كۆرۈش: 289|ئىنكاس: 0

شىنجاڭ مائارىپ ئىنستىتۇتى ئىلمىي ژۇرنىلى (2015- يىللىق ئومۇمىي مۇندەرىجە)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئومۇمىي مۇندەرىجە    2015 – يىللىق 1-، 2-، 3-، 4- سان

               ئىدىيە – ئەخلاق، سىياسىي نەزەرىيە ۋە ئىقتىساد تەتقىقاتى
«تۆتنى تونۇش» تەربىيەسىنى يەنىمۇ كۈچەيتىش توغرىسىدا..........................ئىمىن قارى قەييۇم (1.1)
ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىغا ئىدىيە - ئەخلاق تەربىيەسى ئېلىپ بېرىش توغرىسىدا....ئايشەمگۈل ئەمەت (1.7)
ئاز سانلىق مىللەت ئىستۇدېنتلىرىنىڭ مۇھەببەت قارىشى ۋە ئۇلارنى ساغلام يېتەكلەش ھەققىدە ...........................................................راھىلە يۈسۈپ، خۇرشىدە غوپۇر (1.10)
شىنجاڭدىكى ئاز سانلىق مىللەتلەرنىڭ ئەنئەنىۋى نىكاھ قارىشىدا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر ۋە ئۇنى ھەل قىلىش تەدبىرلىرى.............................................................رەيھانگۈل يۈسۈپ (1.15)  
جەنۇبىي شىنجاڭ يېزا– كەنت ئاز سانلىق مىللەتلەر كادىرىلىرى قوشۇنى قۇرۇلۇشىنى كۈچەيتىش تەدبىرلىرى  توغرىسىدا......................................... بەختىگۈل نىزاق، تۇرسۇنتوختى  ئاتاۋۇللا (1.21)
يېڭى تارىخىي شارائىتتا ۋەتەنپەرۋەرلىك روھىنى زور كۈچ بىلەن جارى قىلدۇرۇش توغرىسىدا............................................................نۇرىمانگۈل ئوسمان (2.1)
ئۆگىنىش تىپىدىكى مەھەللە قۇرۇلۇشىدا ئۈچ خىل تەربىيەنى بىرلەشتۈرۈش توغرىسىدا .....................................................خوجىئەخمەت ئابدۇرېھىم، سارەم پازىل (2.5)
«جۇڭگو ئارزۇسى» جۇڭگونىڭ تەرەققىي قىلىشىدىكى مەنىۋى بايراق ................  راخمان مامۇت (3.1)
ئالىي مەكتەپ مەخسۇس كۇرس ئوقۇغۇچىلىرىدا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر ۋە ئۇنى ھەل قىلىشنىڭ ئۇسۇللىرى توغرىسىدا .................................................................ئەلانۇر يۈسۈپ (3.8)
ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ئىدىيە – ئەخلاقىدا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر توغرىسىدا................................................................ئالىمجان نىياز (4.1)
ئېكولوگىيەلىك رايون قۇرۇش ئېڭىنى مۇستەھكەملەشكە ئەھمىيەت بېرىش توغرىسىدا............................................................. غەيرەت ئابدۇكېرىم(4.8)
                              قوش تىل مائارىپى تەتقىقاتى
ئالىي مەكتەپ خەلقئارا سودا دەرسلىكىنى خەنزۇچە – ئىنگلىزچە قوش تىللىق ئوقۇتۇشتا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر .......................................................................گۈلنار يۈسۈپ (1.29)
ئاز سانلىق مىللەت ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ خەنزۇ تىلىنى ئوقۇتۇش ئىقتىدارىنى ئۆستۈرۈش توغرىسىدا .......................................................................مەرھابا مۇقەددەس (1.34)
مىللىي ئوقۇغۇچىلارنىڭ خەنزۇچە سۆزلۈكلەرنى ئىگىلىشىدىكى ئاساسىي قىيىنچىلىقلار .........................................................................تۇرسۇنگۈل ياقۇپ (1.37)
خەنزۇ تىلىدىكى يېڭى ئاتالغۇلارنى ئۇيغۇر تىلىدا قانداق ئىپادىلەش ۋە قانداق ئوقۇتۇش توغرىسىدا ..................................................................... گۈلباھار رەخمان (2.18)
قوش تىل ئوقۇتۇشىنىڭ ئۈنۈمىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش توغرىسىدا......................مامۇت ئوسمان (2.21)
باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ خەنزۇ تىلى ئوقۇتۇش ئۇسۇلىنى ئىسلاھ قىلىش توغرىسىدا...گۈلبانەم  ئەخمەت (3.15)
باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ خەنزۇ تىلى ئوقۇتۇشىدا ئەھمىيەت بېرىشكە تېگىشلىك مۇھىم مەسىلىلەر توغرىسىدا ...........................................................ئۆمەر  مەمتىمىن  (3.19)
«كۆپ ئېلېمېنتلىق سىستېما نەزەرىيەسى»دىن «قىزىل راۋاقتىكى چۈش» نىڭ ئۇيغۇرچە تەرجىمىسىگە نەزەر...................................................................رەيھانگۈل تۇردى (4.12)
دۆلىتىمىز ئاپتونوم رايونىمىزنىڭ ھەرقايسى جايلىرىغا ئورۇنلاشتۇرغان مېتېئورولوگىيە پونكىتىنىڭ ئۆلچەملىك نامىنى تەرجىمە قىلىش توغرىسىدا مۇلاھىزە..............................  بۇرھانجان مۇھەممەد (4.18)
                               ئاساس مائارىپ  ئوقۇتۇش تەتقىقاتى
مائارىپنى زامانىۋىلاشتۇرۇشنىڭ ماھىيىتى توغرىسىدا ...........................ئىمىنجان تۇردى (1.41)
ئوقۇتقۇچىنىڭ كەسپىي تەرەققىيات باسقۇچى ھەققىدە ...........................ئەخمەت سەيدۇللا(1.50)
يېڭى دەرس ئىسلاھاتىنىڭ سىنىپ مۇدىرىلىقى خىزمىتىگە قويغان تەلىپى............... ئايقىز مۇھەممەت (1.54)   
ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ئۇسۇلىغا يېتەكچىلىك قىلىش توغرىسىدا ............... مۇتەللىپ جامال (1.57)
ئوتتۇرا مەكتەپ تىل – ئەدەبىيات دەرسلىكلىرىدىكى ئۇنىۋېرسال ئۆگىنىش ۋە پائالىيەت دەرسلىرىنى ئۆتۈش توغرىسىدا ............................................................... سىدىق ھوشۇر (1.60)
ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يېتەكلەش ئۇسۇلى توغرىسىدا ......................ئايگۈل ئىمرەمزى (1.65)
ئوتتۇرا مەكتەپ تەنتەربىيە ئوقۇتۇشىدا ئەھمىيەت بېرىشكە تېگىشلىك بىرقانچە مەسىلە توغرىسىدا.................................................................تۇرغۇن ساۋۇت (1.68)
سىنىپ مۇدىرىنىڭ جەلپكارلىقى ۋە ئۇنىڭ ئوقۇغۇچىلارغا بولغان تەسىرى توغرىسىدا ...... ئابلىز رازاق (2.25)
ئاتا – ئانىلارنىڭ ساپاسى ۋە تەربىيەسى ھەققىدە ................................ئىمىنجان تۇردى (2.28)
سىنىپ مۇدىرىلىق خىزمىتىنى كۈچەيتىش توغرىسىدا ..............................ئېلىجان نۇر (2.36)
ئوتتۇرا مەكتەپ تىل – ئەدەبىيات ئوقۇتۇشى توغرىسىدا ...........................زەيتۇنگۈل تۇراق (2.40)
باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ تىل–ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ كىتاپ ئوقۇشىغا ئەھمىيەت بېرىش كېرەك ....................................................................ئايشەم چاۋار (2.44)
ئالىي مەكتەپ ئەدەبىيات كەسىپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ پىراكتىكا ئەمەلىيىتىدىن باشلانغۇچ مەكتەپ تىل – ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىغا نەزەر ..............................................ماھىرە ھاجىئەكبەر (3.23)
ئالىي مەكتەپ ئىقتىسادىي ئۆلچەم ئىلمى دەرسلىكىنىڭ ئوقۇتۇش ئۇسۇلى توغرىسىدا ....روشەنگۈل غوپۇر(3.27)
ئوقۇغۇچىلارنى تىل- ئەدەبىيات دەرسىگە قىزىقتۇرۇش ھەققىدە مۇلاھىزە .......... ئايشەمگۈل تۇرسۇن (3.31)
ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئانا تىل ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش توغرىسىدا ........................ گۈلنۇر نىياز (3.34)
تىل- ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىنىڭ ئۈنۈمىنى ئۆستۈرۈش توغرىسىدا ............................ رەيھانگۈل مەمەت (3.37)
ئوتتۇرا مەكتەپ تىل – ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىنىڭ ئۈنۈمىنى ئۆستۈرۈشنىڭ يوللىرى توغرىسىدا...مەريەم يۇنۇس (3.40)
باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ تىل–ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىنى كۈچەيتىشتە قوللىنىشقا تېگىشلىك تەدبىرلەر توغرىسىدا .................................................................ئەيسا ئىمىر (3.45)
ئوتتۇرا مەكتەپ باسقۇچىدا لۇشۈن ئەسەرلىرىنى ئوقۇتۇش توغرىسىدا .......... ..ئابدۇرېشىت ئابدۇۋېلى (3.50)
دەرسخانا ئوقۇتۇشىمىزدا ساقلىنىۋاتقان بىر قانچە مەسىلىلەر توغرىسىدا ............ئارزۇگۈل يۈسەن (3.53)
باشقۇرۇش ئىلمى ئالىي مەكتەپ سىنىپ مۇدىرىلىقى خىزمىتىنىڭ نەزەرىيە ئاساسى ................................................................... ماھىرە ئەخمەتجان (4.24)
ئۆگىنىشچان جەمئىيەت قۇرۇشنىڭ ھەرىكەتلەندۈرگۈچ مېخانىزمى توغرىسىدىكى ئىزدىنىش.............................................................ئىمىنجان تۇردى(4.27)
جۇڭگو ھازىرقى زامان ئەدەبىيات تارىخى دەرسىنى مىللىي سىنىپلاردا ئوقۇتۇش ۋە ئۇنى ئىسلاھ قىلىش توغرىسىدا ..............................................................باتۇر مەخسۇت (4.34)
نۆۋەتتە يېزا باشلانغۇچ مەكتەپ مائارىپىدا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر ۋە ئۇنى ھەل قىلىش ئۇسۇللىرى .......................................................گۈلنىسا ئەخەت، مۇھەممەت ئېزىز (4.42)
ئوتتۇرا مەكتەپلەردە ئۇنىۋېرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى بىلەن بىيولوگىيە ئوقۇتۇشىنى بىرلەشتۈرۈش توغرىسىدا ..............................................................دىلبەر تۇرسۇن (4.46)
ئۈچ ئۆلچەملىك ئوقۇتۇش نىشانى ۋە بىزنىڭ نۆۋەتتىكى ئوقۇتۇشىمىز.........ئەختەرنىسا مەمتىمىن(4.50)
ئوقۇغۇچىلارغا پىسخىكىلىق ساغلاملىق تەربىيەسىنى كۈچەيتىش ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى ئاشۇرۇشنىڭ مۇھىم ئامىلى.............................................................. مەريەم مەمتىمىن (4.59)
مىللىي رايونلاردىكى ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپ مۇدىرلىرىنى تەربىيەلەشتە ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر ۋە ئۇنى ھەل قىلىش تەدبىرلىرى..................................................…ئېزىز سادىق (4.62)
                       تىل - ئەدەبىيات ۋە مەدەنىيەت تەتقىقاتى
«ھۇن» سۆزىنىڭ ئېتىمولوگىيەسى ھەققىدە ئىزدىنىش............................ ئىمىر غىياس (1.72)
ئۇيغۇر شېئىرىيىتىدىكى رۇبائىي ژانىرى توغرىسىدا مۇلاھىزە ……………………....... ئابدۇغېنى تۇر (1.84)
مۇقام ئۇستازى خانىش ئاماننىساخان توغرىسىدا ئېلىپ بېرىلغان ئىلمىي ئىزدىنىشلەر  ......................................................................... رەناگۈل روزى (1.89)
ئۇيغۇرلاردا يېڭى مەدەنىيەت ھادىسىسى ـــ قاتارچاي ھەققىدە.. ………………….... گۆھەرگۈل مۆمىن (1.96)
شەرقىي شىنجاڭ ئۇيغۇر بىناكارلىق بېزەكچىلىكىنىڭ رايون ئالاھىدىلىكى توغرىسىدا .................................................................ئابدۇخېلىل جورى (1.102)
«ئوتتۇرا ئاسىيا» ۋە «ۋىلايەت» ئۇقۇملىرى ھەققىدە ................................ئىمىر غىياس (2.48)
ئەدەبىي تەرجىمە ۋە ئەدەبىي تەربىيەلىنىش توغرىسىدا ............................توختىباي ياقۇپ (2.53)
ئەلىشىر نەۋايىنىڭ «خەزائىنۇل- مەئانىي»دىكى تېبابەتچىلىككە ئائىت مەزمۇنلار ................................................................. مۇتەللىپ ئىسمايىل (2.56)
ئۇيغۇر ئەنئەنىۋى قول سانائىتى ھۈنەرۋەنچىلىكى ھەققىدە .........................گۈلنۇرئاي نىياز (2.63)
«ئىز» رومانىدىكى يەنە بىر قىسىم ئىستىلىستىكىلىق ۋاسىتىلەر توغرىسىدا ......... غەنى ئابدۇگۈل (3.56)
شەكىلچىلىك تەنقىدىنىڭ بەزى ئالاھىدىلىكلىرى ھەققىدە ...................... ئەخمەت سەيدۇللا (3.61)
«ئۈچ پارچە ئەسەر» ۋە يەتتە خىل قاراش ........................................ ئىمىر غىياس (3.65)
ئىدىقـۇت ئۇيـغۇر خانـلىقـى بىـلەن قـاراخانىيلار خانلىقىدىكـى ئەمـەل-مـەنـسەپلەر ئۈستىدە سېلىشتۇرما.......................................................ئەخمەت مۆمىن تارىمى (3.79)
«غەربىي يۇرت قورۇقچى بەگ مەھكىمىسى»نىڭ قۇرۇلۇشىنىڭ تارىخىي ئەھمىيىتى ...گۈلنىسا غوجىمەت (3.86)
ھازىرقى زامان ئۇيغۇر تىلىدىكى پېئىل ياسىغۇچى قوشۇمچىلارنىڭ ئورۇن تەرتىپى ...................................................................مەمەتنۇر مەتتوختى (4.67)
تاغلىق رايون خەلق قوشاقلىرىنىڭ ئالاھىدىلىكى توغرىسىدا......................رىسالەت ساۋۇت (4.73)
ئەنئەنىۋى قول ھۈنەرۋەنچىلىكىمىزنى ئەمگەك دەرسىگە كىرگۈزۈش ھەققىدە ئويلىغانلىرىم .........................................................................گۈلنۇر نىياز (4.78)
                         سەنئەت   مۇزىكا تەتقىقاتى
دۇنيا مۇزىكا تارىخى تەتقىقاتىدىكى يېڭى يۈزلىنىش .................. تۇرسۇنجان لېتىپ (ياركەندى) (2.68)
مىللىي ئۇسلۇبتا ناخشا ئېيتىش ۋە ئۇنىڭ تەرەققىياتى ھەققىدە ................ سەنئەت ئابدۇراخمان (2.72)
ئوقۇغۇچىلارنىڭ پىيانىنو ئۆگىنىش ئۈنۈمىنى يۇقىرى كۆتۈرۈشنىڭ ئۇسۇللىرى..............................................................راھىلە ئەخمەت (4.86)
                             تەبىئىي پەنلەر  تەتقىقاتى
ماتېماتىكا ئوقۇتۇشى ۋە ئۇنىڭ جەلىپكارلىقىنى ئاشۇرۇش توغرىسىدا ...................................................گۈلنىسا ئەخەت، مېھرىگۈل ئىمامنىياز  (2.76)
شەكىل لايىھەسى ۋە سىنۇس فۇنكسىيەسىنىڭ ماناتون ساھەسىنى ھېسابلاش ئوقۇتۇشى .....................................................................ئەسقەر ئابلىمىت (2.81)
تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ماتېماتىكا دەرسىدە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يېتەكلەش ئۇسۇلى توغرىسىدا ........................................................................ئايگۈل ساۋۇت (2.85)
ماتېماتىكا ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈشنىڭ ئۇسۇللىرى توغرىسىدا .......ئىبراھىم ئىسمايىل (2.90)
تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ماتېماتىكىلىق ئىندۇكسىيە ئۇسۇلىنى ئوقۇتۇشتا دىققەت قىلىشقا تېگىشلىك مۇھىم نۇقتىلار ...................................................................توختى قادىر (2.93)
ئوتتۇرا – باشلانغۇچ مەكتەپ ئۇچۇر تېخنىكا دەرسخانا ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش توغرىسىدا ......................................................................بۇخەلچەم غوجى (2.96)
ACCESS ساندانىنىڭ ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىلار ئوقۇش تەۋەلىكىنى باشقۇرۇشتا قوللىنىلىشى............................................ھەسەنجان كېرىم، خەلچەم ئابلەت (4.90)
                      تەھرىرلىك ۋە كۇتۇپخانىشۇناسلىق تەتقىقاتى
تەھرىرلىك خىزمىتىنىڭ ئىلغار مەدەنىيەتنى تارقىتىش  رولى …………………... تۇرسۇنئاي ئابلەت (1.108)
مۇھەررىر ۋە ساپا .........................................................  ئەنەل جېلىل (1.112)
يېڭى ئوقۇغۇچىلارغا كۇتۇپخانا تەربىيەسى بېرىش توغرىسىدا............................روزى نىياز (1.115)
ئىلمىي ژۇرنال مۇھەررىرلىرىنىڭ ساپاسى توغرىسىدا ......................... ھەزرىتى ئەلى بارات (2.100)
كەسپىي ژۇرناللارنىڭ ئىلغار مەدەنىيەتنى تارقىتىشتىكى مۇھىم رولى توغرىسىدا ................................................................ بۇرھانجان مۇھەممەد (2.106)
مۇھەررىرلەرنىڭ قانۇن– تۈزۈم ئېڭىنى ئۆستۈرۈش توغرىسىدا  ....................... تاھىر مامۇت (2.110)
تەھرىرلىك كەسپىي ئەخلاقى توغرىسىدا ....................................... گۈلنار لېتىپ (2.113)
مەھەللە كۇتۇپخانىسى قۇرۇلۇشى ھەققىدە قىسقىچە مۇلاھىزە  ................. دىلنۇر ئابلىكىم (2.116)
ئوقۇپ تەكشۈرۈش ۋە كىتاب تەھرىرلىكى توغرىسىدا ..............................ئۆمەرجان ئەمەت (3.90)
بازاردا ئورۇن بەلگىلەش ۋە تېما ئېچىش توغرىسىدا قىسقىچە مۇلاھىزە ............. گۈلباھار  توختەم (3.94)
ھېكايىلەشتۈرۈش دېلو خەۋەرچىلىكىدىكى ياخشى ئۇسۇل ........................ ئەخمەت راخمان (3.99)
تاراتقۇلار دەۋرىدىكى گېزىت مۇھەررىرلىرى دىققەت قىلىشقا تېگىشلىك بىر قانچە نۇقتىلار توغرىسىدا ..................................................................ئالىمجان مەتتۇردى (3.102)
ئومۇمىي خەلقنى كىتاب ئوقۇشقا يېتەكلەشنىڭ زۆرۈرلۈكى توغرىسىدا ئويلىنىش ...... پەزىلەت ئابدۇللا (3.105)
ئالىي مەكتەپ كۇتۇپخانىسىنىڭ مۇلازىمەتتە يېڭىلىق يارىتىش ئەندىزىسى توغرىسىدا .......روزى نىياز (3.108)
ئالىي مەكتەپ كۇتۇپخانىلىرىنىڭ ئىجتىمائىي رولى ھەققىدە .......................ئامانگۈل ئېزىز(3.116)
مۇھەررىرلەرنىڭ ئەسەر تۈزىتىش ماھارەتلىرى ھەققىدە ...........................خۇرشىدە ئوسمان(4.95)
ئۇچۇر ئىزدەشنىڭ قەرەللىك ژۇرنال تەھرىرلىك خىزمىتىدىكى رولى توغرىسىدا ئىزدىنىش ...................................................................... تۇرغۇن تۇردى (4.100)
مۇخبىرنىڭ ئىناق جەمئىيەت قۇرۇش مۇساپىسىنى ئىلگىرى سۈرۈشتىكى رولى ۋە مەسئۇلىيىتى ....................................................................ئادىل ئابدۇرېھىم (4.104)
مەھەللە كۇتۇپخانىسى ۋە ئۇنىڭ ئىجتىمائىي مۇلازىمەت فۇنكسىيەسىنى كۈچەيتىش ھەققىدە .......................................................................گۈلمىرە ئالىم(4.107)
كۇتۇپخانا باشقۇرۇش داۋامىدا بىلىم باشقۇرۇشنى قوللىنىش.......................گۈلباھار تۇردى (4.110)

ئىنكاس

جابدۇق پاش قىلىش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


ستاتىستىكا|يانفون نۇسخىسى|新疆作家协会网
Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For www.xjzjxh.com
چوققىغا قايتىش