قولاي تىزىملىك
ئىزدەش
بېكەت تەۋسىيەسى:
ئىگىسى: YasinEhmet

‹‹29- تېئورىما›› غا ئاخىرقى رەددىيە

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

1032

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   3.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32407
يازما سانى: 102
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 310
توردىكى ۋاقتى: 41
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-10
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-5 19:47:08 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ziya يوللىغان ۋاقتى  2015-1-5 19:46
ئۇزەم نىمە ئىش قىلىپتىمەن،دەپ باقە؟!

چىرايلىق گەپ قىلسا تالىغاننىڭ ئاقىۋىتى مۇشۇنداق بۇلىدۇ. ھەممە تىماڭنى ئۆزلىرىڭ پاخال قىلىپ تاقىتىسەن. كۆرىمىز.
uyghuray

69

تېما

31

دوست

7 تۈمەن

جۇغلانما

دەلىللەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   0%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4372
يازما سانى: 8584
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2608
تۆھپە : 20794
توردىكى ۋاقتى: 8608
سائەت
ئاخىرقى: 2016-6-1
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-5 19:48:14 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
زىرەك يوللىغان ۋاقتى  2015-1-5 19:45
ئادەتتىكى شارائىتتا بۇ دىسكىنى تۇتمىغاندا ئۇ ئۆز ئور ...


تېخى ئۇ تولۇق بىر چەمبەر ئايلىنىپ بولمىغاندا شۇنداق بولىدۇ.ئەڭ دەسلەپكى چەمبەر رادىئوسى  ئەڭ چوڭ بولىدۇ.

22

تېما

84

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   3.05%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  24182
يازما سانى: 913
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 49
تۆھپە : 3406
توردىكى ۋاقتى: 744
سائەت
ئاخىرقى: 2016-5-31
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-5 19:50:07 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ziya يوللىغان ۋاقتى  2015-1-5 19:48
تېخى ئۇ تولۇق بىر چەمبەر ئايلىنىپ بولمىغاندا شۇنداق  ...

دىگەنلىرڭىزمۇ ئورۇنلۇق

69

تېما

31

دوست

7 تۈمەن

جۇغلانما

دەلىللەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   0%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4372
يازما سانى: 8584
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2608
تۆھپە : 20794
توردىكى ۋاقتى: 8608
سائەت
ئاخىرقى: 2016-6-1
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-5 19:51:34 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ziya تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-1-5 19:58  
dostjan يوللىغان ۋاقتى  2015-1-5 19:47
چىرايلىق گەپ قىلسا تالىغاننىڭ ئاقىۋىتى مۇشۇنداق بۇلى ...



چىرايلىق گەپ قىلسا تالىغاننىڭ ئاقىۋىتى مۇشۇنداق بۇلىدۇ. ھەممە تىماڭنى ئۆزلىرىڭ پاخال قىلىپ تاقىتىسەن. كۆرىمىز.
______________________

كىم تالىدى سېنى،مەن تالىدىمما؟.

تاقاتساڭ تاقات،بېلىپ بولدۇققۇ سەندەكلەرنىڭ قانداق ئادەملىگىڭنى!

__________________

تەرمە:

بەزى دوكتۇر،دوكتۇرانىتلار شەكىل نەزەريىسى ۋە ئۇنىڭ 29-تىئورمىسىنىڭ ھېچنىمە ئەمەسلىكىنى،.بۇ نەزەريىنىڭ ئۇيغۇر مىللىتىنىڭ يۆزىنى تۆكىدىغانلىغىنى تەكىتلەشكەن،بۇ نەزەريىنى يېتىم قالدۇرۇش،ھەمكارلاشماسلىق،تەرجىمە قىلىپ تونۇشتۇرماسلىق ...ۋەھاكازا ...ۋەھاكازا قىلىش لازىملىغىنى تەشەببۇس قىلغان ۋە پىلانلىغان ئىدى.ھازىر بەزىلەر تەرىپىدىن بۇ پىلان ئىجرا قىلىنىۋاتىدۇ.بىر قىسىملار چەتئەللەردىكى بىر قىسىم "ئىلىم مۇنبەرلىرى"دە خاتا ئۇچۇر تارقىتىپ،ئېغىۋاگەرچىلىك قىلىش بىلەنلا قالماي،ھەتتا دۆلەت ئىچىدىكى بۇ تەتقىقاتقا قاتنىشىش ئىرادىسىگە كەلگەن بەزى مۇتەخەسىسلەرگە ئىلخەت يوللاپ بۇ تەتقىقاتقا قاتناشماسلىق لازىملىغى،قاتناشسا ئۇزى ۋە ئائىلە ئەزالىرىنىڭ ئاقىۋىتى ياخشى بولمايدىغانلىغى ھەققىدە تەھدېت سالغان.شەكىل نەزەريىسى تەتقىقاتى ۋە ئۇنىڭ ئىشتىراكچىلىرىغا تۆھمەت توقۇپ سىياسى زىيانكەشلىك قىلماقچى بولغان.ھەدېسىلا مىللەت نامىنى سۈيىئىستىمال قىلىپ،مۇتلەق تەبىئەت پەنلىرى كاتىگۇرىيىسىگە مەنسۆپ بولغان بۇ تەتقىقاتقا مىللەتنىڭ يۆزىنى چۈشىرىدۇ،دىگەندەك تۆھمەتلەرنى چاپلاپ،جامائەت پىكرىنى خاتا يېتەكلىگەن.
ئەسكەرتىپ قويايكى،شەكىل نەزەريىسى تەتقىقاتى تەبىئەت پەنلىرىگە،ئىنسانىيەتكەتالىق تەتقىقات تېمىسى.بۇ نەزەريە ۋە بۇ تەتقىقاتنى ئاللىقانداقتۇر مىللى،دىنى،سىياسى بوياقلاردا بۇيىماقچى بولغانلارنىڭ مۇددىئاسى ساغلام ئەمەس.بۇنداق خاتايۆنىلىش كۆرسەتكۈچى بۇ نەزەريىنى ۋە بۇ تەتقىقاتنى خەۋىپ-خەتەرگە باشلايدۇ.

ھەر قايسىلىرى دوپپىلىرىنى ئالدىلىرىغا قويۇپ قويۇپ ئۇزلىرىنىڭ نىمە ئەخمىقانىلىقلارنى قىلىۋەتكەنلىكلىرىنى،ئاغىزلىرىدىكى گەپ بىلەن ئەمەلدىكى ئىشلىرى نەقەدەر زىدىيەتلىك ئىكەنلىگىنى،شەكىل نەزەريىسى ۋە بۇ تەتقىقاتقا قانچىلىك ئۇۋالچىلىق ۋە زىيانكەشلىك قىلىۋاتقانلىقلىرىنى،تارىخ بەتلىرىدە زادى كىمنىڭ سېسىق نامى قالىدىغانلىغىنى ئۇبدان ئويلاپ قويۇشسىلا!.
ۋاقتىدا ئەقىللىرىنى تېپىپ ،ھەرقايسىلىرىنىڭ ئەخمىقانە پىلانلىرىنى ئاڭلىق ۋە ئاڭسىز ئىجرا قىلىۋاتقان،شەكىل نەزەريىسى تەتقىقاتىغا پىدائىلىق بىلەن بۇزغۇنچىلىق قىلىۋاتقان،بۇ نەزەريىنى سېسىتماق بولىۋاتقان جىمى ياللانما ئەسكەرلىرىنى ۋاقتىدا يېغىشتۇرىۋالسىلا!.

ھەر قايسىلىرىنىڭ گۇيا "پىلانلىق تۇغۇت" مەمۆريىتى خادىملىرىدەك ئوتتۇرىغا چىقىپ،ئۇيغۇر جەمىيىتىدە مەيدانغا كەلگەن بەلگىلىك ئىلمى ئاساسقا ئىگە ھەرقانداق يېڭى ئىدىيەنى بۆشۆكىدە تۇنجۇقتۇرماق بولۇشلىرىدەك بۇ كاتتا جاسارەتلىرى غايىدىكىلىرىدەك ئۈنۈم بەرمەيدۇ.تارىخ ئۇزىگە لازىم بولغان پەرزەنىتلەرنى ،ئۇزىگە لازىم بولغان يېڭى ئىدىيەلەرنى دۇنيانىڭ قايسىدۇر بىر يېرىدە ھامان توغىۋىرىدۇ.ھەرقايسىلىرى يېڭى ئىديەلەرنى بۆشۆكىدىلا ئۇجۇقتۇرۇش يولىدا ھەرقانچە يامان قاتىل بولسىلىمۇ يېتىشىپ بولالمايلا!
بىرۇنۇ،گالىلى دەۋرىدىمۇ سىلەردەك يېڭى ئىدىيە قاتىللىرى بار بولۇپلا قالماي،ئۇلار بارلىق ھوقۇقنى كۇنتىرۇل قىلغان قاتىللار ئىدى.ئاقىۋەتتە نىمە بولدى؟.ھەرقايسىلىرىغا بۇ پاكىتلار بەش قولدەك ئايان!.

شەكىل نەزەريىسى _ مىنىڭ ئىدىيەم،ئىدىيە _ مىنىڭ ۋەتىنىم.ھەر قايسىلىرىنىڭ ئۆزلىرىگە خاس ۋەتەنلىرى بارمۇ؟.شەكىل نەزەريىسى يەنە ئۆزنۇۋىتىدە مىنىڭ پەرزەنتىم.ھەرقايسىلىرىنىڭ مانا مۇشۇنداق ئۇزلىرىگەخاس پەرزەنىتلىرى بارمۇ؟.
مەن بۇۋەتىنىمنى ۋە بۇ پەرزەنتىمنى جىنىمنى تېكىپ تۇرۇپ قوغدايمەن،قوغداۋاتىمەن،ھەرقايسىلىرى كىمنىڭ ۋەتىنىنى ۋە كىمنىڭ پەرزەنتىنى قوغداۋاتىدىلا؟!.

مەن بۇ گەپلەرنى مۇشۇنداق ئاچچىق قىلىشقا مەجبۇر بولدۇم.ھەر قايسىلىرىنىڭ ئىگەللىگەن بىلىملىرى،ئالغان ئىلمى ئونۋانلىرىنى سەمىمى قۇتلۇقلايمەن.لىكىن،شۇنچە بىلىملەردىن پايدىلىنىپ ئۇزەڭلارغا خاس بولغان بىرەر پەرزەنىت يۆزى كۆرۆشىڭلارنى،باشقىلارنىڭ بالىلىرىنى بېقىش بىلەنلا ئۆمرۇڭلارنى ئۆتكىزىۋەتمەسلىكىڭلارنى،ھېچبولمىغاندا باشقىلار بالا يۆزى كۆرسە ئۇلارغا زەھىرىڭلارنى سانچىماسلىقىڭلارنى ئۈمىت قىلىمەن.
تەبىئەت پەنلىرى ئاياقلاشقىنى يوق.شۇڭا تەبىئەت پەنلىرىگە مەنسۆپ تەتقىقاتقا“توغۇت چەكلەش ئوپراتسىيىسى” ئېلىپ بېرىشقا بولمايدۇ.ئۇزەڭلار پەرزەنىت كۆرۆشنى خالىمىساڭلار،بىر ئۆمۆر خەقنىڭ بالىسىنى بېقىپ ئۆتۈپ كېتىمەن دېسەڭلار بۇ ئۇزەڭلەرنىڭ ئېشى،لىكىن ،پۈتۈن مىللەت ياكى ئىنسانىيەت مىنىڭ گىپىمىنى ئاڭلىشى كىرەك دېسەڭلار بۇئۇزەڭلارنىڭ چۈشى!.

ئەستايىدىل ئويلۇشۇپ باقارسىلەر!.

تەرمە مەنبەسى:

./thread-27622-17-1.html


uyghuray
ئىناۋەتسىز قەۋەت،بۇ تېما ئۆچۈرۈلگەن

69

تېما

31

دوست

7 تۈمەن

جۇغلانما

دەلىللەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   0%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4372
يازما سانى: 8584
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2608
تۆھپە : 20794
توردىكى ۋاقتى: 8608
سائەت
ئاخىرقى: 2016-6-1
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-5 20:34:24 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ziya تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-1-5 20:46  
زىرەك يوللىغان ۋاقتى  2015-1-5 19:50
دىگەنلىرڭىزمۇ ئورۇنلۇق

ئىككى قەدەمنىڭ ئارىلىغىنى باراۋەر ۋە قەدەم ئالغاندا ئىككى پۇتىڭىزنىڭ ئۇچىنى تۆپ-تۆز پارالىل ئالغان ھالەتتە بىر تەرەپكە ئايلىنالامسىز؟.

ئايلىنىش ئۈچۈن ئاياق ئۇچىڭىز ۋە قەدەملىرىڭىز قانداق ھالەتتە بولىشى كىرەك؟.قانداق مەشغۇلاتلار كىرەك؟

0

تېما

0

دوست

735

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   47%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  33038
يازما سانى: 81
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 218
توردىكى ۋاقتى: 45
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-30
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-5 21:31:20 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
زىرەك يوللىغان ۋاقتى  2015-1-5 19:43
بۇگەپنى كىمگە دەۋاتىسىز مەن ھىچ ئاڭقىرالمىدىم

بۇ گەپنى ئا مىللەت كۇشەندىلىرگە دەۋاتمە

قاسىم ئەپەندى ئۆزىنىڭ تىئورمىسىنى ئوتۇرىغا قويدى .مەن ئۇنى بەرھەقىقەت دەيمە
قارشغى تۇرغۇڭ بولسا ماتىماتىكىلىق فورمىلاسىنى تۇرغۇزدە رەددىيە بەرسەڭ بولدۇ. چامىڭ يەتمىسە  مىللەتكە كۇشەندىلىك قىلماي غىت قىسقۇلۇق
سىلەردەك قاتمال كاللىلاردا تەپەككۇر نىمىش قىلسۇن دەيمەندە

قاسىمكام تارتىش كۇچى مەۋجۇت ئەمەس،يەرشارىدا 74كىلوگرام چىققان ئادەم اي شاردىمۇ 74كىلوگىرام چىقتى دەۋاتىدۇ بۇ تىلۋىزىيە خەۋەرلىرىدىمۇ كۇرسىتىلدى
سىلەردىكى قاتمال كاللا بۇنىڭغا قانداق جاۋاپ بىرەلەيدۇ؟
ماتىماتىكا ، فىزىكا ئوقۇغان بىز دەپ داۋراڭ قىلىېاتقان قاتمال كاللىلار قىنى ئەمدى ماتىماتىكىلىك فورمىلا بىلەن چۇشەندۇرۇپ باقمىسۇنمۇ؟

0

تېما

0

دوست

735

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   47%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  33038
يازما سانى: 81
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 218
توردىكى ۋاقتى: 45
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-30
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-5 21:49:52 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قاسىمكا بۇ كۇشەندىلەرنى سەل چاغلىغىلى بولمايدىكە ئا تىمىنى ئۆچۇرگۇزۇپتۇ.قولىدىن ھەر بالا كەلگۇدەك بۇلارنىڭ. ئىشقىلىپ قاسىم سىدىق بىزنىڭ سۇيۇملۇك ئالىمىمىز. قاسىم سىدىق ئالىم بولۇشقا مۇناسپ ئادەم. تۆھپىكار،ئىزدەنگۇچى ،ياشلارنىڭ ئۇلگىسى.
بىز ماتىماتىكا ،فىزىكا ئوقۇغان كەسپ ئەھلى››دەپ داۋراڭ سىلىۋاتقانلار چىدىمىسا ھەسەت ئوتىدا پۇچىلنىپ ئۆلسىمۇ كارىم يوق
داۋراڭچىلار بەلكىم داھىمىز ماۋجۇشىنىڭ بۇ گىپىنى بىلمەيدىغان ئوخشايدۇ:
‹‹什么是知识?自从有阶级的社会以来,世界上的知识只有两门,一门叫做生产斗争知识,一门叫做阶级斗争知识。自然科学、社会科学,就是这两门知识的结晶。哲学则是关于自然知识和社会知识的概括和总结。此外还有什么知识吗?没有了。››
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )