|
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم قەدىرلىك تورداشلار
) j# P2 `7 s/ A! a7 p+ yنەچچە يىللاردىن بۇيان ئىلمى بۈلۈم خىزمىتى بىلەن بۇلۇپ مانا بۈگۈنلەرگە كەلگەندە ئىلمى بۈلۈم خىزمەتلىرىنى ئاپتۇماتلاشتۇرۇش ۋە ئاددىلاشتۇرۇش مەقسىتىدە بىر يۇمشاق دىتال تۈزدۈم ھەم خېلى كۆپ مەكتەپلەر ئىشلىتىپ ياخشى باھالارنى بەردى . شۇسەۋەپ تۈپەيلىدىن تورداشلار بىلەن ئورتاقلىشىش ۋە لازىملىقلارغا ھەقلىق تەمىنلەش مەقسىتىدە بۇ تىمىنى يېزىپ ئولتۇرۇپتىمەن .
2 A( j4 N4 g) Q. [دىتالنىڭ ئاساسلىق ئالاھىدىلىگى :; \% b" p0 j$ I* ^5 `& l: z$ dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دىتال باشلانغۇچ ۋە تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپلەرگە ماس كىلىدىغان بۇلۇپ مەكتەپ نامى تارماق مەكتەپلەر ۋە تۈپ سان قاتارلىقلارنى لايھىيىلەش ھاجەتىسىز
4 w8 e1 D) l4 D4 jپەقەت ئۇقۇغۇچى ئۇچۇرى ،ئۇقۇتقۇچىلار ئۇچۇرى ، دەرس تەقسىماتى،سىنىپ كۆرسەتكۈچى،ئۆزلىشىش كۆرسەتكۈچى،ۋە لاياقەتلىك كۆرسەتكۈچلىرىنى سېستىما تەمىنلىگەن قېلىپ ھۆججىتىگە تولدۇرۇپ سېستىمىغا تارتتۇرۇپ ئىشلەتسەك بولىدۇ .7 G( a" ]$ v) \, j* Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇقۇغۇچىلىق ئۇچۇرلىرى تەمىنلەنگەندىن كىيىن ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ھەرتۈرلۈك ئۇچۇرلىرىنى باشقۇرۇش ، ئىمتاھان نەتىجىسىگە ئاساسەن سىنىپنىڭ ،يىللىقنىڭ ،مەكتەپنىڭ ئىمتاھان نەتىجىلىرىنى تارماق مەكتەپلەر ۋە كەنتە ،يېزا دەرىجىلىك ،مائارىپ ئىدارىسىگە يوللايدىغان سۈپەت ئانالىز جەدىۋەللىرىگىچە ئاپتۇماتىك خۇلاسىلەپ Excell جەدىۋىلى ھالەتتە چىقىرىپ بىرىدۇ . ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرىغا ئاساسەن ئۇقۇغۇچىلارنى ئاپتۇماتىك ئىمتاھان مەيدانىغا ئۇرۇنلاشتۇرۇش، ( بۇيەردە تىلغا ئېلىنغىنى پەقەت مەكتەپ ۋە ھەر بىر سىنىپقا ئۇرۇنلاشتۇرىدىغان ئۇقۇغۇچى سانى بىكىتىلسە سېستىما ئاپتۇماتىك مەيدان سانى قاتارلىقلارنى ھاسىللاپ ، ھەر بىر ئىمتاھان مەيدانىغا ئىككى يىللىق ئۇقۇچىلىرىدن مۇۋاپىق ھالەتتە ئۇرۇنلاشتۇرىدۇ ، قولدا ئۇرۇنلاشتۇرسىمۇ بۇلىدۇ )ئىمتاھان مەيدان ئۇرۇنلاشتۇرۇش ئەھۋالىنى ، سىنىپلار ،ئىمتاھان مەيدانلىرى بويىچە ئايرىپ چىقىرىدۇ ، ئىمتاھان مەيدانىنىڭ ئىشىكىگە ۋە سىنىپلارغا چاپلايدىغان ئۇرۇنلاشتۇرۇش جەدىۋەللىرى ،باغاقچىلىرى قاتارلىقلارنى ئۇرۇنلاشتۇرۇش ئەھۋالىغا ئاساسەن ئاپتۇماتىك چىقىرىپ بىرىدۇ ،
; ~1 U( b" U7 x) N/ T [* cئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتاھانغا قاتنىشىش كىنىشكىسىنىمۇ ئاپتۇماتىك چىقىرىپ بىرىدۇ ، ئىمتاھان نەتىجە جەدىۋەللىرىنى مەيدانلار سىنىپلار ،پاراللىللار بويىچە ئايرىم -ئايرىم خالىغانچە چقارغىلى بولىدۇ ،9 h/ U# @. B1 |/ d3 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇقۇغۇچىلار ئىمتاھان نەتىجىسى ئۇچۇرلىرىنى قېلىپ ھۆججىتىدىن ئۇقۇپ ئالغاندىن كىيىن ، خىلمۇ-خىل تۈرلەر بويىچە مەسىلەن ئەدەبىيات ئىمتاھانىدا خالىغان نۇمۇردىن يۇقىرى ئالغان ، ھەرقايسى پەنلەر نەتىجىلىرىنىڭ ئوتتۇرىچىسى خالىغان نۇمۇردىن يۇقىرى بولغان ، ھەممە پەندە لاياقەتلىك بولغان ھەممە پەندە ئەلاچى بولغان ، ................ دىگەندەك ئىلمى بۈلۈم ئىھتىياجلىق بولغان خىلمۇ خىل خۇلاسىلەرنى تۇلۇق چىقىرالايدۇ .
0 l0 Q. N! E5 Aئۇقۇتقۇچىلار ئۇچۇرىنى ئۇقۇپ ئالغاندىن كىيىن ھەربىر سىنىپنىڭ ھەر بىر پېنىگە نىسبەتەن بىكىتىلگەن سۈپەت كۆرسەتكۈچىگە ئاساسەن شۇ ئۇقۇتقۇچى دەرس ئۈتىدىغان سىنىپ ۋە پەنلەرنى ئاپتۇماتىك ھاسىللاپ ئۆزلىشىش كۆرسەتكۈچى ۋە لاياقەتلىك كۆرسەتكۈچىگە ئاساسەن بىكىتىلگەن پىرسەنىت بويىچە ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ بىر مەۋسۇملۇق ئۇقۇتۇش سۈپىتىنى مىقدارلاشتۇرۇپ ئاپتۇماتىك ھاسىللاپ بىرىدۇ ، سىنىپ مۇدىرلىرىغا نىسبەتەن شۇ سىنىپنىڭ سىنىپ كۆرسەتكۈچىگە ئاساسەن شۇ سىنىپنىڭ ئۇمۇمى نەتىجىسىنى شۇ ئۇقۇتقۇچىنىڭ ئۇمۇمى سۈپەت ئەھۋالىغا بىرلەشتۈرۈپ خۇلاسىلەپ يىللىقلار،پەنلەر،يىللىق+پەنلەر ........ قاتارلىق تۈرلەر بويىچە خۇلاسىلەپ بىرىدۇ . مەسىلەن خالىغان بىر تارماق مەكتەپ 1-يىللىق ماتىماتىكا پەنلىرى بويىچە ،خالىغان مەكتەپ خالىغان يىللىق ھەرقايسى پەنلەر بويىچە دىگەنگە ئوخشاش.6 H' E7 o& R# Q, ^' o) `4 w/ Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇقۇغۇچىلارنى مەۋسۇم ئاخىرىدىكى ھەربىر ئۇقۇغۇچىنىڭ ھەرقايسى پەنلەردىكى ئىغىزچە سىناقنىڭ مانچە پىرسەنتى،...... قاتارلىق خۇلاسىلەرنى ئاپتۇماتىك ھاسىللاپ ئاتا-ئانىلارغا يوللايدىغان مەۋسۇملۇق نەتىجە كۆرسەتكۈچىنى ئاپتۇماتىك ھالدا سىنىپلار بويىچە چىقىرىپ بىرىدۇ .
. h1 P* u( S% N* R! U1 Eئۇقۇتقۇچىلار ئۇچۇرىغا ئاساسەن ئۇقۇتقۇچىلارنى خالىغان شەكىلدە ئىمتاھان مەيدانىغا ئۇرۇنلاشتۇرۇشقا بولىدۇ .; o& c2 P9 I6 {/ a6 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ كۈندىلىك مەشغۇلىيەت ئەھۋالىنى قۇلايلىق ھالدا خاتىرلەپ مېڭىشقا ، كۈنلۈك ،ئايلىق ،مەۋسۇملۇق ۋە يىللىق خۇلاسىلەرنى ئاپتۇماتىك چىقىرىدۇ ، ۋە ئىھتىياج بولسا قانچە يىلغىچە ساقلاش كىرەك بولسا شۇنچىلىك ساقلاشقا بولىدۇ ( يەنى خالىغان ۋاقىتتا خالىغان يىلدىكى خالىغان بىر كۈنلۈك خىزمەتكە قاتنىشىش ئەھۋالىنى كۈرۈشكە بۇلىدۇ بۇ ئەھۋالنى ساندانلىق سېستىمىلارنى ئىشلەتكەن ئىشلەتكۈچىلەر چۈشىنىدۇ)
, t, E& \. H6 C- t0 i# Nئۇقتقۇچىلار مەشغۇلىيىتىدە ئۇقۇتقۇچىلارنى دەرس تەقسىماتىغا ئاساسەن بىرىنچى ھەپتىلىك خىزمەت مىقدارى ئۇچۇرلىرىنى ھاسىللاپ تەييالاپ بىرىدۇ ، يەنى شۇ ئۇقۇتقۇچىنىڭ دەرس ئەھۋالىغا ئاساسەن شۇ ئۇقۇتقۇچىنىڭ شۇ ھەپتىلىك دەرس سائىتى ..... قاتارلىق بىر قاتار ئۇچۇرلىرىنى ئاپتۇماتىك ھاسىللايدۇ ھەمدە ئىككىنچى ھەپتىنى قوشماقچى بولساق ئالدىنقى بىر ھەپتىلىك ئەھۋالنى ئۆز پېتى ھاسىللاپ 2-ھەپتە ئۇچۇرلىرنى تەييارلايدۇ بىز مۇناسىۋەتلىك ئۆزگەرتىشلەرنى قول ئارقىلىق ئۆزگەرتىپ بەرسەك بولىدۇ )5 k. y" Y1 N: \7 Z& Q1 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
خىزمەت مىقدارىنى خالىغانچە خۇلاسىلەشكە بولدىئۇ يەنى 1-ھەپتىدىن 3-ھەپتىگىچە ،ياكى 5-ھەپتىدىن 12-ھەپتىگىچە دىگەندەك ، مەۋسۇملۇق خۇلاسىلەرنىمۇ ئاپتۇماتىك چىقىرىپ بىرىدۇ .
5 f8 [$ J& z0 L* ]- @7 F- J6 |ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرىغا ئاساسەن سىنىپلارنىڭ ۋە كەنتىلەرنىڭ تۈپ سانىنى ئاپتۇماتىك بىكىتىپ چىقىدۇ ، ئاددى كۆزنەك ئارقىلىق شۇ كۈنلۈك كەلمىگەن ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئۇچۇرلىرىنى قۇلايلىق كۆزنەك ئارقىلىق كىرگۈزۈپ بەرسەك شۇ كۈنلۈك دەرىسكە قاتنىشىش ( ئەتىگەنلىك ۋە چۈشتىن كىيىنلىك ) كەنتىلەرنىڭ دەرىسكە قاتنىشىش ئەھۋالىنى ( چۈشتىن بۇرۇن ۋە كىيىن ) ئاپتۇماتىك ھاسىللاپ چىقىرىپ بىرىدۇ . كەلمىگەن ئۇقۇغۇچىلار تىزىملىكىنىمۇ ماس ھالدا چىقىئرىپ بىرىدۇ ( قۇلايلىق كۆزنەك دىگىنىمىزدە ئۇقۇغۇچىلارغا مۇقىم ID بىكىتكەندىن كىيىن بىز پەقەت شۇ ID نىلا كىرگۈزۈپ بىرىمىز)
) s0 p, g* l/ C! t+ Cقۇشۇمچە ئىقتىدارلاردىن ئۇقۇغۇچىلىق ID نۇمۇرىغا ئاساسەن ئۇقۇغۇچىلار رەسىمىنى كامىرا ئارقىلىق تارتىش ..... قاتارلىق بىر قاتار قۇشۇمچە ئىقتىدارلار قۇشۇلغان .
$ f2 y V7 l* L7 Q* b( y0 l4 D, J/ jئىقتىدارلىرى خېلىلا كۆپ بۇ يەردە بۇ سېستىما چىقىرالايدىغان خۇلاسە مۇندەرىجىلىرىنىڭ رەسىمىنى يوللاي شۇنىڭدىن بىلىۋېلىڭلار
% ?( H0 H* c; n4 u$ z: H+ a w sئۈستىدە ئېيىتقىنىمىزدەك پەقەت ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇر جەدىۋىلى تولدۇرۇلۇپ سېستىمىغا تارتىلسىلا ئاپتۇماتىك سىنىپ سانى ،تارماق مەكتەپ سانى ۋە مۇناسىۋەتلىك ئۇچۇلارنى ئاپتۇماتىك ھاسىللايدۇ ،قولدا لايھىيىلەش تەڭشەش ھاجەتسىز.4 P( I# @- w; kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
+ r! V1 n. J* W. I# Q& O4 Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

# f' \4 A" K) k, @ $ x1 M* X9 K D# j7 K5 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) A0 r% ]6 ]7 @1 ?- Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سېستىما مەكتەپ ئىلمى بۈلۈملىرىگە ماس كىلىدۇ ! x% o, |7 H6 Y" ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سېستىمىنى خېلى ئۇزۇن ۋاقىت سەرپ قىلىپ ياسىغان ۋە سىناق قىلغان بولغاچقا ھەقلىق تارقىتىلىدۇ . 1 o K. C! z" z* Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىھتىياجلىقلارنىڭ تۈۋەندىكى ئالاقىلىشىش ئۇسۇللىرى بويىچە ئالاقىلىشىشىنى ئۈمىت قىلىمەن 9 U( \! G' [* l' fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
باھاسى يۈز تۇرانە بىكىتىلىدۇ .
( \ k# c) p: L l2 _يانفۇن : 18999653262; a5 q$ F: }* r6 i+ P/ m9 h9 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كوت-كوت :82646108
3 P; s% [4 w# `7 gدىتال ناھايىتى كۆپ قېتىم ئەمەلى سىناقلاردىن ئۆتكەن شۇڭلاشقا ئىقتىدارىدىن خاتىرجەم بولساڭلار بولىدۇ .0 X" C4 O. A! k0 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بەزى ئىقتىدارلارنى تېخى تۇلۇق ئىپادىلىمىدىم ئالاقىلەشكەندە تەپسىلى دىيىشسەك بولىدۇ
) M. X5 }1 [% V; uناۋادا يەنە ئىقتىدار قۇشۇش كىرەك بولسا بۇنىمۇ يۈز تۇرانە دىيىشسەك بولىدۇ .( M2 z2 u- X+ @6 ]. D0 @' iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
; E+ D& `; r) o, W6 t |
| |
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟ مۇناسىۋەتلىك تېمىلار |
بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يېزىلغان
ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى - تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
ئاپتورنىڭ بارلىق تېمىلىرى
|
| |
|