تاللاڭيانفون نۇسخىسى | كومپيۇتېر نۇسخىسىنى كۆرۈش
كۆرۈش: 222|ئىنكاس: 4

مۇھاكىمە : مائارىپىمىزنىڭ ئۇنتۇلغان تۆتىنچى بۇرجىكى (قىسقا ئوبزۇر) [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

Rank: 2

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8542
يازما سانى: 13
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 72
تۆھپە : 0
توردا: 39
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2015-1-12
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-27 15:15:56 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

مائارىپىمىزنىڭ ئۇنتۇلغان تۆتىنچى بۇرجىكى



(قىسقا ئوبزۇر)



ھېبىبۇللا ئابلا مۇھاكىمە



    ھەممەيلەنگە مەلۇم بولغىنىدەك نۆۋەتتىكى مائارىپ ئائىلە مائارىپى ، جەمئىيەت مائارىپى ۋە مەكتەپ مائارىپىدىن ئىبارەت ئۇچ بۇرجەكتىن تەشكىل تېپىپ ، ئىز باسارلارنى تەربىيلەشنى مەقسەت قىلىپ ، ئىمتىھان مائارىپى ، ساپا مائارىپى ......قاتارلىق نۇرغۇن مائارىپ شەكلىنى باشتىن كەچۈرگەن بولسىمۇ يول ئاچارلارنى يېتەرلىك يېتىشتۈرەلمەسلىكى ، ئەكسىچە مائارىپ تەربىيىسىنى ئانچە كۆرمىگەن مويەن ئەپەندىنىڭ جۇڭگو مائارىپىغا يول كۆرسىتىپ نوبېل ئەدەبىيات مۇكاپاتىغا نائىل بۇلۇشى  بىلەن خەنزۇچە تور  بېكەتلىرىدە ۋە ئويغۇرچە تور  بېكەتلىرىدە نۇرغۇن بەس- مۇنازىرىلەر يۇقىرى دولقۇنغا كۆتۇرۇلۇپ ،  ھازىرغىچە بېسىقمىدى ، بەلكىم ، مائارىپ ھەققىدە تالاش- تارتىشلار يىراق كەلگۈسىدىمۇ توختىماس .
ئەگەر پۈتۈن مەملىكەت خەلقىدىن 3+2=؟ دىن ئىبارەت بىر سۇئال سورالسا ،ئىنتايىن ئازساندىكى سېستىما ئىلىمى ياكى نىسبىيلىك نەزەرىيىسى خەۋەردارلىرىدىن  باشقا مۇتلەق كوپ ساندىكى بارلىق كىشىلەر 5 دېگەن جاۋاپنى ئاپتۇماتىك ھالدا بىرىدۇ ، 5تىن چوڭ ياكى ياكى كىچىك دېگۈچىلەر ھەتتا ئاشۇ مۇتلەق كوپ ساندىكى كىشىلەر تەرىپىدىن <<ساراڭ>> لىق بىلەن سۈپەتلىنىدۇ ، مانا بۇ پىروگىراممىلاشقان مائارىپنىڭ فورمۈلىلاشقان نەتىجىسىدىن ئىبارەت.
مائارىپىمىزنىڭ مەقسىدى توغرىسىدىكى تېخىمۇ كۈلكىلىك ۋە ئەجەپلىنەرلىگى شۇكى <<....ياراملىق ئىزباسارلارنى يىتىشتۇرۈش >> تىن ئىبارەت بولسا كېرەك ، مېنىڭچە مائارىپ يالغۇز تۈركۇملەپ ئىز باسارلارنىلا ئەمەس ،يەنە سان-ساناقسىز يول ئاچارلارنىمۇ يىتىشتۈرەلىشى كېرەك.
   خوش ، مائارىپنىڭ ئۇچ بۇرجىكى يۇقۇرىدا قەيت قىلىنغاندەك ئائىلە ، جەمئىيەت ۋە مەكتەپتىن ئىبارەت  بولسا ، تىمىدا ئوتتۇرىغا قۇيۇلغان ئۇنتۇلغان تۆتىنچى بۇرجەك قايسى؟
   ئەگەر ، مائارىپ –تەربىيىلەش ھەركىتى بولسا ، ئۇ ھالدا ئۇنتۇلغان توتىنچى بۇرجەك شەخسىنىڭ ئۇز-ئۇزىنى تەربىيلىشىدۈر.
   جۇبىسنىڭ  <<ئالمىسى>> ، ئېينىشتېيىننىڭ <<تېنزورى>> ، مايۇننىڭ <<ئالى بابا>> ، كىرنىڭ<< ئۆڭكۈرى>> ، خاۋكىڭنىڭ  <<پارلېنىشى>> ، مۇزاتنىڭ  <<كۇيى>> ، ئاماننىسانىڭ <<مۇقامى>> ، سۇرۇسنىڭ  <<كۇۋانتى >>  ، مۇيەننىڭ  <<قىزىل قونىقى >>.......تېگى –تەكتىدىن ئالغاندا ئۇز-ئۇزىنى تەربىيلېشىنىڭ نەتىجىسىدۇر.
شەخسنىڭ ئوز-ئۇزىنى تەربىيىلىشى بولمىسا ، يول ئاچارلارنىڭ  تۈركۇم-تۈركۇم يېتىشىپ چىقمىقى بەسى-مۈشكۈلدۇر.
مائارىپتىكى ئۇچ بۇرجەكنىڭ ماھىيەتلىك مەقسىدى- شەخسىنىڭ ئۇز-ئۇزىنى تەربىيلەشكە يىتەكلەش ۋە ئۇنىڭ ئۈچۈن مۇلازىمەت قىلىشقا ئايلانغاندا ، بىزنىڭ مائارىپىمىز جۇملىدىن  جۇڭگو مائارىپى نوقۇل ھالدىكى ئىز باسارلارنىلا  ئەمەس يول ئاچارلارنىمۇ كوپلەپ تەربىيلىيەلەيدۇ !.


مەزكۇر يازمىنى مەنبەنى ئەسكەرتىپ خالىغان تور بەتكە يۆتكەپ ، قانۇنلۇق ئىشلەتسىڭىز بولىدۇ.

Rank: 5Rank: 5

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8486
يازما سانى: 64
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 100
تۆھپە : 0
توردا: 15
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2015-1-2
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-28 13:27:36 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۆزىنى تەربىيلەش بۈرجىكى- بارلىق مائارىپ بۈرجەكلىرىنىڭ ئۇل تېشىدۇر. ئۇ بولمىسا مائارىپنىڭ قالغان ئۈچ بۈرجىكى ئولتۇرشۇپ كېتىدۇ.

Rank: 2

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8542
يازما سانى: 13
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 72
تۆھپە : 0
توردا: 39
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2015-1-12
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-28 14:12:59 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
چىنزات يوللىغان ۋاقتى  2014-12-28 13:27
ئۆزىنى تەربىيلەش بۈرجىكى- بارلىق مائارىپ بۈرجەكلىرىنى ...

ئەمما بۇ بۈرجەككە نىسبەتەن  مائارىپىمىزدا ئەھمىيەت  بىرىش بەكلا يىتەرسىز .

Rank: 5Rank: 5

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1472
يازما سانى: 110
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 346
تۆھپە : 3
توردا: 75
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2014-12-28

ئاكتىپ يېڭى كۈچ جانلىق ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2014-12-28 14:34:46 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش



        ياخشى بىر پىكىر ئوتتۇرىغا قويۇلۇپتىكەن،يەنىمۇ كىڭەيتىپ يېزىلغان بولسا،تېخىمۇ جانلىق،قايىل قىلارلىق بولاتتىكەن...

Rank: 2

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8542
يازما سانى: 13
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 72
تۆھپە : 0
توردا: 39
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2015-1-12
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-28 14:44:41 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەھەممەتجان يوللىغان ۋاقتى  2014-12-28 14:34
ياخشى بىر پىكىر ئوتتۇرىغا قويۇلۇپتىكەن،يەنىمۇ ك ...

مەنمۇ كېڭەيتىپ يىزىشنى ئويلىشپ باققان ، بىر قىسىم سانلىق مەلۇماتلارنى بىرىشكە توغرا كىلىدىكەن ،  ئۇنداقتا بىر قىسىم ئاۋارىچىلىقتىن ساقلانماق تەس بۇلۇپ قالىدىغاندەك ، شۇڭا بولدى قىلدىم. رەھمەت.

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش


ستاتىستىكا|يانفون نۇسخىسى|新疆作家网
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For www.xjzjxh.com
چوققىغا قايتىش