ئىگىسى: armanlirim

ئارزۇ تولدۇرۇش ئالىي مەكتەپكە كىرىشتەئوخشاشلا ئىنتايىن مۇھىم [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

كۆيۈمچان ئەزا

ي. م. ئىلقۇت

UID
2000
يازما
350
تېما
20
نادىر
0
جۇغلانما
12549
تىزىملاتقان
2010-5-26
ئاخىرقى قېتىم
2011-12-25
توردا
0 سائەت
يوللىغان ۋاقتى 2010-6-4 12:58:16 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئارزۇ تولدۇرۇشتىكى بىر قانچە خاتالىقلار:
1. ئارزۇ تولدۇرماقچى بولغان ئوقۇغۇچىلار ئۆزىنىڭ ئەمىلىي ئەھۋالىنى ياخشى چۈشەنمەيدۇ. ئوقۇغۇچىلار ئارزۇ تولدرۇغاندا ساقلىنىدىغان ئەڭ چوڭ خاتالىق ئوقۇغۇچىلار پەقەت ئالىي مەكتەپنىڭ دەرىجىسىگىلا قاراپ، باشقا شارائىتلارنى ئويلاشمايلا ئارزۇ تولدۇرۇشتەك ئېغىر خاتالىقلارنى سادىر قىلىدۇ. ئوقۇغۇچىلار پەقەت مەكتەپنىڭ دەرىجىسىگىلا قاراپ، مەكتەپ تەمىنلىگەن تاللاشقا بولىدىغان كەسىپنى ئويلاشمايدۇ. بۇنىڭ بىلەن بەزى مەكتەپلەرنىڭ گەرچە دەرىجىسى ئالدىدا بولسىمۇ لېكىن تاللاشقا تەمىنلىگەن كەسىپ(ئىچكىرى شىنجاڭ تۇلۇق ئوتتۇرىدا ئوقۇۋاتقان ئوقۇغۇچىلار ھەرگىزمۇ دۆلەتلىك مائارىپ ئىدارىسى بەلگىلەپ بەرگەن مەكتەپلەردىكى بارلىق كەسىپنى تاللاش ھوقۇقى يوق، پەقەت بەلگىلەپ بېرىلگەن مەكتەپنىڭ بەلگىلەنگەن كەسپىنى تاللىيالايدۇ. شۇڭا بۇ نوقتا چۇقۇم كاللىڭىزدا ئايدىڭ بولۇشى كېرەك.)نىڭ قانداقلىقى بىلەن ئويلاشمايدۇ. يەنى بۇ يەردە مۇنداق بىر خاتالىق كۆرۈلىشى مۇمكىن. بەزى مەكتەپلەرنىڭ ئونۋېرسال دەرىجىسى ئالدىدا بولسىمۇ لېكىن ئىچكىرى شىنجاڭ تۇلۇق ئوتتۇرىدا ئوقۇۋاتقان ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاللىشىغا تەمىنلەپ بېرىلگەن كەسىپ ئالدىدا بولماسلىقى مۇمكىن ھەمدە شۇنىڭدەك بەزى مەكتەپلەرنىڭ گەرچە دەرىجىسى ئالدىدا بولمىسىمۇ لېكىن ئىچكىرى شىنجاڭ تۇلۇق ئوتتۇرىدا ئوقۇۋاتقان ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاللىشى ئۈچۈن تەمىنلەنگەن كەسىپ بىر قەدەر ياخشى بولۇشى مۇمكىن. شۇڭا سىزگە ئېيتىدىغىنىم، ھەرگىزمۇ مەكتەپنىڭ دەرىجىسىگە ئالاھىدە دىققەت قىلىپ كەتمەڭ. چۇقۇم ئەمىلىيەتنى چىقىش قىلغان ئاساستا ئۆزىڭىزنىڭ ئەمىلىي ئەھۋالىغا قاراپ ئارزۇ تولدۇرسىڭىز بولىدۇ.(بۇ يەردە بۇ خەتنى ئاشۇ ئىچكىرى شىنجاڭ تۇلۇق ئوتتۇرىدا ئوقۇۋاتقان ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆرۈشى ناتايىن بىراق ئاشۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاتا-ئانىسى ياكى باشقا ئۇرۇق تۇققانلىرى كۈرۈشى مۇمكىن شۇڭا كۆرگەنلەرنىڭ مۇناسىۋەتلىك ئوقۇغۇچىلارغا يەتكۈزۈپ قۇيۇشىنى شۇ ئارقىلىق ئاشۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ كەلگۈسىنى توغرا بەلگىلىشى ئۈچۈن پايدىلىنىش ئۇچۇرى تەمىنلەپ بېرىشىنى ئۈمىد قىلىمىز.)

داۋامى بار...

كۆيۈمچان ئەزا

ي. م. ئىلقۇت

UID
2000
يازما
350
تېما
20
نادىر
0
جۇغلانما
12549
تىزىملاتقان
2010-5-26
ئاخىرقى قېتىم
2011-12-25
توردا
0 سائەت
يوللىغان ۋاقتى 2010-6-4 12:58:51 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
2. ئۆزىگە تۇلۇق ئىشەنچ قىلالماسلىق. ھەممىمىزگە ئايان، چىڭخۇا ئونۋېرسىتىتى، بېيىجىڭ ئونۋېرسىتىتى ۋە بېيىجىڭ پىداگوكىكا ئونۋېرسىتىتى قاتارلىق مەكتەپلەر دۆلىتىمىزدىكى ئالدىنقى قاتاردىكى مەكتەپلەر، ھەمدە ئۇنىڭدىن باشقا يەنە نۇرغۇن مەكتەپلەرمۇ بار. بۇ يەردە يېڭى ئارزۇ تولدۇرغان ئوقۇغۇچىلاردا ساقلىنىدىغان مەسىلە مەكتەپنىڭ دەرىجىسىنى بىر كۈرۈپلا بىر بولسا ئۆزىنىڭ ئىقتىدارىغا سەل قاراپ ئالدىنقى قاتاردىكى مەكتەپلەرنى تاللاشقا جۇرئەت قىلالماي ئۆزىچە بەزى ئانچە ياخشى بولمىغان مەكتەپلەرنى تاللاپ قويىدىغان ياكى ئۆزىگە بەك ئىشىنىپ كەتكەچكە دەرىجىنى چوڭ تاللاپ قۇيىدىغان مەسىلە ساقلىنىدۇ. ياكى شۇ ئوقۇغۇچىلار پەقەت مەكتەپنىڭ دەرىجىسىگىلا قاراپ كەتكەندە بىرىنچىدىن ئۆزىنىڭ ئىقتىدارىغا سەل قاراپ مۇۋاپىق مەكتەپنى تاللىيالماسلىقى ياكى ئىقتىدارىغا ئارتۇقچە ئىشىنىپ مەكتەپنى بەك چوڭ تاللىۋېتىپ مەغلۇب بولىشى مۇمكىن. شۇڭا ئۆزىڭىزنىڭ ئەمىلىي ئىقتىدارىنى ئوبدان دەڭسەپ بولۇپ ئاندىن مۇۋاپىق مەكتەپ تاللىشىڭىزغا تىلەكداشم.

3. مەكتەپ پۇلىدىن ئارتۇقچە ئەنسىرەپ كېتىش. ھەممىمىزگە ئايان شىنجاڭدىكى ئاشۇ يېزا-قىشلاقلاردا تۇرمۇش كەچۈرىۋاتقان دېھقان ئائىلىلىرىنىڭ كىرىمى دېگۈدەك يۇقىرى ئەمەس، شۇڭا ئۇلارنىڭ ئەڭ ئەنسىرەيدىغىنى مەكتەپ پۇلىنى قانداق تۆلەش مەسىلىسىدىن ئىبارەت. بۇ دەل مېنىڭ ئەينى ۋاقىتتا سادىر قىلغان ئەڭ چوڭ خاتالىقىم. شۇڭا بۇنىڭدىن كىيىنكى ئىنى-سىڭىللارنىڭ ئوخشاش خاتالىق سادىر قىلماسلىقى ئۈچۈن مەزكۇر يازمىنى ئالاھىدە يېزىپ ئولتۇرۇپتىمەن. بەلكىم كۆپچىلىكمۇ بىلىدىغانسىلەر، دۆلىتىمىز ھەر يىلى ئىچكىرى شىنجاڭ تۇلۇق ئوتتۇرا سىنىپىدىن ئىمتىھانغا قاتناشقان ئوقۇغۇچىلاردىن مەلۇم ساندا تاللاپ يەنە ئالىي مەكتەپنىمۇ ھەقسىز ئوقۇتۇش شارائىتىنى ھازىرلاپ بەردى، بۇ يەردە ئېيتىلىۋاتقان شارائىت دەل پىداگوكىكا ئونۋېرسىتلىرىدىن بولغان بېيجىڭ پىداگوكىكا ئونۋېرسىتىتى، شەرقىي جوڭگۇ (خۇادۇڭ) پىداگوكىكا ئونۋېرسىتىتى، ئوتتۇرا جوڭگۇ (خۇاجۇڭ) پىداگوكىكا ئونۋېرسىتىتى، شەنشى پىداگوكىكا ئونۋېرسىتىتى، شىنەن پىداگوكىكا ئونۋېرسىتىتى(ھازىر ئىسمى شىنەن ئونۋېرسىتىتىغا ئۆزگەرتىلگەن.) شەرقىي شىمال پىداگوكىكا ئونۋېرسىتىتى(بۇ ئونۋېرسىتىتلار 2006-يىلى ئىمىتىھانغا قاتناشقاندا مۇشۇلارلا بار ئىدى، ھازىر كۆپەيدىمۇ يوق بىلمەيمەن.) قاتارلىق ئونۋېرسىتىتلارغا قۇبۇل قىلىنغان ئوقۇغۇچىلار ئالىي مەكتەپنىمۇ ھەقسىز ئوقۇش پۇرسىتىدىن بەھرىمەن بولىدۇ. ئەمما بۇ يەردىمۇ بىر خاتالىق سادىر قىلىش مەسىلىسى مەۋجۇت بولۇپمۇ بۇ بىر قەدەر يۇقىرى بولغان خاتالىق سادىر قىلىش نوقتىسى. بىز ھەممىمىز ھەقسىز دېسە ئەلۋەتتە بۇنداق شارائىتنى قولدىن بېرىشنى خالىمايمىز. يۇقارقى مەكتەپلەرنىڭ ئالىدىغان سانى چەكلىك، مەن ئىمتىھان بەرگەندە يۇقارقى ئالتە مەكتەپكە بىز پۇتۇن شىنجاڭ تۇلۇق ئوتتۇرا سىنىپىدىن 2006-يىلى دۆلەتلىك بىر تۇتاش ئىمتىھانغا قاتناشقان 1500 گە يېقىن ئوقۇغۇچىغا بېرىلگەن سان ئاران 100 نەپەر ئىدى(ھازىر قانچە ئىكەنلىكى ماڭا نامەلۇم، لېكىن بىر نوقتا ماڭا مەلۇم، يەنى بۇيىل دۆلەتلىك بىر تۇتاش ئىمتىھانغا قاتنىشىدىغان شىنجاڭ تۇلۇق ئوتتۇرا سىنىپىنىڭ ئوقۇغۇچىلىرى 4000 غا يېتىدۇ.) شۇڭا بۇ سانغا كىرىشتە رىقابەت بەك كۈچلۈك، بۇ سانغا كىرىش ئۈچۈن سىز دەرستە ياخشى بولۇپ دۆلەتلىك بىر تۇتاش ئىمتىھاندىن ياخشى نۇمۇر ئالسىڭىزلا بۇ سانغا كىرەلەيسىز. شۇڭا بۇ ساننى مەيلى نامرات بولسۇن ياكى باي بولسۇن تالىشىدىغانلار ناھايىتى كۆپ، چۈنكى بۇ سانغا كىرگەنلا ئادەم 4 يىللىق ئالىي مەكتەپ ھاياتىنى بىر پۇڭ تاپشۇرماي ئەكسىچە مەكتەپنىڭ ھەر ئايلىق تارقاتقان تۇرمۇش پۇلى(ئىلگىرى ئۇقۇشىمچە بېيجىڭ پىداگوكىكا ئونۋېرسىتىتىنىڭ ئوقۇغۇچىلارغا تارقىتىدىغان تۇرمۇش پۇلى ھەر ئايلىقى 478 يۇەن ئىكەنلىكىنى بىلگەن ئىدىم، ھازىر قانچە ئىكەنلىكىنى بىلەيمەن.) بىلەن خاتىرجەم ئۆتكۈزىدۇ. بۇ يەردە بەزى ئائىلە شارائىتى ياخشى بولغان ئوقۇغۇچىلار دەرستە ياخشى بولسا قورقمايلا بۇسانغا كىرىشكە ئىنتىلىدۇ. ئەمما مەسىلە ئاشۇ ئائىلە شارائىتى ناچار ئوقۇغۇچىلاردا، ئۇلار بەلكىم دەرستە ئانچە ياخشى بولماي قېلىشى ياكى ئۆزىگە تۇلۇق ئىشەنچ قىلالماسلىق سەۋەبلىك مەكتەپ ئوقۇش پۇلىدىن ئەنسىرەپ مەجبۇرى ھالدا ئۆز قىزىقىشىنى تاشلاپ يۇقارقى مەكتەپلەردىكى ئوقۇتقۇچىلىق كەسىپنى تاللىشى مۇمكىن،( بۇ دەل مېنىڭ ئەينى ۋاقىتتا سادىر قىلغان ئۆمرۈمدىكى ئەڭ چوڭ خاتالىقىم.) بىراق مەجبۇرى تاللىغانلىق سەۋەبىدىن بىرى شاللىنىپ كېتىش مەسىلىسى كېلىپ چىقىشى مۇمكىن، يەنە بىرى شاللانمىغان تەقدىردىمۇ ئالىي مەكتەپتە ياخشى نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۈرۈشى قىيىنچىلققا دۇچ كېلىشى مۇمكىن. شۇڭا گەپنى يىغىپ ئېيتساق سىز ھەرگىزمۇ ئالىي مەكتەپ ئوقۇش پۇلىدىن ئارتۇقچە ئەنسىرەپ كەتمەڭ. ھازىر دۆلىتىمىزنىڭ سىياسىتى ياخشى مەيلى سىز يۇقارقى ئالتە مەكتەپتىن باشقا مەكتەپلەرگە ئۆتۈڭ، يەنىلا مەكتەپلەرنىڭ سىزگە تەمىنلەپ بەرگەن ھەرخىل ياردەم پۇلىدىن بەھرىمەن بۇلالايسىز. ئەلۋەتتە بۇ سىزنى ئاشۇ ياردەم پۇلىدىن بەھرىمەن بولۇش پۇرسىتىنى چىڭ تۇتۇش تۇتالماسلىقىڭىزغا باغلىق. چۈنكى ئالىي مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇغۇچىلارغا تەمىنلەيدىغان ياردەم پۇلى مەيلى سىز بەھرىمەن بۇلۇڭ ياكى بۇلالماڭ يەنىلا ئوخشاش ئېلىپ بېرىلىۋېرىدۇ (بۇ يەردە ئالاھىدە تەكىتلەيدىغىنىم سىز ئالىي مەكتەپكە چىققان بىرىنچى يىلدىن پايدىلىنىپ «ئالىي مەكتەپتە زادى نېمە ئۆگىنىش كېرەك؟(读大学究竟读什么?)» دېگەن كىتابنى تۇلۇق ئوقۇپ چىقىشىڭىزنى ئالاھىدە تەۋسىيە قىلىمەن، ئەگەر خەنزۇچىنى ئوقۇمايتتىم دېسىڭىز بۇ كىتابنى بىزنىڭ ئەلسۆي تەرجىمە گۇرۇپپسى تەرجىمە قىلىپ ئىلقۇت بلوگىدا تارقىتىۋاتىدۇ، شۇنى كۆرسىڭىزمۇ بولىدۇ، يەنە بىر تەۋسىيە قىلىدىغان ماتىرىيال دوكتۇر لى كەيفۇنىڭ «جوڭگۇلۇق ئوقۇغۇچىلارغا يېزىلغان خەت (写给中国学生的信)» نى چوقۇم ئوقۇپ چىقىشىڭىزنى ئالاھىدە تەۋسىيە قىلىمەن، بۇ  ماتىرىيال جەمئىي 7 پارچە، ھەجىم جەھەتتىن ئىككى يۈز بەتلىك كىتابتىن قېلىشمايدۇ، بۇ ماتىرىيالنىمۇ ئەلسۆي تەرجىمە گۇرۇپپىسى ئاللىبۇرۇن تەرجىمە قىلىپ توردا تارقاتتى ھەم ئېلكىتابىنىمۇ تارقاتتى، ئىلقۇت بلوگىدىن مەزكۇر تەرجىمە ماتىرىياللىرىنى تاپالايسىز--- قايتا تۇلۇقلاندى-ي.م.ئىلقۇت) سىز بەھرىمەن بولۇش پۇرسىتىنى قولدىن بېرىپ قويسىڭىز باشقىلار سىزنىڭ ئورنىڭىزدا ئۇنىڭدىن بەھرىمەن بولىدۇ. شۇڭا بۇنداق شارائىتتىن قانداق پايدىلىنىش ئۆزىڭىزگە باغلىق.

داۋامى بار...

كۆيۈمچان ئەزا

ي. م. ئىلقۇت

UID
2000
يازما
350
تېما
20
نادىر
0
جۇغلانما
12549
تىزىملاتقان
2010-5-26
ئاخىرقى قېتىم
2011-12-25
توردا
0 سائەت
يوللىغان ۋاقتى 2010-6-4 12:59:22 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
شۇڭا يەنە بىر قېتىم تەكىتلەيدىغىنىم، ھەرگىزمۇ پۇلنىڭ كۈزىگە بەك قاراپ كەتمەي، ئۆزىڭىز ياخشى كۆرگەن مەكتەپنىڭ ئۆزىنىڭ قىزىققان كەسپىنى خاتىرجەم تاللىشىڭىزنى تەۋسىيە قىلىمەن. ھەرگىز ئالىي مەكتەپكە چىقىپ بولۇپ پۇشايمەن قىلماسلىقىڭىزغا تىلەكداشمەن.

(2)
ئىچكىرىدىكى شىنجاڭ تۇلۇق ئوتتۇرا سىنىپىدا ئوقۇۋاتقان ئوقۇغۇچىلار تۇلۇق ئوتتۇرىنى پۇتتۈرۈپ ئالىي مەكتەپكە چىققاندىن كىيىن يۈز بېرىدىغان بىر قانچە مەسىلە:
1. تەرتىپسىزلىك ھالىتى ئېغىر. تۇلۇق ئوتتۇرىدا مەكتەپتە ئوقۇغۇچىلارغا بولغان باشقۇرۇش چىڭ بولغانلىقتىن، ئوقۇغۇچىلار ئاساسەن ئەركىن پائالىيەت ئېلىپ بارالمايدۇ، يەنى تۇلۇق ئوتتۇرىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ پائالىيەت چەمبىرىكى مۇنداق بىر ئۈچبۇلۇڭ، ياتاق ــــــ ئاشخانا ــــــ سىنىپتىن ئىبارەت ئۈچبۇلۇڭنى ھاسىل قىلغان بولۇپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ شۇغۇللىنىدىغىنى پەقەت ئەتىگىنى ئەتىگەن(ئادەتتە نورمال ئەھۋالدا مەكتەپنىڭ ۋاقىت تەرتىپى ئەتىگەن سائەت 5:30 ياكى 6:00) دە ئورنىدىن تۇرۇپ ئەتىگەنلىك گىمناستىكىغا قاتنىشىش، ئاندىن كىيىن ئاشخانىغا كىرىپ ئەتىگەنلىك تاماق يېيشىش، ئاندىن كىيىن ئۇدۇللا سىنىپقا چېپىشتىن ئىبارەت. دىققەت بۇيەردە گەرچە مەكتەپنىڭ ۋاقىت تەرتىپى سائەت 5:30 ياكى 6:00 بولسىمۇ لېكىن ئادەتتە ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆپ ساندىكىلىرى سائەت 5:00 تىن باشلاپ، بەزىلىرى ھەتتا سائەت 4:00  تىن باشلاپ ئورنىدىن تۇرۇپ كېتىش ئەھۋاللىرى بىر قەدەر ئۇمۇملىشىپ كەتكەن. نىمە ئۈچۈن بۇنداق بولىدۇ؟ چۈنكى بىرىنچىدىن، ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاپشۇرۇقى كۆپ، ئالدىنقى ئاخشىمى ئىشلەپ بۇلالمىغان تاپشۇرۇقلارنى ئەتىسى ئەتىگەن ئورنىدىن تۇرۇپ تۇلۇقلاپ ئىشلىمىسە بولمايدۇ. ئىككىنچىدىن ئوقۇغۇچىلار يادلاشقا تىگىشلىك مەزمۇنلار كۆپ شۇڭا ئەتىگەن تۇرۇپ يادلىمىسا بولمايدۇ. مۇشۇنداق قىلىپ ئەتىگەنلىك دەرس باشلانغان بولۇپ، چۈشلىكى ئادەتتىكى ئەھۋالدا مەكتەپنىڭ ۋاقىت تەرتىپى 2 سائەت دەم ئېلىش بولسىمۇ لېكىن سىز كۆزىتىدىغان بولسىڭىز ئوقۇغۇچىلارنىڭ يەنىلا ئامال بار يېرىم سائەتتە تامىقىنى يەپ بولۇپ ھەممىسىنىڭ دېگۈدەك سىنىپقا كىرىپ رەتلىك ئولتۇرۇپ تاپشۇرۇق ئىشلەۋاتقانلىقىنى كۆرىسىز. كەچلىكىمۇ ئاساسەن مەكتەپنىڭ ۋاقىت تەرتىپى بۇيىچە 2 سائەت دەم ئېلىش بولسىمۇ لېكىن سىز يەنىلا ئوقۇغۇچىلارنىڭ پەقەت يېرىم سائەت ۋاقىت سەرپ قىلىپ تاماق يەپ بولۇپ بىردەك سىنىپقا كىرىپ تاپشۇرۇق ئىشلەۋاتقانلىقىنى ياكى مەيداندا كىتاب يادلاۋاتقانلىقىنى كۆرەلەيسىز.( يۇقىرىقى ۋاقىت تەرتىپ بەلكىم ھەرقايسى شىنجاڭ تۇلۇق ئوتتۇرا سىنىپىنى ئاچقان ئۆلكە ۋە شەھەرلەرنى ئوخشاش بولماسلىقىغا قاراپ ئوخشاش بولماسلىقى مۇمكىن، مەن پەقەت ئۆزۈم ئوقۇغان جىياڭسۇ ئۆلكىسىنىڭ ۋۇشى شەھىرىدىكى مەكتەپنى مىسال قىلىپ سۆزلىدىم، شۇڭا چۇقۇم يۇقىرىقىدەك بولىدۇ دېگەن گەپ ئەمەس، لېكىن شۇنداق چىڭ بولىدىغانلىقى ئىنىق، پەقەت ۋاقىت ئالدى كىيىنلىك تەرتىپى ئوخشىماسلىقى مۇمكىن.)

داۋامى...

كۆيۈمچان ئەزا

ي. م. ئىلقۇت

UID
2000
يازما
350
تېما
20
نادىر
0
جۇغلانما
12549
تىزىملاتقان
2010-5-26
ئاخىرقى قېتىم
2011-12-25
توردا
0 سائەت
يوللىغان ۋاقتى 2010-6-4 13:02:33 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇنداقچە قىلىپ مەزمۇننى يىغىنچاقلىساق، ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىر كۈنلۈك پائالىيىتى تۆۋەندىكىچە بولىدۇ: ئەتىگەن سائەت 5:30 ياكى 6:00 ئورنىدىن تۇرۇپ ئەتىگەنلىك گىمناستىكىغا چىقىش، يېرىم سائەتتىن بىر سائەتكىچە ۋاقىت سەرپ قىلىپ تامىقىنى يەپ بولۇش(دىققەت، ئاشخانىنىڭ ۋاقىت بەلگىلىمىسى بولغاچقا تاماقنى ۋاختىدا يەپ بۇلالمىسڭىز ئاشخانا تاقىلىدۇ، بۇنىڭ بىلەن چۈش بولغىچە ئاچ قالىسىز) ئەتىگەن سائەت 6 يېرىمدا سىنىپقا چىقىپ بولۇش، چۈشتە سائەت 11 يېرىم ياكى 12 دە دەرستىن چۈشۈپ يەنە يېرىم سائەت ياكى 1 سائەت ئىچىدە تاماق يەپ بولۇش چۈشتە سائەت 1:00 ياكى 1:30 دا سىنىپقا كىرىپ بولۇش، چۈشتىن كىيىن سائەت 5:00 ياكى 5:30 دا تاماققا چىقىش ۋە يەنىلا يېرىم سائەت ياكى 1 سائەتتە تاماق يەپ بولۇش كەچ سائەت 6:30 دا سىنىپقا كىرىپ كەچلىك مۇزاكىرىگە قاتنىشىش، سائەت 9:30 دا ياكى 10:00دا كەچلىك مۇزاكىرىدىن چۈشۈپ ياتاققا قايتىپ ئۇخلاش( بۇ ۋاقىتتا كۆپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ يەنىلا ياتاقتا ئالدىراش تاپشۇرۇق ئىشلەش ئەھۋالى ئېغىر) بولىدۇ. (بۇ مەزمۇنلار پەقەت شىنجاڭدىكىلەرنى ئىچكىرىدىكى شىنجاڭ تۇلۇق ئوتتۇرا سىنىپىدا ئوقۇۋاتقان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەھۋالىدىن ئازتۇلا خەۋەردار قىلىش مەقسىتىدە يوللاندى باشقىچە چۈشەنمەسلىكىڭىزنى تەۋسىيە قىلىمەن.) يەنى يۇقىرىدا ئېيتقان ياتاق ــــــ ئاشخانا ــــــ سىنىپتىن ئىبارەت ئۈچبۇلۇڭ مۇشۇنداق ھاسىل بولغان بولۇپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاساسەن ئەركىن پائالىيەت ۋاختى يوق دېيەرلىك.

شۇڭا يۇقىرىقى چۈشەندۇرۇشتىن تۇلۇق ئوتتۇرىدا ئوقۇغۇچىلارنى مەكتەپ ھەقىقەتەنمۇ چىڭ تۇتىدىغانلىقىنى بىلىۋالغىلى بولىدۇ.
ئوقۇغۇچىلار پەقەت ياتاق ــــــ ئاشخانا ــــــ سىنىپتىن ئىبارەت ئۈچبۇلۇڭنى مەركەز قىلىپ كۈن ئۆتكۈزىدىغان بولغاچقا تۇلۇق ئوتتۇرا ھاياتى ناھايىتى ئالدىراش ھەم بېسىم بىلەن ئۆتىدۇ. ئەمما بۇ ئوقۇغۇچىلار ئالىي مەكتەپكە چىققان ھامان ئالىي مەكتەپنىڭ بىردىنلا بوش ئىكەنلىكىنى ھېس قىلىپ ئۆزىنى قۇيىۋېتىشى، شۇ قۇيىۋەتكەنچە ئۆزىنى تۇتىۋالالماي دەرستە يىتىشەلمەسلىكى مۇمكىن. شۇڭا ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزىنى كونتىرول قىلىش ئىقتىدارىنىڭ ناھايىتى يۇقىرى بولۇشىنى تەلەپ قىلىدۇ.

2. ئالىي مەكتەپتە ئۆزىنى ئۆلتۈرىۋېلىش ئەھۋاللىرى ئېغىر.(بۇ خىل ئەھۋال ھازىرغىچە تېخى شىنجاڭلىق ئوقۇغۇچىلاردا كۈرۈلگىنىنى ئاڭلاپ باقمىدىم، لېكىن ئىچكىرىدىكى ئوقۇغۇچىلاردا دائىم مۇشۇنداق ئەھۋاللار يۈز بىرىدۇ. ھەتتا مەن ئالىي مەكتەپكە يېڭى چىققاندا سىياسەت دەرس ۋاختىدا مۇئەللىمنىڭ مۇنداق سۆزىنى ئاڭلاپ ھەيران قالغانمەن. سىياسەت دەرسى بەرگۈچى مۇئەللىم مۇنداق دەيدۇ: «ئاخشام ئولتۇرسام بىر ساۋاقداش “مۇئەللىم سىنىپىمىزدا بىر ئوقۇغۇچى بىنادىن سەكرەپ ئۆزىنى ئۆلتۈرىۋالدى.” دەيدۇ، مەن ئۇنىڭغا "بۇ ناھايىتى نورمال ئەھۋال." دەپ جاۋاپ بەردىم. سىلەرگە دېسەم بىزنىڭ بۇ مەكتەپتە 30 مىڭغا يېقىن ئوقۇغۇچى ياشايدۇ، بۇنداق كۆپ ئادەمدىن بىر كۈندە بىرەر ئادەمنىڭ ئۆلۈپ كېتىشى نورمال ئىش. » مەن بۇنى ئاڭلاپ ناھايىتى ھەيران قالغان ئىدىم. ئەمىلىيەتتە مۇئەللىم تىلغا ئالغان ئوقۇغۇچى بىزنىڭ ياتاق بىناغا قوشنا بىنادىن سەكرەپ ئۆلىۋاپتىكەن، بىز بۇنى بىلمەي ئۆتۈپتۇق. شۇڭا ئالىي مەكتەپتە ئۆزىنى ئۆلتۈرىۋېلىش ئەھۋالى يەنىلا مەۋجۇت. بۇنىڭ ئاساسلىق سەۋەبى: تۇلۇق ئوتتۇرا ھاياتى ناھايىتى ئالدىراش ھەم بېسىم بىلەن ئۆتكەن ئوقۇغۇچىلار ئالىي مەكتەپكە چىققان ھامان ئالىي مەكتەپنىڭ بىردىنلا بوش ئىكەنلىكىنى ھېس قىلىپ ئۆزىنى قويىۋېتىشى، شۇ قۇيىۋەتكەنچە ئۆزىنى تۇتىۋالالماي دەرستە يىتىشەلمەسلىكى سەۋەبىدىن بولىدۇ. شۇڭا پەرزەنتىڭىزنىڭ بۇنداق ئەھۋالغا دۇچ كېلىشنىڭ ئالدىنى ئېلىشڭىز كېرەك.

داۋامى بار...

كۆيۈمچان ئەزا

ي. م. ئىلقۇت

UID
2000
يازما
350
تېما
20
نادىر
0
جۇغلانما
12549
تىزىملاتقان
2010-5-26
ئاخىرقى قېتىم
2011-12-25
توردا
0 سائەت
يوللىغان ۋاقتى 2010-6-4 13:03:07 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
3. ئىشلار ئۆزى ئويلىغاندەك بولماسلىق. ئوقۇغۇچىلار بەلكىم ئارزۇ تاللىغاندا بەزى كەسىپلەرنىڭ ئىسمىنى كۈرۈپلا بىر قېتىملىق قىزىقىش بىلەن كۆپ ئويلانمايلا تاللاپ قۇيۇپ ئالىي مەكتەپكە چىققاندا بولسا تاللىغان كەسپىنىڭ ئۆزى ئويلىغاندەك ئەمەسلىكىنى بايقاپ، ئۆزىنىڭ ئارزۇنى خاتا تاللاپ قويغانلىقىدىن گۇمانلىنىپ، ئۆگىنىشكە ئۆزىنى قاراتماي، مىڭ تەستە كەلگەن پۇرسەتنى قولدىن بېرىپ قويۇشى مۇمكىن. بۇ يەردە كەسىپ ئىسمى بىلەن ئۆگەنگەن دەرس ماس بولماسىلىق دېگىنىمىز، ئالىي مەكتەپلەرنىڭ خاراكتىرى ئوخشاش بولمايدۇ. بەزى مەكتەپلەر تەبئىي پەننى ئاساس قىلغان بولىدۇ، بەزى مەكتەپلەر ئىجدىمائىي پەننى ئاساس قىلغان بولىدۇ. ھەمدە بۇ مەكتەپلەردە بەزى كەسىپلەرنىڭ ئىسمى ئوخشاش بولسىمۇ لېكىن تەرەققىيات يۆنىلىشى ئوخشاش بولمايدۇ. مەسىلەن بەزى ئىجدىمائىي پەننى ئاساس قىلغان مەكتەپلەرمۇ كومپىيوتىرغا ئائىت بولغان ئۇچۇر تېخنىكىسى كەسپىنى ئاچقان بولۇپ بۇ كەسىپلەرنى باشقا تەبئىي پەننى ئاساس قىلغان مەكتەپلەرمۇ ئاچقان بولىدۇ، ئەمما بۇ ئىككى خىل خاراكتىردىكى مەكتەپلەرنىڭ ئۆتىدىغان دەرسلىكىنىڭ سالمىقى ئوخشىمايدۇ. شۇڭا ھەرگىزمۇ كەسىپنىڭ ئىسمىغا قاراپلا يىنىكلىك بىلەن كەسىپ تاللاشتىن ساقلىنىش كېرەك.

مەسىلەن، سىز تور ئىزدەش ماتورىدىن «ئۇچۇر باشقۇرۇش ۋە ئۇچۇر سېستىمىسى (信息管理与信息系统)» دەپ ئىزدىسىڭىز بۇ كەسىپنى بەزى مەكتەپلەر تەبئىي پەننى ئاساس قىلغان فاكولتىتلاردا ئاچقان بولسا، بىزنىڭ مەكتەپكە ئوخشاش مەكتەپلەر بولسا ئىجدىمائىي پەننى ئاساس قىلغان فاكولتىتدا تەسىس قىلغان (بىزنىڭ مەكتەپتە بۇ كەسىپ باشقۇرۇش فاكولتىتىدا)، بۇ ئىككى خىل خاراكتىردىكى فاكولتىتدا ئۆتۈلىدىغان دەرس ۋە فاكولتىتنىڭ تەلىپى ئوخشاش بولمايدۇ. شۇڭا ئەمىلىيەتنى ئاساس قىلغان ھالدا ئىش كۆرۈڭ.

داۋامى بار...

كۆيۈمچان ئەزا

ي. م. ئىلقۇت

UID
2000
يازما
350
تېما
20
نادىر
0
جۇغلانما
12549
تىزىملاتقان
2010-5-26
ئاخىرقى قېتىم
2011-12-25
توردا
0 سائەت
يوللىغان ۋاقتى 2010-6-4 13:03:43 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
(3)
ئەسسالام كەڭ تورداشلار،
مەن بۇ يازمىنى ئالدىنقى قېتىم ئىككى پارچە يازغان ئىدى، لېكىن يېزىپ بولۇپ دىيارىم تورى، سەلكىن تورى قاتارلىق توردا ئىلان قىلغاندىن كىيىن كۆپ ساندىكى تورداشلار مەزكۇر يازمېنىڭ ئاساسىي مەقسىتىنى خاتا چۈشىنىۋالغان چېغى سەل قالايمىقان ئىنكاس قالدۇرۇپتىكەن، شۇڭا مەن بۇ يازمىنى قايتا داۋاملاشتۇرۇشتىن يالتىيىپ قالغان ئىدىم. لېكىن ئىلقۇت بلوگىدا بەزى تورداشلار ئالاھىدە تەلەپ قىلىپ تۇرىۋالغان بولغاچقا يەنە قايتا يېزىشقا مەجبۇرى بولۇپ قالدىم.

مەن ئالدىنقى قېتىم بۇ يازمىنى يېزىپ بولۇپ، دىيارىمدىكى ئاشۇ تورداشلارنىڭ ئىنكاسىنى كۆرگەندىن كىيىن ئۆزۈمگە «قانداق قىلىمەن بۇنداق چۈشەنمىگەن خەقكە ۋاقتىمنى ئىسراپ قىلىپ مۇشۇنداق ئۇچۇرلار بىلەن تەمىنلەپ.» دەپ ئويلاپ كىيىن قايتا يازماسلىق قارارىغا كەلگەن ۋە شۇنىڭدىن كىيىن ئۇزۇندىن بۇيان ئارزۇ قىلىپ كېلىۋاتقان ئەمما يازالمىغان ئۆزۈمنىڭ تۇنجى ئەسىرى«ھايات چاقچىقى»ناملىق ئەسەرنى يېزىشقا كىرىشىپ كەتكەن ئىدىم، ھازىر ئالدىراش شۇنى يېزىۋاتىمەن، ئىلگىرى مۇۋاپىق تىما تاپالمىغان بولغاچقا قەلەم باشلىيالمىغان ئىدىم، بۇ مېنىڭ تۇنجى ئەدەبىي ئەسىرىم بولۇپ قالىدۇ. ئاللاھ خالىسا بۇ ئەسەر پات-ئارىدا تورداشلار بىلەن يۈز كۈرۈشكۈسى. شۇڭا يېقىندىن بىرى بەك ئالدىراش بولۇپ كەتتىم. بۈگۈن دەرستىن چۈشۈپ ئىلقۇت بلوگىغا قارىسام كارۋان ئىسىملىك بىر تورداش مېنىڭ مۇشۇ يازمىنى داۋاملاشتۇرۇپ ئاشۇ نىشانى غۇۋا بولغان ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن يول كۆرسىتىشىم ھەققىدە تەلەپ قىلىپ ئىنكاس قالدۇرۇپتۇ. ئەمىلىيەتتىغۇ مېنىڭ ئۇنچە يۇقىرى قابىلىيىتىممۇ يوق، پەقەت ئۆزۈم 7 يىلدىن بىرى ئىچكىرىدە ئوقۇش جەريانىدا كۆرگەن ئاڭلىغانلىرىم ۋە ئويلىغانلىرىمنى سۆزلەپ بېرەلەيمەن خالاس، شۇڭا تورداشلارنىڭ قىزىقساڭلار كۆرۈپ، قىزىقمىساڭلار دىققەت ئىتىبارىڭلارنى بۇ يەرگە مەركەزلەشتۈرۈپ ۋاقتىڭلارنى ئىسراپ قىلىپ ئولتۇرماسلىقىڭلارنى ۋە قالايمىقان پىكىر قىلماسلىقىڭلارنى ئۈمىد قىلىمەن.

داۋامى بار...

كۆيۈمچان ئەزا

ي. م. ئىلقۇت

UID
2000
يازما
350
تېما
20
نادىر
0
جۇغلانما
12549
تىزىملاتقان
2010-5-26
ئاخىرقى قېتىم
2011-12-25
توردا
0 سائەت
يوللىغان ۋاقتى 2010-6-4 13:04:15 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كارۋان ئەپەندىگە:
ئىنكاسىڭىزنى كۈرۈپ خېلى روھلىنىپ قالدىم، مەن سىزنى قانداقسىگە ئۇنتۇپ قالاي، ھېلىمۇ ئىسىمدە.
بىراق يازما ئىشىغا كەلسەك، ھازىر مېنىڭچە بۇ يازمىنى يېزىش ۋاقتى ئۆتۈپ كەتتىغۇ دەيمەن. ئىچكىرىدىكى بالىلار ئاساسەن ئارزۇ تاللاش نىشانىنى بەلگىلەپ بولدىغۇ دەيمەن. بولىدۇ مەن ئازراق ئۇچۇر بىلەن تەمىنلەي، لېكىن بۇ ئۇچۇرلار ئاللىبۇرۇن قىممىتىنى يۇقاتقان بولۇشى ياكى كىلەر يىلى ئىمتىھان بېرىدىغان ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن قىممىتى بولۇپ قالار، ئەسلى مەن شۇنداق بىر يازما ئارقىلىق ئاشۇ نىشانى ئىنىق بولمىغان ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن ئازراق بولسىمۇ نىشانىنى ئايدىڭلاشتۇرىۋېلىشى ئۈچۈن ئاز تۇلا ئىش قىلىپ بېرەي دېگەن، لېكىن مەزكۇر يازمامنى دىيارىم تورىدا ئېلان قىلغاندىن كىيىن بەزى كىشىلەرنىڭ يازما مەزمۇنىنى خاتا چۈشىنىۋالغانلىقىنى كۆرۈپ چىقىرىۋەتكەن ۋە يېزىشتىن يالتىيىپ قالغان ئىدىم.
شۇنىڭدىن كىيىن بىر ئەسەر يېزىشقا تۇتۇش قىلىپ قالغان ئىدىم، ھازىر ئالدىراش شۇ ئەسەرنى يېزىش بىلەن بەند بولۇپ كەتتىم.
مەن شۇنداق بولسىمۇ ئۈمىدىڭىزنى يەردە قويماي، ئازراق يازما بىلەن تەمىنلەي، بەلكىم، ئانچە قىممىتى بولماسلىقى مۇمكىن، ئەگەر تېخىمۇ كۆپ ئۇچۇرغا ئىگە بولىمەن دېسىڭىز مېنىڭ ئېلخېتىمگە خەت قالدۇرۇڭ، مەن سىزگە تېلىفۇن نۇمۇرىمنى دەپ بېرەي، شۇ چاغدا تېلىفۇن قىلىسىڭىز مەن ئۆزۈم بىلىدىغان بارلىق ئۇچۇرلارنى سىزگە ئايرىم سۆزلەپ بېرەي.
ئېلخەت: ilqut@qq.com   (دىققەت، مەزكۇر يازما بۇنىڭدىن بىر يىل بۇرۇن يېزىلغان، ھازىر ئەسلى ھالىتىنى ساقلاپ قېلىش ئۈچۈن بۇ مەزمۇننىمۇ قىستۇرۇپ قويدۇم---ي.م.ئىلقۇت)

ئالدىنقى قېتىم دېگىنىمدەك، ئارزۇ تولدۇرۇشتا ھەرگىزمۇ كەسىپنىڭ ئىسمىغا ئالدىنىپ ئۆمۈرلۈك پۇشايمانغا قالىدىغان ئىش قىلماڭ. بۇ ھەقتە ئالدىنقى قېتىم خېلى تەپسىلىي توختالغان، بۇ يەردە قايتا تەكرارلانمايدۇ.

داۋامى بار...

كۆيۈمچان ئەزا

ي. م. ئىلقۇت

UID
2000
يازما
350
تېما
20
نادىر
0
جۇغلانما
12549
تىزىملاتقان
2010-5-26
ئاخىرقى قېتىم
2011-12-25
توردا
0 سائەت
يوللىغان ۋاقتى 2010-6-4 13:04:57 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تۆۋەندە توختالماقچى بولغىنىم:
ئەڭ مۇھىم بولغان نوقتا ئوقۇش پۇلى ھەققىدە توختىلىمىز. ھەممىمىزگە ئايان گەرچە تۇلۇق ئوتتۇرا(ئىچكىرى شىنجاڭ سىنىپى)نى ھەقسىز(ئەلۋەتتە، ئاز بىر قىسىم ئائىلە ئەھۋالى ياخشىراق ساۋاقداشلار ئازران ھەق تۆلەيدۇ.) ئوقۇغان بولساقمۇ لېكىن ئالىي مەكتەپ ئۇنداق ئەمەس، ئالىي مەكتەپ ئۈچۈن ئوقۇش پۇلى تاپشۇرۇشىمىزغا توغرا كېلىدۇ ھەم بۇ ھەق بىزدەك ئاشۇ نامراق ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن ئاسان ئىش ئەمەس ھەم ئەڭ باش ئاغرىتىدىغان ئىش. بىراق سىز ئوقۇش پۇلىنىڭ ئىشىنى ئاڭلاپلا خۇدىڭىزنى يۇقىتىپ قويماڭ، ئۈمىدۋار بۇلۇڭ.
سىزگە بىر ئۇچۇرنى سۆزلەپ بېرەي، ئىچكىرىدىكى ئالىي مەكتەپلەرنىڭ شىنجاڭ تەۋەسىدىكى مەكتەپلەردىن پەرقلىنىدىغان ئەڭ چوڭ بىر ئالاھىدىلىكى ئۇلار ھەرگىزمۇ شىنجاڭ تەۋەسىدىكى(ئاشۇ ئانا دىيارىمىزدىكى) مەكتەپلەردەك پۇل تاپشۇرۇشنى سۈيلىگەن ۋاقىتتا ئەگەر ۋاختىنچە تاپشۇرالمايمەن دېسىڭىز «ئۇنداق بولسا بېرىپ پادىڭىزنى بېقىڭ، بۇ يەردېگەن پۇلى بارلار ئوقۇيدىغان جاي»دەپ دەككىڭىزنى بەرمەيدۇ. مەن شىنجاڭدىكى بىر نەچچە ساۋاقداشلىرىمدىن ۋە باشقا دوستلىرىمدىن ئاڭلىغان. شىنجاڭ تەۋەسىدىكى ئالىي مەكتەپلەرگە ئەگەر ھال ئېيتىپ ئائىلە ئىقتىسادىم ياخشى ئەمەس ئىدى، دېسىڭىز ئاڭلايدېغىنىڭىز يۇقىرىقىدەك سۆزلەر «پۇلىڭىز بولسا ئوقۇڭ، پۇلىڭىز بولمىسا يولىڭىزغا راۋان بۇلۇڭ، بۇ يەر دېگەن پۇلى بارلار ئوقۇيدىغان جاي، سىزگە خەير-خاھلىق قىلىدىغان ساخاۋەت ئورنى ئەمەس.»، «پۇل تاپشۇرالمىسىڭىز بېرىپ ئانىڭىزنىڭ ئۇچىقىغا ئوت قالاڭ، بۇ يەردە سىزگە ھېچ نەرسە يوق.»…

قاراڭ ئۇلارنىڭ (ئاشۇ بىزنىڭ ئەزىز دىيارىمىزدىكىلەرنىڭ) سىزگە قىلغان «چىرايلىق»سۆزلىرىنى؟ بۇنىڭغا نىمە دېگۈلۈك؟ ئەلۋەتتە دەردىڭىزنى ئىچىڭىزگە يۇتۇپ يولىڭىزغا راۋان بولىسز شۇ.

داۋامى بار...

كۆيۈمچان ئەزا

ي. م. ئىلقۇت

UID
2000
يازما
350
تېما
20
نادىر
0
جۇغلانما
12549
تىزىملاتقان
2010-5-26
ئاخىرقى قېتىم
2011-12-25
توردا
0 سائەت
يوللىغان ۋاقتى 2010-6-4 13:05:22 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
لېكىن مەن سىزگە دېسەم ئەگەر سىز ئىچكىرىدىكى ئالىي مەكتەپلەردە تۇرمۇش يىتەكچى ئوقۇتقۇچىڭىز ياكى سىنىپ مەسئولىڭىزغا «ئائىلە ئەھۋالىم ياخشى ئەمەس ئىدى.» دەپ مۇۋاپىق ئىسپات كۆرسەتسىڭىز ھەم سەۋەبىىڭىز پۇت دەسسەپ تۇرالىسا، ئۇلار سىزگە ھەرگىز ئاۋۇ قېرىنداشلىرىمىزگە «چىرايلىق» سۆز قىلماستىن بەلكى «بولىدۇ، ھازىرچە خاتىرجەم بولۇپ دەرىسىڭىزنى ياخشى ئوقۇڭ، ئارتۇقچە ئويلىنىپ كەتمەڭ، چۇقۇم ھەل بولىدۇ.»، «ئۇنداقتا مەكتەپ بىلەن ئالاقىلىشىپ سىزگە ئۆسۈمسىز قەرز بېجىرىپ بېرەيلى، سىز ھەرگىز كۆڭلىڭىزنى يېرىم قىلماڭ»، «سىز بىر ئىلىتماس تەييارلاڭ، مەن سىزگە ياردەم پۇلى ھەل قىلىشقا تىرىشىپ باقاي، لېكىن سىز ھەرگىز ئارتۇقچە ئويلىنىپ ئوقۇشىڭىزغا تەسىر يەتكۈزمەڭ.»، « ھېچقىسى يوق، سىز ئاۋال باشقا ئىشلارنى ئويلىماي، دەرىسىڭىزنى ياخشى ئوقۇڭ، مەكتەپ سىزنى پۇل تاپشۇرمىدىڭ دەپ ھەيدىۋەتمەيدۇ.» دەپ سىزگە قانداق قىلىش ھەققىدە ئىنىق يول كۆرسىتىدۇ.
شۇڭا سىزگە ئالاھىدە ئەسكەرتىدىغىنىم ھەرگىزمۇ پۇلنىڭ كۆزىگە قاراپ، ئۆمۈرلۈك پۇشايمانغا قالىدىغان ئىش قىلماڭ. ئەگەر قىلىشنى خالىسىڭىز ئالىي مەكتەپلەردە دەرىسىڭىزگە دەخلىي يەتكۈزمىگەن ئاساستا قىلىدىغان ھەرخىل پۇل تېپىش پۇرسىتى كۆپ. مەكتەپلەر مەخسۇس قىيىنچىلىقى بار ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن تەمىنلىگەن پۇل تېپىش پۇرسىتى بىلەن تەمىنلەيدۇ، سىز مۇشۇلار ئارقىلىق ئۆزىڭىزنىڭ تۇرمۇش پۇلىڭىزنى تامامەن ھەل قىلالايسىز، ئەلۋەتتە بۇلار سىزنىڭ دەرسىڭىزگە دەخلى يەتكۈزمىگەن ئاساستا بولىدۇ. شۇڭا سىز ئارزۇنى ئۆزىڭىزنىڭ قىزىقىشى بۇيىچە خاتىرجەم تاللاۋېرىڭ، ھەرگىز پۇلنىڭ كۆزىگە قاراپ قالماڭ، بۇنى پەقەت سىز تىرىشسىڭىزلا ھەل قىلىپ كېتەلەيسىز.
يازمىنى مۇشۇنچىلىك يازاي، يۇقىرىدا ئېيتقاندەك، مەن يېقىندا بەك ئالدىراش بولۇپ كەتتىم، ئەگەر تېخىمۇ تەپسىلى ئۇچۇرغا ئىگە بۇلاتتىم دېسىڭىز ئېلخەتكە خەت قالدۇرۇڭ، مەن تېلىفۇن نۇمۇرۇمنى ئېيتىپ بەرسەم تېلىفۇن قىلسىڭىز بولىدۇ. مەن ھەرۋاقىت سىز ئۈچۈن ئەراپلىق مۇلازىمەت قىلىشقا تەييار، چۈنكى مەن ئەينى ۋاقىتتا يول كۆرسىتىدىغان كىشلەرنىڭ بولماسلىقى بىلەن چوڭ خاتالىقلارنى سادىر قىلغان، بۇ خاتالىقلارنىڭ سىزنىڭ ياكى سىزنىڭ پەرزەنتىڭىز ۋە ياكى بىرەر ئۇرۇق تۇققىنىڭىزنىڭ سادىر قىلىشىڭىزلارنى خالىمايمەن، دۆلىتىمىز بىزنى ياخشى سىياسەت بىلەن تەمىن ئەتتى، ئەمدى بۇ سىياسەتتىن قانداق قىلىپ مۇۋاپىق پايدىلىنىش دەل بىز ئۆزىمىزمنىڭ ئىقتىدارىغا باغلىق.

داۋامى بار...

كۆيۈمچان ئەزا

ي. م. ئىلقۇت

UID
2000
يازما
350
تېما
20
نادىر
0
جۇغلانما
12549
تىزىملاتقان
2010-5-26
ئاخىرقى قېتىم
2011-12-25
توردا
0 سائەت
يوللىغان ۋاقتى 2010-6-4 13:05:57 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دېمەكچى بولغىنىمنى يىغىنچاقلسىام:
1. ئارزۇ تولدۇرۇشتا مەكتەپ دەرىجىسگە بەك قاراپ كەتمەڭ، كەسىپ ۋە قىزىقىشىڭىزنى ئاساس قىلىپ تاللاڭ.
2. كەسىپ ئىسمىغىلا قاراپ بەزى ئارتۇقچە خاتالىق سادىر قىلىشتىن ساقلىنىڭ، تەجرىبىسى بارلاردىن كۆپرەك سوراڭ، تاپالمىسىڭىز مانا مەندىن سورىسڭىز مەن ھەر ۋاقىت كۆچۈمنىڭ يىتىشىچە ياردەمدە بولىمەن.
3. پۇلنىڭ كۆزىگە بەك قاراپ كەتمەڭ. ئىسىڭىزدە بولسۇن: شىنجاڭ تەۋەسىدىكى مەكتەپلەر بىلەن ئىچكىرىدىكى مەكتەپلەر ئاسما-زىمىن پەرقلىنىدۇ. شۇڭا يەنىلا تەجرىبىسى بارلاردىن كۆپرەك سوراڭ.

ئىلگىرى كىيىن بولۇپ بىر نەچچە پارچە يازما تەييارلاپتىمەن. بۇ يازمىلار ئاساسەن يەتتە يىلىدىن بىرى ئۆزۈمېنىڭ ئىچكىرە كۆرگەن ئاڭلىغانلىرىم ۋە ئويلىغان لىرىم ھەققىدە بولۇپتۇ، شۇنداق قىلىپ بۇ يازمىنى يەنىمۇ ئىچكىرىلىپ تەپسىلىي يازماقچى ئىدىم لېكىن بۇنىڭغا ۋاقىت يار بەرمەي قالدى. شۇڭا شۇنچىلىك يېزىپ ئاخىرلاشتۇرىدىغان بولدۇم. بۇ يازمىلارنى ئاشۇ ئىچكىرى شىنجاڭ سىنىپىدا ئوقۇۋاتقان، ئالدىمىزدا جىددىي ئىمىتىھان بىرىش ئالدىدا تۇرىۋاتقان ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆرۈشى ناتايىن چۈنكى ئۇلاردا بۇنداق پۇرسەت يوق. ئۈمىدىم پەقەت مۇشۇ يازمىنى كۆرگەن تورداشلارنىڭ ئىچكىرىدە پەرزەنتى ئوقۇۋاتقان ئاتا-ئانىلار ئۈچۈن يەتكۈزۈپ قۇيۇشىنى ۋە ياكى ئۇرۇق-تۇققانلىرىغا يەتكۈزۈپ قۇيۇشىنى تەسىيە قىلىمەن.

مەزكەر يازمامنىڭ سىزگە ئاز-تۇلا ياردىمى بولۇپ قالسا يەنە داۋاملىق ئىلقۇت تورى ۋە ئۇنىڭ قارمىقىدىكى بلوگلارنى زىيارەت قىلىپ تۇرۇشنى ئۇنتۇماڭ، بەلكىم ئۇ يەرلەردە سىز ئېھتىياجلىق بولغان مۇھىم مەزمۇنلار سىزنى كۈتۈپ تۇرىۋاتقان بولىشى مۇمكىن.
    ھۆرمەت بىلەن

                   ئىلقۇت بلوگىدىن: ياسىنجان مەترۇزى ئىلقۇت(پەنگىيار)
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

|شىركەت ھەققىدە ئەلكۈيى ھەققىدە| سەھىپىلىرىمىز| مۇلازىمەتلىرىمىز| ئېلان بىرىڭ| ئەلكۈيى چوڭ ئىشلىرى| نەشىر ھوقۇقى | ئالاقىلىشىش

Powered by Discuz! X2(NurQut Team) © 2006 - 2015 www.alkuyi.com All Rights Reserved
爱酷艺网络科技公司版权权益 نەشىر ھوقۇقى: ئەلكۈيى تور - تېخنىكا چەكلىك مەسئۇلىيەت شىركىتىگە تەۋە 新ICP备10001494号-1
شىركەت ئادرېسى : ئۈرۈمچى شەھىرى جەنۇبىي شىنخۇا يولى 835- نومۇر گۇاڭخۇي سارىي 13- قەۋەت ئې ئىشخانا
مۇلازىمەت قىززىق لىنىيە تېلىفۇن نومۇرى:3222515-0991 : : 8555525-0991   QQ: 285688588

رەسىمسىز شەكلى|يانفۇن|ئەلكۈيى تورى ( 新ICP备10001494号-1 )

葡京赌场 游戏赌博平台 那个网上娱乐城最好 万达国际tt娱乐城 欧洲杯球衣正品专卖 永利博网上娱乐城 超级大玩家下载 爱博彩社区论坛 云鼎娱乐场 信誉最好的娱乐城 博彩网址导航 苏州国际影视娱乐城 金盛国际娱乐城 九龙国际娱乐城 澳门赌场玩法 五湖四海是什么意思 娱乐城 88娱乐城 盈丰时时彩平台 欧洲杯澳门足球盘 永利博网上娱乐城 水经注软件 澳门威尼斯人 娱乐城哪家好 胜负彩比分 qq欢乐斗地主下载 永利博网上娱乐城 网上娱乐城排行榜 英皇娱乐城英皇国际 永利博网上娱乐城 在线娱乐城天上人间 利澳娱乐城天上人间 欧洲杯决赛专题 哪家网上花店最好 欧洲杯澳门即时盘 澳门新葡京官网 422488 鱼雨大乐透13036 88娱乐城 信誉最好的娱乐城 哪家网上药店最好 澳门威尼斯官网 乾讯网网址 国际十大博彩娱乐城 娱乐城天上人间 百家乐玩法 京城娱乐城 金沙国际娱乐城 血洗唐人街 皇冠假日 高尔夫网球频道 bet365官方网站 网上现金棋牌 菲律宾太阳城娱乐网 银河娱乐场 利来国际娱乐 网上娱乐城排行榜 球探网比分 澳门赌场有那些玩法 喜达博彩真钱娱乐 百利宫影城 娱乐城去澳门 a8娱乐城看天上人间 今晚欧洲杯 红桃k说明书 脉动棋牌 真龙香烟价格英皇国际 网上娱乐城哪家最好 澳门利澳娱乐城 圣淘沙娱乐天上人间 金山海上皇宫 德甲球队队徽 太阳城娱乐城管理网 2012最新电影网址 娱乐城内部管理制度 太阳城集团 鸿运国际娱乐城 竞彩篮球比分直播 百博国际娱乐城 澳门金沙娱乐场 22555官方网 鸿运国际娱乐城 百利宫娱乐城 永利博网上娱乐城 88娱乐城 苏州国际影视娱乐城 中华娱乐城影讯 娱乐城哪家好 娱乐城天上人间 韩国华克山庄赌场 网上娱乐城排行榜 澳门永利 网上娱乐城 必赢国际 鸿利会娱乐城 澳门巴比伦娱乐城 娱乐城 京城国际娱乐城 吟唱新乐园 网上娱乐城排行榜 太阳城娱乐城管理网 菲律宾欢乐谷娱乐城 娱乐城天上人间 新豪娱乐城天上人间 网上娱乐城排行榜 淘金盈娱乐城 kk娱乐城天上人间 亿博国际娱乐城 新浪娱乐首页 明升娱乐城 88娱乐城 88娱乐城天上人间 永利博网上娱乐城 欧洲篮球比分直播 九龙国际娱乐城 kk娱乐城天上人间 360大乐透胆拖 tt娱乐城官网 苏州国际娱乐城 tt娱乐城 博九网娱乐城 在线娱乐城天上人间 德国比利时 皇冠娱乐城开户 百乐娱乐新澳博 皇冠即时水位 皇冠足球论坛 篮球即时比分 体彩投注站 网上娱乐城哪家最好 博彩通评级 环球娱乐城天上人间 澳门博彩网上投注 博久娱乐城 娱乐城去澳门 88娱乐城代理tlyd 2012欧洲杯pptv直播 皇冠开户网 博坊娱乐城天上人间 五湖四海指什么 博坊娱乐城天上人间 国际十大博彩娱乐城 kk娱乐城天上人间 美国大西洋城 0点直播吧 2012年欧洲杯qq直播 88娱乐城 国际足球新闻 娱乐城天上人间 京城国际娱乐城 皇冠网址 欧洲杯决赛博彩开盘 街拍 微博 澳门星际 美女斗地主 娱乐城内部管理制度 88娱乐城天上人间 永利高平台 至尊国际娱乐城 越豪门之娱乐后宫 利来国际娱乐城 娱乐城去澳门 tt娱乐城 新加坡圣淘沙度假村 威尼斯人赌场 澳门金沙娱乐场网址 尊龙国际娱乐城 e世博官方网站 博e百娱乐 e世博yjsol 足彩网 大乐透那个台开奖 赢钱专家粤语 澳门威尼斯人官方网 娱乐城天上人间 湖北棋牌游戏平台 北京天上人间后台 宝马会国际娱乐会所 红桃k集团 网上最大娱乐城 英国布莱顿天体海滩 博彩通首页 新加坡圣淘沙 网上棋牌室 星际娱乐场 网上娱乐城 网上娱乐城哪家最好 今天有没有欧洲杯 讯盈比分 娱乐城天上人间 大发888娱乐场下载英皇国际 浙江体彩网11选5 优博娱乐城天上人间 乐百家国际娱乐城英皇国际 足球 大西洋城赌场 希尔顿酒店集团 360大乐透杀号定胆 tt娱乐城 百丽宫影城 富国天合基金净值 九龙国际娱乐城 澳门金沙官网 澳门葡京赌侠诗 新豪娱乐城天上人间 足球小将国语版全集 北京太阳城医院 网上娱乐城哪家最好 bet365备用主页器 宝马会全讯网 玩老虎机技巧 利来国际娱乐城 太阳城管理娱乐网 bet365备用网站 京城国际娱乐城 皇冠代理25900 波恩利vs诺丁汉森林 甘肃云鼎集团 利澳娱乐城天上人间 新豪娱乐城天上人间 网上娱乐城哪家最好 皇冠足球 tt威龙电源怎么样英皇国际 88娱乐城天上人间 皇冠开户网址 网上最好药店 九龙国际娱乐城 网上赌城@黄金城 东方太阳城 88娱乐城天上人间 天朝博彩论坛 爱博彩论坛 邯郸市 金赞娱乐到天上人间 新澳门娱乐城 网络赌博 澳门新葡京娱乐城 欧洲最大的博彩公司 棋牌游戏网站 舟山星空棋牌 娱乐城哪家好 博彩论坛bozhidao 金宝博会不要给钱 赛尔号谱尼在哪 圣淘沙娱乐天上人间 娱乐城天上人间 百博娱乐城 娱乐城天上人间 娱乐城 新乐园娱乐城 a8娱乐城看天上人间 网上娱乐城 国际赌场 上海电视台劲爆体育 利澳娱乐城天上人间 福建大乐透开奖结果 2012澳门葡京赌场 大乐透专家预测单注 三国志网页游戏 万达国际tt娱乐城 上海中超地板 博彩网推百拉好吗 太阳城 网上娱乐城 海上皇宫大酒店菜单 百丽宫影城 国贸店 万达国际tt娱乐城 粤海之星 娱乐城 环球娱乐城天上人间 开彩票投注站 网页版足球游戏 tt娱乐城 阳城贴吧 环球娱乐城天上人间 欧冠足球吧 利澳娱乐城天上人间 网上娱乐城排行榜 人气最高的棋牌 吧吧在线 欧洲杯决赛亚洲指数 澳门哪个赌场好 澳门赌场娱乐城视频 沙龙国际娱乐城网站 澳门赌场新葡京 皇冠足球论坛 环球娱乐城天上人间 在线娱乐城天上人间 百家博 立即博娱乐城 棋牌游戏注册送10元 尊龙国际娱乐城 葡京国际娱乐城 现金流游戏 球探篮球即时比分 新宝投注 威尼斯人多少钱一晚 bet365去澳门娱乐城 bet007篮球 澳门彩票 皇冠足球投注平台 红9娱乐城 娱乐城注册送体验金 博彩网去澳门 必博娱乐城 宋代足球小将2全集1 御龙在天群英会喝酒 博彩网 网上娱乐城排行榜 苏州国际影视娱乐城 明星斗地主官网 球探篮球即时比分 斯科尔斯告别赛 最新皇冠网址 宜昌海上皇宫 利澳娱乐城天上人间 永利博网上娱乐城 狮威亚洲娱乐城 娱乐城哪家好 百博娱乐城

娱乐城博彩
娱乐城博彩网站排名
娱乐城代理
娱乐城鼎盛
娱乐城管理
娱乐城管理制度
娱乐城金沙国际权威
娱乐城金赞
娱乐城开户
娱乐城开户送
娱乐城开户送彩金
娱乐城开户送钱新澳博
娱乐城开户送钱英皇国际
娱乐城乐放
娱乐城哪家好
娱乐城内部管理制度
娱乐城排行榜
娱乐城棋牌
娱乐城去澳门
娱乐城去澳门
娱乐城去英皇开户吧新澳博
娱乐城去英皇开户吧英皇国际
娱乐城体验金
娱乐城天上人间
娱乐城网址
娱乐城韦德亚洲
娱乐城新澳博
娱乐城新澳博好
娱乐城新锦江6544
娱乐城新锦江xjj665
娱乐城信息资讯网
娱乐城信誉排行榜
娱乐城英皇国际
娱乐城英皇国际在线
娱乐城游戏机
娱乐城云鼎好
娱乐城注册
娱乐城注册送
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
申博太阳城官网
天上人间国际娱乐城
天上人间娱乐城
天天乐娱乐城
天天乐娱乐城新澳博
天天乐娱乐城英皇国际
万博88娱乐城
万博娱乐城
万达国际tt娱乐城
万达娱乐城
万豪娱乐城
万豪娱乐城怎么样
网络娱乐城
网上 娱乐城
网上澳门赌场
网上博彩娱乐城
网上欢乐谷娱乐城
网上信誉最好娱乐城
网上娱乐城
网上娱乐城代理
网上娱乐城老虎机
网上娱乐城老虎机新澳博
网上娱乐城老虎机英皇国际
网上娱乐城哪个好新澳博
网上娱乐城哪个好英皇国际
网上娱乐城哪家最好
网上娱乐城哪家最好新澳博
网上娱乐城哪家最好英皇国际
网上娱乐城那个最好
网上娱乐城排行榜
网上娱乐城排名
网上娱乐城是真的吗
网上娱乐城是真的吗新澳博
网上娱乐城是真的吗英皇国际
网上娱乐城网站
网上娱乐城新澳博
网上娱乐城英皇国际
网上娱乐城注册
网上真钱娱乐城
网上最大娱乐城
百家乐必赢法
百家乐必赢法视频
百家乐彩
百家乐策略
百家乐策略技巧
百家乐大小技巧
百家乐代理
百家乐代理加盟
百家乐代理开户
百家乐代理哪里好
百家乐的玩法
百家乐的下注技巧
百家乐斗地主
百家乐改单
百家乐高手打法
百家乐高手看路
百家乐高手论坛
百家乐合作
百家乐会员开户
百家乐技巧策略
百家乐技巧打法赌博技巧
百家乐技巧大全
百家乐技巧公式论坛
百家乐技巧在那里
百家乐技巧之写路
百家乐交流群
百家乐开户
百家乐开户就送现金
百家乐看路
百家乐路
百家乐路单软件
百家乐路纸
百家乐论坛
百家乐论坛在线
百家乐论坛在线提供
百家乐免费试玩
百家乐免费在线开户
百家乐哪家好
百家乐哪里开户
百家乐牌技群
百家乐平台
百家乐破解
百家乐破解的方法
百家乐破解方法
百家乐破解秘籍
百家乐棋牌
百家乐群
百家乐试玩
百家乐试玩得真钱优惠
百家乐太阳城开户
百家乐投注技巧
百家乐投注开户在哪里比较好
百家乐玩法
百家乐玩法百科
百家乐玩法技巧
百家乐玩法揭秘
百家乐玩法介绍
百家乐玩法秘诀
百家乐玩法与规则
百家乐网
百家乐网上真钱娱乐城
百家乐下注策略
百家乐线上开户
百家乐线上游戏
百家乐赢钱的秘籍
百家乐赢钱技巧
百家乐用品
百家乐游戏的致胜玩法
百家乐游戏攻略
百家乐游戏规则
百家乐游戏规则是怎么样的
百家乐游戏机
百家乐游戏机破解
百家乐游戏技巧
百家乐游戏哪里比较好
百家乐游戏哪里玩好
百家乐游戏哪里有
百家乐游戏平台
百家乐游戏破解-皇冠投注
百家乐游戏软件
百家乐游戏下载
百家乐游戏有技巧吗
百家乐游戏有什么技巧
百家乐游戏真人真娱
百家乐游戏桌租赁
百家乐有什么必赢的绝技
百家乐娱乐城
百家乐娱乐城真钱游戏
百家乐娱乐官方网
百家乐园
百家乐怎么作弊
百家乐真人游戏娱乐城
百家乐注码法
百家乐庄闲必胜打法
百家乐最高概率打法
百家乐作弊
百家乐怎么玩
百家乐怎么玩才能赢钱

چوققىغا قايتىش