ھەر كىشىگە ئاتا-ئانىسى ئەدەپ -تەربىيە ئۆگەتمىسە، زامان ئۇنىڭغا تۈرلۈك جەبىر-جاپالار ئارقىلىق تەربىيە بېرىدۇ
تاقاش

بېكەت باشلىقى تەۋسىيىسى

手机客户端
亲,还没下载论坛手机客户端?跟上潮流做时尚达人。掌中乐趣无处不在,快点下载吧。

كۆرۈش »

جەمئىي مىكروبلوگ 1347 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • Lutun 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئالدىراشمەن ئالدىراش !چىقمىغىلى ئۇزاق بولدى شەربەتكە ئالدىراش!

  • مەرىپەت 7 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    دوستلۇق - مەنپەئەت ئالغانلارغا ئەمەس، قەدىرلىگەنلەرگە مەنسۇپتۇر.

  • مەرىپەت 7 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ۋاقىت- كۈتۈپ تۇرغانلارغا ئەمەس، ئۇنى چىڭ تۇتقانلارغا مەنسۇپتۇر.

  • قەيسەر126 2013-5-22 15:30 [ئىنكاس(0)] [...]

    پات - پات ئۆزىنىڭ ئاجىزلىقى ئۈستىدە ئويلىنىپ تۇرۇش كىشىنى مۇۋەپپەقىيەتكە ئېرىشتۈرىدىغان ياخشى ئادەت   

  • مەرىپەت 2013-5-20 11:24 [ئىنكاس(0)] [...]

    كىم بىلەن دوستلاشقىنىڭىزغا دېققەت قىلىڭ، چۈنكى بۇلبۇل گۈلگە،قاغا ئەخلەتكە ئاپىرىدۇ.

  • مەرىپەت 2013-5-16 22:43 [ئىنكاس(1)] [...]

    ئوغۇللاردا ساداقەت بولسا، قىزلاردا ئىشەنچ بولىدۇ.

  • مەرىپەت 2013-5-16 22:42 [ئىنكاس(1)] [...]

    ئوغۇللاردا كەڭ قورساقلىق بولسا ، قىزلاردا راستچىللىق بولىدۇ.

  • مەرىپەت 7 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايلىق -ئىزدىگۈچىلەرگە ئەمەس، تىرىشىپ ئىزدەنگۈچىلەرگە مەنسۇپتۇر.

  • مەرىپەت 7 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بىلىم-ئوقۇغانلارغا ئەمەس، تىرىشىپ ئۆگەنگۈچىلەرگە مەنسۇپتۇر.

  • مەرىپەت 7 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ھاياتلىق- ھايات يۈرگەنلەرگە ئەمەس، ھاياتلىقنى قەدىرلىگەنلەرگە مەنسۇپتۇر.

  • قەيسەر126 2013-5-22 14:18 [ئىنكاس(0)] [...]

    چىدا يۈركىم چىدا~! ‹‹ياخشىلارغا ناخشلار تولا ››دەيدۇ كونىلار~!

  • xarbat 2013-5-18 17:36 [ئىنكاس(2)] [...]

    بىر كۆرۈشۈپ ئۆمۈر بويى ئەسلەيدىغان ئادەم بار، نەچچە يىل بىللە ياشاپ بىرسائەتتە ئۇنتۇيدىغان ئادەم بار...

  • مەرىپەت 2013-5-16 22:42 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوغۇللاردا ھايا ۋە ھۆرمەت بولسا، قىزلاردا ئەدەپ- ئەخلاق بولىدۇ.

  • مەلكە 2013-5-15 11:57 [ئىنكاس(1)] [...]

    مىنى قارشى ئالاسىلمۇ

كۆرۈش: 97|ئىنكاس: 2

ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش چارىسى ناھىيە ...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

73

تېما

2

ئەگەشكۈچى

5696

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  333
يازما سانى: 450
نادىر تېمىسى: 3
تىللا: 2082
تۆھپە : 864
توردا: 1114
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2013-5-30

ۋولقان تۆھپىكارىتىرىشچان ئەزا ئوردىنىئەتىرگۈل ئەزا ئوردىنىۋولقان مەلىكىسىمائارىپچى ئوردىنىۋولقان قوغدىغۇچىسىۋولقان شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىئاكتىپ ئەزادوستلۇق ئەلچىسىمۇنبەر نازارەتچىسىئىجادكار ئەزاwindows8 ھەقىقى نەشىرىنى ئىشلەتكۈچى

يوللىغان ۋاقتى 2013-4-22 15:39:47|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قوشۇمچە 3.1 :, I/ T+ q$ i1 x2 V. X
«شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىنىڭ مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش چارىسى ناھىيە (شەھەر، رايون) سىتاتىستىكا جەدىۋىلى» نىڭ چۈشەندۈرۈلىشى
8 K! S5 r1 n, s8 s' h0 C' L8 f. B
# o3 O1 z3 n6 y8 v+ g8 p4 k; pبىرىنچى،  مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) ئاساسى ئەھۋالى  (1- جەدۋەل)
9 R, G1 l$ e3 v! Q1. “ئاساسى ئەھۋال” ۋە “ئىقتىسادى ئەھۋال” ئالدىنقى يىلى دۆلەت (يەرلىك) سىتاتىستىكا تارمىقى سىرتقا ئىلان قىلغان سىتاتىستىكا سانلىق مالۇماتلىرى بويىچە تولدۇرىلىدۇ. باشقا سانلىق مەلۇماتلار ئەڭ يىڭى مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا سانلىق مالۇماتلىرى بويىچە تولدۇرىلىدۇ.0 Q* |( N! @1 z' S6 o9 {
2. “ئومومى نوپۇس”، “يېزا ئىگىلىك نوپۇسى سانى”، “غەيرى يېزا ئىگىلىك نوپۇسى سانى” بىڭ تۈەن نوپۇسىنى ئۆزئىچىگە ئالمايدۇ، سانلىق مەلۇماتلار ئونلۇق كەسىر چىكىتىدىن كىيىنكى ئىككى خانىگىچە ئىلىنىدۇ.
* s, ]8 ~) U$ i# d% g3. “ئىقتىسادى ئەھۋال” سان سىپىرلىرى بىرلەر خانىسىگىچە ئىلىنىدۇ.
7 n4 A2 A/ H3 k' u  T4. جەدىۋەلنىڭ ئاستىدىكى 6 گۇرۇپپا تەكشۈرۈشكە دائىر سانلىق مەلۇماتلارنى تولدۇرۇشقا دىققەت قىلىش.5 p* K, h. z6 y3 O; x$ k
ئىككىنچى، مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) قوشۇن قۇرۇلۇشى ئەھۋالى     (2- جەدۋەل)8 [1 A, f# `' ?. N, q
1. بۇ جەدۋەلگە ناھىيە (شەھەر، رايون)دىكى باشلانغۇچ مەكتەپ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ جەمئى سانى، ناھىيە تەۋەلىكىدىكى باشلانغۇچ مەكتەپ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ جەمئى سانى، ناھىيىدە تۇرۇشلۇق باشلانغۇچ مەكتەپ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ جەمئى سانى ئايرىم ئايرىم تولدۇرىلىدۇ (ئەڭ يىڭى مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا سانلىق مالۇماتلىرى).
3 N  P1 Z- g" U/ U) j  B2. باشلانغۇچ مەكتەپ سانلىق مەلۇماتلىرى توققۇز يىللىق تۈزۈمدىكى، 12 يىللىق تۈزۈمدىكى مەكتەپلەرنىڭ باشلانغۇچ قىسمىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ.4 ^$ H( p7 t6 d6 o- u
3. تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ سانلىق مەلۇماتلىرى 12 يىللىق تۈزۈمدىكى، مۇكەممەل ئوتتۇرا مەكتەپلەرنىڭ  تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ قىسمىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ." g; g2 g  P2 O/ U$ J
4. باشلانغۇچ مەكتەپ بەلگىلەنگەن ئوقۇش تارىخىدىن يۇقۇرىلار: باشلانغۇچ مەكتەپتىكى ئالى تېخنىكوم ۋە ئۇنىڭدىن يۇقۇرى ئوقۇش تارىخىدىكى ئوقۇتقۇچىلارنى كۆرسىتىدۇ. 7 v+ @+ D; Q  w- A( {& x, _4 f1 k
باشلانغۇچ مەكتەپ بەلگىلەنگەن ئوقۇش تارىخىدىن يۇقۇرىلار سانلىق مەلۇماتلىرىنى ئىلىش مەنبىيى: مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 423 باشلانغۇچ مەكتەپ مەخسۇس ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ كەسپى، ئوقۇش تارىخى” جەدۋىلى04- قۇر 1- سىتون، 05- قۇر 1- سىتون، 06- قۇر 1- سىتون يىغىندىسى ئىلىنىدۇ.
: X/ ?. i0 k; ~5 t0 u$ Kتولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ بەلگىلەنگەن ئوقۇش تارىخىدىن يۇقۇرىلار: تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپتىكى تولۇق كۇرس ۋە ئۇنىڭدىن يۇقۇرى ئوقۇش تارىخىدىكى ئوقۇتقۇچىلارنى كۆرسىتىدۇ. 0 I" T* u+ ?0 A) N# Y  Q3 q
تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ بەلگىلەنگەن ئوقۇش تارىخىدىن يۇقۇرىلار سانلىق مەلۇماتلىرىنى ئىلىش مەنبىيى: مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 424 ئوتتۇرا مەكتەپ مەخسۇس ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ كەسپى، ئوقۇش تارىخى” جەدۋىلى 05- قۇر 1- سىتون، 06- قۇر 1- سىتون يىغىندىسى ئىلىنىدۇ.
2 m4 @7 I' q' z, R- u, K. e0 m5. ئوتتۇرا دەرىجىلىك ۋە ئۇنىڭدىن يۇقۇرى ئۇنۋان ئالغانلار: باشلانغۇچ مەكتەپتە باشلانغۇچ ئالى ۋە ئوتتۇرا مەكتەپ ئالى دەرىجىلىك ئۇنۋان ئالغانلار، ئوتتۇرا مەكتەپتە ئوتتۇرا مەكتەپ 1- دەرىجىلىك ۋە ئالى دەرىجىلىك ئۇنۋان ئالغانلارنى كۆرسىتىدۇ.' ^& k; d  A6 L% n& w) L
باشلانغۇچ مەكتەپ ئوتتۇرا دەرىجىلىك ۋە ئۇنىڭدىن يۇقۇرى ئۇنۋان ئالغانلار سانلىق مەلۇماتلىرىنى ئىلىش مەنبىيى: مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 422 ئوتتۇرا- باشلانغۇچ مەكتەپ مەخسۇس ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ئۇنۋانى، يېشى” جەدۋىلى04- قۇر 1- سىتون، 05- قۇر 1- سىتون يىغىندىسى ئىلىنىدۇ.: s8 Y0 r8 z$ u8 w& s
تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوتتۇرا دەرىجىلىك ۋە ئۇنىڭدىن يۇقۇرى ئۇنۋان ئالغانلار سانلىق مەلۇماتلىرىنى ئىلىش مەنبىيى: مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 422 ئوتتۇرا- باشلانغۇچ مەكتەپ مەخسۇس ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ئۇنۋانى، يېشى” جەدۋىلى14- قۇر 1- سىتون، 13- قۇر 1- سىتون يىغىندىسى ئىلىنىدۇ.
8 l0 h6 n# S1 A1 [; [ئۈچىنچى، مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) مائارىپ خىراجىتى ئەھۋالى     (3- جەدۋەل 1 )
( G+ R5 \* E: E  ~* C1. بۇ جەدۋەلدىكى ھەر قايسى كۆرسەتكۈچ سانلىق مەلۇماتلىرى ناھىيە (شەھەر، رايون) بويىچە ئالدىغا 4 يىل سۈرۈپ تولدۇرىلىدۇ (مالىيە يىللىق مەلۇمات جەدۋىلى). مەسىلەن: 2012- يىلى باھالىنىدىغىنىنىڭ ئالدىنقى تۆت يىلى 2008، 2009، 2010، 2011 – يىلى بولىدۇ.3 X6 ?7 P+ K( p& M: `
2. ئوقۇغۇچى سانىدا مائارىپ خىراجىتى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى ھىساپلاش ئۇسۇلى ئاساس قىلىنىدۇ.
/ V. s5 `: n1 K0 S1 M3. ھەر قايسى كۆرسەتكۈچلەردىكى سانلىق مەلۇماتلاردا مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدىۋىلىدىكى ئالاقىدار سانلىق مەلۇماتلار ئاساس قىلىنىدۇ. بارلىق سانلىق مەلۇماتلار ئونلۇق كەسىر چىكىتىدىن كىيىنكى بىر خانىگىچە ئىلىنىدۇ.7 }, X4 O: V' K/ ~+ a8 Z- A3 ~
4. باشلانغۇچ مەكتەپ (تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئوقۇغۇچى بىشىغا توغرا كەلگەن خانچوت ئىچىدىكى مائارىپ كەسپى خىراجىتى = باشلانغۇچ مەكتەپ (تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) خامچوت ئىچىدىكى مائارىپ كەسپى خىراجىتى چىقىمى ÷ باشلانغۇچ مەكتەپ (تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئوقۇغۇچى سانى.8 f* t' `( }' f7 u3 Q
5. باشلانغۇچ مەكتەپ (تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئوقۇغۇچى بىشىغا توغرا كەلگەن خانچوت ئىچىدىكى ئوموم ئىشلار خىراجىتى = باشلانغۇچ مەكتەپ (تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) خامچوت ئىچىدىكى ئوموم ئىشلار خىراجىتى چىقىمى ÷ باشلانغۇچ مەكتەپ (تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئوقۇغۇچى سانى.. d% r1 g! o! t6 m
تۆتىنچى، مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) مائارىپ خىراجىتى ئەھۋالى     (3- جەدۋەل 2 ) (ناھىيە، شەھەر، رايونلۇق مالىيە ئىدارىسى ئالاقىدار سانلىق مەلۇماتلارنى تەمىنلەيدۇ)/ d, i$ `& c8 k7 ?
1. بۇ جەدۋەلدىكى ھەر قايسى كۆرسەتكۈچ سانلىق مەلۇماتلىرى ناھىيە (شەھەر، رايون) بويىچە ئالدىغا 4 يىل سۈرۈپ تولدۇرىلىدۇ. (يۇقارقىغا ئوخشاش), T7 {' T* ]' H9 `: c
2. “يىڭىدىن كۆپەيگەن مالىيە كىرىمى” خامچوتنى ئىجرا قىلىش جەريانىدا ئارتۇق يىغىلغان قىسمىنى كۆرسىتىدۇ.
4 \. \; H; T3 y' c, u2 Vھۆججەت ئاساسى: «گوۋۇيۈەنننىڭ مالىيە مائارىپ سىلىنمىسىنى يەنىمۇ زورايتىش توغرىسىدىكى پىكرى» (د ت 【2011】22- نۇمۇرلۇق) نىڭ 2- ماددىسىدىكى مۇناسىۋەتلىك بەلگىلىمىلەر., w* c: X+ a' ]/ |$ i( V
3. “مائارىپ قوشۇمچە خىراجىتى” ئەسلىدىكى شەھەر مائارىپ قوشۇمچە خىراجىتىنى كۆرسىتىدۇ.
" u7 a) i7 o/ O& V* R  C4. “يەر ئۆتۈنۈپ بىرىش ساپ كىرىمى خىراجىتى” “2011- يىلى 1- ئاينىڭ 1- كۈنىدىن باشلاپ ھەر قايسى جايلار شۇ يىلى خىرىدار چاقىرىش، كىم ئارىتتى قىلىپ سىتىش، ۋىۋىسكا ئىسىش ياكى كىلىشىم شەكلىدە دۆلەت زىمىنىنىڭ ئىشلىتىش ھوقوقىنى ئۆتۈنۈپ بىرىپ ئىرىشكەن يەر ئۆتۈنۈپ بىرىش كىرىمىدىن يەر تۆلىمى ۋە چىقىش- كۆچۈرۈش تۆلىمى، يەر ئىچىش قاتارلىق چىقىملارنى تۇتۇپ قىلىپ، ئىشىپ قالغان سوممىنىڭ %10 نى مائارىپ خىراجىتىگە  ھىساپلاش” نى كۆرسىتىدۇ.
# B' s) ^3 k2 X3 f9 n; Z% p6 }( Sھۆججەت ئاساسى:  «گوۋۇيۈەنننىڭ مالىيە مائارىپ سىلىنمىسىنى يەنىمۇ زورايتىش توغرىسىدىكى پىكرى» (د ت 【2011】22- نۇمۇرلۇق)، «شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىنىڭ يەر ئۆتۈنۈپ بىرىش كىرىمىدىن مائارىپ خىراجىتى ھىساپلاش يولغا قويۇش چارىسى» (ش م م 【2011】375- نۇمۇرلۇق).* {3 w! }! `5 U
5. ئوقۇتقۇچى، ئىشچى- خىزمەتچىلەر ئىش ھەققى ئاساسى ئىش ھەققى، يارىدەم پۇل، مۇكاپات ۋە ئۈنۈم ئىش ھەققى، ئىجتىمائى كاپالەتكا تاپشۇرغان پۇل قاتارلىقلارنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ.- w: |3 F' _* Y0 x: a
ئوقۇتقۇچى، ئىشچى- خىزمەتچىلەر كىشى بىشى ئىش ھەققى= ئوقۇتقۇچى، ئىشچى- خىزمەتچىلەر ئومومى ئىش ھەققى چىقىمى ÷ ئوقۇتقۇچى، ئىشچى- خىزمەتچىلەر سانى.- I' F$ R5 V3 F0 ?/ U( Q$ `
6. ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تەربىيىلىنىش خىراجىتى ئىچىدىكى “ناھىيىلىك مالىيەدىن ئاجراتقان ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيىلەش خىراجىتى” ناھىيىلىك مالىيەنىڭ ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيىلەش خىراجىتى سىلىنمىسىنى كۆرسىتىدۇ، مەجبۇرىيەت مائارىپى كاپالەت مىخانىزىمى ئوموم ئىشلار خىراجىتى ۋە يۇقۇرى بەرگەن تەربىيىلەش خىراجىتىنى ئۆز ئىچىگە ئالمايدۇ.
  O6 B% B6 W- V1 \2 d3 U/ `بەشىنچى، مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) مەكتەپ باشقۇرۇش شارائىتى ئەھۋالى     (4- جەدۋەل 1 )
  @# N9 B: y9 K+ Z/ g4 S1. بۇ جەدىۋەلگە ئايرىم- ئايرىم ھالدا ناھىيە (شەھەر، رايون) دىكى جەمئى مەكتەپ، ناھىيە تەۋەلىكىدىكى مەكتەپ، ناھىيىدە تۇرۇشلۇق مەكتەپلەرنىڭ ئالاقىدار سانلىق مەلۇماتلىرى تولدۇرىلىدۇ. (ئەڭ يىڭى مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا سانلىق مەلۇماتلىرى).
/ C+ O% N! q) a/ ^" _- f  j8 @ئوقۇتۇش ۋە يارىدەمچى ئۆيلەر كۆلىمى، تەنتەربىيە مەيدانى (سارىيى) كۆلىمى، ئوقۇتۇش سايمان، ئۈسكىنىلىرى قىممىتى، كومپيوتىر سانى ۋە كىتاپ سانى قاتارلىق كۆرسەتكۈچلەردە، ئايرىم تەسىس قىلىنغان باشلانغۇچ مەكتەپ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپلەر بىۋاستە مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا جەدىۋىلىدىكى سانلىق مەلۇماتلارنى ئالسا بولىدۇ.( I' H! g+ ]  o
توققۇز يىللىق تۈزۈمدىكى مەكتەپلەر باشلانغۇچ ۋە تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ كۆلىمىگە ئاساسەن “بىر باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى : بىر تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى = 1 : 1.1 ” نىسبەت بويىچە كۆرسەتكۈچنى ئايرىشى، باشلانغۇچ ۋە تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ قىسمىنىڭ ئىگەللىگەن قىسمىنى باشلانغۇچ ۋە تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ سانلىق مەلۇماتى قىلىشى كېرەك.; f! E4 ]8 K" ~
12 يىللىق تۈزۈمدىكى مەكتەپلەر باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا ۋە تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ كۆلىمىگە ئاساسەن “بىر باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى : بىر تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى : بىر تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى = 1 : 1.1 :1.32” نىسبەت بويىچە كۆرسەتكۈچنى ئايرىشى، باشلانغۇچ ۋە تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ قىسمىنىڭ  ئىگەللىگەن قىسمىنى باشلانغۇچ ۋە تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ سانلىق مەلۇماتى قىلىشى كېرەك.
1 t( S; M* B; C4 Z, S0 eدىققەت: مەكتەپ باشقۇرۇش شارائىتىدا ئىزچىل تۈزۈمدىكى مەكتەپ ۋە مۇكەممەل ئوتتۇرا مەكتەپلەرنى يۇقارقى نىسبەت بويىچە بۆلۈپ، باشلانغۇچ ۋە تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ قىسمىنىڭ  ئىگەللىگەن قىسمىنى باشلانغۇچ ۋە تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ سانلىق مەلۇماتى قىلىشى كېرەك. باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ سانى،  مەكتەپتىكى ئوقۇغۇچى سانى 1 - جەدۋەلدىكى تەكشۈرۈشكە دائىر سانلىق مەلۇماتلار (5) بىلەن ئوخشاش بولۇش كېرەك.( U; K+ C9 x9 c; m1 t8 m' o
2. مەكتەپ يەر كۆلىمى: مەكتەپ قوروسى ئىچىدىكى يەر كۆلىمىنى كۆرسىتىدۇ، مەكتەپ قوروسى سىرتىدىكى مەكتەپ ئىگىدارچىلىقىدىكى دىھقانچىلىق مەيدانى، ئورمانچىلىق مەيدانى ۋە مەكتەپ قۇرغان زاۋۇتلار يەر كۆلىمىنى ئۆز ئىچىگە ئالمايدۇ. مەكتەپنىڭ يەر ئىشلىتىش گۇۋاھنامىسىدىكى كۆلەم بىلەن بىردەك بولىدۇ.
/ D$ ^( _1 Q) Z( Z; O* g$ T' d$ c9 ~ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن يەر كۆلىمى = مەكتەپ يەر كۆلىمى ÷ مەكتەپتىكى ئوقۇغۇچى سانى.
# ~! O! U& ^# K) cئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ سانى (ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن يەر كۆلىمى ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپنى كۆرسىتىدۇ) : يېزا مەكتەپلەردە «ئاپتونۇم رايوننىڭ مەجبۇرىيەت مائارىپ مەكتەپلىرى مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى (سىناق نۇسخا)» (ش م ئا 【2011】23- نۇمۇرلۇق) (تۆۋەندە قىسقارتىلىپ «مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى» دەپ ئاتىلىدۇ) نىڭ 9-، 11- ماددىسىدىكى ئۆلچەم بويىچە مەكتەپنىڭ ئۆلچەمگە يەتكەن- يەتمىگەنلىكى تەكشۈرۈپ دەلىللىنىدۇ. شەھەرلەردە يېزا مەكتەپلەرنىڭ ئۆلچىمىدىن پايدىلىنىدۇ." I  C$ ~$ ?) @1 c
ئۆلچەمگە يىتىش نىسبىتى = (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ سانى ÷(باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئومومى مەكتەپ سانى × %100 .
- K2 D# j4 j; O3. مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرى كۆلىمى
0 G: {8 v! g( ~5 H/ }$ Y# v. {مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرى كۆلىمى = مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا جەدۋىلىدىكى مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرى كۆلىمى (مەكتەپ ئىگىلىكىدىكى مۈلۈك ھوقوقى). ئىجارىگە، ئارىيەتكە ئالغان مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرى، ۋاقىتلىق ياسىغان كەپە ئۆيلەر قۇرۇلۇش كۆلىمىنى ئۆز ئىچىگە ئالمايدۇ.1 H' V4 F/ D+ R- p
ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرى كۆلىمى، ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرى كۆلىمىدە ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ «مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى»نىڭ 13- ماددىسىدا بەلگىلەنگەن ئۆلچەم بويىچە تەكشۈرۈپ دەلىللىنىدۇ.
/ {( ], b. P/ Z- I. ~/ Tئۆلچەمگە يىتىش نىسبىتى = (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ سانى ÷ (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئومومى مەكتەپ سانى × %100 .$ ], S$ k" P- l
4. ئوقۇتۇش ۋە ئوقۇتۇشقا قوشۇمچە ئىشلىتىلىدىغان ئۆيلەر كۆلىمى: مەكتەپتىكى دەرسخانا، تەجىرىبىخانا، كۈتۈپخانا، كومپيوتىرخانا، تاۋۇش ئوقۇتۇش سىنىپى كۆلىمىنىڭ يىغىندىسىنى كۆرسىتىدۇ.
6 x9 H+ [/ U; w5 _0 ]6 ~0 y/ J+ ~% nسانلىق مەلۇماتلىرىنى ئىلىش مەنبىيى: مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 512 ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرىنىڭ ئەھۋالى” جەدۋىلى، ئوقۇتۇش ۋە ئوقۇتۇشقا قوشۇمچە ئىشلىتىلىدىغان ئۆيلەر كۆلىمىدىن تەنتەربىيە سارىيى كۆلىمىنى ئىلىۋىتىمىز،  04- قۇر 1- سىتون _  10- قۇر 1- سىتون.# E& G9 i' C8 j5 H6 r" p
ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن ئوقۇتۇش ۋە ئوقۇتۇشقا قوشۇمچە ئىشلىتىلىدىغان ئۆيلەر كۆلىمى دۆلەت ئىلان قىلغان «شەھەر ئادەتتىكى ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپلىرى مەكتەپ ئكي ئىمارەتلىرى قۇرۇلۇشى ئۆلچىمى» (ق ئۆ 【2002】102- نۇمۇرلۇق)، «يېزا ئادەتتىكى ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپلىرى مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرى ئۆلچىمى» (ق ئۆ 【2008】159- نۇمۇرلۇق) ھۆججىتىدىكى بەلگىلىمە بويىچە تەكشۈرۈپ دەلىللىنىدۇ، ھەمدە ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن ئوقۇتۇش ۋە ئوقۇتۇشقا قوشۇمچە ئىشلىتىلىدىغان ئۆيلەر كۆلىمى ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ ھىساپلاپ چىقىلىدۇ. ; z! H2 Z/ W% u- c/ i  P6 j5 J
ئۆلچەمگە يىتىش نىسبىتى = (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ سانى ÷ (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئومومى مەكتەپ سانى × %100 .
: E- }$ P. X8 e1 C7 uخەتەرلىك ئۆي كۆلىمى: قۇرۇلمىسى ئىغىر زىيانغا ئۇچرىغان ياكى ئىغىرلىق چۈشىدىغان قۇرۇلما دىتالى (تام) خەتەرلىك قۇرۇلما دىتالى (تام) بولۇپ قالغان، مۇقىملىق ۋە ئىغىرلىق كۆتۈرۈش ئىقتىدارىنى ھەر ۋاقىت يوقۇتۇش ئىھتىمالى بولغان، ئولتۇرۇش ۋە ئىشلىتىش بىخەتەرلىكىگە كاپالەتلىك قىلالمايدىغان ئۆي ئىمارەت كۆلىمى. مۇپەتتىش قىلىپ سىتاتىستىكا قىلىشتىكى   Dدەرىجىلىك خەتەرلىك ئۆي، مۇپەتتىش قىلىپ باھالاشتا بىر ئاۋازدا رەت قىلىنىدىغان كۆرسەتكۈچ. خەتەرلىك ئۆينى باھالاش دوكىلاتى چىققاندا ئاندىن سانلىق مەلۇماتلارنى تولدۇرۇش شەرت.
/ O1 A7 E4 A- F& m* K5. تەنتەربىيە مەيدانى (سارىيى) كۆلىمى2 Q# R8 u# D! n$ H+ Y; w& v% I4 A
مەكتەپتىكى تەنتەربىيە سارىيى ۋە تەنتەربىيە مەيدانىنىڭ يىغىندىسى. تەنتەربىيە مەيدانى كۆلىمى مەكتەپ مەخسۇس ئۆي سىرتىدىكى تەنتەربىيە ھەركىتىگە ئىشلىتىدىغان ھەمدە مۇناسىپ ئەسلىھەلەر سەپلەنگەن يەر كۆلىمىنى كۆرسىتىدۇ.
7 H4 C' _! V/ q- Hسانلىق مەلۇماتلىرىنى ئىلىش مەنبىيى: تەنتەربىيە سارىيى مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 512 ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپ ئۆي ئىمارەتلىرىنىڭ ئەھۋالى” جەدۋىلى 10- قۇر 1- سىتون، تەنتەربىيە مەيدانى كۆلىمى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 522 ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ يەر كۆلىمى ۋە باشقۇرۇش شارائىتى” جەدۋىلى 01- قۇر 3- سىتوندىن ئىلىنىدۇ.4 s+ F8 x) h( Y5 m, `6 h
مەكتەپ تەنتەربىيە مەيدانى (سارىيى) كۆلىمى مائارىپ مىنىستىرلىقى، سەھىيە مىنىستىرلىقى، مالىيە مىنىستىرلىقىنىڭ «دۆلەت مەكتەپ تەنتەربىيە، سەھىيە شارائىتى ئاساسى ئۆلچىمى (سىناق نۇسخا)» (م ت س 【2008】5- نۇمۇرلۇق) ۋە «مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى» نىڭ 11- ماددىسىدىكى بەلگىلەنگەن ئۆلچەمگە ماس كەلسە ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ ھىساپلىنىدۇ. 1 |+ P* |% k; M3 O2 e) v: A  k
ئۆلچەمگە يىتىش نىسبىتى = (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ سانى ÷ (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئومومى مەكتەپ سانى × %100 .2 T  F: E; ]9 P, o3 Z& G
6. مەكتەپ كۆكەرتىش كۆلىمى
( W3 F3 ]2 O* }7 j مەكتەپ كۆلىمىدىن دەل- دەرەخ، گۈل- گىياھ تىكىشكە ياكى تەبىئى ئورمانلىققا مەركەزلىك ئىشلىتىلىدىغان يەرنى كۆرسىتىدۇ.$ H% F, b5 [5 p3 ?  C4 r: Q
يېزا مەكتەپلەر «مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى» نىڭ 11- ماددىسىدىكى ئۆلچەم بويىچە تەكشۈرۈپ دەلىللىنىپ، ئايرىم- ئايرىم ھالدا ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن كۆكەرتىش كۆلىمى، ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ، ئۆلچەمگە يىتىش نىسبىتى ھىساپلاپ چىقىلىدۇ. شەھەرلەردە يېزا مەكتەپلەر ئۆلچىمىدىن پايدىلىنىدۇ.
9 z, `4 w$ B  C! x2 K0 I) u7. كىتاپ سانى2 j9 A/ j% L3 r/ E: Y! t1 g
مەكتەپ كۈتۈپخانىسى ۋە ماتىرىيال ئۆيىدىكى رەسمى نەشىر قىلىنغان كىتاپلارنى كۆرسىتىدۇ., a1 Z, C9 v( P& X
سانلىق مەلۇماتلىرىنى ئىلىش مەنبىيى: مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “ئاساسى مائارىپ ئاساس 522 ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ يەر كۆلىمى ۋە باشقۇرۇش شارائىتى” جەدۋىلى 01- قۇر 4- سىتوندىن ئىلىنىدۇ.# t1 L4 ~& p9 w8 J
«مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى» نىڭ 17- ماددىسىدىكى ئۆلچەم بويىچە تەكشۈرۈپ دەلىللىنىپ ھەم ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن كىتاپ سانى ھىساپلاپ چىقىلىدۇ.
; G% j1 t: I$ V  N6 B! {6 ~, Qئۆلچەمگە يىتىش نىسبىتى = (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ سانى ÷ (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئومومى مەكتەپ سانى × %100 ., N4 D8 v- s6 @" {1 a
ئىلىكتىرونلۇق كىتاپ مەكتەپ تور ئارقىلىق قوبۇل قىلغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوقۇشىغا ماس كىلىدىغان ئىلىكتىرونلۇق ئوقۇشلۇقنى كۆرسىتىدۇ. مۇشۇ شەرتنى ھازىرلىغان مەكتەپلەر ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ ھىساپلىنىدۇ.
  \2 c) H8 p7 D: r" dئالتىنچى، مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) مەكتەپ باشقۇرۇش شارائىتى ئەھۋالى     (4- جەدۋەل 2 )
) j1 n3 t! j3 T2 z" v- X- n  ~' ]) T; U0 D1. بۇ جەدىۋەلگە ئايرىم- ئايرىم ھالدا ناھىيە (شەھەر، رايون) دىكى جەمئى مەكتەپ، ناھىيە تەۋەلىكىدىكى مەكتەپ، ناھىيىدە تۇرۇشلۇق مەكتەپلەرنىڭ ئالاقىدار سانلىق مەلۇماتلىرى تولدۇرىلىدۇ. (ئەڭ يىڭى مائارىپ ئىشلىرى سىتاتىستىكا سانلىق مەلۇماتلىرى).& [. G# [$ Z+ d
2. L1 ئوقۇتۇش سايمان ئۈسكىنىلىرى ئومومى قىممىتى ئوقۇتۇش سايمانلىرى، تەنتەربىيە، مۇزىكا، گۈزەل سەنئەت، ساقلىقنى ساقلاش، ئۇنۋېرسال ئەمەلىيەت، ئۇچۇر تېخنىكا، كۆپ ۋاستىلىك ئوقۇتۇش، يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش، مەكتەپ تورى قاتارلىق سايمان ئۈسكىنىلەر قىممىتىنىڭ يىغىندىسىنى كۆرسىتىدۇ.1 H+ A% W9 Q, |
3. L2 ئوقۇغۇچىغا توغرا كەلگەن ئوقۇتۇش سايمان ئۈسكىنىلىرى ئومومى قىممىتى = L1 ئوقۇتۇش سايمان ئۈسكىنىلىرى ئومومى قىممىتى ÷  (4- جەدۋەل 1 ) L2 مەكتەپتىكى ئوقۇغۇچى سانى.+ P& e8 K: B9 m! }( [* V( N
4. سىتاتىستىكا مەلۇمات جەدۋىلىدىكى “سەپلەنگەن مەكتەپ سانى” مەكتەپتىكى تۈرلۈك ئەسۋاپ ئۈسكىنىلەرنىڭ تۈرى، سانى ئۆلچەمدىكى بەلگىلىمە بويىچە سەپلەنگەننى كۆرسىتىدۇ.4 @  l8 ?, I; G
5. سەپلىنىش نىسبىتى = (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) سەپلەنگەن سانى ÷ (باشلانغۇچ ياكى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ) ئومومى مەكتەپ سانى × %100 .
1 i0 ?) i3 b7 p6 {+ W6. مەكتەپنى ئۇنۋېرسال باھالاشتا ئۆلچەمگە يەتتىمۇ؟ - مەكتەپ باشقۇرۇش شارائىتى 4- جەدۋەل 1-، 4- جەدۋەل 2- دىكى مۇناسىۋەتلىك كۆرسەتكۈچلەر بەلگىلەنگەن ئۆلچەمگە يەتكەن بولسا “1” تولدۇرىلىدۇ، ئۆلچەمگە يەتمىگەن بولسا تولدۇرۇلمايدۇ. - s6 x5 V9 t3 \
يەتتىنچى، مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) تەرەققىيات سەۋىيىسى ئەھۋالى     (5- جەدۋەل 1 )& b8 _  O$ B/ Q0 R  t' r
1. باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇشقا كىرىش نىسبىتىدە “ئىككى ئاساسەن”دىكى ئۆلچەم بويىچە بۇ ئوقۇش يىلىنىڭ سانلىق مەلۇماتلىرى تولدۇرىلىدۇ.0 _' {/ t( ^) @$ Y
2. مۇستەھكەملىنىش نىسبىتى نوپۇس تەۋەلىكى ۋە ئوقۇش تەۋەلىكىدىن ئىبارەت ئىككى خىل ئۇسۇلدا ھىساپلىنىدۇ.( F1 X8 d* e7 T! s+ k* R3 c. f
نوپۇس تەۋەلىكى بويىچە ھىساپلاش فورمىلاسى: مۇستەھكەملىنىش نىسبىتى = شۇ يىلى ئۆز جايىنىڭ نوپۇسىدىكى باشلانغۇچ (تولۇقسىز ئوتتۇرا) مەكتەپنى پۈتتۈرگەن ئوقۇغۇچى سانى + شۇ يىلى ئۆز جايىنىڭ نوپۇسىدا تۇرۇپ باشقا جايدا ئوقۇپ ئوقۇش پۈتتۈرگەنلەر سانى – ئۆلۈپ كەتكەنلەر سانى ÷ 6 يىل (3 يىل) ئىلگىرى ئۆز جايىنىڭ نوپۇسىدىن باشلانغۇچ (تولۇقسىز ئوتتۇرا) مەكتەپكە قوبۇل قىلىنغان ئوقۇغۇچى سانى – ئۆلۈپ كەتكەنلەر سانى × %100 (ئونلۇق كەسىر چىكىتىدىن كىيىنكى بىر خانىگىچە ئىلىنىدۇ)
+ ?( g' S9 u. Pنوپۇس تەۋەلىكى بويىچە ھىساپلاشتا نوپۇس تەۋەلىكى بويىچە سىتاستىكا قىلىنغان سانلىق مەلۇماتلار ئاساس قىلىنىدۇ.% Y9 R# A7 P' F, S8 G/ l6 b  `1 }
ئوقۇش تەۋەلىكى بويىچە ھىساپلاش فورمۇلاسى: مۇستەھكەملىنىش نىسبىتى = شۇ يىلى ئۆز جايىنىڭ نوپۇسىدىكى باشلانغۇچ (تولۇقسىز ئوتتۇرا) مەكتەپنى پۈتتۈرگەن ئوقۇغۇچى سانى + شۇ يىلى باشقا جايىنىڭ نوپۇسىدا تۇرۇپ ئۆز جايدا باشلانغۇچ (تولۇقسىز ئوتتۇرا) مەكتەپنى پۈتتۈرگەنلەر سانى – ئۆلۈپ كەتكەنلەر سانى ÷ 6 يىل (3 يىل) ئىلگىرى ئۆز جايىنىڭ نوپۇسىدىن باشلانغۇچ (تولۇقسىز ئوتتۇرا) مەكتەپكە قوبۇل قىلىنغان ئوقۇغۇچى سانى + 6 يىل (3 يىل) ئىلگىرى باشقا جايىنىڭ نوپۇسىدىن ئۆز جايىدىكى باشلانغۇچ (تولۇقسىز ئوتتۇرا) مەكتەپكە قوبۇل قىلىنغان ئوقۇغۇچى سانى– ئۆلۈپ كەتكەنلەر سانى × %100 (ئونلۇق كەسىر چىكىتىدىن كىيىنكى بىر خانىگىچە ئىلىنىدۇ)0 ?& J5 {% X: j$ t4 C
ئوقۇش تەۋەلىكى بويىچە ھىساپلاشتا مائارىپ ئومومى مەلۇمات جەدىۋىلىدىكى سانلىق مەلۇماتلار ئاساس قىلىنىدۇ.
9 ]( u$ L: A4 B1 Cيۇقارقى ئىككى خىل ھىساپلاش ئۇسۇلىغا ئوقۇغۇچىلارنىڭ يۆتكىلىش ئەھۋالى جەدىۋىلى ۋە ئۆز جايىنىڭ نوپۇسىدا تۇرۇپ باشقا جايدا ئوقۇۋاتقانلار، ئۆلۈپ كەتكەنلەرنىڭ مۇناسىۋەتلىك ئىسپاتلىرى تەمىن ئىتىلىدۇ.
1 d" w, c; ^) y) M( P' R- P# A3. باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلار تەن ساپاسى ساغلاملىق ئۆلچىمىدە لاياقەتلىك بولۇش نىسبىتى = باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلار تەن ساپاسى ساغلاملىق ئۆلچىمىدە لاياقەتلىك بولغانلار سانى ÷ باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپتىكى جەمئى ئوقۇغۇچى ×  %1006 d0 R1 `9 c) {' I- w) r; s
4. باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ئۇنۋېرسال ساپاسىغا باھا بىرىشتە لاياقەتلىك بولۇش نىسبىتى = باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ئۇنۋېرسال ساپاسىغا باھا بىرىشتە لاياقەتلىك بولغانلار سانى ÷ باشلانغۇچ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپتىكى جەمئى ئوقۇغۇچى ×  %1004 T/ v* h% Y- M% c8 N) A$ X
5. بارلىق سانلىق مەلۇماتلار ئونلۇق كەسىر چىكىتىدىن كىيىنكى بىر خانىگىچە ئىلىنىدۇ.
+ m1 M4 C) t+ X4 P0 lسەككىزىنچى، مەجبۇرىيەت مائارىپى مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ناھىيە (شەھەر، رايون) تەرەققىيات سەۋىيىسى ئەھۋالى     (5- جەدۋەل 2 )1 E& m* ^; r; J) h' ]) M
1. شەھەرگە كىرىپ ئىشلەمچىلىك قىلىدىغانلار پەرزەنتلىرىنىڭ ئوقۇشقا كىرىشىدە ئەمەلىي سىتاتىستىكا قىلغان سانلىق مەلۇماتلار تولدۇرىلىدۇ.
8 K7 h0 r6 K6 I$ s3 V% u* k" }; i2. “ئىككى ئاساسەن” ئۆلچىمى بويىچە شۇ ئوقۇش يىلىدىكى مىيىپ ئۆسمۈر بالىلارنىڭ ئوقۇشقا كىرىش نىسبىتى ھىساپلاپ چىقىلغاندىن كىيىن، ئاندىن ئۈچ خىل مىيىپ ئۆسمۈر بالىلارنىڭ ئوقۇشقا كىرىش نىسبىتى ئايرىم- ئايرىم ھىساپلاپ چىقىلىدۇ.
) i. F2 Q8 K, c. |8 k3. تولۇق ئوتتۇرىغا ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش تەقسىملەش نىسبىتىدە ناھىيە (شەھەر، رايون) لۇق مائارىپ ئىدارىسىنىڭ مۇناسىۋەتلىك ھۆججىتىدە بىكىتكەن نىسبەت تولدۇرىلىدۇ." u; I8 M! ]+ h) c" x7 L+ x
* u$ }2 }7 S0 t/ \! x( b, ]4 h" P' J

6 N; o' i/ m/ Y3 n' ]
ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىتەجرىبەقىزغىنلىقتىللاتۆھپەيىغىشسەۋەبى
xarbat + 17 + 12 + 3 + 3يارايسىز!

ھەممە باھا نومۇرى : تەجرىبە + 17 قىزغىنلىق + 12 تىللا + 3 تۆھپە + 3  باھا خاتىرىسى

سەن سۆيگەننىڭ قۇلى بولغىچە سېنى سۆيگەننىڭ گۈلى بول.

15

تېما

2

ئەگەشكۈچى

991

جۇغلانما

ئىشەنچىلىك ئەزا

Rank: 8Rank: 8

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1983
يازما سانى: 120
نادىر تېمىسى: 1
تىللا: 366
تۆھپە : 114
توردا: 125
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2013-5-29

مائارىپچى ئوردىنىدوستلۇق ئەلچىسىۋولقان قوغدىغۇچىسىتىرىشچان ئەزا ئوردىنىۋولقان بايۋەتچىسىۋولقان ئەركىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-5-6 11:42:37|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەقىقەتەن ياخشى ماتىريالنى يوللاپسىز، ئاخىرىدىكى جەدىۋەللىرى قېنى يوققۇ؟
/ M0 `& _4 `. B7 o0 {4 Z3 a

73

تېما

2

ئەگەشكۈچى

5696

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  333
يازما سانى: 450
نادىر تېمىسى: 3
تىللا: 2082
تۆھپە : 864
توردا: 1114
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2013-5-30

ۋولقان تۆھپىكارىتىرىشچان ئەزا ئوردىنىئەتىرگۈل ئەزا ئوردىنىۋولقان مەلىكىسىمائارىپچى ئوردىنىۋولقان قوغدىغۇچىسىۋولقان شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىئاكتىپ ئەزادوستلۇق ئەلچىسىمۇنبەر نازارەتچىسىئىجادكار ئەزاwindows8 ھەقىقى نەشىرىنى ئىشلەتكۈچى

يوللىغان ۋاقتى 2013-5-6 16:03:19|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۇ جەدىۋەل ئايرىم تېما قىلىپ يوللانغان ، مۇنبەرگە
سەن سۆيگەننىڭ قۇلى بولغىچە سېنى سۆيگەننىڭ گۈلى بول.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

تاقاش

بېكەت باشلىقى تەۋسىيىسى

شەربەتنىڭ يانفون تېرمىنالى ئېلان قىلىندى
شەربەتنىڭ يانفون تېرمىنالى ئېلان قىلىندى
شەربەت تورىنىڭ يانفون تېرمىنالى دېتالىنى چۈشۈرۈپ ھەرۋاقىت ھەرجايدا خالىغان ۋاقتىڭىزدا بېكىتىمىزنى ئەركىن ئازادە زىيارەت قىلىشىڭىزنى قارشى ئالىمىز

كۆرۈش »

يانفۇن|ئاددى بەت|ئالاقىلىشىڭ|( 新ICP备11001587号-6 )  
بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
بېكەتنىڭ قانونى ۋەكىلى : شەربەت QQ:359903451 E-mail:359903451@qq.com
بىز ئەڭ ياخشى مۇنبەر قۇرۇپ چىقىش ئۈچۈن تىرىشىمىز!
Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team) © 2001-2011 Comsenz Inc. GMT+8, 2013-5-30 01:55

چوققىغا قايتىش