روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2772|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

قانداق قىلغاندا ھازىرقى زامان يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش بايلىقىدىن

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ۋاقتى: 2011-12-28 09:58:32 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |كۆرۈش شەكلى
قانداق قىلغاندا ھازىرقى زامان يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش بايلىقىدىن ياخشى پايدىلانغىلى بولىدۇ
; R& Q1 R; o; ^/ @+ H, \; r      دۆلتىمىز مائارىپ پەن-تىخنىكىسىنىڭ ئۇچقاندەك تەرەققى قىلىشىغا ئەگىشىپ، تەرەققى قىلغان شەھەرلەر بىلەن يىزا قىشلاقلاردىكى مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇ-ئوقۇتۇش شارائىتى غايەت زور پەرىقلىنپ قالدى. مائارىپ مىنىستىرلىكى، مالىيە مىنىستىرلىكى ۋە پىلان كومىتىت مىنىستىرلىكى ئۆزئارا ھەمكارلىشىپ تەرەققى قىلغان شەھەرلەردىكى ئوقۇتۇش بايلىقلىرىدىن يىزا قىشلاقلاردىكى دىھقان پەرزەنىتلىرىنىمۇ بەھرىمان قىلدۇرۇش ئۈچۈن 2005-يىلدىن باشلاپ مەملىكەت بويىچە بارلىق ئوتتۇرا باشلانغۇچ  مەكتەپلەرنى يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش ئۈسكۈنلىرى بىلەن ھەقسىز تەمىنلەپ، شەھەر بىلەن يىزا مائارىپ پەرقىنى ئازايتىشنى ئويلىغان بولسىمۇ ئەمما بەزى شەرىت-شارائىت، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كومپىيۇتىر سەۋىيسى، يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش ئۈسكۈنلىرىدىن پايدىلنىپ دەرىس ئۆتۈش چۈشەنچىسى تولۇق بولماسلىق قاتارلىق كەمچىلىكلەر سەۋەبىدىن يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش بايلىقدىن پايدىلنىپ دەرىس ئۆتۈش ئۈنۈمى ئانچە ياخشى بولماي قالدى.
3 _; M/ d3 j) t1 X, ~( o   ئۇنداق بولسا قانداق قىلغاندا ھازىرقى زامان يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش بايلىقىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلنىپ ئوقۇغۇچىلارغا ئەتراپىلىق بىلىم يەتكۈزگىلى بولىدۇ؟+ P) f# V" V+ O& @6 [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.        ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كومپىيۇتىر سەۋىيسى تۆۋەن بولغاچقا قەرەرلىك ياكى قەرەرسىز ھالدا كومپىيۇتىر بىلىملىرى بىلەن تەربىيلەش كىرەك.
6 K* f8 q/ h' Dھەر قايسى مەكتەپلەردە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كومپىيۇتىر بىلىم سەۋىيسى تەكشىسىز، كومپىيۇتىردى پايدىلنىپ ياكى يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش ئۈسكۈنلىرىدىن پايدىلنىپ دەرىسخانا ئوقۇتۇشنى بىمالال ئىلىپ بارالايدىغان ئوقۇتقۇچى ئاز، ئوقۇتقۇچىلار ئىشخانىدا ئىشلىتىدىغان كومپىيۇتىر شارائىتى يوق شۇڭلاشقا مائارىپ تارماقلىرى، مائارىپ رەھبەرلىكى ئويلىشىپ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كومپىيۇتىر بىلىمى بويىچە تەربىيلەشنى كۈچەيتىش ۋە ئوقۇتقۇچىلار ئىشخانىسىغا كومپىيۇتىر سەپلەپ بىرىش كىرەك.4 `  M, d7 k% U3 d3 N( Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.        بەزى مەكتەپلەرنىڭ يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش ئىلىپ بارىدىغان كۆپ ئىقتىدارلىق ئوقۇتۇش سىنىپىنىڭ شارائىتىنى ياخشىلاش كىرەك.4 j! s8 v5 P) L% }5 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
       جەنۇبى شىنجاڭنىڭ ھاۋارايى قۇرغاق، قۇم-بوران كۆپ چىقىدىغان بولۇپ تۆت پەسىلنىڭ ھەممىسىدە توپا-چاڭلىق ھاۋارايى كۆپ سالماقنى ئىگەللەيدۇ. بۇنداق ھاۋارايىى ھارائىتىدا كۆپ ئىقتىدارلىق ئوقۇتۇش سىنىپىنىڭ نۇر چۈشۈرۈش ئاپپاراتى ۋە كومپىيۇتىر ئۈسكۈنىلىرىنىڭ ئىچىگە توپا-چاڭ كىرىۋىلىش تۈپەيلىدىن ئاسان قىززىش ۋە كۆيۈپ كىتىش ئەھۋاللىرى ناھىمىزدە ھەر دائىم كۆرۈلۈپ تۇرىۋاتىدۇ. سەۋەبى ئىشىك دىرىزىلەرنىڭ ھىم بولماسلىقى ئۆلچەملىك كۆپ ئىقتىدارلىق ئوقۇتۇش سىنىپنىڭ يوقلىقى سەۋەپ بولماقتا، شۇڭلاشقا ھەر قايسى باشلانغۇچ مەكتەپلەرگە كۆلەملەشكەن ئۆلچەملىك كۆپ ئىقتىدارلىق ئوقۇتۇش سىنىپى ۋە ئىلىكتىرلىك ئوقۇتۇش سىنىپى سەپلىنىش ئالدىدا.
7 U2 a0 p6 q$ z# d" m0 E. Q% x3.        ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش ئۈسكۈنلىرىدىن پايدىلنىپ دەرىس ئۆتۈش چۈشەنچىسى كەمچىل.6 [( p& C5 [: i8 W$ e9 ?# I7 @7 j/ \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  كۆپ ساندىكى ئوقۇتقۇچىلاردا يىراق مۇساپىلق ئوقۇتۇش ئۈسكۈنلىرىدىن پايدىلنىپ دەرىس ئۆتۈش ئىشلىرىنى ئۆزىگە بىسىم قىلىۋالىدىغان، بىر سائەتلىك دەرىسنىڭ ھەممسىدىلا ئىكراندىن پايدىلنىدىغان، ئۆزى دەرىسلىك دىتالى ئىشلەشتە يۈزەكى ئىشلەپ بولدى قىلىدىغان ئەھۋاللار بىر قەدەر ئىغىر بولماقتا. ئوقۇتقۇچىلار چوقۇم دەرىستىن ئىلگىرى قايسى تەرەپلەرنى ئىكرانىدا كۆرسىتىش، قايسى تەرەپلەرنى دوسكىدا ئوموملاشتۇرۇش كىرەكلىكىنى بىلىۋىلىش ۋە كاللىسىدا ئىنىق بولغان بىر ئۇقۇم شەكىللەندۈرۈشى كىرەك.  ; ?( M( O) s# aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4-كۆپ قىسىم ئوقۇتقۇچىلار دەرىسلىك دىتالىنى يۇزەكى ئىشلەش ،ئىزدىنىش ئەھۋاللىرى يوق  $ f4 _8 c1 {5 A% lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرىسلىك دىتالىنى ئىزدىنىپ ئىشلىگەندىلا دەرىسخانا كەيپىياتىنى ياخشىلغىلى ھەم دەرىسلىكىنڭ ياخشى ئىلىپ بىرىلىشىغا كاپالەتلىك قىلغىلى بولىدۇ،بولۇپمۇ ئۆزى ئىشلىگەن دەرىس بىلەن دەرىسلىك پىلانى ماس ھالىدا مەزمۇنى بىردەك ،شۇ سائەتلىك دەرىس مەزمۇنى بىلەن ماس كىلىشى كىرەك ،بۇلۇپمۇ ئوقۇتقۇچى ئىلىشلىگەن دەرىسنىڭ ۋاختىغا كاپالەتلىك قىلش كىرەك ،قايسى ۋاقىتتا دەرىسلىك دىتالىدىن پايدىلىنىش كىرەكلىكىنى ئىنىق تونۇپ ۋاقىتىنى بەلگىلۋىلىش كىرەك شۇنداق قىلغاندا ئوقۇتقۇچى ئۆزى ئىشلىگەن دەرىسنىڭ ياخشى ئىلىپ بىرىلىشىغا كاپالەتلىك قىلغىلى بولىدۇ . 9 @/ O! M/ ?( k. `3 G- \7 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يەكەن ناھىيە ئىگەچى بازار تۇغبىشى باشلانغۇچ مەكتەپتىن: ئادىل ئاۋۇت
2 J  M# _2 G) ~' J/ A8 v) B' b5 ^- b7 S! E$ cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

+ k+ `- P: r5 W- o) V2 q$ E4 Z
# }! Y1 z; h. R% x2 n: E  d  A$ j9 F$ W2 j7 |% pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 l: \/ v1 C- w1 {6 C  P# r6 r! gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماس قەدەمدە ئەۋەتىلدى Tursun007نىڭ مىكرو بلوگى
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2011-12-28 21:11:35 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تور ئوموملاشقاندىن بۇيان ئوقۇتقۇچىلار يىراق مۇساپىلىق ئوقۇرۇش ماتىريال مەنبەسىدىن پايدىلانماس بولۇپ كەتتى. رەسمىيەت ئۈچۈنلا چۈشۈرۋاتىمىز. تىزىملاۋاتىمىز، ساقلاۋاتىمىز.
ۋاقتى: 2011-12-28 22:10:13 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سىنىپلارنى تۇتاشتۇرۇش قۇرۇلۇشى باشلاندى، ھەر بىر سىنىپقا بىردىن كومپيوتېر (ئىچىدە لىق قوش تىل مائارىپ بايلىقلىرى قاچىلانغان) ۋە ئېلىكتىرىك ئېكران قۇرشتۇرۋاتىمىز، قېنى بۇنىڭمۇ ئۈنۈمى بولارمۇ - يوق؟ مەكتەپ مۇدىرلىرى ۋە ئىلمى مۇدىرلار ۋە ئوقۇتقۇچىلار ماسلىشالارمۇ؟ يېڭى دەۋردىكى مائارىپ زامانىۋىلىشىش قەدىمىگە قاراپ رەسمى تەرەققى قىلغۇسى، ئەمدى گەپ ئوقۇتقۇچىلاردا قالدى..............

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-8 09:23

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش