- ھوقۇقى
- 1
- يازما
- 326
- نادىر
- 0
- جۇغلانما
- 7440
- تىزىملاتقان
- 2010-9-28
- ئاخىرقى قېتىم
- 2014-6-12
- UID
- 6054
- يازما
- 326
- تېما
- 1
- نادىر
- 0
- جۇغلانما
- 7440
- تىزىملاتقان
- 2010-9-28
- ئاخىرقى قېتىم
- 2014-6-12
- توردا
- 34 سائەت
|
بۇرۇن 1-2 سىنىپقا چىققاندا ئېلىپبە ماتىماتىكا دەرسىنى 3-سىنىپقا چىققاندا ئۇيغۇر تىلى گىراماتىكىسىنى ھەم خەنزۇ تىلى دەرسىنى ....تەدرىجى قوشۇپ بېرەتتى، يېزا مەكتەپلىرىدە يازلىغى كوللۇپتىپ ئەمگەككە ئورۇنلاشتۇرۇپ بۇغداي ئورۇش قوناق ئورۇش، يەر تۇزلەش... قاتارلىق جىسمانى پالىيەتلەر بىلەن بىيۋاستە يۇز كورۇشتىرەتتى،دىھقانلارنىڭ جاپاسىنى ئەمگەك قىلىشنىڭ شەرەپلىگىنى تېتىيتتۇق، ئېتىزلىقتا ئولتۇرۇپ ئەمگەك مۇسابىقىسى ئېلىپ باراتتۇق، ناخشا ئوقۇيتتۇق،ھازىر يېزىلاردىمۇ تۇزۇلمە ئۆزگەرگەچكە يەرلەرمۇ شەخسكە بېرىلىپ بولغاچ ئۇنداق پۇرسەتلەرمۇ يوق دىيەرلىك،بالىلار ئوزىنىڭ تىلىدا ئوقۇپ يېزىشنى بىلمەي تۇرۇپ خەنزوچىدىمۇ تەڭ ئوقۇپ يېزىشنى تەلەپ قىلغاندىكىن بىر ھەسسە ئوقۇش ئۇچۇن ئڭككى ھەسسە تىرىشمىسا بولمىغاشقا بالىلارغا بېسىم كۆپ، بالىلارنىڭ كىتاپ سومكىسىنى ئېچىپ باقسا بۇ بالىلار موشۇنچىۋالا كىتاپنى قاچان ئوقۇپ بولار دىگۇسى كېلىدۇ،لېكىن تاپشۇرۇق ئىشلىمىسە بولمايدۇ-دە،تاپشۇرۇق بۇرۇندىلا بار ئىش ،لېكىن دەرس تۇرى كۆپ! يەنىلا بېسىم كۆپ ، خەخنىڭ بالىلىرى ئۆز ئانا تىلىدا دەرس ئوقۇسا بىزنىڭ بالىلرىمىز زىيادە ئەقىللىق بولغاچقا خەنزوتىلدىمۇ تەڭ ئوقۇيدۇ. باشقا مىللەتلەر ئۆزتىلىدا ئوقۇپمۇ بېسىم ئېغىر دەيدىكەن،بىزنىڭ بالىلىرىمىزنى نىمە دىسە بولار! |
|