| ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم مىللىتىىز ئۈچۈن مەشئەل بولۇپ مىللىتىمىزنىڭ كەلگۈسى ئۈچۈن ئىزدىنىۋاتقان ئوقۇتقۇچىلار ، بىز قوشتىل بايلىق تىزگىنىنى قاچان قولىمىزغا ئېلىپ ئۆز مىللىتىمىزنى ئۆزىمىز ھەققى تەربىيلەيمىز ، ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىمىز ھازىر بارغانسىرى چۈشكىنلىشىپ كىتىۋاتىدۇ . ئوقۇغۇچىللىرىمىز ئوقۇتقۇچىلاردىن بەتەر قوشقۇنغا ئولتۇرىۋېلىپ بارىدۇ ، نىمىشقا ھەرقايسى پەن ئوقۇتقۇچىللىرى دەرىسنى ئەملىي تۇرمۇش بىلەن باغلاپ ئۆتمەي ، كىتابنىڭ ئىچىدىن چىقالمايدۇ ، بۇنداق ئۆتۈلگەن دەرىسنىڭ ئۆنۈمى زادى قانچىلىك بولىدۇ .، بىر قىسىم ئوقۇتقۇچىلارغا قارىساق بەرگەن تاپشۇرۇقنى ئۆزىگە بەرسە ئورۇنداپ بولالمىغىدەك كۆپ تاپشۇرۇقنى ئۇلارغا يەنى ئوقۇغۇچىلارغا بەرگەن تاپشۇرۇقنىڭ سالمىقى بىلەن پەقەت ھېسابلاشمىغان ، يەنە بىرقىسىم ئوقۇتقۇچىلارغا قارىسا ئوقۇغۇچىلارغا تارقىتىپ بېرىلگەن تاپشۇرۇقنى چۈشەندۈرەلمىگەن قىسمىنى ئۇنىڭ ئارقىسىدىكى ئۆلچەملىك جاۋابىنى كۆچۈرتۈپ مەۋسۇملۇق ۋەزىپىسىنى تولدۇرىۋاتقان ، بىر قىسىم ئوقۇتقۇچىلار پىروكسىيە ئورگىنالدا دەرىسلىك تۈزۈشنى ئاۋارچىلىق كۆرۈپ كىتابنى رەسىمگە تارتىپ دەرىس ئۆتىۋاتقان ، خەنزۇتىلى ئوقۇتۇشى جەھەتتە ئوقۇغۇچىللىرىمىز تاكى 6-يىللىققا چىقسمۇ سۆز بىرىكتۇرۇشنى بىلمىگەن ، جۈملە قوراشتۇرۇشتىن ئەسلا خەۋرى يوق ، پەقەت ئوقۇتقۇچىللىرى دەپ بەرگەن بىرقانچە سۆزدىن باشقا يېڭىلىق يارتىش روھى بولمىسا ، ئويلاپ بېقىڭلار بىز ئوقۇتقۇچىلار بۇ تىزگىننى باشقىلارغا تاپشۇرۇپ بەرسەك بىزنىڭ تىل يېزىقىمىز نەدە قالار ، يەنە قوشتىلدا تەربىيلىدۇق دىيەلەمدۇق مىللىتىمىزنىڭ مەشئەللىرى بۇنى ئوبدانراق ئويلاپ بېقىڭلار ، |
|