كۆرۈش: 4707|ئىنكاس: 36

ئۇقۇتقۇچى بولسىڭىز قېنى كەسپىي بىلىمىڭىزنى سىناڭ (5 تىللا مۇكاپات)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   زەپەر تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-10-20 23:05  

1- ئۇقۇتقۇچى- ئۇقۇتقۇچى بىلەن ئۇقۇغۇچى ئوتتۇرسىدىكى تۇقۇنۇشنى قانداق ھەل قىلىش كىرەك  ؟  مەزمۇنىنى كەڭەيتىپ جاۋاب بىرىڭ . چۇقۇم  باھالاپ تىللا بىرلىدۇ .( 5- تىللا مۇكاپات ئىنكاسىغا )

2-  ‹‹دانا ئۇقۇتقۇچىللىرىنىڭ ئەڭ چوڭ قابىلىيتى شۇكى ، ئۇ ئۈزىنىڭ ھەر بىر ئۇقۇغۇچىسىنى تۇلۇق  چۈشۈنىدۇ . ھەمدە ئىمكانقەدەر ئۇنىڭغا  ماس كىلىدىغان تەربىيە قىلىش مۇھىتىنى يارتىپ بىرىدۇ . ئۇلارنى ئۆز ئۇسۇلى بۇيىچە تەشەببۇسكارلىق بىلەن ئۈگۈنۈش  ۋە تەرەققى قىلىش ئىمكانىيتىگە ئىگە قىلىدۇ ››دىگەن بۇ پىكىرگە قانداق قارايسىز ؟   مىسال بىلەن تەپسىلى چۈشەندۈرۈەڭ   ؟   (  بۇنىڭغا قانائەتلىنەرلىك جاۋاب بەگەن ئەزاغا 5 تىللا مۇكاپات بىرلىدۇ .

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2014-10-20 08:28:31|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئالدى بىلەن سىزنىڭ مائارىپىمىز نىڭ يۈكسىلىشى ئۈچۈن پايدىلىق بولغان ، ئوقۇتقۇچىلارنى ئويغا سالىدىغان ، ئوقۇتقۇچىلارنى قوزغىتىدىغان ئېسىل تېمىلارنى يوللاپ تۇرغىنىڭىزغا بارلىق ئوقۇغۇچىلار ۋە خەلق نامىدىن چوڭقۇر تەشەككۈر بىلدۈرىمەن. بۇ تېمىلىرىڭىز  سىزنىڭ مائارىپىمىز ئۈچۈن چوڭقۇر مېھرى -مۇھەببىتىڭىز  ۋە تېز يۈكسىلىشكە بولغان تەقەززالىقىڭىزنى ئىپادىلىسە كېرەك.
‹ئوقۇتقۇچى -ئوقۇغۇچى توقۇنۇشۇپ قالدى › دىگەن سۆزدىن تۆۋەندىكى ئۇچۇرلارغا ئېرىشكىلى بولىدۇ:
1. ئوقۇغۇچى ئوقۇتقۇچىنىڭ تەنقىتىگە قايىل بولمىدى ۋە  قوبۇل قىلمىدى.
2. ئوقۇتقۇچىنىڭ بۇ ئوقۇغۇچىنى چۈشىنىشى يېتەرسىز.
3. ئوقۇتقۇچىنىڭ تەنقىدىي تەربىيىسى مۇۋاپىق ئەمەس.
4. ئوقۇتقۇچى ئۆزىنىڭ ئوقۇغۇچىلار ئالدىدىكى  بۈيۈك ئوبرازىنى ساقلىيالمىغان ۋە شۇ دەرىجىگە يەتكەن.
5. ئوقۇغۇچى  ئەركە  چوڭ بولغان بولۇپ، ھەقنى چۈشەنمەيدۇ.
داۋامىنى كېيىن يازاي ۋاقتىم توشۇپ قالدى

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1قىزغىنلىق +3تىللا +3تۆھپە +3شۆھرەت +3يىغىشسەۋەبى
زەپەر + 3 + 3 + 3 + 3بارىكاللا تېرىشىڭ!

باھا خاتىرىسى

 ئىگىسى| ۋاقتى: 2014-10-20 23:02:44|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
داۋامىنى تىزراق يېزىڭ  . ياخشى يېزىپتىكەنسىز . رەخمەت سىزگە مەزمۇنىنى بىر ئاز بىيتىپ يېزىشىڭىزنى ئۈمۈد قىلىمەن  . بۇنى قايسىغا يازدىڭىز  بۇ جەھەتتە تەپسىلى يېزىپ قۇيۇڭ
ۋاقتى: 2014-10-30 10:09:34|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن  ھازىرغىچە بىرەر ئوقۇغۇچى بىلەن بىرەر قېتىم توقۇنۇشۇپ قالمىدىم شۇنداق بولسىمۇ قارىشىمنى دەپ باقاي
مىنىڭچە ئوقۇتقۇچى بىلەن ئوقۇغۇچى ئوتتۇرسىدىكى تۇقۇنۇشنى ھەل قىلىش ئوقۇتقۇچى تۆۋەندىكىلەرگە دىققەت قىلىش لازىم.
1.ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىنىڭ پىسىخىكىسىنى چۇشۇنۇش لازىم.
2.ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىغا قارىتا سەۋىرچان بولۇش لازىم.
3.ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىغا بىخەتەر ،كويۈمچانلىق تەسىر بېرشى لازىم.
4.ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىغا قارىتا ئۈنسىز تەربىيەنى بېرىشكە ئەھمىيەت بىېىش لازىم.
5.ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىغا قارىتا ئادىمىلىك تەسىرىنى تەبىئى بېرىش لازىم.
6.ئوقۇتقۇچى ئۇقۇغۇچىنىڭ ئۇستازى  بولۇپلا قالماي ئوقۇچىنىڭ يېتىلىشى ئۈچۈن باغرىنى كەڭ ئېچىشى  ئاتا-ئانىسى بولۇشى  مەكتەپ ئىچىدىكى 1.ھامىسى ئوقۇغۇچىنىڭ ئۈلگىسى ،چوقۇنغۇچىسى،ئەينەكتىكى پەقەت ۋاقىت پەرىقى بولغان شولىسى ئىكەنلىگىنى ئۇنتۇپ قالماسلىق لازىم. ئوقۇتقۇچى ئاۋال ئۈزىدىكى كەيپىيەتنى ياخشى تەڭشەپ ئەدەپ -ئەخلاقتا ۋە ئىنسانلىق پائالىيەتتتە ئۈلگە ئىكەنلىگىنى بىلىش لازىم.

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1قىزغىنلىق +3تىللا +3تۆھپە +3شۆھرەت +3يىغىشسەۋەبى
زەپەر + 3 + 3 + 3 + 3ئورۇنلۇق، گەپ كەتمەيد.

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2014-11-2 22:19:50|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مىنىڭچە ئوقۇتقۇچى بىلەن ئوقۇغۇچى ئوتتۇرسىدىكى تۇقۇنۇشنى ھەل قىلىش ئۈچۈن ئوقۇتقۇچى تۆۋەندىكىلەرگە دىققەت قىلىش لازىم.( يۇقارقى تورداشلار ئوتتۇرغا قويمىغان نۇقتىلارنىلا دەپ ئۆتەي)
1. ئالدى بىلەن توقۇنۇشنىڭ يۈز بېرىش سەۋەبىنى ،توقۇنۇشنى كەلتۈرۈپ چىقارغان تۈپ ئامىللارنى تېپىپ چىقىش كېرەك .
2.ئوقۇتقۇچى سوغۇققانلىق بىلەن  ئۆزىنىڭ قايسى تەرەپتىن كەتكۈزۈپ قويغانلىقىنى ، ئوقۇغۇچىنى قايسى تەرەپتىن قايىل قىلالمىغانلىقىنى ئويلىنىپ بېقىشى كېرەك .
3.ناۋادا سەۋەنلىكنىڭ كۆپ قىسمى ئوقۇغۇچىدا بولسىمۇ ئوقۇتقۇچى دادىللىق بىلەن، سەممىمىيلىك بىلەن ، كۆيۈمچانلىق بىلەن ئوقۇغۇچىنى ئۆز خاتالىقىنى تونۇشقا يېتەكلەش  كېرەككى ،ھەرگىزمۇ ئۇنى جىنايەتچىگە ئوخشاش سوراق قىلماسلىق كېرەك .
4. ئوقۇتقۇچى ھەر قانداق بىر ئوقۇغۇچىنى دەرسخانىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئالدىدا ،ئىشخانىدا ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئالدىدا ئەيىبلىمەسلىك كېرەك .مۇۋاپىق ئورۇن ،مۇۋاپىق ۋاقىتتا ئېغىر-بېسىق ،تەمكىن بولۇپ سۆھبەت شەكىلدە پىكىر ئالماشتۇرۇش ئېلىپ بارسا بولىدۇ .
5 .ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارغا دوستانە مۇئامىلدە بولۇپ ،ئۇلارنىڭ ھەر بىر ياش باسقۇچىدىكى مىجەز ئالاھېدىلىكى ،قىزىقىشى ،پىسخىك خۇسۇسىيەتلىرىنى چۈشىنىشكە ماھىر بولىشى كېرەك .
6.ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىنىڭ سىردىشى ،مۇڭدىشى ،ئەڭ يېقىن ھەمراھىغا ئايلىنالىغان ۋاقىتتا"زىددىيەتلىشش "دېگەندىن ئېغىز ئېچىش ھاجەتسىز دەپ قارايمەن .

باھا سۆز

ياخشى پىكىركەن  ۋاقتى: 2014-11-3 21:55
ۋاقتى: 2014-11-2 22:37:12|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
‹دانا ئۇقۇتقۇچىللىرىنىڭ ئەڭ چوڭ قابىلىيتى شۇكى ، ئۇ ئۈزىنىڭ ھەر بىر ئۇقۇغۇچىسىنى تۇلۇق  چۈشۈنىدۇ . ھەمدە ئىمكانقەدەر ئۇنىڭغا  ماس كىلىدىغان تەربىيە قىلىش مۇھىتىنى يارتىپ بىرىدۇ . ئۇلارنى ئۆز ئۇسۇلى بۇيىچە تەشەببۇسكارلىق بىلەن ئۈگۈنۈش  ۋە تەرەققى قىلىش ئىمكانىيتىگە ئىگە قىلىدۇ ››دىگەن بۇ پىكىرگە مەن تولۇق قوشۇلىمەن .
1.دانا ئوقۇتقۇچى بىر ئوقۇغۇچىنى 50خىل ئوقۇتۇش ئۇسۇلى بىلەن ،قابىلىيەتسىز ئوقۇتقۇچى50 ئوقۇغۇچىنى بىر خىل ئوقۇتۇش ئۇسۇلى بىلەن تەربىيلەيدۇ .
2. دانا ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارغا قانداق "بېلىق تۇتۇش"نى ئۆگىتىدۇ ،قابىلىيەتسىز ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارغا " بېلىق" بېرىدۇ .
3.دانا ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىغا قانداق ئۆگىنىشنى ئۆگىتىدۇ .قابىلىيەتسىز ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارغا"مىخانىكىلىق يادىلاش" نى ئۆگىتىدۇ .
4..دانا ئوقۇتقۇچى  دۆت  ئوقۇغۇچىنى  ئالىم  قىلىدۇ  .قابىلىيەتسىز ئوقۇتقۇچى  ئەقىللىق ئوقۇغۇچىنى زالىم قىلىدۇ .
ۋاقتى: 2014-11-3 08:04:47|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
1.ئوقۇتقۇچى گوياكى ھەربى قوماندانغا ئوخشايدۇ ھەربى قوماندان ئاقل بولسا ئەسكەرنىڭ ھاياتى ئۇزۇن ئىستقباللىق بولىدۇ ئەگەر قوماندان قابليەتسىز بولسا ئەسكەرنىڭ ھاياتى بەش مىنۇتقمۇ بارمايدۇ بۇنداق ئەسكەرنىڭ رولى بولمايدۇ ،كەلگۈسى بولمايدۇ
2.ئوقۇتقۇچى گوياكى رول تۇتقۇچى ئەگەر ئۇ رولنى جايدا تۇتالمسا ئۇ ھەر ۋاقىت  ئۆزى كونتورۇل قىلۋاتقان يۇلۇچى ۋە ئۆزنىى ھادسىگە ئۇچىرتشى مۇمكىن.
ئوقۇتقۇچى گوياكى ئۆزنى كۆيدۈرۈپ باشقىلارغا يۇرۇقلۇق ئاتا قىلغۇچى شام ،ئوقۇغۇچى بولسا يۇرۇقلۇقتىن بەھىرىمان بولغۇچىدۇر.
ئوقۇتقۇچى گوياكى باغۋەن ئۇ كۆچەتنى مىۋىگە كىرگۈزەلەيدۇ ۋەياكى قۇرۇتۇپ تاشلايدۇ.
ۋاقتى: 2014-11-9 19:05:36|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەنمۇ دەپ باقاي دىگەن ،لىكىن خەتنى تىز باسالماي ئاۋارە
ۋاقتى: 2014-11-10 12:03:32|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
1. ئوقۇغۇچى ئوقۇتقۇچىنىڭ تەنقىتىگە قايىل بولمىدى ۋە  قوبۇل قىلمىدى.
2. ئوقۇتقۇچىنىڭ بۇ ئوقۇغۇچىنى چۈشىنىشى يېتەرسىز.
3. ئوقۇتقۇچىنىڭ تەنقىدىي تەربىيىسى مۇۋاپىق ئەمەس.
4. ئوقۇتقۇچى ئۆزىنىڭ ئوقۇغۇچىلار ئالدىدىكى  بۈيۈك ئوبرازىنى ساقلىيالمىغان ۋە شۇ دەرىجىگە يەتكەن.
5. ئوقۇغۇچى  ئەركە  چوڭ بولغان بولۇپ، ھەقنى چۈشەنمەيدۇ.
ئوقۇتقۇچى گوياكى ھەربى قوماندانغا ئوخشايدۇ ھەربى قوماندان ئاقل بولسا ئەسكەرنىڭ ھاياتى ئۇزۇن ئىستقباللىق بولىدۇ ئەگەر قوماندان قابليەتسىز بولسا ئەسكەرنىڭ ھاياتى بەش مىنۇتقمۇ بارمايدۇ بۇنداق ئەسكەرنىڭ رولى بولمايدۇ ،كەلگۈسى بولمايدۇ
2.ئوقۇتقۇچى گوياكى رول تۇتقۇچى ئەگەر ئۇ رولنى جايدا تۇتالمسا ئۇ ھەر ۋاقىت  ئۆزى كونتورۇل قىلۋاتقان يۇلۇچى ۋە ئۆزنىى ھادسىگە ئۇچىرتشى مۇمكىن.
ئوقۇتقۇچى گوياكى ئۆزنى كۆيدۈرۈپ باشقىلارغا يۇرۇقلۇق ئاتا قىلغۇچى شام ،ئوقۇغۇچى بولسا يۇرۇقلۇقتىن بەھىرىمان بولغۇچىدۇر.
ئوقۇتقۇچى چوقۇم سەۋىرچان ، سوغۇققان بولىشى ، مەسىللەرگە ئەستايىدىللىق بىلەن تۇغرا مۇئامىلە قىلىشى لازىم . كۆرۈلگەن مەسىللەرنى ئۆز ۋاقتىدا ئادىل بىر تەرەپ قىلىشقا ماھىر بولىشى لازىم .
ۋاقتى: 2014-11-10 12:05:38|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دانا ئۇقۇتقۇچىللىرىنىڭ ئەڭ چوڭ قابىلىيتى شۇكى ، ئۇ ئۈزىنىڭ ھەر بىر ئۇقۇغۇچىسىنى تۇلۇق  چۈشۈنىدۇ . ھەمدە ئىمكانقەدەر ئۇنىڭغا  ماس كىلىدىغان تەربىيە قىلىش مۇھىتىنى يارتىپ بىرىدۇ . ئۇلارنى ئۆز ئۇسۇلى بۇيىچە تەشەببۇسكارلىق بىلەن ئۈگۈنۈش  ۋە تەرەققى قىلىش ئىمكانىيتىگە ئىگە قىلىدۇ ››دىگەن بۇ پىكىرگە مەن تولۇق قوشۇلىمەن .
1.دانا ئوقۇتقۇچى بىر ئوقۇغۇچىنى 50خىل ئوقۇتۇش ئۇسۇلى بىلەن ،قابىلىيەتسىز ئوقۇتقۇچى50 ئوقۇغۇچىنى بىر خىل ئوقۇتۇش ئۇسۇلى بىلەن تەربىيلەيدۇ .
2. دانا ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارغا قانداق "بېلىق تۇتۇش"نى ئۆگىتىدۇ ،قابىلىيەتسىز ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارغا " بېلىق" بېرىدۇ .
3.دانا ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىغا قانداق ئۆگىنىشنى ئۆگىتىدۇ .قابىلىيەتسىز ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارغا"مىخانىكىلىق يادىلاش" نى ئۆگىتىدۇ .
4..دانا ئوقۇتقۇچى  دۆت  ئوقۇغۇچىنى  ئالىم  قىلىدۇ  .قابىلىيەتسىز ئوقۇتقۇچى  ئەقىللىق ئوقۇغۇچىنى زالىم قىلىدۇ.
دانا ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارغا ھەر تەرەپتىن ئۈلگە بولالايدۇ .

باھا سۆز

سىز باشقىلارنىڭ قىلغان سۆزلىرىنى قانداقمۇ كۆچۈرۈپ ئالغانسىز؟ ھەقىقەتەن ...  ۋاقتى: 2014-11-19 23:26
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش