كۆرۈش: 289|ئىنكاس: 0

سۆزنى قاراتمىلىققا، جەلىپكارلىققا ئىگە قىلىش

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئاغزاكى ئالاقە
سۆزنى قاراتمىلىققا، جەلىپكارلىققا ئىگە قىلىپ، باشقىلارنى تەسىرلەندۈرۈش
1) ئوقۇغۇچىلارنى سۆزلىگەندە جەلىپكارلىققا قاراتمىلىققا ئىگە قىلىپ تەسىرلىك سۆزلىيەلەيدىغان ئىقتىدارغا ئىگە قىلىش.
2) قانداق قىلغاندا نۇتۇقنى جەلىپكارلىققا ئىگە قىلىپ باشقىلارنى تەسىرلەندۈرگىلى بۇلىدىغانلىقى ھەققىدە بەلگىلىك  تۇنۇشقا ئىگە قىلىش.
مۇھىم نۇقتا:
ئوقۇغۇچىلارنى سۆزلىگەندە جەلىپكارلىققا قاراتمىلىققا ئىگە قىلىپ تەسىرلىك سۆزلىيەلەيدىغان ئىقتىدارغا ئىگە قىلىش.
قىيىن نۇقتا:
قانداق قىلغاندا نۇتۇقنى باشقىلارنى تەسىرلەندۈرگىلى بۇلىدىغان سۆزلەش ئىقتىدارى.
ھەل قىلىش:
مەشىق قىلىشقا يىتەكلەش.
رادىئۇ دىراممىسىدىن ئۆزۈندە.
يېتەكلەش، مەشىقلەندۈرۈپ ئوقۇتۇش ئۇسۇلى؛
ھەمكارلىشىپ ، ئىزدىنىپ ، مۇستەقىل ئۆگىنىش شەكلى.
ئوقۇتۇش جەريانىنىڭ لايىھىلىنىشى (ئوقۇتۇش مەزمۇنى، ئاساسى بىلىمنى يىغىنچاقلاش ۋە ئىقتىدار سىناش سۇئاللىرى)
教学过程设计(教学内容,基础知识归纳能力测评内容)
1. تەييارلىق سىناق لايىھىسى بۇيىچە دەرىسكە باشلاپ كىرىلىدۇ.
1) تۈۋەندىكى ماتىريالنى  ئوقۇپ كۈرەيلى!
بىر كۈنى جياڭجىيشىغا قارشى تۇرۇش كەيپىياتى بەكمۇ كۈچلۈك بولغان شىمالى ئوفىتسىرلار فولكىنىڭ تەكلىپىگە ئاساسەن جۇئىنلەي يىتىپ كەلدى. ئۇ جەڭچىلەرگە «جىئاڭجىشىنى »ئۆلتۈرۈش قانچىلىك ئىش ئىدى بىرئېغىزلا گەپ بىلەن ئىش پۈتىدۇ. بىراق بىر جىئاڭجىيشىنى ئۆلتۈرسەك يەنە بىر جىئاڭجىيشى چىقىدۇ. ئۇنى ئۆلتۈرسەك يەنە بىرى چىقىدۇ. مەيلى قايسى بىرى چىقسۇن ياپۇنلار بلەن تىل بىرىكتۈرۈپ شىئەنگە ھۇجۇم قىلىدۇ. ئۆلتۈرمىسەكچۇ؟ جىئاڭجىيشى ھازىر بىزنىڭ قۇلىمىزدا ئۇنى ياپۇنغا قارشى چقىشقا مەجبۇرلىيالايمىز.........
2) يۇقارقى پارچە ئوقۇغۇچىلارغا جانلىق كەيپىياتتا ئوقۇپ بىرىلىدۇ.
2. ئۇقۇغۇچىلار پائالىيىتى
سۆزقاراتمىلىققا ئىگە بۇلۇش دىگىنىمىز قارشى تەرەپنىڭ نۇقتىئىنەزىرىدىن ئۆزىنى قاچۇرماسلىقنى كۆرسۈتىدۇ.
جۇئىنلەي ئوفىتسىرلار تەلىم-تەربىيە ئورنىغا كىلىپ ئۇلارنىڭ «نىمىشقا جىئاڭجىيشىنى ئۆلتۈمەيمىز» دىگەن سۇئالىغا قاراتمىلىقى بولغان قايىل قىلىش خىزمىتىنى ئىشلىگەن .جۇئىنلەي ئالدى بىلەن چىكىنىپ ئاندىن ئالغا ئىلگىرلەش تاكتىكىسىنى ئىشلەتكەن.
1) ئەگەر سىزنىڭ ئاتا-ئانىڭىز  سىزنىڭ ئوتتەك ئوقۇش قىزغىنلىقىڭىز بارلىقىنى بىلىپ تۇرۇپ بۇنىڭغا قۇشۇلماي تۇرىۋالسا، سىز ئۇنى قايىل قىلىش نۇتۇق پىلانىنى تۈزۈپ چىقالامسىىز؟
ئون مىنۇت ۋاقىت بىرىپ ئوقۇغۇچىلارنى بۇ پىلاننى ئۇرۇنلاپ بېقىش پائالىيىتىگە ئۇيۇشتۇرىلىدۇ.
2) ئۇرۇنلانغاندىن كىيىن نۇتۇق سۆزىنى بىرقانچە ئوقۇغۇچى ئوقۇپ ئۆتىدۇ.
3) قىسقىچە باھالاش ئېلىپ بېرىلىدۇ.
3. ئاڭلىغۇچىنى قايىل قىلشقا دائىر بەزى بىلىملەر تۇنۇشتۇرىلىدۇ.
نىشانلىق ئوق ئېتىش ،ئەگىپ ئۆتۈپ ھۇجۇم قىلىش.
ئالدى بىلەن چىكىنىپ ئاندىن ئىلگىرلەش.
ئەھۋالغا قاراپ يىتەكلەپ ئورتاق سادا قوزغاش .
1) سىز ئۆزىڭىزنى «مەن بىر سىنىپ باشلىقى بۇلىمەن» دەپ قاراپ ئۆزىڭىزنىڭ سىنىپ باشلىقى بولغاندى كىيىنكى لايىھىيىڭىزنى ئوتتۇرغا قۇيۇپ باشقىلارنى قايل قىلىپ بېقىڭ؛
2) ئۇقۇغۇچىلار باشقا تىما بەلگىلىسىمۇ بۇلىدۇ. ئۆز- ئارا گۇرپىلارغا بۈلىنىپ نۇتۇق سۆزلەپ ئۆز-ئارا قايىل قىلىش مۇسابىقە پائالىيىتى ئېلىپ بارىدۇ.
3) بىر قانچە مەيدان مۇسابىقىدىن كىيىن كۆپچىلىك باھالاش پىكىرنى ئوتتۇرغا قويىدۇ.









بىر پارچە ئاغزاكى نۇتۇق ئورگىنالى يېزىپ كىلىڭ.
            
(ئاغزاكى ئالاقە)
نىشانلىق ئوق ئېتىش، ئەگىپ ئۆتۈپ ھۇجۇم قىلىش.
ئالدى بىلەن چىكىنىپ ئاندىن ئىلگىرلەش.
ئەھۋالغا قاراپ يىتەكلەپ ئورتاق سادا قوزغاش .

教研组长意见:

                           2014年11月  日

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ئىنكاس يازغانلار بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يازغان
  • ھېچكىم ئىنكاس يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش