1.ئەمەلىيەت جەريانىدا قايتا ئويلىنىش،
2.كۆرەك قىلىش ئارقىلىق ئۆگىنىش.
3.ئوقۇتۇش تەدبىرلىرىنى مەشىق قىلىش.
4.مىكرو دائىرلىك ئوقۇتۇش.
5.دەرس تېمىسىنى تەتقىق قىلىش.
بەشىنچى،ئوقۇتقۇچىلار ئۆزىنىڭ تەربىيلىنىش
نەتىجىسىنى قانداق شەكىللەندۈرىدۇ.
1.تەلىم-تەربىيە ئەمەلىيتى ھۆججتلىرى،
2.تەلىم-تەربىيە بايانى ھۆججەتلىرى.
3.تەلىم-تەربىيە مۇھاكىمە ھۆججەتلىرى.
بىرىنچى،ئوقۇتقۇچىلار نىمە ئۈچۈن مەكتەپتە تەربىيلىنىشكە
ئەھمىيەت بىرىشى كېرەك؟
ئوقۇتقۇچىلار شۇغۇللىنۋاتقان ئوقۇتۇش،تەلىم-تەربىيە
خىزمىتى دۆۋلەتنىڭ كەلگۈسى ۋە مىللەتنىڭ ئۈمىدىگە
مۇناسىۋەتلىك ئەڭ مۇقەددەس ئىش.
دۆۋلەتنىڭ گۈللىنىش.........مائارىپقا،مائارىپنىڭ
مۇۋەپپىقىيەتكە ئېرششى ئوقۇتقۇچىلارغا باغلىق.
1-سۇئال،مائارىپ ئىسلاھاتىنىڭ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ
تەربىيلىنىشىگە قويغان تەلىپى قايسىلار؟
1)ئوقۇتقۇچى ئۆمۈرلۈك ئۈگەنگۈچىگە ئايلىنىشى كىرەك.
2)ئوقۇتقۇچىلار مائارىپ ئىسلاھاتى جەريانىدا كۆز قارشىنى
تەشەببۇسكارلىق بىلەن يېڭىلاپ،ئۆزىنىڭ
تەلىم-تەربىيدىكى رولىنى تەڭشەپ كۆرۈشى لازىم.
2-سۇئال.مائارىپ ئىسلاھاتىنىڭ مەكتەپ
تەرەققىياتىغا قويولىدىغان تەلىپى قايسىلار؟
1)مەكتەپنى ئاساس قىلىش ئىدىيسىنى تۇرغۇزۇش.
2)مەكتەپنىڭ ئۆزىدە تەربىلىنىش ئۈستىدە ئىزدىنىش كىرەك.
3-سۇئال،مائارىپ ئىسلاھاتىنىڭ ئوقۇتقۇچىلارنى
كەسىپلەشتۈرۈشكە قويغان تەلىپى قايسىلار؟
1)ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپى جەھەتتىن تەرەققى قىلىشى
ئوقۇتقچىلارنى كەسىپلەشتۈرۈشتىكى نىشان،باش تىما
ۋە يادرولوق مەزمۇن.
2)ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپى جەھەتتە تەرەققى قىلىشىدا
ئۇلارنىڭ ئۆز-ئۆزىگە خوجا بولغان
بىلىم ئاشۇرۇشىغا تاينىش كىرەك.
3)ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپى تەرەققىياتىنى
ئاساسلىقى مەكتەپ شارائىتىدا ئەمەلگە ئاشۇرۇش كىرەك.