| شۇنداق مەكتەپلەرنىڭ ھەممىسدە بىر - بىرىگە ئوخشىمايدىغان ئامىللار مەۋجۇت. بىرىنجى قېتىم بىزنىڭ مەكتەپتىكىلەرمۇ قاقشاپ نارازى بۇلۇشقان ئىدى. بۇنداق لايىھەنى چىقىرىشقا سەۋەبچى بولغان نەدە يوچۇق بولسا شۇ يەردىن شۇڭغۇيدىغانلار. ھازىر بىزدىكىلەر بۇ لايىھەنى تېخىمۇ مۇستەھكەملەپ، ئىشلىسەڭ مانا، ئىشلىمىسەڭ ئارىمىڭنى ئال دەپ قاتتىق كۆرسەتكۈچ قىلىۋالدى . مۇدىرىمىز خەنزۇ بولغاندىكىن سەل جايىلراق، ئامال يوق مانا ئەمدى ئىش دىسە ھەممەيلەن دىڭ- دىڭ يۈگۈرەيدىغان بولدى. بۇلتۇرقىغا قارىغاندا بۇ يىل پاسسىپلار يوق دىيەرلىك بولغاچقا بۇ يىلقى ئىش ئۈنۈم ئىش ھەققى ئاساسەن تەڭ تەقسىم قىلىندى. ئاممىنىڭ نارازىلىق پىكرى چىقمىدى. مۇستەھكەملەنگەن لايىھەنى يوللىسام بەزى مۇدىرلار ئۈلۈك ھالدا شۇنىڭدىن پايدىلىنىپ شارائىتى ئوخشىمايدىغانلىقى بىلەن ھېسابلاشماي ئۈلۈك ھالدا شۇنى ئىشلىتىۋالمىسۇن ئۈچۈن دەسلەپكى لايىھەنى يوللىدىم. مەن ئۈچ يىللىق تەجىربىدىن شۇنى ھىس قىلدىم، تۈزۈم ئالدىدا ھەممە ئادەم ئوخشاش بولسا، تەشكىلى تۈزۈمگە ئاڭلىق بوي سۇنىدىغانلار، ئىشقا كېچىكىپ قېلىشتىن ساقلىنىدىغانلار، ئىش ئۈنىمىگە ئەھمىيەت بېرىدىغانلار كۆپىيىدىكەن، بۇنداقتا ئۆز- ئارا رىقابەت ئېڭى تەدرېجى شەكىللىنىدىكەن. كەڭ تورداشلارنىڭ بۇ تېمىدىكى ئارتۇق تەرەپلەرنى چىقىرىۋېتىپ، ئەمەلىيەتنى چىقىش قىلغان ئاساستا ئۆز ئەمەلىي شارائىتىغا ماس كېلىدىغان بىر لايىھەنى ئوتتۇرىغا چىقىرىدىغانلىقىغا ئىشىنىمەن. |
|