كۆرۈش: 412|ئىنكاس: 1

باشلانغۇچ 5-يىللىق 2-مەۋسۇم ماتېماتىكا ئىمتىھان سۇئالى

 [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
5-يىللىقلار ماتىماتىكىدىن مەۋسۇملۇق ئىمتىھان سۇئالى  (A)
(                    ) مەكتەپ 5- يىللىق    - سىنىپ ئوقۇغۇچىسى :
1- سۇئال : بۇش ئورۇننى تولدۇرۇڭ %22 =2× 11
(1) 15 بىلەن 5 نىڭ ئەڭ چوڭ ئومومى كۆپەيىتكۈچىسى (     ) ئەڭ كىچىك ئومومى ھەسسلىكى (       ) بولىدۇ   .
(2)  (       ) =     +    . (3) بىر توڭلاتقۇنىڭ سىغىمى تەخمىنەن (        )218.   (4)      =        =           (5) تەرەپ ئۇزۇنلۇقى12 سانتىمىتىر بولغان كۇپنىڭ سىرتىقى يۈزى (          ) ،ھەجىمى (              )  .         
  (6) لىتىر (         ) =كۇپ سانتىمىتىر (           ) =كۇپ دىستىمىتىر (        ) = كۇپ مىتىر 0.54
             2- سۇئال : ھۆكۈم قىلىڭ %15=3×5
(1) ئاددى كەسىرلەرنى ئومومى مەخىرەجگە كەلتۇرگەندىن كىيىن ئەسلىدىكىسىدىن چوڭ بولىدۇ  .(         ) (2) بىرلەر خانىسى 3،6،9 بولغان سانلار 3نىڭ ھەسىسلىكى بولىدۇ   .(             )
(3)بىر ياغاچ ساندۇقنىڭ سىغىمى بىلەن ھەجىمى تەڭ بولىدۇ  .(                )
( 4)بىر كۇپنىڭ قىر ئۇزۇنلۇقنى ئۇنىڭ 2ھەسىسىگىچە ئۇزارتساق ، بۇ كۇپنىڭ ھەجىمىمۇ 2 ھەسىسگىچە چوڭىيىدۇ.(             ) (5) ناتوغرا كەسىرلەر 1 دىن چوڭ بولىدۇ  . (            )
3- سۇئال :1) توغرا جاۋاپنى تاللاڭ %12=3×4
(1) بىر پاراللىلپىپدنىڭ ئۇزۇنلۇق ، كەڭلىك ، ئېگىزلىكىنى ئايرىم –ئايرىم ھالدا 2 ھەسسىە چوڭايىتساق ھەجىمى (      ) چوڭىيىدۇ .   A  :      8   b   :      6   c:       4    d:       2
(2) مۇرەككەپ ساننىڭ كەم دىگەندە (      ) دانە كۆپەيىتكۈچىسى بار  .
A   :     1   b   :     2   c:       3    d:       4.
(3)  ئاددى كەسىردە سۈرىتى (    ) نى ئىپادىلەيدۇ .
A   : بىرلىك ‹‹ 1››تەڭ قانچە ئۈلۈشكە ئايرىلغانلىقىنى بىلدۈرىدىغان سان .
b   : قانچە ئۈلۈشى ئېلىنغانلىقىنى بىلدۈردىغان سان . C : كەسىر بىرلىكى
2) قىسقارماس ئاددى كەسىرىگە ئايلاندۇرۇڭ

4- سۇئال 1) نەتىجسىنى بىۋاستە يېزىڭ



2) ھېسابلاڭ



(2) ھېسابلاڭ %15=5×3 ( بىرلىكى : سانىتمىتىر )
                             

5- سۇئال سىزىپ بىقىڭ %12

6- سۇئال : مەسلىنى يىشىڭ %10
(1) كامىل 1 مىتىر ئۇزۇنلۇقتىكى بىر تال سىمدىن بىر ئۈچبۇلۇڭ قورشاپ ، ئۈچبۇلۇڭنىڭ بىر تەرىپى   مىتىر ، يەنە بىر تەرىپى     مىتىر ئىكەنلىكىنى ئۆلچەپ چىققان بولسا ، ئچىنجى تەرىپنىڭ ئوزۇنلۇقى قانچە مىتىر  ؟


(2) پاراللىلپىپىد شەكىللىك بىر سۇ ئۈزۈش كۆلنىڭ ئىچىگە چىنە قىش چاپلانغان ، بۇ كۆلچەكنىڭ ئۇزۇنلۇقى 50 مىتىر ، كەڭلىكى 12 مىتىر ، چوڭقۇرلىقى 2.5 مىتىر بولسا ، قانچلىك يېرىگە چىنە قىش چاپلانغان  ؟


5-يىللىقلار ماتىماتىكىدىن مەۋسۇملۇق ئىمتىھان سۇئالى  (B)
(                    ) مەكتەپ 5- يىللىق    - سىنىپ ئوقۇغۇچىسى :
1- سۇئال : بۇش ئورۇننى تولدۇرۇڭ %20 =2× 11
(1) 5 بىلەن 6 نىڭ ئەڭ چوڭ ئومۇمى كۆپەيىتكۈچىسى (      ) ئەڭ كىچىك ئومومى ھەسلىكى (     ) بولىدۇ .
(2)       نىڭ كەسىر  بىرلىكى (       ) بولۇپ ، ئۇنىڭدا مۇشۇنداق كەسىر بىرلىكدىن (     ) دانە بار ، ئۇنىڭغا مۇشۇنداق كەسىر بىرلكدىن (        ) دانە قوشقاندا ئەڭ كىچىڭ تۈپ سانغا ئايلىنىدۇ  . (3)          =         =         (4) ئەڭ كىچىك مۇرەككەپ سان (       ). (5) ئۇزۇنلۇقى 8 سانتىمىتىر ، كەڭلىكى 6 سانتىمىتىر ، ئېگىزلىكى 4 سانتىمىتىر بولغان پارللىلپىپىدنىڭ سىرتىقى يۈزى (          ) . (6) بىر سىياھ قۇتىسنىڭ ھەجىمى (        ) 168  . (7) كۇۋادىراتنىڭ (        ) دانە سىممېترىك ئوقى بار .
2- سۇئال : ھۆكۈم قىلىڭ %15=3×5
(1)بىر ساننىڭ كۆپەيىتكۈچىسى سانى چەكسىز كۆپ بولىدۇ  . (              ) (2) توغرا كەسىرلەر 1 دىن كىچىك بولىدۇ  .(             ) (3)ئىككى ساننىڭ ئەڭ كىچىك ئومومى ھەسسىلىكى چوقۇم بۇ ئىككى ساندىن چوڭ بولىدۇ   (         )  ( 4) قىر ئۇزۇنلۇقى 6دىستىمىتىر كېلىدىغان كۇپنىڭ ھەجىمى بىلەن سىرتىقى يۈزى تەڭ بولىدۇ .(         ) (5) ئاددى كەسىر  بىرلىك‹‹1›› تەڭ قانچە ئۈلۈشكە ئايرىلغانلىقىنى بىلدۇردۇ . (            )
3- سۇئال : توغرا جاۋاپنى تاللاڭ %12=3×4
(1)  بىر كۇپنىڭ قىر ئۇزۇنلۇقنى 2 ھەسىسە چوڭايىتساق ھەجىمى (     ) ھەسىسە چوڭىيىدۇ  .
A:         3   b   :        6   c:       8    d:         27      
(2) 7 بىلەن 21 نىڭ ئەڭ كىچىك ئومومى ھەسىسىلىكى (    ) بولىدۇ  .                             A:         A:   1 b   :        7   c:       147   d:         21      
(3) بىر ئاددى كەسىرنىڭ سۈرىتىنى ئۆزگەرتمەي ، مەخرىجىنى 3 كە بۆلسەك ، بۇ ئاددى كەسىر ئەسلىدىكىدىن  (        ) .    A : 3 ھەسىسە چوڭىيىدۇ   b   : 3 ھەسىسە كىچىكلەيدۇ
c :  يەنلا ئۆزگەرمەيدۇ     d : بۇنداق قىلىشقا بولمايدۇ
2) قىسقارماس ئاددى كەسىرىگە ئايلاندۇرۇڭ

4- سۇئال 1) نەتىجسىنى بىۋاستە يېزىڭ



2) ھېسابلاڭ



(2) ھېسابلاڭ %15=5×3 ( بىرلىكى : دىستىمىتىر)
                             

5- سۇئال سىزىپ بىقىڭ %12

6- سۇئال : مەسلىنى يىشىڭ %10
(1) بىر ئۆستەڭنى چېپىشتا ، بىرنجى كۈنى پۇتۇن ئۇزۇنلۇقنىڭ    سى ، ئىككىنىجى كۈنى بىرنىجى كۈنىدىكىگە قارىغاندا پۇتۇن ئۇزۇنلۇقنىڭ    ى ئارتۇق چېپىلغان بولسا ، يەنە قانچىلىك چېپىلماي قالغان  ؟


(2) قىر ئۇزۇنلۇقى 2.4 مىتىر بولغان كۇپ شەكىللىك كۆلچەككە قانچىلىك سۇ سىغىدۇ ؟


baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2016-6-18 11:05:55|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى چىقىرىلغان سۇئالكەن ، رەخمەت
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش