saltanat lutun elan berig
«1011121314151617»Pages: 13/47     Go
بۇ تېما 132100 قېتىم كۆرۈلدى
ئەرتۈڭە
دەرىجىسى : دائىملىق ئەزا


UID نۇمۇرى : 9147
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 489
شۆھرەت: 2685 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 2686 سوم
تۆھپە: 1564 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1568 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 351(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-07-26
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-16
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مەن خەنزۇچە بىرەر ۋاراق نەرسىنى ئوقۇپ باقمىغىلىمۇ خېلى بوپتىكەن، مۇنۇ ئىلتىماسنى ئىنچكىلەپ ئوقۇپ چىقتىم، مېنىڭچە ناھايىتى پاكىز ،ئىلمىي ئاساسى چوڭقۇر يېزىلىپتۇ، شۇنداقتىمۇ ئالدىرىماي تۇرسىڭىز، بوزقىر ئەپەندىنىڭ سەمىڭىزگە سالىدىغان يەرلىرى چىقىپ قالارمىكىن دەيمەن.
چوققا [132 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-13 01:07 |
ahmat-salaydin
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10341
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 4
شۆھرەت: 25 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 25 سوم
تۆھپە: 14 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 14 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 4(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-12
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-25
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مېنىڭچە بۇ خېلى ياخشى يېزىلىپتۇ. ھەم تۈنۆگۈنكى ئىلگىرلەشتىن بەك مەمنۇن بولدۇم. مۇنۇ بىر(  补充说明:母语(维语)幼儿园并不是挑战政府现行双语教育政策相反她在现行双语教 ) جۈملىدىكى政策 بىلەن相反 نىڭ ئوتتۇرسىغا بىر پەش ئۇرىۋەتمىسىڭىز مەنىسى سەل باشقىچە بولۇپ قالىدىغەندەك تۇيۇلدى ماڭا.
lutun
چوققا [133 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-13 10:59 |
kanoniyol
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10222
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 80
شۆھرەت: 405 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 405 سوم
تۆھپە: 242 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 242 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 421(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-17
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

开办母语(维语)幼儿园申请书

根据《民办教育促进法》及其实施条例的有关规定,本人现向乌鲁木齐市天山区教育局提出申办民办母语幼儿园
一、开办母语(维语)幼儿园的原因
开办母语幼儿园的动机是确保少数民族儿童享受优越的基础教育。权威的群多双语教育领域的学术研究显示,有效地双语教育基于灵活的运用母语。我们开办母语幼儿园将关注孩子的母语发展并把她视为重要的教育资源。母语幼儿园不但鼓励孩子们首先学好自己母语还尽力给孩子们提供优越,舒服的母语环境。与此同时母语幼儿园按照科学的方法,灵活的运用母语教孩子汉语和其他科学知识,由此达到使孩子们更容易地接受新概念,新知识或者学习第二种语言汉语的教学目的。
简而言之,协助孩子把坚固的母语基础转为学好汉语或者其他语言知识的桥梁使我们开办母语幼儿园的办学理念。我们深信在教育中予以母语国际教育学术界公认的科学地位,使孩子有自信,聪明活泼的成长。更重要的是这有助于少数民族孩子科学的掌握好第二种语言汉语,推进双语教育,符合教育部倡导的教育均衡发展需求。 
二、母语(维语)幼儿园用维语授课法律依据
1.《中华人民共和国宪法》
第四条 中华人民共和国各民族一律平等。国家保障各少数民族的合法的权利和利益,维护和发展各民族的平等、团结、互助关系。禁止对任何民族的歧视和压迫,禁止破坏民族团结和制造民族分裂的行为。各民族都有使用和发展自己的语言文字的自由,都有保持或者改革自己的风俗习惯的自由。
2.《中华人民共和国民族区域自治法》 
第十条民族自治地方的自治机关保障本地方各民族都有使用和发展自己的语言文字的自由,都有保持或者改革自己的风俗习惯的自由。
3.国务院《扫除文盲工作条例》
第六条 扫除文盲教学应当使用全国通用的普通话。在少数民族地区可以使用本民族语言文字教学,也可以使用当地各民族通用的语言文字教学。
4.国务院批准国家民委颁布的《城市民族工作条例》
第二十条 城市人民政府应当保障少数民族使用本民族语言文字的权利,并根据需要和条件,按照国家有关规定加强少数民族文字的翻译、出版和教学研究
三,开办母语(维语)幼儿园的法律依据
1.《民办教育促进法》
  2.《幼儿园管理条例》(中华人民共和国教育委员会令 第4号)
3.《幼儿园工作规程》(中华人民共和国教育委员会令第25号)
四,其他
关于母语幼儿园名称,详细地址,规 模,建筑面积,占地面积 ,外活动场地面积 ,班型及班数,儿童数,办园形式等重要信息贵单位批准母语幼儿园使用母语(维语)授课以后我们另写申请
补充说明:母语(维语)幼儿园并不是挑战或否认政府现行双语教育政策,相反她在现行双语教育环境下起弥补和补充双语教育弊端的作用。因为母语幼儿园被批准成立以后,我们充分的关注母语在双语教育中应有的科学地位,尽一切可能推进我们的办学理念——“协助孩子把坚固的母语基础转为学好汉语或者其他语言知识的桥梁”。这不但科学化现行双语教育还使少数民族群众容易接受双语教育。


申办人(签字)
2012年9月13日星期四  
[ بۇ يازمىنىkanoniyolدە2012-09-13 11:48قايتا تەھرىر ]
چوققا [134 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-13 11:36 |
tozan
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 7274
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 195
شۆھرەت: 994 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 997 سوم
تۆھپە: 596 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 599 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 121(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-05-01
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-09
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 62قەۋەتتىكى togrulbekدە2012-09-09 01:37يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
ئانا تىلدا  يەسلى قۇرسا  بولىدۇ،ھىچقانداق چەكلىمە يوق،لېكىن  4يىلنىڭ ئالدىدا ئاپتۇنۇم رايونلۇق خەلق ھۆكۈمىتى 4-6 ياشقىچە  بالىلار  ئىككى يىللىق  يەسلى مائارىپىدە  قوش تىل  ئۆگۈنۈپ  ،خەنزۇتىلى ئۆگۈنۈپ ،باشلانغۇچتا  خەنزۇ  تىلىغا  يېتىشۋېلىش دەپ  مائارىپ فاڭجېنى بار،لېكىن  سىز   دىگەن  ئۈرۈمچى شەھىرى  تىيانشان  رايونى(تەڭرىتاغ ئەمەس ،تەڭرىتاغ  پۇتۇن  شىىنجاڭنى كۆرسىتىدۇ،بىر  ناھىيە  دەرىجىلىك  مەمۇرىي  رايون،يەنى  تىيانشان  رايونى،بۇ  ئىسىمنى 1982-يىلى گوۋۇيۈەن  خەلق  ئىشلىرى  مىنىستېرلىكى  يەر-جاي ناملىرىنى باشقۇرۇش باشقارمىسى  تەستىقلاپ ،خەلق  ئىشلىرى  مىنىستېرلىكى  تەستىقلاپ  ،ئاپتۇنۇم  رايۇنلۇق خەلق  ھۆكۈمىتى ئەنگە ئالغان)دا،يەسلى  تەستىقلاشنىڭ  ئىككىلا  ئۆلچىمى  بار  ،يەنى: سىنىپ  كۆلىمى 200كۇۋادېرات مېتېردىن  ئارتۇق بولۇش، مۇستەقىل  ئىشىكى بولۇش،ئاشخانىسى  بولۇش،سىنىپ  بىلەن ياتاق  ئايرىم  بولۇش،سىنىپقا  يورۇق  چۇشىدىغان بولۇش(يەر ئاستى  بولمايدۇ)،قوغدىغۇچى  خادىمى بولۇش، بىر  يىللىقتىن  ئارتۇق  ئىجارە  توختامى بولۇش،يەسلى  ئاچقۇچىنىڭ  100--200مىڭ  يۈنگىچە  رۇيخەتكە  ئالدۇرغان مەبلىغى  بولۇش، ئەڭ  مۇھىمى  يەسلى  ئاچقۇچىنىڭ  شىنجاڭ  بالىلار  پىداگوكىكا مەكتىپى  ياكى شىنجاڭ مائارىپ  ئىنىستىتوتى،ياكى  شىنجاڭ پىداگوكىكا  ئۇنۋېرسىتېتى  تارقاتقان،ياكى  ئۆزلۈكىدىن ئۈگىنىپ ئىمتىھانغا  قاتنشىپ  ئالغان  بالىلار  مائارىپى  بويىچە  سالاھىيەت گۇۋاھنامىسى  بولۇشى،ھەمدە  ئوتتۇرا تېخنىكومدىن يۇقىرى ئوقۇش  مەلۇماتى  بولۇشى  كېرەك.
يەسلى  ئېچىشقا  كېرەكلىك  پىلان-لايىھە  ئىگىلىك  تورى  ياكى  سودىگەر  تورىدا  بار.

www.ilkan.biz   دىن   ئىزدەڭ.

.......

تىيانشان دەپ ئۇيغۇرچە گەپ يوق قېرىندىشىم،تەڭرىتاغ دەپ توغرا ئاتاڭ.دۆلەت ئىشلىرى مەھكىمىسى ئۇيغۇرچە ئاتالغۇ چىقارمايدۇ،ئەگەر شۇلار نېمە دىسە شۇنى دەيتۇق دېسىڭىز ،بۇ يەردە ئانا تىل يەسلىسى قۇرۇش زۆرۈرىيتى قەتئىيلا قالمايدۇ.بۇنچىلىك گەپنىمۇ تەتۈرگە تولغىسىڭىز بەك بەك ئەپسۇسلىنارلىق ئىش بولىدۇ.
istanbol
سۈلھىچىلىك بىچارىلىك...ئەركىنلىكتىن باشقىسى قۇرۇق گەپ!
چوققا [135 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-13 11:44 |
kanoniyol
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10222
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 80
شۆھرەت: 405 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 405 سوم
تۆھپە: 242 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 242 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 421(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-17
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

تورداشلار قىممەتلىك تۈزىتىشلىرىنى ئاڭلاشقا ئالدىراپ مەشىق ئىلتىماسنى تۆنۆگۈن يولىغان ئىدىم .ھازىرغىچە ئەخمەت سالاھىدىن تورداشنىڭ تۇزىتىشىدىن باشقا تۈزىتىش پىكرى ئىنكاس ياكى ئۇچۇر قىلىنمىغاچقا سۇنۇلىنىش ئالدىدىكى رەسمى ئىلتىماسنى ھازىر يوللىدىم .بۇ مەشىق يازما ئەمەس تور جامائىتى  ۋاختىدا تۈزىتىش بىرىشىڭلارنى تۆۋەنچىلىك بىلەن  سورايمەن ،بولىمىسا مۇشۇ بويىچە يوللىنىپ كىتىدۇ
simfoniya
چوققا [136 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-13 11:45 |
boldila
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 8206
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 79
شۆھرەت: 395 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 395 سوم
تۆھپە: 237 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 237 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 46(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-06-11
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-08
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مېنىڭچە سەۋەپنىڭ ئارىسىغا ،ئانا تىلنى ياخشى بىلمىگەنلىكتىن تەپەككۇرى توسالغۇغا ئۇچراپ،خەنزۇ تىلى دەرسلەرنىمۇ ياخشى ئۈزلەشتۇرەلمەيۋاتىدۇ،دىگەنگە ئوخشاش جۇملىلەرنى قوشسا قانداق بولار؟  يەنە بىرسى تولۇقلىما مەزمۇننىڭ ئالدىغا :دۈلىتىمىزنىڭ قانۇن نىزاملىرى ۋە تىروتورىيىلىك ئاپتونومىيە قانۇنىغا ئاساسەن تىل-يېزىقنى قوغداش ھەمدە شىنجاڭنىڭ ئۇزۇن مۇددەتلىك ئەمىنلىگى ۋە ھالقىما تەرەققىياتى ئۇچۇن ئانا تىل تەربىيىسى مۇھىم دەپ ئويلىدىم ھەمدە  مۇناسىۋەتلىك ئورۇنلارغا بۇ ئلتىماسىمنى سۇندۇم .دىگەندەك گەپلەرنى قوشسا بولامدۇ ؟  
lutun
چوققا [137 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-13 11:49 |
muammar
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 6060
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 180
شۆھرەت: 1024 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1038 سوم
تۆھپە: 594 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 601 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 166(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-02-27
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-16
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بۇ ئىلتىماس ئوڭايلا تەستىقلىنىشىمۇ مۈمكىن. ناۋادا ئوڭۇشلۇق بولسا، ھەرقايسى ۋىلايەت، شەھەرلەردە زەنجىرسىمان تەربىيىلەش نۇقتىلىرىنى (ئانا تىل مائارىپ گۇروھى) قۇرۇپ كېڭەيتىشىڭلارنى چىن دىلىمدىن ئۈمىد قىلىمەن. ئەگەر شۇنداق ئىش بولسا ئاقسۇ تەرەپتە خىزمىتىڭلاردا بولۇشنى ھەمدە قىزىمنى ئالدى بىلەن تىزىمغا ئالدۇرۇپ ئوقۇتۇشنى ئارزۇ قىلىمەن. مېنىڭمۇ بىر يۈرۈش خېلى مۇكەممەل تۈر پىلانىم بار ئىدى، يەنى «ئانا تىل ئۆرپ-ئادەت تەربىيىلەش مەركىزى» دىگەندەك. ئەمما مېنىڭ خىزمەت شارائىتىم بۇ ئىشنى ئۆزۈم قىلىشقا يار بەرمەيدۇ. پايدىلىنىشنى خالايدىغانلار بولسا تەپسىلى لاھىيىنى ئەۋەتىپ بېرىمەن.
چوققا [138 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-13 13:21 |
oznur
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 9432
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 27
شۆھرەت: 135 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 135 سوم
تۆھپە: 81 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 81 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 82(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-08-09
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-16
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئاللاھ ئىشلىرىڭىزنى ئوڭۇشلۇق قىلسۇن .
istanbol
كۆپ كۈلمە،كۆپ كۈلۈش دىلنى ئۆلتۈرىدۇ .(ئايەت )
چوققا [139 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-13 13:59 |
togrulbek
دەرىجىسى : ئادەتتىكى ئەزا


UID نۇمۇرى : 9312
نادىر تېما : 1
يازما سانى : 364
شۆھرەت: 2003 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1999 سوم
تۆھپە: 1169 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1170 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 356(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-08-03
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-17
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 135قەۋەتتىكى tozanدە2012-09-13 11:44يوللىغان يازمىسىغا نەقىل  :

تىيانشان دەپ ئۇيغۇرچە گەپ يوق قېرىندىشىم،تەڭرىتاغ دەپ توغرا ئاتاڭ.دۆلەت ئىشلىرى مەھكىمىسى ئۇيغۇرچە ئاتالغۇ چىقارمايدۇ،ئەگەر شۇلار نېمە دىسە شۇنى دەيتۇق دېسىڭىز ،بۇ يەردە ئانا تىل يەسلىسى قۇرۇش زۆرۈرىيتى قەتئىيلا قالمايدۇ.بۇنچىلىك گەپنىمۇ تەتۈرگە تولغىسىڭىز بەك بەك ئەپسۇسلىنارلىق ئىش بولىدۇ.

قېرىندىشىم، تەڭرىتاغ  دەپ  بەزى  گېزىتتا  ئىشلىتىلىۋاتىدۇ،  ئۇنداق  دىيىشنى ھەممىز  بىلىمىز ،لېكىن  ناھىيە قوشۇلۇپ  ناھىيەدىن  يۇقىرى  دەرىجىلىك  مەمۇرىي  رايونلارنىڭ  ئىسمىنى  بېكىتىش  ھوقۇقى  سىز ،بىزدە  ئەمەس  ،ئاۋۇ  بېيجىڭ دىكى  گوۋۇيەن  خەلق ئىشلىرى مىنىستېرلىكىدە  ، ئۈرۈمچى  تىيانشان رايونىدا  تىل  -يېزىق كومىتېتى، مائارىپ نازارىتى، خەلق ئىشلىرى نازارىتى،مىللەتلەر -دىن ئىشلىرى،كومىتېتى ،ئاپتۇنۇم رايونلۇق خەلق ھۆكۈمىتى  قاتارلىق  ئورۇنلاردا  تەرجىمان  دىگەن  كۆپ،تىل-يېزىق مۇتەخەسسىسلىرىمۇ كۆپ، غۇلغۇلا  كۆپ بولدى 30يىلدىن بېرى،لېكىن يەنىلا  ئۈرۈمچى تىيانشان  رايونىدىكى  ھۆكۈمەت ئورۇنلىرىنىڭ  ۋېۋىسكىسىنىڭ  ھەممىسى  يەنىلا  تىيانشان،  ئۈستىدىكى  تىيانشان رايونلۇق  مائارىپ  ئىدارىسى  دىگەن  رەسىمنى كۆردىڭىزمۇ؟
چوققا [140 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-13 15:39 |
kanoniyol
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10222
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 80
شۆھرەت: 405 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 405 سوم
تۆھپە: 242 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 242 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 421(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-17
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئانا تىل (ئۇيغۇچە) بالىلار باغچىسىنى قۇرۇش توغرىسىدا ئىلتىماس

  «پۇقرا مائارىپىنى ئىلگىرى سۈرۈش قانۇنى » ۋە ئالاقىدار قائىدە-تۈزۈملەرگە ئاساسەن مەن ئۈرۈمچى شەھىرى تەڭرىتاغ رايونلۇق مائارىپ ئىدارىسىگە شەخسىلەر ئىگىلىكىدىكى ئانا تىل (ئۇيغۇچە) بالىلار باغچىسىنى قۇرۇش توغرىسىدا مەزكۇر  ئىلتىماسنى سۇندۇم  .    
  بىرىنچى ، ئانا تىل بالىلار باغچىسىنى قۇرۇشنىڭ سەۋەبى
  ئانا تىل بالىلار باغچىسىنى قۇرۇشتىكى مەقسەت مىللى بالىلارنى سۈپەتلىك ئاساسى مائارىپتىن بەھرلەندۈرۈش . قوش تىل ئوقۇتۇش توغرىسىدا نوپۇزلۇق بولغان كۆپلىگەن ئىلمى تەتقىقاتلار شۇنى دەلىللەيدۇكى، ئۈنۈملۈك قوش تىللىق ئوقۇتۇشنىڭ ئاچقۇچى ئانا تىلنى جانلىق قوللىنىشتا. قۇرۇلماقچى بولغان ئانا تىل بالىلار باغچىسى بالىلارنىڭ ئانا تىل تەربىيىسىگە ئالاھىدە ئەھمىيەت بېرىدۇ ۋە ئانا تىلغا مۇھىم مائارىپ بايلىقى سۈپىتىدە مۇئامىلە قىلىدۇ. ئانا تىل  بالىلار باغچىسىى بالىلارنىڭ ئالدى بىلەن ئانا تىلنى پۇختا  ئىگەللىشىگە ئىلھام بېرىپلا قالماي يەنە ئۇلارنى راھەت ۋە ئىلغار بولغان ئانا تىل مۇھىتى بىلەن تەمىنلەيدۇ. باغچا بۇ خىزمەتلەر بىلەن بىر ۋاقىتتا بالىلارغا ئانا تىلى ئارقىلىق خەنزۇچە ۋە باشقا تۈرلۈك بىلىملەرنى ئۆگىتىپ ئۇلارنىڭ ئىلمى يوسۇندا  يېڭى ئۇقۇم ، يېڭى بىلىملەرنى يەنە  ئىككىنچى تىلى بولغان خەنزۇ تىلىنى قىينالماي راھەت بىر شەكىلدە ئۆزلەشتۈرىشىنى قولغا كەلتۈرىدۇ .  
يىغىپ ئېيتقاندا بالىلارغا پۇختا ئانا تىل ئاساسى سېلىپ بېرىپ ئانا تىلنى خەنزۇ تىلى ۋە باشقا تىل ، بىلىملەرنى ئىگىلەيدىغان كۆۋرۈككە ئايلاندۇرۇش بىزنىڭ ئوقۇتۇش ئېتىقادىمىزدۇر. شۇنىڭغا چوڭقۇر ئىشىنىمىزكى خەلقئارا مائارىپ ساھەسىدىكى ئىلىم ئەھلىلىرى ئېتىراپ قىلىپ مۇئەييەنلەشتۈرگەن مائارىپتىكى ئىلمى ئورۇننى ئانا تىلغا بېرىش بالىلارنىڭ ئىشەنچ ئىچىدە تېخىمۇ ئەقىللىق ، جانلىق بولۇپ ئۆسۈپ يېتىلىشىگە پايدىلىق.  تېخىمۇ مۇھىم بولغىنى بۇ ئۇلارنىڭ ئىككىنچى تىلى بولغان خەنزۇتىلىنى ياخشى ئۆگىنىشىگە پايدىلىق بولۇپلا قالميا يەنە قوش تىللىق مائارىپنى ئىلگىرى سۈرۈش، مائارىپ مىنىستىرلىكىنىڭ مائارىپنى تەكشى تەرەققى قىلدۇرۇش سىياسەتلىرىگىمۇ ئۇيغۇن.
   ئىككىنچى ، ئانا تىل (ئۇيغۇچە) بالىلار باغچىسىدا ئۇيغۇر تىلىدا ئوقۇتۇش ئېلىپ بېرىشنىڭ قانۇنى ئاساسى:
1  .جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتىنىڭ ئاساسىي قانۇنى
4- ماددا جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتىدىكى ھەممە مىللەت بابباراۋەر. دۆلەت ئازسانلىق مىللەتلەرنىڭ قانۇنىي ھوقۇقىغا ۋە مەنپەئىتىگە كاپالەتلىك قىلىدۇ. مىللەتلەرنىڭ باراۋەرلىك، ئىتتىپاقلىق، ھەمكارلىق مۇناسىۋىتىنى قوغدايدۇ ۋە راۋاجلاندۇرىدۇ. ھەر قانداق مىللەتنى كەمسىتىش ۋە ئېزىشنى مەنئى قىلىدۇ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى بۇزىدىغان ۋە مىللىي بۆلگۈنچىلىك قىلىدىغان ھەرىكەتلەرنى مەنئى قىلىدۇ. دۆلەت ئاز سانلىق مىللەتلەرنىڭ ئالاھىدىلىكىگە ۋە ئېھتىياجىغا قاراپ، ئاز سانلىق مىللەت رايونلىرىنىڭ ئىقتىسادىي تەرەققىياتىنى ۋە مەدەنىيەت تەرەققىياتىنى تېزلىتىشكە ياردەم بېرىدۇ. ئاز سانلىق مىللەتلەر توپلىشىپ ئولتۇراقلاشقان جايلاردا تېررىتورىيىلىك ئاپتونومىيە يولغا قويۇلىدۇ. ئاپتۇنۇمىيە ئورگانلىرى تەسىس قىلىنىدۇ، ئاپتونومىيە ھوقوقى يۈرگۈزۈلىدۇ. مىللىي ئاپتونومىيىلىك جايلارنىڭ ھەممىسى جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتىنىڭ ئايرىلماس قىسمىدۇر.
مىللەتلەرنىڭ ھەممىسى ئۆز تىل- يېزىقىنى قوللىنىش ۋە تەرەققىي قىلدۇرۇش ئەركىنلىكىگە، ئۆزلىرىنىڭ ئۆرپ - ئادەتلىرىنى ساقلاپ قېلىش ياكى ئىسلاھ قىلىش ئەركىنلىكىگە ئىگە
2.جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتىنىڭ مىللىي تېررىتورىيىلىك ئاپتونومىيە قانۇنى
10  - ماددا   مىللىي ئاپتونومىيىلىك جايلارنىڭ ئاپتونومىيە ئورگانلىرى شۇ جايدىكى مىللەتلەرنىڭ ئۆز تىل-يېزىقىنى قوللىنىش ۋە تەرەققىي قىلدۇرۇش ئەركىنلىكىگە، ئۆزلىرىنىڭ ئۆرپ-ئادەتلىرىنى ساقلاپ قېلىش ياكى ئىسلاھ قىلىش ئەركىنلىكىگە كاپالەتلىك قىلىدۇ.
3.ساۋاتسىزلىقىنى تۈگىتىش خىزمىتى نىزامى
ساۋاتسىزلىقىنى تۈگىتىش خىزمىتىدە پۈتۈن مەملىكەتتە قوللىنىلىدىغان پۇتۇڭخۇا ( خەنزۇ ئەدەبىي تىلى)ئىشلىتىلىشى كېرەك ،ھەر قايسى ئاز سانلىق مىللەت رايونلىرىدا
شۇ يەرلىك مىللەت قوللىنىدىغان تىلدا ئوقۇتۇش ئېلىپ بېرىشقىمۇ ياكى شۇ يەردىكى مىللەتلەر ئورتاق ئىشلىتىدىغان تىلنى قوللىنىشقىمۇ بولىدۇ
4.گوۋۇيۈەن تەستىقلىغان مەملىكەتلىك خەلق ئىشلار ئىدارىسى تەرىپىدىن تارقىتىلغان «شەھەلەردىكى مىللىي خىزمەتلەر نىزامى»
20-ماددا، شەھەرلىك خەلىق ھۆكۈمىتى   مىللەتلەرنىڭ ئۆز تىل-يېزىقىنى قوللىنىش  ھوقوقىغا كاپالەتلىك قىلىشى كىرەك . خىزمەت ئېھتىياجى ۋە شەرتىگە ئاساسەن ،دۆلەتنىڭ ئالاقىدار قائىدە- نىزاملىرىغا ئەمەل قىلىپ تۇرۇپ ئاز سانلىق مىللەتلەرنىڭ  تىل تەرجىمە ، نەشرىياتچىلىق ۋە مائارىپ تەتقىقات خىزمەتلىرىنى كۈچەيتىش لازىم
  ئۈچىنچى ، ئانا تىل (ئۇيغۇچە) بالىلار باغچىسى قۇرۇشنىڭ قانونى ئاساسى
1.«پۇقرا مائارىپىنى ئىلگىرى سۈرۈش قانونى »
2.«بالىلار باغچىسىنى باشقۇرۇش نىزامى» (جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتى مائارىپ مىنىستىرلىكىنىڭ 4-نومۇرلۇق بۇيرۇقى )
3.«بالىلار باغچىسىنىڭ خىزمەت  قائىدىسى» (جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتى مائارىپ مىنىستىرلىكىنىڭ 24-نومۇرلۇق بۇيرۇقى )
  تۆتىنچى، قوشۇمچە
ئانا تىل بالىلار باغچىسىنىڭ رەسمى ئىسمى ،پىلانلانغان  ئادرېسى، كۆلىمى، قۇرۇلۇش كۆلىمى، ئىگىلىگەن يەر مەيدانى، مەيدان ، سىنىپ شەكلى ۋە سانى، قوبۇل قىلىش پىلانلانغان بالىلار سانى، باغچا تەسىس قىلىش شەكلى قاتارلىق مۇھىم ئۇچۇرلار ئانا تىل (ئۇيغۇچە) بالىلار باغچىسىدا ئۇيغۇر  تىلىدا ئوقۇتۇش ئېلىپ بېرىشقا رۇخسەت قىلىنغاندىن كېيىن ئايرىم ئىلتىماس سۇنۇلۇپ تەپسىلى يېزىلىدۇ.
ئەسكەرتىش :
  ئانا تىل (ئۇيغۇچە) بالىلار باغچىسى ھازىر يولغا قويۇلىۋاتقان قوش تىللىق مائارىپقا جەڭ ئېلان قىلىش ياكى ئۇنى ئىنكار قىلىش ئەمەس. دەل ئۇنىڭ ئەكسىچە  ئانا تىل (ئۇيغۇچە) بالىلار باغچىسى  قوش تىللىق مائارىپنى تولۇقلاش رولىنى ئۆتەيدۇ . چۈنكى ئانا تىل (ئۇيغۇچە) بالىلار باغچىسى تەستىقلىنىپ رەسمى قۇرۇلغاندىن كېيىن ئۆزىنىڭ ئوقۇتۇش ئەقىدىسى بولغان «بالىلارغا پۇختا ئانا تىل ئاساسى سېلىپ بېرىپ مۇستەھكەم ئانا تىلنى خەنزۇ تىلى ۋە باشقا تىل ياكى بىلىملەرنى ئىگىلەيدىغان كۆۋرۈككە ئايلاندۇرۇش»نى كۈچەپ تەشۋىق قىلىپ قوش تىللىق مائارىپنىڭ ئەمەلىلىشى ۋە ئىلمىيلىشىشىگە تۆھپە قوشۇپ ئاز سانلىق مىللەتلەرنىڭ قوش تىل مائارىپىنى تېخىمۇ قوللىشىدا ئاكتىپ رول ئوينايدۇ .  


ھۆرمەت بىلەن 
               ئىلتىماس سۇنغۇچى : 
[ بۇ يازمىنىkanoniyolدە2012-09-13 16:09قايتا تەھرىر ]
چوققا [141 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-13 15:59 |
boratekin
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 9275
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 26
شۆھرەت: 140 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 140 سوم
تۆھپە: 82 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 82 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 43(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-08-02
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-01
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مىنىڭ پىكىرىم:
ئىلتىماس مەزمۇنى چۇقۇم شەخسى كارخانىچى بۇلۇش سۈپىتڭىز بىلەنلا چەكلەنسۇن.
مەزمۇن جەھەتتە بۇنداق مەكتەپ ئىچىشنىڭ  جەمئىيەتتەئىھتىياجنىڭ بارلىقىنى كۆرۈپ يەتكەنلىكىڭىزنى،ھەم ئىقتىسادىي كىرىمنىڭ ياخشى بۇلىدىغانلىقىنى،ھەم يەنە جەمئىيەتنىڭ ئىش كۈتۈپ تۇرغانلارنى ئىشقا ئورۇنلىشىش پۇرسىتىنىڭ ئاشىدىغانلىقنى مۇھىم قىلىپ سۆزلەڭ .
يەنە سىزنىڭ ئىچىلغۇسى يەسلىنىڭ قاتتىق دىتال،يومشاق دىتال جەھەتتىكى پىلان-خىزمەتلەرنى،قىسقىچە سۆزلەپ ئۆتۈڭ.
مىنىڭچە قانۇنى ئاساسلارنى سۆزلەش ھاجەتسىز،سىز تېخى بۇ باسقۇچقا بارمىدىڭىز . ھەم بۇنداق باسقۇچنىڭ بولماسلىقىنى ئۈمىد قىلىمەن.
چوققا [142 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-13 16:08 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
«1011121314151617»Pages: 13/47     Go
Bagdax bbs » بەس بەس مۇنازىرە