرىاللار يوللانمىغىلى ئۇزۇن بوپتىكەن .

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号-9 )

GMT+8, 2015-5-23 07:42

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش