دائىم سىز بىلەن جاڭجاللىشىشنى خالايدىغان ئادەم – سىزنى ھەقىقىي سۆيىدىغان ئادەمدۇر!
تاقاش

بېكەت باشلىقى تەۋسىيىسى

手机客户端
亲,还没下载论坛手机客户端?跟上潮流做时尚达人。掌中乐趣无处不在,快点下载吧。

كۆرۈش »

جەمئىي مىكروبلوگ 1347 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • Lutun 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئالدىراشمەن ئالدىراش !چىقمىغىلى ئۇزاق بولدى شەربەتكە ئالدىراش!

  • مەرىپەت 7 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    دوستلۇق - مەنپەئەت ئالغانلارغا ئەمەس، قەدىرلىگەنلەرگە مەنسۇپتۇر.

  • مەرىپەت 7 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ۋاقىت- كۈتۈپ تۇرغانلارغا ئەمەس، ئۇنى چىڭ تۇتقانلارغا مەنسۇپتۇر.

  • قەيسەر126 2013-5-22 15:30 [ئىنكاس(0)] [...]

    پات - پات ئۆزىنىڭ ئاجىزلىقى ئۈستىدە ئويلىنىپ تۇرۇش كىشىنى مۇۋەپپەقىيەتكە ئېرىشتۈرىدىغان ياخشى ئادەت   

  • مەرىپەت 2013-5-20 11:24 [ئىنكاس(0)] [...]

    كىم بىلەن دوستلاشقىنىڭىزغا دېققەت قىلىڭ، چۈنكى بۇلبۇل گۈلگە،قاغا ئەخلەتكە ئاپىرىدۇ.

  • مەرىپەت 2013-5-16 22:43 [ئىنكاس(1)] [...]

    ئوغۇللاردا ساداقەت بولسا، قىزلاردا ئىشەنچ بولىدۇ.

  • مەرىپەت 2013-5-16 22:42 [ئىنكاس(1)] [...]

    ئوغۇللاردا كەڭ قورساقلىق بولسا ، قىزلاردا راستچىللىق بولىدۇ.

  • مەرىپەت 7 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايلىق -ئىزدىگۈچىلەرگە ئەمەس، تىرىشىپ ئىزدەنگۈچىلەرگە مەنسۇپتۇر.

  • مەرىپەت 7 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بىلىم-ئوقۇغانلارغا ئەمەس، تىرىشىپ ئۆگەنگۈچىلەرگە مەنسۇپتۇر.

  • مەرىپەت 7 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ھاياتلىق- ھايات يۈرگەنلەرگە ئەمەس، ھاياتلىقنى قەدىرلىگەنلەرگە مەنسۇپتۇر.

  • قەيسەر126 2013-5-22 14:18 [ئىنكاس(0)] [...]

    چىدا يۈركىم چىدا~! ‹‹ياخشىلارغا ناخشلار تولا ››دەيدۇ كونىلار~!

  • xarbat 2013-5-18 17:36 [ئىنكاس(2)] [...]

    بىر كۆرۈشۈپ ئۆمۈر بويى ئەسلەيدىغان ئادەم بار، نەچچە يىل بىللە ياشاپ بىرسائەتتە ئۇنتۇيدىغان ئادەم بار...

  • مەرىپەت 2013-5-16 22:42 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوغۇللاردا ھايا ۋە ھۆرمەت بولسا، قىزلاردا ئەدەپ- ئەخلاق بولىدۇ.

  • مەلكە 2013-5-15 11:57 [ئىنكاس(1)] [...]

    مىنى قارشى ئالاسىلمۇ

كۆرۈش: 338|ئىنكاس: 3

[ئىلمىي ماقالىلەر]نەتىجىگە ئەھمىيەت بېرىش كېرەكمۇ ياكى ئەتراپىلىق يېتىلىشكە ئەھمى...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

wolqan ئىسىم ئۆزگەرتتى

3155

تېما

8

ئەگەشكۈچى

4 تۈمەن

جۇغلانما

ئاتامان

Rank: 24Rank: 24Rank: 24Rank: 24Rank: 24Rank: 24

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1
يازما سانى: 6303
نادىر تېمىسى: 98
تىللا: 16341
تۆھپە : 3317
توردا: 4671
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2013-5-30

مائارىپچى ئوردىنىwindows8 ھەقىقى نەشىرىنى ئىشلەتكۈچى

يوللىغان ۋاقتى 2012-10-31 01:47:54|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
نەتىجىگە ئەھمىيەت بېرىش كېرەكمۇ ياكى ئەتراپىلىق يېتىلىشكە ئەھمىيەت بېرىش كېرەكمۇ
$ l( W/ @. K. F) x
ساۋ جۇڭيۈەن
6 S8 o0 r; m4 R1 }. j
يېقىندا توردىن مۇنداق بىر خەۋەرنى كۆرۈپ قالدىم: ‹‹ ئەليۇلئەلا ›› بولۇپ بېيجىڭ ئۇنىۋېرسىتېتىغا ئۆتكەن يېزىلىق بىر ئوقۇغۇچى مەكتەپكە كەلگەندىن كېيىن ئىلگىرى يولۇقمىغان نۇرغۇن باش قېتىنچىلىققا دۇچ كەلگەن. ئۇ ئۆزىدىكى تاپشۇرۇق ئىشلەش، ئىمتىھان بېرىش جەھەتتىكى ئارتۇقچىلىقلارنىڭ بۇ يەردە ئەسقاتمايدىغانلىقىنى، ئۆزىنىڭ ناخشا ئېيتالمايدىغان، ئۇسسۇل ئوينىيالمايدىغان، پۇتبول تېپەلمەيدىغانلىقىنى، ئىنگلىزچە ناخشا – مۇزىكىلارنى، تولغىما ئۇسسۇلنىڭ نېمە ئىكەنلىكىنى ئاڭلاپ باقمىغانلىقىنى، ھەتتا چەت ئەللىك مەشھۇر يازغۇچىلارنىڭ بىرەر داڭلىق ئەسىرىنىمۇ ئوقۇپ باقمىغانلىقىنى ھېس قىلغان. شۇنىڭ بىلەن بۇ ئوقۇغۇچى غەزەپلىنىپ: ‹‹ مېنى ئىمتىھان مائارىپى مۇشۇنداق ھالغا چۈشۈرۈپ قويۇپتۇ، تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپتە ئوقۇۋاتقان مەزگىلدە، ساۋاقداشلىرىم دەرستىن سىرتقى ۋاقىتلاردا كۆپ كىتاپ ئوقۇيدىغانلىقىم، بىلىمىمنىڭ بىر قەدەر موللۇقىنى ئېتىراپ قىلاتتى. بىراق، كۆزۈم ئېچىلغاندا، بېيجىڭ ئۇنىۋېرسىتېتىغا ئۆتكەن چاغدىكى ئىمتىھان نەتىجەمنىڭ ھەقىقەتەن ھېچقانداق ئەھمىيىتى يوقلۇقىنى ھېس قىلدىم، قاتمال ئوقۇتۇش ئۇسۇلى بىلەن تولغان دەرسلىكلەردىكى مەزمۇنلارنى ئۆلۈك يادقا ئېلىش بىلەن پەقەت تۆۋەن قاتلاملىق ھەم ئەمەلىي ئۈنۈمى بولمىغان مەسىلىلەرنى يەشكىلى بولىدىكەن، ئۇنىڭدىن باشقا نېمىنى ھەل قىلغىلى بولىدۇ؟ ›› دېگەن.
5 N( W3 {# n0 D6 R   ئىلگىرى ئاتا – ئانىسىنى ۋە يۇرتداشلىرىنى ئىپتىخارلاندۇرغان بۇ ئەلاچى ئوقۇغۇچى 12 يىللىق ئوقۇش ھاياتىدا ھەقىقىي قىممىتى بار تۈزۈكرەك بىر نەرسە ئۆگىنەلمىگەنلىكىگە ھەيران قالغان ھەم ئۆزىدىن قاتتىق ئۆكۈنگەن، ھەتتا ئۆزىنى كارغا كەلمەس بىر نېمە ئوخشايمەن، دەپ ھېس قىلغان. بۇ خەۋەر مېنى چوڭقۇر ئويغا سالدى. بۇ ئوقۇغۇچىنىڭ غەزىپى دەل مائارىپىمىزنىڭ ھازىرقى ئەھۋالىنى ئەكس ئەتتۈرۈپ بەرگەنىدى. دېمىسىمۇ كىشىلەر ئوقۇغۇچىلارنىڭ كەلگۈسىدىكى تەرەققىياتىغا ئەمەس، بەلكى ئىمتىھان نەتىجىسىگە بەكرەك كۆڭۈل بۆلىدۇ. ئېلىمىز ساپا مائارىپىنى ئىلگىرى سۈرۈشنى خېلى بۇرۇنلا ئوتتۇرىغا قويغان بولسىمۇ، ئەمما ‹‹ يۇقىرى نەتىجە بىلەن ئالىي مەكتەپلەرگە ئۆتۈش ›› يەنىلا كۆپ سانلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىنتىلىش نىشانى بولماقتا. كىشىلەر ھەمىشە ‹‹ ئىمتىھان نەتىجىسى ھەممىدىن مۇھىم ›› دېگەن سۆزنى ئېغىزىدىن چۈشۈرمەيدۇ، ئوقۇغۇچىنىڭ ئىستىقبالىنىڭ قانداق بولۇشى كەلگۈسىدىكى ئىش بولغانلىقتىن، بۇنىڭغا كىشىلەر ئانچە ئېرەن قىلىپ كەتمەيدۇ.( |# ^6 x& S9 ]- U+ X* |8 c! I. N
   بۇرنىنىڭ ئۇچىنىلا كۆرۈش، ئوقۇغۇچىنىڭ كەلگۈسىدىكى تەرەققىياتىغا كۆڭۈل بۆلمەسلىك ئىمتىھان مائارىپىدىكى ئۆلۈك تۈگۈندۇر. ئېلىمىزدىكى كىتابىي بىلىملەرنى ئۆلۈك يادقا ئالىدىغان جاپاكەش ئوتتۇرا – باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىغا سېلىشتۇرغاندا، ئامېرىكىدىكى ئوتتۇرا – باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى كىتابىي بىلىملەرنى ئىگىلەش بىلەنلا چەكلىنىپ قالماي، ئاسترونومىيە تېلىسكوپلىرىدا ۋېنېرا، يۇپىتېر، مارس، ساتۇرن ۋە ئاقار يۇلتۇزلارنى كۆزىتىشكە، تەبىئەتتىكى سىرلارنى چۈشىنىشكە؛ ‹‹ ئىت نېمىگە تايىنىپ ئويۇنچۇق تاللايدۇ ›› ، ‹‹ مۈشۈك سولخايمۇ، ئوڭخايمۇ؟ ›› ، ‹‹ كىلاسسىك مۇزىكا، ئاممىباب مۇزىكا، تولغىما ئۇسسۇل مۇزىكىلىرى ئۆسۈملۈكلەرنىڭ ئۆسۈشىگە قانداق تەسىر كۆرسىتىدۇ؟ ›› قاتارلىق مەسىلىلەرنى يېشىشكە ئۇرۇنۇپ باقىدۇ. ئۇلار بالىلارنىڭ ئۆز ئالدىغا ياغاچ ئورۇندۇق ياسىشىنى ساپا مائارىپى، دەپ قارايدۇ. ھازىر ئامېرىكىدىكى ئوتتۇرا – باشلانغۇچ مەكتەپلەردە ياغاچچىلىق، مېخانىكا، باغۋەنچىلىك، قۇرۇلۇش لايىھەسى قاتارلىق دەرسلىكلەر تەسىس قىلىنغان. ئەمما بىزدىچۇ؟ بىزنىڭ مائارىپىمىز ‹‹ يېپىق ›› مائارىپ، ئوقۇغۇچىلىرىمىز كىتابتىن باش كۆتۈرەلمەيدۇ، سوئال دېڭىزىغا غەرق بولغان، دەرسلىكلىرىمىز بىلىم قاچىلانغان ھارۋا، دەرسخانىلىرىمىز ئوقۇتقۇچىلارنىڭ بىلىم ساتىدىغان دۇكىنىغا ئايلانغان. بۇنىڭدىن بىز ئوقۇغۇچىلىرىمىزنىڭ ئۆزلىرىگە لايىق كەلمىگەن ئېغىر سومكىلارنى ئېسىشقا مەجبۇر بولۇۋاتقانلىقىنى، يېشىغا ماس كەلمىگەن كۆزەينەكلەرنى بالدۇرلا تاقىغانلىقىنى، تەن ساغلاملىقىنىڭ كۈنسېرى تۆۋەنلەۋاتقانلىقىنى بايقايمىز. مۇشۇنداق تەرەققىي قىلىۋەرسە، بالىلىرىمىزنىڭ، مىللىتىمىزنىڭ كەلگۈسىدىن ئۈمىد كۈتكىلى بولارمۇ؟% d2 C! Y) f: m2 _
   شۇڭا ئوقۇغۇچىلىرىمىزنىڭ ئىمتىھان نەتىجىسى شۇنچە ياخشى تۇرۇپ، نېمە ئۈچۈن ئىختىرا قىلىش ئىقتىدارى ئاجىز بولىدۇ؟ جۇڭگولۇقلار شۇنچە ئەقىللىق تۇرۇپ، نېمە ئۈچۈن بىزدىن تا ھازىرغىچە يېڭىلىق يارىتىش تىپىدىكى ئىختىساسلىقلار، نوبېل مۇكاپاتىغا ئېرىشىدىغانلار چىقمايدۇ؟ دەپ ئاغرىنىپ يۈرمىسەكمۇ بولىدۇ. بۇنىڭ سەۋەبى، ئەلۋەتتە، مۇرەككەپ بولۇشى مۇمكىن. ئەمما بىر نۇقتىنى مۇئەييەنلەشتۈرگىلى بولىدۇ، يەنى، مەكتەپتە ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەسىلە يېشىش ئىقتىدارىنىلا يېتىلدۈرۈشكە ئېتىبار بېرىپ، باشقا جەھەتلەردىكى ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈشكە كۆڭۈل بۆلمەيمىز. ئوقۇغۇچىنىڭ مەسىلە يېشىش ئىقتىدارىنىلا يېتىلدۈرىدىغان مائارىپ بۇرنىنىڭ ئۇچىنىلا كۆرىدىغان مائارىپتۇر، ئۇ ئوقۇغۇچىنىڭ كەلگۈسى تەرەققىياتىغا ۋەكىللىك قىلالمايدۇ، ئوقۇغۇچىنىڭ ئومۇمىي ساپاسىغا تېخىمۇ ۋەكىللىك قىلالمايدۇ.
0 D6 J) H# z5 l; J. W, a  ]" ]   بېيجىڭ ئۇنىۋېرسىتېتىنىڭ بۇ ئوقۇغۇچىسىنىڭ ئۆكۈنۈشىنى ئۇنىڭ ئالىي مەكتەپ ئىمتىھان نومۇرىدىن پەيدا بولغان تەسىراتى، دېيىشكە بولىدۇ. ناۋادا ‹‹ سەرخىل ›› لىرىمىز مۇشۇنداق ئۈمىدسىزلەنسە، ئۇنداقتا، ئىمتىھاندا تۆۋەن نومۇر ئالغان تېخىمۇ كۆپ ئوقۇغۇچىلىرىمىز قانداق قىلىدۇ؟ ئوتتۇرا مەكتەپ مەزگىلىدە مەسىلە يېشىشنىلا ئۆگىنىپ، مۇشۇ ئىقتىدارىغا تايىنىپ ئالىي مەكتەپلەرگە ئۆتكەن ئوقۇغۇچىلىرىمىزچۇ؟ بىلىم قۇرۇلمىسى ناچار، نەزەر دائىرىسى تار، ئىجتىمائىي ئالاقە ئىقتىدارى ئاجىز ھەم پىسخىك ساپاسى تۆۋەن بۇنداق ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىرىكچىلىك يولى قانداق بولار؟ بىز ئۇلارغا ھەقىقىي قىممىتى بار قانداق نەرسىلەرنى ئۆگىتەلىدۇق؟
بىر كۆرۈشۈپ ئۆمۈر بويى ئەسلەيدىغان ئادەم بار، نەچچە يىل بىللە ياشاپ بىرسائەتتە ئۇنتۇيدىغان ئادەم بار...

مائارىپ ئۈچۈن مەشئەل بولىمەن

114

تېما

10

ئەگەشكۈچى

9271

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  839
يازما سانى: 1232
نادىر تېمىسى: 9
تىللا: 3126
تۆھپە : 766
توردا: 470
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2013-5-29

ۋولقان تۆھپىكارىتىرىشچان ئەزا ئوردىنىباشقۇرغۇچى ئوردىنىمائارىپچى ئوردىنىۋولقان قوغدىغۇچىسىۋولقان شائىرىۋولقان يازغۇچىسىۋولقان قىزىقچىسىمۇنبەر نازارەتچىسىwindows8 ھەقىقى نەشىرىنى ئىشلەتكۈچى

يوللىغان ۋاقتى 2012-10-31 02:28:59|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بارىكاللا  ھەقىقەتەتن ئويلىنىشقا تېگىشلىك      جاپا چەكتىڭىز!!!
مەن ئويغنىپ ماڭار چاغدا باشقىلارنىڭ كۆكتەئۇچقىنى كۆردۈم.مەن يەنىلا پىيادە ماڭامدىم ؟؟؟؟

67

تېما

2

ئەگەشكۈچى

5268

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  484
يازما سانى: 782
نادىر تېمىسى: 1
تىللا: 1961
تۆھپە : 354
توردا: 309
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2013-4-12

تىرىشچان ئەزا ئوردىنىباشقۇرغۇچى ئوردىنىمائارىپچى ئوردىنىۋولقان قوغدىغۇچىسىۋولقان شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىتېما يوللاش ماھىرىئاكتىپ ئەزائىنكاس چولپىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-2-14 12:10:48|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يارايسىز ئۇستاز ... ئەجىرىڭىز ھەرگىزمۇ يەردە قالمايدۇ ...
مۇھەببەت ، نەپرىتى بولمىغان ئادەمنىڭ قولىدىن كۆپ ئىشلارنىڭ كېلىپ كېتىشى ناتايىن .

113

تېما

2

ئەگەشكۈچى

5248

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 16Rank: 16Rank: 16Rank: 16

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1902
يازما سانى: 507
نادىر تېمىسى: 10
تىللا: 1781
تۆھپە : 489
توردا: 230
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2013-4-18

ۋولقان تۆھپىكارىتىرىشچان ئەزا ئوردىنىباشقۇرغۇچى ئوردىنىۋولقان قوغدىغۇچىسىتېما يوللاش ماھىرىئاكتىپ ئەزاقابىل تەرجىمانۋولقان يازغۇچىسىمۇنبەر نازارەتچىسىئەلا يىتەكچى ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-2-14 13:20:31|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئاجايىپ تەھلىل ئىكەن بۇ لېكىن ئەمىللىشىشى قانچىلىك ،بۇنى ئازراق جەمىيەتتىن خەۋىرى بار ئادەم بىلىدۇ ،ئۆيدە ھە بېقىپ چوڭ قىلسام ماڭا يانغۇدەك بولدۇڭما  ؟ مەكتەپتە نومۇرنى يۇقۇرى ئالمىسا  ياخشى ئوقۇغۇچى بولمسا ھى ھى ھى بىچارە بالىلار ھالى ۋايغۇ زادى ....  
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

تاقاش

بېكەت باشلىقى تەۋسىيىسى

شەربەتنىڭ يانفون تېرمىنالى ئېلان قىلىندى
شەربەتنىڭ يانفون تېرمىنالى ئېلان قىلىندى
شەربەت تورىنىڭ يانفون تېرمىنالى دېتالىنى چۈشۈرۈپ ھەرۋاقىت ھەرجايدا خالىغان ۋاقتىڭىزدا بېكىتىمىزنى ئەركىن ئازادە زىيارەت قىلىشىڭىزنى قارشى ئالىمىز

كۆرۈش »

يانفۇن|ئاددى بەت|ئالاقىلىشىڭ|( 新ICP备11001587号-6 )  
بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
بېكەتنىڭ قانونى ۋەكىلى : شەربەت QQ:359903451 E-mail:359903451@qq.com
بىز ئەڭ ياخشى مۇنبەر قۇرۇپ چىقىش ئۈچۈن تىرىشىمىز!
Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team) © 2001-2011 Comsenz Inc. GMT+8, 2013-5-30 10:27

چوققىغا قايتىش