كۆرۈش: 322|ئىنكاس: 1

خەنزۇ تىلى دەرس تەيارلىقى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   pari تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-4-1 14:13  

سائەتلىك ئوقۇتۇش پىلانى
课时教学设计
  第   周                                                    年   月    日
前提测评:
顽强                  抗争          幻想   享受      
关注              肥沃  依然           拥有      
导入新课
你对中国历史的理解怎么样?        تەييارلىق سىنىقى ۋە دەرىسكە باشلاپ كىرىش
前提测评及导入新课
第三课     别了,我爱的中国
词语        دەرس تىمىسى
课程题目
1.  能够朗读词语,掌握词语的读音和生字的写法。
2.  理解词语的词义,用重点词语造句。        بىلىم نىشانى
知识目标
提高学生运用词语的能力        ئىقتىدار نىشانى
能力目标
做好事,有好报;帮助别人是一件快乐的事情        ھېسىيات،پوزىتسىيە ۋە قىممەت قارىشى نىشانى
情感,态度和价值观目标
能够朗读词语,掌握词语的读音和生字的写法。        مۇھىم نۇقتا
重 点
理解词语的词义,用重点词语造句。        قىيىن نۇقتا
难 点
电脑,词典,教科书        ئوقۇتۇش قوراللىرى
教 具
كۆپ ۋاستىلىق دەرس
多 媒 体 课        ئېلىكتىرلىك دەرس
电 教 课        كۆرسەتمىلىك دەرس
演 表 课        تەجرىبىلىك دەرس
实 验 课        ئوقۇتۇش شەكلى
教 学 方 式
√                               

ئوقۇتۇش جەريانىنىڭ لاھىيلىنىشى (ئوقۇتۇش مەزمۇنى، ئوقۇتقۇچى–ئوقۇغۇچى پائالىيىتى ۋە ئىقتىدار يىتىلدۈرۈش سىناقلىرى)
教学过程设计(教学内容、教师与学生活动、能力测评)
教  学  过  程  设  计
1. 师生问候                                    4. 讲授新课
2. 前提测评                                    5. 巩固练习
3. 导入新课                                    6. 布置作业

【活动一】
    学生的活动:学生把词语自读一遍。
    教师的活动:学生读词语的过程中,遇到问题或错误,教师点评讲解。

【活动二】
    教师的活动:老师把词语师范读一遍。
    学生的活动:跟着老师读或集体的朗读。

【活动三】
    教师的活动:给学生讲解词语的意思和用途。
    学生的活动:口头造句。

讲解词语:
1.        依:靠;按照;顺从,答应;亲密的样子。
         倚着墙;依着桌子;依靠;依仗
例:他依着桌子说话。
    我已经无依无靠了。
2. 湿润:土壤、空气等潮湿而滋润;因心里难过或激动而眼含热泪
        湿润的双眼;很湿润
      例:他回忆起过去的情景,眼睛湿润了。
          这里的天气很湿润。
         3. 悬挂: 挂。
                   悬挂的气球;在墙上悬挂。
               例:那幅画高高的悬挂在墙上。
                   一轮明月悬挂在夜空。                  
          4. 顽皮:贪玩爱闹,不听劝导;性情刁顽;指鱼甲的坚硬顽钝
                   顽皮的孩子;非常顽皮
            例:他的小娃娃很顽皮。
                他已经不再是以前的顽皮孩子了。

组词组
     湿润               访问            的气球
           的孩子  夕阳          军舰        
造句:
     湿润        依         顽皮        ئىقتىدار يىتىلدۈرۈش سۇئاللىرى
能力测评题
1. 学会朗读词语;
2. 复习用重点词语造句
3. 预习新课        تاپشۇرۇق
作 业
        دەرستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىش
课后反思
لاياقەتسىز
不合格        لاياقەتلىك
合格        ياخشى
良        ئەلا
优        دەرس تەييارلىقىغا بېرىلگەن باھا
备课评价
                               
        ئوقۇتۇش تەتقىقات گۇرۇپپا باشلىقىنىڭ تەستىق پىكىرى
教研组长批颗意见

بۇ يەردىن چۈشۈرۈڭ: hanzu tili dars tayyarliki.doc

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1قىزغىنلىق +3تىللا +3تۆھپە +3شۆھرەت +3يىغىشسەۋەبى
pari + 3 + 3 + 3 + 3

باھا خاتىرىسى


baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2015-4-1 14:21:17|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
خەنزۇچە دەرسنى يائىشى تەييارلاپسىز ، ئەمما تېما يوللىغاندا مەخسوس ھۆجەت قۇرۇپ پىرىسلاپ يوللىسىڭىز ياخشى بولاتتى ، يوللىغان تېمىڭىز ياخشى بولسا باشقۇرغۇچىلار چۈشۈرۈپ كۆرۈپ ئەھمىيەتلىك تېما بولسا مۇكاپاتلاپ قويىدۇ .
ئوقۇتقۇچىلارغا ئەمىلىي نەپ بېرىدىغان تېمىلارنى كۆپرەك يوللىشىڭىزنى ئۈمۈد قىلىمەن .
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش