   
        
| يوقالسۇن مەكتەپ ; F1 |5 i5 i/ I3 c) u% t. H . H; [7 e' h# f# y- Q; w2 R-دادا مەن ... مەن مېنىڭ ئوقۇغۇم بار ئىدى؟؟دېدى ئۈمىد. * E1 i E3 ]$ D3 L7 D* m1 o-ئوقۇپ نىمە قىلىسەن ؟؟ ساۋادىڭ چىقىپ بولدى ؟ ئىككىلىك ھۆججەت يازالىساڭ بولدى ؟ ئوبۇل شۇنداق دېگىنىچە ئوغلىنىڭ قۇلىقىدىن سوزغىنىچە سىنىپتىن چىقتى . 1 O }0 G, r( k3 _سىنىپ مۇدىرى نادىرە شۇنچە نەسىھەت قىلسىمۇ ھېچقانداق پايدىسى بولمىدى، ئۇ شۇ كەتكىنىچە بىر ھەپتە كەلمىدى مەكتەپ مۇدىرى ئۆيىگە بېرىپ نەسىھەت قىلسا:: V* F. ~, e' Z9 ~7 H -يوقالسۇن سېنىڭ مەكتىپىڭ ؟ ھەرقايسىڭدىن نېمە ياخشىلىق كېلەتتى ؟سەنلەر تەرەپكە ئالدىمنىمۇ قىلمايمەن ؟!!!_دېدى ئوبول گىجىڭلىق قىلىپ .3 @! B- n+ {! E" T ئەتىسى سەھەرئاش ۋاقتىدا 6.5 بال يەرتەۋرىدى، يېزىلىق ھۈكۈمەت يەر تەۋرەشتە كەنىت بويىچە بىردىنبىرئامان قالغان مەكتەپنى ئاپەتتىكىلەرنى قۇتقۇزۇش داۋالاش مەركىزىنىڭ« باش شىتابى »قىلدى، چۈنكى مەكتەپ قورۇلۇشى 8بال يەر تەۋرەشكە بەرداشلىق بېرەلەيىتتى. ' \# w9 \( U- V# o9 bنادىرە مۇئەللىم شۇ كۈنى كۆردىكى :ھېلىقى ئوبۇل ئوغلى ئۈمىدنى كۆتۈرگنىچە مەكتەپكە بىرىنچى بولۇپ قۇتقۇزۇش ياردىمىنى تەلەپ قىلىپ كەلگەنىدى .7 y$ `7 d' n8 n/ w; e0 U3 R/ x 3 a2 e5 G9 N( o. Q% {5 [ v) ^ 0 g9 {( Z! b# A [% x1 F
ئەمدى كەمپۈت يىمەيمەن 6 p/ P! Z) b7 @0 e, s ' ^( P9 J6 N$ O8 @ئىشىك چېكىلدى ، قىزچاق ئىشىك گىرۋىكىدىن قارىدى ، بىر ناتونۇش چىراي قىزغا قاراپ كۈلۈمسىرەۋاتاتتى: 9 c7 W" q+ O v9 h; k3 V-قىزچاق ئۆيدە دادىڭىز بارمۇ ؟ 4 n/ J$ S! ~5 @# u -يوق .!!دېدى قىزچاق سەبىي ئاۋازى بىلەن:- سىز كىم؟ دەپ قايتىلاپ سورىدى .6 t: [! e; z% ?2 G/ v3 O/ |; M$ J -مەن دادىڭىزنىڭ دوستى، كەمپۈت يەمسىز ؟ % {3 E# z) x2 S2 r/ f -قىزچاق كەمپۈتنى يېدى ۋە ئىشىكنى ئاچتى ...8 @$ b* ]0 N9 R( N' K& S2 t . . .4 _) d" p" v" z0 C: ?# J/ {& b قىزچاق ھوشىغا كەلگەندە بىر جايدا باغلاغلىق ئىدى، قاتتىق تاياق زەربىسىدىن كېيىن قىزچاق ئۆزگە يۇرتتا باشقىلارنىڭ يانچۇقىنى ئاختۇرۇپ پۇل تاپىدىغان قالتىس ھۈنەرنى ئۆگەندى ، كوچىغا چىقىپ نەچچەكۈن بولمايلا شىنجاڭغا قايتۇرۇلدى ،پويىزدا ماڭاشىدا ساقچى ھەدە ئۇقىزنىڭ ئوماقلىقىنى كۈرۈپ بىرتال كەمپۈت بەردى . ' \6 p5 D1 m# |9 |9 M- ئەمدى كەمپۈت يېمەيمەن !!!+ @ x% C5 k2 O5 y0 b: Y قىزچاق قاتتىق يىغلاپ كەتتى ، چۈنكى كەمپۈت قىزچاقنىڭ نەزىرىدە ئازاپلارغا باشلايدىغان يىرگىنىشلىك نەرسە ئىدى.& ]# ]/ d9 s$ w5 D, E% L
* e0 @, r5 u7 Xئوقۇتۇش ئۈسكىنىلىرى ... 6 O1 b% A; T. V ) x- u+ c) X' i* N/ o7 g0 O# \ قادىر مۇدىر يېڭى ۋەزىپىگە تەيىنلىنىپ مەكتەپكە كېلىپلا ئوقۇغۇچىلارنى قولدىن توپ چۈشمەيدىغانلىقىنى قىزلارنىڭ تەپكۈچ ۋە ئاتلانچۇق ئوينايدىغانلىقىنى ئوقۇتقۇچىلارنىڭمۇ خۇددى «كىچىك بالىدەك»بىللە ئوينايدىغانلىقىنى ھەيرانلىق ئىلكىدە سەزدى .& Z+ x( ]7 T7 N% Y d9 E( _8 b -ئوقۇتقۇچى دېگەن ئوقۇتقۇچىدەك بولمامدۇ ؟! كىچىك بالىلار بىلەن تەڭ ئويناپ !!! دىدى قادىر قاپىقىدىن مۇز ياغدۇرۇپ -ئوقۇتۇش ئۈسكىنىلىرى ،بولۇپمۇ تەنتەربىيە ئۈسكىلىرى بۇنچە ئاسرالمىسا مەكتەپتە نىمە ئوينىماقچى .!-ئالىم بارلىق توپ ۋە ئاتلانچۇقلارنى يىغىۋېلىڭ كىمدە كىم ئىشلەتسە مەندىن سورىسۇن.!!!! 4 ?3 l1 U% ]9 G" qئىشخانا ئىچى قايناۋاتقان چايغا سوغۇق سۇ قۇيغاندەك جىمىپ كەتتى .+ [/ L6 \3 Q) Z% a! N% ~ بىر ئايدىن كېيىن يۇقىرىدىن ئۇنۋېرسال باھالاش كەلدى .ئۇلار دەپتەرلىرىنى كۆتۈرۈپ ھەرقايسى ئوقۇتۇ ئۆيلىرىنى تەكشۈرۋېدى توپا چاڭنىڭ دەستىدىن تەنتەربىيەئۈسكنىلىرىنى ئىلغا قىلغىلى بولمايىتتى، تېخىمۇ ئەپسۇسلىنارلىقى شۇكى بەزى ئوقۇتۇش ئۈسكىلىرى ئىشلىتىلمەي تۇرۇپلا بۇزۇلغانىدى. 1 z" Y% O/ c' ?* B( W. U $ y* _& Q! a# o' E, d6 b! Y7 xمەنبە : شامال : u: t: n! k7 ~9 N5 }* ^ |
ھەممە باھا نومۇرى : تەجرىبە + 17 قىزغىنلىق + 15 تىللا + 2 تۆھپە + 4 باھا خاتىرىسى
|