saltanat lutun elan berig
«1415161718192021»Pages: 17/47     Go
بۇ تېما 132208 قېتىم كۆرۈلدى
ئەرتۈڭە
دەرىجىسى : دائىملىق ئەزا


UID نۇمۇرى : 9147
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 489
شۆھرەت: 2685 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 2686 سوم
تۆھپە: 1564 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1568 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 351(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-07-26
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-16
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 153قەۋەتتىكى elkelemدە2012-09-13 22:21يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
ئىلتىماسقا قانۇنى ئاساسلار كىرگۈزۈلمەيدۇ. بۇنداق قىلسىڭىز  تەستىقلايدىغانلارغا بىسىم قىلغاندەك تۇيغۇ بىرىدۇ. سىز تېخى ئىلتىماس سۇنۇش باسقۇچىدا، ئىلتىماسنىڭ نىمە سەۋەپتىن تەستىقلانمىغانلىقى ئىنىق بولماي تۇرۇپ ئۇلارغا قانۇنى ئاساس سۆزلىشىڭىزنىڭ زۆرۈرىيتى يوق.

بۇ پىكىرنى توغرا كۆردۈم  نۇرغۇن ئويلۇنۇپ بۇ تەكلىپنىڭ ناھايىتى ئاساسى بارلىقىنى ھىس قىلدىم ؛ ئىلتىماس تەستىقلانمىغان تەقدىردە ئاندىن قانۇنىي ئاساسلارنى قانۇن ئورۇنلىرىغا  قويۇپ شۇلارنىڭ<< ھۆكۈم>> بېرىشىگە سۇنۇش لازىمدەك قىلىدۇ.
چوققا [176 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-15 02:58 |
ئەرتۈڭە
دەرىجىسى : دائىملىق ئەزا


UID نۇمۇرى : 9147
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 489
شۆھرەت: 2685 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 2686 سوم
تۆھپە: 1564 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1568 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 351(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-07-26
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-16
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

4- قېتىم بارغانلىقىڭىز يېزىلغىنىنى ئوقۇېتىپ مەن ئەجەپمۇ جىددىلەشتىم، نىمەگەپ چىقار دەپ. ھەرقانچە يارقىن كىتاپنىمۇ بۇنچە بېرىلىپ ئوقۇماستىم.

ھەيييييي.....  بىر تۇرۇپ ئويلاپ قالدىم؛  نەچچە مىليۇن نوپۇسقا ئىگە بىر مىللەتنىڭ ئۆز تىلىدا ئوقۇتۇش ئىشىنى تەلەپ قىلىش يولىدىكى ئاۋارىچىلىقنى كۆرمەمدىغان...
lutun
چوققا [177 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-15 03:33 |
kanoniyol
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10222
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 80
شۆھرەت: 405 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 405 سوم
تۆھپە: 242 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 242 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 421(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-17
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

   بۈگۈن ئىچكىرىدىكى چەتئەللىكلەر ئاچقان ۋە دۆلەت ئىچىدىكىلەر ئاچقان يەسلىلەرگە تېلىفون قىلىپ ئالاقىلاشتىم. بۇ يەسلىلەرنىڭ بەزىلىرىنى كورىيە، ئامېرىكا ۋە ھەتتا ئاۋسترالىيەنىڭ ئىكەن. ئاۋۋال خەنزۇلارنىڭ يەسلىلىرىگە تېلىفون قىلىپ يەسلى ئېچىش ئارزۇيۇمنىڭ بارلىقىنى ، ئەمما شەخسى يەسلى ئاچسام ئۇيغۇر تىلىدا ئوقۇتۇش ئېلىپ بېرىشنىڭ تەسكە توختىشى مۇمكىنلىكىنى، شۇلارنىڭ ئوقۇتۇش پروگراممىلىرى بويىچە تارماق يەسلى قۇرسام ئۇيغۇر تىلىدا دەرس ئۆتسەم بولىدىغان بولمايدىغانلىقىنى سورىدىم. ئۇلارنىڭ ھەممىسى بۇ گېپىمنى ئاڭلاپ ھەيرانلا قالدى. ئارىسىدىكى بىرى  ئۈرۈمچىدە بىر ئىش بېجىرىش ئورنىنىڭ قۇرۇلىۋاتقانلىقىنى، ئۆزلىرىنىڭ تارمىقىنى ئېچىشقا يول ماڭسام ئۇيغۇر تىلىدا ئوقۇتۇش ئېلىپ بېرىشقا ماسلىشىپ بېرەلەيدىغانلىقىنى دىدى. ئۇنىڭ دىيىشىچە ئۇلار ئاللىقاچان بىر ماركا تىكلەپ  تونۇلۇپتۇ.  چەتئەللەرنىڭ يەسلىلىرىگە تېلىفون قىلسام ئۇلارنىڭ مۇئامىلىلىرى ئاۋۋالقىلىرىدىنمۇ قىزغىن بولدى. بولۇپمۇ كورىيەنىڭ يەسلىسىدىلەر ئۆزلىرىنىڭ ئۇيغۇر بازارلىرىغىمۇ كېڭىيىش پىلانىنىڭ بارلىقىنى ، مېنىڭ ئۇيغۇرلاردىن تۇنجى بولۇپ تېلىفون قىلغان ئادەم ئىكەنلىكىمنى دەپ مېنى بەكمۇ خوش قىلىۋەتتى. ئاۋسترالىيىنىڭ يەسلىسىگە تېلىفون قىلىپ يەسلى ئاچماقچى بولغانلىقىمنى دىيىشكە ئارانلا ئۈلگۈردۈم ، قالغىنىدا ئۇلار مەندىن تەپسىلى ئەھۋاللارنى سورىدى، مەن جاۋاب بەردىم. ئۇلاردىن دەرسنى ئىنگلىز تىلىدا  بېرەمسىلەر دەپ سورىدىم. ئىنگلىز تىلىدا دەرس بەرمەيدىغانلىقىنى ، 7 ياشتىن تۆۋەن بالىلارغا تىل ئۆگىتىشنىڭ مۇھىم ئەمەسلىكىنى، ئەكسىچە زېھنىنى غىدىقلاش،قىزىقىش ۋە قابىلىيەت يېتىلدۈرۈشنىڭ، ئىلىم- پەنگە ھېرىسمەن قىلىشنىڭ مۇھىملىقىنى تەكىتلەپ ئۆتتى. گەپ ئارىلىقىدا بەزى يەسلىلەرنىڭ خەنزۇ بالىلارغا ساپ ئىنگلىز تىلدا  دەرس ئۆتىۋاتقانلىقى دىسەم ئۇ بۇنى قوللىمايدىغانلىقىنى، خەنزۇ بالىلار چەتئەللەردە مۇھاجىر بولمىغان تەقدىردە ئۇلارغا يات تىلدا تەربىيە بېرىلىشنىڭ ئانچە ئەھمىيىتى يوقلىقىنى ئېيتتى. ئۇنىڭ قارىشىچە بالىلار 10 ياشتىن كېيىن  چەتئەل تىلى ئۆگەنسىمۇ  كېچىكمەيدىكەن. قوبۇل قىلىش چېكىدىن ئېشىپ كېتىدىكەندە دەپ ليۇ مۇئەللىمنىڭ سۆزىنى نەقىل قىلىپ ئۆتۈپ كەتتىم. كاللامدىن ئاشۇ خەنزۇ بالىلارغا پۈتۈنلەي ئىنگلىز تىلىدا دەرس بېرىۋاتقانلار مائارىپ كەسپىدىكى كەسپىي خادىملار ئەمەس ئوخشايدۇ دىگەن خىيال كەچتى.
چوققا [178 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-15 20:37 |
kanoniyol
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10222
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 80
شۆھرەت: 405 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 405 سوم
تۆھپە: 242 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 242 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 421(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-17
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بىزدە « ئۇيغۇرلاردا پەرزەنت تەربىيىسى''، »يۈسۈپ خاس ھاجىپنىڭ ئائىلە تەربىيىسى''،‹بالا تەربىيلەشنىڭ100خىل تەدبىرى› ،‹پەرزەنت ۋە پەزىلەت›، ‹گىرمانىيەلىكلەر بالىلارنى قانداق تەربىيلەيدۇ› ،‹ئىنگلىزلار بالىلارنى قانداق تەربىيلەيدۇ›، «كارل ۋىتىرنىڭ پەرزەنت تەربىيىسى'' دىگەندەك كىتابلار نەشىر قىلىندى ، بالىلار تەربىيىسى ھەققىدە لېكسىيىلە رئۇيۇشتۇرۇلدى. بالىلار تەربىيىسىمۇ نۆۋەتتە ناھايىتى مۇھىم بىر تېما . ئۇيغۇرلارنىڭ ھازىرقى شارائىتىغا ماس كېلىدىغان ئوقۇتۇش لايىھەسى، ئوقۇتۇش مېتودىنى تۈزۈپ چىقساق بولغۇدەك دەپ ئويلىدىم. مۇشۇ خىل ئەندىزىنى پىشۇرۇپ چەتئەللەرگە، ئىچكىرىلەرگە كېڭىيەلمىسەكمۇ دىيارىمىزغا كېڭىيەلىسەك چوڭ ئىش قىلغان بولىدىكەنمىز.  كىتاب يۈزىدە ، خەقنىڭ ئاغزىدا، ئېشىپ كەتسە ئائىلىلەردە توختاپ قالغان بالىلار مائارىپىمىزنى مۇنتىزىم ئوقۇتۇش پروگراممىسىغا ئايلاندۇرۇشنىڭ نۆۋەتتىكى جىددى ئىش ئىكەنلىكىنى ھېس قىلدىم. شۇنداق قىلغاندىلا بىزگە تەلمۈرۈپ قاراپ تۇرغان بالىلىرىمىزغا يۈز كېلەلەيدىكەنمىز.
istanbol
چوققا [179 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-15 21:01 |
boratekin
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 9275
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 26
شۆھرەت: 140 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 140 سوم
تۆھپە: 82 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 82 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 43(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-08-02
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-01
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

سىز دىگەدەك چەتئەللەردە بالىلارغا ياد تىل ئۇقۇتۇش  توغرىسىدا ناھايىتى ئىلمىي تەتقىقات نەتىجىسى بار.ئۇلارنىڭ قارىشچە كىچىك بالىلارغا ئەڭ كىچىككەندىمۇ 7 ياشتىن  كىيىن ياد تىل ئۈگىتىشكە بۇلىدىكەن. بولمىسا تەپەككۈرى قالايمىقانلىشىش ئەھۋاللىرى بۇلىدىكەن ...
simfoniya
چوققا [180 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-15 21:42 |
tarem0097
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 8406
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 96
شۆھرەت: 483 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 484 سوم
تۆھپە: 290 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 291 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 65(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-06-20
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-13
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مەنمۇ مۇشۇ ئىشنىڭ بىر روياپقا چىقىشىنى ئۈمۈد قىلىپ ئولتۇرغۇلى نەچچە كۈن بولدى ،سىز نىڭ  ئىشلىرىڭىزنىڭ  داۋامىنى توختاپ قالماي يوللاپ تۇرسىڭىز  مەن شۇنداق جدىي لىشىپ كىتىپ بارىمەن  ئاللا بولارنىڭ كۆڭلىگە ئىنساپ بىرە .
بوئىشلار روياپقا چىقىپ قالسا  خۇدايىم بويرىسا مەن سىزنڭ تارمىقىڭىزنى بىز نىڭ ناھىيدە ئىچىشقا تىرىشىمەن.
ئاللا ئىشلىرىڭىزنى ئوڭۇشلۇق قىلسۇن
lutun
چوققا [181 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-15 23:51 |
jasur84
دەرىجىسى : ئادەتتىكى ئەزا


UID نۇمۇرى : 9409
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 220
شۆھرەت: 1158 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1153 سوم
تۆھپە: 690 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 696 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 217(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-08-08
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-16
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئاخىرىغا تەشنا بىز، ئاللا بىزنىڭ ئىشلىرىمىزنى ئاسان قىلغاي، ئامىن!
simfoniya
چوققا [182 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-16 00:02 |
mihri
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10435
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 13
شۆھرەت: 68 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 69 سوم
تۆھپە: 41 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 42 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 84(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-16
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-16
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئەگەر روياپقا چىقىپ بىزنىڭ يۇرتلارغىمۇ كىڭەيسە ، مەن چوقۇم بالىلىرىمنى ئانا تىل يەسلىسىگە بىرىمەن.ئاللاھ ئىشلىرىڭىزنى ئوڭ قىلسۇن.
istanbol
چوققا [183 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-16 02:10 |
koray
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10104
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 11
شۆھرەت: 65 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 65 سوم
تۆھپە: 37 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 37 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 15(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-03
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-16
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

   بىر ھەپتىلىك كاماندۇرۇپكىغا بېرىپ قايتىپ كىلىپ بۇ تېمىنىڭ داۋامىنى ئوقۇپ خۇددى بىر ئېغىر تاش بېسىۋالغاندەك بولۇپ نىمە دىيىشىمنى بىلمەي ئولتۇرۇپتىمەن!  بەزى تورداشلارنىڭ ھېسياتلىنىپ يازغان ئىنكاسلىرىنى ئوقۇپ كۆڭلۈم بىر قىسما بولۇپ قالدى.تېما ئىگىسىنىڭ مائارىپ ئىدارىسىگە بارغانلىقلىرىنى ئوقۇپ نەتىجىسىنى كۆرگەندەك بولدۇم. ئويلىنىىۋاتىمەن،،،،مەنمۇ بىر ئۇيغۇر، ئۇيغۇر تىلى ئۈچۈن جېنىمنى بەرسەم دەيدىغان ئۇيغۇر،،،،ئىش بىجىرىش جەريانىدا، جەدۋەل توشقۇزغان ۋاقىتلاردا، ئاتام قويغان ئىسمىمنى ئاتام ئېيتقان ئاھاڭدا ئېيتالمايدىغان ئۇيغۇر!!!!!
  تورداشلارنىڭ قانۇنغا ئىشىنىش ۋە  رىئايە قىلىش قارىشىنىڭ كۈچلۈكلىكىدىن ئۇلارنىڭ ئادەملىكىنى، راستچىللىقىنى،ھەق ناھەق قارىشىنىڭ ئېنىقلىقىنى كۆرېۋىلىشقا بولىدۇكى ئۇ خىللىدىكى كىشىلەر بىلەن بىللە سۆھبەتتە بولۇش، دوست بۇلۇش كىشىنى ھەقىقەتەن خۇش قىلىدۇ.
    ئەپسۇس،،، مىڭ ئەپسۇس،،،سىز رىئايە قىلغان قانۇنغا ھەممەيلەن رىئايە قىلامدۇ؟ قانۇن دىگەن زادى نىمە؟ ئۇ كىم ئۇچۈن خىزمەت قىلىدۇ؟
   بىز كىچىكىمىزىدىن تارتىپ ئىدىيە-سىياسەت دەيدىغان كىتاپلىرىمىزدە ئۆگەنگەن.... قانۇن توغۇرسىدىكى ئۇقۇملار شۇكى <قانۇن- ھۆكۇمران سىنىپلارنىڭ ئۆز ھۆكۈمرانلىقىنى قوغداشتىكى قورالى> خالاس. ھۆكۈمران سىنىپ قانۇننى  ئۆز مەنپەئەتى ئۈچۈن تۈزەيدۇ، ئۆز مەنپەئەتى ئۈچۈن خىزمەت قىلدۇرىدۇ، ئۆز مەنپەئەتى ئۈچۈن ھەرخىل شەكىلدە ئۆزگەرتىدۇ، ئىجرا قىلىشىدىمۇ شۇنداق، بىر خىل قانۇن ئۆزى ئۈچۈن بىر خىل، خەلق ئۈچۈن يانا بىر خىل شەكىلدە ئىجرا بولىدۇ، مانا بۇ ھۆكۈرانلارنىڭ  <قانۇن مۇقەددەستۇر >دەپ ئوينايدىغان ئويۇنىدۇر.
  ئەمدى ئۆزىڭىز توغۇرسىدا ئويلىنىپ بېقىڭ،،،،سىز قايسى سىنىپقا تەۋە،،سىز ھۆكۈمران سىنىپقا تەۋەمۇ ياكى ھۆكۈمران قىلىنغۇچى سىنىپقا تەۋەمۇ؟ سىز قانۇن تۈزگۇچىمۇ ياكى ئىجرا قىلغۇچىمۇ؟ سىزنىڭ نىمە بولغۇڭىز بار؟ قانداق قىلىپ بولغۇڭىز بار؟ ئەڭلىڭىزگە تايىنىپمۇ ياكى ھېسياتىڭىزغا تايىنىپمۇ؟
  مەنچە بۇ ھۆكۈمرانلىق دۇنياسىدا ئىككى خىل ئادەم بار ، بىرى ئەقلى بىلەن ئىش كۆرۈدىغانلار، يانا بىرى ھېسياتى بىلەن ئىش كۆرۈدىغانلار. ئەقلى بىلەن ئىش كۆرۈدىغانلار نىڭ ئالاھىدىلىكى شۇكى ئەقلىنى ئىشلىتىپ سەۋىرچانلىق بىلەن كۈتۈپ تۇرۇپ، ھېسياتى بىلەن ئىش كۆرۈدىغانلارغا ھۆكۈمرانلىق قىلىپ كەلگەن ھەم شۇنداق قىلىپ كېلىۋاتىدۇ....مانا بۇ ھەقىقەت.....ئەگەر سىز ھېسياتقا تايىنىپ ئىش قىلسىڭىز شۇنىسى ئېنىقكى مەغلۇبىيىتىڭىز ئۆزىڭىزگە يېقىندۇر......ئەگەر ئەقلىڭىزگە تايىنىپ تېخىمۇ ئەقىل تېپىپ ئىش قىلسىڭىز بەلكىم ئەقىللىقنى ئۇسۇلغا سېلىپ كۆزلىگەن مەقسىتىڭىزگە يىتىشىڭىز مۇقەررەردۇر....
  ھۆكۈمرانلار ئادەتتە ئاۋامغا نىسپىي ئادالەتنى بېرىدۇ،ئەمما ئۇلار بۇ مۇتلەقتۇر دەيدۇ، ھېسياتچان ئاۋام پۇقرالار بۇ گەپكە شەرتسىز ئىشىنىدۇ، لېكىن ئۇ مۇتلەق ئەمەس،،،ئۇلار شۇنداق ھىلە-نەيرەڭ ئىشلىتىدۇكى ئاۋام پۇقرالار بۇ ئادالەت ئەمەس دىسە، ئۇلار دەيدۇكى ياق بۇ ئادالەتتۇر، ساڭا ئادىل بولماپتۇ دەيدۇ،،،، ئەمىليەتتە ئادىللىقنى بەرمەسلىكنى شۇ ھۆكۈمرانلار ئۆزلىرى تاپىلاپ قويغاندۇر،،،،
   خۇلاسە كالام،،، مەن چوڭقۇر ئويلاندىم، ئالدىمدىكى كازىر كۆزلۈك خىزمەتدىشىمغا نەزەر سالدىم،،،ئويلىنىپ شۇنى ھېس قىلدىمكى ئىشخانىدىكى خىزمەتدىشىم كالا ھارۋىسىدا توشقان تۇتالايدىكەن،،،مەندە ئۇنداق ئىقتىدار يوقكەن ، بۇنى دەرھال ئۆگەنسەم بولغۇدەك،،،چۈنكى ئۇنىڭ تۇتىۋاتقان توشقانلىرى مېنىڭكەن ئەمەسمۇ؟..................
چوققا [184 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-17 11:45 |
kanoniyol
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10222
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 80
شۆھرەت: 405 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 405 سوم
تۆھپە: 242 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 242 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 421(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-17
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئەتىگەندە مائارىپ ئىدارىسغا ماڭاي دەپ تۇرشۇمغا شەمبە كۈنى تېلېفون قىلغان يەسلىلەردىن  بىر بىرلەپ زىيارەت تېلېفونلىرى  كەلگىلى تۇردى  .ئۇلار ماڭا تارماق يەسلى قۇرۇشنىڭ شەرىتلىرى ۋە ئالاقىدار ئىشلارنىڭ يازما نۇسخىسىنى  ئەۋەتمەكچى بولىشتى ، ھالبۇكى مائارىپ ئىدارىسى ئاساسى مائارىپ ئىشخانىسىدىكىلەر ماڭا يەسلى قۇرۇشنىڭ شەرىتلىرىنى يازما شەكلىدە چىقىرىپ بىرەلمىگەن ئىدى . ئۇلارنىڭ قىزغىنلىقى مائارىپ ئىدارىسىنىڭ ئالدىراشلىقى بىلەن روشەن سىلىشتۇرما بولۇپ قالدى .ۋاختىم بەك كۆپ بولمسىمۇ  ئۇلار ئەۋەتكەن يازما ماتىرياللارنى تاپشۇرۇپ ئالدىم  .بولۇپمۇ ئامىرىكىنىڭ مەلۇم يەسلىسىدىكى  تارماق يەسلى قۇرۇش بۆلىمىنىڭ ماتىرياللىرى بەك تولۇق بولۇپلا قالماي ئۇلارنىڭ پۇل تىپىش بىلەن بىر ۋاقىتتا بالىنى مەركەز قىلغانلىقى ماتىرياللاردىن مانا مەن دەپ چىقىپ تۇرغانىدى
مەن چەت ئەلىكلەرنىڭ مەكتەپ ئىچىشىغا  رۇخسەت قىغان جۇڭخۇا   خەلق جۇمھورىيتىنىڭ ئۇيغۇلارنىڭ بالىلىرىغا كۆيىنىپ ئانا تىلدا يەسلى ئاچقىلى قويمايدىغانلىقىغا ھىچ ئىشەنمەيمەن .تورداشلارغا بۇ ماتىرياللار توغۇرسىدا مائارىپ ئىدارىسدىن يىنىپ تەپسىلى ئۇچۇر بىرىمەن .
  
چوققا [185 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-17 11:46 |
apandim111
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 8628
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 33
شۆھرەت: 165 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 165 سوم
تۆھپە: 99 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 99 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 70(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-07-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-16
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىرىڭىز مۇۋەپقىيەتلىك بولسۇن!
مەن باغداش تورىنى ياقتۇرىمەن.
چوققا [186 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-17 16:07 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
«1415161718192021»Pages: 17/47     Go
Bagdax bbs » بەس بەس مۇنازىرە