|
خوتەن پېداگوگىكا ئالىي تېخنىكومى ئىلمىي ژۇرنىلى2013- يىللىق 2- سان |
|
| ||||||||||
|
| ||||||||||
قالاشنى بىلسە، مۇزمۇ كۆيىدۇ.
|
|||||||||||
|
| ||||||||||
|
| ||||||||||
|
| ||||||||||
قالاشنى بىلسە، مۇزمۇ كۆيىدۇ.
|
|||||||||||
|
| ||||||||||
قالاشنى بىلسە، مۇزمۇ كۆيىدۇ.
|
|||||||||||
|
| ||||||||||
قالاشنى بىلسە، مۇزمۇ كۆيىدۇ.
|
|||||||||||
|
| ||||||||||
|
| ||||||||||
قالاشنى بىلسە، مۇزمۇ كۆيىدۇ.
|
|||||||||||
|
| ||||||||||
قالاشنى بىلسە، مۇزمۇ كۆيىدۇ.
|
|||||||||||
|
| ||||||||||
قالاشنى بىلسە، مۇزمۇ كۆيىدۇ.
|
|||||||||||
|
| ||||||||||
قالاشنى بىلسە، مۇزمۇ كۆيىدۇ.
|
|||||||||||
|
| ||||||||||