ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم، تورداشلار.4 _. `; K' ?8 Q$ Z+ dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
روھلان تور بېكىتىمىز تەشكىللىگەن 2-قېتىملىق ئانا تىلدا دەرسلىك تۈزۈش مۇسابىقىسىنىڭ تەشۋىقات خىزمىتى 20 كۈن ئېلىپ بېرىلغاندىن كېيىن 2013-يىل 1-ئاينىڭ 1-كۈنى دەرسلىك قۇبۇل قىلىشنى باشلىدۇق، بۇ جەرياندا قۇبۇل قىلىنغان دەرسلىكتە تىلغا ئېلىپ ئۆتكىدەك خاتالىقلار بايقالمىغان بولسىمۇ مۇسابىقىنىڭ تېخىمۇ ئادىل ۋە ئۇچۇق بولۇشى، دەرسلىك دېتالى تۈزگۈچىلەرنىڭمۇ كۆڭلىدە بەلگىلىك سان بولۇشى ئۈچۈن باھالاش ئۆلچىمىنى ئاشكارىلاشنى لايىق تاپتۇق.* T5 k- ?: v$ y1 h3 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
باھالاش ئۆلچىمى مۇرەككەپ ئەمەس.
+ d" Y+ w' g5 G! i; p1 E% |2 Gروھلان تور بېكىتىنىڭ 2-قېتىملىق دەرسلىك دېتالى تۈزۈش مۇسابىقىسىگە قاتناشتۇرۇلغان دەرسلىك دېتالىنى باھالاش نۇمۇر قۇيۇش ئۆلچىمى:
7 `8 q0 j5 a6 i" p: d) T8 ?7 y8 \# j2 y$ `. ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. دەرسلىكتە ئىلمى خاتالىق ۋە سىياسىي خاتالىق بولمىغان بولۇش، ئەگەر كۆرۈلسە بىر ئاۋاز بىلەن مۇسابىقىگە قاتنىشىش سالاھىيتى ئېلىپ تاشلىنىدۇ.3 R* z4 D/ b( O9 Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. دەرسلىككە ئىشلىتىلگەن بارلىق خام ماتىرىيال تولۇق تەمىنلەنگەن بولۇش، POWERPNT تىن باشقا دېتالدا ئىشلەنگەن دەرسلىك بولسا ئۇنىڭ ئەسلىدىكى خام ھۆججىتىمۇ تەمىنلەنگەن بولۇش، مەسىلەن Flash تا ئىشلەنگەن بولسا fla ھۆججىتىمۇ تەمىنلەنگەن بولۇش، دەرسلىككە ئىشلىتىلگەن خام ماتىرىيال تەمىنلەنمىسىمۇ ئوخشاشلا مۇسابىقىگە قاتنىشىش سالاھىيتى ئېلىپ تاشلىنىپ ئادەتتىكى دەرسلىك قاتارىدا ئاپتۇرنىڭ قۇشۇلۇش شەرتى ئاستىدا ھەقسىز تارقىتىلىدۇ.3 b f7 W2 s5 P& W- [6 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. دەرسلىك ئىملاسىغا بېرىلگەن نۇمۇر 10 نۇمۇر، دەرسلىككە كىرگۈزۈلگەن بارلىق سۆز-جۈملىلەرنىڭ ئىملاسى ئۆلچەملىك بولۇش، ئىملا خاتالىقى بولماسلىق كېرەك. ئىملا خاتالىق بولمىسا 10 نۇمۇر تولۇق بېرىلىدۇ، خاتالىق كۆرۈلسە سۆز سانى بۇيىچە ھەر سۆز ئۈچۈن 0.5 نۇمۇر تۇتۇپ قېلىنىدۇ.3 r7 m5 l( [9 Z: }. F1 \- C* d6 Y+ \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. دەرسلىك مەزمۇنىغا بېرىلگەن نۇمۇر 40 نۇمۇر، دەرسلىكنىڭ قيىن ۋە مۇھىم نۇقتىلىرىنى ئەكىس ئەتتۈرۈپ بېرىش، ئوبرازلىق بىر تەرەپ قىلىش، مەزمۇنى مول بولۇش، ئوقۇغۇچىلارنى قىزىقتۇرۇشى ياخشى بولۇش، شۇ سائەتلىك دەرسنىڭ ئاساسىي مەزمۇنى گەۋدىلەنگەن بولۇش.5 @" _: I0 ^% v" m6 Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. دەرسلىكنىڭ سۈپىتىگە بېرىلگەن نۇمۇر 10 نۇمۇر، دەرسلىكنىڭ كۆركەملىكى ،رەڭ ۋە باشقا مۇۋاپىق كېلىدىغان خام ماتېرىياللاردىن پايدىلىنىشى ياخشى بولۇش، دەرسلىك كۆزگە يېقىشلىك، ئارامبەخىش تۇيغۇ بەرگەن بولۇش، ئازادە بولۇش.
4 C! E* W V v$ d# U7 [" |% l; ~7 n6. يېڭىلىق يارىتىشىغا بېرىلگەن نۇمۇر 20 نۇمۇر، ئوقۇتۇش ئۇسۇلى، ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەش ئۇسۇلى ۋە دەرسلىك تۈزۈشتە يېڭىلىق ياراتقان بولۇش.
6 X' R! T+ O6 i; t7. دەرسلىك تۈزۈش تېخنىكىسىغا بېرىلگەن نۇمۇر 20 نۇمۇر، سېستىمىنىڭ ئايلىنىشى نۇرمال، مەشغۇلات ئۇسۇلى ئاددى ھەم قۇلايلىق ، يېتەكلەش لېنىيىسى ئىلمىي، يوللارنى تاللىغىلى بولىدىغان، تېخنىكىنى ئىشلىتىش ئۈنۈملۈك بولۇش.
6 `9 p! @ s4 _8 N8. مۇكاپات نۇمۇرى 5 نۇمۇر.
( x. _+ [* y- T& a! O$ p& rدەرسلىك دېتالىنى ئەۋەتىش بىلەن بىرگە دەرسلىك دېتالىغا ماسلاشتۇرۇپ تۈزۈلگەن دەرس لايىھەسى (كونسىپىك) نى قوشۇپ ئەۋەتسە، تەييارلانغان لايىھەنىڭ ئىملاسى، مەزمۇنى، دەرسلىك دېتالى بىلەن ماسلىشىش ئەھۋالىغا قاراپ ئەڭ يۇقىرى بولغاندا 5 نۇمۇر قوشۇپ بېرىلىدۇ.
0 o4 i# i/ L3 W
6 `3 j8 v0 N& o- U9 l, O4 mھۆرمەت بىلەن: 6 s5 {, }2 W4 N. P/ m& {4 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
روھلان تور بېكىتى 2-قېتىملىق دەرسلىك دېتالىنى باھالاش گۇرۇپپىسى# [' b% {) m$ k3 }/ \9 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2013-يىل 1-ئاينىڭ 4-كۈنى |