كۆرۈش: 510|ئىنكاس: 2

ئوقۇغۇچىلارنىڭ قىزىقىش ئالاھىدىلىكىگە ئاساسەن يىتەكلەش پىلانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]



  ئوقۇغۇچىلارنىڭ  قىزىقىش ئالاھىدىلىكىگە ئاساسەن

يىتەكلەش پىلانى

(ئەلاچىلارنى يېتىشتۇرۇش ۋە ئارقىدا قالغانلارنى يىتەكلەش)












  


مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپ -يىللىق  -سىنىپنىڭ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ماتىماتىكا  پىنىدە قىزىقىش ئالاھىدىلىكىگە ئاساسەن يىتەكلەش پىلانى

   ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزىنىڭ قىزىقىش ئالاھىدىلىكىگە ئاساسەن،ھەر قايسى پەنلەر بۇيىچە ئايرىپ ئايرىم يىتەكلەش، بۇ ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپكە بولغان قىزىقىشىنى تېخىمۇ ئاشۇرۇپ، ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش، ئوقۇغۇچىلارنىڭ غايىلىك، ئەخلاقلىق، مەدەنىيەتلىك، ئىنتىزامچان ئىز باسارلاردىن قىلىپ تەربىيەلەپ چىقىش ئۈچۈن تۇۋەندىكىدەك خىزمەتلەرنى چىڭ تۇتۇپ ئىشلەيمەن..

1.ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاساسى ئەھۋالىنى پىششىق ئىگەللەپ،ھەر قايسىسنىڭ ئۆزىگە خاس ئالاھىدىكىنى ئوتتۇرغا قويۇپ،ئۇلاردا ئۆزىگە بولغان ئىشەنچىسنى تۇرغۇزىمەن.

2.ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئارقىدا قېلشىدىكى سەۋەپلەرنى قېزىپ چىقىپ،ئۆگۈنىش ئەھۋالىنى قەرەللىك ھالدا تەكشۈرۈپ چۇشنەلمىگەن نوختىللىرىنى چۈشنىۋېلشىغا ياردەم قىلىمەن.

3.ئوقۇغۇچىلارغا سىناق سۇئالى، يانداشما مەشىق، تەقلىدى ئىمتىھان سوئالى ،مەشىق سۇئاللىرىنى ئىشلەتكۈزۈش ئارقىلىق، ئۇلارنىڭ قىيىنلىق دەرىجىسى يۇقىرى بولغان سوئاللارنى تەھلىل قىلىش، ئۆگەنگەنلىرىنى ئىشلىتىش ئىقتىدارى ئۆستۈرۈلۈپ، بۇ ئارقىلىق ئۇلارنىڭ تىز ئىنكاس قايتۇرۇش،ئىپادىلەش،تەسەۋۋۇر قىلىش، رىقابەتلىشىش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۈرىمەن.



دەرىستە ياخشى ئوقۇغۇچىلار:
......

دەرىستە ئوتتۇراھال ئوقۇغۇچىلار:
...

.ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلار:
،.......


















ئوقۇغۇچىلارنىڭ قىزىقىش ئالاھىدىلىكىگە ئاساسەن يىتەكلەش
كالىنىدار پىلانى
ھەپتە        مەزمۇنى        ئىزاھات
1        ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرىستىكى ئىپادىسى ۋە نەتىجىسىگە ئاساسەن تۈرلەرگە ئايرىپ چىقىش       
2        كۆرۈپ ئۇقۇشقا يىتەكلەش       
3        كۆرۈپ ئۇقۇشقا يىتەكلەش       
4        سان يېزىش مەشقى ئېلىپ بېرىش       
5        سان يېزىش مەشقى ئېلىپ بېرىش        
6        10ئىچىدىكى سانلارنى قوشۇش       
7        10ئىچىدىكى سانلارنى قوشۇش       
8        10ئىچىدىكى سانلارنى قوشۇش       
9        10ئىچىدىكى سانلارنى ئېلىش       
10        10ئىچىدىكى سانلارنى ئېلىش       
11        0بىلەن تونۇشۇش       
12        مەشىق ئىشلەش       
13        مەشىق ئىشلەش       
14        قوشۇش،ئېلىشنى ئارلاش ھېسابلاش       
15        قوشۇش،ئېلىشنى ئارلاش ھېسابلاش       
16        ئەمىلىي مەسلىلەرنى ھەل قىلىش       
17        تەقلىدى ئىمتىھان سوئالى ئىشلەشنى مەشىقلەندۈرۈش       
18        خۇلاسە       






ئوقۇغۇچىلارنىڭ قىزىقىش ئالاھىدىلىكىگە ئاساسەن يىتەكلەش
خاتىرسى

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2015-4-21 00:07:34|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەھمەت.قەلىمىڭىز تۇلپارغا ئايلانغۇسى
ۋاقتى: 2015-4-21 10:09:38|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەجرىڭىزگە كۆپ تەشەككۇر، ناھايىتتى ياخشى پايدىلىنىش يوللاپسىز.
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش