پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 3609 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • 买买提艾力,吐 1 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مەن يەنە دەرس تەييارلىق قىلىشنى باشلىدىم ، بەك زىرىكىشلىك ئىش ھە بۇ

  • 麦提图尔荪 2 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    قايسىڭلاردا 7-يىللىق2-ماۋسۇملۇق تارىخ تەييارلىق بار ،(ئۇيغۇرچە)تۇلۇقراق قىلغان.ياردەم!

  • زەپەر 14 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    باشقۇرغۇچىلار ئۈزەڭلار تەسىقلىغان تىمىغا. ئۈزەڭلار  تەپسىلى قاراپ ئىنكاس يېزىشىڭلارنى ئۈتىنىمەن

  • سىرداش تۈنۈگۈن 23:33 [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى دەرس تەييارلىقىنى ئەسكەرتىپ قۇيۇپ يوللاڭلار.  باھالاشتىن چۈشۈپ قالمىسۇن...

  • سىرداش تۈنۈگۈن 23:30 [ئىنكاس(0)] [...]

    مايۇر  ئەپەندىم  يۇقاپ كەتمەڭ، مۇنبەر سىزگە  مۇھتاج

  • سىرداش تۈنۈگۈن 23:28 [ئىنكاس(0)] [...]

    قايسىڭلار   مايۇر  ئەپەندىمنى  تۇنۇيسىلەر؟  جىددى  ئىزدەيمەن

  • سەھرا13 تۈنۈگۈن 21:06 [ئىنكاس(0)] [...]

    خىزمەت بېسىمى نىمانچە ئېغىر بوپكەتتى،بۇ مائارىپ تەرەققىياتى،جەمىيەت تەرەققىياتىمۇ؟

  • 麦提图尔荪 2 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    قايسىڭلاردا 7-يىللىق2-ماۋسۇملۇق تارىخ تەييارلىق بار ،(ئۇيغۇرچە)تۇلۇقراقتەييارلانغان بۇلسا.ياردەم

  • ئوتلۇق 2 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    2-3كۇندىن بۇيان ئالدىراش بولۇپ قالدىم .

  • زەپەر 14 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مۇنبەردىكى بارلىق باشقۇرغۇچىلار ياخشىمۇ سىلەر . ھەممىڭلار ئۈزەڭلار تەسىقلىغان . تىماڭلارنىڭ سەھىپىسىگ...

  • سىرداش تۈنۈگۈن 23:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى دەرس تەييارلىقىنى ئەسكەرتىپ قۇيۇپ يوللاڭلار.  باھالاشتىن چۈشۈپ قالمىسۇن...

  • سىرداش تۈنۈگۈن 23:29 [ئىنكاس(0)] [...]

    مايۇر  ئەپەندىم  يۇقاپ كەتمەڭ، مۇنبەر سىزگە  مۇھتاج

  • سىرداش تۈنۈگۈن 23:28 [ئىنكاس(0)] [...]

    قايسىڭلار   مايۇر  ئەپەندىمنى  تۇنۇيسىلەر؟  جىددى  ئىزدەيمەن

  • تۇرپان_س تۈنۈگۈن 19:28 [ئىنكاس(0)] [...]

كۆرۈش: 131|ئىنكاس: 1

ئۇستازلار، بالىلارغا چىن مېھرىڭلارنى بېرىڭلار

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

197

تېما

20

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
3144 سەر
تىللا
483 دانە
تۆھپە
8029 سەر
شۆھرەت
3085 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش شائىرىبايقاش قىزىقچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2012-10-30 17:49:21|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۇستازلار، بالىلارغا چىن مېھرىڭلارنى بېرىڭلار
   نۆۋەتتە ، بىر قىسىم ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇغۇچىلارغا ئۇستازلىق مېھرى-مۇھەببىتى بىلەن ئەمەس ، بەلكى ‹‹ رەھبەر›› سالاھىيىتى بىلەن مۇئامىلە قىلىپ ، ئۇلارنىڭ قىزىقىشى ، ھەۋىسى ، غايىسى بىلەن قىلچە ھېسابلاشماي ، ھەددىدىن زىيادە قاتتىق قول بولۇپ ، ئۇلارنىڭ ساغلام ئۆسۈپ يېتىلىشى ، ئەتراپلىق تەرەققىي قىلىشىغا سەلبىي تەسىرلەرنى كۆرسىتىۋاتىدۇ . بۇ شەك–شۈبىھىسىزكى پىسخولوگىيە ، پېداگوگىكا بىلىملىرى بىلەن قۇراللىنىشى يېتەرسىز ، مېتودى تەلەپكە لايىق بولمىغان ئوقۇتقۇچىلاردا ساقلىنىۋاتقان ، سەلبىي خاراكتېرگە ئىگە تەلىم-تەربىيە ئۇسۇلىدۇر .
  ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى فىزىيولوگىيە جەھەتتە ئۆسۈپ يېتىلىش ، تەرەققىي قىلىش باسقۇچىدا بولغاچقا ، ئۇلارنىڭ تاشقى دۇنيانى چۈشىنىش ، مەسىلىلەرنى تەھلىل قىلىش ، بىلىش قابىلىيىتى دەسلەپكى باسقۇچتا بولۇپ ، ئاستا-ئاستا شەكىللىنىۋاتقان ، تەرەققىي قىلىۋاتقان بولىدۇ . بولۇپمۇ ئۇلارنىڭ ئوقۇتقۇچىلارغا بولغان ئىتائەتمەنلىك تۇيغۇسى يۇقىرى بولۇپ ، ئۇلارنى خۇددى ھەممىنى بىلىدىغان ‹‹ئەۋلىيا›› ھېسابلايدۇ . ئۇلارنىڭ بۇ باسقۇچتىكى ئوقۇتقۇچىلارنى ھۆرمەتلەش تۇيغۇسى بەزىدە ئۆز ئاتا-ئانىلىرىغا بولغان ھۆرمەتتىنمۇ ئۈستۈن بولىدۇ . يەنە بىر جەھەتتىن ، بۇ باسقۇچتىكى ئوقۇغۇچىلاردا پىسخولوگىيەلىك جەھەتتىن ئۆزلىرىدىكى يۇشۇرۇن ئىقتىدار بارا-بارا ئاشكارىلىنىدىغان ، كىمدە قايسى تۈردە ئالاھىدىلىك بولسا شۇ تۈرگە قىزغىن ئىشتىياق باغلايدىغان ، شۇنىڭدا نەتىجە قازىنىشنى مەقسەت قىلىدىغان ھالەتلەر شەكىللىنىشكە باشلايدۇ .يەنى بەزى ئوقۇغۇچىلار رەسىم سىزىشقا قىزىقسا ، بەزى ئوقۇغۇچىلار مۇزىكىغا قىزىقىدۇ ، بەزىلىرى تەنتەربىيەگە ئالاھىدە ئىشتىياق باغلىسا ، يەنە بەزىلىرى فىزىكىغا قىزىقىپ ، ئائىلە ئېلېكتىر سايمانلىرىنى رېمۇنت قىلىشقا ئىشتىياق باغلايدۇ .
  قىسقىسى ، ھەربىر ئوقۇغۇچى ئۆزىدە بار بولغان تالانتىنى جارى قىلدۇرۇشقا كۈچەيدۇ . شۇڭا ئۇلار بۇ ۋاقىتتا ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۆز ئارتۇقچىلىقلىرىنى جارى قىلدۇرۇشىغا مەدەت بېرىشىنى ، ئۆزلىرىنى قوللىشىنى بەكمۇ ئۈمىد قىلىدۇ .لېكىن ئاشۇ خىلدىكى بىر قىسىم ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇغۇچىلارغا بەكمۇ قاتتىق قول بولۇپ ، ئۇلارغا قىلچىمۇ تاللاش پۇرسىتى بەرمەي ، ئوقۇغۇچىلارنى نېمە دېسە شۇنى قىلىدىغان ، نېمە ئۆگەن دېسە شۇنى ئۆگىنىدىغان ، مۇنداقچە ئېيىتقاندا، ئۇلارنى ئۆز بۇيرۇقىنى شەرتسىز ئىجرا قىلىدۇرىدىغان ‹‹ماشىنا ئادەم›› لەرگە ئايلاندۇرۇپ قويۇپ ، ئەركىن پىكىر قىلىشنى ، دادىل سۇئال سوراشنى ، ئۆز ئارتۇقچىلىقىنى جارى قىلدۇرۇشنى پۈتۈنلەي توسۇپ قويۇۋاتىدۇ .
  شۇڭا ، ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىتائەتمەنلىك تۇيغۇسىدىن پايدىلىنىپ ، ئۇلارنىڭ تەپەككۇرىنى بوغۇپ قويماسلىقى ، ھەر ۋاقىت ئۇلارنىڭ قەلبىدىكى بىلىملىك ، ھەممىنى بىلىدىغان ‹‹ئەۋلىيا›› سىغا ئايلىنىشقا تىرىشىشى كېرەك .  

مەنبە:تەڭرىتاغ ئۇيغۇر تورى
مۇنبەرنىڭ  سەھرى جىمجىت  ئىدى ھازىر  كەچلىكىمۇ جىمجىت بوپ قالدىغۇ؟
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

482

تېما

22

دوست

2 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
5663 سەر
تىللا
1765 دانە
تۆھپە
6469 سەر
شۆھرەت
4269 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2012-10-30 22:31:09|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تەربىيەۋىي ئەھمىيتى يۇقىرىكەن رەخمەت سىزگە
ئۇقۇتقۇچىلارغا مۇناسىۋەتلىك تىمىلارنى كوپ يوللىشىڭلارنى تەۋسىيە قىلىمەن
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،350804577 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园

يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-3-11 15:05, Processed in 0.383395 second(s), 37 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش