روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 3070|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

قوشتىل ماتىماتىكا ئوقۇتىشىدىكى قىيىنچىلىق زادى نەدە؟

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
قوشتىل ماتىماتىكا ئوقۇتىشىدىكى قىيىنچىلىق زادى نەدە؟- u- D' ?: k- J# H% Z2 t  @- vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىزاھات:& A- [3 g6 ]3 j/ c1 `* f' R* l, o' Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
     بۇ ماقالىنى ،ھازىرقى قوشتىل ئوقۇتىشى كەڭ كۈلەمدە ئوموملاشتۇرلىۋاتقان،قوشتىل ئوقۇتىشىغا بولغان تەلەپ كۈنسايىن يۇقىرلاۋاتقان مۇشۇنداق ۋەزىيەتتە، بۇ ھەقتە ئويلىنىپ تۇرۇپ قېلىۋاتقان ئوخشاش كەسىپتىكى كەڭ ئوقۇتقۇچىلار ئۈچۈن ئازراق بولسىمۇ ياردىمى بۇلار دىگەن مەقسەتتە ،تەڭ ئورتاقلىشىش ئۈچۈن يازدىم.* e9 Y  C6 a. [. ?  a( e# [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    ئۆزۈمنىڭ قىسقىغىنە 3يىللىق قوشتىل  ماتىماتىكىسىنى  ئۈگىتىش ۋە ئۈگىنىش جەھەتتە بايقىغان قىيىنچىلىقلار:; O9 v3 U; |( U+ d3 i( L2 o: Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.تىل جەھەتتىكى قىيىنچىلىق.( w( \  `# W( a! d% }8 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
       مىللي تىل- يېزىقتا دەرىس ئوقۇۋاتقان مىللي ئوقۇغۇچىلارغا نىسبەتەن ئەسلىدە تەس تۇيۇلىدىغان ماتىماتىكا دەرىسلىكى ،خەنزۇتىلى بىلەن ئۆتۈلگەندىن كېيىن تېىخىمۇ ئۈگىنىش تەس بولغان دەرىسلىك بولۇپ قارالغان.ئانا تىلىدا ماتىماتىكا ئاتالغۇلىرىنى چۈشىنىش مەسىلىسىنى ھەل قىلالاماي تۇرۇپ خەنزۇچە ماتىماتىكا ئاتالغۇلىرىنى قۇبۇل قىلىپ ھەزىم قىلىش يەنىمۇ بىر بالداق  قىيىنلاشقان.
3 g! r$ F" I- N# u, Y2 J4 o 2.ئائىلىدىكى مەشىق ئىشلەشنىڭ يىتەرلىك بولماسلىقى." E0 T3 \% n) d, ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
     دەرىسخانىدىكى 40مىنۇتلۇق ۋاقىتتا ئوقۇغۇچىلار ئوقۇتقۇچىسى ئۆتكەن ماتىماتىكىلىق مىساللارنى چۈشۈنۈپ ،«ئىشلەپ بېقىڭ›› مەشىقىنى ئەمدىلەتىن ئىشلەپ ئۈگەنەنلىرىنى مۇستەھكەملەپ بولغۇچىلا ۋاقىت توشۇپ كەتكەن.شۇنىڭ بىلەن ئائىلە تاپشۇرقى تاپشۇرۇپ ئالغان ئوقۇغۇچىلار ئائىلىگە قايتقاندىن  كېيىن ،ئاساسەن دېھقان پەرزەنتى بولغان ئوقۇغۇچىلار قىلچىمۇ ئۆگىنىش شارائىتى ۋە تاپشۇرقىغا يىتەكچىلىك قىلغۇچىسى بولمىغان ئوقۇغۇچىلار ،سومكىسىنى چۆرۇۈپ ،ئويۇنغا بېرىلىپ كىتىدۇ ۋە ياكى تۈگىمەس ئائىلە ئۇششاق ئىشلىرىغا بەنىت بولۇپ تاپشۇرقى قېلىپ قالىدۇ.ئۈگەنگەن ماتىماتىكىلىق بىلىملىرى، مىساللارى دەرىسخانىدىن چىقالمايدۇ.
' a' Y: O! C0 z3. قوشتىل ماتىماتىكا دەرىس ئوقۇتقۇچىسىنىڭ كەسپى ماتىماتىكىچى بولماسلىقى.
, J3 N% W2 h! W( V" T6 }      قوشتىل ماتىماتىكىسىغا قويۇلىدىغان تەلەپنىڭ كۈنسايىن ئېششى ،ھەرقايسى مەكتەپلەردە  سان جەھەتتىن قوشتىل سىنىپىنىڭ كۆپىيىپ بېرىشى قوشتىل ماتىماتىكا ئوقۇتقۇچىسىغا بولغان ئېھتىياجنى كۈچەيتىۋەتتى.بۇنىڭلىق بىلەن خەنزۇ تىلى ئاساسى بولغان ،كەسپىي ماتىماتىكىچى بولمىغان ياش ئوقۇتقۇچىلار قوشتىل سىنىپلىرىغا زومۇ-زو ماتىماتىكا ئوقۇتقۇچىسى قىلىپ بىكىتىلدى.نەتىجىدە ئۇ ئوقۇتقۇچىلار بىر تەرەپتىن قوشتىل ماتىماتىكىسىنى ئۆگىنىپ بىر تەرەپتىن ئوقۇغۇچىلارغا دەرىس ئۆتىۋاتىدۇ.دەرىس ئوقۇغۇچۇلارغا ،كەسپى ئوقۇتقۇچىلار ئۆتكىنىگە قارىغاندا ئۆزلىششتە نىسبەتەن تۆۋەن بۇلۇش كىلىپ چىقىۋاتىدۇ.
% V9 Z% m1 S6 t4.ماتىماتىكا ئوقۇتقۇچىلىرىغا بولغان بېسىمنىڭ ئېغىرلىقى.
) c6 r3 Z2 z0 L! r       ماتىماتىكا ئوقۇتقۇچىسى ،ئوقۇغۇچىلارغا دەرىسنى ئۆتۈپ،ئوقۇغۇچىلارغا يۇقۇش نىسبىتىنى ئىگىلەپ كىيىنكىلەرنى يىتەكلەشكە،تەسىرەك مەزمۇنلارنى تەكرار قىلغۇزۇشقا ،دەرىستىن كېيىن ئوقۇغۇچىلار دەرىس ئىگىلەش  ئەھۋالىنى ئويلىنىپ قايتا ئىزدىنىشكە، دەرىس لايھىسى يېزىش،تاپشۇرۇق تەكشۈرۈش، مەكتەپ ئارخىپىنى ئىشلەش ،ئۇششاق جەدىۋەل تولدۇرش قاتارلىق تۈگىمەس ئىشلار بىلەن ۋاقىت ئۆتۈپ دەرىس ئۆزلىششى تۆۋەن بولماقتا.
" `0 S% L% |( o' O( I  f! {5.ماتىماتىكا ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ تەربىيلىنىشىگە  بولغان ئىتىبارسىزلىق.9 r- Z( ?! ?9 k- M2 n9 T7 Y  Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      قوشتىل ماتىماتىكا ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ جىددى ئېھتىياج بىلەن تۈركۈملەپ سەپلىنىشى سان جەھەتتىن كاپالەتكە ئىگە قىلىنغان بىلەن قوشتىل ماتىماتىكا دەرىسىنىڭ ئوقۇغۇچىلارغا ئۆزلىشىش سۈپىتىدىن ئېغىز ئېچىش ئىنتايىن تەس.* ?! V* x$ a2 y6 W( U, Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.ماتىماتىكا دەرىسىدىكى ئۈلۈك دەرىس ئۈتۈش.
6 X4 i7 n2 W1 C6 a4 \" s" T" v       كەسپى قوشتىل ماتىماتىكا بولمىغان ئوقۇتقۇچىلار پەقەت دەرىسلىك ئارقىلىقلا دەرىس ئۈتۈپ ،دەرىسنىڭ جانلىق ئۆزلىشىشنى رامكلاپ قويۇش كىلىپ چىققان.بۇنىڭلىق بىلەن ئوقۇغۇچىلاردا دەپتەر يۈزىدە ماتىماتىكا ئىشلىيەلەيدىغان،ئەمەلىيەتتە ئۈگەنگەن مەتىماتىكىلىق بىلىمىنى ئشىلىتەلمەسلىك ئەھۋالى كىلىپ چىققان.ھەمدە ماتىماتىكا ئۈگىنىشىنىڭ ھېچ ئەھمىيىتى كۆرۈلمىگەن.* h) }" r6 L  J/ h. {2 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   ھەل قىلىش چارىلىرى:
$ d+ x. H/ Q4 `0 ^1.مەخسۇس قوشتىل ماتىماتىكا دەرىسى ئۈچۈن ،بىر سائەتلىك قوشتىل ماتىماتىكا مۇناسىۋەتلىك ئىبارىلىرى دەرىسى تەسىس قىلىنىپ.دەرىسكە بولغان چۈشىنىپ ئۆزلەشتۈرۈش ئۈنۈمىنى يوقۇرى كۆتۈرۈش.
1 [& F% I  u7 A' {4 Y2.مەكتەپ-يېزىلىق مۇناسىۋەتلىك ئورگان-ئائىلە باشلىقى ئۈچ تەرەپ دائىملىق سۆھبەتلىشىش ئارقىلىق ھەربىر پەرزەنىتنىڭ ياخشى ئوقۇپ كەلگۈسىدە  ئائىلىسى ،مەكتىپى ،يۇرتىغا  نۇمۇس ئەمەس شەرەپ ئېلىپ كىلىدىغان ئادەم بولۇپ ئۆسۈشى ئۈچۈن ،ئائىلىدە دەرىس تەكرار قىلىشىغا كۈندە يېرىم سائەتتىن بىر سائەتكىچە ۋاقىت ئاجىرتىش.
  P$ h" E! Z  l7 u- B3. قوشتىل ماتىماتىكا دەرىسلىكىگە ،ئىمكان بار كەسپىي ماتىماتىكا ئوقۇتقۇچىسى قويۇش.بولمىسا بىكىتىلگەن قوشتىل ماتىماتىكا ئوقۇتقۇچىلىرى چوقۇم دائىملىق ماتىماتىكا تەربىيلىنىشكە،ئوقۇتۇش-تەتقىقاتلىرىغا ئىۋەتىش ياكى قاتناشتۇرۇپ تۇرۇش.
7 b0 r' u% p0 K) }8 r/ F4.قوشتىل ماتىماتىكا ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ بېسىمىنى يەڭگىللىتىپ ،قوشتىل ماتىماتىكا ئوقۇتۇشى ھەققىدە ئزدىنىشكە،ئۈگىنىشكە،ئقۇغۇچىلارنى كۆپلەپ ھەقىقى يىتەكلەشكە شارائىت يارتىپ بېرىش.3 |4 y* H* E3 B1 U2 m0 Z$ F6 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. ماتىماتىكا  ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ھەر دەرىجىلىك تەربىيلەش ئورۇنلىرىغا ئىۋەتىپ قارارلىق ،تەربىيلىنىشىنى ئەمەلىيلەشتۈرۈپ ،ماتىماتىكا كەسپى بىلىمى ۋە ئىقتىدارىنى دۋاملىق ئاشۇرۇپ تۇرۇش شارائىتى يارىتىپ،يىڭىچە ،ئۈنۈملۈك دەرىس ئۈتۈپ ،ئۆزلىشىش ۋە سۈپەت ئۆستۈرۈلسە.( R/ y1 J" s2 [, D8 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.قوشتىل ماتىماتىكا دەرىسنى ئۈتۈشنى كىتاپقا سولىنىپ ئۈتۈشتىن،جانلىق،رەڭدار ،ئىلىكتىرلىك،ئەمەلىي ،قوللىنىشچان قىلىپ ئۈتۈشكە يۈزلىنىش.
/ i9 {5 ]* A& ~/ q5 N, X) s   يۇقارقى بىر قانچە مەسىلە ۋە ئۇسۇللار مىنىڭ بىر تەرەپلىمە چۈشەنچەم بولىشىمۇ ياكى بولمىسا كەسىپداشلار دىمەكچى بولغان مەزمۇنلار بولىشمۇ مۇمكىن.قانداقلا بولسۇن مۇشۇ تېما ئۈستىدە ئويلىنىۋاتقان كەسىپداشلىرىمغا زەررىچە پايدىلنىش ئېلىپ كىلەلىسە مانا بۇ مىنىڭ بۇ ماقالىنى يېزىشتىكى مۇۋاپىقىيىتىمدۇر.
, _; }- R/ C0 W; c
' ]5 v3 k* f* b9 l* o1 Y
; w% ?/ o# o# Q. B. p9 c, ^) z* k3 ?8 J4 J$ ~9 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

8 g4 j5 k! H9 l7 l' @7 x/ ~9 Y6 C, g! [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

) D' q3 ^" _7 D8 T7 u# |
. h; g8 s, o: B. A7 B1 f( x0 A8 \5 ^0 b  ^2 Z/ b  vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

/ j7 N: @% g$ m6 H5 v
3 J" s1 _* {+ s4 O! ^( U! d5 o) N  S9 r9 q4 T% o% rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4 y6 ?; m; s# I/ x$ U* b# ]: Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

% I3 B# }9 a0 a9 o4 y% W' \0 e9 X% w. h' ]0 b6 Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

" h6 @: E  H2 o' w8 g' f8 B% L- ~  n; Q- N3 M8 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

) ^. t1 O" L9 w; M# t  g3 ~' s7 _0 @+ @1 }/ a! a( B2 ?1 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يەكەن ناھىيە ئىگەچى مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپ
. a8 O+ C9 ?2 g$ hنىيازگۈل جاپپار
4 }3 ^$ g' _. y  ?! W/ W/ r3 ^* R2015-يىلى3-ئاينىڭ9-كۈنى
. r1 k* N2 U& f; ?+ ]2 C) w+ ]
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-20 06:06

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش