ئائىلە تاپشۇرۇقىنىڭ رولى توغرىسىدا . K% l# ]% Z# @6 G- {7 E# l * 1.باشلانغۇچ- ئوتتۇرا مەكتەپلەر ئۆتۈلگەن ھەر قايسى دەرىسلەردىن ئائىلىدە ئىشلەپ كىلىدىغان تۈرلۈك شەكىلدىكى تاپشۇرۇقلارنى ئورۇنلاشتۇرۇلىدۇ. بولۇپمۇ ماتىماتىكا، تىل- ئەدەبىيات خەنزۇتىلى قاتارلىق دەرىسلەردە ئائىلە تاپشۇرۇقى دائىم ئورۇنلاشتۇرلىدۇ.! Q7 S6 Z7 d2 x$ P. _& Q * 2.ئائىلە تاپشۇرقى دەرىسخانا تاپشۇرۇقنىڭ داۋاملاشتۇرلىشى ۋە تولۇقلۇنىشى بولۇپ ئادەتتە تۆۋەندىكىدەك شەكىلدە ئىلىپ بىرىلىدۇ.% D6 L. z2 d2 n) \# g2 M0 F I# X5 P * تىكىستىنى ئالدىن ئۈگۈنۈپ كىلىش.# v2 t, N, b4 B" b 3.خام سۆزلەرنى ئۈگۈنۈپ كىلىش . 3 n$ F9 }; q7 F+ Qبەزى ئاساسى بىلىملەرنى ئەستە پىششىق ساقلاش.* {- j$ D, ?" d9 R- V 4- كۆنۈكمە مەشىقلەرنى ئىشلەپ كىلىش .! B' ]: L/ h0 M9 ]3 l% l 5- ئەمىلى مەشىغۇلات قىلىش قاتارلىق شەكىللەر ئارقىلىق ئورۇنلاشتۇردىغان بولۇپ بۇ تاپشۇرۇقلار ئوقۇغۇچىلار دەرىسخانىدىكى ئۆتىلگەن دەرىسلەرنى پىششىق ئەستە قالدۇرۇشقا ۋە مۇستەقىل مەشغۇلات ئىلىپ بىرىش ئىقىتىدارىنى يىتىلدۇرۇشتە ئىنتايىن مۇھىم ئەھمىيتىى بار. شۇڭا باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ ھەرقايسى يىللىقلىرىدا مۇۋاپىق مىقداردا ھەرقايسى پەنلەردىن ئائىلە تاپشۇرۇقى ئورۇنلاشتۇرۇش ۋە ئۇنى ۋاقتىدا يىغىپ تەكشۇرۇپ خۇلاسە قىلىش.2 f8 S [2 D. P( x- I& ] باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتۇش سۇپىتىنى ئۆستۇرۇشتە ئىنتايىن مۇھىم رول ئوينايدۇ دەپ قارايمەن.9 Y+ F' R$ `( V 4 k Z4 I) Q+ ? تاپشۇرۇق بەرگەندە تۆۋەندىكى بىر قانچە نوختىغا دىققەت قىلىش لازىم. ) I( M- U: U7 G; B1 C& v/ W* Q1- ئائىلە تاپشۇرۇقى ئوقۇغۇچى ئويگە بارغاندىن كىيىن ئۆزى مۇستەقىل ھالدا ئىشلەيدىغان تاپشۇرۇق بولغاچقا، شۇڭا بۇ تاپشۇرقنىڭ سالمىقى ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىلىش دائىرىسى ئىچىدە بولۇشى تەلەپ قىلىندۇ. + J; e% S1 T" T) q. n- t" ~0 k. {2- تاپشۇرقنىڭ مىقدارى مۇۋاپىق بولۇشى يەنى بەك ئاز بولۇپ كەتمەسلىكى ھەم بەك كۆپ كەتمەسلىكى لازىم. بولمىسا ئەستايىدىللىققا تەسىر يىتىدۇ ھەم ئوقوغۇچىنىڭ يۇكى ئىشىپ كىتىدۇ.9 ^+ a5 @* _0 M1 P 3. تاپشۇرۇقنىڭ ئىجتىمايىلىقىغا ھەم شەكلىگە ئالاھىدە ئىتىبار بىرىپ ئوقوغۇچىلارنىڭ بىلىم ئىلىش قىزغىنلىغىنى قوزغاشقا ئىتىبار بىرىش لازىم. & T) O/ N. z3 H9 I4. مۇمكىن بولسا تاپشۇرۇقنى ھەر بىر ئوقوغۇچىنىڭ ئەمىلى ئەھۋالىنى چىقىش قىلىپ ئورۇنلاشتۇرۇش لازىم. بۇ ئوقوغۇچىلارنىڭ تاپشۇرۇق ئىشلەش قىزغىنلىگىنى يۇقۇرى كۆتۇرىدۇ.7 Z# W+ h7 f7 D ? I/ l 5. تاپشۇرۇقنى ۋاختىدا (ياكى ئەتتىگەندە) يىغىۋىلىپ تەكشۇرۇپ خۇلاسە قىلىپ ياخشى ئىشلىگەنلەرنى رىغبەتلەندۇرۇش ئىلىپ بارغاندا ئوقۇتۇش سۇپۇتىنى ئۆستۇرگىلى بولىدۇ. |